Wat een uitstekende FA ben jequote:Op woensdag 26 juni 2019 16:40 schreef murp het volgende:
ik heb m geband in MED, hij kan daar niet meer posten
(wel graag de volgende keer niet door het slotje heen posten)[/quote]sorry!quote:Op woensdag 26 juni 2019 16:41 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Wat een uitstekende FA ben je[quote]
![]()
waar is ie mod van?quote:Wat zou jij ervan vinden als @:GGMM het FA team komt versterken?
Ik zie dat je ook nog een quote lesje moet krijgen. Daar is @onlogisch erg geschikt voor.quote:
Zijn er trouwens al eens VBL mods Fa geworden?quote:Op woensdag 26 juni 2019 16:46 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ik zie dat je ook nog een quote lesje moet krijgen. Daar is @:Onlogisch erg geschikt voor.
En @:GGMM is mod van VBL, maar ik denk dat hij een uitstekende FA zou zijn.
@Taglianoquote:Op woensdag 26 juni 2019 16:47 schreef murp het volgende:
[..]
Zijn er trouwens al eens VBL mods Fa geworden?
Volgende keer gewoon normaal doen.quote:Op woensdag 26 juni 2019 16:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan hoop ik maar dat één van de schedelmeters deze afhandelt.
Nog wel eentje in een verder verleden, maar diens naam is me effe ontschotenquote:
KLBquote:Op woensdag 26 juni 2019 16:48 schreef Mortaxx het volgende:
Over het algemeen is klb de FA vijver
Aangezien ggmm daar mislukt is als moderator lijkt me dit geen goed plan
Dit steekt nog steeds.quote:Op woensdag 26 juni 2019 16:48 schreef Mortaxx het volgende:
Ja, @#ANONIEM.quote:Op woensdag 26 juni 2019 16:47 schreef murp het volgende:
[..]
Zijn er trouwens al eens VBL mods Fa geworden?
quote:Op woensdag 26 juni 2019 16:49 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
KLB
Wat een proleten forum is dat.
Kim jong-un genotquote:Op woensdag 26 juni 2019 16:46 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ik zie dat je ook nog een quote lesje moet krijgen. Daar is @:Onlogisch erg geschikt voor.
En @:GGMM is mod van VBL, maar ik denk dat hij een uitstekende FA zou zijn.
Ik laat me niet de les lezen door iemand die om de haverklap weg is door een ban, waarna hij vol bombarie weer binnenkomt met het roepen dat hij terug is. Helaas heeft dan niemand hem gemist, waarna het klagen over de ban begint.quote:Op woensdag 26 juni 2019 16:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Volgende keer gewoon normaal doen.
@:GGMM dank voor het afhandelen van mijn TR.
Nu noem je ook wel wat namenquote:Op woensdag 26 juni 2019 16:50 schreef Zipportal het volgende:
[..]
@:Amarantha, @:hugecooll, @:Vanillekwark, @:haags_kwartiertje
Eet smakelijk voor straks.quote:Op woensdag 26 juni 2019 16:50 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Oh god. Krijgen we al die nobuddies hier.
Ik ben weg.
ggmm als fa ik denk dat hij de Xi Jiping van Fok gaat wordenquote:Op woensdag 26 juni 2019 16:48 schreef Mortaxx het volgende:
Oke.quote:Op woensdag 26 juni 2019 16:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik laat me niet de les lezen door iemand die om de haverklap weg is door een ban, waarna hij vol bombarie weer binnenkomt met het roepen dat hij terug is. Helaas heeft dan niemand hem gemist, waarna het klagen over de ban begint.
quote:Op woensdag 26 juni 2019 17:03 schreef Zipportal het volgende:
[..]
@:Jr-style-93 dipt die dingen altijd in de Nutella pot.
Rare combinatie.quote:Op woensdag 26 juni 2019 17:03 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik eet nooit kipnuggets.quote:Op woensdag 26 juni 2019 17:03 schreef Zipportal het volgende:
[..]
ow wist ik nietquote:Op woensdag 26 juni 2019 20:04 schreef Coco. het volgende:
[..]
Daar staat een ban op.
Zo is mij dat verteld.
TR gemacht. (sorry)quote:
Nou, vooruit. Gelukkig hadden we een goed gesprek vanmiddag via DM.quote:Op woensdag 26 juni 2019 20:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja sorry :S
Zat op mn werk toen jij terug kwam, dus kon niet bij dit plaatje!!
quote:Op woensdag 26 juni 2019 20:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Lekker dat je vier op een rij is mislukt.
heerlijkquote:Op woensdag 26 juni 2019 20:34 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hoe voelt het om weer vrij te zijn?
Ja, dit trekt users.quote:Op woensdag 26 juni 2019 20:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Omdat het steeds leger wordt op Fok. Beter halen ze tong ook terug.
Pics? Is ze lekker?quote:Op woensdag 26 juni 2019 20:42 schreef KingRoland het volgende:
WTF die recruiter van Deloitte heeft mijn connectieverzoek GEACCEPTEERD BOYS
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
HR. Wat denk je?quote:Op woensdag 26 juni 2019 20:43 schreef KingRoland het volgende:
[..]
hoe wist je dat die recruiter een vrouw is
Oei.. uhm...quote:Op woensdag 26 juni 2019 20:54 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Huh.
Het Ajax topic staat spontaan niet meer in mijn AT.
@:GGMM VOLGENS MIJ WEET JIJ HIER MEER VAN!
Maximus had de TR gezet, dombo.quote:Op woensdag 26 juni 2019 20:55 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hoe kan maxi-mus dit gedaan hebben?
Valse mention. TR
Hoeft niet.quote:Op woensdag 26 juni 2019 20:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Moet ik me nu gaan verantwoorden voor jouw acties als mod?
Oh, nou prima. Voordat dat hele topic weer veneukt is (wat overduidelijk de bedoeling is van Scrummie) heb ik een TR gezet ja. Daarna heb jij adequaat gehandeld.quote:Op woensdag 26 juni 2019 20:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hoeft niet.
Maar het zou mij natuurlijk wel een hoop tijd schelen!
Wat de fuck doe ik verkeerd dan? Ik mag toch vragen naar de mening van iemand? Benieuwd waar in de policy staat dat dat niet mag.quote:Op woensdag 26 juni 2019 20:59 schreef maxi-mus het volgende:
En Scrummie is nu als een klein kind aan het kijken hoever hij kan gaan.
Als je dit daadwerkelijk niet begrijpt ben je nog dommer dan ik al dacht.quote:Op woensdag 26 juni 2019 21:00 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Wat de fuck doe ik verkeerd dan? Ik mag toch vragen naar de mening van iemand? Benieuwd waar in de policy staat dat dat niet mag.
KOEKOEK!!!!quote:Op woensdag 26 juni 2019 21:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als je dit daadwerkelijk niet begrijpt ben je nog dommer dan ik al dacht.
Nogmaals; Wat doe ik verkeerd? Ik vraag zijn mening.quote:Op woensdag 26 juni 2019 21:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb nergens gezegd dat maxi de tr had gezet.quote:
En waarom wil je daar specifiek de mening van hem over hebben? Van een Feyenoordsupporter wel te verstaan.quote:Op woensdag 26 juni 2019 21:02 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Nogmaals; Wat doe ik verkeerd? Ik vraag zijn mening.
Omdat klaas altijd to the point is, en zegt waar het op staat.quote:Op woensdag 26 juni 2019 21:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En waarom wil je daar specifiek de mening van hem over hebben? Van een Feyenoordsupporter wel te verstaan.
Juist ja.quote:Op woensdag 26 juni 2019 21:04 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Omdat klaas altijd to the point is, en zegt waar het op staat.
Voor vieze zwijnenquote:Op woensdag 26 juni 2019 19:57 schreef Coco. het volgende:
[..]
Wat vind jij van Nutella op een pannenkoek?
Dus wel snel een normale post lopen TR'en, maar er dan niet meer willen kijken. Zet die TR dan ook niet, klootzak.quote:Op woensdag 26 juni 2019 21:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee dank je, maar ik ben blij dat je jouw niveau gevonden hebt.
ik doe een goed woordje voor jou bij Yvonnequote:Op woensdag 26 juni 2019 21:09 schreef GGMM het volgende:
Op deze manier wordt de campagne GGMM voor FA wel heel abrupt stopgezet.
Bedankt.quote:Op woensdag 26 juni 2019 21:09 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik doe een goed woordje voor jou bij Yvonne
Die TR was juist om dit soort posts te voorkomen zoals ik net ook al zei, totale debiel.quote:Op woensdag 26 juni 2019 21:09 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Dus wel snel een normale post lopen TR'en, maar er dan niet meer willen kijken. Zet die TR dan ook niet, klootzak.
FOK! is voor iedereen, tot de manier van posten @maxi-mus niet aanstaat. Dictator-mus.quote:Op woensdag 26 juni 2019 21:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die TR was juist om dit soort posts te voorkomen zoals ik net ook al zei, totale debiel.
Waarom wist ik zonder te kijken dat je user @Scrummie2.0 had gequote?quote:Op woensdag 26 juni 2019 21:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Een dictator zonder enige vorm van macht, oké Dummie!quote:Op woensdag 26 juni 2019 21:12 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
FOK! is voor iedereen, tot de manier van posten @:maxi-mus niet aanstaat. Dictator-mus.
Klootzak.quote:Op woensdag 26 juni 2019 21:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt.
Dit voelt als een promotie tov Dummie.
Omdat Elan al een tijdje MIA is?quote:Op woensdag 26 juni 2019 21:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarom wist ik zonder te kijken dat je user @:Scrummie2.0 had gequote?
Nou, je hebt toch zoveel macht dat je een normale post TR'd, hij even later weg is.quote:Op woensdag 26 juni 2019 21:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Een dictator zonder enige vorm van macht, oké Dummie!
Wat een macht. Ik denk dat ik binnenkort dit hele forum naar mijn hand zet.quote:Op woensdag 26 juni 2019 21:14 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Nou, je hebt toch zoveel macht dat je een normale post TR'd, hij even later weg is.
Godverdomme.quote:Op woensdag 26 juni 2019 21:15 schreef KingRoland het volgende:
slecht nieuws voor iedereen
ik ga ervan door
de groeten
Zelfs na 20 fouten verneuk je het zo weer.quote:Op woensdag 26 juni 2019 21:15 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Vreemd dat @:GGMM zich laat gebruiken door een nietszeggende user als @:maxi-mus.
Het blijft lastig hé, dat mentionen.quote:Op woensdag 26 juni 2019 21:15 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Vreemd dat @:GGMM zich laat gebruiken door een nietszeggende user als @:maxi-mus.
Je bent zelf een tekortkoming van het systeem.quote:Op woensdag 26 juni 2019 21:17 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Dat hij niet mentioned na een . is niet mijn fout, maar een tekortkoming van het systeem dat @:Danny heeft gemaakt.
Nee, sommige users hebben een punt in hun maam @Coco. bijvoorbeeld is een andere user dan @COCOquote:Op woensdag 26 juni 2019 21:17 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Dat hij niet mentioned na een . is niet mijn fout, maar een tekortkoming van het systeem dat @:Danny heeft gemaakt.
Ninja-edit.quote:Op woensdag 26 juni 2019 21:16 schreef maxi-mus het volgende:
Ik durf te wedden dat je het een aap kunt leren.
Ja, bedankt Hans.quote:Op woensdag 26 juni 2019 21:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, sommige users hebben een punt in hun maam @:coco. bijvoorbeeld is een andere user dan @:coco
Dit is al 100 keer uitgelegd.
Ow snap.quote:Op woensdag 26 juni 2019 21:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je bent zelf een tekortkoming van het systeem.
Waarom liet je het dan niet gewoon staan?quote:
Ik gebruik 'verwedden' normaal eigenlijk altijd als je er een voorwerp aan verbindt. (ik zou er een fles wijn om verwedden) Dus eigenlijk gewoon omdat ik dit 'mooier' vind. Of misschien kan het ook wel niet beide. Nu begin ik te twijfelen.quote:Op woensdag 26 juni 2019 21:19 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Waarom liet je het dan niet gewoon staan?
Stoïcijns. Hij ging liever eerst even voetballen met een vriendje.quote:Op woensdag 26 juni 2019 21:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik was nog vergeten te vragen hoe de kleine het zwembad vond?
quote:Op woensdag 26 juni 2019 21:15 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Godverdomme, ondankbaar kreng.quote:Op woensdag 26 juni 2019 21:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Stoïcijns. Hij ging liever eerst even voetballen met een vriendje.
Ja, en de volgende keer eindig ik een zin gewoon weer met een punt en kan je wéér een screenshot maken, @onlogisch.quote:
Fascistische trekken jaquote:Op woensdag 26 juni 2019 21:12 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
FOK! is voor iedereen, tot de manier van posten @:maxi-mus niet aanstaat. Dictator-mus.
Ja, en de volgende keer eindig ik een zin gewoon weer met een punt en kan je wéér een screenshot maken, @ggmm.quote:
Waarom zou ik hier weg gaan? Ben @KnutdeIJsbeer niet.quote:
Tering wat een dom varken ben je toch.quote:Op woensdag 26 juni 2019 21:25 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ja, en de volgende keer eindig ik een zin gewoon weer met een punt en kan je wéér een screenshot maken, @:onlogisch.
Ja, en de volgende keer eindig ik een zin gewoon weer met een punt en kan je wéér een screenshot maken, @onlogisch.quote:Op woensdag 26 juni 2019 21:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Tering wat een dom varken ben je toch.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 26 juni 2019 21:31 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ja, en de volgende keer eindig ik een zin gewoon weer met een punt en kan je wéér een screenshot maken, @:ggmm.
Gore klootzak.quote:Op woensdag 26 juni 2019 21:35 schreef napoleonfour het volgende:
Hallo allerbeste vrienden en @:Scrummie2.0 .
Goedenavond Napo.quote:Op woensdag 26 juni 2019 21:35 schreef napoleonfour het volgende:
Hallo allerbeste vrienden en @:Scrummie2.0 .
Grapje toch.quote:
Hoe laatquote:Op woensdag 26 juni 2019 21:43 schreef napoleonfour het volgende:
Goede grap van @:onlogisch in de APP
Hey dikke nicht. Alles wel?quote:
wtf ik ben niet dikquote:
40:45quote:
Kwark of wat?quote:Op woensdag 26 juni 2019 21:47 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
wtf ik ben niet dik
ik ben wel aan het eten nu
Zal wel weer ja. Wat eet je?quote:Op woensdag 26 juni 2019 21:47 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
wtf ik ben niet dik
ik ben wel aan het eten nu
Zquote:
Had net ijsje gehaald bij Intermezzoquote:
neequote:
wat is tomsst?quote:Op woensdag 26 juni 2019 21:49 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
nee
brood met kaas
tomsst
komkommer
roodquote:
Stomboquote:Op woensdag 26 juni 2019 21:48 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Weet ik niet meer eigenlijk. Vast iets heel stoms.
Weinig mis mee klsss.quote:Op woensdag 26 juni 2019 21:49 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
nee
brood met kaas
tomsst
komkommer
Ben je een geit ofzoquote:Op woensdag 26 juni 2019 21:49 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
nee
brood met kaas
tomsst
komkommer
@Knutquote:
We staken de draak met je met de rituals cadeautjes voor @Charlotte3 (gelukkig post ze niet meer op fok want ze heeft nu een leven m.a.w. die komt gewoon weer posten na haar huwelijksreis) en toen deed je een RQ.quote:Op woensdag 26 juni 2019 21:48 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Weet ik niet meer eigenlijk. Vast iets heel stoms.
Ergens hoop je dat ze een bezitterige man heeft die haar nu gaat verbieden op den foks te komen.quote:Op woensdag 26 juni 2019 21:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
We staken de draak met je met de rituals cadeautjes voor @:Charlotte3 (gelukkig post ze niet meer op fok want ze heeft nu een leven m.a.w. die komt gewoon weer posten na haar huwelijksreis) en toen deed je een RQ.
Wat een hitte hè onlo.quote:Op woensdag 26 juni 2019 21:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
We staken de draak met je met de rituals cadeautjes voor @:Charlotte3 (gelukkig post ze niet meer op fok want ze heeft nu een leven m.a.w. die komt gewoon weer posten na haar huwelijksreis) en toen deed je een RQ.
Je bent zelf een strak windje.quote:Op woensdag 26 juni 2019 21:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nergens last van maat. Hier gewoon 18 graden met een strak windje momenteel.
Ah oke.quote:Op woensdag 26 juni 2019 21:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Why always mequote:Op woensdag 26 juni 2019 21:36 schreef onlogisch het volgende:
User @:Scrummie2.0 wordt echt volledig gefileerd vandaag
Perfecte temperatuur.quote:Op woensdag 26 juni 2019 22:01 schreef Adames het volgende:
[..]
Veel minder erg dan gisteren
Lucht was ook hele dag relatief koel
Echt hilarisch dit. Scrummiequote:Op woensdag 26 juni 2019 21:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ben er dit jaar nog niet geweest. Zou wel tyfusdruk zijn geweest met dit weer?quote:Op woensdag 26 juni 2019 21:49 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Had net ijsje gehaald bij Intermezzo
Denk 5 minuten wachtenquote:Op woensdag 26 juni 2019 22:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ben er dit jaar nog niet geweest. Zou wel tyfusdruk zijn geweest met dit weer?
Wel prima ijs.
Oei daar is iemand op zijn tenen getrapt.quote:
stroopwafelquote:
Ik ben geen geit.quote:
Zou je interesse hebben in een buurtgeit?quote:
Zelfs op den foks heb je nog meer vrijheid.quote:
dat zeg ikquote:Op donderdag 27 juni 2019 09:29 schreef Adames het volgende:
[..]
https://tweakers.net/nieu(...)-trump-subforum.html
Alleen een verborgen forum geworden dus
Jammerquote:
Ik weet het antwoord.quote:Op donderdag 27 juni 2019 10:15 schreef napoleonfour het volgende:
Onlo, kan ik ook net als Ties02 mijn username veranderen?
Ik wil jou niet belasten met dit soort simpele vragen, je hebt het immers al druk zat.quote:Op donderdag 27 juni 2019 10:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik weet het antwoord.
Maar goed, blijkbaar ben ik niet goed genoeg en wil je het antwoord per se van Onlo dus zoek het dan maar uit met je hele handel.
Oh..quote:Op donderdag 27 juni 2019 10:21 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik wil jou niet belasten met dit soort simpele vragen, je hebt het immers al druk zat.
Komt er nog iets leuks voor de Switch?quote:Op donderdag 27 juni 2019 10:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh..
Ja, dat klopt wel ja!Wat lief van je.
Mario Maker 2, morgen.quote:Op donderdag 27 juni 2019 10:26 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Komt er nog iets leuks voor de Switch?
Beest.quote:Op donderdag 27 juni 2019 10:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mario Maker 2, morgen.
Die gaan @:atypisch en ik helemaal grijs spelen.
Schuin ookquote:Op donderdag 27 juni 2019 13:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Beest.
Ik wil je wel vragen om zo nu & dan een schuin ook op den foks te houden. Je weet wel, als het lastig wordt sta ik er liever niet alleen voor
Ik roast je niet. Het is al goed dat je je eigen fout hebt ingezien.quote:Op donderdag 27 juni 2019 13:40 schreef onlogisch het volgende:
Godverdomme![]()
schuin ook
![]()
![]()
@:Caland @:GGMM @:Maxi-mus @:El-Stinho
Roast me.
Schuin ookquote:Op donderdag 27 juni 2019 13:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Beest.
Ik wil je wel vragen om zo nu & dan een schuin ook op den foks te houden. Je weet wel, als het lastig wordt sta ik er liever niet alleen voor
schuin ook ???????quote:Op donderdag 27 juni 2019 13:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Beest.
Slap stuk vuil dat je bent.quote:Op donderdag 27 juni 2019 13:44 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik roast je niet. Het is al goed dat je je eigen fout hebt ingezien.
Bedankt maatquote:Op donderdag 27 juni 2019 13:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Schuin ook
Tering wat een mokerdom varken ben jij.
Schuin ook.quote:Op donderdag 27 juni 2019 13:40 schreef onlogisch het volgende:
Godverdomme![]()
schuin ook
![]()
![]()
@:Caland @:GGMM @:Maxi-mus @:El-Stinho
Roast me.
LOLquote:Op donderdag 27 juni 2019 14:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Schuin ook.![]()
Wat ben je toch ook een dom, ongeletterd stuk ongedierte.
ZO DAN.quote:Op donderdag 27 juni 2019 14:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Schuin ook.![]()
ZO DE TERING NOG AAN TOEquote:Op donderdag 27 juni 2019 14:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Schuin ook.![]()
Val lekker met je gezicht voorover als je op straat wandelt.quote:
Nounounouquote:Op donderdag 27 juni 2019 14:28 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Val lekker met je gezicht voorover als je op straat wandelt.
Wow.quote:Op donderdag 27 juni 2019 14:28 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
@onlogisch wordt aangepaktquote:Op donderdag 27 juni 2019 14:28 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
hoe vond jr het zwembad eigenlijkquote:Op donderdag 27 juni 2019 14:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wow.
Het moet wel normaal blijven Stijn.
Dat we elkaar dissen, ok. Maar nu ga je echt een stap te ver hoor
Huilen.quote:Op donderdag 27 juni 2019 14:34 schreef JanCees het volgende:
ik ben uit de discord gekickt door @:i. omdat ik @:kopjechino een kutwijf noemde wat gewoon terecht was
Wát?quote:Op donderdag 27 juni 2019 14:34 schreef JanCees het volgende:
ik ben uit de discord gekickt door @:i. omdat ik @:kopjechino een kutwijf noemde wat gewoon terecht was
Doe zelf dan ook eens normaal, zwakzinnige bloedhond.quote:Op donderdag 27 juni 2019 14:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wow.
Het moet wel normaal blijven Stijn.
Dat we elkaar dissen, ok. Maar nu ga je echt een stap te ver hoor
zitten alleen nog maar zwakzinnigen in en @DonRajaquote:Op donderdag 27 juni 2019 14:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wát?
Zolang jij niet meer welkom bent blijf ik ook weg!
Lol, dacht dat Discord allang klaar was. Wie zitten daar nog van de VBL sc?quote:Op donderdag 27 juni 2019 14:34 schreef JanCees het volgende:
@DonRaja en @KingRolandquote:Op donderdag 27 juni 2019 14:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Lol, dacht dat Discord allang klaar was. Wie zitten daar nog van de VBL sc?
Oh, dan is het misschien toch wel iets voor mij.quote:Op donderdag 27 juni 2019 14:39 schreef JanCees het volgende:
[..]
zitten alleen nog maar zwakzinnigen in en @:donraja
@Scrummie2.0quote:Op donderdag 27 juni 2019 14:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oh, dan is het misschien toch wel iets voor mij.
Zijn er nog Rituals pakketten verstuurd?
quote:Op donderdag 27 juni 2019 14:39 schreef JanCees het volgende:
[..]
zitten alleen nog maar zwakzinnigen in en @:donraja
quote:
quote:
quote:Op donderdag 27 juni 2019 14:38 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Doe zelf dan ook eens normaal, zwakzinnige bloedhond.
quote:Op donderdag 27 juni 2019 14:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wát?
Zolang jij niet meer welkom bent blijf ik ook weg!
quote:
Tering jongens.quote:Op donderdag 27 juni 2019 14:34 schreef JanCees het volgende:
@Charlotte3 en @I zijn ook gewoon zwakzinnig. Of kom je daar nu op eens van terug?quote:Op donderdag 27 juni 2019 14:42 schreef GGMM het volgende:
Waarom zou je boos zijn dat je discord niet in mag. 90% is zwakzinnig en de "leiding" daar is in en in triest.
(Behalve Char en i die vind ik wel aardig.)
Ik heb vannacht ontzettend kut geslapen, dus misschien draagt dat er aan bij.quote:Op donderdag 27 juni 2019 14:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Tering jongens.
DE TOON IS GEZET
Ik heb dat nooit gezegd, dus ik hoef nergens op terug te komen.quote:Op donderdag 27 juni 2019 14:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
@:Charlotte3 en @:I zijn ook gewoon zwakzinnig. Of kom je daar nu op eens van terug?
quote:Op donderdag 27 juni 2019 14:42 schreef GGMM het volgende:
Waarom zou je boos zijn dat je discord niet in mag. 90% is zwakzinnig en de "leiding" daar is in en in triest.
(Behalve Char en i die vind ik wel aardig.)
@JanCees had mij gementioned.quote:
Charlotte is wel schandalig dom, dat weet jij ook.quote:Op donderdag 27 juni 2019 14:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb dat nooit gezegd, dus ik hoef nergens op terug te komen.
misschien mogen ze mij daarom wel niet, aangezien ik hyperintelligent benquote:Op donderdag 27 juni 2019 14:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Charlotte is wel schandalig dom, dat weet jij ook.
Ze is niet de slimste persoon nee, dat klopt.quote:Op donderdag 27 juni 2019 14:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Charlotte is wel schandalig dom, dat weet jij ook.
Je ziet vaker dat hyperintelligente mensen moeite hebben om aansluiting te vinden in de maatschappij. Ik denk dat je gelijk hebt JanCees!quote:Op donderdag 27 juni 2019 14:51 schreef JanCees het volgende:
[..]
misschien mogen ze mij daarom wel niet, aangezien ik hyperintelligent ben
bedankt @maxi-mus!quote:Op donderdag 27 juni 2019 14:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je ziet vaker dat hyperintelligente mensen moeite hebben om aansluiting te vinden in de maatschappij. Ik denk dat je gelijk hebt JanCees!
quote:Op donderdag 27 juni 2019 14:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb dat nooit gezegd, dus ik hoef nergens op terug te komen.
ZO DAN!!quote:Op donderdag 27 juni 2019 14:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ze is niet de slimste persoon nee, dat klopt.
Maar zwakzinnig, zwakzinnig..
Dan denk ik eerder aan iemand als @:scrummie2.0
Ik dacht dat die Discord wel opgeheven zou worden na mijn vertrek gvd. Tegenvaller dit.quote:Op donderdag 27 juni 2019 14:34 schreef JanCees het volgende:
Ga maar huilen.quote:Op donderdag 27 juni 2019 14:34 schreef JanCees het volgende:
quote:Op donderdag 27 juni 2019 14:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gore klootzak.quote:Op donderdag 27 juni 2019 14:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Donder eens op met deze ongelofelijke kneuzen act. Kneus.quote:
Act?quote:Op donderdag 27 juni 2019 14:57 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Donder eens op met deze ongelofelijk kneuzen act. Kneus.
Rot op, kutwijf.quote:
Ik vind met 'kanker' schelden eerlijk gezegd ook voor enorme proleten.quote:Op donderdag 27 juni 2019 14:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Overigens lijkt Discord wel een beetje op Fok. Daar worden ze ook helemaal leip als je een keer kanker roept
Ik zie jou anders nooit met kanker schelden.quote:Op donderdag 27 juni 2019 14:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Rot op, kutwijf.
[..]
Ik vind met 'kanker' schelden eerlijk gezegd ook voor enorme proleten.
kneuzen actquote:Op donderdag 27 juni 2019 14:57 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Donder eens op met deze ongelofelijke kneuzen act. Kneus.
Is ook wel, maar om daar zo enorm over te gaan janken is nog erger.quote:Op donderdag 27 juni 2019 14:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Rot op, kutwijf.
[..]
Ik vind met 'kanker' schelden eerlijk gezegd ook voor enorme proleten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |