ALLES IS te herstellen op fokquote:Op zondag 23 juni 2019 14:16 schreef Lola69 het volgende:
Een topic-kaap doen en dan ook nog de TT verneuken.
Goed gewerkt pik
HARVAREDquote:Op zondag 23 juni 2019 14:16 schreef Lola69 het volgende:
Goed gewerkt pik
Holaquote:
Ik hoop het wel, maar dat zijn niet de verwachtingen.quote:Op zondag 23 juni 2019 14:06 schreef nogeenoudebekende het volgende: [..] Voor mij komt het goed uit. Kan ik in ieder geval nog net de start kijken en het laatste kwartier. En juist omdat het niet helemaal kan zien zal het wel weer een spektakel worden.
.
quote:
quote:Op zondag 23 juni 2019 14:40 schreef MaGNeT het volgende:
F1 hoeft niet sneller, we willen een close veld en inhalen zonder technische foefjes
En een niet zo goede teamgenoot. Met de ook weer niet zo heel erg goede Rosberg was het wel anders. Maar ja, hij heeft prima door wat hij moet zeggen om van ziggo nog een keer terug te mogen komen.quote:Op zondag 23 juni 2019 14:40 schreef Zorro het volgende:
Wat zijn geheim is.
Dat is makkelijk: Mercedes.
inderdaadquote:Op zondag 23 juni 2019 14:41 schreef Cara het volgende:
Ik kijk normaal nooit via Ziggo.
Zijn de interviewers/presentatoren/gasten altijd van dit dramatische niveau? Ik krijg er spontaan schurft van.
Och het kan erger .... Bij het WK voetbal vrouwen: "heb je een vriend?" "ja" "is hij trots op je" "zij is inderdaad trots ja" :pquote:Op zondag 23 juni 2019 14:41 schreef Cara het volgende:
Ik kijk normaal nooit via Ziggo.
Zijn de interviewers/presentatoren/gasten altijd van dit dramatische niveau? Ik krijg er spontaan schurft van.
2012 belde. Of wanneer het dan ook was dat de nieuw topic knop nog niet bestond.quote:Op zondag 23 juni 2019 14:16 schreef Lola69 het volgende:
Goed gewerkt pik
Ik krijg plaatsvervangende schaamte als ik de coureurs hun lach zie proberen te onderdrukken wanneer er weer een vraag over Verstappen komt.quote:Op zondag 23 juni 2019 14:42 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
inderdaad
net ook walgelijk die vraag of die bang was dat max naast hem op de grid zou staan
doe effe normaal mongool denk ik dan...
Plooij is echt een debiel ja. Loopt dat boekje van hem eigenlijk een beetje?quote:Op zondag 23 juni 2019 14:48 schreef Zorro het volgende:
Plooij
Max: "...maar we gaan het proberen"
Plooij: "Maar je gaat het toch wel proberen?"
Echt...
Het blijft absurd dat in een relatief klein land wat op zo ontzettend veel vlakken meedoet bovenin in topsport er zo’n gebrek is aan capabele mensen om het te becommentariëren en te begeleiden.quote:Op zondag 23 juni 2019 14:44 schreef wdn het volgende:
[..]
Och het kan erger .... Bij het WK voetbal vrouwen: "heb je een vriend?" "ja" "is hij trots op je" "zij is inderdaad trots ja" :p
Komen ze?quote:
dit keihard, Jos zal dat nooit loslatenquote:Op zondag 23 juni 2019 14:50 schreef 3rr0r het volgende:
Jos is ook bezig met het opbouwen naar volgend seizoen om te kunnen zeggen, 'ja zie je wel, jullie kunnen geen kampioensauto leveren, dus Max mag weg'
Geen idee, hoe was de pace bij de race simulatie?quote:Op zondag 23 juni 2019 14:50 schreef THEFXR het volgende:
Max die moet met de mclarens gaan vechten vandaag
He verrek, die Ocon lijkt best een beetje op jouquote:
valse katten incomingquote:Op zondag 23 juni 2019 14:55 schreef Mothzor het volgende:
Jeetje, die kids kunnen ook beter hun mond houden
Dat zou voor RBR niet echt een vooruitgang zijn.quote:Op zondag 23 juni 2019 14:54 schreef northernlight81 het volgende:
Hulk moet naar Red Bull dan als Ocon naar Renault gaat.
Lijkt wel een parodie op de Marseillaise.quote:Op zondag 23 juni 2019 14:55 schreef Mothzor het volgende:
Jeetje, die kids kunnen ook beter hun mond houden
Snel, stuur het Sinterklaasjournaal erop af!quote:
Dat was ook het eerste waar ik aan moest denkenquote:Op zondag 23 juni 2019 14:57 schreef Zorro het volgende:
[..]
Snel, stuur het Sinterklaasjournaal erop af!
Zou Hulk het slechter doen dan Gasly denk je?quote:Op zondag 23 juni 2019 14:56 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Dat zou voor RBR niet echt een vooruitgang zijn.
HartVanNederland genot...quote:Op zondag 23 juni 2019 14:57 schreef Zorro het volgende:
[..]
Snel, stuur het Sinterklaasjournaal erop af!
Nee joh.quote:Op zondag 23 juni 2019 14:50 schreef THEFXR het volgende:
Max die moet met de mclarens gaan vechten vandaag
Ik dacht dat we het daar niet meer over zouden hebben toch? Volgens mij las ik dat in de f1 feedbackquote:
is een apart topic voorquote:Op zondag 23 juni 2019 15:02 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik dacht dat we het daar niet meer over zouden hebben toch? Volgens mij las ik dat in de f1 feedback
OT: jack was weer treurig op de grid
De mogelijkheid Hulk > RB zie ik ook nog wel eigenlijkquote:
Je mist gewoon een enfant terrible tussen de coureurs. Eentje die zo’n slome kutvraag pareert.quote:
Nee, maar beter dan Ricciardo is hij ook niet. Dus kun je beter voor een jonkie met potentie gaan zoals een Norris of zo.quote:Op zondag 23 juni 2019 14:58 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
Zou Hulk het slechter doen dan Gasly denk je?
Ricciardo rijdt Hulkenberg zoek momenteel. Dan kunnen ze beter Kvyat weer terughalen.quote:Op zondag 23 juni 2019 15:03 schreef KillerBee4ever het volgende:
[..]
De mogelijkheid Hulk > RB zie ik ook nog wel eigenlijk
Is pas na de opening-theme. Nu dus.quote:
quote:Op zondag 23 juni 2019 15:03 schreef opreis het volgende:
Hopelijk doet LeClerck hetzelfde als Vettel vorig jaar
Bij Ham. Graagquote:Op zondag 23 juni 2019 15:03 schreef opreis het volgende:
Hopelijk doet LeClerck hetzelfde als Vettel vorig jaar
quote:Op zondag 23 juni 2019 15:07 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Als er nou iemand even 'perongeluk' op dat knopje van de baansproeiers drukt.
Nou ja hij stelde dus amper vragen dit keer. Kon niemand vinden of mocht niet praten. Hij liep een beetje te zoeken en vond toen Oconquote:Op zondag 23 juni 2019 15:03 schreef tja77 het volgende:
[..]
Je mist gewoon een enfant terrible tussen de coureurs. Eentje die zo’n slome kutvraag pareert.
Je staat langs Max op de grid, ben je bang?
Nee, niet voor Max. Wel voor die 13 in het dozijn kutvragen van een smoelsmid die ik om de twee weken verplicht moet beantwoorden.
Denk dat je dan moet bijbetalen.quote:
ditquote:Op zondag 23 juni 2019 15:09 schreef byah het volgende:
Beide mclarens zometeen aan Max voorbij, mark my words
Ditquote:Op zondag 23 juni 2019 15:09 schreef tja77 het volgende:
Maakt me geen fuck uit wie er wint.
Maar als het geen Mercedes is, is het een geslaagde race.
quote:
Absoluut!quote:Op zondag 23 juni 2019 15:09 schreef tja77 het volgende:
Behalve Gaslyquote:
Iedereen in het f1 topic eensgezind!quote:Op zondag 23 juni 2019 15:09 schreef tja77 het volgende:
1.3 op het momentquote:
Nee hoor, ook zonder winst van Mercedes kan het een kutrace zijnquote:Op zondag 23 juni 2019 15:11 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Iedereen in het f1 topic eensgezind!
Gratisch gelt!!1!quote:
mwah, zonder zilverzege zou ik voor tekenenquote:Op zondag 23 juni 2019 15:13 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee hoor, ook zonder winst van Mercedes kan het een kutrace zijn
Uitslag vergoedt dan veel.quote:Op zondag 23 juni 2019 15:13 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee hoor, ook zonder winst van Mercedes kan het een kutrace zijn
Renault power blijkbaarquote:
gelukkig welquote:Op zondag 23 juni 2019 15:16 schreef beantherio het volgende:
De druk van de McLarens is er alweer af
Racepace was niet geweldig in de simulaties tijdens de FP'squote:Op zondag 23 juni 2019 15:16 schreef LTVDK het volgende:
McLaren is na 1 ronde de power al weer kwijt of wat
Niet echt een verrassing. Optochtquote:Op zondag 23 juni 2019 15:17 schreef Mothzor het volgende:
En de McLaren kunnen niet volgen helaas....
Banden zijn warm.quote:Op zondag 23 juni 2019 15:17 schreef PzKpfw het volgende:
Lol hoe de fuck trekt Max nu ineens zo'n gat met die Mclarens?
Partymodequote:Op zondag 23 juni 2019 15:17 schreef PzKpfw het volgende:
Lol hoe de fuck trekt Max nu ineens zo'n gat met die Mclarens?
De hele F1 is om zeepquote:Op zondag 23 juni 2019 15:17 schreef TAV74 het volgende:
En weer gebeurt er niets in de eerste ronde. Spektakel ontbreekt echt in alles dit seizoen.
Zal zich wel opvreten achter die McLarens.quote:
nee,RBR presteert in de kwalificatie ook relatief slecht tov hun racepace.quote:Op zondag 23 juni 2019 15:19 schreef WheeledWarrior het volgende:
Middenveld kan in de race Verstappen nog steeds niet volgen
Zou Gasly het lukken voordat de race voorbij is?quote:Op zondag 23 juni 2019 15:22 schreef Peterselieman het volgende:
Heeft 5 ronden geduurd met Vettel voor hij Norris voorbij was
DRS, eindeloze uitloopstroken, auto's die zelden nog stuk gaan, voorzichtigheid want elk contact kan je straf opleveren: zie daar waarom je al die steriele races krijgtquote:
Laat HAM en VER maar eens van auto wisselen, HAM wordt dan nog geen 10equote:Op zondag 23 juni 2019 15:22 schreef TAV74 het volgende:
Dit wordt weer een beetje apatisch uit zitten kijken vrees ik. En net doen alsof Hamilton zo briljant is.
De ziggo papegaaien laten nooit op zich wachten.quote:
quote:Op zondag 23 juni 2019 15:09 schreef byah het volgende:
Beide mclarens zometeen aan Max voorbij, mark my words
Er gebeurd nauwelijks iets op de baan en Olav weet nog half niet wat er allemaal gebeurd.quote:Op zondag 23 juni 2019 15:25 schreef Peterselieman het volgende:
Giovinazzi een fout gemaakt, aldus Olav.
sneu werkquote:Op zondag 23 juni 2019 15:25 schreef Zorro het volgende:
Williams alweer 7 seconden achter de rest van het veld
De fout is dat alfa geen andere coureur in die auto zetquote:Op zondag 23 juni 2019 15:25 schreef Peterselieman het volgende:
Giovinazzi een fout gemaakt, aldus Olav.
De fout van Giodinges is het halen van Q3
quote:
Stokbrood kan er niet zo heel veel van.quote:Op zondag 23 juni 2019 15:27 schreef Lola69 het volgende:
Gasly die op softs met een Red Bull niet voorbij Norris op Mediums kan komen binnen 10 laps is toch wel dramatisch slecht.
En ook gewoon op bij a 3 seconden avhterstand. Ben benieuwd hoelang hij nog in die auto zit. Zijn geluk is eigenlijk dat ze geen vervanging hebben.quote:Op zondag 23 juni 2019 15:27 schreef Lola69 het volgende:
Gasly die op softs met een Red Bull niet voorbij Norris op Mediums kan komen binnen 10 laps is toch wel dramatisch slecht.
Vroeger was Grosjean zijn bijnaamquote:Op zondag 23 juni 2019 15:30 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Gasly, Romain is geen (echte) stokbrood denk ik.
Idd, maar ik had het meer over hoe hij Romain flashte.quote:Op zondag 23 juni 2019 15:30 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Hij rijdt met de nieuwe spec-3 motor. Albon nog niet.
Eens kijken wat het verschil is.
Ja, dit is het hoogst haalbare in de autosport.quote:Op zondag 23 juni 2019 15:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
En heel soms inhalen op het rechte stuk. Hier doen we het allemaal voor toch?
De spanning en hausse rondom verstappen is er ook wel van af. Komt vooral ook omdat ie te lang bij RBR is blijven hangen.quote:Op zondag 23 juni 2019 15:30 schreef VacaLoca het volgende:
Verlang haast terug naar debuut jaar van Max, lekker actie op de baan in z'n TR
Ja hij doet het prima dit seizoen. Zou het hem wel gunnen om weer terug te wisselen naar RBR.quote:Op zondag 23 juni 2019 15:31 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Idd, maar ik had het meer over hoe hij Romain flashte.![]()
Dit seizoen is inderdaad helaas dodelijk saaiquote:Op zondag 23 juni 2019 15:30 schreef VacaLoca het volgende:
Verlang haast terug naar debuut jaar van Max, lekker actie op de baan in z'n TR
Geen idee. Het is een stukje warmer dan de rest van het weekend? Gio heeft ze ook al gewisseld 😋quote:
Wanneer het spannender is om de camera in de stewardskamer te laten zien dan de race zelfquote:
Waarom bij die laatste dan geen soft-medium-soft..quote:
Dat is het juist denk ik, er is geen zandbak, alleen asfalt en bovendien geen vuile lucht.quote:Op zondag 23 juni 2019 15:29 schreef hjansen82 het volgende:
Wat een kinderachtig gedoe. Leaving the zandbak and gaining an advantage.
Gasly zit in een dip, momenteel niet goed genoeg voor red bull helaas.quote:Op zondag 23 juni 2019 15:33 schreef tja77 het volgende:
Hoe kan Max op de langzamere compound zoveel sneller zijn dan Gasly?
Dit is echt een schrikbarend groot verschil.
Nee, maar na een cleane eerste ronde, alweer, kun je de rest al uittekenen. Waar ik vorig jaar in iedere race wel spanning of in ieder geval iets interessants kon vinden zit ik me nu echt te vervelen.quote:Op zondag 23 juni 2019 15:33 schreef WheeledWarrior het volgende:
Helpt ook niet mee dat het zo'n fokking sfeerloos circuit is
Williams heeft nog wel een stoeltje voor hemquote:Op zondag 23 juni 2019 15:35 schreef Peterselieman het volgende:
stoeltje Hamilton stuk, aldus de klager
1,5 sec. per ronde op je teammaat mag simpelweg niet.quote:Op zondag 23 juni 2019 15:34 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Gasly zit in een dip, momenteel niet goed genoeg voor red bull helaas.
Straks struggelt hij nog ergens mee, alles om te doen alsof er iets kan gebeuren.quote:
Ringen of sticks?quote:Op zondag 23 juni 2019 15:36 schreef PzKpfw het volgende:
Even tellen hoeveel Nibbits er nou in zo'n zak zitten.
Huilmington, viel te verwachten. Altijd wat met die kerel zelfs al al ligt het hele veld in zijn achterspiegel.quote:Op zondag 23 juni 2019 15:35 schreef Peterselieman het volgende:
stoeltje Hamilton stuk, aldus de klager
Slinger je webcam maar aan, mijn aandacht heb je.quote:Op zondag 23 juni 2019 15:36 schreef PzKpfw het volgende:
😃quote:Op zondag 23 juni 2019 15:36 schreef PzKpfw het volgende:
Kon het niet latentwitter:Anormius twitterde op zondag 23-06-2019 om 15:35:33@F1 Dear F1-managers, look at this race and compare it to what F1 is meant to be. We love this sport for close racing, racing overtakes (not free drs), crashes and the great personalities who made this sport. At the moment you're destroying everything you've build in 1004 races. reageer retweet
Nibbits? Bestaan die nog?quote:Op zondag 23 juni 2019 15:36 schreef PzKpfw het volgende:
ze hadden het alleen maar over reifen en sprit daar toen ik er een keer naar keekquote:Op zondag 23 juni 2019 15:35 schreef singha het volgende:
ik kijk de race maar op rtl Deutschland, heb je tenminste regelmatig een reclame break. veel interessanter dan deze optocht
quote:Op zondag 23 juni 2019 15:37 schreef Mothzor het volgende:
Kon het niet latentwitter:Anormius twitterde op zondag 23-06-2019 om 15:35:33@:F1 Dear F1-managers, look at this race and compare it to what F1 is meant to be. We love this sport for close racing, racing overtakes (not free drs), crashes and the great personalities who made this sport. At the moment you're destroying everything you've build in 1004 races. reageer retweet
Vandaag sticks, volgende week de rings maar doen.quote:
Die ringen kun je nog leuk op je vingers doen en dan een voor een opetenquote:Op zondag 23 juni 2019 15:38 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Vandaag sticks, volgende week de rings maar doen.
Ik vind mezelf ook goed bezig.quote:Op zondag 23 juni 2019 15:38 schreef VacaLoca het volgende:
Max haalt weer alles uit de auto, helaas zit er te weinig in
Max haalt gewoon het maximale uit die auto. Meer kan hij ook niet doen. En dan maar hopen op een stoeltje bij Mercedes of Ferrari.quote:Op zondag 23 juni 2019 15:38 schreef TAV74 het volgende:
Racepace van RBR is ook gewoon niet bepaald best, zie dit wel een P5 worden voor Max. Maar goed, who cares anyway,
In het normale verkeer zouden we zo iemand een zondagsrijder noemen.quote:Op zondag 23 juni 2019 15:39 schreef Lola69 het volgende:
Gasly gewoon al 41 seconde achter Hamilton
Die gaat voor lap 30 nog wel gelapt worden
Het is dan ook zondag.quote:Op zondag 23 juni 2019 15:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
In het normale verkeer zouden we zo iemand een zondagsrijder noemen.
I know, maar het wordt er niet interessanter van.quote:Op zondag 23 juni 2019 15:40 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Max haalt gewoon het maximale uit die auto. Meer kan hij ook niet doen. En dan maar hopen op een stoeltje bij Mercedes of Ferrari.
Olav ziet et niet.quote:Op zondag 23 juni 2019 15:41 schreef Peterselieman het volgende:
linksvoor bij Dani Ric was wat traag
Echt wel. Zo´n elfstedentocht zwemmen is voor mietjes in vergelijking met deze onmenselijke prestatie.quote:Op zondag 23 juni 2019 15:39 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik vind mezelf ook goed bezig.
Ik ben nog niet in slaap gevallen. Topsportwaardig dit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |