quote:Op vrijdag 28 juni 2019 08:02 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nu al met de pet er naar gooien. Vandaag ontslag?
Leuk zo op de laatste dagquote:Op vrijdag 28 juni 2019 08:06 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]telefoon stond op stil, ding heeft 1.5 uur staan snoozen
![]()
Vanmiddag met m’n manager praten en gelijk ontslagbrief op de mail
quote:Op vrijdag 28 juni 2019 08:01 schreef Allures het volgende:
Als het lukt ga ik maar een halve dag werken
Gooit hij meteen zijn koffie omquote:Op vrijdag 28 juni 2019 08:11 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ach, hij wordt toch pas over een uur of zes wakker
Jaquote:Op vrijdag 28 juni 2019 08:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gooit hij meteen zijn koffie om
Oooh. Nou ja, denk dat ze wel lijken op de jouwe.quote:
Hoe awesome zou dat zijn, een hulp caviaquote:Op donderdag 27 juni 2019 23:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]![]()
Gevonden door een hulpcavia?
In zo’n oranje tuigjequote:Op vrijdag 28 juni 2019 08:19 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hoe awesome zou dat zijn, een hulp cavia
Ik vind het al knap van ze dat ze elke keer weer hun drinkfles weten te vinden.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 08:19 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Waahquote:Op vrijdag 28 juni 2019 08:19 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Qua looks, ultiem cute. Qua nuttigheid? Waardeloosquote:Op vrijdag 28 juni 2019 08:19 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Zag laatst een filmpje van een konijn die wisselgeld aangaf in een winkelquote:Op vrijdag 28 juni 2019 08:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Qua looks, ultiem cute. Qua nuttigheid? Waardeloos.
Zou ik ook hebben.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 08:13 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Jaik vind het wel serieus jammer om hem hier mee op te zadelen en niet meer met hem samen te werken
Cutequote:Op vrijdag 28 juni 2019 08:32 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Zag laatst een filmpje van een konijn die wisselgeld aangaf in een winkel
Andersom zou hij het ook doen moet je maar denken.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 08:13 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Jaik vind het wel serieus jammer om hem hier mee op te zadelen en niet meer met hem samen te werken
Wat doet 'ie?quote:Op vrijdag 28 juni 2019 08:45 schreef Samzz het volgende:
Jezus ik word gék van de hond hier. (Niet de mijne.)
Constant steunen, kreunen, blaffen. Kakirritant. Onopgevoed beest.quote:
Huehuequote:Op vrijdag 28 juni 2019 09:04 schreef HostiMeister het volgende:
Ik ben vandaag samen met nog een collega alleen op kantoor. Nu al een enorme 'lekker rustig aan' vibe. Komt niet veel klaar vandaag denk ik.
Vandaag thuis aan het "werk".quote:Op vrijdag 28 juni 2019 09:04 schreef HostiMeister het volgende:
Ik ben vandaag samen met nog een collega alleen op kantoor. Nu al een enorme 'lekker rustig aan' vibe. Komt niet veel klaar vandaag denk ik.
Zien!quote:Op vrijdag 28 juni 2019 08:32 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Vindt ie het niet gewoon ellendig om daar te zijn.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 08:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Constant steunen, kreunen, blaffen. Kakirritant. Onopgevoed beest.
Ja.. als ik die nou eens kreeg teruggevondenquote:
Ik heb geen flauw idee. Waarschijnlijk niet, dat beest is hier al dr hele leven. En zo wel, het is niet mijn hond, maar ik vind dat gedrag alsnog irritantquote:Op vrijdag 28 juni 2019 09:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vindt ie het niet gewoon ellendig om daar te zijn.
Wisselgeld en het pakketje ookquote:Op vrijdag 28 juni 2019 09:17 schreef Debsterr het volgende:
Oh!
https://www.facebook.com/(...)ck/2260681427525399/
En dan stikken in een kwartjequote:
Neem een voorbeeld aan buitenlandse vrouwen. Die zijn zorgzaam.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 10:10 schreef Lokasenna het volgende:
Ik moet echt nog superveel schoonmaken vandaag, geen zin.
nog 3 wekenquote:
Oeiquote:
Of neem een huishoudsterquote:Op vrijdag 28 juni 2019 10:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Neem een voorbeeld aan buitenlandse vrouwen. Die zijn zorgzaam.
quote:Op vrijdag 28 juni 2019 10:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Neem een voorbeeld aan buitenlandse vrouwen. Die zijn zorgzaam.
Ja als hij dan 40 u werkt kun jij mooi 13 u aan het huishouden besteden, anders is het niet eerlijk.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 10:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Op zich verwacht ik ook vrij weinig huishoudelijke bijdrage van de man. Omdat ik toch geen zier verdien met mijn 27 uurtjes leerlingsalaris.
Hij werkt 32. Allebei 4 dagen van huis want mijn schooldag telt maar als halve werkdag qua uitbetaling.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 10:35 schreef Chia het volgende:
[..]
Ja als hij dan 40 u werkt kun jij mooi 13 u aan het huishouden besteden, anders is het niet eerlijk.
Niks mis met een standaard rollenpatroon, als beide t er mee eens zijnquote:Op vrijdag 28 juni 2019 10:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Op zich verwacht ik ook vrij weinig huishoudelijke bijdrage van de man. Omdat ik toch geen zier verdien met mijn 27 uurtjes leerlingsalaris.
wie doet er bij jullie het huishouden?quote:Op vrijdag 28 juni 2019 10:35 schreef Chia het volgende:
[..]
Ja als hij dan 40 u werkt kun jij mooi 13 u aan het huishouden besteden, anders is het niet eerlijk.
quote:Op vrijdag 28 juni 2019 10:35 schreef Chia het volgende:
[..]
als je altijd buiten poept hoef je wel nooit de wc te poetsen.quote:
Goede deal.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 12:01 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Als zij meer gaat verdienen dan ik doe ga ik het huishouden wel doen.
Ik heb op FOK! geleerd dat je partner niet jouw levensstijl moet bekostigen.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 10:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niks mis met een standaard rollenpatroon, als beide t er mee eens zijn
Als schoonmaken je levensstijl is.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 12:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb op FOK! geleerd dat je partner niet jouw levensstijl moet bekostigen.
zo iemand zoek ik nogquote:
Volgens mij zou jij je prima vermaken met de hele dag huishouden en freubelen terwijl hubbie de doekoes binnensleept.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 12:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hmmm nee. Dat lijkt me echt vreselijk.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 12:17 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Volgens mij zou jij je prima vermaken met de hele dag huishouden en freubelen terwijl hubbie de doekoes binnensleept.
Ja, twee weken in november. En gekregen.quote:
Bedoel je het topic in R&P?quote:Op vrijdag 28 juni 2019 12:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omg. En waarom komt dat filmpje ineens op mijn tijdlijnquote:Op vrijdag 28 juni 2019 08:32 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Waarom nietquote:Op vrijdag 28 juni 2019 12:33 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Omg. En waarom komt dat filmpje ineens op mijn tijdlijn
Ah mooi zo!quote:Op vrijdag 28 juni 2019 12:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, twee weken in november. En gekregen.
Ik deelde het met iemandquote:Op vrijdag 28 juni 2019 12:33 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Omg. En waarom komt dat filmpje ineens op mijn tijdlijn
Grofweg maak ik schoon en hij kookt. Rest allebei een beetje.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 10:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wie doet er bij jullie het huishouden?
En ook zo bijdehand. NEE IK WIL NU DAT GELD GEVEN GEEF HIER GEEF HIER *nudge*quote:Op vrijdag 28 juni 2019 12:43 schreef xBubbles het volgende:
@:Samzz: Werkelijk waar, een pareltje
@:gcjoel en @:Debsterr: Hij is TE cute. Can't handle. So fluffy.
quote:Op vrijdag 28 juni 2019 12:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gewoon een mount op je fiets zetten, dan mag het wel toch?quote:Op vrijdag 28 juni 2019 12:55 schreef HostiMeister het volgende:
Oef vanaf maandag mag ik niet meer appen op de fiets.Damn.
Ja was al aan het bol.com en.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 12:57 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Gewoon een mount op je fiets zetten, dan mag het wel toch?
Serieus? Dat zou echt dom zijn.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 12:57 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Gewoon een mount op je fiets zetten, dan mag het wel toch?
Jup. Gewoon niet in je hand, net als een auto.quote:
In de auto mag je navigatiesystemen enzo volgens mij ook niet meer bedienen tijdens het rijden, je telefoon als navigatie dus ook niet. Tenzij je stil staat.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 13:07 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Jup. Gewoon niet in je hand, net als een auto.
Smartwatch mag welquote:Op vrijdag 28 juni 2019 13:07 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Jup. Gewoon niet in je hand, net als een auto.
Ik ook niet. Maar ik vind anderen veroordelen die het wel doen wel vreemd.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 12:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zou dat ZELF niet fijn vinden nee.
Maar als de partnet dat wil, en jij hebt er geen problemen mee... wie ben ik dan om te zeggen: FOEI!
(ik denk t dan wel)
Ik zag op Instagram konijnen op een trap. Echt 4 traptreden vol. Mehquote:Op vrijdag 28 juni 2019 12:43 schreef Debsterr het volgende:
[..]
En ook zo bijdehand. NEE IK WIL NU DAT GELD GEVEN GEEF HIER GEEF HIER *nudge*
OOOHHHH ik hou zo van konijntjes hequote:Op vrijdag 28 juni 2019 13:50 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Ik zag op Instagram konijnen op een trap. Echt 4 traptreden vol. Meh
Ik doe dat gewoon stilletjesquote:Op vrijdag 28 juni 2019 13:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar ik vind anderen veroordelen die het wel doen wel vreemd.
Helemaal primaquote:
Fixedquote:
Wel als maaltijd?quote:
Dat maakt ze ook zo leuk. Konijntjes zijn heel intelligent, kun je ook los laten lopen thuis enzo. En fluffyquote:
met kerst eet ik liever kalkoenquote:Op vrijdag 28 juni 2019 14:43 schreef CherryLips het volgende:
Heeft iemand al gezegd dat ze wel geschikt zijn als kerstdiner?
Ik ben nooit zo kieskeurig. Als het maar dood is.quote:
paardenrookvlees vind ik juist veel lekkerder dan rund.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 14:50 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik ben nooit zo kieskeurig. Als het maar dood is.
Al moet ikz eggen dat ik laatst paardenrookvlees heb gehad en dat vond ik echt vies. Veel te sterke smaak.
De Jumbo hier in de stad verkoopt paardenbiefstuk, alleen in dermate grote hoeveelheden dat het teveel is om eens te proberen.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 14:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
paardenrookvlees vind ik juist veel lekkerder dan rund.
paardenbiefstuk vind ik ook prima te eten. Alleen mn supermarkt verkoopt het niet meer
de coop had het, maar toen heette die coop nog c1000.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 14:53 schreef DrMarten het volgende:
[..]
De Jumbo hier in de stad verkoopt paardenbiefstuk, alleen in dermate grote hoeveelheden dat het teveel is om eens te proberen.
fixed that for mequote:Op vrijdag 28 juni 2019 15:02 schreef Samzz het volgende:
Pfff. Bijna weekend. Ben er aan toe.
Vanavond eet ik zalm.
Ook lekker.quote:
ook lekker. voor zondag plan ik nooit vooraf.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 15:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ook lekker.
Ik ga zondag plaattaart met vijgen en geitenkaas maken.
Hahahaha, geniaalquote:Op vrijdag 28 juni 2019 15:22 schreef Chia het volgende:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)een-rok-naar-kantoor
Vriend kookt morgen en ik zondagquote:Op vrijdag 28 juni 2019 15:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ook lekker. voor zondag plan ik nooit vooraf.
dat wordt op zondag middag pas besloten
Kijk Samzz het helemaal huisje-boompje-beestje op orde hebbenquote:
Terecht, hebben ze in het VK ook een keer gedaan, met schooluniformen, meisjes mochten in een rokje, jongens lange broek. Dus kwamen de jongens ook gewoon in een rok.quote:
blijft toch een jaarlijks terugkerend fenomeen..quote:Op vrijdag 28 juni 2019 15:22 schreef Chia het volgende:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)een-rok-naar-kantoor
Goed hequote:Op vrijdag 28 juni 2019 15:25 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Kijk Samzz het helemaal huisje-boompje-beestje op orde hebben
Ik ben het er helemaal mee eens hoor, en als mannen gewoon een chino achtige korte broek dragen zie ik het issue ook echt niet. Mijn benen zien er lomper uit denk ik qua littekens enzo.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 15:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Terecht, hebben ze in het VK ook een keer gedaan, met schooluniformen, meisjes mochten in een rokje, jongens lange broek. Dus kwamen de jongens ook gewoon in een rok.
Echt idioot dat dat soort dingen nog wel kunnen anno 2019, gelijkheid komt altijd van 1 kant.
Ik snap ook nooit waarom. Wat is het probleem.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 15:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Terecht, hebben ze in het VK ook een keer gedaan, met schooluniformen, meisjes mochten in een rokje, jongens lange broek. Dus kwamen de jongens ook gewoon in een rok.
Echt idioot dat dat soort dingen nog wel kunnen anno 2019, gelijkheid komt altijd van 1 kant.
Daarom, mijn poten zijn echt niet supermooi ofzo, maar echt niet erger dan die van een of andere hippo in een jurkquote:Op vrijdag 28 juni 2019 15:27 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik ben het er helemaal mee eens hoor, en als mannen gewoon een chino achtige korte broek dragen zie ik het issue ook echt niet. Mijn benen zien er lomper uit denk ik qua littekens enzo.
Deze gelijkheid gaat er ook gewoon komen hoor.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 15:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Daarom, mijn poten zijn echt niet supermooi ofzo, maar echt niet erger dan die van een of andere hippo in een jurk.
En het gaat dus voornamelijk om de "gelijkheid" waar iedereen zo op hamert de laatste jaren, echt niets mis mee verder, maar wel voor iedereen dus, anders is het niet zo gelijk.
Ik hoop het iig welquote:Op vrijdag 28 juni 2019 15:32 schreef Chia het volgende:
[..]
Deze gelijkheid gaat er ook gewoon komen hoor.
Denk dat het niet overal even snel gaat jammer genoeg. Zeker als ik mijn baas een beetje kenquote:Op vrijdag 28 juni 2019 15:32 schreef Chia het volgende:
[..]
Deze gelijkheid gaat er ook gewoon komen hoor.
Bij ons is het geen issue iig. Heb geen mannelijke collega's die in een korte broek naar een klant gaan, maar het zou echt geen probleem zijn als ze dat wel zelf graag zouden willen. Er een beetje verzorgd bij lopen zit mi ook niet uitsluitend in broeklengte.quote:
Het probleem is dat er nog veel van die babyboom generatie zonder enige metroseksuele verzorging en kledingstijl rondlopen op de werkvloer en DIE gaan dan ook korte broeken dragenquote:Op vrijdag 28 juni 2019 15:27 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik ben het er helemaal mee eens hoor, en als mannen gewoon een chino achtige korte broek dragen zie ik het issue ook echt niet. Mijn benen zien er lomper uit denk ik qua littekens enzo.
Noch in pak.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 15:38 schreef Chia het volgende:
[..]
Bij ons is het geen issue iig. Heb geen mannelijke collega's die in een korte broek naar een klant gaan, maar het zou echt geen probleem zijn als ze dat wel zelf graag zouden willen. Er een beetje verzorgd bij lopen zit mi ook niet uitsluitend in broeklengte.
Ja? Dus?quote:Op vrijdag 28 juni 2019 15:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het probleem is dat er nog veel van die babyboom generatie zonder enige metroseksuele verzorging en kledingstijl rondlopen op de werkvloer en DIE gaan dan ook korte broeken dragen
Ja, maar er lopen ook genoeg vrouwen die helemaal niet zo verzorgd/aantrekkelijk/what ever zijn en die mogen het ook.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 15:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het probleem is dat er nog veel van die babyboom generatie zonder enige metroseksuele verzorging en kledingstijl rondlopen op de werkvloer en DIE gaan dan ook korte broeken dragen
Ach, er zijn genoeg zaken waarbij dat andersom t geval is, dus ik zie t probleem niet zo. Sowieso heeft ons kantoor airco, dus ik draag liever een lange broek hier. Los van t feit of ik vind dat t kan (wat ik vind van niet).quote:Op vrijdag 28 juni 2019 15:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja? Dus?
Als een of andere aftandse graftak van 50+ het doet is prima, maar een kerel moet en zal het volgens de laatste modetrends doen anders mag het niet?.
Verzorging. Op je benen?quote:Op vrijdag 28 juni 2019 15:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het heeft wel een hoog "alleen als je knap bent mag het" gehalte hoor.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 15:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ach, er zijn genoeg zaken waarbij dat andersom t geval is, dus ik zie t probleem niet zo. Sowieso heeft ons kantoor airco, dus ik draag liever een lange broek hier. Los van t feit of ik vind dat t kan (wat ik vind van niet).
Ik vind ook niet iedere korte rok of jurk representatief. Mag ook best iets van gezegd worden.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 15:40 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja, maar er lopen ook genoeg vrouwen die helemaal niet zo verzorgd/aantrekkelijk/what ever zijn en die mogen het ook.
Kijk, daar ga je alquote:
Dan begrijp je me verkeerd.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 15:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het heeft wel een hoog "alleen als je knap bent mag het" gehalte hoor.
Maar dat gaat dan weer nooit gebeuren want dan piept iedere vrouw meteen over discriminatie.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 15:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind ook niet iedere korte rok of jurk representatief. Mag ook best iets van gezegd worden.
En ligt ook totaal aan je functie en je lokatie, of je klanten ziet of aan de receptie zit, of ergens in een archief.
Ik ga mijn benen echt niet scheren, scrubben en moisturizen hoor.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 15:42 schreef Californium het volgende:
iedereen moet zichzelf gewoon normaal verzorgen
Zou niet de eerste keer zijnquote:
Ik zie echt ooit van die witte benen langskomen met van die huidschilfers en psoriasis op de kuiten en eeltige knieen en weet ik veel wat voor moeilijkheden en dan denk ik "Ja.... ik draai em ff om".quote:Op vrijdag 28 juni 2019 15:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik ga mijn benen echt niet scheren, scrubben en moisturizen hoor.
Zit je al aan de Harry Potter?quote:
quote:
Mijn poten zijn wit, maar eigenlijk verder best netjes, al zeg ik het zelfquote:Op vrijdag 28 juni 2019 15:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zie echt ooit van die witte benen langskomen met van die huidschilfers en psoriasis op de kuiten en eeltige knieen en weet ik veel wat voor moeilijkheden en dan denk ik "Ja.... ik draai em ff om".
Maar dat denk ik ook bij vrouwen in open sschoentjes met van die vergeelde of verkalkte nagels
Da's niet hetzelfde als een "mag alleen maar als je mooi bent". Maar t komt misschien in de buurt
Doe ik ook nietquote:Op vrijdag 28 juni 2019 15:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik ga mijn benen echt niet scheren, scrubben en moisturizen hoor.
Gisteren begonnen onder zware druk van mijn oudste oppaskindquote:
Ja sorry, maar dan moet je ff komen catwalken hoor. Hier kan ik me zo niks bij visualiseren!quote:Op vrijdag 28 juni 2019 15:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mijn poten zijn wit, maar eigenlijk verder best netjes, al zeg ik het zelf.
quote:Op vrijdag 28 juni 2019 15:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Gisteren begonnen onder zware druk van mijn oudste oppaskind. Ben pas lvl 5
.
bij ons op het werk wel hoorquote:Op vrijdag 28 juni 2019 15:42 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Maar dat gaat dan weer nooit gebeuren want dan piept iedere vrouw meteen over discriminatie.
quote:Op vrijdag 28 juni 2019 15:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja sorry, maar dan moet je ff komen catwalken hoor. Hier kan ik me zo niks bij visualiseren!
PoGo was ik snel klaar mee, kende ook niemand die het speelde, maar nu "moet" ik welquote:Op vrijdag 28 juni 2019 15:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]Oppassen was de reden dat ik alle Gen1 Pokemon uit m'n hoofd kende en dus ook PoGo ben gaan spelen
Wat is twitch?quote:Op vrijdag 28 juni 2019 15:50 schreef HeatWave het volgende:
[..], je neemt maar een subscription op mijn twitch
.
T is vooral ook leuk als je t samen kan spelen.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 15:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
PoGo was ik snel klaar mee, kende ook niemand die het speelde, maar nu "moet" ik wel.
Het is best geinig opzich.
Hoe verzorg je je benen? Je wast ze als man. Dan ben je er toch?quote:
Streamingplatform. waar ik hier al te vaak over geluld hebquote:
Ik kijk wel hoelang het dr boeit, kan 3 jaar zijn of morgen overquote:Op vrijdag 28 juni 2019 15:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
T is vooral ook leuk als je t samen kan spelen.
Al vermaak ik me solo ook wel, de raids met 20 man zijn verschrikkelijk nerdy maar wel geinig.
In HP nog niete cht gedaan.
Ik bedoel meer als je last hebt van die schilfers en droge huid en sporiasis en zo, en er dan niks aan doet. Je ziet ze lopen hoor!quote:Op vrijdag 28 juni 2019 15:55 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Hoe verzorg je je benen? Je wast ze als man. Dan ben je er toch?
Wat is je code?quote:Op vrijdag 28 juni 2019 15:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik kijk wel hoelang het dr boeit, kan 3 jaar zijn of morgen over.
Thanks Saul!quote:
Je wil nooit met mij spelen thoughquote:Op vrijdag 28 juni 2019 15:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
T is vooral ook leuk als je t samen kan spelen.
Al vermaak ik me solo ook wel, de raids met 20 man zijn verschrikkelijk nerdy maar wel geinig.
In HP nog niete cht gedaan.
Vooral omdat hij denkt dat hij wel knap is.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 15:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het heeft wel een hoog "alleen als je knap bent mag het" gehalte hoor.
Wat ik weet is het ook geen gedrocht hoorquote:Op vrijdag 28 juni 2019 16:11 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Vooral omdat hij denkt dat hij wel knap is.
Op afstand wel!quote:
Denk ik dat ja?quote:Op vrijdag 28 juni 2019 16:11 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Vooral omdat hij denkt dat hij wel knap is.
Oehhh hier bloeit ietsquote:Op vrijdag 28 juni 2019 16:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat ik weet is het ook geen gedrocht hoor.
Jamaar. Ok nou.. ik vind nieuwe mensen ontmoeten heul kei eng, maar misschien moet ik t TOCH een keer wagen dan!quote:Op vrijdag 28 juni 2019 16:13 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja maar, dat is nou juist minder leuk.
Mijn kastdeuren zijn van puur titaniumquote:
Ja, je lip ja als je nog eens zo'n aanname over me maaktquote:
Dat je dan weer een Sia nummer kiest, zegt al genoeg hequote:Op vrijdag 28 juni 2019 16:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mijn kastdeuren zijn van puur titanium.
Je zei ook altijd kinderen te haten dus...quote:Op vrijdag 28 juni 2019 16:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mijn kastdeuren zijn van puur titanium.
Het zal, maar ik heb geen idee waar je het over hebtquote:Op vrijdag 28 juni 2019 16:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat je dan weer een Sia nummer kiest, zegt al genoeg he
O daar las ik iets over, maar heb ik me nog niet in verdiept.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 16:15 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb wel "gecheat" 10 keer van regio veranderen voor een achievement, levert toch 300 gold op.
Sowieso, als je die poes ooit nog wil... en met een cocktail erbij bij Bobby's is het vast te doen, toch?quote:Op vrijdag 28 juni 2019 16:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jamaar. Ok nou.. ik vind nieuwe mensen ontmoeten heul kei eng, maar misschien moet ik t TOCH een keer wagen dan!
quote:Op vrijdag 28 juni 2019 16:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het zal, maar ik heb geen idee waar je het over hebt.
Wie ga je daarvoor meebrengenquote:Op vrijdag 28 juni 2019 16:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, je lip ja als je nog eens zo'n aanname over me maakt
Mezelf.quote:
Oh mijn god, je bent op een spoor. 9quote:Op vrijdag 28 juni 2019 16:15 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Je zei ook altijd kinderen te haten dus...
True, true, ik sluit ook niets uitquote:Op vrijdag 28 juni 2019 16:15 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Je zei ook altijd kinderen te haten dus...
Klinkt lekkerquote:Op vrijdag 28 juni 2019 16:17 schreef Debsterr het volgende:
https://www.ah.nl/allerha(...)inazie-en-witte-kaas dit ga ik eten vanavond.
Nooit van gehoord, was puur toeval dusquote:
Ik hoor t wel als t zover isquote:Op vrijdag 28 juni 2019 16:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
True, true, ik sluit ook niets uit.
Ik zou mijn adem niet inhouden als ik jou wasquote:
Ja ja.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 16:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nooit van gehoord, was puur toeval dus.
quote:Op vrijdag 28 juni 2019 16:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zou mijn adem niet inhouden als ik jou was.
Neuh, ik luister alleen mijn eigen playlists, ik ben oud en vastgeroest remember?quote:Op vrijdag 28 juni 2019 16:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ja.
Geen gevalletje van "Ik gleed uit in de douche en viel OP de shampoo fles!"
Triggered door de witte kaas.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 16:17 schreef Debsterr het volgende:
https://www.ah.nl/allerha(...)inazie-en-witte-kaas dit ga ik eten vanavond.
Ik luister tegenwoordig ook echt alleen maar mijn "eigen" muziek.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 16:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neuh, ik luister alleen mijn eigen playlists, ik ben oud en vastgeroest remember?.
Fetaquote:
Je bent zelf een geniaal albumquote:Op vrijdag 28 juni 2019 16:20 schreef Barbusse het volgende:
Rattle and hum blijft een geniaal album
#randomshit
Ja, ik snap het bestaansrecht van witte kaas ook niet zo.quote:
Voorheen had ik nog wel eens de radio aan, Pinguin Radio, maar ook niet zo vaak meer.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 16:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik luister tegenwoordig ook echt alleen maar mijn "eigen" muziek.
Totaal geen hitlijsten of radio meer.
En vroegah had ik dan nog Lowlands waar ik nieuwe bandjes leerde kennen, maaer daar was ik an 10j klaar mee.
Dus nu af en toe maar eens op spotify wat tips aanklikken
Dat klopt, mijn obituary playlist is epischquote:
Damn, bruv. Jij bent echt full tilt ouwe lul gegaan he?quote:Op vrijdag 28 juni 2019 16:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Voorheen had ik nog wel eens de radio aan, Pinguin Radio, maar ook niet zo vaak meer.
Alleen bij het oppassen word ik in aanraking gebracht met nieuwe muziek, tis niet mijn ding, maar ik kan er mee leven, meestal.
Gewoon nep feta die (goedkoper) van de wet geen feta meer mocht heten.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 16:21 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja, ik snap het bestaansrecht van witte kaas ook niet zo.
"Liever te dik in m'n kist"?quote:Op vrijdag 28 juni 2019 16:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat klopt, mijn obituary playlist is episch
Ja maar het is ook niet zo lekker als feta. Dus optyfen met je goedkope namaakzooi.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 16:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gewoon nep feta die (goedkoper) van de wet geen feta meer mocht heten.
Ja, de heatwave is nu een lauw briesjequote:Op vrijdag 28 juni 2019 16:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Damn, bruv. Jij bent echt full tilt ouwe lul gegaan he?
Ja. Nee. Ik ben niet dik. Lukt me nietquote:
Correctquote:Op vrijdag 28 juni 2019 16:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Damn, bruv. Jij bent echt full tilt ouwe lul gegaan he?
Eens. Dat hele schapenkaas-smaakje zit er niet aan.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 16:25 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja maar het is ook niet zo lekker als feta. Dus optyfen met je goedkope namaakzooi.
Had ik je nou al gevraagd over die cocktailbar in Malta.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 16:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja. Nee. Ik ben niet dik. Lukt me niet
Jammer heur.quote:
Welke cocktailbar?quote:Op vrijdag 28 juni 2019 16:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Had ik je nou al gevraagd over die cocktailbar in Malta.
Ja dat had ik. ok. Ik denk er steeds aan als ik je "zie".
In Griekenland vorige maand veel gevreten.quote:
http://www.yard32.com/quote:
Een arctisch windje?quote:
quote:
Loser!quote:Op vrijdag 28 juni 2019 16:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja. Nee. Ik ben niet dik. Lukt me niet
Natuurlijk niet dude, niets veranderd, op wat kleine details naquote:
Leugenaarquote:Op vrijdag 28 juni 2019 16:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Natuurlijk niet dude, niets veranderd, op wat kleine details na.
Das 250 meter bij me vandaanquote:
Que pasa?quote:
Wat weet jij er nou van muppet?quote:
Zoals?quote:Op vrijdag 28 juni 2019 16:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Natuurlijk niet dude, niets veranderd, op wat kleine details na.
Eigenlijk alleen mijn opvatting jegens koters, die is wel 180 graden gedraaid, ik had gisteren 5 oppaskinderen, 3 vriendjes mee na schoolquote:
Wait wait what WUT?quote:Op vrijdag 28 juni 2019 16:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Eigenlijk alleen mijn opvatting jegens koters, die is wel 180 graden gedraaid, ik had gisteren 5 oppaskinderen, 3 vriendjes mee na school.
Nou, die hebben dus in Eindhoven een 2e kroeg, op loopafstand van mij.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 16:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Das 250 meter bij me vandaanLeuke tent wel, erg goede huisgemaakte flavoured gins
Ik moet verdomme veel cocktailbars testen hey.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 16:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou, die hebben dus in Eindhoven een 2e kroeg, op loopafstand van mij.
En die loopt zo lekker dat ze nu ook een restaurant gaan openen.
Erg leuke eigenaars
Waarom pas je op eigenlijk?quote:Op vrijdag 28 juni 2019 16:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Eigenlijk alleen mijn opvatting jegens koters, die is wel 180 graden gedraaid, ik had gisteren 5 oppaskinderen, 3 vriendjes mee na school.
I know, ik verbaas mezelf ook nog steedsquote:
Alsof wij niets drinken als de koters naar bed zijnquote:Op vrijdag 28 juni 2019 16:35 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Zuipen vs babysitten
Meer zeg ik niet
quote:Op vrijdag 28 juni 2019 16:35 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik moet verdomme veel cocktailbars testen hey.
Voor een vriend van die in een vechtscheiding zit, het is 1 hooguit 2 keer per week hoor, meestal 1 keer.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 16:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waarom pas je op eigenlijk?
Voor familie, vrienden, of echt als bijbaan?
Ah, okquote:Op vrijdag 28 juni 2019 16:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Voor een vriend van die in een vechtscheiding zit, het is 1 hooguit 2 keer per week hoor, meestal 1 keer.
Tof dat je dat doet.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 16:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Voor een vriend van die in een vechtscheiding zit, het is 1 hooguit 2 keer per week hoor, meestal 1 keer.
Mocht ik ooit in Eindhoven verkeren gaan we daar een drankje doen danquote:Op vrijdag 28 juni 2019 16:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou, die hebben dus in Eindhoven een 2e kroeg, op loopafstand van mij.
En die loopt zo lekker dat ze nu ook een restaurant gaan openen.
Erg leuke eigenaars
Ik moet even liggen nu... Kan iemand me een glaasje water brengen?quote:Op vrijdag 28 juni 2019 16:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
I know, ik verbaas mezelf ook nog steeds.
En het ging bijna helemaal goed gisteren, bijna.
quote:Op vrijdag 28 juni 2019 16:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mocht ik ooit in Eindhoven verkeren gaan we daar een drankje doen dan
Het was echt met heel veel tegenzin in het begin, maar nu vind ik het echt leuk zelfsquote:
Ik sta als soort van "voogd" in t testament voor de kids van een vriendenstel.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 16:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het was echt met heel veel tegenzin in het begin, maar nu vind ik het echt leuk zelfs.
De oudste kreeg gisteren VWO advies, dat komt uiteraard omdat ik dr help met dr huiswerk.
Zo ver gaat het bij mij niet hoorquote:Op vrijdag 28 juni 2019 16:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik sta als soort van "voogd" in t testament voor de kids van een vriendenstel.
Ik hoop heel erg dat ze niet overlijden binnen nu al 2 jaar
Nou hoop ik dat sowieso hoor.
Gezien je pohi betreffende jonge stagaires en belmiepjes vind ik dit echt heul eng, sorry HWquote:Op vrijdag 28 juni 2019 16:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het was echt met heel veel tegenzin in het begin, maar nu vind ik het echt leuk zelfs.
De oudste kreeg gisteren VWO advies, dat komt uiteraard omdat ik dr help met dr huiswerk.
Vane moet ik nog naartoe, Ginscal staat nog op de planning, en dan heb jij het over dat Yard32.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 16:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat is je lijst?
Ik ken alleen echt:
• Vane
• Lobster & Ox
• Ginscal
• Minibar
• Bobby's (2x)
Zo uit m'n blote hoofd.
Oké doei vriendschap.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 16:38 schreef Ang3l het volgende:
Mijn allerlangste allerbeste vriendin is 6mnd zwanger, dus ik gok dat ook ik achter de wagen loop straks
JAWEL.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 16:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat je niet dik kunt worden. Is niet zo moeilijk.
Dat mag, tis niet heel erg netjes, maar dat mag.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 16:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gezien je pohi betreffende jonge stagaires en belmiepjes vind ik dit echt heul eng, sorry HW
Sorryquote:Op vrijdag 28 juni 2019 16:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat mag, tis niet heel erg netjes, maar dat mag.
Boeiend, je hebt het wel gedaan en zoiets kan echt heel fijn zijn voor kinderen, zeker in roerige tijden.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 16:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Gelukkig weten de kinderen, de vader (en de moeder ook) en huisgenote beterquote:
Ja duhquote:Op vrijdag 28 juni 2019 16:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Gelukkig weten de kinderen, de vader (en de moeder ook) en huisgenote beter.
Tuurlijk, papa werkt zich de tering voor alimentatie etc en is elke dag kapot als ie thuiskomt, een "volwassene" die opeens wel meedoet met Fortnite, Minecraft, of een ijsje met ze gaat halen is al heel wat.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 16:47 schreef Chia het volgende:
[..]
Boeiend, je hebt het wel gedaan en zoiets kan echt heel fijn zijn voor kinderen, zeker in roerige tijden.
Daarom. Er zit nog wel een verschil tussen een beetje mans lullen over een meisje van 19 die zelf een beetje loopt te flirten of een van 11 die nog moet giechelen als je scheet zegtquote:Op vrijdag 28 juni 2019 16:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja duhAnders zou je niet babysitten nu
Vechtscheiding lijkt me wel echt zwaar voor kinderen...quote:Op vrijdag 28 juni 2019 16:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tuurlijk, papa werkt zich de tering voor alimentatie etc en is elke dag kapot als ie thuiskomt, een "volwassene" die opeens wel meedoet met Fortnite, Minecraft, of een ijsje met ze gaat halen is al heel wat.
Gelukkig ben ik niet de enige die helpt, er zijn nog 2 anderen.
Ik ga er verder niet te veel op in hier, maar ze lopen allebei bij een psychologe, dus ja, het was een tijd echt niet best.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 16:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Vechtscheiding lijkt me wel echt zwaar voor kinderen...
Voor jou niet hoor, maak je niet drukquote:Op vrijdag 28 juni 2019 16:51 schreef Memento-Mori het volgende:
Jezus hw nu kijk het ook nog net alsof je 'n hart hebten daadwerkelijk iets om anderen geeft
Doe niet zo eng
Komen misschien wel veel chickies op af.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 16:51 schreef Memento-Mori het volgende:
Jezus hw nu kijk het ook nog net alsof je 'n hart hebten daadwerkelijk iets om anderen geeft
Doe niet zo eng
Ik krijg wel een zooi glimlachjes als ik met ze op pad ben jaquote:Op vrijdag 28 juni 2019 16:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Komen misschien wel veel chickies op af.
Gelukkig maar. Nog steeds vindt iedereen mij kutquote:Op vrijdag 28 juni 2019 16:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Voor jou niet hoor, maak je niet druk
Precies, sommige dingen veranderen nooitquote:Op vrijdag 28 juni 2019 16:54 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Nog steeds vindt iedereen mij kut
Gelukkig maarquote:Op vrijdag 28 juni 2019 16:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ga er verder niet te veel op in hier, maar ze lopen allebei bij een psychologe, dus ja, het was een tijd echt niet best.
Nu gaat het eigenlijk wel goed gelukkig.
Ik nietquote:Op vrijdag 28 juni 2019 16:54 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Daarom en het is niet alsof ik echt heel veel hoef te doen verder, ik haal ze op van school, voer ze en voor de rest is mijn taak, in leven houdenquote:Op vrijdag 28 juni 2019 16:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gelukkig maarDie kinderen hebben hier natuurlijk nooit voor gekozen en zitten er midden in.
Ik niet hoor.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 16:54 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Jezus moet je voor ze koken?quote:Op vrijdag 28 juni 2019 16:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Daarom en het is niet alsof ik echt heel veel hoef te doen verder, ik haal ze op van school, voer ze en voor de rest is mijn taak, in leven houden.
Jawel hoorquote:Op vrijdag 28 juni 2019 16:56 schreef CherryLips het volgende:
Al ben ik waarschijnlijk niet de persoon van wie het je iets boeit.
quote:Op vrijdag 28 juni 2019 16:56 schreef CherryLips het volgende:
Al ben ik waarschijnlijk niet de persoon van wie het je iets boeit.
Ja, ik ben er meestal van 15:30 tot 23:00, dus ik moet zelf ook wat eten, kan ik ze net zo goed ook wat gevenquote:
D'awwwquote:Op vrijdag 28 juni 2019 16:57 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Jawel hooren ik vind jou ook niet kut
Skittles en cornflakes.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 16:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, ik ben er meestal van 15:30 tot 23:00, dus ik moet zelf ook wat eten, kan ik ze net zo goed ook wat geven.
Neuh, gisteren was het me te warm dus hebben we vietnamees besteld, betaald met bitcoins, gratis dusquote:
Ja, maar Yard32 ligt in Maltaquote:Op vrijdag 28 juni 2019 16:46 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Vane moet ik nog naartoe, Ginscal staat nog op de planning, en dan heb jij het over dat Yard32.
Neh. Nooit een andere maan.quote:
SCHEET!quote:Op vrijdag 28 juni 2019 16:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Daarom. Er zit nog wel een verschil tussen een beetje mans lullen over een meisje van 19 die zelf een beetje loopt te flirten of een van 11 die nog moet giechelen als je scheet zegt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |