Zelfs als ze geboren en getogen zijn in nederland?quote:Op maandag 1 juli 2019 11:51 schreef Gruj0 het volgende:
Valt mij op dat best veel mannelijke Fok!kers een Aziatisch liefje hebben.
Niets mis met Aziaten en zelf ook wel vaker door hen benaderd, maar ik heb toch liever geen Aziaat gewoon om de reden dat veel Aziatische vrouwen op zoek zijn naar een beter leven in het Westen en daar alles voor bereid zijn te doen.
Komt er op neer dat je zo geen echte liefde hebt, geen echte intimiteit ervaart, niks. Komt over als een (mogelijk eenzijdig) verstandshuwelijk. Ik zou daar niet gelukkig van worden. Mss bevredigend voor een korte termijn, maar niet op een lange.
Dit hoeft trouwens niet zo te zijn maar is wel mijn mening.
Op vakantiequote:Op maandag 1 juli 2019 07:51 schreef VEM2012 het volgende:
Dit topic heeft een aparte wending genomen... Ik vraag mij af waar TS heen wil na het opsommen van een hoop vooroordelen...
Die gaan hier in de omgeving meestal met andere Aziaten, mensen uit eigen land.quote:Op maandag 1 juli 2019 12:32 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Zelfs als ze geboren en getogen zijn in nederland?
IK vroeg naar redenen waarom je aan een bepaald land denkt, om voor een partner te kijken.quote:Op maandag 1 juli 2019 09:30 schreef BaksteenMongool het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je met je posts probeert te bereiken, maar ik reageer gewoon precies op wat er gevraagd wordt hoor. Ik heb besloten om een buitenlandse vrouw te zoeken en daar geef ik gewoon redenen voor. Daarnaast geef ik aan waarom met de voorbeelden en van waar is gewoon nog niet duidelijk.
Het zou je sieren als je mensen die een buitenlandse partner prefereren boven een Nederlandse partner gewoon in hun waarde laat
Ja, die filmpjes kennen we ook al, die worden ook contstant erbij gehaald. Maar het gaat hier niet of het juist is of iemand een buitenlandse vrouw wil, en wat voor man dat is. Het gaat om het land en waarom dat land.quote:Op maandag 1 juli 2019 14:27 schreef ToT het volgende:
Voor dit topic is het trouwens wel geinig om op Youtube te zoeken naar Filipijnse bruid, of Exotische liefde en dat soort dingen.
Je ziet al je vooroordelen meteen bevestigd, maar in de afgelopen 10 jaar of zo is er sowieso HEEL veel veranderd, nu vrijwel iedereen daar internet heeft enzo. De mentaliteit is in diverse Aziatische landen behoorlijk verwesterd.
Doekoesquote:Op maandag 1 juli 2019 14:27 schreef ToT het volgende:
Voor dit topic is het trouwens wel geinig om op Youtube te zoeken naar Filipijnse bruid, of Exotische liefde en dat soort dingen.
Je ziet al je vooroordelen meteen bevestigd, maar in de afgelopen 10 jaar of zo is er sowieso HEEL veel veranderd, nu vrijwel iedereen daar internet heeft enzo. De mentaliteit is in diverse Aziatische landen behoorlijk verwesterd.
De karaktereigenschappen van die man bepalen toch juist welk land dan de beste mogelijkheden heeft?quote:Op maandag 1 juli 2019 14:33 schreef LeesFoknl het volgende:
[..]
Ja, die filmpjes kennen we ook al, die worden ook contstant erbij gehaald. Maar het gaat hier niet of het juist is of iemand een buitenlandse vrouw wil, en wat voor man dat is. Het gaat om het land en waarom dat land.
Dit zijn natuurlijk wel de voorbeelden die eruit gepikt zijn om zulke vooroordelen te bevestigen natuurlijk. Kijk dan ook eens naar Heartbound: A Different Kind of Love Story (2018) - IMDbquote:Op maandag 1 juli 2019 14:27 schreef ToT het volgende:
Weet je wat ik een loser vind? Iemand die als iets niet helemaal loopt zoals verwacht gaat janken, denken dat het aan anderen ligt en geen seconde in de spiegel kijkt.quote:Op maandag 1 juli 2019 19:57 schreef LeesFoknl het volgende:
Wat deze overbekende filmpjes betreft. Van deze losers die een vrouw zoeken.
Losers? Waarom? Omdat ze ook graag een relatie willen. Ook graag een familie willen? En dan komt het, in ieder geval iets doen. In tegenstelling tot velen, ook hier aanwezig, die alleen maar klagen en het beter weten. Deze steken hun nek uit en proberen, doen tenminste. En veel andere met veel meer kwaliteiten, meer begaafd en beter uiterlijk, die blijven hun hele leven of vaak toch heel veel jaren zitten, wachten, dromen, maar NIET durven, niet doen!
En dát is een zekere garantie voor géén succes.
Je weet niet hoe een koe een haas vangt, en op ieder potje past een dekseltje. Ieder vogeltje zingt zoals het gebekt is, en in het donker zijn alle katten grauw.
Kortom, laat die mensen óók hún gang gaan. Daar hebben jullie toch geen last van. En die meiden daar, die hoef je echt niet te beschermen, tenminste niet tegen zulke mannen. Die hebben in een oogopslag genoeg gezien, nl. welk vlees ze in de kuip hebben. Die leren al heel vroeg het inschatten van mensen in twee categorieën nl. diegenen waar je bang voor moet zijn, en de "goeden".
Jammer genoeg is er over maar een land echt informatie gekomen; de Filipijnen. Had graag iets over andere landen gelezen, van mensen die dat land, de cultuur en de mensen daar kennen.
Pa-alam
![]()
![]()
Er waren toch best wat serieuze antwoorden. Ik kon wat mijn antwoord betreft er misschien dieper op ingaan, maar dat zou ten koste van mijn privacy gaan. Als je wat over het land in kwestie wil weten, kun je nog altijd DM'en.quote:Op maandag 1 juli 2019 19:57 schreef LeesFoknl het volgende:
Jammer genoeg is er over maar een land echt informatie gekomen; de Filipijnen. Had graag iets over andere landen gelezen, van mensen die dat land, de cultuur en de mensen daar kennen.
Pa-alam
![]()
![]()
Na deze opmerking van jou heb ik in ieder geval geen hoge pet op van jou.quote:Op maandag 1 juli 2019 20:03 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Weet je wat ik een loser vind? Iemand die als iets niet helemaal loopt zoals verwacht gaat janken, denken dat het aan anderen ligt en geen seconde in de spiegel kijkt.
Jij had de verwachting een leuke opsomming van vooroordelen over landen te krijgen. Gelukkig waren de bijdragen echter serieuzer.
Als je goed had opgelet was de teneur van de ervaringsdeskundigen dat je op basis van afkomst helemaal niet zo heel duidelijk een beeld hebt van de ander.
Maar dat ging jou wellicht boven jouw pet.
Je opent een topic, krijgt veel serieuze antwoorden en toch ga je als een whiny little bitch zeiken over de gegeven antwoorden.quote:Op maandag 1 juli 2019 21:43 schreef LeesFoknl het volgende:
[..]
Na deze opmerking van jou heb ik in ieder geval geen hoge pet op van jou.
Ik vraag om feiten en jij schrijft gewoon dat ik vooroordelen wil horen.
En verder schrijf je .... Weet je wat ik een loser vind? Iemand die als iets niet helemaal loopt zoals verwacht gaat janken, denken dat het aan anderen ligt en geen seconde in de spiegel kijkt.........
Bedoel je daar mij mee? Ik heb echt het idee dat je een beetje in de war bent.
Je bedoelt dat de mannen die aan importvrouwen doen, voornamelijk eenrichtingsverkeer hanteren?quote:Op zondag 14 juli 2019 09:01 schreef stokj het volgende:
Men zou er rekening mee moeten houden dat sommige dames ook een cultuur en geloof hebben waarvan zij er op staan dat je die accepteert en je aanpast.
Maar niet iedereen is zo natuurlijk.
Ja maar misschien maakt dat niet uit als je een importvrouw bent want hier regelt de man alles.quote:Op zondag 14 juli 2019 19:03 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Je bedoelt dat de mannen die aan importvrouwen doen, voornamelijk eenrichtingsverkeer hanteren?
Zou wel iets uit moeten maken, zeker wanneer je kinderen met je vrouw neemt. Zegt deels toch iets over hun afkomst, cultuur. Maakt deel van hen uit. Maar sommige mensen boeit dat tegenwoordig allemaal niet.quote:Op zondag 14 juli 2019 19:06 schreef stokj het volgende:
[..]
Ja maar misschien maakt dat niet uit als je een importvrouw bent want hier regelt de man alles.
Precies. Van beide kanten wat meegeven ook qua normen en waarden. Maar helaas denken veel mensen hier niet meer aan.quote:Op zondag 14 juli 2019 19:08 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Zou wel iets uit moeten maken, zeker wanneer je kinderen met je vrouw neemt. Zegt deels toch iets over hun afkomst, cultuur. Maakt deel van hen uit. Maar sommige mensen boeit dat tegenwoordig allemaal niet.
Dat komt omdat de Aziatische vrouwen liever een witte man hebben dan iemand van hun eigen afkomst. Daar zijn verschillende onderzoeken naar gedaan, google maar op Okcupid statistieken.quote:Op maandag 1 juli 2019 11:51 schreef Gruj0 het volgende:
Valt mij op dat best veel mannelijke Fok!kers een Aziatisch liefje hebben.
Niets mis met Aziaten en zelf ook wel vaker door hen benaderd, maar ik heb toch liever geen Aziaat gewoon om de reden dat veel Aziatische vrouwen op zoek zijn naar een beter leven in het Westen en daar alles voor bereid zijn te doen.
Komt er op neer dat je zo geen echte liefde hebt, geen echte intimiteit ervaart, niks. Komt over als een (mogelijk eenzijdig) verstandshuwelijk. Ik zou daar niet gelukkig van worden. Mss bevredigend voor een korte termijn, maar niet op een lange.
Dit hoeft trouwens niet zo te zijn maar is wel mijn mening.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |