abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_187621810

Cryptocoins?
Bitcoin is het bekendste voorbeeld van cryptocurrency. Naast Bitcoins zijn er nog heel veel 'altcoins' kijk hier maar eens voor een overzicht; CryptoCurrency Market Capitalizations. Bitcoin is bedoeld als betaalmiddel, je kan geld (Bitcoin) naar iemand overmaken zonder tussenkomst van een bank. De transactie is anoniem en binnen enkele minuten geregeld. Dit gebeurt allemaal door middel van een blockchain.

Blockchain?
De blockchain kun je zien als een kasboek dat wordt gecontroleerd door iedereen die gebruik maakt hiervan. Je kan in dat kasboek elke transactie zien die ooit heeft plaatsgevonden. De blockchain wordt door heel veel pc's gecontroleerd en is niet achteraf wijzigbaar. Een systeem wat moeilijk te manipuleren is dus.
In elk block in de blockchain zitten transacties van coins. Kijk maar eens hier om zelf een kijkje te nemen in zo`n blockchain; Bitcoin Block Explorer - Blockchain

Wie houdt de blockchain bij?
De blockchain wordt bijgehouden door zogeheten 'miners'. Deze (groepen van) pc's stoppen transacties in een block en voegen die toe aan de blockchain. De miner die het block uiteindelijk maakt wordt beloond met Bitcoin.
Dit is natuurlijk kort door de bocht; bekijk dit filmpje maar eens voor een uitgebreidere uitleg;

Er zijn tegenwoordig twee verschillende technieken die worden gebruikt om de blockchain bij te houden, namelijk; Proof of Work (PoW) en (Leased) Proof of Stake (LPoS of PoS). Wil je meer weten hierover dan ga je dit maar Googlen. :P

Minen levert dus geld op?
Ja. Maar op kleine schaal is het minen van Bitcoin eigenlijk niet meer rendabel door de kosten van aanschaf van hardware, stroomkosten etc. Dit omdat het minen van Bitcoin ook steeds moeilijker wordt en er veel concurrentie is. Wellicht als Bitcoin in de toekomst nog veel meer waard word dat het weer rendabel wordt. Het minen van sommige altcoins op kleine schaal kan wel rendabel zijn, helemaal met wellicht een prijsstijging in het verschiet.

En wat zijn de verschillen tussen Bitcoin en verschillende altcoins?
De verschillen tussen al die coins zijn soms minimaal en soms gigantisch groot. Op de verschillende websites van de coin is informatie te vinden over de technische werking of de visie van het team erachter.

groeten

Oké. Hoe kom ik aan cryptocurrency?
Cryptocurrency kun je kopen via bedrijven of via een exchange. De laatstgenoemde is eigenlijk een soort AEX maar dan alleen voor cryptocurrency. Kopen @Kyran via een exchange is meestal goedkoper dan het kopen van een bedrijf. Dit omdat je nu geen tussenpersoon hebt maar rechtstreeks van een andere gebruiker koopt.

En hoe sla ik mijn digitale geld nu veilig op?
In een wallet. En dat kan op verschillende manieren en plekken, elk met zijn eigen voor en nadelen.
Je kan het in je wallet op een exchange bewaren maar de geschiedenis heeft geleerd dat dit niet altijd een goed idee is. Je kan bij je wallet door middel van een private key, alleen hiermee kun je transacties doen. Omdat de exchange jouw private key beheerd kan de eigenaar van die exchange er in theorie dus met al het geld vandoor gaan. Google maar eens op 'mt. Gox' voor een voorbeeld.

Wil je dagelijks handelen met crypto dan is het handiger om je coins op een exchange te laten. Koop je ze voor de lange termijn dan kun je het beter opslaan in een ander soort wallet.

Wallet? Offline wallet? Hardware wallet? Paper wallet? Wat?
Een wallet komt in verschillende vormen. Je kan een walletprogramma voor desbetreffende coin installeren op je pc / laptop / telefoon / tablet en daar je coin in opslaan. Maakt wel een backup van je private key zodat als deze crasht je je coins nog wel van recoveren.

Daarnaast zijn er ook hardware wallets tekoop zoals de Trezor of de Nano Ledger.

Een paper wallet is heel simpel. Je maakt online een bitcoinadres aan en stuurt naar dat adres je coins. Je print je private key uit. Deze sla je op een aantal plekken veilig op en je coins staan nu op dat adres in de blockchain opgeslagen. Met die key kun je op een later tijdstip een wallet installeren en bij je coins.

Meer info: https://www.coindesk.com/information/paper-wallet-tutorial/

Probeer 3rd party wallets te vermijden. Dit zijn Wallets die zijn gemaakt door een partij die niet in eerste instantie bij het team zit dat desbetreffende coin heeft ontwikkeld. Het verleden heeft uitgewezen dat hier nog wel eens misbruikt van is gemaakt.

Wat een hoop info. Waarom moet ik instappen?
Omdat je bank 0.1% rente per jaar geeft en omdat de blockchain de toekomst heeft. Het is niet voor niks dat er steeds meer geld in cryptocurrency omgaat. To the moon motherfuckers!

En wat zorgt er nou voor dat een coin waarde krijgt?
De markt bepaalt de waarde van een coin. Hoe meer mensen er heil in zien, hoe meer het waard wordt.

Maar nu even serieus, ik snap er nog steeds niks van!
Bekijk hier stap voor stap handleidingen:
BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #1 Voor al je kleine en grote vragen

Hoe claim ik een geforkte munt?
Door je private key in een wallet te importeren die de nieuwe munt support (wel eerst je Bitcoins verplaasen naar een ander adres!). Gedetailleerde uitleg voor Bitcoin Cash en Bitcoin Gold: BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #2 Voor al je kleine en grote vragen

Afkortingen en jargon
FOMO - Fear of missing out - Paniekreactie omdat een coin opeens erg veel in waarde stijgt. Paniekaankoop.
FUD - Fear, uncertainty, doubt. Op het moment dat er angst en onzekerheid in de markt zit dan gaan vaak veel mensen hun geld omzetten naar fiat. Dit zorgt voor een dalende trend of crash in de markt.
ICO - Initial Coin Offering. Een nieuwe munt wordt geïntroduceerd. Hier is geld voor nodig. Vroege investeerders kunnen in een ICO investeren in de hoop dat de munt daarna een veelvoud waard wordt.
Fee - Om een transactie te doen moet er fee worden betaald. Dit is een bedrag dat ervoor zorgt dat jouw transactie in behandeling wordt genomen. Sommige exchanges rekenen ook fee om uit te laten betalen.
Hodlen - Je cryptomunten altijd houden (holden).
Holden - Holden is ook traden, alleen zit er meer tijd tussen.

Shorten? Long gaan? Margin trading? Leverage?
Geen zin om nu deze termen nu uit te leggen. Google er maar op :').

Exchanges;
Kraken | Buy, Sell and Margin Trade Bitcoin (BTC) and Ethereum (ETH) - Buy, Sell, Trade Bitcoin
Bittrex.com - Bittrex, The Next Generation Digital Currency Exchange
Binance - Chinese exchange, werkt goed voor handelen tussen crpytomunten

Bedrijven waar je crypto kan kopen buiten een exchange om?
Bitcoins Kopen en Verkopen met iDEAL, Bancontact of SEPA | LiteBit
Bitonic
Bitcoins kopen - iDEAL, Banktransfer of Creditcard | BTC Direct

Bitcoin block explorers
Blockchain.info
BlockExplorer.com
CryptoGraffiti.info

Crypto koersen

Preev simple bitcoin price
Coinmarketcap.com - CryptoCurrency Market Capitalizations
Cryptodashboard.io - Lichtgewicht versie van Coinmarketcap met auto refresh
cryptowat.ch - Live koersen van de belangrijkste exchanges

Gedetailleerde crypto statistieken
fork.lol
coin.dance
Statoshi.info
Cryptocurrency Mining Profitability
BitcoinWisdom.com

Crypto nieuws
Bitcoin nieuws
Bitcoin Magazine
Coindesk
CoinTelegraph
/r/CryptoCurrency
/r/Bitcoin (Bitcoin.org / Bitcoin aanhangers)
/r/btc (Bitcoin.com / Bitcoin Cash aanhangers)

Bitcoin en belastingaangifte

Bitcoins als vermogen: box 3
Het bezit van bitcoins en andere cryptovaluta wordt gezien als vermogen. Vermogen moet worden opgegeven in box 3.

De waarde die u opgeeft is de waarde (in euro’s) van uw cryptovaluta op 1 januari van het fiscale jaar. Bij uw belastingaangifte over het jaar 2016, geeft u dus aan hoeveel uw ‘coins’ op 1 januari waard waren. Wij adviseren u om altijd al uw currencies op te geven, ook als het om kleine bedragen gaat. Immers kan uw cryptovaluta in een jaar sterk in waarde stijgen, als u het niet eerder heeft opgegeven dan kampt u in de toekomst wellicht met een voor de belastingdienst onverklaarbaar vermogen.

Voor meer informatie kunt u kijken op de website van de Belastingdienst.

Starten met het kopen van Bitcoin of Altcoins
- Open een account op bijv Binance.(Zie hierboven)
- Bij de tab 'Deposits/withdrawals' kies je 'Deposit' bij Ether. Kopieer het wallet-adres.
- Koop Ether (bijvoorbeeld bij BTC-direct of Bitonic). Verzend het naar het adres van Binance. Betaal met iDeal.
- Na de verwerkingstijd (meestal 20-30 min) staat je saldo in Ether op Binance. Via de Exchanges kan je Ether kopen/verkopen voor andere Crypto.
(Elke transactie -dus koop/verkoop van crypto op Binance- kost je 0,1% van de transactiesom aan fee. Lagere fee (0,05%) is mogelijk als je BNB-crypto gekocht hebt. In dat geval gaan deze fees direct van je BNB-saldo af.)

DISCLAIMER:
Cryptocurrency is een erg jonge en volatiele markt. Nog meer dan voor elke andere markt geldt hier dat je je goed moet inlezen en investeer enkel geld dat je kan missen. Don't invest recklessly.

Be fearful when Tether crashes.
  Eindredactie Games woensdag 26 juni 2019 @ 20:36:45 #3
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_187622007
quote:
in het rijtje van:
13 redenen om aan een fiets te beginnen. Reden 7 zal je verbazen!
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  Moderator / Redactie Sport woensdag 26 juni 2019 @ 20:42:16 #4
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_187622085
Zow, weer terug en nuchter :)

Wtf is btc aan het doen joh :)
pi_187622104
Volgas aan het door rammen op dit moment :+
pi_187622228
UNIVERSAAAAAAA NAAR $1
pi_187622247
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2019 20:43 schreef sandertjuh het volgende:
Volgas aan het door rammen op dit moment :+
Bitcoin heeft zeker gas op die lolly on repeat :+
mag het weten
pi_187622264
officialmcafee twitterde op woensdag 26-06-2019 om 15:11:44 Alt coin prices to surge ten times faster than Bitcoin:https://t.co/NrULpsvFqN reageer retweet
pi_187622272
Mijn spaarrekening is minder waard geworden in sats. ;(
pi_187622330
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2019 09:27 schreef ..-._---_-.- het volgende:
* ..-._---_-.- Skoda Fabia configurator aanslingert
Dikke bak man! Doe je goed.
pi_187622517
Dit gaat allemaal wel heel erg hard. Te hard. Ben bang voor een dump of correctie ;(
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_187622566
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2019 20:26 schreef illusions het volgende:

[..]

Al maanden, heb je 't door?

Ik heb m'n crypto-vermogen vervijfvoudigd sinds de winter hoor, en denk velen met mij.
hoeveel heb je
  woensdag 26 juni 2019 @ 21:08:03 #13
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_187622570
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2019 20:49 schreef vigen98 het volgende:
UNIVERSAAAAAAA NAAR $1
Heb je hem ook weer
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_187622580
quote:
UNIVERSAAAAAAA NAAR $1
:')

1 sat bedoel je

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 26-06-2019 21:09:08 ]
pi_187622660
quote:
UNIVERSAAAAAAA NAAR $1
Ja wat een drama :') shitcoin
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_187622665
Kan je universa nou al swappen
  woensdag 26 juni 2019 @ 21:18:57 #17
62913 Blik
The one and Only!
pi_187622796
Van mij btc wel ff kappen, mijn winst van gisteren is alweer bijna verdampt

Overigens ook bizar dat je als vechain zijnde een samenwerking aankondigt (en ook laat zien dat ze al gebruik maken van de blockchain)met Walmart (China) en dat je 1 dag later gewoon weer op het oude niveau staat ongeveer.
  woensdag 26 juni 2019 @ 21:29:55 #18
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_187623004
LomaCrypto twitterde op woensdag 26-06-2019 om 21:23:46 Me adding alts to my portfolio rn https://t.co/DZ6X3rtNO3 reageer retweet
Klopt wel aardig :D
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_187623010
Zaterdag gaan we door de 20K usdollah
Vakman pur sang
  woensdag 26 juni 2019 @ 21:54:59 #20
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_187623505
quote:
11s.gif Op woensdag 26 juni 2019 20:51 schreef BadVlad het volgende:
officialmcafee twitterde op woensdag 26-06-2019 om 15:11:44 Alt coin prices to surge ten times faster than Bitcoin:https://t.co/NrULpsvFqN reageer retweet
McAfee zal wel long altcoins zitten..
The End Times are wild
pi_187623539
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2019 21:07 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

hoeveel heb je
5x zoveel als in de winter, 2x de helft
  woensdag 26 juni 2019 @ 22:04:54 #22
286575 Roces18
Chef de party
pi_187623687
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2019 21:18 schreef Blik het volgende:
Van mij btc wel ff kappen, mijn winst van gisteren is alweer bijna verdampt

Overigens ook bizar dat je als vechain zijnde een samenwerking aankondigt (en ook laat zien dat ze al gebruik maken van de blockchain)met Walmart (China) en dat je 1 dag later gewoon weer op het oude niveau staat ongeveer.
Zijn andere coins die veel harder worden genaaid. Veel grotere samenwerkingen en vervolgens zie je +0.1% :')
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
  Eindredactie Games woensdag 26 juni 2019 @ 22:16:19 #23
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_187623932
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2019 22:04 schreef Roces18 het volgende:

[..]

Zijn andere coins die veel harder worden genaaid. Veel grotere samenwerkingen en vervolgens zie je +0.1% :')
het gaat ook niet over wat je ermee kunt doen, maar hoeveel je ermee kunt verdienen
pi_187624011
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2019 22:16 schreef Oscar. het volgende:

[..]

het gaat ook niet over wat je ermee kunt doen, maar hoeveel je ermee kunt verdienen
Ja duh, maar de graadmeter is vaak of er iets leuks achter zit of niet.
pi_187624015
20% in een dag. Niet slecht.
pi_187624069
De alts kunnen nog wel wat dieper t.o.v. de BTC, maar zodra deze beweging omkeert, gaan vooral de bekendere/hoge market cap/volume alts een enorme boost krijgen waardoor iedereen die de afgelopen dagen die alts in BTC heeft omgezet, flink genaaid gaat worden.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_187624095
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2019 22:23 schreef chroestjov het volgende:
De alts kunnen nog wel wat dieper t.o.v. de BTC, maar zodra deze beweging omkeert, gaan vooral de bekendere/hoge market cap/volume alts een enorme boost krijgen waardoor iedereen die de afgelopen dagen die alts in BTC heeft omgezet, flink genaaid gaat worden.
Inshallah
pi_187624398
Hebben jullie wel de dip gekocht? 9800 zojuist lol
pi_187624442
Het blijft maar gaan die groene banaan.
pi_187624469
Nouja, Bitcoin nu -13% in 10 minuten dus ja er is vast ergens iets aan de hand
pi_187624510
Kijk de alts even zakken dan..
  woensdag 26 juni 2019 @ 22:46:37 #32
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_187624529
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2019 22:45 schreef patrick_1980 het volgende:
Kijk de alts even zakken dan..
Komt omdat iedereen nu zijn alts verkoopt voor btc.
pi_187624547
En daar is de dump :P
pi_187624560
quote:
:D
pi_187624564
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2019 22:46 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Komt omdat iedereen nu zijn alts verkoopt voor btc.
Tijd om bij te pakken dus..
pi_187624580
Niet gek dat die drops ook zo groot zijn, Bitmex voert allemaal stoplosses uit maar je kan geen nieuwe orders plaatsen (orderbook acties zit vol).

Na 3 minuten spam klikken is de order er door...

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-06-2019 22:51:16 ]
  Moderator woensdag 26 juni 2019 @ 22:55:35 #37
57816 crew  Mijk
BAM
pi_187624688
quote:
Dit ja, er gaat een omslag punt komen omdat mensen die BTC hodlen, de alts ineens heel goedkoop zien worden in sats. Dat wordt steeds verleidelijker.
As above, so below.
pi_187624694
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2019 22:40 schreef metallicelmo het volgende:
Hebben jullie wel de dip gekocht? 9800 zojuist lol
Zie 'm niet onder de 12.5k uitkomen?
pi_187624860
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2019 22:55 schreef illusions het volgende:

[..]

Zie 'm niet onder de 12.5k uitkomen?
Je hebt gelijk, chart stond op Euro :'( :X
pi_187624963
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2019 22:49 schreef Piva het volgende:
Niet gek dat die drops ook zo groot zijn, Bitmex voert allemaal stoplosses uit maar je kan geen nieuwe orders plaatsen (orderbook acties zit vol).

Na 3 minuten spam klikken is de order er door...
Bitmex heeft geen invloed op prijs toch?
pi_187624988
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2019 23:11 schreef KapBak het volgende:

[..]

Bitmex heeft geen invloed op prijs toch?
Niet direct omdat je geen arbitrage kan doen. Maar ik zit een paar dagen een beetje ernaar te kijken en ermee te traden. Het lijkt mij er heel erg op dat de prijsvorming van bitcoin hier plaats vind.
pi_187625001
Lang geleden dit soort fratsen
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_187625013
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2019 23:13 schreef Piva het volgende:

[..]

Niet direct omdat je geen arbitrage kan doen. Maar ik zit een paar dagen een beetje ernaar te kijken en ermee te traden. Het lijkt mij er heel erg op dat de prijsvorming van bitcoin hier plaats vind.
Volgens mij trekken ze hun prijs van Bitstamp en wordt op mex zelf niet "fysiek" getrade.
pi_187625149
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2019 23:14 schreef KapBak het volgende:

[..]

Volgens mij trekken ze hun prijs van Bitstamp en wordt op mex zelf niet "fysiek" getrade.
Elke keer als er een grote drop was de afgelopen dagen was dit op Mex, daarna ongeveer 30-60 seconden later begon bitstamp omlaag te gaan. (Ik volgede alleen bitstamp en mex prijs in usd overigens).

Bij mex trade je met dollars (geleend geld), maar je stort wel bitcoin. Maar de fees zijn een stuk lager en je kan meer speculeren met geleend geld. Dus ik denk dat daar toch echt de grote traders zitten die uiteindelijk de prijs bepalen.

De geclaimde 24h volume is iets van 25x dat van coinbase.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 26-06-2019 23:23:53 ]
pi_187625171
Toch jammer, een exchange die een token list met dezelfde ticker als een andere coin waardoor Blockfolio compleet op hol slaat, ik had bijna 3 lambo's besteld in rood wit blauw
  Eindredactie Games woensdag 26 juni 2019 @ 23:23:51 #46
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_187625184
De Bitcoin wave _O_
  woensdag 26 juni 2019 @ 23:36:17 #48
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_187625371
BTC p&d coin
pi_187625389
Zet de Tether printers aan!!
pi_187625396
Coinbase schijnt eruit te liggen, panic sellers
  woensdag 26 juni 2019 @ 23:40:45 #51
419161 Chaes
Badr, BADR!
pi_187625433
Hij herstelt alweer.
Van $11.8k naar $12.4k.
pi_187625477
haha wat een markt. Ben even anderhalf uurtje weg en zag een dikke dump/correctie.
en terwijl ik de reacties hier terug lees gaat btc alweer omhoog mooi leven dit.
  donderdag 27 juni 2019 @ 00:19:42 #53
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_187625890
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2019 23:44 schreef noobcrypto het volgende:
haha wat een markt. Ben even anderhalf uurtje weg en zag een dikke dump/correctie.
en terwijl ik de reacties hier terug lees gaat btc alweer omhoog mooi leven dit.
Wie gaat er dan ook anderhalf (!) uur weg :') Is er ook maar íets belangrijks wat je niet vanuit je zolderkamer kunt managen?
pi_187626080
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2019 00:19 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Wie gaat er dan ook anderhalf (!) uur weg :') Is er ook maar íets belangrijks wat je niet vanuit je zolderkamer kunt managen?
haha, er moeten ook nog euro's verdiend worden ipv sats!
pi_187626206
EOS gaat lekker door 't putje. Gelukkig al weggedaan.
pi_187626300
heb alles nu beetje vast staan of niet vast maar gewoon tis wachten. Rond december gaan we kijken om deel uit te cashen. Tot die tijd durf ik eigenlijk niet meer zoveel trades te doen. Bang dat ik duurder moet gaan terugkopen.
  donderdag 27 juni 2019 @ 07:47:58 #57
157922 fathank
pi_187627298
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2019 00:53 schreef illusions het volgende:
EOS gaat lekker door 't putje. Gelukkig al weggedaan.
Die kan niet diep genoeg gaan :')
pi_187627379
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2019 20:07 schreef LXIV het volgende:

[..]

Dit is een self-fulfilling profecy. Als iedereen al zijn coins omzet naat BTC dan komt die 20K vanzelf.
Alsof er ook maar enigszins voldoende liquiditeit bij de alts zit om BTC dusdanig omhoog te stuwen. Enige die dat kunnen zijn Tether en Ethereum misschien.
pi_187628880
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2019 08:01 schreef KapBak het volgende:

[..]

Alsof er ook maar enigszins voldoende liquiditeit bij de alts zit om BTC dusdanig omhoog te stuwen. Enige die dat kunnen zijn Tether en Ethereum misschien.
Nieuw fiat is het anders ook niet, als ik deze guy mag geloven iig.
pi_187629025
De correctie/dump valt me nog alles mee tot nu toe. Als dit het is, en we gaan vervolgens door richting de 20k en blijft daar een tijdje tegenaan hikken... dan heb je een klassieke cup and handle 8-)
pi_187629238
Door het putje nu. Zodra we onder 11.6 usd gaan dan is het voorlopig weer klaar.
pi_187629378
binance twitterde op donderdag 27-06-2019 om 11:02:02 Summoning circle, let's see if this works 🕯 🕯 🕯 🕯 🕯 🕯 #AltSzn 🕯 🕯 🕯 🕯 🕯 🕯 reageer retweet
:')
pi_187629435
Het is klaar:(
  donderdag 27 juni 2019 @ 11:56:10 #64
155021 Mender
Gekke Henkie
  donderdag 27 juni 2019 @ 11:59:59 #65
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_187629844
Zijn de $1k TA charlatans alweer gearriveerd?
  donderdag 27 juni 2019 @ 12:04:36 #66
157922 fathank
pi_187629897
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2019 11:59 schreef Rossdale het volgende:
Ligt eraan hoeveel je ze betaalt.
pi_187630432
quote:
14s.gif Op donderdag 27 juni 2019 07:47 schreef fathank het volgende:

[..]

Die kan niet diep genoeg gaan :')
Inderdaad, lekker goedkoop terugkopen. :P
pi_187630576
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2019 10:36 schreef BigShaq het volgende:

[..]

Nieuw fiat is het anders ook niet, als ik deze guy mag geloven iig.
Die kan je niet geloven. Hoor vooral dat OTC echt gigantische volumes gehaald worden, retail blijft achter.
pi_187630595
Heb even gezocht of ik het kon bevestigen ergens.

Vond o.a. dit:

quote:
As for U.S.-based Coinbase, the firm said its over-the-counter trading desk has been so busy executing orders a representative of the desk could not be reached for comment.

“It’s a pretty busy day over here,” a spokesman said.
https://www.theblockcrypt(...)-highs-for-the-year/
  Moderator / Redactie Sport donderdag 27 juni 2019 @ 13:12:24 #71
416575 crew  Evenstar
pi_187630666
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2019 11:59 schreef Rossdale het volgende:
3 digits BTC soon!
pi_187630978
Lekker dumpen
pi_187631974
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2019 12:59 schreef poebz het volgende:
@:Magnet de nieuwe Nexus wallet staat online. https://twitter.com/NexusOfficial/status/1144032395701604353
Goede reminder :D

Thanks!
  donderdag 27 juni 2019 @ 17:04:35 #75
419161 Chaes
Badr, BADR!
pi_187633430
Valt me wel op dat de activiteit hier nog lang niet zo hoog is als tussen november 2017 en januari 2018.
pi_187633711
binance IEOs beginnen weer te pompen
  donderdag 27 juni 2019 @ 17:35:47 #77
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_187633843
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2019 17:28 schreef Wereldgozer het volgende:
binance IEOs beginnen weer te pompen
Eerst die Tweet over altseason en dan snel zelf er geld in pompen :P
Hmz...
  donderdag 27 juni 2019 @ 18:09:07 #78
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_187634397
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2019 17:35 schreef Koelkastje het volgende:

[..]

Eerst die Tweet over altseason en dan snel zelf er geld in pompen :P
Valt op he :D
pi_187635902
Maximaal rekt
pi_187636214
Die volumes gaan wel echt door het dak!
pi_187636234
Ben weer rekket
pi_187636363
Dit was m weer. Alles door het putje. Lekker gemanipuleerd weer. 8k coming?
  donderdag 27 juni 2019 @ 19:59:59 #83
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_187636532
Kijk al die alts dalen door BTC :D die BTC hodlers wisselen helemaal niks in voor alts!
pi_187636791
hopelijk blijft hij mooi in de 11k dollar. Dat er een correctie komt na zo'n stijging is logisch. Als die maar te pittig wordt.

Ik hodl rustig door. Mij allemaal te link om nu wat te verkopen en of opnieuw weer in te kopen. Schrok laatst nog van hoeveel geld ik er nou al in heb zitten. toch 2 maandsalarissen ondertussen :$
pi_187636845
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2019 19:46 schreef Piva het volgende:
Die volumes gaan wel echt door het dak!
Waar staan die volumes eigenlijk voor? Hoeveel er gewisseld wordt onderling van btc naar ltc bv en andersom etc?
pi_187637718
buy the dip :Y)
  donderdag 27 juni 2019 @ 21:38:36 #87
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_187638555
Dit gaat nergens over :')
pi_187638676
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2019 20:14 schreef noobcrypto het volgende:

[..]

Waar staan die volumes eigenlijk voor? Hoeveel er gewisseld wordt onderling van btc naar ltc bv en andersom etc?
Dat hangt af van welke volume cijfers je bekijkt. Maar ja, het geeft aan hoeveel er getrade is in een bepaalde periode (24hr bv).
  donderdag 27 juni 2019 @ 22:29:50 #89
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_187639498
Alts corrigeren op dit moment wel, trouwens: meer BTC in mijn portfolio ^O^ (na 15% verlies in de laatste 24u }:| ).
The best firms advertise the least...
pi_187639837
Lekker 2.5k omhoog en omlaag in een dag.
pi_187640000
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2019 21:46 schreef Piva het volgende:

[..]

Dat hangt af van welke volume cijfers je bekijkt. Maar ja, het geeft aan hoeveel er getrade is in een bepaalde periode (24hr bv).
sorry als ik domme vragen stel maar ik kijk bv hier altijd naar de waardes.

https://www.livecoinwatch.com/

En dan zie je daar ook 24 h volume staan. Deze is nu gedaald tenopzichte van een uur geleden maar dat kan toch alleen maar omhoog gaan? Er komt enkel een trade bij? Of als iemand er geld uithaalt gaat het dan bij volume er ook af?
pi_187640023
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2019 22:58 schreef noobcrypto het volgende:

[..]

sorry als ik domme vragen stel maar ik kijk bv hier altijd naar de waardes.

https://www.livecoinwatch.com/

En dan zie je daar ook 24 h volume staan. Deze is nu gedaald tenopzichte van een uur geleden maar dat kan toch alleen maar omhoog gaan? Er komt enkel een trade bij? Of als iemand er geld uithaalt gaat het dan bij volume er ook af?
Rolling 24hr neem ik aan. Dus verloopt gewoon steeds door de dag heen.
pi_187640620
Even een report.

Waar zitten we nu volgens jullie?

Ik moet zeggen dat het mij de laatste keer aardig wat opgeleverd heeft. _O-

quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2019 10:05 schreef Piva het volgende:

Ik vraag me af waar op de chart we zijn?

Oh wacht, even op fok lezen en de disbelief zien.

Prachtig _O_ _O_ _O_

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 27-06-2019 23:32:49 ]
pi_187640927
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2019 23:31 schreef Piva het volgende:
Even een report.

[..]

Net voorbij disbelief.
pi_187641041
quote:
Even een report.

[..]

Complacency
pi_187641089
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2019 00:01 schreef poebz het volgende:

[..]

Complacency
Dan zou ik maar uitstappen als ik jou was.
pi_187641123
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2019 00:04 schreef illusions het volgende:

[..]

Dan zou ik maar uitstappen als ik jou was.
Te lui. Ik wacht de gehele cyclus gewoon nog een keer af :s)
pi_187641140
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2019 00:07 schreef poebz het volgende:

[..]

Te lui. Ik wacht de gehele cyclus gewoon nog een keer af :s)
Denk eerder dat we voorbij disbelief zijn, aan de vooravond van een nieuwe rally.
pi_187641183
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2019 00:09 schreef illusions het volgende:

[..]

Denk eerder dat we voorbij disbelief zijn, aan de vooravond van een nieuwe rally.
Ik maakte maar een geintje :) Geen idee waar we zijn, maar mag toch hopen geen complatency.
  vrijdag 28 juni 2019 @ 00:15:50 #100
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_187641207
Disbelieve, maar wel alert en niet geloven in al die TA Youtube channels: Do it the Magnet way ^O^

Als BTC berichten meer dan wekelijks op nu.nl voorbij komen weet je genoeg.
pi_187641357
Hmm?
  vrijdag 28 juni 2019 @ 00:30:59 #102
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_187641374
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2019 00:28 schreef MaGNeT het volgende:
Hmm?
Klopt toch of mis ik iets?
pi_187641380
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2019 00:30 schreef edcetera het volgende:

[..]

Klopt toch of mis ik iets?
Ja, geen stress :P
  Eindredactie Games vrijdag 28 juni 2019 @ 00:35:53 #104
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_187641420
quote:

Op de bank
  vrijdag 28 juni 2019 @ 00:39:18 #105
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_187641452
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2019 00:31 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Ja, geen stress :P
Veel van die channels hebben het over: "Like this channel" en vooral hoeveel winst ze maken met "leverage trading" :?

Sommige mensen werken gewoon overdag en geen tijd voor deze risicos. Al die TA gasten hadden het gewoon mis in deze rally :P
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 28 juni 2019 @ 00:44:46 #106
416575 crew  Evenstar
pi_187641500
Kunnen ook nog bij de rally na "anger" zitten, maar denk dat daar deze rally te stijl voor was. Gecombineerd met disbelief van vele mensen hier en op Twitter is de kans groter dat we al in/na disbelief of zitten.

Dan gaat het wel heel snel ....
pi_187641508
Vergeet niet dat Bitcoin in 2017 ook meerdere malen -40% ging. Nothing on the hand people
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 28 juni 2019 @ 00:48:53 #108
416575 crew  Evenstar
pi_187641530
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2019 00:45 schreef metallicelmo het volgende:
Vergeet niet dat Bitcoin in 2017 ook meerdere malen -40% ging. Nothing on the hand people
Het is eerder even "gezond" dat de prijs dit nu even doet. Het was gewoon parabolisch al weken lang, dus even een goede 30-40% daling is op langere termijn alleen maar goed wat mij betreft.
pi_187641665
quote:
4s.gif Op vrijdag 28 juni 2019 00:35 schreef Oscar. het volgende:

[..]

Op de bank
_O-
pi_187641675
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2019 23:53 schreef illusions het volgende:

[..]

Net voorbij disbelief.
Persoonlijk ben ik al bij Euphoria _O- , maar goed de markt is daar wel ergens ja. Bij hope waarschijnlijk.
pi_187641746
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2019 01:11 schreef Piva het volgende:

[..]

Persoonlijk ben ik al bij Euphoria _O- , maar goed de markt is daar wel ergens ja. Bij hope waarschijnlijk.
Ik denk dat deze marktcyclus 2 jaar duurde en dat we net rond zijn, maarja allemaal speculatie, wie zal het zeggen?
  vrijdag 28 juni 2019 @ 07:22:51 #113
157922 fathank
pi_187642944
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2019 01:05 schreef Piva het volgende:
Dit noem ik nou een "partnership"

https://www.fidelitydigitalassets.com/digital-asset-basics
Wauw

Een Wordpress sjabloontje met wat interessantdoenerij

Maar wat doen ze voor wie en hoeveel moneys genereert het en hoeveel mensen kunnen er van eten?
pi_187643714
quote:
Effective systems mix and marble centralized and decentralized elements. The best economies are *mixed* economies. The decentralized elements check the centralized elements, make it difficult for them to act in arbitrary and harmful ways. The centralized elements’ first and primary objective should, perhaps paradoxically, be to monitor, sustain, and support the genuine decentralization, across multiple meaningful dimensions, of the decentralized parts of the system, because “pure” decentralized systems, unprotected by something like antitrust, very easily and spontaneously collapse into tacit forms of centralization or concentration that leave “decentralization” formal and empty. It’s a bad idea to make a fetish of “decentralization”. Understand the virtues you wish to enshrine, the reasons you desire decentralization, and try to construct a system that would effectively, and durably, achieve those virtues. I think you will find you will want a mix of centralized and decentralized elements.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 28-06-2019 09:11:48 ]
pi_187644370
Inmiddels draait vechain meer transacties Dan ethereum

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-06-2019 10:07:18 ]
pi_187646199
quote:
6s.gif Op vrijdag 28 juni 2019 10:07 schreef Dimachaerus het volgende:
Dus? Lekker boeiend.
pi_187646270
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2019 12:30 schreef illusions het volgende:

[..]

Dus? Lekker boeiend.
Dit is echt significant voor crypto mass adoptie

[ Bericht 4% gewijzigd door Evenstar op 28-06-2019 12:47:25 ]
  vrijdag 28 juni 2019 @ 12:46:15 #119
419161 Chaes
Badr, BADR!
pi_187646383
:9~
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 28 juni 2019 @ 12:47:54 #120
416575 crew  Evenstar
pi_187646397
Je kan ook proberen om zonder schelden te posten voor de verandering. Ik ben het vaak best met je eens Dima, maar kom op zeg, take a chill pill ....
pi_187646405
quote:
14s.gif Op vrijdag 28 juni 2019 09:10 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Eens dat je van decentralisatie over het algemeen geen fetish moet maken. Bij de slogan "decentralize all the things" moet ik altijd flink cringen :') . Maar bij een alternatief geld/waarde systeem zoals Bitcoin moet dat wel omdat je anders gegarandeerd vroeg of laat de overheid op je dak krijgt die teveel vingers in de pap wil, de macht overneemt of de hele boel ontmantelt.
pi_187646593
quote:
Vechain overtreft alles en iedereen, en moet nog beginnen _O- ondertussen zitten mensen hier in shitcoins als Universa en Waves :')
pi_187646612
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2019 01:05 schreef Piva het volgende:
Dit noem ik nou een "partnership"

https://www.fidelitydigitalassets.com/digital-asset-basics
Haha
Hahahha
Haha ha Hahhahahahaha haha hahahahaha
  Moderator vrijdag 28 juni 2019 @ 13:13:18 #124
57816 crew  Mijk
BAM
pi_187646666
quote:
When moon
As above, so below.
  Moderator vrijdag 28 juni 2019 @ 13:21:58 #125
57816 crew  Mijk
BAM
pi_187646773
DMemelines twitterde op woensdag 26-06-2019 om 14:41:00 Look at all of those products on the blockchain! Credit to Yumao for the video! No wonder we're burning so much $VTHO!!! #Walmart #VeChain $VET $VTHO https://t.co/lH6Get4ReT reageer retweet
As above, so below.
  vrijdag 28 juni 2019 @ 13:32:32 #126
157922 fathank
pi_187646862
Nu op jacht naar de marketcap van eth
pi_187647014
pi_187647101
quote:
14s.gif Op vrijdag 28 juni 2019 07:22 schreef fathank het volgende:

[..]

Wauw

Een Wordpress sjabloontje met wat interessantdoenerij

Maar wat doen ze voor wie en hoeveel moneys genereert het en hoeveel mensen kunnen er van eten?
De tering.
  vrijdag 28 juni 2019 @ 14:05:51 #129
157922 fathank
pi_187647241
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2019 13:52 schreef Piva het volgende:

[..]

De tering.
Een linkdrop met een verklarende woordenlijst zegt me niet zoveel. Dus doe eens meer info geven. Cijfers en prestaties uit het verleden, prognoses voor de korte en lange termijn.
pi_187647447
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2019 12:36 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Dit is echt significant voor crypto mass adoptie

Lekker boeiend dat aantal transacties, alsof Jan Modaal daarnaar kijkt.

Daarnaast, leer eens praten met fatsoen.
pi_187647462
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2019 14:21 schreef illusions het volgende:
alsof Jan Modaal daarnaar kijkt.

neuh, boeit idd ook niet

ze zullen er gebruik van maken zonder dat ze het weten B-)
pi_187647509
quote:
14s.gif Op vrijdag 28 juni 2019 14:05 schreef fathank het volgende:

[..]

Een linkdrop met een verklarende woordenlijst zegt me niet zoveel. Dus doe eens meer info geven. Cijfers en prestaties uit het verleden, prognoses voor de korte en lange termijn.
Fidelity is één van de grootste asset managers in de wereld met iets van 2500 milard onder beheer. Ze hebben al eerder aangegeven bitcoin wel interessant te vinden, dit is weer een stap in de goede richting. Ik kan geen insides geven aangezien ik daar geen account heb of voor werk. Maar dat zulke partijen in de open on de webs zulke pagina's plaatsen zegt mij genoeg.

Als zelfs maar een klein handje van hun beleggers voor een kleine percentage wil kopen, gaat dat grootste gevolgen hebben op de prijs. Smart money gaat in bitcoin stromen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-06-2019 14:29:33 ]
pi_187647634
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2019 14:26 schreef Piva het volgende:

[..]

Fidelity is één van de grootste asset managers in de wereld met iets van 2500 milard onder beheer. Ze hebben al eerder aangegeven bitcoin wel interessant te vinden, dit is weer een stap in de goede richting. Ik kan geen insides geven aangezien ik daar geen account heb of voor werk. Maar dat zulke partijen in de open on de webs zulke pagina's plaatsen zegt mij genoeg.

Als zelfs maar een klein handje van hun beleggers voor een kleine percentage wil kopen, gaat dat grootste gevolgen hebben op de prijs. Smart money gaat in bitcoin stromen.
Oké en dan? Alleen speculatieve doeleinden dus. Rijken worden rijker.

But who was trust gap B2C? Vechain is koploper.

[ Bericht 32% gewijzigd door #ANONIEM op 28-06-2019 14:37:37 ]
pi_187650920
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2019 14:37 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Oké en dan? Alleen speculatieve doeleinden dus. Rijken worden rijker.

But who was trust gap B2C? Vechain is koploper.
"in it for the tech" :P

Toch doet een Dogecoin bijv. het een stuk beter vandaag. :D
pi_187658492
https://bittrex.zendesk.com/hc/en-us/articles/360029727892-Pending-Market-Removals-7-12-2019

The following markets will be removed from Bittrex.com and Bittrex International on July 12, 2019:

BTC-ABY

BTC-DMD

BTC-EMC

BTC-MUSIC

BTC-QWARK

BTC-SLR

BTC-XWC

BTC-ZCL
  zaterdag 29 juni 2019 @ 07:44:54 #136
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_187659521
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2019 02:45 schreef MaGNeT het volgende:
https://bittrex.zendesk.com/hc/en-us/articles/360029727892-Pending-Market-Removals-7-12-2019

The following markets will be removed from Bittrex.com and Bittrex International on July 12, 2019:

BTC-ABY

BTC-DMD

BTC-EMC

BTC-MUSIC

BTC-QWARK

BTC-SLR

BTC-XWC

BTC-ZCL
Echt irritant, door het plotselinge verwijderen van coins ben je plotseling weer een hap geld kwijt. Ik hebt niet veel van die shitcoins, maar soms zitten ze er tussen, en dan zijn ze direct nog minder waard dan ze al waren.
pi_187659630
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2019 07:44 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Echt irritant, door het plotselinge verwijderen van coins ben je plotseling weer een hap geld kwijt. Ik hebt niet veel van die shitcoins, maar soms zitten ze er tussen, en dan zijn ze direct nog minder waard dan ze al waren.
Je kan ze natuurlijk gewoon traden voordat ze verwijderd worden. ;) Iets minder waard zou kunnen, ligt eraan welke exchange natuurlijk. Soms heeft het geen impact.
pi_187659685
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2019 08:11 schreef illusions het volgende:

[..]

Je kan ze natuurlijk gewoon traden voordat ze verwijderd worden. ;) Iets minder waard zou kunnen, ligt eraan welke exchange natuurlijk. Soms heeft het geen impact.
SolarCoin staat er ook bij, dacht dat hier nog enkele SLR hodlers zaten.
  zaterdag 29 juni 2019 @ 08:28:21 #139
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_187659694
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2019 08:11 schreef illusions het volgende:

[..]

Wanneer bittrex iets delist, gaat de waarde omlaag. Direct al bij aankondiging, bittrex dicteert de markt... Heb er als hodler ook nog coins op staan die al lang en breed gedelist zijn, omdat ik niet degelijks kijk. Dus zie dat vaak te laat. Nu zijn het gewoon wallets en kun je ze alleen weg sturen. -edit ook niet meer alles zie ik, ze hebben gewoon mijn coins gekaapt. Zijn dus verdampt zie ik nu, ging niet meer om heel veel. Maar was het ooit wel. Bizar eigenlijk, niet iedereen kijkt constant op zn exchange. Zeker niet na die enorme crash in 2018z

[ Bericht 11% gewijzigd door Apekoek op 29-06-2019 08:33:54 ]
  zaterdag 29 juni 2019 @ 09:29:27 #140
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_187660048
Goed verdienmodel ook! Een exchange oprichten en vervolgens alles daarna gaan delisten en dan lekker zelf verkopen wat iedereen laat staan. Mag gewoon!
pi_187660055
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2019 09:29 schreef Apekoek het volgende:
Goed verdienmodel ook! Een exchange oprichten en vervolgens alles daarna gaan delisten en dan lekker zelf verkopen wat iedereen laat staan. Mag gewoon!
Wie laat z'n coins dan ook op een exchange staan :P
  zaterdag 29 juni 2019 @ 09:46:23 #142
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_187660186
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2019 09:30 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Wie laat z'n coins dan ook op een exchange staan :P
Vind dat altijd een zwak argument. Hiermee geef je exchanges altijd maar een vrij brief om te doen wat ze willen. Zelfs banken zijn dan betrouwbaarder. Verder waren het niet hele bekende coins, een tig aantal wallets aanmaken zou verwarrend werken. Maar dat exchanges je coins gewoon weg mogen vegen wist ik ook niet. Ben geen crypto expert.
  zaterdag 29 juni 2019 @ 10:09:35 #143
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_187660436
Je kan mij hier geen ongelijk in geven, echter dure les maar het is niet anders. Zo werkt het nou eenmaal kennelijk.
pi_187660689
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2019 09:46 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Vind dat altijd een zwak argument. Hiermee geef je exchanges altijd maar een vrij brief om te doen wat ze willen. Zelfs banken zijn dan betrouwbaarder. Verder waren het niet hele bekende coins, een tig aantal wallets aanmaken zou verwarrend werken. Maar dat exchanges je coins gewoon weg mogen vegen wist ik ook niet. Ben geen crypto expert.
Het hele idee achter cryptocoins is dat je het geheel in eigen beheer hebt, met je eigen private key. Dat gooi je overboord door ze op een centrale exchange te stallen.

De enige keren dat ik sinds 2011 coins ben kwijtgeraakt, was dat op een exchange.

Een DEX is natuurlijk wel een hele goede oplossing. Coins altijd in eigen wallet en je kan toch traden als je daar behoefte aan hebt.
pi_187660944
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2019 10:09 schreef Apekoek het volgende:
Je kan mij hier geen ongelijk in geven, echter dure les maar het is niet anders. Zo werkt het nou eenmaal kennelijk.
Dat is toch het risico van shitcoins kopen en die ook nog eens op een exchange hodlen?

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 29-06-2019 10:56:49 ]
pi_187660971
Zal nog een hele lage buy order zetten voor SolarCoin. Ook wel blij dat ik ze eerder nog niet gekocht heb, ze gaan wel door het putje nu...
  zaterdag 29 juni 2019 @ 11:04:12 #147
230730 Koelkastje
Mental Madness
  zaterdag 29 juni 2019 @ 11:16:09 #148
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_187661154
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2019 10:56 schreef Piva het volgende:

[..]

Dat is toch het risico van shitcoins kopen en die ook nog eens op een exchange hodlen?
Yes, maar in 2017 ging het goed, daarna interesse verloren. En nu een en ander weg gevaagd. Achteraf niet goed gedaan van mij, klopt.

Toch ben ik van mening dat exchanges niet zomaar ervandoor mogen gaan met je kapitaal. Want dat zou je ook tijdens een trade kunnen gebeuren, hypotetisch
  Moderator zaterdag 29 juni 2019 @ 13:51:18 #149
42184 crew  DaMart
pi_187663154
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2019 08:25 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

@roislecxe heeft er misschien nog wel wat :Y.
pi_187663173
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2019 08:25 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

De solarkoning Rois natuurlijk :Y
mag het weten
pi_187663688
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2019 14:26 schreef Piva het volgende:

[..]

Fidelity mined sinds 2015 al.
pi_187663827
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2019 09:46 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Banken zijn ook betrouwbaarder dan random cryptobeurzen.:)
pi_187671191
Chainlink _O- _O-
pi_187671586
Wat is er met chainlink aan de hand
pi_187671629
fuck chainlink it's all about komodo atomic swaps swa best tech barterdex blablabla

Deze zogenaamde gedecentraliseerde databases hebben in 10 jaar bar weinig bereikt
pi_187671633
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2019 22:10 schreef woxxel het volgende:
Wat is er met chainlink aan de hand
Zal wel het Coinbase nieuws zijn.
pi_187671640
Is het een pump en dump?
pi_187672017
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2019 22:13 schreef rapako het volgende:
fuck chainlink it's all about komodo atomic swaps swa best tech barterdex blablabla

Deze zogenaamde gedecentraliseerde databases hebben in 10 jaar bar weinig bereikt
Nice.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-06-2019 22:38:38 ]
pi_187672182
quote:
10s.gif Op zaterdag 29 juni 2019 22:38 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Nice.
Graag gedaan Hans ^O^
  zaterdag 29 juni 2019 @ 23:04:07 #160
273703 MangoTree
I wish I had...
pi_187672437
JacobCanfield twitterde op vrijdag 28-06-2019 om 15:40:09 Check out @realdonaldtrump Speech on the digital economy at the G-20 summit.Bullish on #bitcoin https://t.co/N3Z2GGv1zX reageer retweet
Over welke coin(s) zou Trump het hebben? 8-)
2019: The Great Awakening
  zaterdag 29 juni 2019 @ 23:05:25 #161
419161 Chaes
Badr, BADR!
pi_187672460
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2019 23:04 schreef MangoTree het volgende:
JacobCanfield twitterde op vrijdag 28-06-2019 om 15:40:09 Check out @:realdonaldtrump Speech on the digital economy at the G-20 summit.Bullish on #bitcoin https://t.co/N3Z2GGv1zX reageer retweet
Trumpcoin natuurlijk.
  zaterdag 29 juni 2019 @ 23:07:17 #162
273703 MangoTree
I wish I had...
pi_187672497
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2019 23:05 schreef Chaes het volgende:

[..]

Trumpcoin natuurlijk.
Haha, plausibel :o
2019: The Great Awakening
  zaterdag 29 juni 2019 @ 23:08:18 #163
62913 Blik
The one and Only!
pi_187672517
quote:
JacobCanfield twitterde op vrijdag 28-06-2019 om 15:40:09 Check out @:realdonaldtrump Speech on the digital economy at the G-20 summit.Bullish on #bitcoin https://t.co/N3Z2GGv1zX reageer retweet
Denken dat Trump positief gaat zijn over bitcoin... never nooit niet
  Eindredactie Games zondag 30 juni 2019 @ 07:54:53 #164
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_187675261
quote:
Pump voor Trump.

En zijn voorlees skilss zijn echt bagger.
  zondag 30 juni 2019 @ 12:03:27 #165
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_187677613
Vetrain vertrekt!
pi_187677627
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2019 12:03 schreef leolinedance het volgende:
Vetrain vertrekt!
Vakman pur sang
  zondag 30 juni 2019 @ 12:07:45 #167
157922 fathank
pi_187677647
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2019 11:16 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Yes, maar in 2017 ging het goed, daarna interesse verloren. En nu een en ander weg gevaagd. Achteraf niet goed gedaan van mij, klopt.

Toch ben ik van mening dat exchanges niet zomaar ervandoor mogen gaan met je kapitaal. Want dat zou je ook tijdens een trade kunnen gebeuren, hypotetisch
Je kunt ze nog wel withdrawen dus ze zijn er niet vandoor met je poen.
  zondag 30 juni 2019 @ 12:17:59 #168
131603 Afwazig
Serious business
  zondag 30 juni 2019 @ 12:28:03 #169
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_187677939
quote:
1s.gif Op zondag 30 juni 2019 12:05 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
😭
  zondag 30 juni 2019 @ 12:46:01 #170
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_187678284
Waarom doen die stinky linkies het zo goed ;(
Had ik in dec17 toch de /biz/ anti-shill mee moeten pakken
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  zondag 30 juni 2019 @ 12:47:50 #171
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_187678317
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2019 12:46 schreef MacorgaZ het volgende:
Waarom doen die stinky linkies het zo goed ;(
Had ik in dec17 toch de /biz/ anti-shill mee moeten pakken
Geen idee waar dit over gaat :D
pi_187680179
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2019 14:35 schreef KapBak het volgende:

[..]

Fidelity mined sinds 2015 al.
Klopt. En nu zijn ze er dus blijkbaar zo zeker van dat ze hun naam/reputatie er aan wagen en hun klanten ook mee willen laten doen met deze gekte :+
  zondag 30 juni 2019 @ 14:52:49 #173
62913 Blik
The one and Only!
pi_187680240
quote:
1s.gif Op zondag 30 juni 2019 12:05 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Magnet was eerst, dit is een flauwe poging tot copycat
pi_187680282
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2019 11:16 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Nee dat is niet goed nee, maar soms sluiten exchanges gewoon helemaal hun duren, trekken de stekkers uit de servers en dag coins.

Vandaar ook dat je het er maar beter niet op laat staan, of er in ieder geval vrede mee hebt dat het wel eens kan verdwijnen.

Heb je overigens geen mails gehad dan? Toen Bsv gedelist werd kreeg ik gewoon een email met de datums en voorwaarden.
  zondag 30 juni 2019 @ 15:22:59 #175
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_187680834
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2019 12:47 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Geen idee waar dit over gaat :D
Chainlink werd hard geshilled op 4chan's /biz/ maar ook heel hard afgekraakt als "stinky linky". Nu doen ze het echter wel heel erg goed en staan ze x4 van wat ze eerst nog in de dec17-bullrun hadden, ipv de 90% verlies van mijn shitcoins ;(
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_187681116
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2019 14:54 schreef Piva het volgende:

[..]

Nee dat is niet goed nee, maar soms sluiten exchanges gewoon helemaal hun duren, trekken de stekkers uit de servers en dag coins.

Vandaar ook dat je het er maar beter niet op laat staan, of er in ieder geval vrede mee hebt dat het wel eens kan verdwijnen.

Heb je overigens geen mails gehad dan? Toen Bsv gedelist werd kreeg ik gewoon een email met de datums en voorwaarden.
Moet zeggen dat voor mij de verleiding ook wel heel groot zou zijn als ik eigenaar was van een exchange. Alles uitcashen, nieuw paspoort kopen en doei. :P
pi_187681600
anti moon
  zondag 30 juni 2019 @ 16:01:05 #178
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_187681669
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2019 15:22 schreef MacorgaZ het volgende:

[..]

Chainlink werd hard geshilled op 4chan's /biz/ maar ook heel hard afgekraakt als "stinky linky". Nu doen ze het echter wel heel erg goed en staan ze x4 van wat ze eerst nog in de dec17-bullrun hadden, ipv de 90% verlies van mijn shitcoins ;(
Aha thanks voor de uitleg :)
pi_187684203
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2019 15:37 schreef illusions het volgende:

[..]

Moet zeggen dat voor mij de verleiding ook wel heel groot zou zijn als ik eigenaar was van een exchange. Alles uitcashen, nieuw paspoort kopen en doei. :P
Ah zo ben je in Spanje beland? :P
Vakman pur sang
pi_187686157
.
pi_187687263
quote:
1s.gif Op zondag 30 juni 2019 17:32 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Ah zo ben je in Spanje beland? :P
Nah, toen bestond Bitcoin nog niet.
  Eindredactie Games zondag 30 juni 2019 @ 22:57:42 #182
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_187690903
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2019 15:22 schreef MacorgaZ het volgende:

[..]

Chainlink _O_ _O_ _O_
pi_187691566
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2019 15:37 schreef illusions het volgende:

[..]

Lol.

Dan kan je nog beter een shitcoin launchen. Een paar maanden beetje actief zijn, nog wat p&ds doen en gewoon weg gaan, niemand die er wat van zegt. Je moet alleen zorgen dat de (Amerikaanse) overheid er ver vandaan blijft.
pi_187691777

Iemand heeft een tijdje niet ingelogd op Finex en was even vergeten dat hij nog een short had openstaan. _O-

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-06-2019 23:43:27 ]
  maandag 1 juli 2019 @ 15:23:30 #185
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_187699250
Waarom zijn coinmarketcap en worldcoinindex zo verschillend?

Bij cmc staat bnb op plek 7, bij wci op 21. Iemand een idee?
  maandag 1 juli 2019 @ 15:25:15 #186
157922 fathank
pi_187699288
Een van de twee de circulating supply niet op orde?
  maandag 1 juli 2019 @ 15:28:14 #187
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_187699325
Wci heeft een of andere Linareview coin op plek 7? Nooit van gehoord.
pi_187699821
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2019 15:23 schreef leolinedance het volgende:
Waarom zijn coinmarketcap en worldcoinindex zo verschillend?

Bij cmc staat bnb op plek 7, bij wci op 21. Iemand een idee?
Het is een gemiddelde van de beurzen die gevolgd worden. Lijkt me dus duidelijk dat CMC andere beurzen volgt dan WCI.
  Eindredactie Games maandag 1 juli 2019 @ 16:24:13 #189
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_187700095
  maandag 1 juli 2019 @ 16:52:36 #190
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_187700621
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2019 16:04 schreef illusions het volgende:

[..]

Het is een gemiddelde van de beurzen die gevolgd worden. Lijkt me dus duidelijk dat CMC andere beurzen volgt dan WCI.
Dat het een gemiddelde is van die beurzen begrijp ik. Zie wel dat de waarde van BNB op beide sites bijna hetzelfde is. Bij andere coins is dat blijkbaar niet zo, anders kan er geen 14 plaatsen tussen zitten.
pi_187700878
Hoe gaat het met FOK!-coin SNTR? @MaGNeT
pi_187700883
Aandelen omhoog = Bitcoin down
Aandelen omlaag = Bitcoin up

Positief signaal de laatste tijd :)
  Moderator maandag 1 juli 2019 @ 17:16:39 #193
57816 crew  Mijk
BAM
pi_187701021
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2019 17:09 schreef Wereldgozer het volgende:
Hoe gaat het met FOK!-coin SNTR? @:Magnet
12usd eoy.
As above, so below.
pi_187701266
Bull trap
  Moderator maandag 1 juli 2019 @ 17:29:49 #195
57816 crew  Mijk
BAM
pi_187701282
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2019 17:09 schreef DSVM het volgende:
Aandelen omhoog = Bitcoin down
Aandelen omlaag = Bitcoin up

Positief signaal de laatste tijd :)
BTC up, alts down
BTC down, alts down
BTC sideway, alts down
As above, so below.
pi_187701497
Nou, wanneer gaan we het laatste inkoopmomentje beleven :P
  maandag 1 juli 2019 @ 17:51:58 #197
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_187701623
quote:
14s.gif Op maandag 1 juli 2019 17:29 schreef Mijk het volgende:

[..]

BTC up, alts down
BTC down, alts down
BTC sideway, alts down
Daarom heb ik beide. Iedere dag een geluksmomentje :')
pi_187702180
Bulltrap :'(
Bullmarket :D
Bulltrap :'(
BullBulltrap :'(
Bullmarket :D
Vakman pur sang
pi_187702307
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2019 16:52 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Dat het een gemiddelde is van die beurzen begrijp ik. Zie wel dat de waarde van BNB op beide sites bijna hetzelfde is. Bij andere coins is dat blijkbaar niet zo, anders kan er geen 14 plaatsen tussen zitten.
Onjuist. De exchanges die in de gaten worden gehouden kunnen per coin verschillen.
  maandag 1 juli 2019 @ 20:02:00 #200
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_187703998
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2019 18:36 schreef illusions het volgende:

[..]

Onjuist. De exchanges die in de gaten worden gehouden kunnen per coin verschillen.
Ook dat is logisch. Maar dan moet het prijsverschil van vele top 30 coins op verschillende exchanges flink varieren, anders kan BNB nooit 14 plaatsen lager staan op wci dan op cmc. En dat zou dan weer arbitrage kansen moeten bieden.
pi_187706552

Wat een volume _O-
  maandag 1 juli 2019 @ 22:20:54 #202
157922 fathank
pi_187706872
Die gasten worden zo schofterig rijk alleen al van de fee's _O_
  Moderator maandag 1 juli 2019 @ 22:28:43 #203
57816 crew  Mijk
BAM
pi_187707060
quote:
14s.gif Op maandag 1 juli 2019 22:20 schreef fathank het volgende:
Schofterig :D
As above, so below.
pi_187707388
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2019 20:02 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Ook dat is logisch. Maar dan moet het prijsverschil van vele top 30 coins op verschillende exchanges flink varieren, anders kan BNB nooit 14 plaatsen lager staan op wci dan op cmc. En dat zou dan weer arbitrage kansen moeten bieden.
Overigens sorteert WCI het niet op market cap dus het is een beertje appels met peren vergelijken.
  maandag 1 juli 2019 @ 23:24:31 #205
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_187708254
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2019 22:46 schreef illusions het volgende:

[..]

Overigens sorteert WCI het niet op market cap dus het is een beertje appels met peren vergelijken.
Waar sorteert wci wel op?
pi_187708319
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2019 23:24 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Waar sorteert wci wel op?
Volume, maar dat kon je zelf ook wel zien.

https://www.worldcoinindex.com/nl/aboutus

quote:
Ranking
We rank cryptocurrencies by 24 hour traded volume to indicate which cryptocurrency is most traded, and normally that means the most popular at the moment.
pi_187708430
quote:
14s.gif Op maandag 1 juli 2019 22:20 schreef fathank het volgende:

start at: 2:55

[ Bericht 20% gewijzigd door #ANONIEM op 01-07-2019 23:34:20 ]
  dinsdag 2 juli 2019 @ 00:11:45 #208
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_187709214
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2019 23:27 schreef illusions het volgende:

[..]

Volume, maar dat kon je zelf ook wel zien.

https://www.worldcoinindex.com/nl/aboutus
[..]

Niet naar gezocht, bedankt :)
pi_187711377
Stil hier haha. Iedereen veel verliezen denk ik.

We zakken weer af naar 6k.
  dinsdag 2 juli 2019 @ 09:13:31 #210
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_187711585
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2019 08:46 schreef Zakzonderballen het volgende:

Na zo'n run is een retrace van 40% niet heel raar. Zou dus kunnen zakken naar 8.2k en dan weer aanzwengelen. We zullen zien. Alts houden zich iig goed dus geld vloeit dus niet massaal de markt uit
pi_187711643
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2019 08:46 schreef Zakzonderballen het volgende:

Haha grappig haha

Nee, valt wel mee qua verlies. Iedereen wist dat de 12k niet lang zou houden, behalve jij kennelijk. :P
pi_187711692
quote:
3s.gif Op dinsdag 2 juli 2019 09:13 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Na zo'n run is een retrace van 40% niet heel raar. Zou dus kunnen zakken naar 8.2k en dan weer aanzwengelen. We zullen zien. Alts houden zich iig goed dus geld vloeit dus niet massaal de markt uit
winst in sat is geen winst
  dinsdag 2 juli 2019 @ 09:53:37 #213
157922 fathank
pi_187711984
Je zou maar geen ballen en schouders hebben :')
pi_187712187
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 juli 2019 09:53 schreef fathank het volgende:
Je zou maar geen ballen en schouders hebben :')
Volgens mij is het Rapper Sjors. Die heeft laatst ook z'n ballen eraf laten halen.
pi_187712508
Ojee, Binance gaat ook een leverage platform opstarten.
  dinsdag 2 juli 2019 @ 10:49:33 #216
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_187712517
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2019 10:48 schreef illusions het volgende:
20x leverage gaat echt veel mensen slopen... :N
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
  dinsdag 2 juli 2019 @ 10:49:49 #217
157922 fathank
pi_187712520
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2019 10:48 schreef illusions het volgende:
ManipulatieX10 incomin'

Hier gaan heel wat hypotheken en relaties op klappen _O-
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 2 juli 2019 @ 10:55:01 #218
416575 crew  Evenstar
pi_187712579
Leverage genot _O_ Lekker dom alles op x100 zetten, vooral geen stop loss instellen en gaan.

What can possibly go wrong!
pi_187712635
:P

Gas op die lolly.
pi_187712811
quote:
7s.gif Op dinsdag 2 juli 2019 10:49 schreef TimKuik het volgende:

[..]

20x leverage gaat echt veel mensen slopen... :N
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2019 10:55 schreef Kyran het volgende:
Leverage genot _O_ Lekker dom alles op x100 zetten, vooral geen stop loss instellen en gaan.

What can possibly go wrong!
Mja, ze gaan tot 20 maar dat is genoeg om iemand te ruïneren me dunkt. Wel grappig altijd dat ze het altijd op een manier uitleggen dat het potentiële verlies nooit aan bod komt. :P Ik zou er persoonlijk nooit aan mee doen.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 2 juli 2019 @ 11:26:19 #221
416575 crew  Evenstar
pi_187712935
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2019 11:15 schreef illusions het volgende:

[..]

[..]

Mja, ze gaan tot 20 maar dat is genoeg om iemand te ruïneren me dunkt. Wel grappig altijd dat ze het altijd op een manier uitleggen dat het potentiële verlies nooit aan bod komt. :P Ik zou er persoonlijk nooit aan mee doen.
Ik gebruik BitMex soms wel, maar heb daar relatief weinig staan. Zolang je een SL hebt staan en je alles zo instelt dat je niet meer kan verliezn dan dat je wil is er weinig aan het handje. Ik gebruik het vooral om grote bedragen te kunnen traden, zonder dat ik teveel op BitMex heb staan.
  dinsdag 2 juli 2019 @ 12:19:59 #222
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_187713515
Lekker gokken met geld van iemand anders _O_ Garantie voor succes, vele loansharks zijn er groot mee geworden *O*
  dinsdag 2 juli 2019 @ 12:30:04 #223
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_187713636
Als of crypto nog niet risicovol genoeg is gewoon nog effe een x20 leverage tegenaan knallen :')
pi_187714024
MyTrackNet is ook goed bezig op het moment :)
Door de prijsstijgingen zit m'n MTNT alweer op ¤8900
pi_187714162
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2019 13:02 schreef MaGNeT het volgende:
24h trade volume
$60
:?
pi_187714377
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2019 13:13 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

24h trade volume
$60
:?
Dat was jouw investering zeker?
  dinsdag 2 juli 2019 @ 13:49:45 #227
157922 fathank
pi_187714594
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2019 13:30 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Ingeruild voor Seal _O_
  dinsdag 2 juli 2019 @ 15:35:32 #228
62913 Blik
The one and Only!
pi_187715872
quote:
Laten we hopen dat ze kunnen doorzetten :)
  dinsdag 2 juli 2019 @ 17:23:54 #229
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_187717100
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 juli 2019 13:49 schreef fathank het volgende:

[..]

Ingeruild voor Seal _O_
Dan zit je helemaal goed.
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
  Moderator dinsdag 2 juli 2019 @ 18:41:30 #230
57816 crew  Mijk
BAM
pi_187718537
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 juli 2019 17:23 schreef ssjgoku het volgende:

[..]

Dan zit je helemaal goed.
SEAL _O_
As above, so below.
pi_187718724
Nog effe verder zakken naar die 8k, kom op nou.
pi_187718785
Kan het zijn dat ik weinig meer hoor over Waves ?
Vakman pur sang
  dinsdag 2 juli 2019 @ 20:41:56 #233
419161 Chaes
Badr, BADR!
pi_187720782
Bears hebben op dit moment de overhand. BTC zal de komende weken verder zakken naar $8k-$9k om vervolgens naar ca. $15k te springen. Daarna begint het alt season.

U las het hier eerst!
pi_187721176
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juli 2019 18:53 schreef Lospedrosa het volgende:
Kan het zijn dat ik weinig meer hoor over Waves ?
Klopt, project is opgeheven, Sasha is er met het geld vandoor.
  Eindredactie Games dinsdag 2 juli 2019 @ 21:15:30 #235
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_187721384
quote:

[..]

Zoveel verdien je met referral links
pi_187721852
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2019 20:41 schreef Chaes het volgende:
Daarna begint het alt season.
Dit gaat echt zo'n tegenvaller worden voor mensen hé _O-
pi_187722245
Heb nog een koop order staan voor 200.000 SLR maar prijs zakt nog niet hard genoeg...
  dinsdag 2 juli 2019 @ 22:22:42 #238
131603 Afwazig
Serious business
pi_187722565
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2019 21:05 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

pi_187722862
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2019 21:05 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Ik dacht dat volgende maand Wavesmaand zou worden
pi_187722900
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2019 22:32 schreef Xrenity het volgende:

[..]

Ik dacht dat volgende maand Wavesmaand zou worden
Wellicht een afscheidsfeestje

Edit: Ik ga even een hele debiele vraag stellen. Stel ik wil coins verkopen, en de waarde van die munt fluctueert elke 10 seconden. Zet je dan gewoon een sell order op de actuele waarde, of ga je er bewust heel iets onder zitten zodat je zeker weet dat je verkoopt?

[ Bericht 21% gewijzigd door WaikikiWim op 02-07-2019 22:54:30 ]
pi_187723853
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2019 22:34 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Edit: Ik ga even een hele debiele vraag stellen. Stel ik wil coins verkopen, en de waarde van die munt fluctueert elke 10 seconden. Zet je dan gewoon een sell order op de actuele waarde, of ga je er bewust heel iets onder zitten zodat je zeker weet dat je verkoopt?
Is maar net of er veel bots actief zijn.

Zet je een verkooporder een paar satoshi onder de laagste prijs dan kan het lang duren voor je de coins verkoopt, omdat er eigenlijk altijd wel een paar bots onder de prijs duiken.

Wil je direct verkopen, verkoop ze dan voor de prijs die geboden wordt.
Wil je een goede prijs, dan moet je soms geduld hebben en kan het ook zijn dat de prijs zakt terwijl je order er staat.

Als ik vlot van m'n coins af wil ga ik vaak precies tussen de spread inzitten.

Dus als er 1250 satoshi wordt geboden en de laagste vraagprijs is 1300 satoshi dan ga ik op 1275 satoshi zitten. Ga je hoger zitten, dan zitten er vaak snel weer bots onder jouw prijs en duurt het langer.
  dinsdag 2 juli 2019 @ 23:09:16 #242
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_187723990
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2019 22:34 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Ligt er maar net aan hoe graag je wil verkopen. Ik zet ze vaak iets hoger in dan de marktprijs. Je hebt het risico dat je niet verkoopt, maar vaak wordt ie wel aangetikt.
pi_187725804
quote:

[..]

Ja joh, alles meteen verkocht ;)
  Moderator / Redactie Sport woensdag 3 juli 2019 @ 02:53:58 #244
416575 crew  Evenstar
pi_187726427
Mijn verwachting is 1 week dalen/stijgen vanaf hier. Rond 9 of 10 juli weer stijgen.

Zoals bekend doe ik weinig met BTC voor nu hodl ik gewoon, maar blijft leuk om te voorspellen ;)
pi_187726736
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2019 02:53 schreef Kyran het volgende:
Mijn verwachting is 1 week dalen/stijgen vanaf hier.
Sterk!
  woensdag 3 juli 2019 @ 07:15:32 #246
157922 fathank
pi_187726780
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2019 07:00 schreef Xrenity het volgende:

[..]

Sterk!
pi_187727640
Kyrangod
pi_187727669
quote:
Die van mij op 1.7k, maar dat is bij laaaange na niet wat ik erin heb gestoken. Dus vanwaar je enthousiasme? :P Of zit jij wel weer on par?
[P]otverdorie
  woensdag 3 juli 2019 @ 09:39:42 #249
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_187727837
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2019 02:53 schreef Kyran het volgende:
Mijn verwachting is 1 week dalen/stijgen vanaf hier. Rond 9 of 10 juli weer stijgen.

Zoals bekend doe ik weinig met BTC voor nu hodl ik gewoon, maar blijft leuk om te voorspellen ;)
Goede gok :D

Is overigens niet bekend hoor. Ga dat niet van iedere user bijhouden :')
  woensdag 3 juli 2019 @ 09:41:50 #250
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_187727846
Seal -30%
Universa +30%

JAAAhahahaha
pi_187728017
SEAL _O- _O- _O- _O-

Die gast die dat hier liep te shillen _O_

"ALS IK ETH HAD GEHOUDEN WAS HET SLECHTER GEGAAN HOOR"
pi_187728040
Waarschijnlijk een NL'er: https://www.reddit.com/r/(...)back_after_almost_6/

Never mind, blijkt 0.246 BTC te zijn.
  Moderator woensdag 3 juli 2019 @ 10:01:07 #253
57816 crew  Mijk
BAM
pi_187728047
Vechain buys back 25 million usd of VET

Woeeehoehoehoe, moehoehoehoen
As above, so below.
pi_187728092
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2019 10:00 schreef Soren het volgende:
Waarschijnlijk een NL'er: https://www.reddit.com/r/(...)back_after_almost_6/

Never mind, blijkt 0.246 BTC te zijn.
Beetje een anti-climax...

quote:
So, with no further ado:

There was 0.246 BTC on the account..
[P]otverdorie
pi_187728513
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2019 09:57 schreef KapBak het volgende:
SEAL _O- _O- _O- _O-

woensdag 3 juli 2019 @ 10:52:46 #256
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_187728640
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2019 10:01 schreef Mijk het volgende:
Vechain buys back 25 million usd of VET

Woeeehoehoehoe, moehoehoehoen
$0.12 eoy
pi_187729014
Waves heeft eindelijk v1.0 bereikt _O_

Nog 9 dagen tot activatie!

https://coindar.org/en/event/waves-waves-waves-node-v10-22108
  woensdag 3 juli 2019 @ 12:35:23 #258
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_187729948
Wat is dit nou weer :N

https://coinmarketcap.com/currencies/unus-sed-leo/

Weer zo'n coin die vanuit het niets een marketcap heeft van 1,5 miljard. Net zoals Atom en cryptochain laatst :')
pi_187730086
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2019 11:25 schreef MaGNeT het volgende:
Waves heeft eindelijk v1.0 bereikt _O_

Nog 9 dagen tot activatie!

https://coindar.org/en/event/waves-waves-waves-node-v10-22108
when moon please dear sir

Wil van die bag af
pi_187730160
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2019 12:45 schreef aTypisch het volgende:

[..]

when moon please dear sir

Wil van die bag af
Zo herkenbaar :')
[P]otverdorie
pi_187730345
quote:
3s.gif Op woensdag 3 juli 2019 12:35 schreef Rossdale het volgende:
Wat is dit nou weer :N

https://coinmarketcap.com/currencies/unus-sed-leo/

Weer zo'n coin die vanuit het niets een marketcap heeft van 1,5 miljard. Net zoals Atom en cryptochain laatst :')
quote:
Bitfinex lanceert LEO: handel in eigen exchange token gestart
  Moderator / Redactie Sport woensdag 3 juli 2019 @ 14:01:58 #262
416575 crew  Evenstar
pi_187731162
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2019 07:00 schreef Xrenity het volgende:

[..]

Sterk!
Lol ik bedoelde dalen/zijwaarts....
pi_187731840
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2019 09:57 schreef KapBak het volgende:
SEAL _O- _O- _O- _O-
$0.001499 USD (25.41%)
0.00000013 BTC (10.80%)
0.00000508 ETH (18.57%)

quote:

En "ik ken mensen die ze op elk moment van me willen kopen voor hogere prijzen hoor". Ik denk dat hij daar nu anders over denkt. :D
  woensdag 3 juli 2019 @ 15:03:48 #264
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_187731904
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2019 13:05 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

[..]

Ah, ja dat verklaart het. Had de link met finex nog niet gelegd. Finex heeft wel ervaring met prijzen opblazen natuurlijk :+
pi_187731917
Sinds 16 juni al 258 NAV gestaked (129 blocks) :D
Heb er net nog 14.500 bijgekocht op Bittrex :)
  woensdag 3 juli 2019 @ 15:05:50 #266
73789 BillyBeflap
Wat een feest!
pi_187731940
Mensen hier bekend met Kraken exchange?
Tot dusver ondernam ik alleen trades voor de lange termijn. Wil nu met kortere tijdframes gaan traden en ook gaan shorten. Helaas snap ik er de ballen van...

Stel:
- BTC breekt door resistance van bijvoorbeeld 10000
- de volgende resistance is op bijvoorbeeld 12000

Hoe stel ik dan een buy order in die:
- automatisch verkoopt op ca. 11900 om de winst te pakken (als ik vermoed dat de resistance op 12000 gaat bouncen)?
- een stop loss (zo heet dat toch) die weer verkoopt mocht BTC niet groeien van 10000 naar 12000 maar juist zakken naar bijvoorbeeld 9800?

Welke parameters moet ik dan invullen?

En nog leuker, stel BTC bereikt de ingestelde 11900 waardoor mijn long wordt gesloten. Hoe kan ik dan direct inspelen op een vermoedelijk naar beneden bouncende koers?
Dus direct BTC sellen op 11900 met leverage. Hoe vul je dan de parameters in dat:
- mocht BTC toch doorgroeien de short wordt gesloten op bijvoorbeeld 12200
- mocht BTC inderdaad dalen dat de short dan wordt gesloten op bijvoorbeeld weer 10000 (de oude support) om de winst te pakken?

Heel verhaal, hoop dat jullie begrijpen wat ik bedoel. Alvast bedankt.
pi_187732219
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2019 15:05 schreef BillyBeflap het volgende:
Wil nu met kortere tijdframes gaan traden en ook gaan shorten. Helaas snap ik er de ballen van...
Dit lijkt me een enorm goed plan. Succes! :D
[P]otverdorie
  woensdag 3 juli 2019 @ 15:49:53 #268
419161 Chaes
Badr, BADR!
pi_187732496
Ik had ook laatst een beetje bijgekocht met als doel om 1x per dag / om de dag een beetje te daytraden. Uiteindelijk alles maar in XRP gestoken en 0 trades uitgevoerd... _O-
pi_187732508
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2019 15:49 schreef Chaes het volgende:
Ik had ook laatst een beetje bijgekocht met als doel om 1x per dag / om de dag een beetje te daytraden. Uiteindelijk alles maar in XRP gestoken en 0 trades uitgevoerd... _O-
1 trade.
  woensdag 3 juli 2019 @ 16:17:22 #270
73789 BillyBeflap
Wat een feest!
pi_187732789
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2019 15:25 schreef NatteBever het volgende:

[..]

Dit lijkt me een enorm goed plan. Succes! :D
Daarom wil ik het ook leren, ik heb niet gezegd dat ik blind ga beginnen.
pi_187732808
quote:
Tot dusver ondernam ik alleen trades voor de lange termijn. Wil nu met kortere tijdframes gaan traden en ook gaan shorten. Helaas snap ik er de ballen van...

Stel:

- automatisch verkoopt op ca. 11900 om de winst te pakken (als ik vermoed dat de resistance op 12000 gaat bouncen)?
- een stop loss (zo heet dat toch) die weer verkoopt mocht BTC niet groeien van 10000 naar 12000 maar juist zakken naar bijvoorbeeld 9800?

En nog leuker, stel BTC bereikt de ingestelde 11900 waardoor mijn long wordt gesloten. Hoe kan ik dan direct inspelen op een vermoedelijk naar beneden bouncende koers?
Dus direct BTC sellen op 11900 met leverage. Hoe vul je dan de parameters in dat:
- mocht BTC inderdaad dalen dat de short dan wordt gesloten op bijvoorbeeld weer 10000 (de oude support) om de winst te pakken?

Dit wordt een succes. Tip koop voor veel geld een trading bot, heel internet staat vol met niet succes verhalen. Good luck!
  woensdag 3 juli 2019 @ 16:20:30 #272
475897 ssjgoku
Ultra Instinct!
pi_187732822
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2019 14:59 schreef illusions het volgende:

[..]

$0.001499 USD (25.41%)
0.00000013 BTC (10.80%)
0.00000508 ETH (18.57%)

[..]

En "ik ken mensen die ze op elk moment van me willen kopen voor hogere prijzen hoor". Ik denk dat hij daar nu anders over denkt. :D
Ik wilde hier eigenlijk niet op ingaan, omdat ik dit volgens mij al maanden terug heb gedaan en het e.e.a toegelicht heb.
Op moment toen ik schreef, dat het beter ging dan ETH, was dat ook zo, en ook hele tijd erna. (Alles liep kut, maar dan nog).

Ik heb allang geen SEAL maar, en heb er geen verlies op, en zelfs wat winst.
Had ik ETH in die periode gehad, had ik idd meer loss gehad :P

Wat ik wel heb, al hele tijd terug is QNT ;-)
Rest gewoon BTC, UTK, beetje ETH en QSP.

Edit: Wel jammer dat men doorgaat op iets van een jaar oud oid, terwijl het bekend bij ze is, dat ik in een uitgebreide post de laatste keer mijn view heb gegeven. Doel ik dan vooral @KapBak mee
It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
  woensdag 3 juli 2019 @ 16:30:51 #273
419161 Chaes
Badr, BADR!
pi_187732920
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2019 15:50 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

1 trade.
Ja, maar nadat ik het in XRP had gestoken geen trades meer uitgevoerd :D
pi_187735299
Universa jahahaaahaaa!!!!!!1111einz
pi_187735388
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2019 19:04 schreef MaGNeT het volgende:
Universa jahahaaahaaa!!!!!!1111einz
Yes enige beweging *O*
Vakman pur sang
  woensdag 3 juli 2019 @ 19:15:44 #276
62913 Blik
The one and Only!
pi_187735510
Huh, bij cobinhood op -3%, kijk ik bij livecoin staat die op +30%...
pi_187735860
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2019 19:15 schreef Blik het volgende:
Huh, bij cobinhood op -3%, kijk ik bij livecoin staat die op +30%...
Cobinhood is toch praktisch overleden?
  Eindredactie Games woensdag 3 juli 2019 @ 19:37:47 #278
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_187735907
Had ik al gezegd:
_O_ _O_ _O_ CHAINLINK _O_ _O_ _O_
  woensdag 3 juli 2019 @ 19:46:35 #279
253516 Oorlogsheld
Supermarkt oorlog veteraan
pi_187736074
Have been helt kepsteetsj at a prisson
pi_187736412
quote:

Stel:

Waarom doe je dit niet gewoon handmatig?
pi_187736460
Oh, Universa heeft nieuws over ~25 dagen, dat verklaart wel dat het wat onrustig is op de markt.
pi_187736514
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2019 20:05 schreef MaGNeT het volgende:
Oh, Universa heeft nieuws over ~25 dagen, dat verklaart wel dat het wat onrustig is op de markt.
Alexander presenteert dan zijn nieuwe kapsel?
pi_187736912
quote:
5s.gif Op woensdag 3 juli 2019 20:08 schreef chroestjov het volgende:

[..]

Alexander presenteert dan zijn nieuwe kapsel?
Ja, of haarkleur.
  woensdag 3 juli 2019 @ 21:01:11 #284
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_187737691
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2019 20:27 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Ja, of haarkleur.
Een nieuw coltrui / colbertje combi
Hmz...
  woensdag 3 juli 2019 @ 21:45:26 #285
62913 Blik
The one and Only!
pi_187739044
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2019 21:01 schreef Koelkastje het volgende:

[..]

Een nieuw coltrui / colbertje combi

precies wat ik dacht
pi_187739192
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2019 21:45 schreef Blik het volgende:

[..]

precies wat ik dacht
Wel belangrijk hoor.
Vakman pur sang
  Eindredactie Games woensdag 3 juli 2019 @ 21:53:38 #287
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_187739269
pi_187741679
Universamaand is aangebroken.
pi_187741759
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2019 14:59 schreef illusions het volgende:

[..]

$0.001499 USD (25.41%)
0.00000013 BTC (10.80%)
0.00000508 ETH (18.57%)

[..]

_O- Dat ja. "Er is geen liquiditeit" -> "IK KEN MENSEN!"
pi_187742318
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2019 22:55 schreef MaGNeT het volgende:
Universamaand is aangebroken.
Heb hier nog een pleer van.
Zou mooi eens maal 100 moeten gaan, zou kunnen met de huidige marketcap. :P
Vakman pur sang
pi_187742344
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juli 2019 23:12 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

3.74 miljoen :P
pi_187742671
quote:

[..]

dan kopen we fok
pi_187743787
quote:

[..]

Maal
100? Dan sta ik break even ofzo :') schijtcoin
pi_187744166
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2019 23:48 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Maal
_O-
ik heb daar nog winst op gemaakt door die pump na de ICO naar x5 ofzo, toen heb ik wat winst uitgecasht
de rest wel heerlijk naar beneden meegereden

Dit is mijn gokje in de enterprise blockchain wereld
pi_187744173
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2019 23:48 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Maal
x10 denk ik, dan staat hij weer richting de ¤0,04
  donderdag 4 juli 2019 @ 00:07:38 #296
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_187744280
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juli 2019 23:12 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

3.74 miljoen :P
37k euro aan Universa nu nog, das flink.

Edit: oh nee, coins bedoel je zeker...
  donderdag 4 juli 2019 @ 00:10:33 #297
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_187744334
Ik ben voornemens ook een miljoentje misschien 2 te kopen van de week. Mooie prijs om in te stappen.
pi_187744343
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juli 2019 00:07 schreef leolinedance het volgende:

[..]

37k euro aan Universa nu nog, das flink.

Edit: oh nee, coins bedoel je zeker...
3,74 miljoen UTNP inderdaad.
M'n oude buurman heeft er ook 650.000 (2 maand terug gekocht op ongeveer het dieptepunt).
pi_187744355
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2019 00:10 schreef leolinedance het volgende:
Ik ben voornemens ook een miljoentje misschien 2 te kopen van de week. Mooie prijs om in te stappen.
Precies ;) Go big or go home! :+
pi_187744376
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2019 00:10 schreef leolinedance het volgende:
bag holders united
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')