Het werd uiteindelijk een half uurtje: de medewerker van het DB Reisezentrum was zo vriendelijk om mijn Zugbindung op EC 179 op te heffen, waardoor ik nu met EC 177 op weg ben met -120 ten opzichte van het oorspronkelijke reisplanquote:
Je kon binnen een half uur geholpen worden?!?quote:Op woensdag 3 juli 2019 15:07 schreef dennistd het volgende:
[..]
Het werd uiteindelijk een half uurtje: de medewerker van het DB Reisezentrum was zo vriendelijk om mijn Zugbindung op EC 179 op te heffen, waardoor ik nu met EC 177 op weg ben met -120 ten opzichte van het oorspronkelijke reisplan
Bier hakken en wijven kijken wat denk jij dan.quote:
Per December 2020 meen ik me te herinneren.quote:Op woensdag 3 juli 2019 21:43 schreef derLudolf het volgende:
Wat gaan jullie in Berlijn doen dan?
Hoe zat het net Nightjet naar Oostenrijk vanaf NL? Die kwam mogelijk ook weer?
Van Boxtel had iets geroepen over januari 2020, meen ik laatst in dit topic voorbij hebben zien komenquote:Op woensdag 3 juli 2019 21:46 schreef James1988 het volgende:
[..]
Per December 2020 meen ik me te herinneren.
Nobel streven.quote:Op woensdag 3 juli 2019 21:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bier hakken en wijven kijken wat denk jij dan.
Dagje naar Polen ofzoquote:Op woensdag 3 juli 2019 21:43 schreef derLudolf het volgende:
Wat gaan jullie in Berlijn doen dan?
Hoe zat het net Nightjet naar Oostenrijk vanaf NL? Die kwam mogelijk ook weer?
quote:Op dinsdag 2 juli 2019 19:53 schreef dennistd het volgende:
[..]
Via https://brouter.damsy.net en dan profile linksboven op 'Rail' zetten. Vervolgens kun je van punt tot punt aangeven waar je heen wil en dan maakt ie er zelf de kortste spoorroute van.
Ik mag de OP niet meer aanpassenquote:Op donderdag 4 juli 2019 00:01 schreef James1988 het volgende:
@:b2py Kun jij dit in de OP knallen alsjeblieftdankjewel?
Het is prima informatie voor onder het kopje 'Hoeveel kilometer heb ik met de trein gereisd?', want alle links daar lopen dood en de site waar Dennis naar linkt is wel verrekte handig.
[..]
Ik mis de rode leeuw op de zijkant. ik neem tenminste aan dat het een leeuw moet zijn...quote:Op donderdag 4 juli 2019 00:58 schreef James1988 het volgende:
Opvallende beelden uit Oostenrijk: Arriva Limburg FLIRT3 551 is daar voor testritten. En wordt gesleept door een KISS van WESTBahn.
[ afbeelding ]
Het zou me niet eens verbazen als dát de echte reden is waarom dat ding niet naar Luik rijdtquote:Op donderdag 4 juli 2019 08:56 schreef dennistd het volgende:
Dat wil Wallonië niet hebben, lijkt teveel op de Vlaamse leeuw
De sneltrein Maastricht - Aken - Wenenquote:Op donderdag 4 juli 2019 06:56 schreef dennistd het volgende:
Als België niet lukt gaan ze maar door naar Oostenrijk om het toch een Drielandentrein te kunnen noemen?
Ik zie ze daar ook wel voor aan jaquote:Op donderdag 4 juli 2019 11:42 schreef James1988 het volgende:
[..]
Het zou me niet eens verbazen als dát de echte reden is waarom dat ding niet naar Luik rijdt
Luxemburg is een reëlere optiequote:Op donderdag 4 juli 2019 15:56 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
De sneltrein Maastricht - Aken - Wenen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |