ALLES IS te herstellen op fokquote:Op zondag 23 juni 2019 14:16 schreef Lola69 het volgende:
Een topic-kaap doen en dan ook nog de TT verneuken.
Goed gewerkt pik
HARVAREDquote:Op zondag 23 juni 2019 14:16 schreef Lola69 het volgende:
Goed gewerkt pik
Holaquote:
Ik hoop het wel, maar dat zijn niet de verwachtingen.quote:Op zondag 23 juni 2019 14:06 schreef nogeenoudebekende het volgende: [..] Voor mij komt het goed uit. Kan ik in ieder geval nog net de start kijken en het laatste kwartier. En juist omdat het niet helemaal kan zien zal het wel weer een spektakel worden.
.
quote:
quote:Op zondag 23 juni 2019 14:40 schreef MaGNeT het volgende:
F1 hoeft niet sneller, we willen een close veld en inhalen zonder technische foefjes
En een niet zo goede teamgenoot. Met de ook weer niet zo heel erg goede Rosberg was het wel anders. Maar ja, hij heeft prima door wat hij moet zeggen om van ziggo nog een keer terug te mogen komen.quote:Op zondag 23 juni 2019 14:40 schreef Zorro het volgende:
Wat zijn geheim is.
Dat is makkelijk: Mercedes.
inderdaadquote:Op zondag 23 juni 2019 14:41 schreef Cara het volgende:
Ik kijk normaal nooit via Ziggo.
Zijn de interviewers/presentatoren/gasten altijd van dit dramatische niveau? Ik krijg er spontaan schurft van.
Och het kan erger .... Bij het WK voetbal vrouwen: "heb je een vriend?" "ja" "is hij trots op je" "zij is inderdaad trots ja" :pquote:Op zondag 23 juni 2019 14:41 schreef Cara het volgende:
Ik kijk normaal nooit via Ziggo.
Zijn de interviewers/presentatoren/gasten altijd van dit dramatische niveau? Ik krijg er spontaan schurft van.
2012 belde. Of wanneer het dan ook was dat de nieuw topic knop nog niet bestond.quote:Op zondag 23 juni 2019 14:16 schreef Lola69 het volgende:
Goed gewerkt pik
Ik krijg plaatsvervangende schaamte als ik de coureurs hun lach zie proberen te onderdrukken wanneer er weer een vraag over Verstappen komt.quote:Op zondag 23 juni 2019 14:42 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
inderdaad
net ook walgelijk die vraag of die bang was dat max naast hem op de grid zou staan
doe effe normaal mongool denk ik dan...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |