Dat wordt genot.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 13:22 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Herinnering: Zaterdag Putten - Feyenoord live op FOX1.
Dat kun je over elke club wel zeggen.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 13:22 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Dat wel, maar lijkt me een ontzettend moeilijke club.
Oke.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 13:30 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Dat kun je over elke club wel zeggen.
30 graden aids.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 13:22 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Radio Gelderland luisterenquote:Op dinsdag 25 juni 2019 13:22 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Ik ben bezig met een opleiding tot fysiek trainer voor voetballers en mijn begeleider is bezig met een overstap van Sparta naar Feyenoord. Hoewel Feyenoord mijlenver voorloopt op Sparta sinds 1908 er staat lopen we in Nederland nog heel ver achter op clubs in Engeland.quote:
Ok, had toevallig dit gezienquote:Op dinsdag 25 juni 2019 15:16 schreef leeroy het volgende:
[..]
Ik ben bezig met een opleiding tot fysiek trainer voor voetballers en mijn begeleider is bezig met een overstap van Sparta naar Feyenoord. Hoewel Feyenoord mijlenver voorloopt op Sparta sinds 1908 er staat lopen we in Nederland nog heel ver achter op clubs in Engeland.
Datagebruik is heel interessant in de sport, ook iets waar veel te halen valt in Nederland. Mijn leraar heeft gewerkt voor Crystal Palace & Arsenal en daar gebruiken ze het al wel een stuk meer dan hier.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 15:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ok, had toevallig dit gezien, vond het al aardig ver gaan maar uiteraard zullen er clubs veel verder in zijn.
Scoren met data
Data spelen een belangrijke rol in de sport- en bewegingswereld.
Zo ontdekte bewegingswetenschapper Vosse de Boode dat Nederlandse keepers het keepen verkeerd aanleren.
https://www.dekennisvannu(...)van-Nu/VPWON_1304870
Interessant! Ik heb ook wel het een en ander genetwerkt met mensen uit die takken, daar komen veel interessante verhalen uit. Met name dat veel mensen liever niet in het voetbal willen werken omdat de sport vreselijk conservatief is in haar methoden (laat staan Nederland). Is ook niet zo gek, het blijft de ‘sport van het volk’ en zolang mensen als Derksen de belangrijkste rol hebben in de publieke opinie van mensen is het lastig te veranderen.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 15:16 schreef leeroy het volgende:
[..]
Ik ben bezig met een opleiding tot fysiek trainer voor voetballers en mijn begeleider is bezig met een overstap van Sparta naar Feyenoord. Hoewel Feyenoord mijlenver voorloopt op Sparta sinds 1908 er staat lopen we in Nederland nog heel ver achter op clubs in Engeland.
Tonnygodquote:De transfer van Tonny Vilhena van Feyenoord naar FC Krasnodar is definitief afgerond. De 24-jarige international is medisch goedgekeurd en heeft dinsdagavond een contract voor vijf jaar getekend bij de club uit Rusland. Feyenoord en FC Krasnodar bereikten eind vorige week een principeakkoord over de overgang.
Feyenoord neemt daarmee afscheid van een kind van de club. Vilhena werd groot op Varkenoord en speelde vanaf zijn zesde in de jeugdopleiding. Als beloning voor zijn ontwikkeling volgde begin 2012 op zeventienjarige leeftijd zijn officiële debuut in de hoofdmacht van Feyenoord. Vanaf het daaropvolgende seizoen maakte de linkspoot vast deel uit van de eerste selectie, waarna in 2016 zijn eerste interland volgde voor het Nederlands elftal.
Vooral de afgelopen seizoenen waren voor Vilhena zeer succesvol in De Kuip. Zo had de middenvelder als vaste waarde een groot aandeel in het winnen van de landstitel in 2017 en won hij de KNVB Beker in 2016 en 2018 en de Johan Cruijff Schaal in 2017 en 2018. Bovendien is Vilhena de jongste Feyenoorder ooit met meer dan tweehonderd Eredivisiewedstrijden voor de club achter zijn naam.
Daarom vond ik dat artikel over de jeugdopleiding zo jammer, weet er helaas ook niet het fijne van maar vrees dat er een kern van waarheid in zit mede omdat het een vrij conservatieve bedoeling is bij veel clubs. Niet alleen bij de profclubs hoor, ik voetbal zelf op amateur niveau en ik heb teamgenoten die weigeren extra inspanning te willen leveren na een blessure om zo sneller fit te worden.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 20:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Interessant! Ik heb ook wel het een en ander genetwerkt met mensen uit die takken, daar komen veel interessante verhalen uit. Met name dat veel mensen liever niet in het voetbal willen werken omdat de sport vreselijk conservatief is in haar methoden (laat staan Nederland). Is ook niet zo gek, het blijft de ‘sport van het volk’ en zolang mensen als Derksen de belangrijkste rol hebben in de publieke opinie van mensen is het lastig te veranderen.
https://www.vi.nl/nieuws/(...)d-om-steven-berghuisquote:Zowel PSV als Feyenoord gaat ervan uit komend seizoen te kunnen beschikken over Steven Berghuis. De vraag is welke club een beter verhaal te vertellen had.
De 27-jarige aanvaller liet eind vorig seizoen weten graag op zoek te gaan naar een andere uitdaging, ondanks een contract in De Kuip dat nog twee jaar doorloopt. PSV was er snel bij en sprak al met de speler over een overgang naar Eindhoven. Dat was een goed onderhoud. Berghuis moet in Eindhoven de vervanger worden van Hirving Lozano, van wie iedereen uitgaat dat zijn zaakwaarnemer Mino Raiola wel een club voor hem zal vinden. Of als Steven Bergwijn vertrekt, heeft PSV ook behoefte aan een speler met scorend vermogen en assists. Die neemt Berghuis wel mee. Vorig seizoen kwam hij tot twaalf goals en twaalf assists.
PSV is dus afhankelijk van de transfers van Bergwijn en Lozano. De club is niet in staat even een paar miljoen voor te schieten, want Feyenoord vraagt wel de hoofdprijs, naar verluidt zo'n twintig miljoen euro. Al valt daarover natuurlijk wel te onderhandelen, terwijl PSV wel cash heeft als de club Lozano en zeker Bergwijn verkoopt. Maar het liefst houdt Feyenoords nieuwe trainer Jaap Stam Berghuis in Rotterdam. Daarover sprak ook hij met de aanvaller en ook dat was volgens Stam zelf een goed onderhoud. 'Aardige gozer, goeie speler. Lijkt me duidelijk dat ik hem er graag bij heb. En wij bij Feyenoord moeten gewoon zorgen dat Berghuis blijft.'
Dan de speler zelf. Hij viert momenteel nog vakantie. Tijd zat om na te denken over zijn toekomst. Berghuis weet dat hij bij PSV kans heeft op Champions League-voetbal, mocht de club zich ervoor plaatsen, terwijl hij in een andere omgeving met een andere trainer zich wellicht nog beter kan ontwikkelen, om binnen twee jaar nog een keer de stap te maken naar het buitenland. Bij Feyenoord weet hij wat hij heeft en krijgt, maar ook hoe groot zijn status is. Bovendien heeft hij in Rotterdam alles al gewonnen wat er te winnen viel.
De vraag is nu welke club een beter verhaal te vertellen had: Feyenoord of PSV
Viel me ook al op jaquote:Op woensdag 26 juni 2019 08:51 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
https://www.vi.nl/nieuws/(...)d-om-steven-berghuis
Wat een artikel weer van Krabby
Zoveel woorden, maar aan het eind weet je precies net zoveel als aan het begin.
Zolang Martijn maar aan zijn artikel quotum komt he. Volgens mij wil hij ontzettend graag weg bij VI, doet nog zijn artikeltjes wat hij moet doen, zonder inhoud, maar kan niet wachten tot Feyenoord hem vraagt als persvoorlichter zoals bij PSV met Slegers.quote:Op woensdag 26 juni 2019 08:54 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Viel me ook al op ja
Dit was een paar weken geleden al helemaal bekend
quote:Op woensdag 26 juni 2019 08:51 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Precies dit dusquote:Op woensdag 26 juni 2019 08:51 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Dat moet je ook niet willen. We hebben 'm voor 7 gekocht. Dan mag je flink wat neertellen om onze huidige beste speler over te nemen. 18 miljoen minstens. Anders lekker behouden.quote:Op woensdag 26 juni 2019 12:14 schreef timmmmm het volgende:
Voor minder dan 15 zou ik hem aan de directe concurrent niet verkopen
Uhu, inderdaad.quote:Op woensdag 26 juni 2019 12:33 schreef Craptacular het volgende:
Hij is misschien 10 a 12 miljoen waard. Niet meer.
Prima, maar daarvoor vertrekt hij nietquote:Op woensdag 26 juni 2019 12:33 schreef Craptacular het volgende:
Hij is misschien 10 a 12 miljoen waard. Niet meer.
Utrecht kan dat ook helemaal niet betalen joh.quote:Op woensdag 26 juni 2019 12:14 schreef timmmmm het volgende:
Zeker, net als zo'n Neres die al in het vliegtuig naar China zat maar er toen vanaf zag omdat zijn club hem niet wilde laten gaan.quote:Op woensdag 26 juni 2019 12:39 schreef Rocket Ride het volgende:
Ach, het is maar net wat hij zelf wil. De spelers hebben tegenwoordig echt wel de zeggenschap hierover. Als hij echt wil gaan, gebeurt het ook wel. Moet je blij zijn met 13 a 14 miljoen.
Als het dan maar snel duidelijk is, dan heeft Sjakie genoeg tijd om de centen te herinvesteren.
Als jij ergens per se niet wil gaan voetballen gebeurt dat niet lijkt me.quote:Op woensdag 26 juni 2019 12:48 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Zeker, net als zo'n Neres die al in het vliegtuig naar China zat maar er toen vanaf zag omdat zijn club hem niet wilde laten gaan.
Was echt de keuze van de speler
Alleen weet hij ook wel dat Feyenoord hem voor een behoorlijk bedrag heeft gehaald en dat ze aan hem willen verdienen. Zeker als je 'm aan een PSV verkoopt.quote:Op woensdag 26 juni 2019 12:39 schreef Rocket Ride het volgende:
Ach, het is maar net wat hij zelf wil. De spelers hebben tegenwoordig echt wel de zeggenschap hierover. Als hij echt wil gaan, gebeurt het ook wel. Moet je blij zijn met 13 a 14 miljoen.
Als het dan maar snel duidelijk is, dan heeft Sjakie genoeg tijd om de centen te herinvesteren.
Jaaaa, daar is 'ie weer. De 'Utrecht/AZ/Vitesse is jullie concurrent' actquote:Op woensdag 26 juni 2019 12:47 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Utrecht kan dat ook helemaal niet betalen joh.
Ik wist niet dat Heracles ook geïnteresseerd is?quote:Op woensdag 26 juni 2019 12:14 schreef timmmmm het volgende:
maar zou het voor hem persoonlijk zo'n verbetering zijn dan financieel gezien?quote:Op woensdag 26 juni 2019 12:19 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat moet je ook niet willen. We hebben 'm voor 7 gekocht. Dan mag je flink wat neertellen om onze huidige beste speler over te nemen. 18 miljoen minstens. Anders lekker behouden.
Dat waren ze toch ook meer dan Ajax & PSVquote:Op woensdag 26 juni 2019 12:51 schreef fetX het volgende:
[..]
Jaaaa, daar is 'ie weer. De 'Utrecht/AZ/Vitesse is jullie concurrent' act
Waarschijnlijk niet. Volgens mij lag het salarisplafond, tot vorig jaar/2 jaar terug, van Feyenoord zelfs hoger dan van PSV. Ik zou die (kleine) stap ook niet zetten als ik hem was. Bij Feyenoord blijven of het buitenland weer proberen.quote:Op woensdag 26 juni 2019 12:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
maar zou het voor hem persoonlijk zo'n verbetering zijn dan financieel gezien?
We hebben amper een concurrent joh. Eilandgenot.quote:Op woensdag 26 juni 2019 12:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat waren ze toch ook meer dan Ajax & PSV
Enkel AZ 3 wedstrijdjes ofzo. Voor de rest was er geen concurrent, en waren wij ook geen concurrent.quote:Op woensdag 26 juni 2019 12:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat waren ze toch ook meer dan Ajax & PSV
Die wil hem ook niet hebben, maar een van de andere directe concurrenten.quote:Op woensdag 26 juni 2019 12:47 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Nog zo eentje die halverwege het vegen nog naar moeder moet roepen hoe het ook alweer moet.quote:Op woensdag 26 juni 2019 12:53 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
Ik wist niet dat Heracles ook geïnteresseerd is?
hap toch niet zoquote:Op woensdag 26 juni 2019 13:40 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Die wil hem ook niet hebben, maar een van de andere directe concurrenten.
Of begrijp je het begrip concurrent niet? Je bent wel mokerdom als je zelf niet kan bedenken dat iedereen tegen wie je moet spelen een concurrent is
Hallo, John? Ben jij dit?quote:Op woensdag 26 juni 2019 12:47 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Prima, maar daarvoor vertrekt hij niet
@GGMM vindt dit een leuke grap.quote:Op woensdag 26 juni 2019 12:47 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Ergens weggaan is iets anders dan ergens naartoe gaan.quote:Op woensdag 26 juni 2019 12:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als jij ergens per se niet wil gaan voetballen gebeurt dat niet lijkt me.
Wat een curieuze metafoor, ik vind hem niet zo geslaagd.quote:Op woensdag 26 juni 2019 13:43 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nog zo eentje die halverwege het vegen nog naar moeder moet roepen hoe het ook alweer moet.
Iedereen tegen wie je speelt, wil je niet sterker maken. Of dat nu Vitesse is of PSV.
Logisch. Je kunt ook maar 1x op tijd ergens naartoe gaan, anders ben je of te vroeg of te laat weggegaan,quote:Op woensdag 26 juni 2019 15:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ergens weggaan is iets anders dan ergens naartoe gaan.
@GGMM is mijn grootste fan. Vooral op maandagavond tussen 21:00 en 23:00.quote:Op woensdag 26 juni 2019 15:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
@:GGMM vindt dit een leuke grap.
Directe concurrent.quote:Op woensdag 26 juni 2019 12:14 schreef timmmmm het volgende:
Met uitzondering van het kampioensjaar heeft Feyenoord in de afgelopen vijf jaar steeds een achterstand van minstens 10 punten gehad op Ajax en PSV.quote:Op woensdag 26 juni 2019 17:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik heb het idee dat het PSV in huidige staat grondig overschat wordt.
Het lijkt mij realistisch om aan te nemen dat Feyenoord rond de 65 punten gaat halen, dat is vergelijkbaar met de afgelopen jaren (63, 82, 66 en 65). Een uitschietert naar boven zou kunnen maar gezien de situatie naar beneden net zo goed.quote:Op woensdag 26 juni 2019 17:43 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Met uitzondering van het kampioensjaar heeft Feyenoord in de afgelopen vijf jaar steeds een achterstand van minstens 10 punten gehad op Ajax en PSV.
Misschien overschat je juist Feyenoord in de huidige staat.
Valt nu nog niet veel van te zeggen, maar echt veel slechter dan vorig seizoen kan bijna niet (lol).quote:Op woensdag 26 juni 2019 17:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het lijkt mij realistisch om aan te nemen dat Feyenoord rond de 65 punten gaat halen, dat is vergelijkbaar met de afgelopen jaren (63, 82, 66 en 65). Een uitschietert naar boven zou kunnen maar gezien de situatie naar beneden net zo goed.
Ik denk echter dat PSV ook minstens 10 punten minder gaat halen dan vorig seizoen. Daar staat op het moment echt helemaal niks, en hun tweede seizoenshelft vorig seizoen was ronduit slecht.
Gezien de huidige prestaties van Ajax lijken zij mij geen directe concurrent op het moment.
Zoveel is er bij PSV op dit moment nog niet anders dan vorig jaar toch?quote:Op woensdag 26 juni 2019 17:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Daar staat op het moment echt helemaal niks,
Lol. Vraag me af wie PSV overschat op dit moment, ik denk niemand.quote:Op woensdag 26 juni 2019 17:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik heb het idee dat het PSV in huidige staat grondig overschat wordt.
Ze zijn toch twee verdedigers uit de basis kwijt.quote:Op woensdag 26 juni 2019 18:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zoveel is er bij PSV op dit moment nog niet anders dan vorig jaar toch?
Schwaab en? Angelino is op dit moment nog van PSV.quote:Op woensdag 26 juni 2019 18:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze zijn toch twee verdedigers uit de basis kwijt.
Angeliño is volgens mij wel zo goed als rond, dus die telde ik al wel. Maar er zal daar nog wel genoeg gaan gebeuren dat er nog geen conclusies aan hun selectiesterkte te verbinden zijn. Verwacht dat PSV toch zo weer met een selectie staat die 80+ punten kan halen.quote:Op woensdag 26 juni 2019 18:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Schwaab en? Angelino is op dit moment nog van PSV.
Dat denk ik ook ja.quote:Op woensdag 26 juni 2019 19:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Angeliño is volgens mij wel zo goed als rond, dus die telde ik al wel. Maar er zal daar nog wel genoeg gaan gebeuren dat er nog geen conclusies aan hun selectiesterkte te verbinden zijn. Verwacht dat PSV toch zo weer met een selectie staat die 80+ punten kan halen.
nee, jullie lijken al een heel stuk sterker dan vorig jaar (lol)quote:Op woensdag 26 juni 2019 18:50 schreef fetX het volgende:
[..]
Valt nu nog niet veel van te zeggen, maar echt veel slechter dan vorig seizoen kan bijna niet (lol).
Er viel vorig jaar natuurlijk (veel) meer uit te halen.quote:Op woensdag 26 juni 2019 19:10 schreef Adames het volgende:
[..]
nee, jullie lijken al een heel stuk sterker dan vorig jaar (lol)
Wat verwacht je van komend seizoen?quote:Op woensdag 26 juni 2019 18:53 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Lol. Vraag me af wie PSV overschat op dit moment, ik denk niemand.
quote:Feyenoord en de Rob-op-schoot-scouting
Feyenoord en de Rob-op-schoot-scouting
Voetbal International opent iedere week het nieuwe nummer met de VI Visie. Deze week Tom Knipping over het transferbeleid van Feyenoord.
Met gewichtige beleidsplannen en gigantische personeelsbestanden maken clubs fulltime jacht op de beste talenten. Er zijn datascouts, verkenners vliegen 365 dagen per jaar de wereld over, er zijn zware selectieprocedures voor jeugdopleidingen en er worden goedbetaalde voetbaldirecteuren aangesteld. Toch slaagden Barcelona en Feyenoord erin zichzelf te kijk te zetten tijdens de eerste weken van de transfermarkt. Barcelona geeft hoog op over zijn jeugdopleiding, maar schroomt niet een van de felbegeerde plaatsen weg te geven aan een B-speler die niet meekon bij NAC Breda.
Ene Mike van Beijnen, de zoon van de zaakwaarnemer van Frenkie de Jong. Om de indruk te wekken dat hij een serieuze versterking is, maakte de club bekend dat er een afkoopclausule van honderd miljoen euro is opgenomen in het contract. Gesproken werd over een droomtransfer, maar deze transfer is eerder sneu voor Van Beijnen, die niet kan concurreren met de beste talenten ter wereld en straks door het leven gaat als lachertje en pispaal van de bewierookte academie.
Dan Feyenoord. Martin van Geel vertrok daar. Hij stond lang onder druk. Grootste verwijt was zijn bord-op-schoot-scouting: Eredivisie-spelers halen die opvielen in Studio Sport. Voor Van Geel werd geen vervanger gehaald. Commissaris Sjaak Troost ging het wel even doen. Dan kun je al uittekenen dat een paar zaakwaarnemers worden ingeschakeld om het transferbeleid te regelen.
En inderdaad staat Rob Jansen meteen op pole-position. Jansen-speler Jens Toornstra lag nog twee jaar vast, hoorde al bij de beter betaalde Feyenoorders en heeft als dertigjarige nog een beperkte transferwaarde, maar kreeg niettemin contractverlenging. Jansen-speler Nicolai Jørgensen tekende op zijn advies ook bij. Jansen-keeper Nick Marsman belandde ineens in De Kuip. Tonny Vilhena ging met hulp van Jansen naar Krasnodar. En nu is het vast wachten op de volgende Jansen-voetballers. In plaats van een bord-op-schoot-scouting heeft Feyenoord nu een Rob-op-schoot-scouting.
https://www.vi.nl/nieuws/feyenoord-en-de-rob-op-schoot-scoutingquote:En inderdaad staat Rob Jansen meteen op pole-position. Jansen-speler Jens Toornstra lag nog twee jaar vast, hoorde al bij de beter betaalde Feyenoorders en heeft als dertigjarige nog een beperkte transferwaarde, maar kreeg niettemin contractverlenging. Jansen-speler Nicolai Jørgensen tekende op zijn advies ook bij.
Ik zou niet eens weten wie de scouting doet voor Feyenoord.quote:Op woensdag 26 juni 2019 20:32 schreef klaasweetalles het volgende:
Klaas is back
[..]
[..]
https://www.vi.nl/nieuws/feyenoord-en-de-rob-op-schoot-scouting
En natuurlijk ontvangt Rob Jansen ook de provisie die bij deze transfers hoort
Schandalig hoe Feyenoord bestuurd wordt![]()
![]()
![]()
Beukers nog altijd als hoofdscout volgens mij.quote:Op woensdag 26 juni 2019 20:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zou niet eens weten wie de scouting doet voor Feyenoord.
Feyenoord heeft geen scout van belangquote:Op woensdag 26 juni 2019 20:36 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Beukers nog altijd als hoofdscout volgens mij.
Klaasgodquote:Op woensdag 26 juni 2019 20:40 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Feyenoord heeft geen scout van belang
Rob Janssen zorgt er voor dat zijn spelers de kuip binnenkomen.
Het is gewoon fukking lachwekkend dat toornstra met nog 2 jaar te gaan een 3e jaar erbij krijgt.
Als een toonaangevend blad als VI het al belachelijk vind dat dit soort dingen in de kuip gebeuren
De vraag is wie gaat deze onzin stoppen
Boeiend. Wat verwacht je anders zonder normale TD, gewoon even geduld tot de nieuwe TD er zit, en misschien is Jan de Jong in de tussentijd ook wel opgerot.quote:Op woensdag 26 juni 2019 20:40 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Het is gewoon fukking lachwekkend dat toornstra met nog 2 jaar te gaan een 3e jaar erbij krijgt.
Als een toonaangevend blad als VI het al belachelijk vind dat dit soort dingen in de kuip gebeuren
Wat heeft toornstra dan laten zien dat hij nog 3 jaar in de kuip mag blijven.quote:Op woensdag 26 juni 2019 20:42 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Boeiend. Wat verwacht je anders zonder normale TD, gewoon even geduld tot de nieuwe TD er zit, en misschien is Jan de Jong in de tussentijd ook wel opgerot.
quote:Op woensdag 26 juni 2019 20:44 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Wat heeft toornstra dan laten zien dat hij nog 3 jaar in de kuip mag blijven.
ZIjn die gasten blind ofzo
En nu gaat iedereen zeiken dat ik over toornstra weer begin...maar effe serieus zet 2 pionnetjes neer en vraag aan toornstra om die te passeren....
Je mist wat hoor, Toornstra maakt vaak prachtige goals. De laatste in dat filmpje is wel mijn favoriet.quote:Op woensdag 26 juni 2019 20:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Niet geklikt. Met z'n rare nek
quote:Op woensdag 26 juni 2019 20:40 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ik dacht dat het gestopt was, maar toch ben je terug.quote:Op woensdag 26 juni 2019 20:40 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Hear hear.quote:Op woensdag 26 juni 2019 21:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik dacht dat het gestopt was, maar toch ben je terug.
Alsjeblieft haal deze vent nou eens permanent weg.
Een troosteloze 2de plek. Eigenlijk een ctr c ctr v van dit seizoen, met als kleine uitzondering dat we nu niet zo'n goede eerste seizoenshelft gaan draaien.quote:
ik vraag het me af, het gelul dat je altijd moet winnen van een ado, fortuna of de graafschap komt me een beetje de neus uit als je kwalitatief niet zo'n goed elftal hebtquote:Op woensdag 26 juni 2019 19:15 schreef fetX het volgende:
[..]
Er viel vorig jaar natuurlijk (veel) meer uit te halen.
Ja, dat gelul dat dat niet zo zou zijn komt mij een beetje de neus uit. Kwalitatief hadden we natuurlijk een veel beter team dan al bovengenoemde en daarmee moet je zulke wedstrijden gewoon winnen, zeker thuis. Heb ik het nog niet eens over de uitwedstrijden waar we overdreven veel punten lieten liggen. Maar goed, die laat ik dan buiten beschouwing. Hadden gewoon minstens 9 punten meer moeten zijn. Minstens.quote:Op woensdag 26 juni 2019 22:46 schreef Adames het volgende:
[..]
ik vraag het me af, het gelul dat je altijd moet winnen van een ado, fortuna of de graafschap komt me een beetje de neus uit als je kwalitatief niet zo'n goed elftal hebt
als je er dan dit jaar niet serieus op vooruit gaat, dan kun je volgend jaar zoiets weer verwachten.
enige lichtpunt die ik zie, is dat jorgensen weer zo belangrijk kan zijn als de seizoenen ervoor.
we gaan het zien, ik verwacht opnieuw rond de 65 punten voor Feyenoord.quote:Op woensdag 26 juni 2019 22:55 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja, dat gelul dat dat niet zo zou zijn komt mij een beetje de neus uit. Kwalitatief hadden we natuurlijk een veel beter team dan al bovengenoemde en daarmee moet je zulke wedstrijden gewoon winnen, zeker thuis. Heb ik het nog niet eens over de uitwedstrijden waar we overdreven veel punten lieten liggen. Maar goed, die laat ik dan buiten beschouwing. Hadden gewoon minstens 9 punten meer moeten zijn. Minstens.
Dit jaar was die plek zeker niet troosteloos, al kan ik me voorstellen dat dat zo voelde na het slot van het seizoen. De kans is wel groot dat het vanaf het begin achtervolgen wordt komend seizoen en dat kan nogal demotiverend werken, zoals wij al hebben aangetoond. Voor je het weet ben je verwikkeld in een strijd om plek 2 omdat Europa interessanter is dan een competitie met een 2e plaats als hoogst haalbare.quote:Op woensdag 26 juni 2019 21:46 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Een troosteloze 2de plek. Eigenlijk een ctr c ctr v van dit seizoen, met als kleine uitzondering dat we nu niet zo'n goede eerste seizoenshelft gaan draaien.
Ik denk dat vrijwel niemand ook maar bijna op zijn top van zijn kunnen heeft gespeeld vorig jaar, er kwam vrijwel overal te weinig uit, ook bij spelers die het eerder wel hebben laten zien. Alleen de keeperspositie, Haps, wanneer fit, en Van Persie haalden een het niveau wat je er van mag verwachten.quote:Op woensdag 26 juni 2019 22:59 schreef Adames het volgende:
[..]
we gaan het zien, ik verwacht opnieuw rond de 65 punten voor Feyenoord.
De keuze voor Bijlow was echt schandalig terwijl Vermeer op de bank zat.quote:Op woensdag 26 juni 2019 23:29 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ik denk dat vrijwel niemand ook maar bijna op zijn top van zijn kunnen heeft gespeeld vorig jaar, er kwam vrijwel overal te weinig uit, ook bij spelers die het eerder wel hebben laten zien. Alleen de keeperspositie, Haps, wanneer fit, en Van Persie haalden een het niveau wat je er van mag verwachten.
Of wij er nou te veel van verwacht(t)en of dat Gio gewoon niet het onderste uit de kan haalde, we gaan 't zien. Een andere trainer kan wel eens een flink verschil maken. Daarnaast hopen dat Kökcü een beetje stappen maakt, dan denk ik dat de tweede plek best mogelijk is. Maar goed, laten we eerst maar eens afwachten hoe de selecties er na de transferperiode uit zien
Ja, reële verwachting lijkt me gewoon 3e te eindigen, maar als 't mee zit kun je wel hoger komen, als 't wèl lekker draait. Ik zie ons voorlopig wel eerder 2e worden dan 4e, en ja, ik weet dat ook dat wel optimistisch isquote:Op woensdag 26 juni 2019 23:34 schreef fetX het volgende:
Tweede plek voor volgend seizoen vind ik dan wel weer (heel) optimistisch. Verwacht 'gewoon' een derde stek.
6e? Nee man, gaat echt niet gebeuren. In de uitwedstrijden kan het haast niet slechter dan afgelopen seizoen en in de Kuip zullen we ook komend seizoen echt niet veel punten laten liggen.quote:Op donderdag 27 juni 2019 17:54 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik verwacht dat Feyenoord het heel moeilijk gaat krijgen
Vilhenna en van persie weg van het middenveld.
Clasie ook weg, daar ben ik wel blij mee
Toornstra kan geen fuck met een bal dus daar heb je geen klote aan
Kokcu is in potentie een topper maar nog heel jong die kan nog niet heel het elftal op sleeptouw nemen
Er moet echt een middenvelder en een goede centrale verdediger bij komen...
Berghuis zit ik ook niet op te wachten hoewel zijn rendement in de kleine wedstrijden goed is
Als het even tegenzit zou je zomaar in een vrije val terecht kunnen komen van plek 6
Of er moeten echt een paar goede spelers willen komen
Je heb toch weer een speler nodig als Van Persie of een Kuyt die een ploeg op sleeptouw kunnen nemen
Het is nu echt een kleurloos zooitje zonder leider op het veld
Ik zit alweer te wachten totdat de eerste clown gaat roepen dat er om de titel mee gedaan moet worden....
Gelukkig begint het seizoen vroeg.....dan kunnen er na een paar wedstrijden wat paniekaankopen gedaan worden...quote:Op donderdag 27 juni 2019 18:45 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
6e? Nee man, gaat echt niet gebeuren. In de uitwedstrijden kan het haast niet slechter dan afgelopen seizoen en in de Kuip zullen we ook komend seizoen echt niet veel punten laten liggen.
Het gaat helemaal niks worden. Feyenoord is terechtgekomen op een hellend vlak en zo lang figuren als Jan de Jong en Sjaak Troost daar de dienst uit maken gaat het niet goed komen.quote:Op woensdag 26 juni 2019 23:02 schreef fetX het volgende:
Ik ga over het eventuele puntenaantal voor volgend seizoen pas iets zeggen na de transferperiode.
Mwoah, er is niet echt uitzicht op heel veel goeds. Ik zou niet weten waarom je niet ineens serieus concurreert met een AZ of Vitesse.quote:Op donderdag 27 juni 2019 18:45 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
6e? Nee man, gaat echt niet gebeuren. In de uitwedstrijden kan het haast niet slechter dan afgelopen seizoen en in de Kuip zullen we ook komend seizoen echt niet veel punten laten liggen.
In de laatste 20 jaar is het toch eigenlijk alleen maar steeds slechter gegaan? Natuurlijk, we werden 2 seizoenen geleden kampioen en wonnen 2 keer de beker. Maar in 15 à 20 jaar tijd is het eigenlijk alleen maar bergafwaarts gegaan met Feyenoord.quote:Op donderdag 27 juni 2019 21:11 schreef fetX het volgende:
Ja jongens, nog een paar jaar. Dan vergaat de wereld.
Inb4 Typisch die zegt dat dit niet waar is.quote:Op donderdag 27 juni 2019 22:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
In de laatste 20 jaar is het toch eigenlijk alleen maar steeds slechter gegaan? Natuurlijk, we werden 2 seizoenen geleden kampioen en wonnen 2 keer de beker. Maar in 15 à 20 jaar tijd is het eigenlijk alleen maar bergafwaarts gegaan met Feyenoord.
Ron en ik zijn voorstander van het opheffen van de club.quote:Op donderdag 27 juni 2019 22:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
In de laatste 20 jaar is het toch eigenlijk alleen maar steeds slechter gegaan? Natuurlijk, we werden 2 seizoenen geleden kampioen en wonnen 2 keer de beker. Maar in 15 à 20 jaar tijd is het eigenlijk alleen maar bergafwaarts gegaan met Feyenoord.
Dat nieuwe stadion gaat ook gewoon zo'n fiasco worden. Dat voel je echt van kilometers afstand aankomen.quote:Op donderdag 27 juni 2019 22:19 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ron en ik zijn voorstander van het opheffen van de club.
Begrotingtechnisch zitten we een stuk dichter bij de top 2 dan bij de subtop, dat was 5-10 jaar geleden wel anders. Het lijkt alleen onmogelijk voor Feyenoord om fatsoenlijk beleid te voeren over langere tijd.quote:Op donderdag 27 juni 2019 22:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Opdoeken die handel! Waar doen we het nog voor?quote:Op donderdag 27 juni 2019 22:19 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ron en ik zijn voorstander van het opheffen van de club.
die vier grijpstuivers zekers!!!!1!1!!quote:Op donderdag 27 juni 2019 23:08 schreef fetX het volgende:
[..]
Opdoeken die handel! Waar doen we het nog voor?
En in 10 jaar tijd is het bergopwaarts gegaan. Het is nou niet bepaald consistent de afgelopen 20 jaar geweest.quote:Op donderdag 27 juni 2019 22:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mooi overzicht inderdaad. Die crisis moet je echt even los zien. Verder gewoon vrij stabiel gemiddelde. Qua punten dan.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 03:34 schreef ace_eleven het volgende:
Eindklasseringen (gemiddeld):
'95-'06: 4,3,2,4,1,3,2,3,3,4,3 (2.90)
'07-'11: 7,6,7,4,10 (6.80)
'12-'19: 2,3,2,4,3,1,4,3 (2.75)
Ja, eens dat we nog steeds wel stappen moeten maken. Maar zonder geld kan wat oudere 'stabielere' spelers kopen zonder heel veel restwaarde wel prima zijn om je selectie niet door een bepaalde ondergrens te laten zakken, zolang er dan maar wel voldoende jeugd doorstroomt die zich in dat team kan ontwikkelen en wel transferwaarde gaat vertegenwoordigen. Ik kan wel begrijpen dat dat een relateief goedkope manier is om je selectie een beetje op pijl te kunnen houden. Jonge echt talenvolle spelers halen kost ons nog altijd te veel natuurlijk...quote:Op vrijdag 28 juni 2019 08:01 schreef fetX het volgende:
[..]
Mooi overzicht inderdaad. Die crisis moet je echt even los zien. Verder gewoon vrij stabiel gemiddelde. Qua punten dan.
Maar dan nog; PSV en Ajax zijn natuurlijk wel weggelopen al is eerstgenoemde op termijn nog wel bij te halen als je onder andere je jeugd laat ontwikkelen en de kans geeft, scouting op orde brengt en eens wat hogere bedragen gaat pakken. Niet je de kaas vh brood laten eten vwb transfers bijvoorbeeld. En kappen met die altijd maar die oude spelers halen.
quote:Op vrijdag 28 juni 2019 14:29 schreef satecl het volgende:
Bij PSV en Ajax gaan alle sterke krachten weg en Feyenoord raakt niemand kwijt. Lekker man laat het seizoen maar beginnen! Ik heb er eigenlijk wel weer vertrouwen in. 2e plekkie zit erin,.
quote:Op vrijdag 28 juni 2019 14:29 schreef satecl het volgende:
Bij PSV en Ajax gaan alle sterke krachten weg en Feyenoord raakt niemand kwijt. Lekker man laat het seizoen maar beginnen! Ik heb er eigenlijk wel weer vertrouwen in. 2e plekkie zit erin,.
Ik heb er ook wel vertrouwen in, maar misschien meer omdat er zoveel meer in de selectie zit dan er uit kwam. Verder heeft natuurlijk wel heel ons gehele middenveld van ons basiselftal ons verlaten zonder dat we daar ook maar een vervanger voor hebbenquote:Op vrijdag 28 juni 2019 14:29 schreef satecl het volgende:
Niet lager, daarvoor is retteketet AZ ook gewoon te wisselvallig, daar mag alles en moet niks. PSV en zeker Ajax zijn gewoon veel te goed, dus inderdaad 'gewoon' de 3de plek. Alvast gefeliciteerd.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 14:47 schreef TRON2.0 het volgende:
[..]We worden weer derde of lager, zul je net zien.
Interessant verhaal. Het verschil met de jaren '90 is dat het algehele niveau van de eredivisie hoger was dus ook het niveau van Feyenoord. Dat zie je bijv aan de Europese prestaties..die waren toen vaak beter. Wat Feyenoord volgens mij structureel mist en ook toen al niet had, is de kwaliteit om goed te scouten en spelers met potentie voor een goede prijs binnenhalen. Bijna alle uitgaande toptransfers in al die jaren, zijn zelfopgeleide spelers. Zelden halen we de pareltjes binnen via aankopen.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 03:34 schreef ace_eleven het volgende:
Eindklasseringen (gemiddeld):
'95-'06: 4,3,2,4,1,3,2,3,3,4,3 (2.90)
'07-'11: 7,6,7,4,10 (6.80)
'12-'19: 2,3,2,4,3,1,4,3 (2.75)
Ik denk dat je die 5 jaar diepste crisis (07-11) even los moet zien, en dan zijn de prestaties redelijk stabiel de laatste 25 jaar.
En dan na die probleemjaren van helemaal geen geld en volop schuld opgekrabbeld naar een financiële stabiele situatie, een nieuw jeugdcomplex, nieuw trainingscomplex, en een vooruitzicht op een nieuw stadion, dan is er achter de schermen gewoon best wel veel goed beleid gevoerd na het puinruimen.![]()
En ik weet ook wel dat niet alles goed gaat:
Ja, er mag wel doorgeselecteerd worden.
Ja, er hadden meer doorstroommogelijkheden moeten zijn voor de jeugd (Jong in JL)
Ja, het veldspel moet beter/aantrekkelijker
Ja, het supportersbeleid is nog altijd een glijdende schaal
Er moet nog wel genoeg gebeuren en de concurrentie (boven ons) heeft natuurlijk in die tijd ook niet stil gezeten. Maar het is gewoon niet allemaal kut. Er is best een stabiele basis om de komende jaren op voort te bouwen
En dan denk ik dat er met de huidige selectie al best wat kwaliteit is met Vermeer, St Juste, Botteghin, Haps, Berghuis en Jorgensen, (waar Botteghin eigenlijk alleen te traag is), dat goed aangevuld kan worden met hier en daar opvulling en hier en daar jeugdspelers met potentie, en wellicht één of twee aankopen.
Ik zou bijvoorbeeld een middenveld met Fer/Toornstra, Tapia, en Kökcü ervoor wel zien zitten, een versterking halen in de verdediging (of Geertruida in 't diepe gooien) en hopen dat Larsson zijn langzaam stijgende lijn volhoudt, dan is 't best een bruikbare linksbuiten.
In de jaren 90 is er goed gescout hoor, vind ik. Ze zijn alleen vrijwel geen van allen voor veel geld weer doorverkocht, op een enkeling na.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 16:47 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Interessant verhaal. Het verschil met de jaren '90 is dat het algehele niveau van de eredivisie hoger was dus ook het niveau van Feyenoord. Dat zie je bijv aan de Europese prestaties..die waren toen vaak beter. Wat Feyenoord volgens mij structureel mist en ook toen al niet had, is de kwaliteit om goed te scouten en spelers met potentie voor een goede prijs binnenhalen. Bijna alle uitgaande toptransfers in al die jaren, zijn zelfopgeleide spelers. Zelden halen we de pareltjes binnen via aankopen.
Ja klopt.. maar bijna allemaal bord op schoot scouting. We hebben te weinig spelers als de broertjes Kalou, Cruz en Pablo Sanchez binnengehaald. Dat heeft niet alleen met geld te maken, denk ik.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 16:55 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
In de jaren 90 is er goed gescout hoor, vind ik. Ze zijn alleen vrijwel geen van allen voor veel geld weer doorverkocht, op een enkeling na.
Maar spelers als De Goeij, Fräser, de Wolf, Bosvelt, van Gastel, Paauwe, Tomasson, Kiprich, Kalou en Cruz zijn allemaal goed aangekocht (en gescout) vind ik.
De meesten onder Rob Baan overigens.
Baan werd pas in ‘98 TD. Volgens mij zijn het grootste deel van je spelers voor die tijd gekomen, op Paauwe en Tomasson na.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 16:55 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
In de jaren 90 is er goed gescout hoor, vind ik. Ze zijn alleen vrijwel geen van allen voor veel geld weer doorverkocht, op een enkeling na.
Maar spelers als De Goeij, Fräser, de Wolf, Bosvelt, van Gastel, Paauwe, Tomasson, Kiprich, Kalou en Cruz zijn allemaal goed aangekocht (en gescout) vind ik.
De meesten onder Rob Baan overigens.
Ik dacht van Gastel, Bosvelt, Kalou en Cruz ook.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 18:03 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Baan werd pas in ‘98 TD. Volgens mij zijn het grootste deel van je spelers voor die tijd gekomen, op Paauwe en Tomasson na.
Bosvelt, Gastel, Kalou en Cruz kwamen volgens mij allen in 97.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 18:46 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik dacht van Gastel, Bosvelt, Kalou en Cruz ook.
JP in 1996.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 19:36 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Bosvelt, Gastel, Kalou en Cruz kwamen volgens mij allen in 97.
Ik zie het ja, heb ik al die aankopen jarenlang ten onrechte aan Rob Baan toegeschreven.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 19:36 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Bosvelt, Gastel, Kalou en Cruz kwamen volgens mij allen in 97.
Oh zeker eens ja. Niets mis mee toen.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 19:44 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik zie het ja, heb ik al die aankopen jarenlang ten onrechte aan Rob Baan toegeschreven.
Hoe dan ook, ik herinner me van toen dat er in ieder geval veel aankopen waren in de categorie "waar moeten we daar nu weer mee?!" en die later echte toppers bleken te zijn (waaronder van Wonderen, van Gastel, Bosvelt, Paauwe, Konterman in mindere mate ook).
Zij waren allen weliswaar afkomstig uit de Eredivisie, maar toch goed gescout.
Ik wou net dit hier plakken:quote:
quote:Feyenoord zou bij monde van Dirk Kuyt gesproken hebben met Luciano Narsingh. De rappe rechtsbuiten mag transfervrij vertrekken bij Swansea City nadat zijn contract afliep afgelopen seizoen. Toch lijkt de aanvaller niet naar Rotterdam te komen.
CNN Turk meldt dat Narsingh hard op weg is naar Besiktas. Het medium meldt dat Narsingh persoonlijk al een akkoord bereikte met Besiktas en dat hij binnen enkele dagen naar Turkije komt om de deal af te ronden
Dit kan toch echt niet??! FC Koe in de wei man man 🙈quote:Op zaterdag 29 juni 2019 16:02 schreef tompsv18 het volgende:
Die nieuwe warming-up shirts
[ afbeelding ]
hahahha lachertje van het jaarquote:Op zaterdag 29 juni 2019 16:02 schreef tompsv18 het volgende:
[ afbeelding ]
Blijven als in; aansluiting bij eerste en geen verhuur dus?quote:Op zaterdag 29 juni 2019 18:23 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Leuk om ze weer aan het werk te zien. Veel jeugd gezien ook, Bannis schijnt te mogen blijven, als je Krabby mag geloven.
Mokerlelijk, de teringquote:Op zaterdag 29 juni 2019 16:02 schreef tompsv18 het volgende:
[ afbeelding ]
Ja. Krabby gaf aan dat Stam had gezegd tegen de jeugd dat ze vanzelf gingen horen wat er met ze ging gebeuren; terug naar jong, verhuur, blijven. Bannis maakte echter direct al zo'n goede indruk dat hij sowieso in de eerste selectie zou kunnen blijven. Maar goed, Krabby.. een week in training.. maar het zou wel mooi zijn.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 18:28 schreef fetX het volgende:
[..]
Blijven als in; aansluiting bij eerste en geen verhuur dus?
Zou goed nieuws zijn inderdaad. Van wat ik gehoord heb deden een aantal jeugdspelers het best behoorlijk vanmiddag. Maar goed. Blijft Putten.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 18:42 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ja. Krabby gaf aan dat Stam had gezegd tegen de jeugd dat ze vanzelf gingen horen wat er met ze ging gebeuren; terug naar jong, verhuur, blijven. Bannis maakte echter direct al zo'n goede indruk dat hij sowieso in de eerste selectie zou kunnen blijven. Maar goed, Krabby.. een week in training.. maar het zou wel mooi zijn.
Dat gaat dan natuurlijk ten koste van Vente. Als Bannis mag blijven, is zijn rol (al dan niet tijdelijk) uitgespeeld.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 18:42 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ja. Krabby gaf aan dat Stam had gezegd tegen de jeugd dat ze vanzelf gingen horen wat er met ze ging gebeuren; terug naar jong, verhuur, blijven. Bannis maakte echter direct al zo'n goede indruk dat hij sowieso in de eerste selectie zou kunnen blijven. Maar goed, Krabby.. een week in training.. maar het zou wel mooi zijn.
Dat zou ook volkomen terecht zijn. Bannis deed vanmiddag meer goed dan Vente.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 19:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat gaat dan natuurlijk ten koste van Vente. Als Bannis mag blijven, is zijn rol (al dan niet tijdelijk) uitgespeeld.
Lijkt me prima. Ben persoonlijk niet echt gecharmeerd van Vente. Verhuren en daarna verkopen.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 19:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat gaat dan natuurlijk ten koste van Vente. Als Bannis mag blijven, is zijn rol (al dan niet tijdelijk) uitgespeeld.
Seuntjens was dus -zoals wel verwacht- onzin.quote:Diverse namen worden de laatste dagen genoemd om Feyenoord te versterken. Ook Mats Seuntjens werd gelinkt aan de Rotterdamse club. De middenvelder van AZ mag deze zomer vertrekken uit Alkmaar, maar Jaap Stam laat weten dat de geruchten niet kloppen.
‘’Weet je wat het probleem is. Er worden heel veel namen genoemd. Als je een topclub bent dan worden altijd heel veel namen in verband gebracht. Dat is een speler die niet bij ons bekend is,'' vertelt de trainer in gesprek met FOX Sports. Ook Luciano Narsingh werd genoemd. ‘’Dat is wel een interessante speler. Of hij hier gaat komen dat durf ik niet te zeggen.''
''De mensen vergeten dat soms. Je moet kijken naar welke spelers je nodig hebt op welke posities en hoe je wil voetballen. Dat is wel vrij belangrijk. We kunnen natuurlijk heel veel spelers in de mixer gooien die transfervrij zijn of die terug naar Feyenoord willen. We moeten heel zorgvuldig zijn in de keuzes die we maken. Er worden momenteel veel spelers genoemd en wij zijn gewoon bezig met bepaalde namen en wij wachten af.''
Maar toch is het wachten op de volgende stagiair van een regionaal suffertje om weer een dom gerucht de wereld in te brengen.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 20:45 schreef fetX het volgende:
[..]
Seuntjens was dus -zoals wel verwacht- onzin.
En dan Seuntjes ophalen ¡quote:Op zaterdag 29 juni 2019 23:39 schreef fetX het volgende:
[..]
Zijn waarde blijft stijgen zo. Lekker hoor. Gewoon voor een paar miljoen verpatsen straks.
Volledig stukgemaakt!quote:
Vind het ook een prima shirt. Lijkt erg op die uit 2011-12, maar dan met een veel bescheidenere sponsor.quote:Op zondag 30 juni 2019 02:29 schreef De_Kraam het volgende:
[ afbeelding ]
Niks mis mee. De mooiste van Adidas tot nu toe. Kraag is prima, past bij een Feyenoordshirt. Droomparken is een sponsor met een uitstraling van niks maar ik ben al blij dat hun logo niet teringgroot op het shirt staat zoals Qurrent.
Moest lachen om het koeienshirt.
De_Kraamquote:Op zondag 30 juni 2019 02:29 schreef De_Kraam het volgende:
[ afbeelding ]
Niks mis mee. De mooiste van Adidas tot nu toe. Kraag is prima, past bij een Feyenoordshirt. Droomparken is een sponsor met een uitstraling van niks maar ik ben al blij dat hun logo niet teringgroot op het shirt staat zoals Qurrent.
rot op met je tapiaquote:
De_KraamGod is terug.quote:Op zondag 30 juni 2019 02:29 schreef De_Kraam het volgende:
[ afbeelding ]
Deze wedstrijd is ieder seizoen weer een grote schertsvertoning van Feyenoord kantquote:
Ja..moest ook aan deze denken uit 1999.quote:Op zondag 30 juni 2019 08:13 schreef Oldground het volgende:
[..]
Vind het ook een prima shirt. Lijkt erg op die uit 2011-12, maar dan met een veel bescheidenere sponsor.
En die wannabe-psv'er komt vanaf maandag ook weer de eigen jeugd verdringen.quote:Op zondag 30 juni 2019 09:59 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Deze wedstrijd is ieder seizoen weer een grote schertsvertoning van Feyenoord kant
bizar dat Jaap Stam er vrolijk mee doorgaat.....
lekker de eerste wedstrijd de jeugd zogenaamd een kans geven en de rest van het seizoen kijken naar mongolen zoals toornstra die nog geen piion kunnen passeren
[..]
Ik denk dat hij het wel verneukt heeft bij de Feyenoord aanhang met zijn sollicitatie naar psv...quote:Op zondag 30 juni 2019 11:32 schreef Gert het volgende:
[..]
En die wannabe-psv'er komt vanaf maandag ook weer de eigen jeugd verdringen.![]()
[ [url=https://i.gyazo.com/75704ff2557b91de077f6eeb9e633032.png]afbeelding ][/url]
(klik op plaatje voor artikel)
Nope.quote:Op zondag 30 juni 2019 11:42 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ik denk dat hij het wel verneukt heeft bij de Feyenoord aanhang met zijn sollicitatie naar psv...
Zo waar heb jij al die tijd uitgehangen?quote:Op zondag 30 juni 2019 02:29 schreef De_Kraam het volgende:
[ afbeelding ]
Met zijn gedrag/mentaliteit wint hij sowieso de sympathieprijs niet. Dat gebrek aan zelfbeheersing, dat snelle humeurige. Die sterallures. Maar ja, zijn creativiteit en spelinzicht zijn klasse, en vaak bepalend.quote:Op zondag 30 juni 2019 11:42 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ik denk dat hij het wel verneukt heeft bij de Feyenoord aanhang met zijn sollicitatie naar psv...
Berghuis is echt geen fuck waardquote:Op zondag 30 juni 2019 11:59 schreef fetX het volgende:
Bij het extreem achterlijke deel misschien. Berghuis is onze meest waardevolle speler op dit moment dus ik zou maar hopen dat hij blijft. En als ‘ie verkocht wordt, dan voor de hoofdprijs. Zeker aan PSV.
Berghuis is een van onze beste spelers, hoop dat hij blijft.quote:Op zondag 30 juni 2019 14:11 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Berghuis is echt geen fuck waard
Geen enkele club uit het buitenland wil hem hebben, daar komt hij gewoon tekort voor
Leuke speler voor de Ned. competitie.
Hij brengt gewoon te weinig over 34 wedstrijden.
Al die assist en doelpunten van hem zijn voornamelijk in de makkelijke wedstrijden en dan ook nog is dat hij in een makkelijke wedstrijd ineens 3 asssist heeft ofzo ...ja dan lijkt hij een waardevolle speler
Ik wil is zien in hoeveel van die 34 wedstrijden hij belangrijk was dan kom je tot een hele andere conclusie.
Bij gebrek aan beter zal je het met hem moeten doen.quote:Op zondag 30 juni 2019 14:17 schreef PIETR het volgende:
[..]
Berghuis is een van onze beste spelers, hoop dat hij blijft.
Doorselecteren kan je doen als je poen hebt. Berghuis kostte 6 miljoen en zijn kwaliteiten zijn zo'n beetje wel de max die Feyenoord realistisch gezien kan krijgen. Dus hoezo doorselecteren? Met zijn beperkingen moeten we maar leren leven, betere spelers kunnen we niet betalen.quote:Op zondag 30 juni 2019 14:20 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Bij gebrek aan beter zal je het met hem moeten doen.
Maar wil je echt structureel een stapje hoger en je kunnen meten met psv en ajax dan komt Berghuis gewoon tekort.
In Harvard termen noemen we dat doorselecteren.....
Net als het een grof schandaal is dat toornstra de komende 3 seizoenen nog onder contract staan na die 2 walgelijke seizoen die we nu hebben gehad en waar hij geen kut heeft laten zien.
Met dat soort spelers kom je gewoon niet verder.
Doorselecteren noemen we dat. Iets wat ajax en psv wel doen.
Volgens mij zit er echt een steekje los bij jou. Toornstra is onzettend belangrijk voor ons geweest. Ideale 12e man, zeikt nooit, staat er altijd als het nodig is.quote:Op zondag 30 juni 2019 14:20 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Maar wil je echt structureel een stapje hoger en je kunnen meten met psv en ajax dan komt Berghuis gewoon tekort.
Net als het een grof schandaal is dat toornstra de komende 3 seizoenen nog onder contract staan na die 2 walgelijke seizoen die we nu hebben gehad en waar hij geen kut heeft laten zien.
Doorselecteren met toornstra is niet mogelijk?quote:Op zondag 30 juni 2019 14:24 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Doorselecteren kan je doen als je poen hebt. Berghuis kostte 6 miljoen en zijn kwaliteiten zijn zo'n beetje wel de max die Feyenoord realistisch gezien kan krijgen. Dus hoezo doorselecteren? Met zijn beperkingen moeten we maar leren leven, betere spelers kunnen we niet betalen.
Met toornstra in het veld speel je iedere week met 10 man...quote:Op zondag 30 juni 2019 14:25 schreef PIETR het volgende:
[..]
Volgens mij zit er echt een steekje los bij jou. Toornstra is onzettend belangrijk voor ons geweest. Ideale 12e man, zeikt nooit, staat er altijd als het nodig is.
En doorselecteren doe je met je slechtste spelers, niet met je beste spelers.
Tuurlijk kan je Toornstra verpatsen maar hij heeft zijn nut en voor de schamele euro's die je ervoor terug krijgt kunnen we toch geen betere spelers halen. Ik ben ook geen fan van Toornstra met zijn roestige motoriek en zijn uitstraling van 'ik vind het allemaal wel best', maar realistisch gezien kan je hem nu beter erbij houden.quote:Op zondag 30 juni 2019 14:26 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Doorselecteren met toornstra is niet mogelijk?
Hoe die goser al loopt en soms buiten adem lijkt te zijn na een sprint kan ik met niet voorstellen dat hij nog 3 jaar profvoetballer kan zijn bij Feyenoord......
Maar hij had nog een contract voor 2 jaarquote:Op zondag 30 juni 2019 14:29 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Tuurlijk kan je Toornstra verpatsen maar hij heeft zijn nut en voor de schamele euro's die je ervoor terug krijgt kunnen we toch geen betere spelers halen. Ik ben ook geen fan van Toornstra met zijn roestige motoriek en zijn uitstraling van 'ik vind het allemaal wel best', maar realistisch gezien kan je hem nu beter erbij houden.
Eigenlijk wel. Daar heb je een punt.quote:Op zondag 30 juni 2019 14:30 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Maar hij had nog een contract voor 2 jaar
vind jij het niet vreemd dat hij een extra jaar erbij krijgt?
Ik hoop alleen maar dat Jaap Stam snel zal inzien dat toornstra geen reet toevoegt aan Feyenoord.quote:Op zondag 30 juni 2019 14:32 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Eigenlijk wel. Daar heb je een punt.
Toornstra is een beetje de Shanice van de Sanden van Feyenoord.quote:Op zondag 30 juni 2019 14:33 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ik hoop alleen maar dat Jaap Stam snel zal inzien dat toornstra geen reet toevoegt aan Feyenoord.
Toornstra is voor Feyenoord maatstaven meer dan voldoende.quote:Op zondag 30 juni 2019 14:33 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ik hoop alleen maar dat Jaap Stam snel zal inzien dat toornstra geen reet toevoegt aan Feyenoord.
Toornstra zou ik niet eens bij excelsior opstellen.quote:Op zondag 30 juni 2019 14:38 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Toornstra is voor Feyenoord maatstaven meer dan voldoende.
gewoon blij zijn met J2quote:Op zondag 30 juni 2019 14:41 schreef Dejannn het volgende:
Berghuis voldoet niet, Toornstra voldoet niet. Kortom, niemand van de huidige selectie voldoet?
was dat maar waar....quote:Op zondag 30 juni 2019 14:36 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Toornstra is een beetje de Shanice van de Sanden van Feyenoord.
jou probleemquote:
Wie zie jij graag op de plek van Toornstra?quote:Op zondag 30 juni 2019 14:45 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
was dat maar waar....
Wat ik me ernstig begint af te vragen heeft Jaap Stam dezelfde zaakwaarnemer als Toornstra???
Rob Janssen dus...?
Had Gio ook Rob Janssen als zaakwaarnemer....want dan zou het mij wel verklaren waarom toornstra zoveel speelminuten kreeg de afgelopen 2 seizoenen...
Berghuis is by far onze beste speler nu, maar dat jij er echt helemaal niets van begrijpt weet dit forum inmiddels wel. Jammer dat je terug bent.quote:Op zondag 30 juni 2019 14:11 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Berghuis is echt geen fuck waard
Geen enkele club uit het buitenland wil hem hebben, daar komt hij gewoon tekort voor
Leuke speler voor de Ned. competitie.
Hij brengt gewoon te weinig over 34 wedstrijden.
Al die assist en doelpunten van hem zijn voornamelijk in de makkelijke wedstrijden en dan ook nog is dat hij in een makkelijke wedstrijd ineens 3 asssist heeft ofzo ...ja dan lijkt hij een waardevolle speler
Ik wil is zien in hoeveel van die 34 wedstrijden hij belangrijk was dan kom je tot een hele andere conclusie.
Vorig seizoen al Kokcuquote:Op zondag 30 juni 2019 14:47 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Wie zie jij graag op de plek van Toornstra?
Die zal vast een kans krijgen en met Toornstra mogen uitmaken wie er basis gaat krijgen.quote:Op zondag 30 juni 2019 14:49 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Vorig seizoen al Kokcu
Die speelde gewoon goede wedstrijden vorig seizoen. voegde duidelijk wat toe.
Soms lijkt het of we bij Feyenoord steeds een nieuwe pispaal nodig hebben om af te reageren. Uiteindelijk blijkt dat de prestaties na het vertrek van pispalen niet beter worden, dus hebben we weer een nieuwe pispaal nodig. Nelom..Kramer..de lijst is eindeloos. Ik heb het opgegeven met pispalen en sta nu nog louter positief in het leven. Dus als Toornstra een contract voor het leven krijgt, prima.quote:Op zondag 30 juni 2019 14:45 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
was dat maar waar....
Wat ik me ernstig begint af te vragen heeft Jaap Stam dezelfde zaakwaarnemer als Toornstra???
Rob Janssen dus...?
Had Gio ook Rob Janssen als zaakwaarnemer....want dan zou het mij wel verklaren waarom toornstra zoveel speelminuten kreeg de afgelopen 2 seizoenen...
Pispalen zijn er niets voor niets. Die doen gewoon iets niet goed.quote:Op zondag 30 juni 2019 14:51 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Soms lijkt het of we bij Feyenoord steeds een nieuwe pispaal nodig hebben om af te reageren. Uiteindelijk blijkt dat de prestaties na het vertrek van pispalen niet beter worden, dus hebben we weer een nieuwe pispaal nodig. Nelom..Kramer..de lijst is eindeloos. Ik heb het opgegeven met pispalen en sta nu nog louter positief in het leven. Dus als Toornstra een contract voor het leven krijgt, prima.
Ik kan nog wel andere namen verzinnen dan Toornstra die weinig toevoegen, maar wat heeft het voor zin..we moeten het er maar mee doen he.quote:Op zondag 30 juni 2019 14:53 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Pispalen zijn er niets voor niets. Die doen gewoon iets niet goed.
ALs je op hetzelfde niveau wil blijven hangen dan is jouw mening ok.
Ik kan het niet accepteren.
Dat laatste moet nog blijken. Tot nu toe gaat ‘t nog niet verder dan ‘druk zetten’ en ‘naar voren voetballen’, maar ik ga er wél vanuit dat Stam als opdracht heeft gekregen om de jeugd de kans te geven.quote:Op zondag 30 juni 2019 14:50 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Die zal vast een kans krijgen en met Toornstra mogen uitmaken wie er basis gaat krijgen.
Stam weet wat hij doet.
Harvard termen😂😂😂quote:Op zondag 30 juni 2019 14:20 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Net als het een grof schandaal is dat toornstra de komende 3 seizoenen nog onder contract staat na die 2 walgelijke seizoen die we nu hebben gehad en waar hij geen kut heeft laten zien.
beter ga jij ergens anders tiepfouten makenquote:
Eerlijk gezegd was ik na vorig seizoen een beetje klaar met Feyenoord maar je zoekt toch altijd naar lichtpuntjes die het plezier terug kunnen brengen. Misschien zijn dat wel de jeugdspelers die een kans krijgen en hopelijk gaan doorbreken.quote:Op zondag 30 juni 2019 14:56 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat laatste moet nog blijken. Tot nu toe gaat ‘t nog niet verder dan ‘druk zetten’ en ‘naar voren voetballen’, maar ik ga er wél vanuit dat Stam als opdracht heeft gekregen om de jeugd de kans te geven.
Dit topic is weer een stuk vermakelijker geworden met je terugkeer, Klaasquote:Op zondag 30 juni 2019 15:04 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
beter ga jij ergens anders tiepfouten maken
profeet schrijf je zo
De_Kraamquote:Op zondag 30 juni 2019 02:29 schreef De_Kraam het volgende:
[ afbeelding ]
Ah die heb ik. Mooi shirt ook, alleen met v-kraag.quote:Op zondag 30 juni 2019 11:15 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ja..moest ook aan deze denken uit 1999.
[ afbeelding ]
Fixed.quote:Op zondag 30 juni 2019 15:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit topic is weer een stuk vermoeiender geworden met je terugkeer, Klaas.
Ga gewoon weg.quote:Op zondag 30 juni 2019 15:04 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
beter ga jij ergens anders tiepfouten maken
profeet schrijf je zo
Ja blijf deze gek maar aanmoedigen, dan ben je net zo treurig man.quote:Op zondag 30 juni 2019 15:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit topic is weer een stuk vermakelijker geworden met je terugkeer, Klaas.
Pure armoede die shirts. Feyenoord heeft ook altijd van die kansloze kut sponsors. Waarom niet een keer Maersk. Groot container shipment bedrijf. Kantoor in Rotterdam, haven. Prima.quote:Op zondag 30 juni 2019 16:37 schreef Oldground het volgende:
[..]
Ah die heb ik. Mooi shirt ook, alleen met v-kraag.
Huh? Over welke shirts heb je het nu?quote:Op zondag 30 juni 2019 19:44 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Pure armoede die shirts. Feyenoord heeft ook altijd van die kansloze kut sponsors. Waarom niet een keer Maersk. Groot container shipment bedrijf. Kantoor in Rotterdam, haven. Prima.
Allemaal. Van de afgelopen 30 jaarquote:Op zondag 30 juni 2019 19:54 schreef Oldground het volgende:
[..]
Huh? Over welke shirts heb je het nu?
Ja maar dat heeft Feyenoord niet voor het zeggen he. Maersk is een wereldwijd opererend bedrijf dat zich niet richt op consumenten. Wat hebben die er voor belang bij om een club te sponsoren, die ook nog eens in een klein landje speelt.quote:Op zondag 30 juni 2019 19:44 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Pure armoede die shirts. Feyenoord heeft ook altijd van die kansloze kut sponsors. Waarom niet een keer Maersk. Groot container shipment bedrijf. Kantoor in Rotterdam, haven. Prima.
Omdat afbreuk risico te groot is.quote:Op zondag 30 juni 2019 19:44 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Neem hem niet zo serieus joh.quote:Op zondag 30 juni 2019 19:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja blijf deze gek maar aanmoedigen, dan ben je net zo treurig man.
Heeft er niks mee te maken joh.. het gaat om het feit dat een bedrijf zich richt op consumenten, zoals vliegmaatschappijen, energiebedrijven..gokbedrijven etc. Ik had gehoopt dat het eindelijk eens zou gaan gebeuren met die gokbedrijven maar het is nog steeds niet gelegaliseerd.quote:Op zondag 30 juni 2019 20:29 schreef Droopie het volgende:
[..]
Omdat afbreuk risico te groot is.
Die rijke bedrijven hoeven niet meer naamsbekendheid of hun ego te strelen (zoals van Donge en de Roo).
Klopt maar in Amsterdam en Eindhoven doen ze dat net zo veel.quote:Op zondag 30 juni 2019 20:29 schreef Droopie het volgende:
[..]
Omdat afbreuk risico te groot is.
Die rijke bedrijven hoeven niet meer naamsbekendheid of hun ego te strelen (zoals van Donge en de Roo).
Staat alleen nogal kut als in de krant mensen in bv. Maersk shirtjes fonteinen slopen in Italie.
Als we lieve supporters waren, dan had Shell echt wel een keer met hun hand over hun hart gestreken en dat gedaan. Sluit zelfs niet uit dat ze een stadion hadden laten bouwen (evt. in de vorm van hun logo ofzo)
Die sponsorgelden stellen toch ook helemaal geen fuck voorquote:Op zondag 30 juni 2019 20:34 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Heeft er niks mee te maken joh.. het gaat om het feit dat een bedrijf zich richt op consumenten, zoals vliegmaatschappijen, energiebedrijven..gokbedrijven etc. Ik had gehoopt dat het eindelijk eens zou gaan gebeuren met die gokbedrijven maar het is nog steeds niet gelegaliseerd.
Het gaat er niet om dat die sponsorgelden geen fuck voorstellen, het het ging in mijn reactie over het soort bedrijven dat voetbalclubs sponsort.quote:Op zondag 30 juni 2019 20:36 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Die sponsorgelden stellen toch ook helemaal geen fuck voor
met die 10 miljoen hoogstens koop je 2 middelmatige spelers voor
Je heb gewoon een oliesjeik nodig ofzo die er heel veel geld in wil stoppen.....
Ja het is wel logische dat een sponsor er iets voor terug wil uiteindelijk, maar die expeditiebedrijven en de rederijen die genoemd worden of shell zijn gewoon te bang dat ze imago problemen krijgen door bij Feyenoord in te stappen.quote:Op zondag 30 juni 2019 20:39 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Het gaat er niet om dat die sponsorgelden geen fuck voorstellen, het het ging in mijn reactie over het soort bedrijven dat voetbalclubs sponsort.
Volgens mij heeft Van Dongen en de Roo reclameborden in de Kuip maar ik weet het niet zeker. Dat bedrijven bang zijn voor imagoschade is alleen maar speculatie, heb daar nog nooit een bevestiging van gelezen m.b.t. Feyenoord.quote:Op zondag 30 juni 2019 20:42 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ja het is wel logische dat een sponsor er iets voor terug wil uiteindelijk, maar die expeditiebedrijven en de rederijen die genoemd worden of shell zijn gewoon te bang dat ze imago problemen krijgen door bij Feyenoord in te stappen.
Dat soort bedrijven worden al afgeschrikt door wat de Feyenoord aanhang soms doet....
Dat doet niemand joh, en dan is het nog steeds ontzettend storend dat Klaas random wordt teruggelaten en dan zijn alle sarcastische fans minstens zo irritant.quote:
Ik ben niet zo van de censuur, ook Klaas mag zijn mening geven.quote:Op zondag 30 juni 2019 20:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat doet niemand joh, en dan is het nog steeds ontzettend storend dat Klaas random wordt teruggelaten en dan zijn alle sarcastische fans minstens zo irritant.
De grap is voorbij.
Ja leuk.quote:Op zondag 30 juni 2019 20:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de censuur, ook Klaas mag zijn mening geven.
gazprom is de enige uitzondering denk ikquote:Op zondag 30 juni 2019 20:34 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Heeft er niks mee te maken joh.. het gaat om het feit dat een bedrijf zich richt op consumenten, zoals vliegmaatschappijen, energiebedrijven..gokbedrijven etc. Ik had gehoopt dat het eindelijk eens zou gaan gebeuren met die gokbedrijven maar het is nog steeds niet gelegaliseerd.
ow daar heb je die clown weer die nog nooit wat toegevoegd heeft in dit topicquote:Op zondag 30 juni 2019 20:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat doet niemand joh, en dan is het nog steeds ontzettend storend dat Klaas random wordt teruggelaten en dan zijn alle sarcastische fans minstens zo irritant.
De grap is voorbij.
Daar zal je ook nooit een bevestiging van krijgen.quote:Op zondag 30 juni 2019 20:44 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Van Dongen en de Roo reclameborden in de Kuip maar ik weet het niet zeker. Dat bedrijven bang zijn voor imagoschade is alleen maar speculatie, heb daar nog nooit een bevestiging van gelezen m.b.t. Feyenoord.
Hmm Rakuten is een e-commerce bedrijf dus die zullen zich wel richten op consumenten zou je denken. Mij zegt het verder weinig..ze richten zich niet op Nederland denk ik.quote:Op zondag 30 juni 2019 21:01 schreef Adames het volgende:
[..]
gazprom is de enige uitzondering denk ik
of dat gare bedrijf van barcelona, maar dan heb je het tenminste nog over barcelona.
Kun je leuk wat jaarsalarisjes van betalen hoor. Zo kun je Berghuis laten blijven met een beter salaris bijvoorbeeld.quote:Op zondag 30 juni 2019 20:36 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Die sponsorgelden stellen toch ook helemaal geen fuck voor
met die 10 miljoen hoogstens koop je 2 middelmatige spelers voor
Je heb gewoon een oliesjeik nodig ofzo die er heel veel geld in wil stoppen.....
Harvard mafkeesquote:Op zondag 30 juni 2019 22:10 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Kun je leuk wat jaarsalarisjes van betalen hoor. Zo kun je Berghuis laten blijven met een beter salaris bijvoorbeeld.
Moet je niet willen joh. Altijd baas in eigen huis blijven. Met een degelijk bestuur kun je ook successen halen. Die Jan de Jong snapt er niet zoveel van. Als je hem kunt vervangen door Robert Eenhoorn en een goede TD (Cruijff) weet te strikken ga je er al een heel stuk op vooruit.quote:Op zondag 30 juni 2019 21:10 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Daar zal je ook nooit een bevestiging van krijgen.
Het zal er wel mee te maken hebben dat Feyenoord ook lamlendig bestuurd wordt.....
Ik denk dat er zat rijke sjeiks best in Feyenoord zouden willen stappen
maar er zitten daar in de kuip een paar clowns die dat tegenhouden al heel lang...
Zeker wel wanneer Bergwijn en/of Lozano zijn verkocht. Het is alleen vervelend dat je daar weer op moet gaan zitten wachten als Feyenoord zijnde. Dan kun je pas laat de centen weer her-investeren.quote:
Wat moet cruijff bij feyenoord?quote:Op zondag 30 juni 2019 23:24 schreef PIETR het volgende:
[..]
Moet je niet willen joh. Altijd baas in eigen huis blijven. Met een degelijk bestuur kun je ook successen halen. Die Jan de Jong snapt er niet zoveel van. Als je hem kunt vervangen door Robert Eenhoorn en een goede TD (Cruijff) weet te strikken ga je er al een heel stuk op vooruit.
En er zijn drie manieren om geld te maken. Europees voetbal, jeugd en de scouting. Met de komst van een nieuw Varkenoord zijn ze qua jeugd al goed bezig. De scouting moet echt op de schop. Kan me de laatste gescoute speler die succesvol was niet meer herinneren. Op Jorgensen na dan.
Als ze daadwerkelijk moeten wachten tot ze geld kunnen herinvesteren zullen ze Berghuis wel aan PSV verkopen.quote:Op maandag 1 juli 2019 08:45 schreef fetX het volgende:
Benieuwd wanneer er eens wat wordt aangetrokken. Moeten echt nog wel 2/3 spelers bij. Zal allemaal wel weer in augustus komen
Ze gaan ‘zorgvuldig’ te werk.quote:Op maandag 1 juli 2019 11:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als ze daadwerkelijk moeten wachten tot ze geld kunnen herinvesteren zullen ze Berghuis wel aan PSV verkopen.
dan kan hij hem nog wel aan een Italiaanse club slijtenquote:Op maandag 1 juli 2019 11:50 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Ik wist niet dat die Raiola zaakwaarnemer van Berghuis was. Die gaat dus wel weg.
Dat behoort zeker tot de mogelijkheden, maar verwacht eerlijk gezegd ook nog wel wat aankopen.quote:
Dat zou goed kunnen. Feyenoord is echter op het moment erg voorzichtig dus ik denk dat het eerder gebeurt dat ze met dezelfde spelers verder gaan als er niemand te halen valt. Zelfs iemand als Nieuwkoop mag nog niet weg.quote:
Op welke posities zijn er volgens jou aankopen nodig?quote:Op maandag 1 juli 2019 12:02 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat behoort zeker tot de mogelijkheden, maar verwacht eerlijk gezegd ook nog wel wat aankopen.
Wat mij betreft:quote:Op maandag 1 juli 2019 12:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Op welke posities zijn er volgens jou aankopen nodig?
LCB, RB, CVM hebben de hoogste prioriteit imo.quote:Op maandag 1 juli 2019 12:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Op welke posities zijn er volgens jou aankopen nodig?
Feyenoord verlangt schijnbaar 15-20 miljoen. En terecht. Belangrijkste speler, goede stats en binnenlandse transfer.quote:
wie had dat eerst dan?quote:Op maandag 1 juli 2019 12:55 schreef Tomatenboer het volgende:
Berghuis schijnt 'zijn' nummer 10 te hebben gekregen.
Als alle geruchten kloppen dan zou dat één van zijn eisen zijn geweest, en hopelijk is dat een teken dat hij dit seizoen blijft bij Feyenoord.
Ik ben wel blij dat ze niet direct de eerste beste transfervrije speler nemen. Volgens Stam heeft dat te maken met dat ze goed kijken wat ze nodig zijn, in plaats van zomaar halen. Lijkt me een gezonde werkwijze.quote:Op maandag 1 juli 2019 13:00 schreef PIETR het volgende:
Het complete middenveld van vorig seizoen is vertrokken dus eigenlijk moet er minimaal 1 topmiddenvelder bij. Dat ze Fer niet halen snap ik echt niet. Oke, blessuregevoelig, maar fit een echte aanwinst. En transfervrij. In die categorie ga je echt geen betere spelers vinden.
Dat zou dus betekenen dat Kokcu naar de bank moet lijkt me. Tenzij Stam 4-4-2 gaat spelen.quote:Op maandag 1 juli 2019 12:55 schreef Tomatenboer het volgende:
Berghuis schijnt 'zijn' nummer 10 te hebben gekregen.
Als alle geruchten kloppen dan zou dat één van zijn eisen zijn geweest, en hopelijk is dat een teken dat hij dit seizoen blijft bij Feyenoord.
Vincent Janssen huren, of kopen voor een hele lage prijs.quote:Op maandag 1 juli 2019 12:27 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Wat mij betreft:
LCV (in plaats van Van der Heijden), een RB (zodat St Juste RCV kan gaan spelen) en een middenvelder in plaats van Clasie (tenzij je daar Ayoub gaat neerzetten, maar die heeft volgens mij een andere positie).
Natuurlijk is er ook een nieuwe rechtsbuiten nodig als Berghuis mocht vertrekken, en wellicht een reservespits achter Jorgensen. Maar zie maar eens een spits te vinden die bereid is op de bank te zitten bij Feyenoord. Dan kom je al gauw bij de categorie Te Vrede en dergelijke. Niet wat we zoeken.
Jullie mogen Magallán wel hebben.quote:Op maandag 1 juli 2019 12:29 schreef fetX het volgende:
[..]
LCB, RB, CVM hebben de hoogste prioriteit imo.
Robben speelde ook met 10, het zal toch niet meteen een positie eis inhouden?quote:Op maandag 1 juli 2019 13:02 schreef PIETR het volgende:
[..]
Dat zou dus betekenen dat Kokcu naar de bank moet lijkt me. Tenzij Stam 4-4-2 gaat spelen.
Vind niet dat Fer zomaar een speler is. Heeft zeker kwaliteiten en denk ook wel dat hij past in het systeem dat Stam voor ogen heeft.quote:Op maandag 1 juli 2019 13:01 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ik ben wel blij dat ze niet direct de eerste beste transfervrije speler nemen. Volgens Stam heeft dat te maken met dat ze goed kijken wat ze nodig zijn, in plaats van zomaar halen. Lijkt me een gezonde werkwijze.
Het is vaak meer een rugnummer voor de grote vedette van de ploeg ja.quote:Op maandag 1 juli 2019 13:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
Robben speelde ook met 10, het zal toch niet meteen een positie eis inhouden?
Berghuis wilde op 10 spelen toch?quote:Op maandag 1 juli 2019 13:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
Robben speelde ook met 10, het zal toch niet meteen een positie eis inhouden?
Wij hebben al een huisclown: van Beek.quote:Op maandag 1 juli 2019 13:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vincent Janssen huren, of kopen voor een hele lage prijs.
[..]
Jullie mogen Magallán wel hebben.
Eens, maar ook weer niet té lang wachten. Maar goed, we zijn inderdaad net een week bezig.quote:Op maandag 1 juli 2019 13:01 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ik ben wel blij dat ze niet direct de eerste beste transfervrije speler nemen. Volgens Stam heeft dat te maken met dat ze goed kijken wat ze nodig zijn, in plaats van zomaar halen. Lijkt me een gezonde werkwijze.
Als er geen talent in de eigen jeugd te vinden is kan huren best een prima oplossing zijn, als je je daardoor plaatst voor de groepsfase van de EL en er 3e door wordt dit seizoen haal je het er toch wel uit. En kan je iemand altijd nog kopen na zijn huurperiode, zoals jullie ook met Berghuis deden.quote:Op maandag 1 juli 2019 13:03 schreef Rocket Ride het volgende:
Niet huren, niemand. Daar schiet je niets mee op. Laat er dan maar een talent uit eigen jeugd spelen.
Nee, maar het is ook weer niet alsof Feyenoord geen fatsoenlijke 11 kan opstellen. Jongens als Ayoub en vdHeijden komen natuurlijk wel tekort, maar het is ook weer niet de categorie Verhoek/te Vrede waar we in 14/15 mee moesten starten bijvoorbeeld.quote:Op maandag 1 juli 2019 13:07 schreef fetX het volgende:
[..]
Eens, maar ook weer niet té lang wachten. Maar goed, we zijn inderdaad net een week bezig.
Hij heeft in elk geval nummer 10 al gekregen/overgenomen van Vilhena. T pleasen is begonnen.quote:Op maandag 1 juli 2019 13:23 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Berghuis kan zoveel willen, Stam lijkt niet eens met een 10 te spelen namelijk.
Zou mooi zijn als we eens met de punt naar achteren op het middenveld gaan spelen. Een echte nummer 10 past niet in het moderne voetbal.quote:Op maandag 1 juli 2019 13:23 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Berghuis kan zoveel willen, Stam lijkt niet eens met een 10 te spelen namelijk.
Ik niet, zelfs al is het concept best interessant, Tapia is pas over enkele weken terug waardoor er in de voorbereiding geen tijd is om daar een functionerend middenveld van te maken.quote:Op maandag 1 juli 2019 14:27 schreef leeroy het volgende:
Een middenveld met Berghuis, Kokcu & Tapia zou ik best wel toejuichen.
dat lijkt me echt te aanvallend, kan me ook niet voorstellen dat Jaap dat gaat doenquote:Op maandag 1 juli 2019 14:27 schreef leeroy het volgende:
quote:Martin van Geel is sinds vandaag officieel vertrokken bij Feyenoord en gaat als algemeen directeur aan de slag bij middenmoter Willem II. Van Geel kijkt in het Algemeen Dagblad nog even terug op zijn afscheid bij Feyenoord.
"Ik heb vorige week een afscheidsdiner gehad. Daar ben ik door zes mensen toegesproken. Van de directie, de rvc, oud-rvc-leden. Het was één grote lofzang. Toen ik aan de beurt was heb ik gevraagd waarom we eigenlijk bijeen waren, haha."
De technisch directeur had zelf ook het gevoel dat het sentiment rondom zijn functioneren bij Feyenoord veranderd was. "Zo van, tijd voor een frisse wind, een schone lei. Toen heb ik bedacht wat er voor mij nog te winnen viel in een negende jaar bij de club en heb ik zelf besloten ermee te stoppen. Willem II is voor mij een heel mooie nieuwe uitdaging."
Van Geel wil nu Willem II aan nieuwe successen gaan helpen en denkt dat de Tilburgers incidenteel boven Feyenoord zouden kunnen eindigen.
Ik niet. Iets meer balans mag wel. Bovendien ben ik niet echt fan van Tapia.quote:Op maandag 1 juli 2019 14:27 schreef leeroy het volgende:
Ik ben er al maat.quote:
quote:Op maandag 1 juli 2019 15:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik ben er al maat.
Beetje rare uitspraak van V. Geel. En gaat natuurlijk nooit gebeuren. Maar ik ben toch wel blij met zijn komst.
https://www.ad.nl/nederla(...)-feyenoord~aad4d897/quote:Stam kiest voor looptraining om 8:15 uur bij Feyenoord
Nu Feyenoord kwalitatief waarschijnlijk achter zal blijven bij Ajax en PSV, probeert trainer Jaap Stam op andere facetten omhoog te kruipen met zijn nieuwe ploeg. Bijvoorbeeld op het conditionele aspect.
De Rotterdamse club maakte vandaag het nieuwe trainingsschema van deze week bekend. Vrijdagochtend moeten de spelers om klokslag 8:15 uur klaar staan voor een looptraining. Stam wil dat zijn spelers die al afwerken voor het ontbijt. Na terugkeer van het loopwerk schuiven de spelers aan tafel om te eten, vervolgens staat er nog een veldtraining op het menu.
Beide oefensessies zijn besloten voor pers en publiek. Zaterdag speelt Feyenoord de tweede oefenwedstrijd, volgende week reist de ploeg af naar Oostenrijk voor een trainingskamp van een week. Daar speelt de nummer drie van de eredivisie oefenwedstrijden tegen SV Darmstadt 98 en RB Leipzig.
Dan liever Toornstra met de punt naar achteren. Tapia moet echt wel iemand een middenvelder naast of achter 'm hebben, met zijn slordigheden. Toornstra heeft denk ik nog wel de fysiek, conditie, discipline en de pass in huis om op 6 uit de voeten te kunnen.quote:Op maandag 1 juli 2019 14:27 schreef leeroy het volgende:
Zeker in een 5-mans verdediging moet St. Juste gewoon centraal staan. We hebben al zo weinig centrale verdedigers.quote:Op maandag 1 juli 2019 18:06 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Dan liever Toornstra met de punt naar achteren. Tapia moet echt wel iemand een middenvelder naast of achter 'm hebben, met zijn slordigheden. Toornstra heeft denk ik nog wel de fysiek, conditie, discipline en de pass in huis om op 6 uit de voeten te kunnen.
Maar eigenlijk denk ik dat 3 middenvelders waaronder Berghuis en Kökcü buiten balbezit gewoon overlopen wordt. Berghuis en Jorgensen voor Kökcü, en een middenveldblok van nog 2/3 man erachter, in een 442 in een ruit of 532 met st Juste en Haps op de flank zie ik dan meer zitten.
Ik vind het prima natuurlijk (want dat is geen Verheijenquote:Op maandag 1 juli 2019 17:26 schreef Zipportal het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/nederla(...)-feyenoord~aad4d897/
StamGod.
Met een opsomming.quote:Op maandag 1 juli 2019 19:01 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ik vind het prima natuurlijk (want dat is geen Verheijenmethode volgens mij) maar op zeker dat we als er een potje verloren gaat Krabby de eerste artikeltjes "Spelers vinden Stam trainingen te zwaar" klaar heeft staan.
"4 Redenen waarom selectie Feyenoord Stam nu al zat is"quote:
quote:Op maandag 1 juli 2019 17:26 schreef Zipportal het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/nederla(...)-feyenoord~aad4d897/
StamGod.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |