Lang niet gehoord... toch wel een beetje een klassieker dat album.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 16:21 schreef methodmich het volgende:
Hier liggen Adam en Kimya op gegeven moment ook een beetje dubbel. Of het nu komt doordat er een telefoon gaat of doordat ze niet alle noten haalt, zullen we nooit weten:
Nee, solo heeft me nooit wat gedaan. Ik heb zowel het duo als Green solo ooit op Metropolis gezien, in z'n eentje werkt toch niet zo voor mij.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 17:39 schreef methodmich het volgende:
Haha, ja, dat is ook een topnummer. Ook veel leuk solowerk gemaakt, met name Adam Green. Al is hij het de laatste jaren wel een beetje kwijt volgens mij, maar vooruit.
Dit doet me helemaal niks. Te ruw voor mij.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 16:30 schreef CharlesKinbote het volgende:
https://linguaignota.band(...)RHt3U0eX0eOIpvuR8oT4
Nieuwe Lingua Ignota-album is uit
Gewoon kaartje kopen en je andere verplichtingen afwimpelen. Het is Ome Bill, kom nou, Z.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 11:48 schreef Z het volgende:
Oe. Bill 7 oktober in Tivoli. Ik ben allen bang dat ik niet kan.
ja!!quote:Op dinsdag 30 juli 2019 20:04 schreef Gehenna het volgende:
Oh dat is wel tof![]()
moet zeggen dat ik haar nooit heb gedraaid, ik heb veel gemist is het niet?
Je moet gewoon af en toe eens n raampje openzetten. Niks mis met n beetje licht.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 22:07 schreef Xrenity het volgende:
Het een... Is wel ok ofzo? Tikje overrated wel in die indiekringen heb ik het idee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Now which way do we go?" - Dorothy Gale
quote:Op zaterdag 20 juli 2019 16:30 schreef CharlesKinbote het volgende:
https://linguaignota.band(...)RHt3U0eX0eOIpvuR8oT4
Nieuwe Lingua Ignota-album is uit
beide albums vandaag geluisterd, beide erg tof en uniekquote:Op donderdag 4 juli 2019 21:43 schreef Z het volgende:
Verder ben ik zeer gefascineerd door dit nummer en clip van Black Midi
quote:Op dinsdag 30 juli 2019 22:32 schreef EP3 het volgende:
[..]
Je moet gewoon af en toe eens n raampje openzetten. Niks mis met n beetje licht.Ik zal er nog eens wat dieper induikenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Van alle leuke vrouwelijke singer-songwriter albums die w in de 10s bijgekregen hebben, steekt "burn your fire for no witness" er toch nog wel bovenuit voor mij. Samen met "Puberty 2"quote:Op woensdag 31 juli 2019 07:36 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Ik zal er nog eens wat dieper induiken
quote:Op woensdag 31 juli 2019 12:05 schreef Beregd het volgende:
[..]
Van alle leuke vrouwelijke singer-songwriter albums die w in de 10s bijgekregen hebben, steekt "burn your fire for no witness" er toch nog wel bovenuit voor mij. Samen met "Puberty 2"
Ja, heel oude foto. Nog voor ze met Bill ging rummikuppen, denk ik.quote:Op woensdag 31 juli 2019 14:09 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Wow, ze is echt nauwelijks herkenbaar op deze foto.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |