Al die maandagochtend sukkels die hun wachtwoord vergeten zijn.quote:Op maandag 24 juni 2019 08:44 schreef TaMieke het volgende:
![]()
Kan niet inloggen. In de wachtrij bij IT
Die hebben teminste een leuk weekend gehadquote:Op maandag 24 juni 2019 08:45 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Al die maandagochtend sukkels die hun wachtwoord vergeten zijn.
Volgens mij hebben ze een update gedaan int weekend, waardoor veel mensen niet kunnen inloggen of applicaties kwijt zijn.quote:Op maandag 24 juni 2019 08:45 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Al die maandagochtend sukkels die hun wachtwoord vergeten zijn.
Hoi Tamieke.quote:Op maandag 24 juni 2019 08:49 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze een update gedaan int weekend, waardoor veel mensen niet kunnen inloggen of applicaties kwijt zijn.
Dat heb ik ook, zit er toch echt weer gewoon inquote:Op maandag 24 juni 2019 08:49 schreef MCH het volgende:
[..]
Die hebben teminste een leuk weekend gehad
Hoi Dopquote:Op maandag 24 juni 2019 08:54 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hoi Tamieke.
DHL heeft een pakket bij mij afgeleverd uit het buitenland, status is afgeleverd bij mij thuis.
Maar we waren er niet en er ligt niks.
Ik lees dat ik de verkoper moet aanspreken maar weet niet wie dat is. Heb zoveel besteld uit het buitenland
rival, mijn auto'tje doet t nog steeds nietquote:Op maandag 24 juni 2019 08:55 schreef rival het volgende:
[..]
Dat heb ik ook, zit er toch echt weer gewoon in
en
Hier is de Mentos op.quote:Op maandag 24 juni 2019 08:55 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Hoi Dop
Er zitten geen marsen in het snoepautomaat vandaag, kan je daar iets aan doen?
Maar die hadden jullie natuurlijk niet en die moest je eerst weer gaan bestellenquote:Op maandag 24 juni 2019 08:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
rival, mijn auto'tje doet t nog steeds niet. We kwamen erachter dat de spanrol en geleiderol ook versleten zijn.
Zaterdag weer eronder kruipen.
Juistquote:Op maandag 24 juni 2019 08:58 schreef rival het volgende:
[..]
Maar die hadden jullie natuurlijk niet en die moest je eerst weer gaan bestellen
Heel veel extra werk is het verder niet echt dus dat valt dan nog wel mee!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |