Zie de link in openingspost welke er nog op de agenda staan.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 19:04 schreef Linkse_krijger het volgende:
Ik kan hieruit opmaken dat er verder geen gegadigden waren?
Dit ja.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 18:02 schreef Charmian het volgende:
Waarom wil je benadrukken dat je niet autistisch bent?
Kan nog via @Bosbeetle (of stellen in het topic, en dan kan het antwoord via Bosbeetle naar jou/het forum toekomen).quote:Op vrijdag 28 juni 2019 20:02 schreef TLC het volgende:
Ik had nog n goede vraag bedacht voor de uitvaartonderneemster van laatst, maar ik ben te laat merk ik![]()
Oh nou behalve de overledene in een kist op te baren weet ik dat je ook begraven / gecremeerd kunt worden in een lijkwade, en nu wilde ik weten of ze dat ook weleens gedaan heeft ; iemand opbaren niet in een kist, maar in een lijkwade.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 20:17 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Kan nog via @:Bosbeetle (of stellen in het topic, en dan kan het antwoord via Bosbeetle naar jou/het forum toekomen).
Goede service
Vind je het jammer dat je niet autistisch bent?quote:Op vrijdag 28 juni 2019 18:02 schreef Charmian het volgende:
Waarom wil je benadrukken dat je niet autistisch bent?
Niet autistisch staat er togggg leesdanquote:
Hoe laat komt die gast?quote:Op vrijdag 28 juni 2019 19:22 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Zie de link in openingspost welke er nog op de agenda staan.
Waarom vraag je dat aan mij?quote:Op vrijdag 28 juni 2019 20:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vind je het jammer dat je niet autistisch bent?
DUH dat vraag ik niet aan jou maar aan de mystery guest natuurlijkquote:
quote:Op vrijdag 28 juni 2019 21:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
DUH dat vraag ik niet aan jou maar aan de mystery guest natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |