quote:Op vrijdag 28 juni 2019 08:02 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nu al met de pet er naar gooien. Vandaag ontslag?
Leuk zo op de laatste dagquote:Op vrijdag 28 juni 2019 08:06 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]telefoon stond op stil, ding heeft 1.5 uur staan snoozen
![]()
Vanmiddag met m’n manager praten en gelijk ontslagbrief op de mail
quote:Op vrijdag 28 juni 2019 08:01 schreef Allures het volgende:
Als het lukt ga ik maar een halve dag werken
Gooit hij meteen zijn koffie omquote:Op vrijdag 28 juni 2019 08:11 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ach, hij wordt toch pas over een uur of zes wakker
Jaquote:Op vrijdag 28 juni 2019 08:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gooit hij meteen zijn koffie om
Oooh. Nou ja, denk dat ze wel lijken op de jouwe.quote:
Hoe awesome zou dat zijn, een hulp caviaquote:Op donderdag 27 juni 2019 23:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]![]()
Gevonden door een hulpcavia?
In zo’n oranje tuigjequote:Op vrijdag 28 juni 2019 08:19 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hoe awesome zou dat zijn, een hulp cavia
Ik vind het al knap van ze dat ze elke keer weer hun drinkfles weten te vinden.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 08:19 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Waahquote:Op vrijdag 28 juni 2019 08:19 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Qua looks, ultiem cute. Qua nuttigheid? Waardeloosquote:Op vrijdag 28 juni 2019 08:19 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Zag laatst een filmpje van een konijn die wisselgeld aangaf in een winkelquote:Op vrijdag 28 juni 2019 08:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Qua looks, ultiem cute. Qua nuttigheid? Waardeloos.
Zou ik ook hebben.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 08:13 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Jaik vind het wel serieus jammer om hem hier mee op te zadelen en niet meer met hem samen te werken
Cutequote:Op vrijdag 28 juni 2019 08:32 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Zag laatst een filmpje van een konijn die wisselgeld aangaf in een winkel
Andersom zou hij het ook doen moet je maar denken.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 08:13 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Jaik vind het wel serieus jammer om hem hier mee op te zadelen en niet meer met hem samen te werken
Wat doet 'ie?quote:Op vrijdag 28 juni 2019 08:45 schreef Samzz het volgende:
Jezus ik word gék van de hond hier. (Niet de mijne.)
Constant steunen, kreunen, blaffen. Kakirritant. Onopgevoed beest.quote:
Huehuequote:Op vrijdag 28 juni 2019 09:04 schreef HostiMeister het volgende:
Ik ben vandaag samen met nog een collega alleen op kantoor. Nu al een enorme 'lekker rustig aan' vibe. Komt niet veel klaar vandaag denk ik.
Vandaag thuis aan het "werk".quote:Op vrijdag 28 juni 2019 09:04 schreef HostiMeister het volgende:
Ik ben vandaag samen met nog een collega alleen op kantoor. Nu al een enorme 'lekker rustig aan' vibe. Komt niet veel klaar vandaag denk ik.
Zien!quote:Op vrijdag 28 juni 2019 08:32 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Vindt ie het niet gewoon ellendig om daar te zijn.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 08:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Constant steunen, kreunen, blaffen. Kakirritant. Onopgevoed beest.
Ja.. als ik die nou eens kreeg teruggevondenquote:
Ik heb geen flauw idee. Waarschijnlijk niet, dat beest is hier al dr hele leven. En zo wel, het is niet mijn hond, maar ik vind dat gedrag alsnog irritantquote:Op vrijdag 28 juni 2019 09:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vindt ie het niet gewoon ellendig om daar te zijn.
Wisselgeld en het pakketje ookquote:Op vrijdag 28 juni 2019 09:17 schreef Debsterr het volgende:
Oh!
https://www.facebook.com/(...)ck/2260681427525399/
En dan stikken in een kwartjequote:
Neem een voorbeeld aan buitenlandse vrouwen. Die zijn zorgzaam.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 10:10 schreef Lokasenna het volgende:
Ik moet echt nog superveel schoonmaken vandaag, geen zin.
nog 3 wekenquote:
Oeiquote:
Of neem een huishoudsterquote:Op vrijdag 28 juni 2019 10:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Neem een voorbeeld aan buitenlandse vrouwen. Die zijn zorgzaam.
quote:Op vrijdag 28 juni 2019 10:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Neem een voorbeeld aan buitenlandse vrouwen. Die zijn zorgzaam.
Ja als hij dan 40 u werkt kun jij mooi 13 u aan het huishouden besteden, anders is het niet eerlijk.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 10:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Op zich verwacht ik ook vrij weinig huishoudelijke bijdrage van de man. Omdat ik toch geen zier verdien met mijn 27 uurtjes leerlingsalaris.
Hij werkt 32. Allebei 4 dagen van huis want mijn schooldag telt maar als halve werkdag qua uitbetaling.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 10:35 schreef Chia het volgende:
[..]
Ja als hij dan 40 u werkt kun jij mooi 13 u aan het huishouden besteden, anders is het niet eerlijk.
Niks mis met een standaard rollenpatroon, als beide t er mee eens zijnquote:Op vrijdag 28 juni 2019 10:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Op zich verwacht ik ook vrij weinig huishoudelijke bijdrage van de man. Omdat ik toch geen zier verdien met mijn 27 uurtjes leerlingsalaris.
wie doet er bij jullie het huishouden?quote:Op vrijdag 28 juni 2019 10:35 schreef Chia het volgende:
[..]
Ja als hij dan 40 u werkt kun jij mooi 13 u aan het huishouden besteden, anders is het niet eerlijk.
quote:Op vrijdag 28 juni 2019 10:35 schreef Chia het volgende:
[..]
als je altijd buiten poept hoef je wel nooit de wc te poetsen.quote:
Goede deal.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 12:01 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Als zij meer gaat verdienen dan ik doe ga ik het huishouden wel doen.
Ik heb op FOK! geleerd dat je partner niet jouw levensstijl moet bekostigen.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 10:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niks mis met een standaard rollenpatroon, als beide t er mee eens zijn
Als schoonmaken je levensstijl is.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 12:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb op FOK! geleerd dat je partner niet jouw levensstijl moet bekostigen.
zo iemand zoek ik nogquote:
Volgens mij zou jij je prima vermaken met de hele dag huishouden en freubelen terwijl hubbie de doekoes binnensleept.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 12:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hmmm nee. Dat lijkt me echt vreselijk.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 12:17 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Volgens mij zou jij je prima vermaken met de hele dag huishouden en freubelen terwijl hubbie de doekoes binnensleept.
Ja, twee weken in november. En gekregen.quote:
Bedoel je het topic in R&P?quote:Op vrijdag 28 juni 2019 12:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omg. En waarom komt dat filmpje ineens op mijn tijdlijnquote:Op vrijdag 28 juni 2019 08:32 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Waarom nietquote:Op vrijdag 28 juni 2019 12:33 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Omg. En waarom komt dat filmpje ineens op mijn tijdlijn
Ah mooi zo!quote:Op vrijdag 28 juni 2019 12:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, twee weken in november. En gekregen.
Ik deelde het met iemandquote:Op vrijdag 28 juni 2019 12:33 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Omg. En waarom komt dat filmpje ineens op mijn tijdlijn
Grofweg maak ik schoon en hij kookt. Rest allebei een beetje.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 10:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wie doet er bij jullie het huishouden?
En ook zo bijdehand. NEE IK WIL NU DAT GELD GEVEN GEEF HIER GEEF HIER *nudge*quote:Op vrijdag 28 juni 2019 12:43 schreef xBubbles het volgende:
@:Samzz: Werkelijk waar, een pareltje
@:gcjoel en @:Debsterr: Hij is TE cute. Can't handle. So fluffy.
quote:Op vrijdag 28 juni 2019 12:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gewoon een mount op je fiets zetten, dan mag het wel toch?quote:Op vrijdag 28 juni 2019 12:55 schreef HostiMeister het volgende:
Oef vanaf maandag mag ik niet meer appen op de fiets.Damn.
Ja was al aan het bol.com en.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 12:57 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Gewoon een mount op je fiets zetten, dan mag het wel toch?
Serieus? Dat zou echt dom zijn.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 12:57 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Gewoon een mount op je fiets zetten, dan mag het wel toch?
Jup. Gewoon niet in je hand, net als een auto.quote:
In de auto mag je navigatiesystemen enzo volgens mij ook niet meer bedienen tijdens het rijden, je telefoon als navigatie dus ook niet. Tenzij je stil staat.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 13:07 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Jup. Gewoon niet in je hand, net als een auto.
Smartwatch mag welquote:Op vrijdag 28 juni 2019 13:07 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Jup. Gewoon niet in je hand, net als een auto.
Ik ook niet. Maar ik vind anderen veroordelen die het wel doen wel vreemd.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 12:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zou dat ZELF niet fijn vinden nee.
Maar als de partnet dat wil, en jij hebt er geen problemen mee... wie ben ik dan om te zeggen: FOEI!
(ik denk t dan wel)
Ik zag op Instagram konijnen op een trap. Echt 4 traptreden vol. Mehquote:Op vrijdag 28 juni 2019 12:43 schreef Debsterr het volgende:
[..]
En ook zo bijdehand. NEE IK WIL NU DAT GELD GEVEN GEEF HIER GEEF HIER *nudge*
OOOHHHH ik hou zo van konijntjes hequote:Op vrijdag 28 juni 2019 13:50 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Ik zag op Instagram konijnen op een trap. Echt 4 traptreden vol. Meh
Ik doe dat gewoon stilletjesquote:Op vrijdag 28 juni 2019 13:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar ik vind anderen veroordelen die het wel doen wel vreemd.
Helemaal primaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |