Wat een uitstekende FA ben jequote:Op woensdag 26 juni 2019 16:40 schreef murp het volgende:
ik heb m geband in MED, hij kan daar niet meer posten
(wel graag de volgende keer niet door het slotje heen posten)[/quote]sorry!quote:Op woensdag 26 juni 2019 16:41 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Wat een uitstekende FA ben je[quote]
![]()
waar is ie mod van?quote:Wat zou jij ervan vinden als @:GGMM het FA team komt versterken?
Ik zie dat je ook nog een quote lesje moet krijgen. Daar is @onlogisch erg geschikt voor.quote:
Zijn er trouwens al eens VBL mods Fa geworden?quote:Op woensdag 26 juni 2019 16:46 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ik zie dat je ook nog een quote lesje moet krijgen. Daar is @:Onlogisch erg geschikt voor.
En @:GGMM is mod van VBL, maar ik denk dat hij een uitstekende FA zou zijn.
@Taglianoquote:Op woensdag 26 juni 2019 16:47 schreef murp het volgende:
[..]
Zijn er trouwens al eens VBL mods Fa geworden?
Volgende keer gewoon normaal doen.quote:Op woensdag 26 juni 2019 16:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan hoop ik maar dat één van de schedelmeters deze afhandelt.
Nog wel eentje in een verder verleden, maar diens naam is me effe ontschotenquote:
KLBquote:Op woensdag 26 juni 2019 16:48 schreef Mortaxx het volgende:
Over het algemeen is klb de FA vijver
Aangezien ggmm daar mislukt is als moderator lijkt me dit geen goed plan
Dit steekt nog steeds.quote:Op woensdag 26 juni 2019 16:48 schreef Mortaxx het volgende:
Ja, @#ANONIEM.quote:Op woensdag 26 juni 2019 16:47 schreef murp het volgende:
[..]
Zijn er trouwens al eens VBL mods Fa geworden?
quote:Op woensdag 26 juni 2019 16:49 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
KLB
Wat een proleten forum is dat.
Kim jong-un genotquote:Op woensdag 26 juni 2019 16:46 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ik zie dat je ook nog een quote lesje moet krijgen. Daar is @:Onlogisch erg geschikt voor.
En @:GGMM is mod van VBL, maar ik denk dat hij een uitstekende FA zou zijn.
Ik laat me niet de les lezen door iemand die om de haverklap weg is door een ban, waarna hij vol bombarie weer binnenkomt met het roepen dat hij terug is. Helaas heeft dan niemand hem gemist, waarna het klagen over de ban begint.quote:Op woensdag 26 juni 2019 16:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Volgende keer gewoon normaal doen.
@:GGMM dank voor het afhandelen van mijn TR.
Nu noem je ook wel wat namenquote:Op woensdag 26 juni 2019 16:50 schreef Zipportal het volgende:
[..]
@:Amarantha, @:hugecooll, @:Vanillekwark, @:haags_kwartiertje
Eet smakelijk voor straks.quote:Op woensdag 26 juni 2019 16:50 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Oh god. Krijgen we al die nobuddies hier.
Ik ben weg.
ggmm als fa ik denk dat hij de Xi Jiping van Fok gaat wordenquote:Op woensdag 26 juni 2019 16:48 schreef Mortaxx het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |