Ja ja.. En waarom ga je dat allemaal zitten onthouden? Je zit iedereen een beetje te bespioneren heh? Gluiperd, viespeuk, smeerpijp!quote:Op dinsdag 2 juli 2019 22:07 schreef McBrokkie het volgende:
[..]
Ik keek daar toentertijd wel eens, beste YokiKater.
Niks, gewoon leuk gifje van een poolvosje?quote:
Poolvosjesquote:Op dinsdag 2 juli 2019 22:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Niks, gewoon leuk gifje van een poolvosje?
Ja had het gelezen. Hopelijk loopt er binnenkort hier een naar mijn huisquote:Op dinsdag 2 juli 2019 22:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
NWS / Poolvos loopt in 76 dagen van Noorwegen naar Canada
Dat beestje was gewoon op ontdekkingsreis, niet levensmoe ofzo ...quote:Op dinsdag 2 juli 2019 22:26 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja had het gelezen. Hopelijk loopt er binnenkort hier een naar mijn huis
Ja hier kan die ook op ontdekkingsreis.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 22:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat beestje was gewoon op ontdekkingsreis, niet levensmoe ofzo ...
Nouja, dit beest kan kennelijk wel zwemmen, dat scheelt al.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 22:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat beestje was gewoon op ontdekkingsreis, niet levensmoe ofzo ...
quote:Op dinsdag 2 juli 2019 22:28 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja hier kan die ook op ontdekkingsreis.
Kan die panter ook.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 22:29 schreef Antonov89 het volgende:
[..]
Nouja, dit beest kan kennelijk wel zwemmen, dat scheelt al.
Sneller en beter gamenquote:Op dinsdag 2 juli 2019 21:20 schreef Yasmin23 het volgende:
L
[..]
LeukKan die iets speciaals? Wat is pitch en put
Kijk nog eens goed je bent toch zo goed, hij ging over ijs!quote:Op dinsdag 2 juli 2019 22:29 schreef Antonov89 het volgende:
[..]
Nouja, dit beest kan kennelijk wel zwemmen, dat scheelt al.
Ff rustig debieltje.quote:Op woensdag 3 juli 2019 00:23 schreef john2406 het volgende:
[..]
Kijk nog eens goed je bent toch zo goed, hij ging over ijs!
Waar zie je dat water of kan je geen kaart lezen?
Als jij denkt dat hij droge poten gehouden heeft ben je niet helemaal lekker.quote:Op woensdag 3 juli 2019 00:28 schreef john2406 het volgende:
[..]
Je kunt het dus niet echter nadat ik het je vermelde zag je het?
gezwommen heeft die niet. zie die grote boog wat die maakte. Omweg.quote:Op woensdag 3 juli 2019 00:30 schreef Antonov89 het volgende:
[..]
Als jij denkt dat hij droge poten gehouden heeft ben je niet helemaal lekker.
Is goed John.quote:Op woensdag 3 juli 2019 00:50 schreef john2406 het volgende:
[..]
gezwommen heeft die niet. zie die grote boog wat die maakte. Omweg.
Je kunt je eruit proberen te lallen hoor echter je hebt het niet gezien volgens mij denk je ook niet!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |