quote:Op donderdag 27 juni 2019 14:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ze is niet de slimste persoon nee, dat klopt.
Maar zwakzinnig, zwakzinnig..
Dan denk ik eerder aan iemand als @:scrummie2.0
Lolquote:Op donderdag 27 juni 2019 14:57 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ik zie jou anders nooit met kanker schelden.
IK ZOU JOUquote:Op donderdag 27 juni 2019 14:57 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ik zou jou anders nooit met kanker schelden.
JC is zelf een zielig verhaal.quote:Op donderdag 27 juni 2019 14:59 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Maar wat voor zielige verhalen had dat vrouwtje dan?
JC is een man van het leven. Recht door zee.quote:Op donderdag 27 juni 2019 15:03 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Omdat![]()
Ik vind JC een prima kerel.
Ja aardig persoon, op alles wat ik zeg een kutreactie gevenquote:Op donderdag 27 juni 2019 15:03 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Omdat![]()
Ik vind JC een prima kerel.
Oke. Wat was je probleem dan? Wat is je zielige verhaal?quote:Op donderdag 27 juni 2019 15:04 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja aardig persoon, op alles wat ik zeg een kutreactie geven
Retweet.quote:Op donderdag 27 juni 2019 15:06 schreef GGMM het volgende:
Godver nu heb ik dat discord gezeik hier
Bedankt @:jancees
Lucht je hartquote:Op donderdag 27 juni 2019 15:06 schreef GGMM het volgende:
Godver nu heb ik dat discord gezeik hier
Bedankt @:jancees
Weet ik veel.quote:Op donderdag 27 juni 2019 15:06 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Oke. Wat was je probleem dan? Wat is je zielige verhaal?
Kun je niet tegen een stootje? Get the fuck out right now! Wij trollen en schelden elkaar verrot and not a single fuck is given, uitdelen en incasseren dat is het motto. Wij zijn een hechte groep, wij zijn musketiers, een voor allen, allen voor een!quote:Op donderdag 27 juni 2019 15:04 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja aardig persoon, op alles wat ik zeg een kutreactie geven
Gefeliciteerd nog maatquote:Op donderdag 27 juni 2019 15:12 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Kun je niet tegen een stootje? Get the fuck out right now! Wij trollen en schelden elkaar verrot and not a single fuck is given, uitdelen en incasseren dat is het motto. Wij zijn een hechte groep, wij zijn musketiers, een voor allen, allen voor een!
Wie of wat is trouwens dat figuur in je UI?quote:
Jackquote:Op donderdag 27 juni 2019 15:19 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Wie of wat is trouwens dat figuur in je UI?
https://www.last.fm/user/iJanCeesquote:Op donderdag 27 juni 2019 15:13 schreef GGMM het volgende:
@:jancees kan je geen mensen meer mentionen waar je op discord ruzie mee hebt gekregen? Thnx
@:discord-mensen: kunnen jullie opsodemieteren? Thnx
Arthur Morgan.quote:Op donderdag 27 juni 2019 15:19 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Wie of wat is trouwens dat figuur in je UI?
Moet hij weten.quote:Op donderdag 27 juni 2019 15:19 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
https://www.last.fm/user/iJanCees
JanCees luistert nu muziek.
Echt verschrikkelijk gay.quote:
Misschien wel iets beter dan een 'masker' als UI.quote:Op donderdag 27 juni 2019 15:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Moet hij weten.
[..]
Echt verschrikkelijk gay.
Dit is de cover van een tof album, idioot.quote:Op donderdag 27 juni 2019 15:23 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Misschien wel iets beter dan een 'masker' als UI.
quote:Op donderdag 27 juni 2019 15:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit is de cover van een tof album, idioot.
Ziedend.quote:Op donderdag 27 juni 2019 15:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Madquote:Op donderdag 27 juni 2019 15:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
woestquote:Op donderdag 27 juni 2019 15:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mooi he, heeft ooit iemand gemaakt in ONZquote:
Mad.quote:Op donderdag 27 juni 2019 15:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niemand boeit dit.quote:Op donderdag 27 juni 2019 15:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
20 juli is hij de closing-act op Dominator
Proleten feestjes. Caland zal ook wel gaan.quote:Op donderdag 27 juni 2019 15:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Geen idee. HMF wel.quote:Op donderdag 27 juni 2019 15:27 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Proleten feestjes. Caland zal ook wel gaan.
Je bent zelf een act.quote:Op donderdag 27 juni 2019 15:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Onlogisch is een parodie op een user.quote:
Marketingstudentquote:Op donderdag 27 juni 2019 15:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe hier onze expert in acts over denkt.
@:kingroland
Volledig eens maat.quote:Op donderdag 27 juni 2019 15:32 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Onlogisch is een parodie op een user.
En bedankt hequote:Op donderdag 27 juni 2019 14:39 schreef JanCees het volgende: [..] zitten alleen nog maar zwakzinnigen in en @:donraja
quote:
quote:Op donderdag 27 juni 2019 14:42 schreef GGMM het volgende: Waarom zou je boos zijn dat je discord niet in mag. 90% is zwakzinnig en de "leiding" daar is in en in triest. (Behalve Char en i die vind ik wel aardig.)
Bek houden jijquote:Op donderdag 27 juni 2019 15:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ja, niet zo janken. Anders tyf je maar weer op.
Sow hé. Gevoelige snaar geraakt?quote:
Neequote:Op donderdag 27 juni 2019 16:06 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Sow hé. Gevoelige snaar geraakt?
nee zit er nog steeds in.quote:Op donderdag 27 juni 2019 16:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij weg was
Nee, jou vind ik ook erg aardig natuurlijk!
Waaruit blijkt dat? Je zou iets leuks kunnen doen voor haar. Een Rituals pakket opsturen bijvoorbeeld. Ik noem maar iets.quote:Op donderdag 27 juni 2019 16:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij weg was
Nee, jou vind ik ook erg aardig natuurlijk!
Waarom dat dan? Alsof je een leven hebt.quote:Op donderdag 27 juni 2019 16:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee
[..]
nee zit er nog steeds in.
Ook wel steeds minder. Steeds minder op fok en steeds minder op discord.
Dat verandert vast weer in de toekomst.quote:Op donderdag 27 juni 2019 16:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee
[..]
nee zit er nog steeds in.
Ook wel steeds minder. Steeds minder op fok en steeds minder op discord.
@Scrummie2.0 Lenny pest jequote:Op donderdag 27 juni 2019 16:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Waaruit blijkt dat? Je zou iets leuks kunnen doen voor haar. Een Rituals pakket opsturen bijvoorbeeld. Ik noem maar iets.
Was net m'n perforator kwijt, maar heb hem gelukkig weer gevonden.quote:Op donderdag 27 juni 2019 16:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
Goedemiddag vrienden, heeft iemand nog wat spannends beleefd vandaag?
Dat is mooi om te horen!quote:Op donderdag 27 juni 2019 16:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat verandert vast weer in de toekomst.
[..]
@:scrummie2.0 Lenny pest je
[..]
Was net m'n perforator kwijt, maar heb hem gelukkig weer gevonden.
Zietquote:Op donderdag 27 juni 2019 16:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is mooi om te horen!
Klopt het dat het hier de laatste tijd erg rustig is?
Ziet iedereen op discord ofzo
Ik moest lachen.quote:Op donderdag 27 juni 2019 17:14 schreef GGMM het volgende:
Ik denk dat @:saind mijn tweet erg kan waarderen.![]()
https://twitter.com/Rene51945738641/status/1144260943230230530
Ja eigenlijk welquote:Op donderdag 27 juni 2019 16:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Waarom dat dan? Alsof je een leven hebt.
Wie ben jij nou weer (lol)quote:Op donderdag 27 juni 2019 18:01 schreef skysherrif het volgende:
@:Jancees is gekicked uit de discord, omdat hij niet deel was van het kliekje zeker.
XDquote:
Uh.. ander keertje!quote:Op donderdag 27 juni 2019 18:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
XD
https://www.sikkom.nl/zo-(...)s-en-rooftop-cinema/
Zullen we hier heen gaan zodra het klaar is?
welke film?quote:Op donderdag 27 juni 2019 18:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
XD
https://www.sikkom.nl/zo-(...)s-en-rooftop-cinema/
Zullen we hier heen gaan zodra het klaar is?
Kloptquote:Op donderdag 27 juni 2019 18:01 schreef skysherrif het volgende:
@:Jancees is gekicked uit de discord, omdat hij niet deel was van het kliekje zeker.
lijkt net een boekverbranding uit een bepaald tijdperkquote:Op donderdag 27 juni 2019 16:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:
HIER WORDT GEMODEREERD
Jammer dat de reactie helemaal weg is. @:onlogisch zou een enorm lollig plaatje in mijn post hebben gezet.
@I. lijkt op een man met een klein snorretjequote:Op donderdag 27 juni 2019 14:40 schreef JanCees het volgende:
[..]
@:donraja en @:kingroland
@:tjacka hebben ze ook al gekickt
ohja en @:skysherrif ook nog erin
Je hebt mij nooit gezien idiootquote:Op donderdag 27 juni 2019 19:49 schreef Tjacka het volgende:
[..]
@:i. lijkt op een man met een klein snorretje
Ik heb ook geen vraag van jou nodig om je hier weg te wensen. Rot op naar je zielige Discord groepje, niemand moet je hier.quote:
Jij gedraagt je als een idioot en gaat hier nu lopen janken omdat je door dat kutgedrag gekickt wordt. Kinderachtig gejank noem ik dat.quote:Op donderdag 27 juni 2019 19:52 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Je bent wel ineens een stoere vent hoor.
Hou dat lekker in dat tyfusdiscord van je en rot op.quote:Op donderdag 27 juni 2019 19:54 schreef I. het volgende:
[..]
Jij gedraagt je als een idioot en gaat hier nu lopen janken omdat je door dat kutgedrag gekickt wordt. Kinderachtig gejank noem ik dat.
Dacht dat dit kleuterklasje wel wat gewend was, boehoe hard tegen hard.
Jank nog even door man.
Triest volk.
Boehoe, ga huilen.quote:Op donderdag 27 juni 2019 19:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hou dat lekker in dat tyfusdiscord van je en rot op.
Klopt inderdaad. Iemand een junk noemen die het overigens gewoon is. Is enorm triest gedrag inderdaad. (In West Friesland noemen we dat de waarheid vertellen.)quote:Op donderdag 27 juni 2019 19:54 schreef I. het volgende:
[..]
Jij gedraagt je als een idioot en gaat hier nu lopen janken omdat je door dat kutgedrag gekickt wordt. Kinderachtig gejank noem ik dat.
Dacht dat dit kleuterklasje wel wat gewend was, boehoe hard tegen hard.
Jank nog even door man.
Triest volk.
recht voor zn raap ja tochquote:Op donderdag 27 juni 2019 19:56 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Klopt inderdaad. Iemand een junk noemen die het overigens gewoon is. Is enorm triest gedrag inderdaad. (In West Friesland noemen we dat de waarheid vertellen.)
Is I. een spuiter of een snuiver?quote:Op donderdag 27 juni 2019 19:56 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Klopt inderdaad. Iemand een junk noemen die het overigens gewoon is. Is enorm triest gedrag inderdaad. (In West Friesland noemen we dat de waarheid vertellen.)
Lekker toch beetje reuringquote:Op donderdag 27 juni 2019 19:56 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Mortaxx wees voorzichtig het is oorlog in de sc
Prima.quote:Op donderdag 27 juni 2019 19:56 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja die kan er wat van jaquote:Op donderdag 27 juni 2019 19:57 schreef Tjacka het volgende:
[..]
[..]
@:Driepink
Alwaar het niveau doorgaans vele malen hoger is in de SC dan in dit kleuterklasje. Godverdomme man.quote:
Hij vond het niet eens erg, maar Hi.tler zocht gewoon een reden om mij te kicken. Ik ben nog steeds mad!quote:
onz sc zit vol met werkloze junks en langstudeerdersquote:Op donderdag 27 juni 2019 19:58 schreef I. het volgende:
[..]
Alwaar het niveau doorgaans vele malen hoger is in de SC dan in dit kleuterklasje. Godverdomme man.
Ik zie het ja.quote:Op donderdag 27 juni 2019 19:58 schreef I. het volgende:
[..]
Alwaar het niveau doorgaans vele malen hoger is in de SC dan in dit kleuterklasje. Godverdomme man.
Blijf jij daar voortaan ook weg dan?quote:Op donderdag 27 juni 2019 19:59 schreef JanCees het volgende:
[..]
onz sc zit vol met werkloze junks en langstudeerders
nou wat een niveau zeg
Niveau zoeken op een internetforum.quote:Op donderdag 27 juni 2019 19:58 schreef I. het volgende:
[..]
Vraag je kleutervriendjes dan ook even mij niet meer te mentionen hier. Dan blijf ik hier verder wel weg ja.quote:Op donderdag 27 juni 2019 19:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zie het ja.Nou donder op daarheen dan.
Ik was vergeten een bericht toe te voegen, maar ik wou jullie dit gevecht niet laten missen.quote:
Je blijft een beetje hangen in het kleutergedeelte. Ik vraag niemand iets hier. Je hoeft niet te klikken op een mention. (gratis tip)quote:Op donderdag 27 juni 2019 20:00 schreef I. het volgende:
[..]
Vraag je kleutervriendjes dan ook even mij niet meer te mentionen hier. Dan blijf ik hier verder wel weg ja.
Wie heeft er de naaktpics van wiequote:Op donderdag 27 juni 2019 20:01 schreef Tjacka het volgende:
Ik zie een nieuwe MadamePaon meme aankomen.
Ik weet dat het voor simpele zielen moeilijk te bevatten is, maar ja, sommige mensen verwachten wel degelijk enig niveau in een gesprek ja.quote:
DAGBAGGER 810% ANTI HAAGS HAHAHAHHA, LOL, hutsquote:Op donderdag 27 juni 2019 20:01 schreef I. het volgende:
[..]
Ik weet dat het voor simpele zielen moeilijk te bevatten is, maar ja, sommige mensen verwachten wel degelijk enig niveau in een gesprek ja.
Heel erg diep gesprekken ja over hoe emotioneel je gestoord bent of dat het ggz niet mee zit. Zonder een ernstig geestelijk probleem ben je blijkbaar een simpele ziel.quote:Op donderdag 27 juni 2019 20:01 schreef I. het volgende:
[..]
Ik weet dat het voor simpele zielen moeilijk te bevatten is, maar ja, sommige mensen verwachten wel degelijk enig niveau in een gesprek ja.
Te debiel om de juiste SC te vinden. Toch jammer.quote:Op donderdag 27 juni 2019 20:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
DAGBAGGER 810% ANTI HAAGS HAHAHAHHA, LOL, huts
Je snapt het begrip 'posthistorie' niet?quote:Op donderdag 27 juni 2019 20:03 schreef I. het volgende:
[..]
Te debiel om de juiste SC te vinden. Toch jammer.
Oja, want daar gaan de gesprekken over inderdaad. Ga weg man.quote:Op donderdag 27 juni 2019 20:03 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Heel erg diep gesprekken ja over hoe emotioneel je gestoord bent of dat het ggz niet mee zit. Zonder een ernstig geestelijk probleem ben je blijkbaar een simpele ziel.
quote:Op donderdag 27 juni 2019 20:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je snapt het begrip 'posthistorie' niet?
Klopt inderdaad.quote:Op donderdag 27 juni 2019 20:04 schreef I. het volgende:
[..]
Oja, want daar gaan de gesprekken over inderdaad. Ga weg man.
Oh ja, heel 'toevallig'. Waar had ik het over een vaste plek precies? Je blijft ook maar in elke post schelden, dus dat is dat zo gewenste niveau.quote:Op donderdag 27 juni 2019 20:05 schreef I. het volgende:
[..]![]()
Want dat is een random topic waar ik toevallig een paar posts gedaan heb, dus is dat mijn vaste plek.
Flikker op idioot.
quote:Op donderdag 27 juni 2019 20:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
@:i. zijn laatste post op 'zijn vaste plek'. Over niveau gesproken.
Ik post 90% van de tijd in ONZ-SC, en jij klikt dagbagger aan. Ja leuk.quote:Op donderdag 27 juni 2019 20:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh ja, heel 'toevallig'. Waar had ik het over een vaste plek precies? Je blijft ook maar in elke post schelden, dus dat is dat zo gewenste niveau.
quote:
quote:Op donderdag 27 juni 2019 19:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hou dat lekker in dat tyfusdiscord van je en rot op.
quote:
post ook de hele dag door, zal het een parasiet van de staat zijnquote:Op donderdag 27 juni 2019 20:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb net een 'ONZ-SC' post van jou aangehaald, hopelijk ben je nu wel tevreden.quote:Op donderdag 27 juni 2019 20:08 schreef I. het volgende:
[..]
Ik post 90% van de tijd in ONZ-SC, en jij klikt dagbagger aan. Ja leuk.
En eh, ja, ik dacht, ik pas me even aan aan jullie niveau hier.
[..]
[..]
[..]
Vast, allemaal van dat werkschuwe volk daar.quote:Op donderdag 27 juni 2019 20:08 schreef JanCees het volgende:
p
[..]
post ook de hele dag door, zal het een parasiet van de staat zijn
Mooiquote:Op donderdag 27 juni 2019 20:10 schreef Tjacka het volgende:
nouja ik vind i ook een mega debiel
Dus dan zijn we het daar over eens
Prima. Posts uit hun context halen.quote:Op donderdag 27 juni 2019 20:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
'WEOELEBOELELEELEKEDHSHAGGWUWJDJB'quote:Op donderdag 27 juni 2019 20:10 schreef I. het volgende:
[..]
Prima. Posts uit hun context halen.
Wist dat ik het goed had. Het is ook allemaal zo moeilijk te begrijpen voor simpele zielen hier.
WEOELEBOELELEELEKEDHSHAGGWUWJDJBquote:
Ja. Moeilijk hè. Het valt ook allemaal niet mee.quote:Op donderdag 27 juni 2019 20:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
'WEOELEBOELELEELEKEDHSHAGGWUWJDJB'
Context.![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 27 juni 2019 20:12 schreef JanCees het volgende:
WEOELEBOELELEELEKEDHSHAGGWUWJDJB
[ afbeelding ]
Je kan ook gewoon een baan zoeken.quote:Op donderdag 27 juni 2019 20:12 schreef I. het volgende:
[..]
Ja. Moeilijk hè. Het valt ook allemaal niet mee.
Of een vriendinquote:Op donderdag 27 juni 2019 20:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon een baan zoeken.
maar Rene kan ook grappig zijnquote:Op donderdag 27 juni 2019 20:15 schreef Tjacka het volgende:
Wow. Eigenlijk lijken @:ggmm en @:i. best op elkaar.
quote:Op donderdag 27 juni 2019 20:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon een baan zoeken.
Met fascisten is zeker wel wat mis.quote:Op donderdag 27 juni 2019 20:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
@:i. is een prima kerel, helemaal niets mis mee.
Nee, het is echt een ontzettende mongool.quote:Op donderdag 27 juni 2019 20:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
@:i. is een prima kerel, helemaal niets mis mee.
Jij niet blijkbaar.quote:Op donderdag 27 juni 2019 20:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Heb je nou daadwerkelijk niks beters te doen?
geen moeite mee, ben toch een apaatquote:Op donderdag 27 juni 2019 20:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Voelt toch ergens niet goed, mongooltjes uitlachen.
meer drinken danquote:Op donderdag 27 juni 2019 20:21 schreef Tjacka het volgende:
Ik zit in de tuin en drink een biertje. Het is best koud in de tuin.
bedankt weer @skysherrifquote:Op donderdag 27 juni 2019 20:23 schreef GGMM het volgende:
TR's afgevinkt, ruzietje was nu wel voorbij toch.
Geen zin om terug te lezen eigenlijk.
Goed gemod weer.
Lekker gewerkt pik.quote:Op donderdag 27 juni 2019 20:23 schreef GGMM het volgende:
TR's afgevinkt, ruzietje was nu wel voorbij toch.
Geen zin om terug te lezen eigenlijk.
Goed gemod weer.
Dark S2 al gezien?quote:Op donderdag 27 juni 2019 20:25 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Oh ik was even een dutje doen.
Even teruggelezen. Wel gelachen
20 minuten van de eerste aflevering, maar ik wil er even rustig de tijd voor nemen om het goed te volgenquote:
Ja ik heb alles gezien.quote:Op donderdag 27 juni 2019 20:41 schreef skysherrif het volgende:
[..]
20 minuten van de eerste aflevering, maar ik wil er even rustig de tijd voor nemen om het goed te volgen
Jij wel?
is doodquote:Op donderdag 27 juni 2019 20:42 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Wat is er mis met Arthur Morgan?
oeiiiiiquote:Op donderdag 27 juni 2019 20:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja ik heb alles gezien.
Mijn slechte gevoel dat S2 slecht zou worden kwam totaal niet uit, is zelfs beter dan S1 in mijn optiek.
Waaraanquote:Op donderdag 27 juni 2019 20:47 schreef skysherrif het volgende:
[..]
oeiiiii
Dan ben ik benieuwd, misschien dat ik dit weekend kan kijken.
Vandaag geopereerd, dus mag zaterdag niet werken eigenlijk.
Doe het niet Tjacka, je hebt nog zoveel om voor te posten.quote:Op donderdag 27 juni 2019 20:58 schreef Tjacka het volgende:
Ik ga denk ik tegen een ban oplopen. Tot over paar weken jongens.
Heftig zegquote:Op donderdag 27 juni 2019 20:58 schreef Tjacka het volgende:
Lekker bingewatchen allemaal.quote:Op donderdag 27 juni 2019 20:47 schreef skysherrif het volgende:
[..]
oeiiiii
Dan ben ik benieuwd, misschien dat ik dit weekend kan kijken.
Vandaag geopereerd, dus mag zaterdag niet werken eigenlijk.
Ja. Voor jou bijvoorbeeldquote:Op donderdag 27 juni 2019 21:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Doe het niet Tjacka, je hebt nog zoveel om voor te posten.
Ik zou eerder naar een dokter gaan.quote:Op donderdag 27 juni 2019 21:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan zou ik een opticien bezoeken, beste maxi-mus.
ayyyyyyyquote:Op donderdag 27 juni 2019 21:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zou eerder naar een dokter gaan.
Dat ziet er echt smerig uitquote:
quote:Op donderdag 27 juni 2019 20:58 schreef Tjacka het volgende:
zou ik jammer vinden. Leuke user.quote:Op donderdag 27 juni 2019 21:55 schreef onlogisch het volgende:
BTC alweer bijna onder de 10k. Hopelijk vertrekt @:aTypisch dan weer
Die kans is aanwezigquote:Op donderdag 27 juni 2019 21:55 schreef onlogisch het volgende:
Jelly op alle winst die wij hebben gemaaktquote:Op donderdag 27 juni 2019 21:55 schreef onlogisch het volgende:
quote:Op donderdag 27 juni 2019 22:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Vanaf 2:40![]()
Wel raar dat er zo doorheen geschreeuwd wordt
kom je ons weer injecteren met links gelul?quote:
Nee gewoon Jan Roos uitlachen in zijn midlife crisisquote:Op donderdag 27 juni 2019 23:09 schreef napoleonfour het volgende:
Zijn er echt mensen die Jan Roos serieus nemen dan?
Zeer bijzonder figuur. Geloof dat ze hem bij GS ook al aardig uitkosten.quote:Op donderdag 27 juni 2019 23:15 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nee gewoon Jan Roos uitlachen in zijn midlife crisis
Walgelijkquote:Op donderdag 27 juni 2019 23:07 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
kom je ons weer injecteren met links gelul?
V-v-v-v-vier op een rij!quote:
Geen idee, ik ben niet echt rechts.quote:Op donderdag 27 juni 2019 23:46 schreef KingRoland het volgende:
linkse meisjes vallen wel vaker op rechts jongens @:jancees @:napoleonfour
quote:Op vrijdag 28 juni 2019 00:25 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Geen idee, ik ben niet echt rechts.
Morgen werken, zondag inpakken en dan op vakantie. Wat jij? Nog klusplannen?quote:Op vrijdag 28 juni 2019 06:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Harrie. Nog plannen voor het weekend?
Waar ga je heen?quote:Op vrijdag 28 juni 2019 06:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Morgen werken, zondag inpakken en dan op vakantie. Wat jij? Nog klusplannen?
Ik ben een rechtse jongenquote:Op donderdag 27 juni 2019 23:46 schreef KingRoland het volgende:
linkse meisjes vallen wel vaker op rechts jongens @:jancees @:napoleonfour
Lekker bezigquote:Op vrijdag 28 juni 2019 07:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Waar ga je heen?
En jazeker. Ben bezig met een carport.
Ik heb daar ook een mening over.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 08:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hey chef.
Wat vind jij van de mogelijke transfers van de Ligt en v/d Beek naar Juve & Real?
jammer maar wel begrijpelijk van die jongens zelf, Real is de grootste club ter wereld dus daar zeg je geen nee tegen en voor 1 miljoen netto per maand begrijp ik De Ligt ook welquote:Op vrijdag 28 juni 2019 08:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hey chef.
Wat vind jij van de mogelijke transfers van de Ligt en v/d Beek naar Juve & Real?
nap. Kom maar op, je bent een man met een mening.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 08:09 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik heb daar ook een mening over.
jammer maar wel begrijpelijk van die jongens zelf, Real is de grootste club ter wereld dus daar zeg je geen nee tegen en voor 1 miljoen netto per maand begrijp ik De Ligt ook wel.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 08:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
nap. Kom maar op, je bent een man met een mening.
Vd Beek ook ja? Knap dat ze die verkopen.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 08:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hey chef.
goeie speler hoor al vind ik Real voor hem wat vroegquote:Op vrijdag 28 juni 2019 08:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Vd Beek ook ja? Knap dat ze die verkopen.
Denk niet eens dat hij dat niveau ooit aan gaat kunnen, maar we gaan het zien.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 08:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
goeie speler hoor al vind ik Real voor hem wat vroeg
wat is dat niveau? Tegen hun speelde hij erg goed en werden ze weggetikt, het punt is alleen dat het een opofferende speler is die gaten trekt etc. voor zijn medespelers en als hij dan niet genoeg opvalt krijg je meteen gemor en is het banken en klaar.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 08:33 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Denk niet eens dat hij dat niveau ooit aan gaat kunnen, maar we gaan het zien.
Real was inderdaad niet al te best dit seizoen. Ik wacht nog even het verdict af van Spanjekenner El Stinho (Masterminded), die zal ze vaker hebben zien spelen.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 08:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
wat is dat niveau? Tegen hun speelde hij erg goed en werden ze weggetikt, het punt is alleen dat het een opofferende speler is die gaten trekt etc. voor zijn medespelers en als hij dan niet genoeg opvalt krijg je meteen gemor en is het banken en klaar.
hun middenveld is gewoon wat statisch dus begrijp wel dat ze het type speler als vd Beek erbij willenquote:Op vrijdag 28 juni 2019 08:39 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Real was inderdaad niet al te best dit seizoen. Ik wacht nog even het verdict af van Spanjekenner El Stinho (Masterminded), die zal ze vaker hebben zien spelen.
Ik dacht dat ze al wat nieuwe mids hadden gehaald maar ik zie nu op transfermarkt echt alleen maar aanvallers of verdedigers. Maar dit hele donnygedoe hangt af van Pogba toch?quote:Op vrijdag 28 juni 2019 08:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
hun middenveld is gewoon wat statisch dus begrijp wel dat ze het type speler als vd Beek erbij willen
ja klopt hij is het alternatiefquote:Op vrijdag 28 juni 2019 08:45 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze al wat nieuwe mids hadden gehaald maar ik zie nu op transfermarkt echt alleen maar aanvallers of verdedigers. Maar dit hele donnygedoe hangt af van Pogba toch?
Dat is eigenlijk al best knap, dat je plan B bent voor Pogba.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |