Dit inderdaad!quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:34 schreef beantherio het volgende:
Alle leuke winkels zijn allang verdwenen dus ik ga allang niet meer funshoppen. Ik ga alleen nog het centrum in als ik iets nodig heb.
Zal dan wel een Primark worden in Den Bosch ipv de Hudson'squote:Op zondag 1 september 2019 09:09 schreef Jor_Dii het volgende:
In de grotere steden waar ik soms kom (Den Bosch, Nijmegen, Eindhoven) is het dat soort dagen erg druk met winkelend volk hoor.. opvallendste tas: Primark
quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 20:24 schreef beantherio het volgende:
[..]
Niet alle pandjes. Voor de huur van sommigen staat het moederbedrijf tot en met 2027 garant blijkbaar: https://www.nrc.nl/nieuws(...)hudsons-bay-a3965062
Dat is inderdaad zo - 'even de stad in' wat je vroeger deed is het tegenwoordig niet meer. Een autoluwe binnenstad is prettig maar dat maakt nu dat je alleen de binnenstad in gaat als het echt niet anders kan, want of je moet in een dure parkeergarage staan na de files en het vele omrijden doorstaan te hebben, of je moet buiten de stad parkeren en met de bus op en neer, of lopen (niet elke stad heeft metro/tram). Het is teveel gehannes.quote:Op zondag 1 september 2019 09:47 schreef Cynix ® het volgende:
Ik weet eigenlijk niet zo goed meer wat ik er overdag moet doen. Overal moeizaam eenrichtingsverkeer, dure parkeergarages en het belangrijkste: geen leuke winkels meer.
Nee inderdaad niet nee, maar dat weet je van meet af aan toch al? En het dan toch voor zulke prijzen aanbieden. Vind ik gek.quote:
Aan de andere kant; we hadden een prachtige tas voor m'n vrouw gevonden.quote:Op zondag 1 september 2019 22:57 schreef Stefanovich het volgende:
[..]
Nee inderdaad niet nee, maar dat weet je van meet af aan toch al? En het dan toch voor zulke prijzen aanbieden. Vind ik gek.
Ben ik hier ook benieuwd naar. Sowieso zitten ze hier straks met een probleem omdat de Mediamarkt waarschijnlijk ook weg gaat uit het centrum. Zit je met 2 van die enorme winkelpanden die leeg staan.quote:Op maandag 2 september 2019 10:42 schreef Q. het volgende:
En nu de vraag: wat gaat er nu gebeuren met die enorme panden in de binnensteden?
Welke plaats is dat?quote:Op maandag 2 september 2019 10:46 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ben ik hier ook benieuwd naar. Sowieso zitten ze hier straks met een probleem omdat de Mediamarkt waarschijnlijk ook weg gaat uit het centrum. Zit je met 2 van die enorme winkelpanden die leeg staan.
Volgens mij liep die in Enschede wel aardig want goede locatie en de Bijenkorf was ook al weg. De HB in Zwolle moet echt ellendig hebben gelopen want die zit in een uitgestorven hoek van de binnenstad.quote:Op maandag 2 september 2019 10:46 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ben ik hier ook benieuwd naar. Sowieso zitten ze hier straks met een probleem omdat de Mediamarkt waarschijnlijk ook weg gaat uit het centrum. Zit je met 2 van die enorme winkelpanden die leeg staan.
Hier in Oss (niet echt te vergelijken met grote steden waar HB wel zat) gaat men steeds meer over op het verbouwen van winkelpanden (of althans de bovenverdiepingen) tot woonruimte. Dit zal wellicht op den duur meer en meer gaan gebeuren..quote:Op maandag 2 september 2019 10:42 schreef Q. het volgende:
En nu de vraag: wat gaat er nu gebeuren met die enorme panden in de binnensteden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |