quote:
Trapje erbijquote:
Kun je gewoon kopiėrenquote:
Ben jij zo klein danquote:Op donderdag 27 juni 2019 07:28 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Haha!
Zo bekende woorden.
Op het werk hebben ze een opstapje voor me gekocht
Ja, teveel werk voor deze luie mens.quote:
Ja. Ze denken dat de wind mij kan wegblazen , zo tenger zie ik eruit. Maar ik ben sterker dan ze denken. Ik til gewoon een doos vol dossiers opquote:
quote:Op donderdag 27 juni 2019 07:30 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Ja, teveel werk voor deze luie mens.
Maar anyway, ik heb dus vakantie en ga vandaag naar Nijmegen om Muse te zien optreden in het Goffertpark.
Gebeurd mij nou nooit.quote:Op donderdag 27 juni 2019 07:31 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Komt er weer een gruwelijk lekker ding langslopen met van die parmantige wulpse tetjes![]()
Godskolere zit je weer met een dikke kantoor tampeloerus
quote:Op donderdag 27 juni 2019 07:31 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Komt er weer een gruwelijk lekker ding langslopen met van die parmantige wulpse tetjes![]()
Denk voor de verandering eens met je hoofd dan.quote:Op donderdag 27 juni 2019 07:31 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Gaan we dansen vandaag?quote:Op donderdag 27 juni 2019 07:34 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Denk voor de verandering eens met je hoofd dan.
Ja. Ik blijf tot zondag. Kijken wat er te zien isquote:Op donderdag 27 juni 2019 07:33 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
VakantieMuse
veel plezier!
Ga je ook nog even de stad in?
Aaahw zo schattigquote:Op donderdag 27 juni 2019 07:32 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Ja. Ze denken dat de wind mij kan wegblazen , zo tenger zie ik eruit. Maar ik ben sterker dan ze denken. Ik til gewoon een doos vol dossiers op
Nicequote:Op donderdag 27 juni 2019 07:35 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Ja. Ik blijf tot zondag. Kijken wat er te zien is
quote:Op donderdag 27 juni 2019 07:34 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Denk voor de verandering eens met je hoofd dan.
Haha ja.quote:Op donderdag 27 juni 2019 07:38 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Aaahw zo schattig![]()
![]()
Maar ja beter dat ze je onderschatten soms tochis voor jou alleen makkelijker dan om ze ongelijk te bewijzen
Er is toch een toren ofzo?quote:Op donderdag 27 juni 2019 07:39 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Nice
Probeer te bedenken wat er leuk is in Nijmegen maar schiet me zo niks te binnen
Loop meestal maar beetje wat rond
Nee dat is Pisaquote:
Ik weet ook niet welke toren, maar ik herinner het me van toen ik naar bezienswaardigheden zocht.quote:Op donderdag 27 juni 2019 07:44 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Nee dat is Pisa
Weet zo even niet welke toren je bedoeld maar zal wel hoor.
Hoofd afhakken. Doodverwensing. Ga TR zetten.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 27 juni 2019 07:47 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Hoofd afhakken. Doodverwensing. Ga TR zetten.Laat zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Man!quote:Op donderdag 27 juni 2019 07:51 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
* GibsonLesPaul88 laat zijn pen0ir zien
[..]
#Tikkemanbro
Soms kwijlt ie inderdaad wel een beetjequote:Op donderdag 27 juni 2019 07:59 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Goed dat je dat zegt! Ik zag het mondje ietsje opengaan en schrok er al van.
quote:
Die van gisteravond met dat ondeugende snuitje vind ik mooiquote:Op donderdag 27 juni 2019 08:52 schreef ToT het volgende:
Oh wacht, het zijn er 2200.Dat zijn er bijna 8 per dag.
quote:Op donderdag 27 juni 2019 08:54 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Die van gisteravond met dat ondeugende snuitje vind ik mooi
Je hebt vast je handen vol aan hem hč?quote:Op donderdag 27 juni 2019 08:55 schreef ToT het volgende:
[..]Jaaaa daar krijg ik heel veel reacties op!
Kwalitatief is die foto niet eens zo goed, hij is erg snel gemaakt (wel fakking veel tijd in Photoshop gespendeerd om de kwaliteit op te poetsen), maar het bekkie zo is idd echt leuk!
Jezus wat veel.quote:Op donderdag 27 juni 2019 08:50 schreef ToT het volgende:
Pffff deze dagen even zo'n 1800 foto's van mini-ToT doorspitten om er een leuk foto-album voor oma ToT mee te maken!Dat zijn zo'n 6 foto's per dag die er van / met mini-ToT gemaakt zijn!
(Deels van mij, deels van mevrouw ToT.
En het is wel inclusief uitstapjes die met mini-ToT gemaakt zijn, maar het grootste deel is wel foto's van hem zelf.)
Teringquote:Op donderdag 27 juni 2019 08:52 schreef ToT het volgende:
8 in het jaar zit meer in de buurt.quote:Op donderdag 27 juni 2019 09:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zoveel foto's heb ik niet. Wel veel maar 8 per dag...
Dat valt eigenlijk nog best meequote:Op donderdag 27 juni 2019 08:52 schreef ToT het volgende:
Ben je al vrij?quote:Op donderdag 27 juni 2019 11:33 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Dat valt eigenlijk nog best meeTegenwoordig maak je veel meer foto’s met door de smartphone. En grote deel daarvan zijn precies hetzelfde.
Klik klik zo 10 foto’s achter elkaar gemaakt
Lol haha.quote:Op donderdag 27 juni 2019 11:07 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
8 in het jaar zit meer in de buurt.
Jij?quote:Op donderdag 27 juni 2019 11:07 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
8 in het jaar zit meer in de buurt.
Goeie vraag 🤔quote:Op donderdag 27 juni 2019 11:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
WAT DOE JE DAN HIER??????
Werkze lizoenquote:Op donderdag 27 juni 2019 11:35 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Goeie vraag 🤔
Tijd om te gaan ja
Houdoe
Nee bedoel aantal foto's dat ik nu neem. Als kind hebben m'n ouders wel foto's van maar ook geen honderden ofzo.quote:Op donderdag 27 juni 2019 11:35 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Jij?
Dat is dan 7 meer dan ik heb aan foto’s van toen ik kind was
Fijne dag verderquote:Op donderdag 27 juni 2019 11:35 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Goeie vraag 🤔
Tijd om te gaan ja
Houdoe
Watvoor foto’s ? Selfies doe ik ook niet aan bv. Maar van mijn neefjes en nichtjes maak ik wel heel veel foto’squote:Op donderdag 27 juni 2019 12:20 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Nee bedoel aantal foto's dat ik nu neem. Als kind hebben m'n ouders wel foto's van maar ook geen honderden ofzo.
quote:Op donderdag 27 juni 2019 08:56 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Je hebt vast je handen vol aan hem hč?
Alleen dingen die speciaal vind, maar dat is niet zoveel. Natuur en mooie uitzichten vooral. Selfies sowieso niet neequote:Op donderdag 27 juni 2019 12:44 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Watvoor foto’s ? Selfies doe ik ook niet aan bv. Maar van mijn neefjes en nichtjes maak ik wel heel veel foto’s
Sir nog welquote:
Ik maak ook veel natuurfoto's, vooral macro's en tele-foto's van vogels e.d.quote:Op donderdag 27 juni 2019 13:07 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Alleen dingen die speciaal vind, maar dat is niet zoveel. Natuur en mooie uitzichten vooral. Selfies sowieso niet neezie mezelf wel al vaak genoeg.
[..]
Sir nog wel
Dat is wel gaafquote:Op donderdag 27 juni 2019 13:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik maak ook veel natuurfoto's, vooral macro's en tele-foto's van vogels e.d.
Macro's kunnen verbazingwekkend goed met een smartphone van pakweg ¤300,-quote:Op donderdag 27 juni 2019 13:12 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Dat is wel gaafmaar dan heb je al snel een wat betere camera nodig toch?
Uitzichten gaat vaak prima met de smartphone.
Nicequote:Op donderdag 27 juni 2019 13:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Macro's kunnen verbazingwekkend goed met een smartphone van pakweg ¤300,-
[ afbeelding ]
Soort spel waarbij je op elkaars foto's kunt stemmen. Heb je verschillende categorieėn en z'n ronde is dan een paar dagen open. Hoe hoger je eindigt des te sneller je stijgt. Best wel geinig, zeker als je al veel foto's hebt.quote:
Je weet wel, die app, die ene.quote:
Heeequote:
Balen zegquote:
Vast wel ja. Moderne vrouwquote:
BINGquote:
quote:
Kloptquote:Op donderdag 27 juni 2019 16:08 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Hemarookworst had die laatst maar dan supersnel... Begreep dat jij die gemaakt hebt?
Jammer.quote:Op donderdag 27 juni 2019 16:24 schreef I. het volgende:
[..]
Had nog wel een paar toffe, maar die ben ik een beetje kwijt.
Ik had ook een leuke. Staat in mijn notesquote:Op donderdag 27 juni 2019 16:30 schreef I. het volgende:
[..]
Maar da's cheaten, want dat zijn niet mijn creaties.
Je bent zelf een pareltjequote:
Hehe die jaquote:
Moentjuhquote:Op donderdag 27 juni 2019 16:41 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Je bent zelf een pareltje![]()
Hey I. aardappelgekkie. Hoe gaat het?
Medisch dossier nog opgevraagd?
Advocaat in de armen genomen?
Oog druppelen goed gegaan?
Ben je nog steeds zo dol op aardappelen?
Vragen vragen vragen
Wel doen hoorquote:Op donderdag 27 juni 2019 16:52 schreef I. het volgende:
[..]
Moentjuh
Nog niet, en nope.
Oogdruppelen gaat z'n gangetje, ik tel de dagen af tot 10 juli.
En aardappelen![]()
![]()
Hoe gaat het met jouu dan?
Niet te lang naar kijkenquote:
W E R K E N! En jij dan HAAHS ?quote:Op donderdag 27 juni 2019 16:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Morgen weer werken of al weekend?
Dat is wel waar ja. Ga ik achteraan.quote:Op donderdag 27 juni 2019 16:58 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Wel doen hoorIs een belangrijk iets he.
Beide zo gedaan.
Waarom 10 juli? Dan is de operatie voor de staar?je bent nog steeds de enige persoon die ik ken die zo een afkeer heeft voor alles wat met aardappelen te maken heeft
Met mij gaat het rustigOver 2 weken op vakantie naar Amerika. Spannend ..
quote:Op donderdag 27 juni 2019 17:01 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
AllememagiesWOEDEND MAAK JIJ MIJ!
[ afbeelding ]
Dit pik ik nietquote:Op donderdag 27 juni 2019 17:01 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
AllememagiesWOEDEND MAAK JIJ MIJ!
[ afbeelding ]
Snap wel dat je daarnaar uitkijkt ja.. hoe lang duurt de operatie en herstelproces ?quote:Op donderdag 27 juni 2019 17:07 schreef I. het volgende:
[..]
Dat is wel waar ja. Ga ik achteraan.
Ja, 10 juli operatie inderdaad.Kijk ik wel echt naar uit.
Hehe, ja het trekt me gewoon echt niet.![]()
Kan er niks aan doen.
FijnEn lekker hoor
Lekker op bezoek bij je grote liefde?
Zeker spannend.
Operatie zelf duurt maar een kwartiertje tot half uur. Na een dagje mag ik het verband weer afhalen, en moet ik weer druk gaan druppelen. Volgens mij moet ik dan na twee weken weer op controle komen.. Hoop dat het dan allemaal een beetje bijgetrokken is, en ik alles weer wat beter kan zien.quote:Op donderdag 27 juni 2019 17:10 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Snap wel dat je daarnaar uitkijkt ja.. hoe lang duurt de operatie en herstelproces ?
Weet dat aardappels niks voor jou zijnDat maakt jou de aardappelgekkie waar we allemaal zo dol op zijn
Tot je een keer niet opletquote:Op donderdag 27 juni 2019 17:15 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
KOM MAAR OP KLEINTJE![]()
[ afbeelding ]
Je wordt maar 1 oog behandeld maar kan je dan wel voor jezelf zorgen ? Koken, opruimen, boodschappen doen?quote:Op donderdag 27 juni 2019 17:16 schreef I. het volgende:
[..]
Operatie zelf duurt maar een kwartiertje tot half uur. Na een dagje mag ik het verband weer afhalen, en moet ik weer druk gaan druppelen. Volgens mij moet ik dan na twee weken weer op controle komen.. Hoop dat het dan allemaal een beetje bijgetrokken is, en ik alles weer wat beter kan zien.Ik blijf het juist gek vinden dat mensen het wel lekker vinden.
ZOALS IK ZEI!! KOM MAAR OPquote:Op donderdag 27 juni 2019 17:22 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Tot je een keer niet oplet![]()
[ afbeelding ]
Klopt. Ja moet lukken, moet alleen m'n oog dan een beetje half dicht doen omdat het een beetje gevoelig is. Maar dat ben ik wel een beetje gewend.quote:Op donderdag 27 juni 2019 17:24 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Je wordt maar 1 oog behandeld maar kan je dan wel voor jezelf zorgen ? Koken, opruimen, boodschappen doen?
Echt weer wat voor een aardappelgekkie om dat gek te vinden
Waarom moet ik hier om lachenquote:Op donderdag 27 juni 2019 17:27 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
ZOALS IK ZEI!! KOM MAAR OP![]()
[ afbeelding ]
Haha droge humor is soms leukquote:Op donderdag 27 juni 2019 17:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Waarom moet ik hier om lachen
Niet je eerste oogoperatie idd. Maar dit is wel een heel ander soort operatie. Wel wat ingelezen over de arts die het gaat uitvoeren?quote:Op donderdag 27 juni 2019 17:29 schreef I. het volgende:
[..]
Klopt. Ja moet lukken, moet alleen m'n oog dan een beetje half dicht doen omdat het een beetje gevoelig is. Maar dat ben ik wel een beetje gewend.![]()
Al het één en ander gelezen en gehoord ja. Die arts heeft wel vrij veel ervaring. Moet ook wel, gezien de ellende die al in m'n oog aan de hand is. Ze willen zoveel mogelijk risico's uitsluiten.quote:Op donderdag 27 juni 2019 17:33 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Niet je eerste oogoperatie idd. Maar dit is wel een heel ander soort operatie. Wel wat ingelezen over de arts die het gaat uitvoeren?
Bad b****?quote:Op donderdag 27 juni 2019 17:27 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
ZOALS IK ZEI!! KOM MAAR OP![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 27 juni 2019 17:44 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Bad b****?
Beetje op je taalgebruik letten jij he... Deugniet
Maar de sigaret mag wel?quote:Op donderdag 27 juni 2019 17:44 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Bad b****?
Beetje op je taalgebruik letten jij he... Deugniet
Nee ik dacht we niet eens bij naquote:Op donderdag 27 juni 2019 17:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die had je vantevoren bedacht
Ik lees/hoor soms van die verhalen over artsen of tandartsen en dan denk ik hoe kunnen ze zo iemand nog laten opererenquote:Op donderdag 27 juni 2019 17:36 schreef I. het volgende:
[..]
Al het één en ander gelezen en gehoord ja. Die arts heeft wel vrij veel ervaring. Moet ook wel, gezien de ellende die al in m'n oog aan de hand is. Ze willen zoveel mogelijk risico's uitsluiten.
Uhuquote:Op donderdag 27 juni 2019 17:46 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Nee ik dacht we niet eens bij namaar vond die kat wel stoer met die sigaret en zonnebril
Ja, dat soort horrorverhalen heb ik ook al genoeg gezien idd.quote:Op donderdag 27 juni 2019 17:48 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik lees/hoor soms van die verhalen over artsen of tandartsen en dan denk ik hoe kunnen ze zo iemand nog laten opereren
Wil jou niet nerveus maken ofzo maar gwn dat je je van tevoren wel even goed moet inlezenquote:Op donderdag 27 juni 2019 17:52 schreef I. het volgende:
[..]
Ja, dat soort horrorverhalen heb ik ook al genoeg gezien idd.
Klopt, heb je gelijk in.quote:Op donderdag 27 juni 2019 17:53 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Wil jou niet nerveus maken ofzo maar gwn dat je je van tevoren wel even goed moet inlezen
Glazen oog, kan je met je oogkas een bierflesje openenquote:Op donderdag 27 juni 2019 17:55 schreef I. het volgende:
[..]
Klopt, heb je gelijk in.Wil straks niet zonder oog door het leven gaan.
Haha HAAHSquote:Op donderdag 27 juni 2019 17:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik denk iedere keer dat dit dts is
quote:Op donderdag 27 juni 2019 17:58 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Glazen oog, kan je met je oogkas een bierflesje openen
quote:Op donderdag 27 juni 2019 18:02 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]![]()
![]()
@:haags_kwartiertje HAHAHAHA HAAHS!
Klopt dat je dat maar weetquote:Op donderdag 27 juni 2019 18:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik kan niet tegen jou op.
Kan je prima geld mee verdienen ookquote:Op donderdag 27 juni 2019 18:01 schreef I. het volgende:
[..]Dat is wel een bijkomend voordeeltje dan ja.
![]()
Prima partytrick.
Van het harde werken natuurlijkquote:Op donderdag 27 juni 2019 18:04 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik hou al op. Begin ook moe te worden
Ik zie kansen.quote:Op donderdag 27 juni 2019 18:03 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Kan je prima geld mee verdienen ookje laten inhuren voor andere feestjes
quote:Op donderdag 27 juni 2019 18:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Van het harde werken natuurlijk
quote:
Beter van niet maar ik rook zelfquote:
Hoe lang rook je al als ik vragen mag?quote:Op donderdag 27 juni 2019 18:06 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
[..]
Beter van niet maar ik rook zelf
quote:Op donderdag 27 juni 2019 18:07 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ook leuk op kinderfeestjes![]()
Maar liever 2 ECHTE werkende ogen
Hitte?quote:Op donderdag 27 juni 2019 18:06 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]uiteraard! Samen met die hitte is dat best uitputtend heur
10-12 jaar.quote:Op donderdag 27 juni 2019 18:11 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hoe lang rook je al als ik vragen mag?
Ja eigenlijk welquote:
Oh nee, helemaal niet, gewoon zin in een biertje na het werk.quote:
Sint juttemisquote:
Even terug lezen waar het over ging..quote:Op donderdag 27 juni 2019 18:27 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Sint juttemis
Weet ik niet. Herfst op z'n vroegst.
quote:
Moet kunnen.quote:Op donderdag 27 juni 2019 18:26 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Oh nee, helemaal niet, gewoon zin in een biertje na het werk.
Morguhquote:
Zo danquote:Op vrijdag 28 juni 2019 06:53 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Dobre utro motorblokjehoe gaat het met u?
Juichen ?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Niet juichenquote:
Nog te vroeg. Eerst koffiequote:
quote:Op vrijdag 28 juni 2019 07:02 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Zo danDobre utro [ afbeelding ]
Gaat goed hoor maar nog even niet juichen.. Met jou?
5 liter?quote:Op vrijdag 28 juni 2019 07:21 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]jij wilde juichen om 1uur snachts en toen sliep ik!! Dus nu mijn beurt om op een ongeschikte tijd te juichen
![]()
Hier gaat het rustig. Best goed zelfs
Heb je al je 5 liter water op?
Nee helemaal niet. Ben juist wel vrolijk, moet alleen nog beetje wakker wordenquote:Op vrijdag 28 juni 2019 07:25 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]motorblokje heeft een ochtendhumeur
Jij op dit moment
[ afbeelding ]
Heequote:
Graag gedaanquote:
Mooiquote:
Zo weinig water gedronken pasquote:Op vrijdag 28 juni 2019 07:30 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
5 liter?nee dat niet... Driekwart liter wel
[..]
Nee helemaal niet. Ben juist wel vrolijk, moet alleen nog beetje wakker worden
Meer zoiets denk ik![]()
[ afbeelding ]
Oei.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 07:41 schreef ToT het volgende:
< 4 uur slaap is niet tof!![]()
Mini-ToT verandert zijn slaaproutine echt compleet; overdag meuren en 's nachts feesten.
Had voor het slapen nog wat gedronken dus meer zat er niet meer in de fles vanmorgenquote:Op vrijdag 28 juni 2019 07:36 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Zo weinig water gedronken pasNormaal zit je nu al op minimaal een liter.
dat is wel een liever katje.
Maar vrolijk dus?is daar een speciale reden voor dan?
Moet jij dat ook doenquote:Op vrijdag 28 juni 2019 07:41 schreef ToT het volgende:
Mini-ToT verandert zijn slaaproutine echt compleet; overdag meuren en 's nachts feesten.
Lonely times, best timesquote:Op vrijdag 28 juni 2019 07:42 schreef eNGine10 het volgende:
Had voor het slapen nog wat gedronken dus meer zat er niet meer in de fles vanmorgen
Niks bijzonders. Maar weet wat ik moet doen vandaag..lekker in m'n eentje
Whehehe I know.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 07:43 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Moet jij dat ook doen
It's party kicking time
quote:Op vrijdag 28 juni 2019 07:41 schreef ToT het volgende:
Tsk tsk.. hoe kan je geen voorraad flessen op je kamer hebbenquote:Op vrijdag 28 juni 2019 07:42 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Had voor het slapen nog wat gedronken dus meer zat er niet meer in de fles vanmorgen
Niks bijzonders. Maar weet wat ik moet doen vandaag..lekker in m'n eentje
De warmte van de afgelopen dagen, denk ik?quote:
Kopje weetquote:
Ik haat dat sowieso ook ja!quote:Op vrijdag 28 juni 2019 07:51 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Kopje weet
Word er sowieso nerveus van als mensen me op de vingers gaan kijken.
Gelukkig gaat dat met lassen nietquote:
Ow ik dacht vanwege zijn tandjesquote:Op vrijdag 28 juni 2019 07:50 schreef ToT het volgende:
[..]
De warmte van de afgelopen dagen, denk ik?
Misschien ook dat het 's avonds nog zo lang licht blijft.
Hij doet nu meestal vanaf een uurtje of 10 - 11 een dutje van soms een uur, soms een paar uur. Als het een dutje van een uur is, valt hij om 2 uur weer in slaap.
's Avonds valt hij rond 7 uur in slaap (give or take an hour) en als je geluk hebt blijft hij dan doorslapen en als je pech hebt niet, dus.
Oorlog? Met wie?quote:Op vrijdag 28 juni 2019 07:49 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Tsk tsk.. hoe kan je geen voorraad flessen op je kamer hebbenJij gaat het niet goed doen als er straks een oorlog uitbreekt. Niks geprept
Ow wel lekker idd als je in je eentje werkt(soms) Ben je dan ook eerder vrij of hele dag werken werken werken
Oorlog met de katten? Weet ik veel joh.. als er ooit nog een oorlog uitbreektquote:Op vrijdag 28 juni 2019 08:05 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Oorlog? Met wie?
Werken werken werken
We zorgen dat zijn kamertje wel koel is, maar ik bedoel meer de warmte overdag; ik denk dat hij daarom overdag meer slaapt nu.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 08:00 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ow ik dacht vanwege zijn tandjesMaar de warmte kan ook idd. Geen airco ?
Het is nu al tijdje in de avond lang licht.. en daar had hij eerder geen last van of wel? En sowieso zou ik denken dat een baby van zijn leeftijd daar geen last van zou hebben.
Fijne dag moenquote:Op vrijdag 28 juni 2019 08:16 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Oorlog met de katten? Weet ik veel joh.. als er ooit nog een oorlog uitbreekt![]()
Ja ik moet ook maar eens gaan werken werken werken.
Veel plezier op je werk, vogeltje
En een fijne dag verder
GA NOUUUUUUUUquote:Op vrijdag 28 juni 2019 08:16 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Oorlog met de katten? Weet ik veel joh.. als er ooit nog een oorlog uitbreekt![]()
Ja ik moet ook maar eens gaan werken werken werken.
Veel plezier op je werk, vogeltje
En een fijne dag verder
Hihi. Hoi!quote:Op vrijdag 28 juni 2019 07:34 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Goedemorgen![]()
wat ben je er weer laat vroeg bij
Podium.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 07:35 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Mooi![]()
In het publiek of op het podium?
En nog backstage geweest?
quote:Op vrijdag 28 juni 2019 09:20 schreef Fancy2 het volgende:
Vandaag in het hotel bij het ontbijt zat een echtpaar ook te eten. De man keek constant naar mij. Als ik opstond om nog meer ontbijt te halen volgden zijn ogen mij. Toen gaf zijn vrouw hem een schop en zijn vork viel kletterend op de grond. Haha!
Lol nee dat moet je niet willenquote:Op vrijdag 28 juni 2019 09:17 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Podium.
Nee niet backstage geweest.
Dat doe ik nooit trouwens. Stel je voor dat ik dan nooit meer ga douchen..
quote:Op vrijdag 28 juni 2019 09:20 schreef Fancy2 het volgende:
Vandaag in het hotel bij het ontbijt zat een echtpaar ook te eten. De man keek constant naar mij. Als ik opstond om nog meer ontbijt te halen volgden zijn ogen mij. Toen gaf zijn vrouw hem een schop en zijn vork viel kletterend op de grond. Haha!
Zit je aan de pillen?quote:
Ja, vandaag langs de Waal dingen bekijken en ook shoppen. Het is nu nog wel aangenaam, denk straks wat warmer. Maar no worries, lekkere luchtige jurkje aan.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 09:26 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Lol nee dat moet je niet willen
En vandaag de stad verkennen? Is het een beetje lekker weer eigenlijk?
[..]
Busted!
Zou zo rood als een tomaat worden 🍅
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |