hij is voornamelijk niet gebruikt maar goed hij zal niet de eerste zijn die in NL zijn zelfvertrouwen en rendement opkriktquote:Op vrijdag 28 juni 2019 08:19 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Ik wel. Als je iets verder kijkt dan statistieken, dan zie je een snelle, wendbare, technische aanvaller met bovendien een aardige trap. Het gaat er ook om hoe hij is gebruikt. (Ikzelf stond een paar seizoenen in de spits op redelijk niveau, en ik scoorde hooguit 3 goals per seizoen. Dat was ook mijn taak niet.)
Als hij er 15+ had ingeschoten dan was hij onhaalbaar geweest.
Veel invalbeurten en bovendien is de BL nogal heel wat anders dan onze Eredivisie....quote:Op vrijdag 28 juni 2019 08:12 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
14 wedstrijden 1 goal. Gaan we plezier aan beleven. Europees heeft ie niet gescoord trouwens.
Ik denk niet echt beter hoor.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 09:29 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Veel invalbeurten en bovendien is de BL nogal heel wat anders dan onze Eredivisie....
Godver, dat heb ik hier vaker gelezenquote:Op vrijdag 28 juni 2019 08:19 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Ikzelf stond een paar seizoenen in de spits op redelijk niveau
Wauw, 15 miljoen!quote:Op donderdag 27 juni 2019 21:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
twitter:RikElfrink twitterde op donderdag 27-06-2019 om 21:27:58Met alle toeters en bellen kan een transfersom voor Luuk de Jong zelfs oplopen tot 15 miljoen euro. Daar moet tussen Sevilla en PSV nog wel over gesproken worden en De Jong moet een akkoord nog bereiken, als hij een transfer doorzet. reageer retweet
interessante uitdaging voor Van Bommel zonder Luukquote:Op vrijdag 28 juni 2019 11:17 schreef satecl het volgende:
Zou voor het Nederlands voetbal/Oranje leuk zijn als PSV lef toont en gewoon kansen gaat geven aan Lammers, Malen, Ihattaren en Gakpho.
----------------Ihattaren -----------
Bruma-------Lammers------Malen
En Gakpho vaste invaller.
Dat roep ik al 20 jaar.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 11:17 schreef satecl het volgende:
Zou voor het Nederlands voetbal/Oranje leuk zijn als PSV lef toont
Eens ja, dat mag wel weg. Voegt ook weinig toe verder.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 12:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
op zich prima ja al vind ik dat kleine bovenste regeltje aan reclame wel jammer
quote:Op vrijdag 28 juni 2019 13:34 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Doet me een beetje aan Sparta denken. Maar dat komt vast door de kwaliteit van die foto.
Uhu, no homo.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 13:57 schreef Scarface88 het volgende:
Wel een mooie donkere jongen. Mooie lach. Hebben we sinds Isimat niet meer gehad. No homo.
Ook in Europa niks klaargespeeld he ... Zelfs Rosario scoorde in de CL. Bruma niet eens in EL.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 09:29 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Veel invalbeurten en bovendien is de BL nogal heel wat anders dan onze Eredivisie....
Die zwertjes doen het bij PSV nooit zo goed.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 13:57 schreef Scarface88 het volgende:
Wel een mooie donkere jongen. Mooie lach. Hebben we sinds Isimat niet meer gehad. No homo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |