Heequote:
Graag gedaanquote:
Mooiquote:
Zo weinig water gedronken pasquote:Op vrijdag 28 juni 2019 07:30 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
5 liter?nee dat niet... Driekwart liter wel
[..]
Nee helemaal niet. Ben juist wel vrolijk, moet alleen nog beetje wakker worden
Meer zoiets denk ik![]()
[ afbeelding ]
Oei.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 07:41 schreef ToT het volgende:
< 4 uur slaap is niet tof!![]()
Mini-ToT verandert zijn slaaproutine echt compleet; overdag meuren en 's nachts feesten.
Had voor het slapen nog wat gedronken dus meer zat er niet meer in de fles vanmorgenquote:Op vrijdag 28 juni 2019 07:36 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Zo weinig water gedronken pasNormaal zit je nu al op minimaal een liter.
dat is wel een liever katje.
Maar vrolijk dus?is daar een speciale reden voor dan?
Moet jij dat ook doenquote:Op vrijdag 28 juni 2019 07:41 schreef ToT het volgende:
Mini-ToT verandert zijn slaaproutine echt compleet; overdag meuren en 's nachts feesten.
Lonely times, best timesquote:Op vrijdag 28 juni 2019 07:42 schreef eNGine10 het volgende:
Had voor het slapen nog wat gedronken dus meer zat er niet meer in de fles vanmorgen
Niks bijzonders. Maar weet wat ik moet doen vandaag..lekker in m'n eentje
Whehehe I know.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 07:43 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Moet jij dat ook doen
It's party kicking time
quote:Op vrijdag 28 juni 2019 07:41 schreef ToT het volgende:
Tsk tsk.. hoe kan je geen voorraad flessen op je kamer hebbenquote:Op vrijdag 28 juni 2019 07:42 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Had voor het slapen nog wat gedronken dus meer zat er niet meer in de fles vanmorgen
Niks bijzonders. Maar weet wat ik moet doen vandaag..lekker in m'n eentje
De warmte van de afgelopen dagen, denk ik?quote:
Kopje weetquote:
Ik haat dat sowieso ook ja!quote:Op vrijdag 28 juni 2019 07:51 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Kopje weet
Word er sowieso nerveus van als mensen me op de vingers gaan kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |