abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_187696808
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2019 11:51 schreef Gruj0 het volgende:
Valt mij op dat best veel mannelijke Fok!kers een Aziatisch liefje hebben.

Niets mis met Aziaten en zelf ook wel vaker door hen benaderd, maar ik heb toch liever geen Aziaat gewoon om de reden dat veel Aziatische vrouwen op zoek zijn naar een beter leven in het Westen en daar alles voor bereid zijn te doen.

Komt er op neer dat je zo geen echte liefde hebt, geen echte intimiteit ervaart, niks. Komt over als een (mogelijk eenzijdig) verstandshuwelijk. Ik zou daar niet gelukkig van worden. Mss bevredigend voor een korte termijn, maar niet op een lange.

Dit hoeft trouwens niet zo te zijn maar is wel mijn mening.
Zelfs als ze geboren en getogen zijn in nederland?
  maandag 1 juli 2019 @ 14:12:38 #278
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_187698306
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2019 07:51 schreef VEM2012 het volgende:
Dit topic heeft een aparte wending genomen... Ik vraag mij af waar TS heen wil na het opsommen van een hoop vooroordelen...
Op vakantie
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_187698317
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2019 12:32 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Zelfs als ze geboren en getogen zijn in nederland?
Die gaan hier in de omgeving meestal met andere Aziaten, mensen uit eigen land.

Ik heb er nooit echt over nagedacht, als de klik er is en meer, misschien wel. Met liefde weet je het maar nooit.

[ Bericht 2% gewijzigd door Gruj0 op 01-07-2019 14:19:32 ]
pi_187698445
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2019 14:12 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Op vakantie
Moet je daarvoor eerst je eigen topic verkloten?
pi_187698545
Voor dit topic is het trouwens wel geinig om op Youtube te zoeken naar Filipijnse bruid, of Exotische liefde en dat soort dingen.

Je ziet al je vooroordelen meteen bevestigd, maar in de afgelopen 10 jaar of zo is er sowieso HEEL veel veranderd, nu vrijwel iedereen daar internet heeft enzo. De mentaliteit is in diverse Aziatische landen behoorlijk verwesterd.
  maandag 1 juli 2019 @ 14:30:29 #282
450228 LeesFoknl
pi_187698589
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2019 09:30 schreef BaksteenMongool het volgende:

[..]

Ik weet niet wat je met je posts probeert te bereiken, maar ik reageer gewoon precies op wat er gevraagd wordt hoor. Ik heb besloten om een buitenlandse vrouw te zoeken en daar geef ik gewoon redenen voor. Daarnaast geef ik aan waarom met de voorbeelden en van waar is gewoon nog niet duidelijk.

Het zou je sieren als je mensen die een buitenlandse partner prefereren boven een Nederlandse partner gewoon in hun waarde laat :{w
IK vroeg naar redenen waarom je aan een bepaald land denkt, om voor een partner te kijken.
Ik vroeg niet om die opsomming van ervaringen waarom je geen nederlandse vrouw wilt, cq elders zoekt.

Het tweede stuk, ik heb een buitenlandse partner, al bijna 20 jaren.
Iedereen mag wat mij betreft doen wat hij, zij zelf wil. Homo, hetero, a-sexueel, binnenland buitenland, Patagonië enz. Maakt mij allemaal niets uit. Ik wil alleen niet dat mensen zich bemoeien met mijn leven, mijn keuzes. Ze mogen leven zoals ze willen, als ze met hun hond willen trouwen, of met de kanarie, het maakt me allemaal niet uit. Als ik dan ook maar mijn keuzes mag maken. Ik interesseer me ook niet voor de redenen waarom ze dat willen. Die ken ik wel, die dingen hoor en lees je tot in den treure. Als ik jouw lijstje lees, ergens helemaal in het begin van dit topic, wat interesseert dat nou, waarom jij dat wil of niet wilt. Het uitgangspunt is, welk land, en waarom dat land. de rest hebben we al tig keren gehoord en gehad.
  maandag 1 juli 2019 @ 14:33:28 #283
450228 LeesFoknl
pi_187698622
quote:
2s.gif Op maandag 1 juli 2019 14:27 schreef ToT het volgende:
Voor dit topic is het trouwens wel geinig om op Youtube te zoeken naar Filipijnse bruid, of Exotische liefde en dat soort dingen.

Je ziet al je vooroordelen meteen bevestigd, maar in de afgelopen 10 jaar of zo is er sowieso HEEL veel veranderd, nu vrijwel iedereen daar internet heeft enzo. De mentaliteit is in diverse Aziatische landen behoorlijk verwesterd.
Ja, die filmpjes kennen we ook al, die worden ook contstant erbij gehaald. Maar het gaat hier niet of het juist is of iemand een buitenlandse vrouw wil, en wat voor man dat is. Het gaat om het land en waarom dat land.
  maandag 1 juli 2019 @ 14:39:54 #284
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_187698690
quote:

Doekoes :9~
  maandag 1 juli 2019 @ 14:41:05 #285
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_187698701
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2019 14:33 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Ja, die filmpjes kennen we ook al, die worden ook contstant erbij gehaald. Maar het gaat hier niet of het juist is of iemand een buitenlandse vrouw wil, en wat voor man dat is. Het gaat om het land en waarom dat land.
De karaktereigenschappen van die man bepalen toch juist welk land dan de beste mogelijkheden heeft?
pi_187698901
quote:

Dit zijn natuurlijk wel de voorbeelden die eruit gepikt zijn om zulke vooroordelen te bevestigen natuurlijk. Kijk dan ook eens naar Heartbound: A Different Kind of Love Story (2018) - IMDb

Wat betreft dat hotel inchecken wat aangehaald wordt als zogenaamd slap gedrag van de man en dominant gedrag van de vrouw. Bij ons is dat ook een vorm van zo een zorgzaamheid, omdat ik mijn man het ook gun om niet iedere keer het woord te hoeven doen. Dat kan ik ook prima zelf en ik zou het fijn vinden als mensen gewoon eens konden opbokken met hun kut vooroordelen iedere keer maar te projecteren op andermans leven alsof ze het allemaal weten. Als mijn man achter mij aanloopt kan het gewoon zijn dat ik de weg beter weet, hij een drukke week heeft gehad of dat ik een goede outfit aan heb waar mijn billen mooi in uitkomen. Net als omgekeerd ik ook niet per se onderdanig gedrag vertoon als ik achter hem aanloop, want wie weet draagt hij wel een broek waar zijn kont goed in uitkomt ofzo.
Maar op de een of andere manier vallen dat soort nuances weg en moet het zogenaamd wel cultureel zijn. Zo een blindheid kan het exotische zoet en interessant maken, maar je houdt een relatie niet per se goed wanneer je het met die culturele deken wil blijven bedekken. Dan kan het tussen in blijven staan, net zoals zo een kloof het ook juist kan versterken. Als je die leert te overbruggen, leer je namelijk werken voor je relatie en daarmee leg je wellicht een degelijkere basis dan met gemakzuchtig uitgaan van wat je denkt te weten of te delen (zoals gemeenschappelijke achtergrond of liefde).
  maandag 1 juli 2019 @ 19:57:05 #287
450228 LeesFoknl
pi_187703885
Wat deze overbekende filmpjes betreft. Van deze losers die een vrouw zoeken.
Losers? Waarom? Omdat ze ook graag een relatie willen. Ook graag een familie willen? En dan komt het, in ieder geval iets doen. In tegenstelling tot velen, ook hier aanwezig, die alleen maar klagen en het beter weten. Deze steken hun nek uit en proberen, doen tenminste. En veel andere met veel meer kwaliteiten, meer begaafd en beter uiterlijk, die blijven hun hele leven of vaak toch heel veel jaren zitten, wachten, dromen, maar NIET durven, niet doen!
En dát is een zekere garantie voor géén succes.
Je weet niet hoe een koe een haas vangt, en op ieder potje past een dekseltje. Ieder vogeltje zingt zoals het gebekt is, en in het donker zijn alle katten grauw.
Kortom, laat die mensen óók hún gang gaan. Daar hebben jullie toch geen last van. En die meiden daar, die hoef je echt niet te beschermen, tenminste niet tegen zulke mannen. Die hebben in een oogopslag genoeg gezien, nl. welk vlees ze in de kuip hebben. Die leren al heel vroeg het inschatten van mensen in twee categorieën nl. diegenen waar je bang voor moet zijn, en de "goeden".

Jammer genoeg is er over maar een land echt informatie gekomen; de Filipijnen. Had graag iets over andere landen gelezen, van mensen die dat land, de cultuur en de mensen daar kennen.

Pa-alam

:W :W :W
pi_187704031
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2019 19:57 schreef LeesFoknl het volgende:
Wat deze overbekende filmpjes betreft. Van deze losers die een vrouw zoeken.
Losers? Waarom? Omdat ze ook graag een relatie willen. Ook graag een familie willen? En dan komt het, in ieder geval iets doen. In tegenstelling tot velen, ook hier aanwezig, die alleen maar klagen en het beter weten. Deze steken hun nek uit en proberen, doen tenminste. En veel andere met veel meer kwaliteiten, meer begaafd en beter uiterlijk, die blijven hun hele leven of vaak toch heel veel jaren zitten, wachten, dromen, maar NIET durven, niet doen!
En dát is een zekere garantie voor géén succes.
Je weet niet hoe een koe een haas vangt, en op ieder potje past een dekseltje. Ieder vogeltje zingt zoals het gebekt is, en in het donker zijn alle katten grauw.
Kortom, laat die mensen óók hún gang gaan. Daar hebben jullie toch geen last van. En die meiden daar, die hoef je echt niet te beschermen, tenminste niet tegen zulke mannen. Die hebben in een oogopslag genoeg gezien, nl. welk vlees ze in de kuip hebben. Die leren al heel vroeg het inschatten van mensen in twee categorieën nl. diegenen waar je bang voor moet zijn, en de "goeden".

Jammer genoeg is er over maar een land echt informatie gekomen; de Filipijnen. Had graag iets over andere landen gelezen, van mensen die dat land, de cultuur en de mensen daar kennen.

Pa-alam

Weet je wat ik een loser vind? Iemand die als iets niet helemaal loopt zoals verwacht gaat janken, denken dat het aan anderen ligt en geen seconde in de spiegel kijkt.

Jij had de verwachting een leuke opsomming van vooroordelen over landen te krijgen. Gelukkig waren de bijdragen echter serieuzer.

Als je goed had opgelet was de teneur van de ervaringsdeskundigen dat je op basis van afkomst helemaal niet zo heel duidelijk een beeld hebt van de ander.

Maar dat ging jou wellicht boven jouw pet.
pi_187704162
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2019 19:57 schreef LeesFoknl het volgende:

Pa-alam

Er waren toch best wat serieuze antwoorden. Ik kon wat mijn antwoord betreft er misschien dieper op ingaan, maar dat zou ten koste van mijn privacy gaan. Als je wat over het land in kwestie wil weten, kun je nog altijd DM'en.
Terwijl dieren zich aanpassen aan de wereld om te overleven, veranderen mensen de wereld teneinde méér te zijn. - Paulo Freire
  maandag 1 juli 2019 @ 21:43:17 #290
450228 LeesFoknl
pi_187706029
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2019 20:03 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Weet je wat ik een loser vind? Iemand die als iets niet helemaal loopt zoals verwacht gaat janken, denken dat het aan anderen ligt en geen seconde in de spiegel kijkt.

Jij had de verwachting een leuke opsomming van vooroordelen over landen te krijgen. Gelukkig waren de bijdragen echter serieuzer.

Als je goed had opgelet was de teneur van de ervaringsdeskundigen dat je op basis van afkomst helemaal niet zo heel duidelijk een beeld hebt van de ander.

Maar dat ging jou wellicht boven jouw pet.
Na deze opmerking van jou heb ik in ieder geval geen hoge pet op van jou.
Ik vraag om feiten en jij schrijft gewoon dat ik vooroordelen wil horen.

En verder schrijf je .... Weet je wat ik een loser vind? Iemand die als iets niet helemaal loopt zoals verwacht gaat janken, denken dat het aan anderen ligt en geen seconde in de spiegel kijkt.........
Bedoel je daar mij mee? Ik heb echt het idee dat je een beetje in de war bent.
pi_187707002
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2019 21:43 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Na deze opmerking van jou heb ik in ieder geval geen hoge pet op van jou.
Ik vraag om feiten en jij schrijft gewoon dat ik vooroordelen wil horen.

En verder schrijf je .... Weet je wat ik een loser vind? Iemand die als iets niet helemaal loopt zoals verwacht gaat janken, denken dat het aan anderen ligt en geen seconde in de spiegel kijkt.........
Bedoel je daar mij mee? Ik heb echt het idee dat je een beetje in de war bent.
Je opent een topic, krijgt veel serieuze antwoorden en toch ga je als een whiny little bitch zeiken over de gegeven antwoorden.

En hoe kan een enkele ervaring iets zeggen over alle vrouwen met dezelfde nationaliteit? Het zijn geen feiten waar je naar vraagt.

Verder laat je ook gewoon jouw eigen onzekerheid zien, want niemand mag wat negatiefs zeggen over mannen met een vrouw uit het buitenland. Meestal zit er dan toch iets niet goed.
  dinsdag 9 juli 2019 @ 12:29:55 #292
482973 dagobertE6
ducktales, w00t
pi_187827628
Azie, zeker als blanke.
Afrika als dat je voorkeur is, de mystiek van de donkere vrouw :Y
Oost Europa als je voorzichtig bent voor de witmeids

Nederlandse vrouwen :')
pi_187891020
Ik wil ook een Zuid-Koreanse man. Die zijn erg lekker. Maar je ziet toch nooit Nederlandse vrouw met een Aziatische man?
FOK! is net een groot tijdschrift
pi_187911370
Men zou er rekening mee moeten houden dat sommige dames ook een cultuur en geloof hebben waarvan zij er op staan dat je die accepteert en je aanpast.

Maar niet iedereen is zo natuurlijk.
pi_187922353
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2019 09:01 schreef stokj het volgende:
Men zou er rekening mee moeten houden dat sommige dames ook een cultuur en geloof hebben waarvan zij er op staan dat je die accepteert en je aanpast.

Maar niet iedereen is zo natuurlijk.
Je bedoelt dat de mannen die aan importvrouwen doen, voornamelijk eenrichtingsverkeer hanteren?
pi_187922404
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2019 19:03 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Je bedoelt dat de mannen die aan importvrouwen doen, voornamelijk eenrichtingsverkeer hanteren?
Ja maar misschien maakt dat niet uit als je een importvrouw bent want hier regelt de man alles.
pi_187922439
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2019 19:06 schreef stokj het volgende:

[..]

Ja maar misschien maakt dat niet uit als je een importvrouw bent want hier regelt de man alles.
Zou wel iets uit moeten maken, zeker wanneer je kinderen met je vrouw neemt. Zegt deels toch iets over hun afkomst, cultuur. Maakt deel van hen uit. Maar sommige mensen boeit dat tegenwoordig allemaal niet.
pi_187922468
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2019 19:08 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Zou wel iets uit moeten maken, zeker wanneer je kinderen met je vrouw neemt. Zegt deels toch iets over hun afkomst, cultuur. Maakt deel van hen uit. Maar sommige mensen boeit dat tegenwoordig allemaal niet.
Precies. Van beide kanten wat meegeven ook qua normen en waarden. Maar helaas denken veel mensen hier niet meer aan.
pi_187924798
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2019 11:51 schreef Gruj0 het volgende:
Valt mij op dat best veel mannelijke Fok!kers een Aziatisch liefje hebben.

Niets mis met Aziaten en zelf ook wel vaker door hen benaderd, maar ik heb toch liever geen Aziaat gewoon om de reden dat veel Aziatische vrouwen op zoek zijn naar een beter leven in het Westen en daar alles voor bereid zijn te doen.

Komt er op neer dat je zo geen echte liefde hebt, geen echte intimiteit ervaart, niks. Komt over als een (mogelijk eenzijdig) verstandshuwelijk. Ik zou daar niet gelukkig van worden. Mss bevredigend voor een korte termijn, maar niet op een lange.

Dit hoeft trouwens niet zo te zijn maar is wel mijn mening.
Dat komt omdat de Aziatische vrouwen liever een witte man hebben dan iemand van hun eigen afkomst. Daar zijn verschillende onderzoeken naar gedaan, google maar op Okcupid statistieken.

Ik denk dat zelfhaat heel sterk is bij Aziaten.
pi_187931591
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2019 20:39 schreef Biemm92 het volgende:
Okcupid
En geld speelt een rol natuurlijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')