Toen zat ik uiteraard achter Hos aan en was ik niet geïnteresseerd in eventuele side bitches.quote:Op maandag 24 juni 2019 16:22 schreef Allures het volgende:
[..]
Jezus goed om te weten wat voor blijvende plek ik bij je heb
Ik heb hem zelf ook niet
10 minuten op zolder geweest was ophangen.quote:Op maandag 24 juni 2019 16:38 schreef HeatWave het volgende:
Beetje warm in NL, 112 buiten bereik.
We're all doomed.
Ja, even naar buiten om wat te regelen, alsof je een elfstendentocht hebt gezwommenquote:Op maandag 24 juni 2019 16:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
10 minuten op zolder geweest was ophangen.
Kon gelijk mijn kleren uitwringen.
Logisch wel.quote:Op maandag 24 juni 2019 16:35 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Toen zat ik uiteraard achter Hos aan en was ik niet geïnteresseerd in eventuele side bitches.
quote:Op maandag 24 juni 2019 16:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
10 minuten op zolder geweest was ophangen.
Kon gelijk mijn kleren uitwringen.
Haha, dikzakken.quote:Op maandag 24 juni 2019 16:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, even naar buiten om wat te regelen, alsof je een elfstendentocht hebt gezwommen.
The next Sherlock Holmes you are not sirquote:
Waardeer ik wel.quote:Op maandag 24 juni 2019 16:46 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nu kan ik je tenminste nog om het weekend in de gaten houden
pfff die foto was genoeg om iedereen spontaan lesbisch te makenquote:Op maandag 24 juni 2019 16:35 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Toen zat ik uiteraard achter Hos aan en was ik niet geïnteresseerd in eventuele side bitches.
Zijn er betere tijden om een hartaanval te hebben?quote:Op maandag 24 juni 2019 16:49 schreef CherryLips het volgende:
Je zou nu maar een hartaanval hebben ofzoJezus
Ja ik twijfelde ook.quote:Op maandag 24 juni 2019 16:49 schreef Allures het volgende:
[..]
pfff die foto was genoeg om iedereen spontaan lesbisch te maken
Onder werktijd, kom je tenminste daaronder uit.quote:Op maandag 24 juni 2019 16:50 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Zijn er betere tijden om een hartaanval te hebben?
ik was net single, had nog tijd nodig dat te verwerken. Zo'n tweede grote schok kon ik niet aan.quote:Op maandag 24 juni 2019 16:49 schreef Allures het volgende:
[..]
pfff die foto was genoeg om iedereen spontaan lesbisch te maken
Als er in ieder geval nog iemand 112 kan bellen.quote:Op maandag 24 juni 2019 16:50 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Zijn er betere tijden om een hartaanval te hebben?
Hos stuur nog eens naar dat arme meisjequote:Op maandag 24 juni 2019 16:52 schreef gcjoel het volgende:
[..]
ik was net single, had nog tijd nodig dat te verwerken. Zo'n tweede grote schok kon ik niet aan.
Ook een goed idee.quote:
Ik heb niksquote:Op maandag 24 juni 2019 16:57 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ook een goed idee.
Heb B&J Palooza oid voor een euro kunnen halen bij de Deen. Idem voor Magnum Dark Intense
Nooit opgehouden.quote:
Subtiel.quote:Op maandag 24 juni 2019 16:57 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Heb je het nu over het datingsites topic?
27,5quote:Op maandag 24 juni 2019 16:58 schreef DrMarten het volgende:
26 graden in huis. Voelt iig koeler dan op werk. Zo de korte broek aan en richting Hengelo
Ik heb alleen maar perenijsjesquote:Op maandag 24 juni 2019 16:58 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb nog twee perenijsjes. Apocalyps nadert.
Owquote:Op maandag 24 juni 2019 16:59 schreef Allures het volgende:
[..]
Nee je hebt mijn hart te erg gebroken net
https://nl.pepper.com/aan(...)-euro-at-deen-106463quote:
Die kant gaat het hier morgen op denk ik. Helpt hier wel dat ik de ramwn en gordijnen dicht heb als ik op werk zit.quote:
Jumquote:Op maandag 24 juni 2019 17:01 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Vanmiddag magnum gehad. Management trakteert de hele week
Bite me, als iedereen loopt te janken dat het zo fucking koud is loop ik in een t shirtquote:
Doe nou maar normaal, als je geliefde nu een hartaanval krijgt ben je blij dat ze kunnen komenquote:Op maandag 24 juni 2019 17:22 schreef HeatWave het volgende:
EEN NL ALERT!!!!!
ARMAGEDDON IS HERE!!!!!!
quote:Op maandag 24 juni 2019 17:26 schreef MCH het volgende:
[..]
Doe nou maar normaal, als je geliefde nu een hartaanval krijgt ben je blij dat ze kunnen komen
quote:Op maandag 24 juni 2019 17:22 schreef HeatWave het volgende:
EEN NL ALERT!!!!!
ARMAGEDDON IS HERE!!!!!!
Ik zal het maar op de hitte houden, geeft niet.quote:
quote:Op maandag 24 juni 2019 17:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zal het maar op de hitte houden, geeft niet.
Eensquote:Op maandag 24 juni 2019 17:26 schreef MCH het volgende:
[..]
Doe nou maar normaal, als je geliefde nu een hartaanval krijgt ben je blij dat ze kunnen komen
Alle oudjes al hartaanval door de nlalertquote:Op maandag 24 juni 2019 17:56 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb m'n ouders al een berichtje gestuurd dat ze nu gewoon stil op de bank moeten blijven zitten.
Nee. Zeker niet met dit weer.quote:Op maandag 24 juni 2019 17:57 schreef CherryLips het volgende:
Is het raar om twee avonden achter elkaar naar de Mac te gaan om een ijsje te halen?
Ja, neem er op z'n minst een burgermenu bij.quote:Op maandag 24 juni 2019 17:57 schreef CherryLips het volgende:
Is het raar om twee avonden achter elkaar naar de Mac te gaan om een ijsje te halen?
Misschien eind van de week.quote:Op maandag 24 juni 2019 17:58 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ja, neem er op z'n minst een burgermenu bij.
Ja, dat snap ik.quote:Op maandag 24 juni 2019 18:07 schreef MCH het volgende:
[..]
Jouw stoerheid valt in het niet bij die van heatwave, dat zie je nu wel weer
Beïnvloed door zijn dinnetjequote:Op maandag 24 juni 2019 18:07 schreef MCH het volgende:
[..]
Jouw stoerheid valt in het niet bij die van heatwave, dat zie je nu wel weer
Dus ben ik "stoer" aan het doen? Ok.quote:Op maandag 24 juni 2019 18:08 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Jij loopt te nuilen over een vegaburger.
Dien is gewoon een beetje zenuwachtig voor zijn nieuwe werk. En dat ik bij hem kom wonen vind hij ook een beetje spannend.quote:Op maandag 24 juni 2019 18:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dus ben ik "stoer" aan het doen? Ok.
Je moet wel in de schuur denk ikquote:Op maandag 24 juni 2019 18:10 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dien is gewoon een beetje zenuwachtig voor zijn nieuwe werk. En dat ik bij hem kom wonen vind hij ook een beetje spannend.
Roep maar niet te hard dat je fattie bent, dan krijg je zelfs de schuur niet meer.quote:Op maandag 24 juni 2019 18:11 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik ben zo'n fattie die dan meteen snickers ijs wil ofzo.
De kelder, waar trollen horen.quote:Op maandag 24 juni 2019 18:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Roep maar niet te hard dat je fattie bent, dan krijg je zelfs de schuur niet meer.
Ik kreeg net nummer 2.quote:Op maandag 24 juni 2019 18:13 schreef CherryLips het volgende:
De NL-Alert van 50 minuten geleden kwam net binnen. Zou zowat m'n nek breken van schrik en niemand kunnen bellen.
Dien weet dat toch wel.quote:Op maandag 24 juni 2019 18:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Roep maar niet te hard dat je fattie bent, dan krijg je zelfs de schuur niet meer.
Roep dat niet te hard, als je fatty was bleef het ijs wel tussen je tieten hangen.quote:Op maandag 24 juni 2019 18:11 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik ben zo'n fattie die dan meteen snickers ijs wil ofzo.
Het is wel echt een takkegeluid ja.quote:Op maandag 24 juni 2019 18:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had net nummer twee, dus zet vast het geluid uit.
bij mij maken ze nooit geluid gelukkig.quote:Op maandag 24 juni 2019 18:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had net nummer twee, dus zet vast het geluid uit.
Ze zijn bij mij niet hetzelfde, andere noodnummers erin. Dus het zal wel nuttig zijn.quote:
Oh ik lees het niet eens.quote:Op maandag 24 juni 2019 18:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ze zijn bij mij niet hetzelfde, andere noodnummers erin. Dus het zal wel nuttig zijn.
Snel 112 bellen!quote:Op maandag 24 juni 2019 18:23 schreef Allures het volgende:
Ik ben gewoon te moe om te online shoppen
Even als meetinstrument zeg maar
Ik heb het te warm voor alles.quote:Op maandag 24 juni 2019 18:23 schreef Allures het volgende:
Ik ben gewoon te moe om te online shoppen
Even als meetinstrument zeg maar
Ja ik zag dat ook in de folder... van de week even halenquote:Op maandag 24 juni 2019 18:27 schreef xBubbles het volgende:
Aldi heeft prosecco ijsjes. En gin-tonic ijsjes.
Nou iddquote:Op maandag 24 juni 2019 18:28 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ja ik zag dat ook in de folder... van de week even halen
Voor een euro de stuk meende ik.quote:Op maandag 24 juni 2019 18:27 schreef xBubbles het volgende:
Aldi heeft prosecco ijsjes. En gin-tonic ijsjes.
Ja maar dan nog. Een euro voor een ijsjequote:Op maandag 24 juni 2019 18:32 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Voor een euro de stuk meende ik.
Ondertussen is een eigen zwembad wel chill
Waarom zou ik niet meer leven? Ik ben niet degene die constant klaagt over de warmtequote:
Wat zegt de melding dan?quote:Op maandag 24 juni 2019 18:38 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Je bent het niet waard om te waarschuwen
Ik ook niet. Terwijl de test het wel deed op mijn mobiel...quote:
Koop dan niet de kiloknaller-variant. Scheelt al een hoop.quote:Op maandag 24 juni 2019 18:42 schreef MCH het volgende:
Keertje weer kipfilet van de super ipv van Turkse slager gehaald, ranzige zooi vol water
quote:Op maandag 24 juni 2019 18:40 schreef MCH het volgende:
[..]
Dat Maarten vd Weijden in de laatste 10 km zit
Ik stuur dit vanaf mijn mobielquote:Op maandag 24 juni 2019 18:40 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik ook niet. Terwijl de test het wel deed op mijn mobiel...
Bie de Laidl gekocht, daar is maar 1 soortquote:Op maandag 24 juni 2019 18:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Koop dan niet de kiloknaller-variant. Scheelt al een hoop.
Hoax.quote:Op maandag 24 juni 2019 18:40 schreef MCH het volgende:
[..]
Dat Maarten vd Weijden in de laatste 10 km zit
Plofkipquote:Op maandag 24 juni 2019 18:43 schreef MCH het volgende:
[..]
Bie de Laidl gekocht, daar is maar 1 soort
Kunnen jouw kadten niet de buren waarschuwen als je ligt te kreperen?quote:Op maandag 24 juni 2019 18:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als ik dood lag te gaan, dan had ik daar toch niets aan gehad.
Alleen jij raakt triggeredquote:Op maandag 24 juni 2019 18:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je hoeft niet meteen te gaan schelden.
Die vreten hem waarschijnlijk eerst opquote:Op maandag 24 juni 2019 18:44 schreef MCH het volgende:
[..]
Kunnen jouw kadten niet de buren waarschuwen als je ligt te kreperen?
Blijf jij gewoon doorhengsten met je fbw in dit weer?quote:Op maandag 24 juni 2019 18:40 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik ook niet. Terwijl de test het wel deed op mijn mobiel...
Opa of heb je serieus hartproblemen?quote:Op maandag 24 juni 2019 18:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
Sporten morgen maar afgezegd. Geen zin om van de AED gebruik te gaan maken.
Ik ook, ga woensdagochtend vroeg wel weer.quote:Op maandag 24 juni 2019 18:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
Maakte me gewoon zorgen ok.quote:Op maandag 24 juni 2019 18:36 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Waarom zou ik niet meer leven? Ik ben niet degene die constant klaagt over de warmte
quote:
Daar heb je echt niet gelijk last van hoor.quote:Op maandag 24 juni 2019 18:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
Whut. Ik heb net een blauwe maandag een relatiequote:
quote:Op maandag 24 juni 2019 18:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Whut. Ik heb net een blauwe maandag een relatie.
Ja zo hoort t wel he. En een station en een labrador.quote:
Maar bespreek je bewust in zo'n early stage dat jij geen kinderen wil?quote:Op maandag 24 juni 2019 18:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja zo hoort t wel he. En een station en een labrador.
Lijkt me vrij logisch.quote:Op maandag 24 juni 2019 18:56 schreef MCH het volgende:
[..]
Maar bespreek je bewust in zo'n early stage dat jij geen kinderen wil?
Gewoon zoveel en snel mogelijk aan iedereen vertellen toch. Net zoals wanneer je vegetariër bent.quote:Op maandag 24 juni 2019 18:56 schreef MCH het volgende:
[..]
Nee ik houd dat geheim tot t op een cruciaal punt komt. Houdt t leven spannend.quote:Op maandag 24 juni 2019 18:56 schreef MCH het volgende:
[..]
Wat een fuckup!quote:Op maandag 24 juni 2019 19:13 schreef HeatWave het volgende:
En nummer 4, met nog een CORRECTIE!!
Goed bezig daar.
?quote:Op maandag 24 juni 2019 19:13 schreef HeatWave het volgende:
Goed bezig daar.
"ik ben zwanger maar wil geen kinderen!"quote:Op maandag 24 juni 2019 19:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee ik houd dat geheim tot t op een cruciaal punt komt. Houdt t leven spannend.
4de NL Alert van vandaag, ze sturen ze elke keer met een ander noodnummerquote:
Ja ik dacht ik lees hem dit keer. Wat een gekluns.quote:Op maandag 24 juni 2019 19:13 schreef HeatWave het volgende:
Goed bezig daar.
Jij snapt het.quote:Op maandag 24 juni 2019 19:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
"ik ben zwanger maar wil geen kinderen!"
Paniek.quote:Op maandag 24 juni 2019 19:14 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja ik dacht ik lees hem dit keer. Wat een gekluns.
Hoe gaat dat als er echt wat is.
Hetzelfde, want dan is het toch overbelastquote:Op maandag 24 juni 2019 19:14 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja ik dacht ik lees hem dit keer. Wat een gekluns.
Hoe gaat dat als er echt wat is.
Ja, het vorige 06 noodnummer wat ze stuurden was de tiplijn van de Telegraaf.quote:Op maandag 24 juni 2019 19:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
4de NL Alert van vandaag, ze sturen ze elke keer met een ander noodnummer.
Owquote:Op maandag 24 juni 2019 19:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
4de NL Alert van vandaag, ze sturen ze elke keer met een ander noodnummer.
YHGTBFKM?!quote:Op maandag 24 juni 2019 19:15 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, het vorige 06 noodnummer wat ze stuurden was de tiplijn van de Telegraaf.!
https://www.telegraaf.nl/(...)rstuurd-via-nl-alert
"Ga eens boven aan de trap staan."quote:Op maandag 24 juni 2019 19:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
"ik ben zwanger maar wil geen kinderen!"
Watquote:Op maandag 24 juni 2019 19:15 schreef Q. het volgende:
[..]
Dit ga je niet menen.quote:Op maandag 24 juni 2019 19:15 schreef Q. het volgende:
[..]
Leuk schat, ik heb opeens zo'n behoefte om te gaan breien!quote:Op maandag 24 juni 2019 19:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
"Ga eens boven aan de trap staan."
Godverquote:Op maandag 24 juni 2019 19:15 schreef Q. het volgende:
[..]
Welke vorige? Nr. 1, 2 of 3?quote:Op maandag 24 juni 2019 19:15 schreef Q. het volgende:
[..]
Godverdomme wat een mongol ben je dan. Hoop dat ze die persoon ontslaanquote:Op maandag 24 juni 2019 19:15 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ga niet al die rouwkaarten sturen hoorquote:
Je mag een NL Alert sturen.quote:Op maandag 24 juni 2019 19:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ga niet al die rouwkaarten sturen hoor.
Nog niet. De dag is nog lang en ik moet zo nog langs Utrecht Centraal dus het kan nog.quote:Op maandag 24 juni 2019 19:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je ligt in ieder geval niet onder de trein. Pluspunt vandaag.
Ok, daar bereik ik de meesten van jouw nakomelingen wel meequote:
De treinen rijden niet.quote:Op maandag 24 juni 2019 19:19 schreef Q. het volgende:
[..]
Nog niet. De dag is nog lang en ik moet zo nog langs Utrecht Centraal dus het kan nog.
Ook 1 chromosoompje?quote:Op maandag 24 juni 2019 19:15 schreef CherryLips het volgende:
Ik loop er eentje achter. Zoals met alles hier.
Ik heb mezelf niet in het openbaar vertoondquote:Op maandag 24 juni 2019 19:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
Mijn goede daad van de dag ook weer gedaan. Water in een schaaltje en drinkende vogeltjes.
Ben je naakt nu?quote:Op maandag 24 juni 2019 19:26 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb mezelf niet in het openbaar vertoond
quote:Op maandag 24 juni 2019 19:30 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Onze eigen Hugh Heffner
Minus de vrouwen
quote:Op maandag 24 juni 2019 19:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
Mijn goede daad van de dag ook weer gedaan. Water in een schaaltje en drinkende vogeltjes.
De vellen hangen erbijquote:Op maandag 24 juni 2019 19:33 schreef gcjoel het volgende:
Is die zwemmer nou zo volgezogen met water? Wat een aanblik
Heb ik een date?quote:Op maandag 24 juni 2019 19:31 schreef MCH het volgende:
[..]
Eej, je hebt een date? (hoe heet die ene topuser ook alweer)
Ja, dat gebeurt als je zo lang in het water ligt. Gek he.quote:Op maandag 24 juni 2019 19:33 schreef gcjoel het volgende:
Is die zwemmer nou zo volgezogen met water? Wat een aanblik
quote:Op maandag 24 juni 2019 19:30 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Onze eigen Hugh Heffner
Minus de vrouwen
Ja net zo'n lijk bij csiquote:Op maandag 24 juni 2019 19:34 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ja, dat gebeurt als je zo lang in het water ligt. Gek he.
Ik was het nietquote:Op maandag 24 juni 2019 19:34 schreef MCH het volgende:
[..]
Er was toch zo'n dude hier die had aan de lopende band dates in badjassen
*meeschudt met hoofdquote:
Zijnmurp, jogy, Opa.Bakkebaard, Pharkus, Specularium, NanKing nog steeds de admins?quote:
In alle chaos zijn er helaas een aantal overleden.quote:Op maandag 24 juni 2019 19:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zijnmurp, jogy, Opa.Bakkebaard, Pharkus, Specularium, NanKing nog steeds de admins?
Zo eens binnenhengelen. Nog nieuwe tracks gespeeld?quote:Op maandag 24 juni 2019 19:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:Faxie : http://uk.thelion.me/nts/(...)QZOECMh0jmaM2oHaE1ek
Sneek ook.quote:Op maandag 24 juni 2019 19:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zijnmurp, jogy, Opa.Bakkebaard, Pharkus, Specularium, NanKing nog steeds de admins?
Er is wel eens een doorloop.quote:Op maandag 24 juni 2019 19:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In alle chaos zijn er helaas een aantal overleden.
Heb net allemaal bordspellen en stripboeken weggedaan.quote:
Komt omdat er in België andere regels gelden.quote:Op maandag 24 juni 2019 19:50 schreef Faxie het volgende:
Hier geen enkele. Zal wel zijn omdat ik al binnen zit met ramen en deuren gesloten
Gister rond deze tijd een golden retriever uitgelaten die er bijna in bleef.quote:Op maandag 24 juni 2019 19:47 schreef Samzz het volgende:
Net een paar balletjes gegooid voor de mannen. Nu zijn ze lekker moe.
Een paar maar hoor. Van bijna al die figuren zijn ondertussen Masterpieces of varianten met beter detail uitgekomen, dus ze zijn wat overbodig geworden.quote:Op maandag 24 juni 2019 19:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb net allemaal bordspellen en stripboeken weggedaan.
Waarom moeten ze weg?
Heb nog geen tijd gehad om de set van BoC zelf te luisteren. Wel de set van Aphex op Field Day 2017 teruggeluisterd omdat ik daar ook was (en later dit jaar weer naar London ga daarvoor).quote:Op maandag 24 juni 2019 19:45 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zo eens binnenhengelen. Nog nieuwe tracks gespeeld?
Is ook wel een opsteker voor de scene denk ik. Heb het idee dat het allemaal een beetje op zn gat ligt.quote:Op maandag 24 juni 2019 19:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb nog geen tijd gehad om de set van BoC zelf te luisteren. Wel de set van Aphex op Field Day 2017 teruggeluisterd omdat ik daar ook was (en later dit jaar weer naar London ga daarvoor).
Autechre ook al teruggeluisterd vanmiddag.
Op twoism.org en reddit zijn mensen vrij lyrisch.
Ah, upgraden.quote:Op maandag 24 juni 2019 19:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Een paar maar hoor. Van bijna al die figuren zijn ondertussen Masterpieces of varianten met beter detail uitgekomen, dus ze zijn wat overbodig geworden.
Upgraden in principe ja. Kan er nog wel een aardig prijsje voor krijgen denk ik. Hoef niet teveel verlies te lijden.quote:Op maandag 24 juni 2019 19:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ah, upgraden.
Heb spelletje geleend van 2happy4u dit weekend. Denk dat platina trofee er niet in zit ;'(
Ahwquote:Op maandag 24 juni 2019 19:51 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Gister rond deze tijd een golden retriever uitgelaten die er bijna in bleef.
Ik gok dat het voelt als lopenquote:Op maandag 24 juni 2019 19:55 schreef Allures het volgende:
Ik zat wel te denken aan hoe lopen voelt na 1.5 uur zwemmen
Laat staan hoe het allemaal voor die knakker voelt nu
Haha cucked.quote:Op maandag 24 juni 2019 19:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
Mijn hond is op vakantie zonder mij
Ja, dat wel. Mijne liggen nu languit op de koele vloerquote:
Ik kreeg er 5 in een kwartier terwijl ik in de auto zat met de telefoon in mijn broekzak. Fucking irritant.quote:
Ja dat geloof ik.quote:Op maandag 24 juni 2019 20:02 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik kreeg er 5 in een kwartier terwijl ik in de auto zat met de telefoon in mijn broekzak. Fucking irritant.
Een had per ongeluk het nummer van de Telegraafquote:Op maandag 24 juni 2019 20:02 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik kreeg er 5 in een kwartier terwijl ik in de auto zat met de telefoon in mijn broekzak. Fucking irritant.
Even onder de douche zettenquote:Op maandag 24 juni 2019 20:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
Arme Dikkie trouwens. Ze heeft het erg heet.
Huehuequote:Op maandag 24 juni 2019 20:17 schreef Faxie het volgende:
Mijn poesjes lijken er niet zo'n last van te hebben
Droog, wie immerquote:Op maandag 24 juni 2019 20:17 schreef Faxie het volgende:
Die van jou blijven altijd droog, toch?quote:Op maandag 24 juni 2019 20:17 schreef Faxie het volgende:
Natte handdoek neerleggen? Of een koelelement met een theedoek erom.quote:Op maandag 24 juni 2019 20:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
Arme Dikkie trouwens. Ze heeft het erg heet.
Kurkdroogquote:Op maandag 24 juni 2019 20:21 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Die van jou blijven altijd droog, toch?
Onze "ik moet laten zien dat ik nog stoerder ben dan hij door mans te doen" weerquote:
Vinden katten meestal niet echt lekker.quote:Op maandag 24 juni 2019 20:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Natte handdoek neerleggen? Of een koelelement met een theedoek erom.
Jeetje, hier schrik ik vanquote:Op maandag 24 juni 2019 20:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Onze "ik moet laten zien dat ik nog stoerder ben dan hij door mans te doen" weer.
Flikker toch gewoon een eind op.
quote:Op maandag 24 juni 2019 20:27 schreef AirwiN het volgende:
Goed weer om de pikken op tafel te leggen. Elke vorm van verkoeling is mooi meegenomen.
Oh de katten op het asiel vonden een koelelement of een bevroren waterfles in een handdoek heerlijk.quote:Op maandag 24 juni 2019 20:24 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Vinden katten meestal niet echt lekker.
Beste gewoon hun gang laten gaan en zorgen voor voldoende water.
Oh gek. Mijne is altijd aan het kloten met water maar zoiets moet ze echt niet hebben. Weirdoquote:Op maandag 24 juni 2019 20:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh de katten op het asiel vonden een koelelement of een bevroren waterfles in een handdoek heerlijk.
Zal aan de kat liggen dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |