ALLES IS te herstellen op fokquote:Op zondag 23 juni 2019 14:16 schreef Lola69 het volgende:
Een topic-kaap doen en dan ook nog de TT verneuken.
Goed gewerkt pik
HARVAREDquote:Op zondag 23 juni 2019 14:16 schreef Lola69 het volgende:
Goed gewerkt pik
Holaquote:
Ik hoop het wel, maar dat zijn niet de verwachtingen.quote:Op zondag 23 juni 2019 14:06 schreef nogeenoudebekende het volgende: [..] Voor mij komt het goed uit. Kan ik in ieder geval nog net de start kijken en het laatste kwartier. En juist omdat het niet helemaal kan zien zal het wel weer een spektakel worden.
.
quote:
quote:Op zondag 23 juni 2019 14:40 schreef MaGNeT het volgende:
F1 hoeft niet sneller, we willen een close veld en inhalen zonder technische foefjes
En een niet zo goede teamgenoot. Met de ook weer niet zo heel erg goede Rosberg was het wel anders. Maar ja, hij heeft prima door wat hij moet zeggen om van ziggo nog een keer terug te mogen komen.quote:Op zondag 23 juni 2019 14:40 schreef Zorro het volgende:
Wat zijn geheim is.
Dat is makkelijk: Mercedes.
inderdaadquote:Op zondag 23 juni 2019 14:41 schreef Cara het volgende:
Ik kijk normaal nooit via Ziggo.
Zijn de interviewers/presentatoren/gasten altijd van dit dramatische niveau? Ik krijg er spontaan schurft van.
Och het kan erger .... Bij het WK voetbal vrouwen: "heb je een vriend?" "ja" "is hij trots op je" "zij is inderdaad trots ja" :pquote:Op zondag 23 juni 2019 14:41 schreef Cara het volgende:
Ik kijk normaal nooit via Ziggo.
Zijn de interviewers/presentatoren/gasten altijd van dit dramatische niveau? Ik krijg er spontaan schurft van.
2012 belde. Of wanneer het dan ook was dat de nieuw topic knop nog niet bestond.quote:Op zondag 23 juni 2019 14:16 schreef Lola69 het volgende:
Goed gewerkt pik
Ik krijg plaatsvervangende schaamte als ik de coureurs hun lach zie proberen te onderdrukken wanneer er weer een vraag over Verstappen komt.quote:Op zondag 23 juni 2019 14:42 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
inderdaad
net ook walgelijk die vraag of die bang was dat max naast hem op de grid zou staan
doe effe normaal mongool denk ik dan...
Plooij is echt een debiel ja. Loopt dat boekje van hem eigenlijk een beetje?quote:Op zondag 23 juni 2019 14:48 schreef Zorro het volgende:
Plooij
Max: "...maar we gaan het proberen"
Plooij: "Maar je gaat het toch wel proberen?"
Echt...
Het blijft absurd dat in een relatief klein land wat op zo ontzettend veel vlakken meedoet bovenin in topsport er zo’n gebrek is aan capabele mensen om het te becommentariëren en te begeleiden.quote:Op zondag 23 juni 2019 14:44 schreef wdn het volgende:
[..]
Och het kan erger .... Bij het WK voetbal vrouwen: "heb je een vriend?" "ja" "is hij trots op je" "zij is inderdaad trots ja" :p
Komen ze?quote:
dit keihard, Jos zal dat nooit loslatenquote:Op zondag 23 juni 2019 14:50 schreef 3rr0r het volgende:
Jos is ook bezig met het opbouwen naar volgend seizoen om te kunnen zeggen, 'ja zie je wel, jullie kunnen geen kampioensauto leveren, dus Max mag weg'
Geen idee, hoe was de pace bij de race simulatie?quote:Op zondag 23 juni 2019 14:50 schreef THEFXR het volgende:
Max die moet met de mclarens gaan vechten vandaag
He verrek, die Ocon lijkt best een beetje op jouquote:
valse katten incomingquote:Op zondag 23 juni 2019 14:55 schreef Mothzor het volgende:
Jeetje, die kids kunnen ook beter hun mond houden
Dat zou voor RBR niet echt een vooruitgang zijn.quote:Op zondag 23 juni 2019 14:54 schreef northernlight81 het volgende:
Hulk moet naar Red Bull dan als Ocon naar Renault gaat.
Lijkt wel een parodie op de Marseillaise.quote:Op zondag 23 juni 2019 14:55 schreef Mothzor het volgende:
Jeetje, die kids kunnen ook beter hun mond houden
Snel, stuur het Sinterklaasjournaal erop af!quote:
Dat was ook het eerste waar ik aan moest denkenquote:Op zondag 23 juni 2019 14:57 schreef Zorro het volgende:
[..]
Snel, stuur het Sinterklaasjournaal erop af!
Zou Hulk het slechter doen dan Gasly denk je?quote:Op zondag 23 juni 2019 14:56 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Dat zou voor RBR niet echt een vooruitgang zijn.
HartVanNederland genot...quote:Op zondag 23 juni 2019 14:57 schreef Zorro het volgende:
[..]
Snel, stuur het Sinterklaasjournaal erop af!
Nee joh.quote:Op zondag 23 juni 2019 14:50 schreef THEFXR het volgende:
Max die moet met de mclarens gaan vechten vandaag
Ik dacht dat we het daar niet meer over zouden hebben toch? Volgens mij las ik dat in de f1 feedbackquote:
is een apart topic voorquote:Op zondag 23 juni 2019 15:02 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik dacht dat we het daar niet meer over zouden hebben toch? Volgens mij las ik dat in de f1 feedback
OT: jack was weer treurig op de grid
De mogelijkheid Hulk > RB zie ik ook nog wel eigenlijkquote:
Je mist gewoon een enfant terrible tussen de coureurs. Eentje die zo’n slome kutvraag pareert.quote:
Nee, maar beter dan Ricciardo is hij ook niet. Dus kun je beter voor een jonkie met potentie gaan zoals een Norris of zo.quote:Op zondag 23 juni 2019 14:58 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
Zou Hulk het slechter doen dan Gasly denk je?
Ricciardo rijdt Hulkenberg zoek momenteel. Dan kunnen ze beter Kvyat weer terughalen.quote:Op zondag 23 juni 2019 15:03 schreef KillerBee4ever het volgende:
[..]
De mogelijkheid Hulk > RB zie ik ook nog wel eigenlijk
Is pas na de opening-theme. Nu dus.quote:
quote:Op zondag 23 juni 2019 15:03 schreef opreis het volgende:
Hopelijk doet LeClerck hetzelfde als Vettel vorig jaar
Bij Ham. Graagquote:Op zondag 23 juni 2019 15:03 schreef opreis het volgende:
Hopelijk doet LeClerck hetzelfde als Vettel vorig jaar
quote:Op zondag 23 juni 2019 15:07 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Als er nou iemand even 'perongeluk' op dat knopje van de baansproeiers drukt.
Nou ja hij stelde dus amper vragen dit keer. Kon niemand vinden of mocht niet praten. Hij liep een beetje te zoeken en vond toen Oconquote:Op zondag 23 juni 2019 15:03 schreef tja77 het volgende:
[..]
Je mist gewoon een enfant terrible tussen de coureurs. Eentje die zo’n slome kutvraag pareert.
Je staat langs Max op de grid, ben je bang?
Nee, niet voor Max. Wel voor die 13 in het dozijn kutvragen van een smoelsmid die ik om de twee weken verplicht moet beantwoorden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |