in het rijtje van:quote:
Bitcoin heeft zeker gas op die lolly on repeatquote:Op woensdag 26 juni 2019 20:43 schreef sandertjuh het volgende:
Volgas aan het door rammen op dit moment
twitter:officialmcafee twitterde op woensdag 26-06-2019 om 15:11:44Alt coin prices to surge ten times faster than Bitcoin:https://t.co/NrULpsvFqN reageer retweet
Dikke bak man! Doe je goed.quote:Op woensdag 26 juni 2019 09:27 schreef ..-._---_-.- het volgende:
* ..-._---_-.- Skoda Fabia configurator aanslingert
hoeveel heb jequote:Op woensdag 26 juni 2019 20:26 schreef illusions het volgende:
[..]
Al maanden, heb je 't door?
Ik heb m'n crypto-vermogen vervijfvoudigd sinds de winter hoor, en denk velen met mij.
Heb je hem ook weerquote:
Ja wat een dramaquote:
Klopt wel aardigtwitter:LomaCrypto twitterde op woensdag 26-06-2019 om 21:23:46Me adding alts to my portfolio rn https://t.co/DZ6X3rtNO3 reageer retweet
McAfee zal wel long altcoins zitten..quote:Op woensdag 26 juni 2019 20:51 schreef BadVlad het volgende:
twitter:officialmcafee twitterde op woensdag 26-06-2019 om 15:11:44Alt coin prices to surge ten times faster than Bitcoin:https://t.co/NrULpsvFqN reageer retweet
Zijn andere coins die veel harder worden genaaid. Veel grotere samenwerkingen en vervolgens zie je +0.1%quote:Op woensdag 26 juni 2019 21:18 schreef Blik het volgende:
Van mij btc wel ff kappen, mijn winst van gisteren is alweer bijna verdampt
Overigens ook bizar dat je als vechain zijnde een samenwerking aankondigt (en ook laat zien dat ze al gebruik maken van de blockchain)met Walmart (China) en dat je 1 dag later gewoon weer op het oude niveau staat ongeveer.
het gaat ook niet over wat je ermee kunt doen, maar hoeveel je ermee kunt verdienenquote:Op woensdag 26 juni 2019 22:04 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Zijn andere coins die veel harder worden genaaid. Veel grotere samenwerkingen en vervolgens zie je +0.1%
Ja duh, maar de graadmeter is vaak of er iets leuks achter zit of niet.quote:Op woensdag 26 juni 2019 22:16 schreef Oscar. het volgende:
[..]
het gaat ook niet over wat je ermee kunt doen, maar hoeveel je ermee kunt verdienen
Inshallahquote:Op woensdag 26 juni 2019 22:23 schreef chroestjov het volgende:
De alts kunnen nog wel wat dieper t.o.v. de BTC, maar zodra deze beweging omkeert, gaan vooral de bekendere/hoge market cap/volume alts een enorme boost krijgen waardoor iedereen die de afgelopen dagen die alts in BTC heeft omgezet, flink genaaid gaat worden.
quote:Op woensdag 26 juni 2019 22:23 schreef chroestjov het volgende:
De alts kunnen nog wel wat dieper t.o.v. de BTC, maar zodra deze beweging omkeert, gaan vooral de bekendere/hoge market cap/volume alts een enorme boost krijgen waardoor iedereen die de afgelopen dagen die alts in BTC heeft omgezet, flink genaaid gaat worden.
Tijd om bij te pakken dus..quote:Op woensdag 26 juni 2019 22:46 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Komt omdat iedereen nu zijn alts verkoopt voor btc.
Dit ja, er gaat een omslag punt komen omdat mensen die BTC hodlen, de alts ineens heel goedkoop zien worden in sats. Dat wordt steeds verleidelijker.quote:Op woensdag 26 juni 2019 22:23 schreef chroestjov het volgende:
Zie 'm niet onder de 12.5k uitkomen?quote:Op woensdag 26 juni 2019 22:40 schreef metallicelmo het volgende:
Hebben jullie wel de dip gekocht? 9800 zojuist lol
Je hebt gelijk, chart stond op Euroquote:Op woensdag 26 juni 2019 22:55 schreef illusions het volgende:
[..]
Zie 'm niet onder de 12.5k uitkomen?
Bitmex heeft geen invloed op prijs toch?quote:Op woensdag 26 juni 2019 22:49 schreef Piva het volgende:
Niet gek dat die drops ook zo groot zijn, Bitmex voert allemaal stoplosses uit maar je kan geen nieuwe orders plaatsen (orderbook acties zit vol).
Na 3 minuten spam klikken is de order er door...
Niet direct omdat je geen arbitrage kan doen. Maar ik zit een paar dagen een beetje ernaar te kijken en ermee te traden. Het lijkt mij er heel erg op dat de prijsvorming van bitcoin hier plaats vind.quote:Op woensdag 26 juni 2019 23:11 schreef KapBak het volgende:
[..]
Bitmex heeft geen invloed op prijs toch?
Volgens mij trekken ze hun prijs van Bitstamp en wordt op mex zelf niet "fysiek" getrade.quote:Op woensdag 26 juni 2019 23:13 schreef Piva het volgende:
[..]
Niet direct omdat je geen arbitrage kan doen. Maar ik zit een paar dagen een beetje ernaar te kijken en ermee te traden. Het lijkt mij er heel erg op dat de prijsvorming van bitcoin hier plaats vind.
Elke keer als er een grote drop was de afgelopen dagen was dit op Mex, daarna ongeveer 30-60 seconden later begon bitstamp omlaag te gaan. (Ik volgede alleen bitstamp en mex prijs in usd overigens).quote:Op woensdag 26 juni 2019 23:14 schreef KapBak het volgende:
[..]
Volgens mij trekken ze hun prijs van Bitstamp en wordt op mex zelf niet "fysiek" getrade.
Wie gaat er dan ook anderhalf (!) uur wegquote:Op woensdag 26 juni 2019 23:44 schreef noobcrypto het volgende:
haha wat een markt. Ben even anderhalf uurtje weg en zag een dikke dump/correctie.
en terwijl ik de reacties hier terug lees gaat btc alweer omhoog mooi leven dit.
haha, er moeten ook nog euro's verdiend worden ipv sats!quote:Op donderdag 27 juni 2019 00:19 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Wie gaat er dan ook anderhalf (!) uur wegIs er ook maar íets belangrijks wat je niet vanuit je zolderkamer kunt managen?
Die kan niet diep genoeg gaanquote:Op donderdag 27 juni 2019 00:53 schreef illusions het volgende:
EOS gaat lekker door 't putje. Gelukkig al weggedaan.
Alsof er ook maar enigszins voldoende liquiditeit bij de alts zit om BTC dusdanig omhoog te stuwen. Enige die dat kunnen zijn Tether en Ethereum misschien.quote:Op woensdag 26 juni 2019 20:07 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dit is een self-fulfilling profecy. Als iedereen al zijn coins omzet naat BTC dan komt die 20K vanzelf.
Nieuw fiat is het anders ook niet, als ik deze guy mag geloven iig.quote:Op donderdag 27 juni 2019 08:01 schreef KapBak het volgende:
[..]
Alsof er ook maar enigszins voldoende liquiditeit bij de alts zit om BTC dusdanig omhoog te stuwen. Enige die dat kunnen zijn Tether en Ethereum misschien.
twitter:binance twitterde op donderdag 27-06-2019 om 11:02:02Summoning circle, let's see if this works 🕯 🕯 🕯 🕯 🕯 🕯 #AltSzn 🕯 🕯 🕯 🕯 🕯 🕯 reageer retweet
Ligt eraan hoeveel je ze betaalt.quote:Op donderdag 27 juni 2019 11:59 schreef Rossdale het volgende:
Zijn de $1k TA charlatans alweer gearriveerd?
Die kan je niet geloven. Hoor vooral dat OTC echt gigantische volumes gehaald worden, retail blijft achter.quote:Op donderdag 27 juni 2019 10:36 schreef BigShaq het volgende:
[..]
Nieuw fiat is het anders ook niet, als ik deze guy mag geloven iig.
https://www.theblockcrypt(...)-highs-for-the-year/quote:As for U.S.-based Coinbase, the firm said its over-the-counter trading desk has been so busy executing orders a representative of the desk could not be reached for comment.
“It’s a pretty busy day over here,” a spokesman said.
3 digits BTC soon!quote:Op donderdag 27 juni 2019 11:59 schreef Rossdale het volgende:
Zijn de $1k TA charlatans alweer gearriveerd?
Goede reminderquote:Op donderdag 27 juni 2019 12:59 schreef poebz het volgende:
@:Magnet de nieuwe Nexus wallet staat online. https://twitter.com/NexusOfficial/status/1144032395701604353
Eerst die Tweet over altseason en dan snel zelf er geld in pompenquote:Op donderdag 27 juni 2019 17:28 schreef Wereldgozer het volgende:
binance IEOs beginnen weer te pompen
Valt op hequote:Op donderdag 27 juni 2019 17:35 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
Eerst die Tweet over altseason en dan snel zelf er geld in pompen
Waar staan die volumes eigenlijk voor? Hoeveel er gewisseld wordt onderling van btc naar ltc bv en andersom etc?quote:
Dat hangt af van welke volume cijfers je bekijkt. Maar ja, het geeft aan hoeveel er getrade is in een bepaalde periode (24hr bv).quote:Op donderdag 27 juni 2019 20:14 schreef noobcrypto het volgende:
[..]
Waar staan die volumes eigenlijk voor? Hoeveel er gewisseld wordt onderling van btc naar ltc bv en andersom etc?
sorry als ik domme vragen stel maar ik kijk bv hier altijd naar de waardes.quote:Op donderdag 27 juni 2019 21:46 schreef Piva het volgende:
[..]
Dat hangt af van welke volume cijfers je bekijkt. Maar ja, het geeft aan hoeveel er getrade is in een bepaalde periode (24hr bv).
Rolling 24hr neem ik aan. Dus verloopt gewoon steeds door de dag heen.quote:Op donderdag 27 juni 2019 22:58 schreef noobcrypto het volgende:
[..]
sorry als ik domme vragen stel maar ik kijk bv hier altijd naar de waardes.
https://www.livecoinwatch.com/
En dan zie je daar ook 24 h volume staan. Deze is nu gedaald tenopzichte van een uur geleden maar dat kan toch alleen maar omhoog gaan? Er komt enkel een trade bij? Of als iemand er geld uithaalt gaat het dan bij volume er ook af?
quote:Op vrijdag 10 mei 2019 10:05 schreef Piva het volgende:
Ik vraag me af waar op de chart we zijn?
Oh wacht, even op fok lezen en de disbelief zien.
Prachtig![]()
![]()
Net voorbij disbelief.quote:Op donderdag 27 juni 2019 23:31 schreef Piva het volgende:
Even een report.
Waar zitten we nu volgens jullie?
Ik moet zeggen dat het mij de laatste keer aardig wat opgeleverd heeft.
[..]
Complacencyquote:Op donderdag 27 juni 2019 23:31 schreef Piva het volgende:
Even een report.
Waar zitten we nu volgens jullie?
Ik moet zeggen dat het mij de laatste keer aardig wat opgeleverd heeft.
[..]
Te lui. Ik wacht de gehele cyclus gewoon nog een keer afquote:Op vrijdag 28 juni 2019 00:04 schreef illusions het volgende:
[..]
Dan zou ik maar uitstappen als ik jou was.
Denk eerder dat we voorbij disbelief zijn, aan de vooravond van een nieuwe rally.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 00:07 schreef poebz het volgende:
[..]
Te lui. Ik wacht de gehele cyclus gewoon nog een keer af
Ik maakte maar een geintjequote:Op vrijdag 28 juni 2019 00:09 schreef illusions het volgende:
[..]
Denk eerder dat we voorbij disbelief zijn, aan de vooravond van een nieuwe rally.
Op de bankquote:
Veel van die channels hebben het over: "Like this channel" en vooral hoeveel winst ze maken met "leverage trading"quote:
Het is eerder even "gezond" dat de prijs dit nu even doet. Het was gewoon parabolisch al weken lang, dus even een goede 30-40% daling is op langere termijn alleen maar goed wat mij betreft.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 00:45 schreef metallicelmo het volgende:
Vergeet niet dat Bitcoin in 2017 ook meerdere malen -40% ging. Nothing on the hand people
Persoonlijk ben ik al bij Euphoriaquote:
Ik denk dat deze marktcyclus 2 jaar duurde en dat we net rond zijn, maarja allemaal speculatie, wie zal het zeggen?quote:Op vrijdag 28 juni 2019 01:11 schreef Piva het volgende:
[..]
Persoonlijk ben ik al bij Euphoria, maar goed de markt is daar wel ergens ja. Bij hope waarschijnlijk.
Wauwquote:Op vrijdag 28 juni 2019 01:05 schreef Piva het volgende:
Dit noem ik nou een "partnership"
https://www.fidelitydigitalassets.com/digital-asset-basics
quote:Effective systems mix and marble centralized and decentralized elements. The best economies are *mixed* economies. The decentralized elements check the centralized elements, make it difficult for them to act in arbitrary and harmful ways. The centralized elements’ first and primary objective should, perhaps paradoxically, be to monitor, sustain, and support the genuine decentralization, across multiple meaningful dimensions, of the decentralized parts of the system, because “pure” decentralized systems, unprotected by something like antitrust, very easily and spontaneously collapse into tacit forms of centralization or concentration that leave “decentralization” formal and empty. It’s a bad idea to make a fetish of “decentralization”. Understand the virtues you wish to enshrine, the reasons you desire decentralization, and try to construct a system that would effectively, and durably, achieve those virtues. I think you will find you will want a mix of centralized and decentralized elements.
Dus? Lekker boeiend.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 10:07 schreef Dimachaerus het volgende:
Inmiddels draait vechain meer transacties Dan ethereum
Dit is echt significant voor crypto mass adoptiequote:
Eens dat je van decentralisatie over het algemeen geen fetish moet maken. Bij de slogan "decentralize all the things" moet ik altijd flink cringenquote:
Vechain overtreft alles en iedereen, en moet nog beginnenquote:Op vrijdag 28 juni 2019 10:07 schreef Dimachaerus het volgende:
Hahaquote:Op vrijdag 28 juni 2019 01:05 schreef Piva het volgende:
Dit noem ik nou een "partnership"
https://www.fidelitydigitalassets.com/digital-asset-basics
When moonquote:Op vrijdag 28 juni 2019 10:07 schreef Dimachaerus het volgende:
twitter:DMemelines twitterde op woensdag 26-06-2019 om 14:41:00Look at all of those products on the blockchain! Credit to Yumao for the video! No wonder we're burning so much $VTHO!!! #Walmart #VeChain $VET $VTHO https://t.co/lH6Get4ReT reageer retweet
De tering.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 07:22 schreef fathank het volgende:
[..]
Wauw
Een Wordpress sjabloontje met wat interessantdoenerij
Maar wat doen ze voor wie en hoeveel moneys genereert het en hoeveel mensen kunnen er van eten?
Een linkdrop met een verklarende woordenlijst zegt me niet zoveel. Dus doe eens meer info geven. Cijfers en prestaties uit het verleden, prognoses voor de korte en lange termijn.quote:
Lekker boeiend dat aantal transacties, alsof Jan Modaal daarnaar kijkt.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 12:36 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Dit is echt significant voor crypto mass adoptie
Fidelity is één van de grootste asset managers in de wereld met iets van 2500 milard onder beheer. Ze hebben al eerder aangegeven bitcoin wel interessant te vinden, dit is weer een stap in de goede richting. Ik kan geen insides geven aangezien ik daar geen account heb of voor werk. Maar dat zulke partijen in de open on de webs zulke pagina's plaatsen zegt mij genoeg.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 14:05 schreef fathank het volgende:
[..]
Een linkdrop met een verklarende woordenlijst zegt me niet zoveel. Dus doe eens meer info geven. Cijfers en prestaties uit het verleden, prognoses voor de korte en lange termijn.
Oké en dan? Alleen speculatieve doeleinden dus. Rijken worden rijker.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 14:26 schreef Piva het volgende:
[..]
Fidelity is één van de grootste asset managers in de wereld met iets van 2500 milard onder beheer. Ze hebben al eerder aangegeven bitcoin wel interessant te vinden, dit is weer een stap in de goede richting. Ik kan geen insides geven aangezien ik daar geen account heb of voor werk. Maar dat zulke partijen in de open on de webs zulke pagina's plaatsen zegt mij genoeg.
Als zelfs maar een klein handje van hun beleggers voor een kleine percentage wil kopen, gaat dat grootste gevolgen hebben op de prijs. Smart money gaat in bitcoin stromen.
"in it for the tech"quote:Op vrijdag 28 juni 2019 14:37 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Oké en dan? Alleen speculatieve doeleinden dus. Rijken worden rijker.
But who was trust gap B2C? Vechain is koploper.
Echt irritant, door het plotselinge verwijderen van coins ben je plotseling weer een hap geld kwijt. Ik hebt niet veel van die shitcoins, maar soms zitten ze er tussen, en dan zijn ze direct nog minder waard dan ze al waren.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 02:45 schreef MaGNeT het volgende:
https://bittrex.zendesk.com/hc/en-us/articles/360029727892-Pending-Market-Removals-7-12-2019
The following markets will be removed from Bittrex.com and Bittrex International on July 12, 2019:
BTC-ABY
BTC-DMD
BTC-EMC
BTC-MUSIC
BTC-QWARK
BTC-SLR
BTC-XWC
BTC-ZCL
Je kan ze natuurlijk gewoon traden voordat ze verwijderd worden.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 07:44 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Echt irritant, door het plotselinge verwijderen van coins ben je plotseling weer een hap geld kwijt. Ik hebt niet veel van die shitcoins, maar soms zitten ze er tussen, en dan zijn ze direct nog minder waard dan ze al waren.
SolarCoin staat er ook bij, dacht dat hier nog enkele SLR hodlers zaten.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 08:11 schreef illusions het volgende:
[..]
Je kan ze natuurlijk gewoon traden voordat ze verwijderd worden.Iets minder waard zou kunnen, ligt eraan welke exchange natuurlijk. Soms heeft het geen impact.
Wanneer bittrex iets delist, gaat de waarde omlaag. Direct al bij aankondiging, bittrex dicteert de markt... Heb er als hodler ook nog coins op staan die al lang en breed gedelist zijn, omdat ik niet degelijks kijk. Dus zie dat vaak te laat. Nu zijn het gewoon wallets en kun je ze alleen weg sturen. -edit ook niet meer alles zie ik, ze hebben gewoon mijn coins gekaapt. Zijn dus verdampt zie ik nu, ging niet meer om heel veel. Maar was het ooit wel. Bizar eigenlijk, niet iedereen kijkt constant op zn exchange. Zeker niet na die enorme crash in 2018zquote:Op zaterdag 29 juni 2019 08:11 schreef illusions het volgende:
[..]
Je kan ze natuurlijk gewoon traden voordat ze verwijderd worden.Iets minder waard zou kunnen, ligt eraan welke exchange natuurlijk. Soms heeft het geen impact.
Wie laat z'n coins dan ook op een exchange staanquote:Op zaterdag 29 juni 2019 09:29 schreef Apekoek het volgende:
Goed verdienmodel ook! Een exchange oprichten en vervolgens alles daarna gaan delisten en dan lekker zelf verkopen wat iedereen laat staan. Mag gewoon!
Vind dat altijd een zwak argument. Hiermee geef je exchanges altijd maar een vrij brief om te doen wat ze willen. Zelfs banken zijn dan betrouwbaarder. Verder waren het niet hele bekende coins, een tig aantal wallets aanmaken zou verwarrend werken. Maar dat exchanges je coins gewoon weg mogen vegen wist ik ook niet. Ben geen crypto expert.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 09:30 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Wie laat z'n coins dan ook op een exchange staan
Het hele idee achter cryptocoins is dat je het geheel in eigen beheer hebt, met je eigen private key. Dat gooi je overboord door ze op een centrale exchange te stallen.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 09:46 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Vind dat altijd een zwak argument. Hiermee geef je exchanges altijd maar een vrij brief om te doen wat ze willen. Zelfs banken zijn dan betrouwbaarder. Verder waren het niet hele bekende coins, een tig aantal wallets aanmaken zou verwarrend werken. Maar dat exchanges je coins gewoon weg mogen vegen wist ik ook niet. Ben geen crypto expert.
Dat is toch het risico van shitcoins kopen en die ook nog eens op een exchange hodlen?quote:Op zaterdag 29 juni 2019 10:09 schreef Apekoek het volgende:
Je kan mij hier geen ongelijk in geven, echter dure les maar het is niet anders. Zo werkt het nou eenmaal kennelijk.
Yes, maar in 2017 ging het goed, daarna interesse verloren. En nu een en ander weg gevaagd. Achteraf niet goed gedaan van mij, klopt.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 10:56 schreef Piva het volgende:
[..]
Dat is toch het risico van shitcoins kopen en die ook nog eens op een exchange hodlen?
@roislecxe heeft er misschien nog wel watquote:Op zaterdag 29 juni 2019 08:25 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
SolarCoin staat er ook bij, dacht dat hier nog enkele SLR hodlers zaten.
De solarkoning Rois natuurlijkquote:Op zaterdag 29 juni 2019 08:25 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
SolarCoin staat er ook bij, dacht dat hier nog enkele SLR hodlers zaten.
Fidelity mined sinds 2015 al.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 14:26 schreef Piva het volgende:
[..]
Fidelity is één van de grootste asset managers in de wereld met iets van 2500 milard onder beheer. Ze hebben al eerder aangegeven bitcoin wel interessant te vinden, dit is weer een stap in de goede richting. Ik kan geen insides geven aangezien ik daar geen account heb of voor werk. Maar dat zulke partijen in de open on de webs zulke pagina's plaatsen zegt mij genoeg.
Als zelfs maar een klein handje van hun beleggers voor een kleine percentage wil kopen, gaat dat grootste gevolgen hebben op de prijs. Smart money gaat in bitcoin stromen.
Banken zijn ook betrouwbaarder dan random cryptobeurzen.:)quote:Op zaterdag 29 juni 2019 09:46 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Vind dat altijd een zwak argument. Hiermee geef je exchanges altijd maar een vrij brief om te doen wat ze willen. Zelfs banken zijn dan betrouwbaarder. Verder waren het niet hele bekende coins, een tig aantal wallets aanmaken zou verwarrend werken. Maar dat exchanges je coins gewoon weg mogen vegen wist ik ook niet. Ben geen crypto expert.
Nice.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 22:13 schreef rapako het volgende:
fuck chainlink it's all about komodo atomic swaps swa best tech barterdex blablabla
Deze zogenaamde gedecentraliseerde databases hebben in 10 jaar bar weinig bereikt
Over welke coin(s) zou Trump het hebben?twitter:JacobCanfield twitterde op vrijdag 28-06-2019 om 15:40:09Check out @realdonaldtrump Speech on the digital economy at the G-20 summit.Bullish on #bitcoin https://t.co/N3Z2GGv1zX reageer retweet
Trumpcoin natuurlijk.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 23:04 schreef MangoTree het volgende:
Over welke coin(s) zou Trump het hebben?twitter:JacobCanfield twitterde op vrijdag 28-06-2019 om 15:40:09Check out @:realdonaldtrump Speech on the digital economy at the G-20 summit.Bullish on #bitcoin https://t.co/N3Z2GGv1zX reageer retweet
Denken dat Trump positief gaat zijn over bitcoin... never nooit nietquote:Op zaterdag 29 juni 2019 23:04 schreef MangoTree het volgende:
Over welke coin(s) zou Trump het hebben?twitter:JacobCanfield twitterde op vrijdag 28-06-2019 om 15:40:09Check out @:realdonaldtrump Speech on the digital economy at the G-20 summit.Bullish on #bitcoin https://t.co/N3Z2GGv1zX reageer retweet
Pump voor Trump.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 23:04 schreef MangoTree het volgende:
Je kunt ze nog wel withdrawen dus ze zijn er niet vandoor met je poen.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 11:16 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Yes, maar in 2017 ging het goed, daarna interesse verloren. En nu een en ander weg gevaagd. Achteraf niet goed gedaan van mij, klopt.
Toch ben ik van mening dat exchanges niet zomaar ervandoor mogen gaan met je kapitaal. Want dat zou je ook tijdens een trade kunnen gebeuren, hypotetisch
quote:
Geen idee waar dit over gaatquote:Op zondag 30 juni 2019 12:46 schreef MacorgaZ het volgende:
Waarom doen die stinky linkies het zo goed
Had ik in dec17 toch de /biz/ anti-shill mee moeten pakken
Klopt. En nu zijn ze er dus blijkbaar zo zeker van dat ze hun naam/reputatie er aan wagen en hun klanten ook mee willen laten doen met deze gektequote:
Nee dat is niet goed nee, maar soms sluiten exchanges gewoon helemaal hun duren, trekken de stekkers uit de servers en dag coins.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 11:16 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Yes, maar in 2017 ging het goed, daarna interesse verloren. En nu een en ander weg gevaagd. Achteraf niet goed gedaan van mij, klopt.
Toch ben ik van mening dat exchanges niet zomaar ervandoor mogen gaan met je kapitaal. Want dat zou je ook tijdens een trade kunnen gebeuren, hypotetisch
Chainlink werd hard geshilled op 4chan's /biz/ maar ook heel hard afgekraakt als "stinky linky". Nu doen ze het echter wel heel erg goed en staan ze x4 van wat ze eerst nog in de dec17-bullrun hadden, ipv de 90% verlies van mijn shitcoinsquote:
Moet zeggen dat voor mij de verleiding ook wel heel groot zou zijn als ik eigenaar was van een exchange. Alles uitcashen, nieuw paspoort kopen en doei.quote:Op zondag 30 juni 2019 14:54 schreef Piva het volgende:
[..]
Nee dat is niet goed nee, maar soms sluiten exchanges gewoon helemaal hun duren, trekken de stekkers uit de servers en dag coins.
Vandaar ook dat je het er maar beter niet op laat staan, of er in ieder geval vrede mee hebt dat het wel eens kan verdwijnen.
Heb je overigens geen mails gehad dan? Toen Bsv gedelist werd kreeg ik gewoon een email met de datums en voorwaarden.
Aha thanks voor de uitlegquote:Op zondag 30 juni 2019 15:22 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Chainlink werd hard geshilled op 4chan's /biz/ maar ook heel hard afgekraakt als "stinky linky". Nu doen ze het echter wel heel erg goed en staan ze x4 van wat ze eerst nog in de dec17-bullrun hadden, ipv de 90% verlies van mijn shitcoins
Ah zo ben je in Spanje beland?quote:Op zondag 30 juni 2019 15:37 schreef illusions het volgende:
[..]
Moet zeggen dat voor mij de verleiding ook wel heel groot zou zijn als ik eigenaar was van een exchange. Alles uitcashen, nieuw paspoort kopen en doei.
Chainlinkquote:Op zondag 30 juni 2019 15:22 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Chainlink werd hard geshilled op 4chan's /biz/ maar ook heel hard afgekraakt als "stinky linky". Nu doen ze het echter wel heel erg goed en staan ze x4 van wat ze eerst nog in de dec17-bullrun hadden, ipv de 90% verlies van mijn shitcoins
Lol.quote:Op zondag 30 juni 2019 15:37 schreef illusions het volgende:
[..]
Moet zeggen dat voor mij de verleiding ook wel heel groot zou zijn als ik eigenaar was van een exchange. Alles uitcashen, nieuw paspoort kopen en doei.
Het is een gemiddelde van de beurzen die gevolgd worden. Lijkt me dus duidelijk dat CMC andere beurzen volgt dan WCI.quote:Op maandag 1 juli 2019 15:23 schreef leolinedance het volgende:
Waarom zijn coinmarketcap en worldcoinindex zo verschillend?
Bij cmc staat bnb op plek 7, bij wci op 21. Iemand een idee?
Dat het een gemiddelde is van die beurzen begrijp ik. Zie wel dat de waarde van BNB op beide sites bijna hetzelfde is. Bij andere coins is dat blijkbaar niet zo, anders kan er geen 14 plaatsen tussen zitten.quote:Op maandag 1 juli 2019 16:04 schreef illusions het volgende:
[..]
Het is een gemiddelde van de beurzen die gevolgd worden. Lijkt me dus duidelijk dat CMC andere beurzen volgt dan WCI.
12usd eoy.quote:Op maandag 1 juli 2019 17:09 schreef Wereldgozer het volgende:
Hoe gaat het met FOK!-coin SNTR? @:Magnet
BTC up, alts downquote:Op maandag 1 juli 2019 17:09 schreef DSVM het volgende:
Aandelen omhoog = Bitcoin down
Aandelen omlaag = Bitcoin up
Positief signaal de laatste tijd
Daarom heb ik beide. Iedere dag een geluksmomentjequote:Op maandag 1 juli 2019 17:29 schreef Mijk het volgende:
[..]
BTC up, alts down
BTC down, alts down
BTC sideway, alts down
Onjuist. De exchanges die in de gaten worden gehouden kunnen per coin verschillen.quote:Op maandag 1 juli 2019 16:52 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dat het een gemiddelde is van die beurzen begrijp ik. Zie wel dat de waarde van BNB op beide sites bijna hetzelfde is. Bij andere coins is dat blijkbaar niet zo, anders kan er geen 14 plaatsen tussen zitten.
Ook dat is logisch. Maar dan moet het prijsverschil van vele top 30 coins op verschillende exchanges flink varieren, anders kan BNB nooit 14 plaatsen lager staan op wci dan op cmc. En dat zou dan weer arbitrage kansen moeten bieden.quote:Op maandag 1 juli 2019 18:36 schreef illusions het volgende:
[..]
Onjuist. De exchanges die in de gaten worden gehouden kunnen per coin verschillen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |