quote:Op donderdag 27 juni 2019 14:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ze is niet de slimste persoon nee, dat klopt.
Maar zwakzinnig, zwakzinnig..
Dan denk ik eerder aan iemand als @:scrummie2.0
Lolquote:Op donderdag 27 juni 2019 14:57 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ik zie jou anders nooit met kanker schelden.
IK ZOU JOUquote:Op donderdag 27 juni 2019 14:57 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ik zou jou anders nooit met kanker schelden.
JC is zelf een zielig verhaal.quote:Op donderdag 27 juni 2019 14:59 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Maar wat voor zielige verhalen had dat vrouwtje dan?
JC is een man van het leven. Recht door zee.quote:Op donderdag 27 juni 2019 15:03 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Omdat![]()
Ik vind JC een prima kerel.
Ja aardig persoon, op alles wat ik zeg een kutreactie gevenquote:Op donderdag 27 juni 2019 15:03 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Omdat![]()
Ik vind JC een prima kerel.
Oke. Wat was je probleem dan? Wat is je zielige verhaal?quote:Op donderdag 27 juni 2019 15:04 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja aardig persoon, op alles wat ik zeg een kutreactie geven
Retweet.quote:Op donderdag 27 juni 2019 15:06 schreef GGMM het volgende:
Godver nu heb ik dat discord gezeik hier
Bedankt @:jancees
Lucht je hartquote:Op donderdag 27 juni 2019 15:06 schreef GGMM het volgende:
Godver nu heb ik dat discord gezeik hier
Bedankt @:jancees
Weet ik veel.quote:Op donderdag 27 juni 2019 15:06 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Oke. Wat was je probleem dan? Wat is je zielige verhaal?
Kun je niet tegen een stootje? Get the fuck out right now! Wij trollen en schelden elkaar verrot and not a single fuck is given, uitdelen en incasseren dat is het motto. Wij zijn een hechte groep, wij zijn musketiers, een voor allen, allen voor een!quote:Op donderdag 27 juni 2019 15:04 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja aardig persoon, op alles wat ik zeg een kutreactie geven
Gefeliciteerd nog maatquote:Op donderdag 27 juni 2019 15:12 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Kun je niet tegen een stootje? Get the fuck out right now! Wij trollen en schelden elkaar verrot and not a single fuck is given, uitdelen en incasseren dat is het motto. Wij zijn een hechte groep, wij zijn musketiers, een voor allen, allen voor een!
Wie of wat is trouwens dat figuur in je UI?quote:
Jackquote:Op donderdag 27 juni 2019 15:19 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Wie of wat is trouwens dat figuur in je UI?
https://www.last.fm/user/iJanCeesquote:Op donderdag 27 juni 2019 15:13 schreef GGMM het volgende:
@:jancees kan je geen mensen meer mentionen waar je op discord ruzie mee hebt gekregen? Thnx
@:discord-mensen: kunnen jullie opsodemieteren? Thnx
Arthur Morgan.quote:Op donderdag 27 juni 2019 15:19 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Wie of wat is trouwens dat figuur in je UI?
Moet hij weten.quote:Op donderdag 27 juni 2019 15:19 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
https://www.last.fm/user/iJanCees
JanCees luistert nu muziek.
Echt verschrikkelijk gay.quote:
Misschien wel iets beter dan een 'masker' als UI.quote:Op donderdag 27 juni 2019 15:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Moet hij weten.
[..]
Echt verschrikkelijk gay.
Dit is de cover van een tof album, idioot.quote:Op donderdag 27 juni 2019 15:23 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Misschien wel iets beter dan een 'masker' als UI.
quote:Op donderdag 27 juni 2019 15:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit is de cover van een tof album, idioot.
Ziedend.quote:Op donderdag 27 juni 2019 15:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Madquote:Op donderdag 27 juni 2019 15:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |