Klopt..... zover ik zie... zijn/worden ook de BOA/handhavers/assistenten nu de wijk ingestuurd..... om geposteerd te worden bij centrale wijk/ontmoetingsplaatsen.quote:Op maandag 24 juni 2019 18:19 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Rijdt er uit voorzorg, hebben ze ook gemeld
twitter:Schellevis twitterde op maandag 24-06-2019 om 18:13:28Bronnen die weten hoe KPN-netwerk werkt, laten weten: probleem zit in het signaleringsprotocol dat wordt gebruikt om telefoongesprekken tot stand te brengen. Waardoor dat komt - speculatie: iets afgefikt, config fout, hack? - is de vraag reageer retweet
Nope, bij mij niet in ieder geval ...quote:Op maandag 24 juni 2019 18:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die staan tussen je sms'jes als het goed is.
Goede ''les'' is het in elk geval wel.quote:Op maandag 24 juni 2019 18:21 schreef LTVDK het volgende:
Maar eigenlijk is dit best 'fascinerend' of hoe je het ook wilt noemen, om te kunnen zien hoe afhankelijk we eigenlijk zijn van een techniek die zomaar plots kan wegvallen.
Helaas niet. De meldingen zijn weg als je ze wegdrukt. Dus heb er even een foto van gemaakt met een andere telefoon.quote:Op maandag 24 juni 2019 18:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die staan tussen je sms'jes als het goed is.
Oh ik heb er pas 2 gehad, je loopt nu dus voor.quote:Op maandag 24 juni 2019 18:21 schreef Antonov89 het volgende:
en ineens de 3e NL-alert binnen, binnen 5 minuten.
Mijn telefoon praat ook uit zichzelf bij die 3e.
Maar als dat platligt door al die josties die even snel bellen en ophangen om "te checken" dan werkt dat ook binnen no time niet meer..quote:Op maandag 24 juni 2019 18:21 schreef Antonov89 het volgende:
Maar je zou toch zeggen dat het niet zo moeilijk is om dat 112 even door te verbinden met dat 088 nummer.
Toch wel bijzonder om te zien hoe 1 wegvallende schakel zoveel invloed kan hebben op zoveel verschillende dingen.quote:Op maandag 24 juni 2019 18:22 schreef Antonov89 het volgende:
[..]
Goede ''les'' is het in elk geval wel.
Ligt eraan hoe graag ze je in leven willen houden. Ik heb er nog maar 2 gehadquote:Op maandag 24 juni 2019 18:22 schreef Isane het volgende:
Hoe vaak moet ik een NL alert krijgen ? Nu al 6x gehad
Zit je in een buitengebied?quote:Op maandag 24 juni 2019 18:24 schreef Rodgrod het volgende:
Hier weer eens geen NL alert, terwijl telefoon goed staat afgesteld. Wat een gefaal
Dat kan technisch heel veel over zeggen maar zo werkt het niet (meer).quote:Op maandag 24 juni 2019 18:21 schreef Antonov89 het volgende:
Maar je zou toch zeggen dat het niet zo moeilijk is om dat 112 even door te verbinden met dat 088 nummer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |