HALLO HALLO HIER SPREEKT DE POLITIE HAHAHAH HIER DE BRANDWEER KUNT U MIJ HORENquote:Op maandag 24 juni 2019 19:47 schreef Guanabana het volgende:
Komt er nu zo'n kar door de straten rijden: BRING OUT YOUR DEAD!
Goed uitgelegd dat du moment je bepaalde nummers gebruikt, je apparaat en "netwerk" qua transport anders dan gewend (of veronderstelt) gaat functioneren. Nummers zijn ook codes en het is aan de telefoniebeheerder en provider hoe wat/waarmee qua afspraken en standaard wordt geassocieerd.quote:Op maandag 24 juni 2019 19:22 schreef Faux. het volgende:
[..]
Valt tegen. 112 is namelijk niet een telefoonnummer. Het is een code die je belt als het ware. Het gedraagt zich als een telefoonnummer, maar is het niet. Dat maakt het eea lastiger.
Verkeerde copy-paste ofzo. Erg knullig ja.quote:Op maandag 24 juni 2019 19:51 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Echt heel bizar, die vergissing van het WhatsApp nummer. Hoe kan zoiets gebeuren joh
Ze luisteren gewoon de tiplijn afquote:Op maandag 24 juni 2019 19:51 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Echt heel bizar, die vergissing van het WhatsApp nummer. Hoe kan zoiets gebeuren joh
Hier tackel je bijvoorbeeld één van de problemen die je in een backup moet zien op te lossen ..... mensen zonder beltegoed kunnen geen noodoproep plaatsen.quote:Op maandag 24 juni 2019 19:44 schreef TjjWester het volgende:
Ik neem aan dat deze nummers niet gratis zijn en niet te bereiken via "vreemde" netwerken??
Ik mag toch hopen dat voordat men op 'verstuur NL Alert' drukt er een dubbelcheck is door verschillende mensen.quote:Op maandag 24 juni 2019 19:52 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Verkeerde copy-paste ofzo. Erg knullig ja.
Erger nog in een normale situatie gebruikt jouw telefoon het beste netwerk dat beschikbaar is om 112 te bellen indien het netwerk van jouw eigen provider niet toereikend is. Ongeacht provider. Dat zal bij deze knutselnummers niet het geval zijn.quote:Op maandag 24 juni 2019 19:53 schreef Vallon het volgende:
[..]
Hier tackel je bijvoorbeeld één van de problemen die je in een backup moert zien op te lossen ..... mensen zonder beltegoed kunnen geen noodoproep plaatsen.
Mooie oplossing.... wie wordt er op of voor de bus gegooid...... wel bellen hèquote:Op maandag 24 juni 2019 19:54 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat voordat men op 'verstuur NL Alert' drukt er een dubbelcheck is door verschillende mensen.
Klinkt misschien zwaar, maar voor zoiets mogen er best ontslagen vallen. Echt heel erg schandalig, met mensenlevens spelen zo.
Ze hebben het maar druk met die tips: brandje hier, ruzietje daarquote:Op maandag 24 juni 2019 19:56 schreef Cobra4 het volgende:
Die Whatsapp medewerker van De Telegraaf verdient wel een bonus voor het opvangen van honderden meldingen door die miskleun.
Of een opleiding tot Centralist met baangarantie tot aan het pensioen als hij/zij niet in paniek is geraakt.
Morgen een dubbeldik nummer dusquote:Op maandag 24 juni 2019 19:57 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ze hebben het maar druk met die tips: brandje hier, ruzietje daar
Vierdubbeldikke editie morgen.quote:Op maandag 24 juni 2019 19:57 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ze hebben vast een hoop tips binnen gekregen.quote:Op maandag 24 juni 2019 19:57 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Zou het @Kluun1985 zijn?quote:Op maandag 24 juni 2019 19:56 schreef Cobra4 het volgende:
Die Whatsapp medewerker van De Telegraaf verdient wel een bonus voor het opvangen van honderden meldingen door die miskleun.
Of een opleiding tot Centralist met baangarantie tot aan het pensioen als hij/zij niet in paniek is geraakt.
Ik weet gewoon van welk topic dat isquote:Op maandag 24 juni 2019 19:48 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
HALLO HALLO HIER SPREEKT DE POLITIE HAHAHAH HIER DE BRANDWEER KUNT U MIJ HOREN
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |