Huehuequote:Op dinsdag 25 juni 2019 13:19 schreef xBubbles het volgende:
@:gcjoel: Als je 1 hartje doet, dan krijg je zo'n irritant kloppend kutding
Dat is wel leuk uitpakkenquote:Op dinsdag 25 juni 2019 13:22 schreef Debsterr het volgende:
Presidentiele suite in Skopje is maar 200 euro voor een nachtje. Ziet er best awesome uit
Er zijn hier ook parkenquote:Op dinsdag 25 juni 2019 13:24 schreef Californium het volgende:
O man, Ik zou willen dat ik klaar was met typen en dat ik dan lekker in Nijmegen woon en dan met dit weer heerlijk met vrienden in een parkje kan gaan chillen
In Groningen ook maar er is een reden dat ik naar Nijmegen wil hequote:
Planten? Ik?quote:Op dinsdag 25 juni 2019 13:27 schreef Q. het volgende:
[..]
De kamerplanten in je slaapkamer bedoel je?
Kaartje met lekker wijntje of een lekkere douchegel of iets anders in de categorie verwennen?quote:Op dinsdag 25 juni 2019 13:25 schreef Californium het volgende:
En ik moet even iets hebben als cadeau voor mijn mevrouw die ik volgende week voor het laatst ga zien...Ideeen?
Ik heb geen ideequote:Op dinsdag 25 juni 2019 13:27 schreef Californium het volgende:
[..]
In Groningen ook maar er is een reden dat ik naar Nijmegen wil he
Gewoon Rituals.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 13:27 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Kaartje met lekker wijntje of een lekkere douchegel of iets anders in de categorie verwennen?
Wijntje vind ik het wel een typje voor jaquote:Op dinsdag 25 juni 2019 13:27 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Kaartje met lekker wijntje of een lekkere douchegel of iets anders in de categorie verwennen?
quote:
quote:
Straks de rest van de middag pissenquote:Op dinsdag 25 juni 2019 13:30 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb al een liter water op vandaag. M'n nieren worden ook eens aan het werk gezet.
Lol whut. En dan nog verhuizen ook.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 13:35 schreef ElDinosaur het volgende:
Oh, bruto ga ik er op achteruit met dit aanbod. Enige redding is het belastingverschil.
Ik wil gewoon weer lekker dichtbij mijn vrienden wonenquote:
Nog wel wat kleine benefits, maar dat zet geen zoden aan de dijk. Zo maar eens een tegenbod doen.quote:
Snap ik hoor, ik was ook maar eventjes kansloos in het rond aan het flirtenquote:Op dinsdag 25 juni 2019 13:38 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik wil gewoon weer lekker dichtbij mijn vrienden wonen
Denk dat ik daar een stuk beter gedij
Snap ikquote:Op dinsdag 25 juni 2019 13:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Snap ik hoor, ik was ook maar eventjes kansloos in het rond aan het flirten.
Dat is sowieso de reddingsboei daar. En andere secundaire voorwaarden stapelen.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 13:35 schreef ElDinosaur het volgende:
Oh, bruto ga ik er op achteruit met dit aanbod. Enige redding is het belastingverschil.
Wat zei je, opa?quote:Op dinsdag 25 juni 2019 13:44 schreef Q. het volgende:
Jezus, Michael Jackson is ook alweer 10 jaar dood. Dat was toch vorige week?
Ja, of ze mogen gewoon wat bovenop m'n bruto salaris gooien waarbij pensioenopbouw ook meegeteld wordt.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 13:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat is sowieso de reddingsboei daar. En andere secundaire voorwaarden stapelen.
Toen was ik nog twintigerquote:Op dinsdag 25 juni 2019 13:44 schreef Q. het volgende:
Jezus, Michael Jackson is ook alweer 10 jaar dood. Dat was toch vorige week?
Ik werd vanmorgen ook weer tien jaar jonger geschatquote:
quote:Op dinsdag 25 juni 2019 13:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik werd vanmorgen ook weer tien jaar jonger geschatAl dat vet houdt m'n huid strak.
Nog net niet weg aan het smelten als ik een peuk doen, maar voor de rest goed, en met jou?quote:
Ey vader Abraham.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 13:59 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nog net niet weg aan het smelten als ik een peuk doen, maar voor de rest goed, en met jou?
In de schaduw kan het nog net.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 13:59 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nog net niet weg aan het smelten als ik een peuk doen, maar voor de rest goed, en met jou?
Houden. Je leeft maar 1 keer.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 14:05 schreef Allures het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zit al bijna 2 weken te twijfelen over deze
Houden of terugsturen?
Het lijfje is van kant
Hij is wel best prijzig vind ik
Cute. Dus houden. Live a littlequote:Op dinsdag 25 juni 2019 14:05 schreef Allures het volgende:
[ afbeelding ]
Houden of terugsturen?
Het lijfje is van kant
Prachtigquote:Op dinsdag 25 juni 2019 14:05 schreef Allures het volgende:
[ afbeelding ]
Houden of terugsturen?
Het lijfje is van kant
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen geld ook niet. Als ik dan mag kiezen dan heb ik het liever wel.quote:
quote:Op dinsdag 25 juni 2019 14:12 schreef Allures het volgende:
Ja dit is dan de 3e he. 2 blijven sowieso want daar twijfel ik niet over
Dus ik live sowieso wel een little
DezeDie witte is leuker dan deze 2 dus dan maar 3 houden!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deostrepen? Is dat nog een ding tegenwoordig?quote:Op dinsdag 25 juni 2019 14:13 schreef Allures het volgende:
[..]
Nee true. Goed argument
Deostrepen ook en zo
Echt? Oh. Die is veel meer simpelquote:Op dinsdag 25 juni 2019 14:14 schreef rival het volgende:
[..]
Die witte is leuker dan deze 2 dus dan maar 3 houden!
me tooquote:Op dinsdag 25 juni 2019 14:14 schreef Chia het volgende:
Ik draag ook nooit wit. Ik ben zo'n kleuter die dan gelijk vlekken maakt, nog voordat ik voet buiten de deur heb gezet.
Vreten is sowieso beter dan jurkjes.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 14:19 schreef gcjoel het volgende:
[..]
of allemaal niet. nog makkelijker.
Kun je eten kopen van dat geld. win win
dan word ik nog dikker en pas ik degene die ik heb al niet meer en moet ik lakens gaan dragen net als die mensen op tlcquote:Op dinsdag 25 juni 2019 14:19 schreef gcjoel het volgende:
[..]
of allemaal niet. nog makkelijker.
Kun je eten kopen van dat geld. win win
Beetje veel trouwjurk/bruidsmeisje vibe imo.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 14:05 schreef Allures het volgende:
[ afbeelding ]
Houden of terugsturen?
Het lijfje is van kant
laken is wel luchtig met dit weer.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 14:21 schreef Allures het volgende:
[..]
dan word ik nog dikker en pas ik degene die ik heb al niet meer en moet ik lakens gaan dragen net als die mensen op tlc
Nee normaal gezien niet. Maar ik vind de jurk wel ook te wit.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 14:26 schreef Allures het volgende:
Bruidsmeisjes mogen toch nooit wit dragen
Ligt aan de wensen van de bruid. Maar goed, bedoel ermee te zeggen, te wit.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 14:26 schreef Allures het volgende:
Bruidsmeisjes mogen toch nooit wit dragen
quote:Op dinsdag 25 juni 2019 14:12 schreef Allures het volgende:
Ja dit is dan de 3e he. 2 blijven sowieso want daar twijfel ik niet over
Dus ik live sowieso wel een little
DezeZweterig stofjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
is denk ik wel mooi met mijn benenquote:Op dinsdag 25 juni 2019 14:28 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nee normaal gezien niet. Maar ik vind de jurk wel ook te wit.
Ik kreeg een dubbellikker. Likker huehue.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 14:31 schreef gcjoel het volgende:
Omg kreeg net een ijs! een raket, wow! beste werkgever ooit
Ruilen voor een voetbal?quote:Op dinsdag 25 juni 2019 14:31 schreef gcjoel het volgende:
Omg kreeg net een ijs! een raket, wow! beste werkgever ooit
Naakt buikbotsen <3quote:Op dinsdag 25 juni 2019 14:33 schreef HostiMeister het volgende:
Niets meer vreten en geen kleren dragen. Skereleef ftw.
hij? de ijscoman?quote:Op dinsdag 25 juni 2019 14:38 schreef Californium het volgende:
Ga als het goed is zo ijsje halen als hij me niet vergeten is
Haha ik wilde dus klagen, want ik kreeg vanmiddag een voetbal. (ivm vitaliteitsweek)quote:
Ik heb nog 1 perenijsje. Afzien.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 14:35 schreef Allures het volgende:
Ik kreeg 0 ijsjes
Maar heb zelf snickersijs in de vriezer
De persoon met wie ik een ijsje ga etenquote:
Pics van die mensen in lakens?quote:Op dinsdag 25 juni 2019 14:21 schreef Allures het volgende:
[..]
dan word ik nog dikker en pas ik degene die ik heb al niet meer en moet ik lakens gaan dragen net als die mensen op tlc
Mysterieusquote:Op dinsdag 25 juni 2019 14:41 schreef Californium het volgende:
[..]
De persoon met wie ik een ijsje ga eten?
dat was de volgende gok geweestquote:Op dinsdag 25 juni 2019 14:41 schreef Californium het volgende:
[..]
De persoon met wie ik een ijsje ga eten?
2 halen en zelf opeten.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 14:38 schreef Californium het volgende:
Ga als het goed is zo ijsje halen als hij me niet vergeten is
een vriendquote:
Slimquote:
Koffie staat altijd klaar voor je hoor.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 14:43 schreef Californium het volgende:
[..]
een vriendMaar we zouden vorige week koffie doen maar dat kwam er maar niet van
is jukkie hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Smerige meuk die hier uit de automaat komt drink ik nietquote:Op dinsdag 25 juni 2019 14:44 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Koffie staat altijd klaar voor je hoor.
quote:Op dinsdag 25 juni 2019 14:44 schreef Allures het volgende:
[..]
is jukkie hoor
Die liggen dan gewoon in bed en als ze dan omhoog moeten vouwen ze dan zo gewoon wat om zich heen
Kon alleen een plaatje van het liggen vinden zo snel
Misschien iemand anders met betere skillsOh dacht meer aan een soort lakenachtige lelijke wikkeljurk die fatty's in dat programma dan vaak dragen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gelukkig is een collega jarig en kreeg ik net nog een cornetto.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 14:40 schreef rival het volgende:
[..]
Haha ik wilde dus klagen, want ik kreeg vanmiddag een voetbal. (ivm vitaliteitsweek)
Maar ik mocht zojuist kiezen tussen een split, cornetto of magnum dus all good
Waarom las ik eerst condoom.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 14:48 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Gelukkig is een collega jarig en kreeg ik net nog een cornetto.
En dat vond ik toen al teringtriest allemaal, die uitbuiting.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 14:49 schreef rival het volgende:
Wat kijken jullie in godsnaam
Dat soort dingen kwamen vroeger bij Jerry voorbij.
2 ijsjes nu? Moet je weer hardlopen vanavondquote:Op dinsdag 25 juni 2019 14:48 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Gelukkig is een collega jarig en kreeg ik net nog een cornetto.
oh ja die hebben ze ookquote:Op dinsdag 25 juni 2019 14:48 schreef Chia het volgende:
[..]
Oh dacht meer aan een soort lakenachtige lelijke wikkeljurk die fatty's in dat programma dan vaak dragen.
Ja 2 ijsjes, omdat ik het verdien. Hardlopen? wat is dat? #viesdikquote:Op dinsdag 25 juni 2019 14:51 schreef rival het volgende:
[..]
2 ijsjes nu? Moet je weer hardlopen vanavond
Gewoon opgeven dat indiependunt wooman zijn, lekker huisvrouwenquote:
Ja maar Dien zit onder de 2 ton. Gaat hem niet worden.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 15:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Gewoon opgeven dat indiependunt wooman zijn, lekker huisvrouwen.
Dan zoek je een andere vis toch?quote:Op dinsdag 25 juni 2019 15:04 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja maar Dien zit onder de 2 ton. Gaat hem niet worden.
Deze vijver, maar er zijn meer vijvers op de wereldquote:
Ik vond Luxemburg al ver genoeg.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 15:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Deze vijver, maar er zijn meer vijvers op de wereld.
Alsof je voor deze vijver 1 stap hoeft te zettenquote:Op dinsdag 25 juni 2019 15:14 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik vond Luxemburg al ver genoeg.
Wat zeg ik, ik vind Nijmegen al ver.
Er verdienen ook mannen geld mee.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 15:15 schreef HeatWave het volgende:
Ik blijf erbij, twitch, echt als ik een vrouw was.
Moest grinnikenquote:Op dinsdag 25 juni 2019 15:06 schreef RockBabe het volgende:
[..]
Mashed petepel.
Het klonk leuker in mijn hoofd dan op scherm.
Uiteraard, maar ik zie het mezelf niet doenquote:
Oh ja dat, ik ga er niet aan beginnen. Weet nu al dat het me niks gaat opleveren.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 15:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Alsof je voor deze vijver 1 stap hoeft te zetten.
Ik blijf erbij, twitch, echt als ik een vrouw was.
Ikquote:Op dinsdag 25 juni 2019 15:21 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Oh ja dat, ik ga er niet aan beginnen. Weet nu al dat het me niks gaat opleveren.
Dat is net als insta leuk voor die enkele honderden of duizenden die er leuk wat mee verdienen.
Maar er zitten er miljoenen ofzo op die gewoon voor hun moeder en de hond van de buren erop zitten.
Ik heb een maxidress besteld. Dus heel benieuwd.quote:
ik had op mijn insta 1000 volgers ofzo. Dat is nog steeds niks in principe en al best veel werk om te behalen en behouden. Mij niet gezien.quote:
Tot je enkels in het stof, lekker preuts.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 15:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb een maxidress besteld. Dus heel benieuwd.
plaatje?quote:Op dinsdag 25 juni 2019 15:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wauw. Ik heb er 100quote:Op dinsdag 25 juni 2019 15:25 schreef gcjoel het volgende:
[..]
ik had op mijn insta 1000 volgers ofzo. Dat is nog steeds niks in principe en al best veel werk om te behalen en behouden. Mij niet gezien.
Foto!quote:Op dinsdag 25 juni 2019 15:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja so? Zit wel een spit in tot de dij. Dacht ik.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 15:25 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Tot je enkels in het stof, lekker preuts.
Heb er inmiddels ook twee. Heerlijk luchtig vind ik ze...quote:Op dinsdag 25 juni 2019 15:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hey ik ook. Nr. 3 is onderwegquote:Op dinsdag 25 juni 2019 15:27 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Heb er inmiddels ook twee. Heerlijk luchtig vind ik ze...
ja ik vind ze ook altijd erg leuk en zomers.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 15:28 schreef Allures het volgende:
Ideaal bij dit week zo'n maxidress
Zou er ook nog wel wat willen
Daarom draag ik alleen maar kilts.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 15:29 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Lekker windje langs je zak. Lijkt me als man best een aanrader.
quote:Op dinsdag 25 juni 2019 15:31 schreef gcjoel het volgende:
[..]
omg deze is leuk!
fashion nova?
Die van Samzz is ook cute!
Bestel ook voor mij!quote:Op dinsdag 25 juni 2019 15:34 schreef Allures het volgende:
[..]
Als ik er ooit aan toe kom daar weer te bestellen zit ie er wel bij denk ik
Ze hebben ook andere printjes, zelfde model
Ben 180 en bij mij komen ze gewoon tot mijn enkels oid. Dan vind ik het best.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 15:29 schreef gcjoel het volgende:
[..]
ja ik vind ze ook altijd erg leuk en zomers.
Helaas is maxi bij mij vaak niet zo maxi.
je kunt serieus wel mee doen want de verzendkosten daar zijn wel een ding en ik bestel dan tochquote:Op dinsdag 25 juni 2019 15:35 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Bestel ook voor mij!
Ik wil nog een leuke voor de verkansie maar ben nu te laat eigenlijk.
vind dat vaak net niet mooi. beetje dat hoog water effect.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 15:35 schreef Chia het volgende:
[..]
Ben 180 en bij mij komen ze gewoon tot mijn enkels oid. Dan vind ik het best.
laat maar wetenquote:Op dinsdag 25 juni 2019 15:36 schreef Allures het volgende:
[..]
je kunt serieus wel mee doen want de verzendkosten daar zijn wel een ding en ik bestel dan toch
De vrijgezel droeg die toen we naar Edinburgh gingen, die was er erg content mee in de warmtequote:Op dinsdag 25 juni 2019 15:31 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Daarom draag ik alleen maar kilts.
Hoog water bij tot de enkels?quote:Op dinsdag 25 juni 2019 15:36 schreef gcjoel het volgende:
[..]
vind dat vaak net niet mooi. beetje dat hoog water effect.
Dat is tenminste nog een optie.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 15:39 schreef Samzz het volgende:
Ik ga 'm waarschijnlijk in moeten korten, maar ach.
Godsamme, je lijkt wel een ventquote:Op dinsdag 25 juni 2019 15:39 schreef Allures het volgende:
[..]
je weet dat het betalen in natura is he
ja van die enkel broeken vind ik ook hoog waterquote:Op dinsdag 25 juni 2019 15:40 schreef Chia het volgende:
[..]
Hoog water bij tot de enkels?en bij de maxijurk met split ben ik er weleens op gaan staan
Dat kloptquote:Op dinsdag 25 juni 2019 15:40 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dat is tenminste nog een optie.
Andersom niet
Ja, trappen mensen daar in?quote:Op dinsdag 25 juni 2019 15:41 schreef Allures het volgende:
[..]
Ja het werkt zo goed voor hen dus ik dacht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
Ja ik laat me graag vol stoppenquote:Op dinsdag 25 juni 2019 15:43 schreef Allures het volgende:
[..]
Nou jij gaat nog steeds gewoon na dat je je buik vol hebt gestopt weg dus nee
Ja maar met tot bedoel ik gewoon dat ze tot mijn enkel komen. Dus niet tot nog een stuk daar boven met allemaal blote huid boven mijn schoen.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 15:41 schreef gcjoel het volgende:
[..]
ja van die enkel broeken vind ik ook hoog water
quote:Op dinsdag 25 juni 2019 15:42 schreef Lotusss het volgende:
Leuke jurken!!Niet echt mijn smaak.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Ok ja, dan valt het mee.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 15:44 schreef Chia het volgende:
[..]
Ja maar met tot bedoel ik gewoon dat ze tot mijn enkel komen. Dus niet tot nog een stuk daar boven met allemaal blote huid boven mijn schoen.
mijne hebben open ruggetjes geloof ik.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 15:44 schreef Allures het volgende:
Ik heb 2 van die Griekse godinnen modelletjes maar dan in zwart en een simpele van de c en a die ik verder echt niet kan beschrijven eigenlijk
Tsja, ik heb ook iets meer te verbergen qua lijf.quote:
Dat is het punt niet. Ik vind maxidresses leuk, alleen die toevallig niet want niet mijn smaak.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 15:47 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Tsja, ik heb ook iets meer te verbergen qua lijf.
doe je dan geen bh?quote:Op dinsdag 25 juni 2019 15:45 schreef gcjoel het volgende:
[..]
mijne hebben open ruggetjes geloof ik.
omdat je dik bent? Vind ik altijd zo'n misvatting dan word je alleen maar meer een blobquote:Op dinsdag 25 juni 2019 15:47 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Tsja, ik heb ook iets meer te verbergen qua lijf.
Vatte het ook niet persoonlijk op!quote:Op dinsdag 25 juni 2019 15:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is het punt niet. Ik vind maxidresses leuk, alleen die toevallig niet want niet mijn smaak.
Ja ik vind dat wel jammer, ik kan echt een boel niet aan want moet echt altijd een bhquote:Op dinsdag 25 juni 2019 15:49 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nee, maar ja je hebt me gezien dat maakt weinig verschil.
Ik 9 vd 10 keer ook. Is met lage ruggen lastig. En ikquote:Op dinsdag 25 juni 2019 15:50 schreef Allures het volgende:
[..]
Ja ik vind dat wel jammer, ik kan echt een boel niet aan want moet echt altijd een bh
Weet ik. Er zit wel enige vorm in wat ik nog ergens kan accentueren met een riempje ofzoquote:Op dinsdag 25 juni 2019 15:48 schreef Allures het volgende:
[..]
omdat je dik bent? Vind ik altijd zo'n misvatting dan word je alleen maar meer een blob
soms kan ik de band van mijn bh ook laag doen en dan met een veiligheidsspeldje en dan gaat het netquote:Op dinsdag 25 juni 2019 15:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik 9 vd 10 keer ook. Is met lage ruggen lastig. En iklage ruggen
.
quote:Op dinsdag 25 juni 2019 15:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik 9 vd 10 keer ook. Is met lage ruggen lastig. En iklage ruggen
.
Dit niet wat voor jullie dan?quote:Op dinsdag 25 juni 2019 15:50 schreef Allures het volgende:
[..]
Ja ik vind dat wel jammer, ik kan echt een boel niet aan want moet echt altijd een bh
Mja dat soort dingen zijn alleen geschikt voor weer zoals nu en in mijn vrije tijd. Dus draag het meestal 1x per jaar op vakantie.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 15:50 schreef Allures het volgende:
[..]
Je onderschat het gewicht van mijn units danigquote:Op dinsdag 25 juni 2019 15:54 schreef Lotusss het volgende:
[..]
[..]
Dit niet wat voor jullie dan?
https://www.amazon.com/Mu(...)C83X3HBMF6PNVQ17BCV6
Als je ze units noemt zal het flink zijnquote:Op dinsdag 25 juni 2019 15:55 schreef Allures het volgende:
[..]
Je onderschat het gewicht van mijn units danig
Gewoon tetten on display toch? altijd een goede optie als je dikker bent.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 15:52 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Weet ik. Er zit wel enige vorm in wat ik nog ergens kan accentueren met een riempje ofzo
Tenten dragen is ook niet echt mijn ding.
foto!quote:Op dinsdag 25 juni 2019 15:55 schreef HeatWave het volgende:
Vrouwen hebben het maar zwaar.
Ik heb vandaag tegen eigen principes een korte broek aan, fuck it.
Nah, kreeg veel samples voor mijn blog, dus omgerekend wel, maar niet daadwerkelijk cash.quote:
Denk niet dat de tepels het probleem zijn.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 15:54 schreef Lotusss het volgende:
[..]
[..]
Ik heb je nog nooit in het echt gezien. Daarom ook met een vraagtekenquote:Op dinsdag 25 juni 2019 15:55 schreef Allures het volgende:
[..]
Je onderschat het gewicht van mijn units danig
Ben wel dik maar heb dan weer niet dikke tietenquote:Op dinsdag 25 juni 2019 15:55 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Gewoon tetten on display toch? altijd een goede optie als je dikker bent.
Kun je nagaan, schiet echt niet op zulks.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 15:56 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nah, kreeg veel samples voor mijn blog, dus omgerekend wel, maar niet daadwerkelijk cash.
Dat is wel een idee. Maar ik heb ook (nog) geen jurken met echt lage rug.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 15:52 schreef Allures het volgende:
[..]
soms kan ik de band van mijn bh ook laag doen en dan met een veiligheidsspeldje en dan gaat het net
Wat een pechquote:Op dinsdag 25 juni 2019 15:57 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik heb je nog nooit in het echt gezien. Daarom ook met een vraagteken
[..]
Ben wel dik maar heb dan weer niet dikke tieten
OK, dat snap ik dan nog welquote:
Dat ziet er naar uit.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 15:54 schreef Lotusss het volgende:
[..]
[..]
Dat had ik mij ook voorgenomen...quote:Op dinsdag 25 juni 2019 15:57 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Wat een pech![]()
Ik moet ook nooit dik worden, sowieso dat ik kleine tetten hou
Was wel paar jaar terug toen Instagram blogs net een beetje over ging nemen zeg maarquote:Op dinsdag 25 juni 2019 15:57 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Kun je nagaan, schiet echt niet op zulks.
Nu nog 14k maar het loopt rap terug. Mensen worden niet blij meer van mequote:
Wat heb je voor blog dan?quote:Op dinsdag 25 juni 2019 15:59 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nu nog 14k maar het loopt rap terug. Mensen worden niet blij meer van me.
Geen idee.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 16:00 schreef HeatWave het volgende:
Instagram snap ik echt helemaal niets van, technisch wel, maar wat maakt het nou beter om foto's te laten zien dan Facebook?
Volgens mij moet je ook Youtube en Insta combineren om er wat uit te halen.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 15:59 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nu nog 14k maar het loopt rap terug. Mensen worden niet blij meer van me.
Toen je nog een botje was.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 15:59 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Het lukt mij nu ook niet heel goed.
Keek net foto's van 2 jaar terug
makkelijker foto's van vreemden bekijken.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 16:00 schreef HeatWave het volgende:
Instagram snap ik echt helemaal niets van, technisch wel, maar wat maakt het nou beter om foto's te laten zien dan Facebook?
Ik ben nu wel lichter dan 2 jaar terug. Toen zat ik echt op mijn maximale gewicht en jezus er is "maar" max 15 kg af maar damn wat een verschil in mijn gezicht en qua mijn pens.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 15:59 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Het lukt mij nu ook niet heel goed.
Keek net foto's van 2 jaar terug
OK, daar zit wel iets in dan. Maar ik vind er echt niets aan, hele lijsten foto's doorscrollen.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 16:00 schreef gcjoel het volgende:
[..]
makkelijker foto's van vreemden bekijken.
op facebook moet je echt vrienden zijn. Op insta kun je alles delen met de wereld. ofzo..
geen idee.
Kan op Facebook ook, mits niet privé.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 16:00 schreef gcjoel het volgende:
[..]
makkelijker foto's van vreemden bekijken.
op facebook moet je echt vrienden zijn. Op insta kun je alles delen met de wereld. ofzo..
geen idee.
botje klinkt zo negatief.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 16:01 schreef rival het volgende:
[..]
Toen je nog heel erg slank was bedoelde ik.
Ik wel, deze is de laatste denk ikquote:Op dinsdag 25 juni 2019 15:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is wel een idee. Maar ik heb ook (nog) geen jurken met echt lage rug.
Ik vond het een tijdje wel leuk. Maar het is eigenlijk allemaal te nep en dat is niet goed voor mij.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 16:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
OK, daar zit wel iets in dan. Maar ik vind er echt niets aan, hele lijsten foto's doorscrollen.
Mijn computer wil 'm niet openenquote:Op dinsdag 25 juni 2019 16:01 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik had een nagellak blog, www.lovevarnish.com.
Oh die is leuk ja.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 16:02 schreef Allures het volgende:
[..]
Ik wel, deze is de laatste denk ik
Wel hoger dan op het plaatje dus werkt net
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Als je alleen maar te horen krijgt hoe goed/leuk/lekker je bent kan het idd wel eens naar je hoofd stijgen.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 16:03 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik vond het een tijdje wel leuk. Maar het is eigenlijk allemaal te nep en dat is niet goed voor mij.
Zo bedoelde ik het in ieder geval nietquote:Op dinsdag 25 juni 2019 16:02 schreef gcjoel het volgende:
[..]
botje klinkt zo negatief.
Nu krijg ik wel altijd een plekje in de bus.
Klopt. De meeste mensen wel. Influencers oid dan weer niet denk ik.quote:
ja ik gebruik fb echt om dingen met vrienden te delen en insta juist andersom.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 16:04 schreef gcjoel het volgende:
[..]
ja maar insta meestal weer niet.. weet niet echt waarom.
quote:Op dinsdag 25 juni 2019 16:07 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb nooit de behoefte gehad om dingen te delen met mensen die ik niet ken.
Neequote:Op dinsdag 25 juni 2019 16:14 schreef Debsterr het volgende:
Is het al september en ga ik al op verkansie?
Ik heb het gevoel dat ik jou wel ken hoorquote:Op dinsdag 25 juni 2019 16:07 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb nooit de behoefte gehad om dingen te delen met mensen die ik niet ken.
Heb je inmiddels geboekt?quote:Op dinsdag 25 juni 2019 16:14 schreef Debsterr het volgende:
Is het al september en ga ik al op verkansie?
Wie beweert dat dan?quote:Op dinsdag 25 juni 2019 16:16 schreef HeatWave het volgende:
https://socialblade.com/youtube/user/nikkietutorials
Nee joh, niets mee te verdienen dat social media.
Ja maar kijk eens hoeveel er zijn die geen kut verdienen.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 16:16 schreef HeatWave het volgende:
https://socialblade.com/youtube/user/nikkietutorials
Nee joh, niets mee te verdienen dat social media.
Niemand, maar ze doen het ook niet massaal hierquote:
Alsof dit kind knap isquote:Op dinsdag 25 juni 2019 16:18 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja maar kijk eens hoeveel er zijn die geen kut verdienen.
Het is geluk hebben, knap zijn en iets leuks te melden hebben.
Er zijn heel veel Nederlandse youtubers hoor?quote:Op dinsdag 25 juni 2019 16:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niemand, maar ze doen het ook niet massaal hier.
Blijkbaar weet ze er wat van te maken met die make-up.quote:
Ja, maar ik heb het over de mensen hier in het topic, vooral diegenen die klagen over hun werkquote:Op dinsdag 25 juni 2019 16:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Er zijn heel veel Nederlandse youtubers hoor?
Slinger Instagram wel even aan.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 16:07 schreef Allures het volgende:
Goed idee wel, ik kan insta de mening vragen over de witte jurk
Insta zijn mening? Hoe werkt die zin?
Goed argument.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 16:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb het over de mensen hier in het topic, vooral diegenen die klagen over hun werk.
Tuurlijk, dat zal ze vast goed kunnen, maar het is nou niet echt een schoonheid:quote:Op dinsdag 25 juni 2019 16:19 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Blijkbaar weet ze er wat van te maken met die make-up.
Waarom zouden mensen er anders naar kijken?
Ik heb nog nooit een video van haar gezien
Oei, nja als ze daarvan wat weet te maken snap ik het welquote:Op dinsdag 25 juni 2019 16:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tuurlijk, dat zal ze vast goed kunnen, maar het is nou niet echt een schoonheid:
[ afbeelding ]
Jij zegt nooit ietsquote:Op dinsdag 25 juni 2019 16:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Slinger Instagram wel even aan.
Oh. Ik zou t niet willen iig.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 16:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb het over de mensen hier in het topic, vooral diegenen die klagen over hun werk.
Dan ga je mij stalken.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 16:21 schreef Allures het volgende:
[..]
Jij zegt nooit ietsje bent niet eens mijn vriend daar
M'n spiegelbeeld.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 16:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tuurlijk, dat zal ze vast goed kunnen, maar het is nou niet echt een schoonheid:
[ afbeelding ]
Je hebt hele bedrijven die niets anders doen dan YT filmpjes produceren, en daar gaat echt zo veel geld in om, niet normaal.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 16:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh. Ik zou t niet willen iig.
Tati harkt tussen de 95k en 1,5 miljoen per jaar.
Ja ik zou het wel willen. Maar dan zonder moeite ervoor te hoeven doenquote:Op dinsdag 25 juni 2019 16:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh. Ik zou t niet willen iig.
Je doet op dit moment MEER moeite, je moet nu tikken.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 16:23 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja ik zou het wel willen. Maar dan zonder moeite ervoor te hoeven doen
Er zijn zelfs bedrijven die niets anders doen dan films en tv programma’s maken.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 16:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je hebt hele bedrijven die niets anders doen dan YT filmpjes produceren, en daar gaat echt zo veel geld in om, niet normaal.
Denk je dat die volgers aan komen waaien dan?quote:Op dinsdag 25 juni 2019 16:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je doet op dit moment MEER moeite, je moet nu tikken.
Als ik dat kon verdienen met meekijkende mensen tijdens het gamen dan zou ik gerust 12 uur per dag gaan gamenquote:Op dinsdag 25 juni 2019 16:22 schreef Samzz het volgende:
Tickets naar Noord-Macedonië, 3 september heen en 12 september terugquote:
Ja, eigenlijk welquote:Op dinsdag 25 juni 2019 16:25 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Denk je dat die volgers aan komen waaien dan?
Je zal je verbazen hoe weinig bedrijven/leidinggevenden een shit geven. Die hebben meestal geen idee.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 16:24 schreef Lokasenna het volgende:
Ik snap niet hoe je de mogelijkheid om tijd te verspillen op FOK! kunt combineren met genoeg nuttigs uit je handen krijgen om niet ontslagen te worden.
Ik zou daar de discipline niet voor hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |