Je zal snel de legging in je inbox vinden!quote:Op dinsdag 25 juni 2019 16:56 schreef loni55 het volgende:
Doe maar. Wat kan ik volgend jaar verwachten?
Spannend!quote:Op woensdag 26 juni 2019 13:11 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Je zal snel de legging in je inbox vinden!
Het is voor mensen vaak te persoonlijk maar uiteraard kan ik de legging hier plaatsen.quote:Op donderdag 27 juni 2019 22:59 schreef Lunatiek het volgende:
Is het niet interessanter voor FOK! om de legging voor iemand hier te plaatsen en dan de reactie te lezen?
Wat voor legging doe je eigenlijk? Met welk tarot-dek? En hoe doe je de interpretatie, zeker als je ons niet persoonlijk kent?
Nope. Ik ben vooral benieuwd naar de bredere tendensen: of en waar veranderingen te verwachten zijn.quote:Op zondag 30 juni 2019 19:12 schreef MissVanity het volgende:
Dit is de eerste legging in een lange tijd maar wel weer heel fijn om te doen. Tinkepink, jij bent de volgende! Heb je een specifieke vraag?
Gelukkig heb je daar zelf invloed op. Je hoeft natuurlijk niet te gaan zitten afwachtenquote:Op zondag 7 juli 2019 13:22 schreef Tinkepink het volgende:
Dank je. Een zeer goede weergave van de zakelijke verandering die ik momenteel doormaak. Ben alleen niet helemaal gelukkig met de uitkomst... ;-)
Wat kun je precies met die Tarot kaartleggingen ?quote:Op dinsdag 25 juni 2019 16:42 schreef MissVanity het volgende:
Een aantal jaar geleden deed ik regelmatig kaartleggingen samen met wat andere fokkers. Na de geboorte van mijn zoon ben ik ermee gestopt maar inmiddels lijkt het me heel leuk om het toch weer op te gaan pakken. Ik wil nu graag polsen of er belangstelling is. Lijkt het je leuk om een kaartlezing te ontvangen? Let me know!
Serieus topic.quote:Op donderdag 18 juli 2019 13:42 schreef McBrokkie het volgende:
Is dit een trolltopic of een serieus topic?
Mij!quote:Op dinsdag 9 juli 2019 12:15 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Gelukkig heb je daar zelf invloed op. Je hoeft natuurlijk niet te gaan zitten afwachten
Kan ik nog iemand verblijden met een legging?
Doe maar in het topicquote:Op dinsdag 23 juli 2019 16:51 schreef MissVanity het volgende:
Omdat er niet echt animo was heb ik een aantal dagen niet gekeken in dit topic. Jullie krijgen allemaal een legging!
Eerst Yvonne dan Anne en dan ben jij Twinkle.
pirlo444, met tarotkaarten kan je inzicht krijgen in jezelf of je situatie. Je kan antwoorden krijgen op je vragen en het is gewoon leuk om te doen/lezen
Yvonne, wil jij de legging privé of in het topic?
Doe ik! Hopelijk vanavond alquote:
quote:Op dinsdag 23 juli 2019 16:51 schreef MissVanity het volgende:
Omdat er niet echt animo was heb ik een aantal dagen niet gekeken in dit topic. Jullie krijgen allemaal een legging!
Eerst Yvonne dan Anne en dan ben jij Twinkle.
pirlo444, met tarotkaarten kan je inzicht krijgen in jezelf of je situatie. Je kan antwoorden krijgen op je vragen en het is gewoon leuk om te doen/lezen
Yvonne, wil jij de legging privé of in het topic?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |