quote:
Trapje erbijquote:
Kun je gewoon kopiėrenquote:
Ben jij zo klein danquote:Op donderdag 27 juni 2019 07:28 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Haha!
Zo bekende woorden.
Op het werk hebben ze een opstapje voor me gekocht
Ja, teveel werk voor deze luie mens.quote:
Ja. Ze denken dat de wind mij kan wegblazen , zo tenger zie ik eruit. Maar ik ben sterker dan ze denken. Ik til gewoon een doos vol dossiers opquote:
quote:Op donderdag 27 juni 2019 07:30 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Ja, teveel werk voor deze luie mens.
Maar anyway, ik heb dus vakantie en ga vandaag naar Nijmegen om Muse te zien optreden in het Goffertpark.
Gebeurd mij nou nooit.quote:Op donderdag 27 juni 2019 07:31 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Komt er weer een gruwelijk lekker ding langslopen met van die parmantige wulpse tetjes![]()
Godskolere zit je weer met een dikke kantoor tampeloerus
quote:Op donderdag 27 juni 2019 07:31 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Komt er weer een gruwelijk lekker ding langslopen met van die parmantige wulpse tetjes![]()
Denk voor de verandering eens met je hoofd dan.quote:Op donderdag 27 juni 2019 07:31 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Gaan we dansen vandaag?quote:Op donderdag 27 juni 2019 07:34 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Denk voor de verandering eens met je hoofd dan.
Ja. Ik blijf tot zondag. Kijken wat er te zien isquote:Op donderdag 27 juni 2019 07:33 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
VakantieMuse
veel plezier!
Ga je ook nog even de stad in?
Aaahw zo schattigquote:Op donderdag 27 juni 2019 07:32 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Ja. Ze denken dat de wind mij kan wegblazen , zo tenger zie ik eruit. Maar ik ben sterker dan ze denken. Ik til gewoon een doos vol dossiers op
Nicequote:Op donderdag 27 juni 2019 07:35 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Ja. Ik blijf tot zondag. Kijken wat er te zien is
quote:Op donderdag 27 juni 2019 07:34 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Denk voor de verandering eens met je hoofd dan.
Haha ja.quote:Op donderdag 27 juni 2019 07:38 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Aaahw zo schattig![]()
![]()
Maar ja beter dat ze je onderschatten soms tochis voor jou alleen makkelijker dan om ze ongelijk te bewijzen
Er is toch een toren ofzo?quote:Op donderdag 27 juni 2019 07:39 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Nice
Probeer te bedenken wat er leuk is in Nijmegen maar schiet me zo niks te binnen
Loop meestal maar beetje wat rond
Nee dat is Pisaquote:
Ik weet ook niet welke toren, maar ik herinner het me van toen ik naar bezienswaardigheden zocht.quote:Op donderdag 27 juni 2019 07:44 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Nee dat is Pisa
Weet zo even niet welke toren je bedoeld maar zal wel hoor.
Hoofd afhakken. Doodverwensing. Ga TR zetten.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook in moeilijke tijden.
quote:Op donderdag 27 juni 2019 07:47 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Hoofd afhakken. Doodverwensing. Ga TR zetten.Laat zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Man!quote:Op donderdag 27 juni 2019 07:51 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
* GibsonLesPaul88 laat zijn pen0ir zien
[..]
#Tikkemanbro
Soms kwijlt ie inderdaad wel een beetjequote:Op donderdag 27 juni 2019 07:59 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Goed dat je dat zegt! Ik zag het mondje ietsje opengaan en schrok er al van.
quote:
Die van gisteravond met dat ondeugende snuitje vind ik mooiquote:Op donderdag 27 juni 2019 08:52 schreef ToT het volgende:
Oh wacht, het zijn er 2200.Dat zijn er bijna 8 per dag.
quote:Op donderdag 27 juni 2019 08:54 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Die van gisteravond met dat ondeugende snuitje vind ik mooi
Je hebt vast je handen vol aan hem hč?quote:Op donderdag 27 juni 2019 08:55 schreef ToT het volgende:
[..]Jaaaa daar krijg ik heel veel reacties op!
Kwalitatief is die foto niet eens zo goed, hij is erg snel gemaakt (wel fakking veel tijd in Photoshop gespendeerd om de kwaliteit op te poetsen), maar het bekkie zo is idd echt leuk!
Jezus wat veel.quote:Op donderdag 27 juni 2019 08:50 schreef ToT het volgende:
Pffff deze dagen even zo'n 1800 foto's van mini-ToT doorspitten om er een leuk foto-album voor oma ToT mee te maken!Dat zijn zo'n 6 foto's per dag die er van / met mini-ToT gemaakt zijn!
(Deels van mij, deels van mevrouw ToT.
En het is wel inclusief uitstapjes die met mini-ToT gemaakt zijn, maar het grootste deel is wel foto's van hem zelf.)
Teringquote:Op donderdag 27 juni 2019 08:52 schreef ToT het volgende:
8 in het jaar zit meer in de buurt.quote:Op donderdag 27 juni 2019 09:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zoveel foto's heb ik niet. Wel veel maar 8 per dag...
Dat valt eigenlijk nog best meequote:Op donderdag 27 juni 2019 08:52 schreef ToT het volgende:
Ben je al vrij?quote:Op donderdag 27 juni 2019 11:33 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Dat valt eigenlijk nog best meeTegenwoordig maak je veel meer foto’s met door de smartphone. En grote deel daarvan zijn precies hetzelfde.
Klik klik zo 10 foto’s achter elkaar gemaakt
Lol haha.quote:Op donderdag 27 juni 2019 11:07 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
8 in het jaar zit meer in de buurt.
Jij?quote:Op donderdag 27 juni 2019 11:07 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
8 in het jaar zit meer in de buurt.
Goeie vraag 🤔quote:Op donderdag 27 juni 2019 11:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
WAT DOE JE DAN HIER??????
Werkze lizoenquote:Op donderdag 27 juni 2019 11:35 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Goeie vraag 🤔
Tijd om te gaan ja
Houdoe
Nee bedoel aantal foto's dat ik nu neem. Als kind hebben m'n ouders wel foto's van maar ook geen honderden ofzo.quote:Op donderdag 27 juni 2019 11:35 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Jij?
Dat is dan 7 meer dan ik heb aan foto’s van toen ik kind was
Fijne dag verderquote:Op donderdag 27 juni 2019 11:35 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Goeie vraag 🤔
Tijd om te gaan ja
Houdoe
Watvoor foto’s ? Selfies doe ik ook niet aan bv. Maar van mijn neefjes en nichtjes maak ik wel heel veel foto’squote:Op donderdag 27 juni 2019 12:20 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Nee bedoel aantal foto's dat ik nu neem. Als kind hebben m'n ouders wel foto's van maar ook geen honderden ofzo.
quote:Op donderdag 27 juni 2019 08:56 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Je hebt vast je handen vol aan hem hč?
Alleen dingen die speciaal vind, maar dat is niet zoveel. Natuur en mooie uitzichten vooral. Selfies sowieso niet neequote:Op donderdag 27 juni 2019 12:44 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Watvoor foto’s ? Selfies doe ik ook niet aan bv. Maar van mijn neefjes en nichtjes maak ik wel heel veel foto’s
Sir nog welquote:
Ik maak ook veel natuurfoto's, vooral macro's en tele-foto's van vogels e.d.quote:Op donderdag 27 juni 2019 13:07 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Alleen dingen die speciaal vind, maar dat is niet zoveel. Natuur en mooie uitzichten vooral. Selfies sowieso niet neezie mezelf wel al vaak genoeg.
[..]
Sir nog wel
Dat is wel gaafquote:Op donderdag 27 juni 2019 13:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik maak ook veel natuurfoto's, vooral macro's en tele-foto's van vogels e.d.
Macro's kunnen verbazingwekkend goed met een smartphone van pakweg ¤300,-quote:Op donderdag 27 juni 2019 13:12 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Dat is wel gaafmaar dan heb je al snel een wat betere camera nodig toch?
Uitzichten gaat vaak prima met de smartphone.
Nicequote:Op donderdag 27 juni 2019 13:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Macro's kunnen verbazingwekkend goed met een smartphone van pakweg ¤300,-
[ afbeelding ]
Soort spel waarbij je op elkaars foto's kunt stemmen. Heb je verschillende categorieėn en z'n ronde is dan een paar dagen open. Hoe hoger je eindigt des te sneller je stijgt. Best wel geinig, zeker als je al veel foto's hebt.quote:
Je weet wel, die app, die ene.quote:
Heeequote:
Balen zegquote:
Vast wel ja. Moderne vrouwquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |