Stuk stront.twitter:MarcelMaijer twitterde op dinsdag 25-06-2019 om 21:18:05Kwartfinale in the pocket. Durf ik wel te stellen. Oranje Leeuwinnen echt veel te goed voor dit Japan. #NEDJAP reageer retweet
Niets is sterker dan dat ene woord. Roord.quote:
Tushy?quote:Op dinsdag 25 juni 2019 21:51 schreef superniger het volgende:
Ik ga een aflevering van Tushy kijken.
quote:Op dinsdag 25 juni 2019 21:51 schreef Zipportal het volgende:
Stuk stront.twitter:MarcelMaijer twitterde op dinsdag 25-06-2019 om 21:18:05Kwartfinale in the pocket. Durf ik wel te stellen. Oranje Leeuwinnen echt veel te goed voor dit Japan. #NEDJAP reageer retweet
wel de Raw versie neem ik aan.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 21:51 schreef superniger het volgende:
Ik ga een aflevering van Tushy kijken.
quote:Op dinsdag 25 juni 2019 21:51 schreef Zipportal het volgende:
Dank.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 21:52 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Niet bijzonder van beide kanten; terecht gelijkspel.
Dan kijk je niet vaak voetbalquote:Op dinsdag 25 juni 2019 21:54 schreef PippenScottie het volgende:
Ik vind het een prima wedstrijd. Heb nog nauwelijks iets gezien dit WK, maar de wedstrijd valt me niets tegen.
Al die gefrustreerde mannetjes, dat de vrouwen ook eens aandacht krijgen.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 21:55 schreef MaartjeFitz het volgende:
Dit wordt gewoon helemaal niets, 1-4 voor Japan. Daaaag Nederland is die hype ook weer voorbij.
Goed kijkbaar, niet superveel kansen.quote:
NOS stream was te slecht toen die goal vielquote:Op dinsdag 25 juni 2019 22:01 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Heb je de 1-1 ook?
(ik vraag dit namens Japan)
Yup plus binnenkant paal.quote:
quote:Op dinsdag 25 juni 2019 22:01 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
NOS stream was te slecht toen die goal viel
Dat klopt, helaas geen respons.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 22:02 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Nu weet jij nog steeds niet wat Tushy is he.
Niet hoogstaand, maar Nederland dacht het onder controle te hebben, en toen viel die goal.quote:
quote:Op dinsdag 25 juni 2019 22:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat klopt, helaas geen respons.
[ afbeelding ]
@GGMM vindt dit nog steeds leuk. Dit ook:twitter:harryvermeegen twitterde op donderdag 20-06-2019 om 15:26:59Naar links naar rechts! #snollebollekes #wk2019 #wkvrouwen #OranjeLeeuwinnen #NEDCAN https://t.co/K468YK9PNi reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat levert goeie hentai opquote:
quote:Op dinsdag 25 juni 2019 22:05 schreef Zipportal het volgende:
@:GGMM vindt dit nog steeds leuk. Dit ook:twitter:harryvermeegen twitterde op donderdag 20-06-2019 om 15:26:59Naar links naar rechts! #snollebollekes #wk2019 #wkvrouwen #OranjeLeeuwinnen #NEDCAN https://t.co/K468YK9PNi reageer retweet
Pest me niet zo!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
He bahquote:
In de rust gewisseld?quote:Op dinsdag 25 juni 2019 22:05 schreef maxi-mus het volgende:
Ah leuk, Sjanies heeft weer een nieuw kapsel.
Shanice vd sanden?quote:Op dinsdag 25 juni 2019 22:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
Er was iemand echt heel slecht. Ik noem geen namen. Het begint met een V en eindigt op ollenhoven
Wat een baas is dat.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 22:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
Er was iemand echt heel slecht. Ik noem geen namen. Het begint met een V en eindigt op ollenhoven
@GGMMquote:Op dinsdag 25 juni 2019 22:07 schreef Bosbeetle het volgende:
Een japanner verkleed als nijntjetoch respect voor Dick Bruna san...
Terwijl dat normaal een zeer gewaardeerde kracht is.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 22:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
quote:Op dinsdag 25 juni 2019 22:08 schreef matthijst het volgende:
Ah, Miedema met de klassieke damesvoetbalactie: schop hard genoeg en hoop dat de bal door de tegenstander heen gaat.
Zelfs die Belg was beter.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 22:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ze zijn gek op Nijntje.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 22:07 schreef Bosbeetle het volgende:
Een japanner verkleed als nijntjetoch respect voor Dick Bruna san...
quote:Op dinsdag 25 juni 2019 22:08 schreef matthijst het volgende:
Ah, Miedema met de klassieke damesvoetbalactie: schop hard genoeg en hoop dat de bal door de tegenstander heen gaat.
Laat Pieter van Vollenhoven met rust.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 22:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
Miffy maar toch raar als je een wedstrijd speelt tegen nederland.quote:
eens met deze stellingquote:Op dinsdag 25 juni 2019 22:09 schreef Coco. het volgende:
Stelling:
Vollenhoven is een schande voor haxball.
Miffy bedoel jequote:
Leuk, maar niet hier.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 22:09 schreef Coco. het volgende:
Stelling:
nou nou nouquote:Op dinsdag 25 juni 2019 22:09 schreef Coco. het volgende:
Stelling:
Die is na dit toernooi ook wel klaar lijkt me.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 22:09 schreef maxi-mus het volgende:
Hoe lang duurt het nog voordat die coach inziet dat Spitse er he-le-maal niks van kan?
Eensquote:Op dinsdag 25 juni 2019 22:09 schreef Coco. het volgende:
Stelling:
das dan weer ander soort hentaiquote:
quote:Op dinsdag 25 juni 2019 22:09 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Miffy maar toch raar als je een wedstrijd speelt tegen nederland.
Miffy danquote:
wel eens, maar ben nu mijn vakantie aan het plannenquote:
grappquote:Op dinsdag 25 juni 2019 22:12 schreef GGMM het volgende:
Jammer dat Sharice vd Sanden niet vanuit alle standen schiet, anders had ik de grapp Sharice schiet van alle Standen kunnen maken
Echt warm is het.
Stop maarquote:Op dinsdag 25 juni 2019 22:12 schreef GGMM het volgende:
Jammer dat Sharice vd Sanden niet vanuit alle standen schiet, anders had ik de grapp Sharice schiet van alle Standen kunnen maken
Echt warm is het.
Gezelligquote:
Drizzt is een geweldige mod.quote:
Ik ben Asti aan het drinken, ik had dan kunnen zeggen:quote:Op dinsdag 25 juni 2019 22:12 schreef GGMM het volgende:
Echt warm is het.
Vollenhoven nam jouw plaats in.quote:
Drizzt is sinds kort gloednieuw.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 22:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Drizzt schijnt hier mod te zijn maar die werkschuwe ginger doet hier net zoveel als in zijn dagelijkse leven.
Een waardige vervanger merk ikquote:Op dinsdag 25 juni 2019 22:14 schreef Coco. het volgende:
[..]
Vollenhoven nam jouw plaats in.
Dat hebben we geweten. (voornamelijk GGMM)
Spike vegeta’s runs zijn legendarisch, en natuurlijk TASbot!quote:
Hier ga je geen wk mee winnen.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 22:16 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Martens is weer ontzichtbaar na haar doelpunt. Van der Sanden speelt al een aantal wedstrijden slecht maar die slappe hap genaamd Wiegmans durft haar basiselftal nooit te veranderen.
'We hadden balbezit' en dat soort quatschquote:Op dinsdag 25 juni 2019 22:16 schreef SamCooke het volgende:
En achteraf janken dat ze de wedstrijd onder controle hadden.
Sarina van Marwijkquote:Op dinsdag 25 juni 2019 22:16 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Martens is weer ontzichtbaar na haar doelpunt. Van der Sanden speelt al een aantal wedstrijden slecht maar die slappe hap genaamd Wiegmans durft haar basiselftal nooit te veranderen.
Ik wist niet eens dat het aan was.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 22:17 schreef Bolasie het volgende:
Wisten jullie al dat het uit is tussen Adil Rami en Pamela Anderson?
Staat Cillessen op doel dan?quote:Op dinsdag 25 juni 2019 22:17 schreef Watashiwa het volgende:
ze moeten wel winnen, bij penalties verliest NED.
Zeker niet nee. Het spel van het Nederlandse vrouwen elftal is zo makkelijk te analyseren voor de tegenstanders, aangezien Wiegmans toch nog nooit wat wijzigt.quote:
Die keeper heeft best aardige statistieken.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 22:17 schreef Watashiwa het volgende:
ze moeten wel winnen, bij penalties verliest NED.
Pamela Anderson is al 15 jaar over de houdbaarheidsdatum.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 22:17 schreef Bolasie het volgende:
Adil Rami ook.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 22:19 schreef Perrin het volgende:
[..]
Pamela Anderson is al 15 jaar over de houdbaarheidsdatum.
BEERENGODINquote:Op dinsdag 25 juni 2019 22:18 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Die had nog zijn out-of-jail-cards Robben en Sneijder in 2010.
Spitse ook vind ik.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 22:21 schreef -XOR- het volgende:
Van Den Donk speelt een behoorlijke wedstrijd.
Daar lijkt ze ook wel een beetje op.quote:
Neequote:
Africa Cupquote:Op dinsdag 25 juni 2019 22:22 schreef MC-Morgan het volgende:
Net als met Veldwijk, in het Africa Cup topic, zijn mijn verzoeken gehoord.
Hahaha ik nu ookquote:Op dinsdag 25 juni 2019 22:22 schreef GGMM het volgende:
Rennen rennen rennen rennen rennen met je kut
Godver dit zit nu in mijn hoofd.
Hansjequote:Op dinsdag 25 juni 2019 22:22 schreef GGMM het volgende:
Rennen rennen rennen rennen rennen met je kut
Godver dit zit nu in mijn hoofd.
Er is weer een uitbraak daar.quote:
Alleen als ie lacht.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 22:24 schreef Slobeend het volgende:
Heeft iemand de werken van Seedorf gezien in de Afrika Cup?
Frankrijk deed het in '98 en werd er wereldkampioen mee.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 22:24 schreef Scorpion_17 het volgende:
Een verlenging al in de 8ste finales is een van de kutste dingen die je conditioneel kan overkomen
dacht dat je niet keekquote:
Ik heb ooit een bijzonder onsmakelijke film gezien, waarin een van zijn enkel tot z'n kruin getatoeëerde drummer er steeds op klom.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 22:17 schreef Bolasie het volgende:
Geen idee hoe warm het hier is op mijn kamer, terwijl ik mijn ramen open heb staan, alleen mijn laptop gebruik en naar muziek luister.quote:
Koude douche nemen.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 22:27 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Geen idee hoe warm het hier is op mijn kamer, terwijl ik mijn ramen open heb staan, alleen mijn laptop gebruik en naar muziek luister.
Wat moet ik nog meer doen om het niet warm te hebben?
Also also alsoquote:
De ramen dichthouden op zo'n warme dag.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 22:27 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Geen idee hoe warm het hier is op mijn kamer, terwijl ik mijn ramen open heb staan, alleen mijn laptop gebruik en naar muziek luister.
Zo komen wel de muggen binnen.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 22:27 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Zoek je verkoeling? Neem een warme douchequote:
quote:Op dinsdag 25 juni 2019 22:27 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dat kan haast niet.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 22:27 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Overdag ja, nu niet meer.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 22:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De ramen dichthouden op zo'n warme dag.
Dan doe ik al jaren iets verkeerd.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 22:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zoek je verkoeling? Neem een warme douche
"Door de warmte van een bad of douche gaan je bloedvaten openstaan. Daardoor kun je - als je uit de warmte van het bad of de douche komt - makkelijker lichaamswarmte verliezen. Koud douchen is om die reden juist geen goed idee: dan vernauwen je bloedvaten en raak je de warmte juist moeilijker kwijt."
Dat zei ik ook toen ik de deur achter me dicht trok toen ik klaar was bij je moeder gister.quote:
Ben benieuwd naar de counter.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 22:29 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Dat zei ik ook toen ik de deur achter me dicht trok toen ik klaar was bij je moeder gister.
Hoeveel is dat geworden?quote:Op dinsdag 25 juni 2019 22:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
Quick '20 zou van allebei deze teams winnen.
Bij mij op zolder niet hoor.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 22:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het is buiten warmer bij mij dan binnen.
Dit is onzinquote:Op dinsdag 25 juni 2019 22:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zoek je verkoeling? Neem een warme douche
"Door de warmte van een bad of douche gaan je bloedvaten openstaan. Daardoor kun je - als je uit de warmte van het bad of de douche komt - makkelijker lichaamswarmte verliezen. Koud douchen is om die reden juist geen goed idee: dan vernauwen je bloedvaten en raak je de warmte juist moeilijker kwijt."
Na de 1-0 had je gewoon door moeten drukken ipv dat laffe rondtikken achterinquote:Op dinsdag 25 juni 2019 22:30 schreef FlyingEagle het volgende:
Nederland is te bang geworden om een tegen treffer te krijgen, dit gaat Japan wel winnen.
Nee tijdensquote:Op dinsdag 25 juni 2019 22:30 schreef SamCooke het volgende:
Stelling: Wiegman moet na dit WK vertrekken.
Vannacht netjes OP mijn dekbed geslapen en nergens last van gehad.quote:
Ditquote:Op dinsdag 25 juni 2019 22:30 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Na de 1-0 had je gewoon door moeten drukken ipv dat laffe rondtikken achterin
Barcelona-overtrek met deet ingesmeerd?quote:Op dinsdag 25 juni 2019 22:30 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Vannacht netjes OP mijn dekbed geslapen en nergens last van gehad.
Hij is al een tijdje niet meer Barcelona fan.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 22:31 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Barcelona-overtrek met deet ingesmeerd?
quote:
Ik heb alleen een Ajax-overtrek af en toe. Aan Barcelona committeer ik me niet, beste -XOR-.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 22:31 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Barcelona-overtrek met deet ingesmeerd?
Hele dag beneden gezeten en pas 's avonds naar boven gegaan.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 22:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De ramen dichthouden op zo'n warme dag.
Gewoom frustrerend om naar te kijken.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 22:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
Alle passes verkeerdIs het zo moeilijk om op juiste snelheid en juiste richting de bal te geven
Donald Duck ook nog?quote:Op dinsdag 25 juni 2019 22:32 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik heb alleen een Ajax-overtrek af en toe. Aan Barcelona committeer ik me niet, beste -XOR-.
Kopwedstrijd winnen als je 30cm korter bent.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 22:32 schreef bombmannl het volgende:
Japanse godenhoop dat ze winnen zodat deze hype voorbij is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |