Je zal snel de legging in je inbox vinden!quote:Op dinsdag 25 juni 2019 16:56 schreef loni55 het volgende:
Doe maar. Wat kan ik volgend jaar verwachten?
Spannend!quote:Op woensdag 26 juni 2019 13:11 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Je zal snel de legging in je inbox vinden!
Het is voor mensen vaak te persoonlijk maar uiteraard kan ik de legging hier plaatsen.quote:Op donderdag 27 juni 2019 22:59 schreef Lunatiek het volgende:
Is het niet interessanter voor FOK! om de legging voor iemand hier te plaatsen en dan de reactie te lezen?
Wat voor legging doe je eigenlijk? Met welk tarot-dek? En hoe doe je de interpretatie, zeker als je ons niet persoonlijk kent?
Nope. Ik ben vooral benieuwd naar de bredere tendensen: of en waar veranderingen te verwachten zijn.quote:Op zondag 30 juni 2019 19:12 schreef MissVanity het volgende:
Dit is de eerste legging in een lange tijd maar wel weer heel fijn om te doen. Tinkepink, jij bent de volgende! Heb je een specifieke vraag?
Gelukkig heb je daar zelf invloed op. Je hoeft natuurlijk niet te gaan zitten afwachtenquote:Op zondag 7 juli 2019 13:22 schreef Tinkepink het volgende:
Dank je. Een zeer goede weergave van de zakelijke verandering die ik momenteel doormaak. Ben alleen niet helemaal gelukkig met de uitkomst... ;-)
Wat kun je precies met die Tarot kaartleggingen ?quote:Op dinsdag 25 juni 2019 16:42 schreef MissVanity het volgende:
Een aantal jaar geleden deed ik regelmatig kaartleggingen samen met wat andere fokkers. Na de geboorte van mijn zoon ben ik ermee gestopt maar inmiddels lijkt het me heel leuk om het toch weer op te gaan pakken. Ik wil nu graag polsen of er belangstelling is. Lijkt het je leuk om een kaartlezing te ontvangen? Let me know!
Serieus topic.quote:Op donderdag 18 juli 2019 13:42 schreef McBrokkie het volgende:
Is dit een trolltopic of een serieus topic?
Mij!quote:Op dinsdag 9 juli 2019 12:15 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Gelukkig heb je daar zelf invloed op. Je hoeft natuurlijk niet te gaan zitten afwachten
Kan ik nog iemand verblijden met een legging?
Doe maar in het topicquote:Op dinsdag 23 juli 2019 16:51 schreef MissVanity het volgende:
Omdat er niet echt animo was heb ik een aantal dagen niet gekeken in dit topic. Jullie krijgen allemaal een legging!
Eerst Yvonne dan Anne en dan ben jij Twinkle.
pirlo444, met tarotkaarten kan je inzicht krijgen in jezelf of je situatie. Je kan antwoorden krijgen op je vragen en het is gewoon leuk om te doen/lezen
Yvonne, wil jij de legging privé of in het topic?
Doe ik! Hopelijk vanavond alquote:
quote:Op dinsdag 23 juli 2019 16:51 schreef MissVanity het volgende:
Omdat er niet echt animo was heb ik een aantal dagen niet gekeken in dit topic. Jullie krijgen allemaal een legging!
pirlo444, met tarotkaarten kan je inzicht krijgen in jezelf of je situatie. Je kan antwoorden krijgen op je vragen en het is gewoon leuk om te doen/lezen
Super! Ik ben heel benieuwd. Mag in dit topicquote:Op dinsdag 23 juli 2019 16:51 schreef MissVanity het volgende:
Ieder z'n eigen methode.quote:Op zondag 28 juli 2019 05:54 schreef suijkerbuijk het volgende:
Het werk zo niet zucht .
De kaarten moeten getrokken worden door de persoon voor wie het bestemd is.
Het idee is dat je je op de persoon concentreert en die in verband brengt met de betekenissen van de kaarten en de plaats waar die kaarten liggen in een gekozen patroon. Het is lastig als je de persoon niet goed kent en de kaarten dus niet goed in verband kunt brengen met de persoon.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 23:20 schreef Remqo het volgende:
Maar zou je het voor een leek ook uit kunnen leggen hoe zo'n reading gaat?
Dit is een vraag op antwoord van @Lunatiek ?quote:Op zondag 28 juli 2019 17:05 schreef Cockwhale het volgende:
Als je voor dezelfde persoon legt met exact dezelfde vraag, hoor je dan niet exact dezelfde kaarten te trekken? Of wordt deze mogelijkheid tot controle weer onderuit getikt door 1 of andere vage ingevoerde regel, die omschrijft dat je maar 1x dezelfde persoon + vraag kunt doen.
Zou leuk zijn als je het op zou pakken, welk kaartendeck heb je?quote:Op dinsdag 25 juni 2019 16:42 schreef MissVanity het volgende:
Een aantal jaar geleden deed ik regelmatig kaartleggingen samen met wat andere fokkers. Na de geboorte van mijn zoon ben ik ermee gestopt maar inmiddels lijkt het me heel leuk om het toch weer op te gaan pakken. Ik wil nu graag polsen of er belangstelling is. Lijkt het je leuk om een kaartlezing te ontvangen? Let me know!
Yepquote:Op woensdag 28 augustus 2019 23:05 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Dit is een vraag op antwoord van @:Lunatiek ?
Dat ligt aan de persoon en de betrouwbaarheid. Als je geen vertrouwen in de kaarten hebt, dan hoef je het maar 1 keer te doen. Heb je geen vertrouwen, dan wil je net zolang doorgaan tot je de gewenste uitkomst hebt.quote:Op zondag 28 juli 2019 17:05 schreef Cockwhale het volgende:
Als je voor dezelfde persoon legt met exact dezelfde vraag, hoor je dan niet exact dezelfde kaarten te trekken? Of wordt deze mogelijkheid tot controle weer onderuit getikt door 1 of andere vage ingevoerde regel, die omschrijft dat je maar 1x dezelfde persoon + vraag kunt doen.
Waar zie jij een waarheidsclaim?quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 18:42 schreef Cockwhale het volgende:
Als het een interpretatie is, wat is dan het hele nut ervan? Ik snap dat het leuk is als een nieuwsgierigheid en spelletje, maar als een "waarheidsclaim" verliest het alle waarde. Sowieso is tarot een lopende contradictie als de voorspelling geen rekening houdt met de voorkennis die die voorspelling met zich meebrengt.
De conclusie is dus: de interpretatie van de kaarten is dit, maar het kan eigenlijk van alles zijn...
quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 23:09 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Je moet het doen om het te ontdekken.
Nee. Veel meer dan dat. Maar je moet het ervaren.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 23:34 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Klinklare onzin dus, gewoon een leuk spelletje met een mysterieus tintje.
Precies! En er voor open staan natuurlijk.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 23:39 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Nee. Veel meer dan dat. Maar je moet het ervaren.
Openstaan voor de ervaring. Het gewoon een keer serieus doen, van beide kanten. Zonder aan te nemen dat het allemaal onzin is. Het is inderdaad onzin als je er niet serieus induikt en de ervaring niet toelaat. Je zult ervaren dat het geen magie is, maar meer iets psychologisch waarmee je jezelf en anderen kunt helpen, volgens theorieën uit de psychologie (geldt voor alle manieren van orakelen en divineren). Als je denkt dat Tarot De Ene Waarheid over de Toekomst onthuld, of dat zou moeten doen, ben je flink van het padje.quote:Op dinsdag 3 september 2019 14:00 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Precies! En er voor open staan
Je mag altijd voor mij leggen.quote:Op dinsdag 3 september 2019 14:00 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Precies! En er voor open staan natuurlijk.
>> Vraag me trouwens af of @:Jogy , @:argo , @:Farenji , @:Sigaartje , @:kolbasa of @:manianman ooit nog Tarot leggen?
Zo ja, interesse om hier eens een legging te doen?![]()
Ik heb een deck, der katharen, maar ben er nog niet goed genoeg in..quote:
Ik heb ook een deck, maar leggen heb ik al heel lang niet meer gedaan. De kaarten zijn prachtig. op basis van sommige plaatjes heb ik korte verhalen geschreven.quote:Op woensdag 4 september 2019 15:42 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Ik heb een deck, der katharen, maar ben er nog niet goed genoeg in..
Jij wel?
Dat zeg ik, een spelletje dus met een mysterieus tintje 'cause you never know' -gedachte.quote:Op dinsdag 3 september 2019 15:30 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Openstaan voor de ervaring. Het gewoon een keer serieus doen, van beide kanten. Zonder aan te nemen dat het allemaal onzin is. Het is inderdaad onzin als je er niet serieus induikt en de ervaring niet toelaat. Je zult ervaren dat het geen magie is, maar meer iets psychologisch waarmee je jezelf en anderen kunt helpen, volgens theorieën uit de psychologie (geldt voor alle manieren van orakelen en divineren). Als je denkt dat Tarot De Ene Waarheid over de Toekomst onthuld, of dat zou moeten doen, ben je flink van het padje.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |