Verwar je hem niet met Air?quote:Op vrijdag 28 juni 2019 16:46 schreef Barbusse het volgende: [..] Gezien je pohi betreffende jonge stagaires en belmiepjes vind ik dit echt heul eng, sorry HW
![]()
Geestelijk voel ik me aan de ene kant 17 ofzo en als ik sommige dingen lees voel ik me 60. Lichamelijk sowieso 90.quote:
Oooooh dacht dat er hier dan ook een yarf32 wasquote:Op vrijdag 28 juni 2019 17:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, maar Yard32 ligt in Malta
Ginscal is hun 2e bar en die ligt in Eindhoven.
Meh. Ik was net eten aan het koken toen 1 van m'n cliënten de pan uit flipte... Altijd leukquote:Op vrijdag 28 juni 2019 18:24 schreef Debsterr het volgende:
Honger maar weet nog niet hoe laat KM thuis is.
Jesus wat voor een mongool doet dat nou als iemand aan het koken is?quote:Op vrijdag 28 juni 2019 18:31 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Meh. Ik was net eten aan het koken toen 1 van m'n cliënten de pan uit flipte... Altijd leukgelukkig had collega het zachter gezet
cocktails met mij en elvi?quote:Op vrijdag 28 juni 2019 18:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
Wat zal ik vanavond eens gaan doen
Dusquote:Op vrijdag 28 juni 2019 18:32 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jesus wat voor een mongool doet dat nou als iemand aan het koken is?
ik wilde reageren op je bericht voor de edit, toen zag ik de edit, dus kon mn originele reactie ook niet meer..quote:
Ah zoquote:Op vrijdag 28 juni 2019 19:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik wilde reageren op je bericht voor de edit, toen zag ik de edit, dus kon mn originele reactie ook niet meer..
Nice. You will love it!quote:
Ik ook hoor! Maar de setlist was ook gewoon epic en als altijd was het muzikaal gewoon perfect.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
quote:Op vrijdag 28 juni 2019 21:35 schreef Samzz het volgende:
Zooooo blij met m'n nieuwe jurk![]()
!
Staat je goed!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
Nu The Cure. Ook gaaf.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 21:28 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik ook hoor! Maar de setlist was ook gewoon epic en als altijd was het muzikaal gewoon perfect.
quote:Op vrijdag 28 juni 2019 21:35 schreef Samzz het volgende:
Zooooo blij met m'n nieuwe jurk![]()
!
Zo dat laat niet veel aan de verbeelding over.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vakman pur sang
Jaloers...quote:
Duh! The Cure is ook fantastisch. 1x eerder geweest.quote:
Genoeg.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 21:51 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zo dat laat niet veel aan de verbeelding over.
Met rozequote:
quote:Op vrijdag 28 juni 2019 23:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Even de knie getest in Limburg. Lijkt allemaal goed
Is nog al eens wat mis met jouw auto of lijkt dat maar zo?quote:Op zaterdag 29 juni 2019 08:15 schreef Samzz het volgende:
Goedemorgen.
Straks naar t paardje en dan de auto fiksen.
Lijkt zo.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 08:23 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Is nog al eens wat mis met jouw auto of lijkt dat maar zo?
Gelukkigquote:
Ah jammer.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 08:31 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Gelukkig
Heb m'n laatste auto naar de sloop gebracht. Laatste paar maanden had die het ene na het andere probleem, werd er helemaal simpel van. Nu weer fietsen
Ah volle bak weer dan!quote:Op vrijdag 28 juni 2019 23:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Even de knie getest in Limburg. Lijkt allemaal goed
Lekkerquote:Op zaterdag 29 juni 2019 10:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
Even goed bijgeslapen. Vanmiddag naar een verjaardag en vanavond BBQen bij vrienden
En ga jij naar je man luisteren?quote:Op zaterdag 29 juni 2019 10:42 schreef Allures het volgende:
Ik ga zo koffie drinken in de stad en ik had een hele zomerse jurk aan maar man zegt net dat ie te bloot is en dat ik beter wat anders aan doe![]()
Het is wel 34 graden joh
Doe Mustafa de groetjesquote:Op zaterdag 29 juni 2019 10:42 schreef Allures het volgende:
Ik ga zo koffie drinken in de stad en ik had een hele zomerse jurk aan maar man zegt net dat ie te bloot is en dat ik beter wat anders aan doe![]()
Het is wel 34 graden joh
Picsquote:Op zaterdag 29 juni 2019 10:42 schreef Allures het volgende:
Het is wel 34 graden joh
Ah goed voor de paneeltjes.quote:
Nou ja zeg.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 10:42 schreef Allures het volgende:
Het is wel 34 graden joh
quote:Op zaterdag 29 juni 2019 11:31 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik zou nu graag wel een neger willen zijn
Las vd week dat negers geen grotere penissen hebben dan blanken.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 11:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zijn vriendin hoopt daar ook al jaren op.
quote:Op zaterdag 29 juni 2019 11:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Whehequote:Op zaterdag 29 juni 2019 11:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Oké Thijs.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 11:31 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik zou nu graag wel een neger willen zijn
Schaduw, briesje, ijsje; prima uit te houden.quote:
Op het strand in een tentje of in de tuin?quote:Op zaterdag 29 juni 2019 13:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Schaduw, briesje, ijsje; prima uit te houden.
Bier tanken.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 13:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
Warm buiten.![]()
Zit ook nog eens op een saaie verjaardag.
Lang leve ijskoffiequote:
Ik hoef mijn bank niet afquote:Op zaterdag 29 juni 2019 13:45 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Lang leve ijskoffie
Slinger Wizard Unite aan want evement tussen 12u en 15u. Rondje gedaan in de omgeving en ik kwam niemand tegen. Dat was in de eerste week van Pokemon Go wel anders
Heb op het werk meerdere inns, fortress en the likes. Maar thuis niks noppes nada. Net een blokje om gegaan richting de AH op 200m vanaf mijn huis. Rondje langs het water gelopen en via wat greenhouses en inns terug naar huus. Meteen wat traces in meerdere landen gehaald door mijn taal anders in te stellenquote:Op zaterdag 29 juni 2019 14:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik hoef mijn bank niet af. Zit een Inn naast mijn huis en het is ook redelijk druk qua confoundables. Enige reden om te bewegen zijn portkeys, maar dat heeft geen haast met dit weer
.
Ach ja, ik ben ook niet echt heel serieus bezig moet ik bekennenquote:Op zaterdag 29 juni 2019 14:17 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Heb op het werk meerdere inns, fortress en the likes. Maar thuis niks noppes nada. Net een blokje om gegaan richting de AH op 200m vanaf mijn huis. Rondje langs het water gelopen en via wat greenhouses en inns terug naar huus. Meteen wat traces in meerdere landen gehaald door mijn taal anders in te stellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |