Graag pics hiervan.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 22:46 schreef GGMM het volgende:
Als dit echt een penalty is eet ik mijn schoen op.
quote:Op dinsdag 25 juni 2019 22:46 schreef GGMM het volgende:
quote:Op dinsdag 25 juni 2019 22:47 schreef Tagliano het volgende:
GGMM, graag pics van de opgegeten schoen
Jammer dat je mijn quote kunt verwijderen en dan al het bewijs weg isquote:Op dinsdag 25 juni 2019 22:46 schreef GGMM het volgende:
quote:Op dinsdag 25 juni 2019 22:48 schreef Van_Poppel het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Dat wordt dus een pic waar geen schoen op staat.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 22:47 schreef Tagliano het volgende:
GGMM, graag pics van de opgegeten schoen
Jammer johquote:Op dinsdag 25 juni 2019 22:48 schreef Zorro het volgende:
Deze gaat mis. Dan hebben we dat ook gehad.
Smakelijk.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 22:46 schreef GGMM het volgende:
Niks jammer, nou kan ik tenminste gaan slapenquote:
Wat een mooi meisjequote:
Joh, dat meen je niet.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 22:48 schreef Vanillekwark het volgende:
Fortuna Sittard zou nog winnen van dit Oranje hoor.
Maar zo 8s die na coreectie van de var al eerder gegeven dus wel in lijn tochquote:
Ik wist niet dat je boos werdquote:Op dinsdag 25 juni 2019 22:48 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik noem al jaren elke spleetoog loempiavouwer. Doe niet zo zuur, idioot!
quote:Op dinsdag 25 juni 2019 22:48 schreef SaferSephy het volgende:
Hebben we een keer de scheids mee, is het bij vrouwenvoetbal
rot eens op met die hoerquote:Op dinsdag 25 juni 2019 22:49 schreef Watashiwa het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Bedankt voor je inzicht!quote:Op dinsdag 25 juni 2019 22:48 schreef Vanillekwark het volgende:
Onder 15 jaar van Fortuna Sittard ook.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 22:48 schreef Vanillekwark het volgende:
Boerinnenkopquote:
Nee, ook omdat ze weer met dezelfde 11 gaan spelen.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 22:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dit gaat de volgende wedstrijd niet goed komen.
Wel met Jillz natuurlijkquote:Op dinsdag 25 juni 2019 22:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dit gaat de volgende wedstrijd niet goed komen.
zijn dat beetje lekkere wyve?quote:Op dinsdag 25 juni 2019 22:49 schreef Sked het volgende:
De Italiaanse dames maken hier korte metten mee.
Famke does it again.quote:
Maar zouden elf Siem de Jongs wel van ze winnen?quote:
Dat weet ik ook welquote:Op dinsdag 25 juni 2019 22:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vd Donk gaat ze niet slachtofferen hoor.
Emma Wortelhoerquote:
Eet jij maar eens.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 22:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Rot eens op met die lelijke draak de hele tijd
Elf Siem de Jongs, the horror. En daar moeten ze lekker afscheid van nemen.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 22:50 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Maar zouden elf Siem de Jongs wel van ze winnen?
“Siem is op dit moment onvoldoende fit om wedstrijden te spelen en dus is hij niet met ons mee,” reageert Ten Hag als Ajax Life om opheldering vraagt. Op onze vervolgvraag of Siem geblesseerd is, volgt een herhaling van het eerste antwoord. “Onvoldoende fit om wedstrijden te spelen.”
Dat is niet aardig om dat van die vrouwen te zeggen.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 22:50 schreef WheeledWarrior het volgende:
Zwijnen krijgt vanavond een nieuwe betekenis
Ja 2e helft zekerquote:
Ja, de Jappen waren beter.quote:
Stoerder dan valse tussenstanden posten.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 22:50 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
vind je dat stoer? een tr plaatsen?
Bedankt Hansquote:Op dinsdag 25 juni 2019 22:51 schreef -Chakotay- het volgende:
die penalty was toch geen penalty of ben ik nou mal?
Goed gezegd maatquote:Op dinsdag 25 juni 2019 22:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Stoerder dan valse tussenstanden posten.
Hoe smaakte de eerste?quote:Op dinsdag 25 juni 2019 22:50 schreef GGMM het volgende:
Als dit nog 2-2 wordt eet ik mijn andere schoen ook op.
Heb toch niks aan één schoen.
Uh, Nederland scoort juist ontzettend vaak in de laatste minuten in het voetbal.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 22:51 schreef TheVulture het volgende:
Ach we hebben met Nederlandse sporters al zo vaak aan de andere kant van de medaille gezeten, het mag ook wel een keer meezitten... en de eerste helft was Japan echt nergens.
Anoukquote:
Nouja ze worden geen kampioen kniezer geval.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 22:51 schreef TheVulture het volgende:
Ach we hebben met Nederlandse sporters al zo vaak aan de andere kant van de medaille gezeten, het mag ook wel een keer meezitten... en de eerste helft was Japan echt nergens.
Neequote:Op dinsdag 25 juni 2019 22:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Kan ik een keer tv kijken zonder Anouk?
Clubs niet.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 22:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Uh, Nederland scoort juist ontzettend vaak in de laatste minuten in het voetbal.
En in de tweede helft had Japan er 4 moeten maken. Japan krijgt echt te weinig vanavondquote:Op dinsdag 25 juni 2019 22:51 schreef TheVulture het volgende:
Professioneel idd.quote:
Niemand geeft een neuk om Ajaxquote:
Daar dachten de Spurs anders over.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 22:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Uh, Nederland scoort juist ontzettend vaak in de laatste minuten in het voetbal.
Nee. Die krijgen we in de laatste minuut nog tegen.quote:
Ajax, Ambrosini, AZ.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 22:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niemand geeft een neuk om Ajax
Ja precies. Gaat Wiegman haar team nog niet aanpassenquote:Op dinsdag 25 juni 2019 22:53 schreef maxi-mus het volgende:
Straks weer dat gezeur van 'het maakt niet uit hoe, we hebben gewonnen'.
Hehehe scherpquote:Op dinsdag 25 juni 2019 22:53 schreef Scorpion_17 het volgende:
"Van Veenendaal komt.. twee vuisten zijn genoeg"
hihi
M'N OGEN!quote:
Welkom bij het vrouwenvoetbal!quote:Op dinsdag 25 juni 2019 22:51 schreef -Chakotay- het volgende:
die penalty was toch geen penalty of ben ik nou mal?
quote:
AZ tegen Sporting was wel heel vlies ja. Maar Nederlandse ploegen hebben toch ook wel eens mazzel gehad. Wel vooral in de groepsfase.quote:
Kleintje Pils vond het te ver rijden dit keerquote:Op dinsdag 25 juni 2019 22:54 schreef El-Stinho het volgende:
Ik lees net dat het HONDSTROUWE GEWELDIGE ORANJEPUBLIEK geen geluid maakte toen Nederland moeite had?
Jackie is altijd leuk om te zien.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 22:55 schreef x_PusSy_DeStRoYer_69_X het volgende:
Een lachende Groenen is dan wel leuk om te zien.
Oke, doei.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 22:55 schreef tompsv18 het volgende:
Nou jongens ik ben nu niet trots hoor! Als we zo willen winnen dan hoeft het niet van mij
Jeetje.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 22:55 schreef tompsv18 het volgende:
Nou jongens ik ben nu niet trots hoor! Als we zo willen winnen dan hoeft het niet van mij
Als PSV dit jaar kampioen was geworden had je het ook niet gevierd begrijp ik?quote:Op dinsdag 25 juni 2019 22:55 schreef tompsv18 het volgende:
Deze even bewaren voor aankomend seizoen.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 22:55 schreef tompsv18 het volgende:
Oke Hansquote:Op dinsdag 25 juni 2019 22:55 schreef maxi-mus het volgende:
Martens, Miedema, Beer
Vd Donk-Roord-Groenen
Verdediging hetzelfde of eventueel Bloodworth eruit.
Oké Hans, dankje.
Viergevergod.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 22:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
AZ tegen Sporting was wel heel vlies ja. Maar Nederlandse ploegen hebben toch ook wel eens mazzel gehad. Wel vooral in de groepsfase.
Die 3-2 in 2003 ook
Bij PSV hebben jullie bijna al jullie titels zo gewonnen.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 22:55 schreef tompsv18 het volgende:
quote:Op dinsdag 25 juni 2019 22:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als PSV dit jaar kampioen was geworden had je het ook niet gevierd begrijp ik?
Zo dan.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 22:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als PSV dit jaar kampioen was geworden had je het ook niet gevierd begrijp ik?
Of ze hadden een lekke band opgelopen, kan ook allemaal.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 22:55 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Kleintje Pils vond het te ver rijden dit keer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |