Wolvesquote:
Hij heeft zijn webcam gehackt.quote:Op donderdag 27 juni 2019 23:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hoe weten hun dit? Alsof hij het John de Jong heeft gevraagd.twitter:
Tadic heeft het in Southampton ook niet echt laten zien. Prima speler maar ook geprofiteerd van het surplus aan kwaliteit van De Jong en Ziyech. Ik denk niet dat er een topclub voor hem komt. Die gaat nog een keer naar China of zo.quote:Op donderdag 27 juni 2019 22:20 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
Onzin. Hij is 28, dus nog zeker niet over the hill, en al zeker niet voor zijn speelstijl. Langzamer worden is natuurkundig onmogelijk.
Reken maar dat Tadic voor minimaal het dubbele weg zou kunnen, en die heeft er net zoveel ingeschopt én is twee jaar ouder.
Ik geloof het pas als Rikkert het ook ontkent. Who the fuck is Erik Haren? Nooit van gehoord.quote:Op donderdag 27 juni 2019 23:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hoe weten hun dit? Alsof hij het John de Jong heeft gevraagd.twitter:
Twee af laten vallen en met de rest de dubbel pakken en overwinteren met een bank die niet direct de helft zwakker is dan je basis elf.quote:Op donderdag 27 juni 2019 23:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wat moet Ajax met 6 centrale verdedigers?
Ihattaren. Op Bruma na allen grote talenten die een kans moeten krijgen. Ik zou het wel aandurven hoor.quote:Op donderdag 27 juni 2019 22:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik lees telkens dat jullie voorin zoveel opties hebben. Ik volg PSV niet zo goed qua jeugd maar wie zitten er allemaal aan te komen die nu goed genoeg zijn voor Eredivisie en vooral voor Europa? Jullie hadden afgelopen seizoen al een vrij krappe bank dus zou me verbazen als er nu opeens een sloot spelers wel goed genoeg zijn.
Luuk (Sevilla?)
Romero (verhuurd)
Lozano (Napoli?)
Bergwijn (Ajax of ???)
Lammers
Malen
Bruma
Gakpo
En dan?
Topclub niet, maar tegenwoordig legt de subtop van europa ook 24 miljoen neer voor spelers.quote:Op donderdag 27 juni 2019 23:10 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Tadic heeft het in Southampton ook niet echt laten zien. Prima speler maar ook geprofiteerd van het surplus aan kwaliteit van De Jong en Ziyech. Ik denk niet dat er een topclub voor hem komt. Die gaat nog een keer naar China of zo.
Benieuwd wat voor broek Sjonnie morgen aantrekt.quote:Op donderdag 27 juni 2019 23:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
toeterstwitter:RikElfrink twitterde op donderdag 27-06-2019 om 23:01:55Bruma is goedgekeurd. Het papierwerk moet nog worden afgerond. Lukt dat, dan presenteert PSV hem morgen. reageer retweet
Dus jullie gaan niet voor het kampioenschap en overwinteren in Europa?quote:Op donderdag 27 juni 2019 23:13 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ihattaren. Op Bruma na allen grote talenten die een kans moeten krijgen. Ik zou het wel aandurven hoor.
Eerst wel. Daarna was dat afbraakvoetbal bij southhampton ook niet bevorderlijkquote:Op donderdag 27 juni 2019 23:10 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Tadic heeft het in Southampton ook niet echt laten zien. Prima speler maar ook geprofiteerd van het surplus aan kwaliteit van De Jong en Ziyech. Ik denk niet dat er een topclub voor hem komt. Die gaat nog een keer naar China of zo.
Ik denk dat die veel minuten op de flank gaat maken.quote:Op donderdag 27 juni 2019 23:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dus jullie gaan niet voor het kampioenschap en overwinteren in Europa?
Ihattaren is toch een aanvallende middenvelder?
Afbraakvoetbal? Ik denk dat je mogelijk Burnly verward met Soton.quote:Op donderdag 27 juni 2019 23:20 schreef Adames het volgende:
[..]
Eerst wel. Daarna was dat afbraakvoetbal bij southhampton ook niet bevorderlijk
Mark moet echt wel heel goed na gaan denken want Luuk was echt z'n plan B. En plan c.quote:Op donderdag 27 juni 2019 23:26 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik hoop zo dat Luuk vertrekt hè. Absolute PSV held maar het is tijd om door te selecteren.
Dit inderdaad. Maar Luuk de Jong is een geweldige kopper en kan daarmee in elke wedstrijd iets forceren. Ik ben geen fan van zijn speelstijl en erger me kapot als hij gaat dribbelen, maar hij wordt echt onderschat.quote:
Knakker, je pakt 1 seizoen dat hij redelijk rendeerde.quote:
Redelijk rendeerde? De laatste 2 Willem II spitsen hadden nog een beter rendement. Dit is gewoon kut.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 06:16 schreef tja77 het volgende:
[..]
Knakker, je pakt 1 seizoen dat hij redelijk rendeerde.
Bekijk de stats van al zijn overige seizoenen eens voor de grap. Leipzig is blij dat ze geen verlies maken op deze speler.
Maar we zullen het zien, ik ben niet overtuigd en vind 15 miljoen een hele hoop geld voor een 24-jarige speler die 1 seizoen goed heeft gespeeld.
Bruma stond in een elftal met meer kwaliteit dan Willem II, dus meer concurrentie en scorend vermogen in dat team. Daarnaast is het aantal doelpunten dat een flankspeler maakt vergelijken met dat van een spits niet echt fair natuurlijk.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 07:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Redelijk rendeerde? De laatste 2 Willem II spitsen hadden nog een beter rendement. Dit is gewoon kut.
14 wedstrijden 1 goal. Gaan we plezier aan beleven. Europees heeft ie niet gescoord trouwens.quote:Bundesliga 2018-2019
Matches 14
Goals 1
Assists 1
Ik wel. Als je iets verder kijkt dan statistieken, dan zie je een snelle, wendbare, technische aanvaller met bovendien een aardige trap. Het gaat er ook om hoe hij is gebruikt. (Ikzelf stond een paar seizoenen in de spits op redelijk niveau, en ik scoorde hooguit 3 goals per seizoen. Dat was ook mijn taak niet.)quote:Op vrijdag 28 juni 2019 07:57 schreef RipCity het volgende:
Idd kan me niet voorstellen dat mensen excited worden van een speler als Bruma.
Uiteindelijk gaat het ook om het aantal kansen dat je krijgt als je het hebt over de doelpunten. Dat is waarschijnlijk bij een buitenspeler van een goede club gelijk aan dat van een spits van een matige club als Willem II.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 08:06 schreef tja77 het volgende:
[..]
Bruma stond in een elftal met meer kwaliteit dan Willem II, dus meer concurrentie en scorend vermogen in dat team. Daarnaast is het aantal doelpunten dat een flankspeler maakt vergelijken met dat van een spits niet echt fair natuurlijk.
hij is voornamelijk niet gebruikt maar goed hij zal niet de eerste zijn die in NL zijn zelfvertrouwen en rendement opkriktquote:Op vrijdag 28 juni 2019 08:19 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Ik wel. Als je iets verder kijkt dan statistieken, dan zie je een snelle, wendbare, technische aanvaller met bovendien een aardige trap. Het gaat er ook om hoe hij is gebruikt. (Ikzelf stond een paar seizoenen in de spits op redelijk niveau, en ik scoorde hooguit 3 goals per seizoen. Dat was ook mijn taak niet.)
Als hij er 15+ had ingeschoten dan was hij onhaalbaar geweest.
Veel invalbeurten en bovendien is de BL nogal heel wat anders dan onze Eredivisie....quote:Op vrijdag 28 juni 2019 08:12 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
14 wedstrijden 1 goal. Gaan we plezier aan beleven. Europees heeft ie niet gescoord trouwens.
Ik denk niet echt beter hoor.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 09:29 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Veel invalbeurten en bovendien is de BL nogal heel wat anders dan onze Eredivisie....
Godver, dat heb ik hier vaker gelezenquote:Op vrijdag 28 juni 2019 08:19 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Ikzelf stond een paar seizoenen in de spits op redelijk niveau
Wauw, 15 miljoen!quote:Op donderdag 27 juni 2019 21:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
twitter:RikElfrink twitterde op donderdag 27-06-2019 om 21:27:58Met alle toeters en bellen kan een transfersom voor Luuk de Jong zelfs oplopen tot 15 miljoen euro. Daar moet tussen Sevilla en PSV nog wel over gesproken worden en De Jong moet een akkoord nog bereiken, als hij een transfer doorzet. reageer retweet
interessante uitdaging voor Van Bommel zonder Luukquote:Op vrijdag 28 juni 2019 11:17 schreef satecl het volgende:
Zou voor het Nederlands voetbal/Oranje leuk zijn als PSV lef toont en gewoon kansen gaat geven aan Lammers, Malen, Ihattaren en Gakpho.
----------------Ihattaren -----------
Bruma-------Lammers------Malen
En Gakpho vaste invaller.
Dat roep ik al 20 jaar.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 11:17 schreef satecl het volgende:
Zou voor het Nederlands voetbal/Oranje leuk zijn als PSV lef toont
Eens ja, dat mag wel weg. Voegt ook weinig toe verder.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 12:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
op zich prima ja al vind ik dat kleine bovenste regeltje aan reclame wel jammer
quote:Op vrijdag 28 juni 2019 13:34 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Doet me een beetje aan Sparta denken. Maar dat komt vast door de kwaliteit van die foto.
Uhu, no homo.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 13:57 schreef Scarface88 het volgende:
Wel een mooie donkere jongen. Mooie lach. Hebben we sinds Isimat niet meer gehad. No homo.
Ook in Europa niks klaargespeeld he ... Zelfs Rosario scoorde in de CL. Bruma niet eens in EL.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 09:29 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Veel invalbeurten en bovendien is de BL nogal heel wat anders dan onze Eredivisie....
Die zwertjes doen het bij PSV nooit zo goed.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 13:57 schreef Scarface88 het volgende:
Wel een mooie donkere jongen. Mooie lach. Hebben we sinds Isimat niet meer gehad. No homo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |