abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_187602848
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2019 19:29 schreef Arts-assistent het volgende:
Hee kan iemand me vertellen waarom het zo lang duurt met Angelino? Leek me vrij recht toe recht aan, een eenzijdige terugkoopoptie... zou toch sneller rond moeten zijn?
Rikkert heeft al gemeld dat het wat langer op zich zou laten wachten. Reden onduidelijk. Mogelijk dat ze eerst duidelijk willen hebben dat een ander team hem meteen voor een veelvoud overneemt. Supporters waren eigenlijk best in hun nopjes met Angeliño aangezien het een homegrown speler is.
  dinsdag 25 juni 2019 @ 19:38:48 #252
77227 SaferSephy
is een parodie op een user #1
pi_187602864
Willems terug halen dan?
Voor al uw FIFA lijstjes!
Op donderdag 7 november 2019 15:14 schreef Buitendam het volgende:
Ik heb zó om je gelachen dinsdagavond, ouwe reus. :D
pi_187602909
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2019 19:38 schreef SaferSephy het volgende:
Willems terug halen dan?
Vind ik nog niet zo raar. Zit op een dood spoor bij Frankfurt en ik vond hem - op zijn laatste seizoen na - altijd een nuttige kracht.
  dinsdag 25 juni 2019 @ 19:44:27 #254
77227 SaferSephy
pi_187602995
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2019 19:41 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Vind ik nog niet zo raar. Zit op een dood spoor bij Frankfurt en ik vond hem - op zijn laatste seizoen na - altijd een nuttige kracht.
Heb em al een tijd niet meer gezien, hoe is het met z’n gewicht? Vond em soms wat pappig ogen voor een back
pi_187603024
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2019 19:44 schreef SaferSephy het volgende:

[..]

Heb em al een tijd niet meer gezien, hoe is het met z’n gewicht? Vond em soms wat pappig ogen voor een back
  dinsdag 25 juni 2019 @ 19:50:13 #256
77227 SaferSephy
pi_187603123
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2019 19:45 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ook wel een ongelukkige selfie :D
pi_187603269
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2019 18:52 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Maat, je moet ons zien als Johnny van de Burgerking en Ronaldo in een 3 zits in het vliegtuig. Niemand die tussen ons in komt. No worries.
Hoeveel kost een tegeltje bedrukken tegenwoordig? Johnny heeft nog bij mijn voetbalclub gevoetbald _O_
pi_187604437
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2019 20:00 schreef TehRocks het volgende:

[..]

Hoeveel kost een tegeltje bedrukken tegenwoordig? Johnny heeft nog bij mijn voetbalclub gevoetbald _O_
Ik heb er één van @Gutanoth op een tegeltje staan, was toen 12 euro kwijt.
pi_187605692
quote:
99s.gif Op dinsdag 25 juni 2019 15:18 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]

Zou die redenen kunnen toelichten?
PSV is terug gekomen van zijn uitspraken dat hij niet te koop zou zijn voor Ajax, maar het zal lastig zijn om hem voor een marktconforme prijs te halen.
30 miljoen is imo een goed bedrag voor hem en zelfs dat vind ik wat overdreven om als Ajax te betalen. Ajax heeft bewezen de scouting redelijk op orde te hebben, dus liever hoop ik dat ze verder zoeken naar een nieuwe Neres, Richairlson, etc.

Verder heb ik pertinent iets tegen dit soort powerplay om de sterspeler van je concurrent te halen. Iets wat natuurlijk ergens wel vernederend werkt voor de andere club, maar het maakt je ook weer direct het meer arrogante Ajax. Het is iets heel anders dan bijv de transfer Viergever of Vermeer, een speler die bij ons op de bank zat en daarom maar naar de concurrent ging uit meer waardering.
Als Ajax een Mauro Jr, Malen of Guti (ongeacht hun potentiele bijdrage bij Ajax) probeert te halen ben ik al een stuk meer voor. Dat zijn spelers die tot nu toe op een zijspoor hebben gezeten bij PSV en daarom om andere redenen deze overstap zouden wensen.
pi_187605836
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2019 21:34 schreef Adames het volgende:

[..]

PSV is terug gekomen van zijn uitspraken dat hij niet te koop zou zijn voor Ajax, maar het zal lastig zijn om hem voor een marktconforme prijs te halen.
30 miljoen is imo een goed bedrag voor hem en zelfs dat vind ik wat overdreven om als Ajax te betalen. Ajax heeft bewezen de scouting redelijk op orde te hebben, dus liever hoop ik dat ze verder zoeken naar een nieuwe Neres, Richairlson, etc.

Verder heb ik pertinent iets tegen dit soort powerplay om de sterspeler van je concurrent te halen. Iets wat natuurlijk ergens wel vernederend werkt voor de andere club, maar het maakt je ook weer direct het meer arrogante Ajax. Het is iets heel anders dan bijv de transfer Viergever of Vermeer, een speler die bij ons op de bank zat en daarom maar naar de concurrent ging uit meer waardering.
Als Ajax een Mauro Jr, Malen of Guti (ongeacht hun potentiele bijdrage bij Ajax) probeert te halen ben ik al een stuk meer voor. Dat zijn spelers die tot nu toe op een zijspoor hebben gezeten bij PSV en daarom om andere redenen deze overstap zouden wensen.
Ik ben er absoluut niet op tegen, ook niet als het andersom het geval zou zijn. Waarom zou het niet mogen? Er is een vraagprijs en als een club uit dezelfde competitie die kan voldoen, waarom dan niet?

Neemt niet weg dat ik het niet zie gebeuren en ook niet weet of het wel verstandig zou zijn. Je zult uitkomen op 25-30 miljoen en da's veel geld voor een speler die, als het aan mij ligt, niet te lang meer in Nederland zou moeten blijven. Dan moet 'ie in 1 jaar wel heel veel meer waard worden, want twee jaar of langer in de eredivisie zou zonde zijn voor zijn ontwikkeling.
pi_187606257
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2019 20:54 schreef Ciscus het volgende:

[..]

Ik heb er één van @:Gutanoth op een tegeltje staan, was toen 12 euro kwijt.
Nu ben ik benieuwd
pi_187606314
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2019 21:40 schreef Fargo het volgende:

[..]

Ik ben er absoluut niet op tegen, ook niet als het andersom het geval zou zijn. Waarom zou het niet mogen? Er is een vraagprijs en als een club uit dezelfde competitie die kan voldoen, waarom dan niet?

Neemt niet weg dat ik het niet zie gebeuren en ook niet weet of het wel verstandig zou zijn. Je zult uitkomen op 25-30 miljoen en da's veel geld voor een speler die, als het aan mij ligt, niet te lang meer in Nederland zou moeten blijven. Dan moet 'ie in 1 jaar wel heel veel meer waard worden, want twee jaar of langer in de eredivisie zou zonde zijn voor zijn ontwikkeling.
Oh ja en dat. Financieel is het ook niet heel aantrekkelijk. Minus alle kosten rond een transfer is het lastig om nog winst te maken, als hij een gewone ontwikkeling meemaakt.

Bij een 1-jarig contract zou ik wel voor zijn.
pi_187607208
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2019 21:53 schreef TehRocks het volgende:

[..]

Nu ben ik benieuwd
Ik ben ook benieuwd welke van mijn oneindige wijsheden dit was
pi_187608905
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2019 22:29 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

Ik ben ook benieuwd welke van mijn oneindige wijsheden dit was
Nee, dit was de enige die ik heb ontdekt in de afgelopen jaren.

Je weet 'm wel.
pi_187608959
"Het vasthouden aan haat is als het vasthouden van een heet stuk steenkool, met de intentie om het tegen iemand aan te gooien; jij bent degene die zich brandt."

Dit was 'm niet, want deze had je gejat.
pi_187609040
Mijn leven is pas compleet als mijn teksten op Ciscus z'n muur hangen.
pi_187609123
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2019 23:13 schreef Ciscus het volgende:
"Het vasthouden aan haat is als het vasthouden van een heet stuk steenkool, met de intentie om het tegen iemand aan te gooien; jij bent degene die zich brandt."

Dit was 'm niet, want deze had je gejat.
Dit klinkt wel als iets dat ik zou zeggen ja
pi_187609206
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2019 23:19 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

Dit klinkt wel als iets dat ik zou zeggen ja
In augustus 2018 tikte je dit toch echt. Ik was even onder de indruk, totdat ik begreep dat het puur bedrog was.
pi_187609256
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2019 23:16 schreef TehRocks het volgende:
Mijn leven is pas compleet als mijn teksten op Ciscus z'n muur hangen.
Dat hoor ik vaker. Van jou is er helaas nooit één blijven hangen, ondanks dat je zelden onzin praat.
pi_187609762
Robin Ruiter: Done deal!

🐴🐴🐴

(Ik kon geen ruiter vinden dus dan maar een paard. Of ja eigenlijk drie.)
pi_187609972
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2019 23:47 schreef Lange_Lans het volgende:
Robin Ruiter: Done deal!

🐴🐴🐴

(Ik kon geen ruiter vinden dus dan maar een paard. Of ja eigenlijk drie.)
Johnny the Young werd altijd geprezen door Brands en consorten vanwege zijn "brede netwerk". Tot nu toe is het allemaal nog van Geel achtig met bekende namen bord op schoot scouting. Ben er nog niet van onder de indruk.
Land of the free. Home of the brave.
  woensdag 26 juni 2019 @ 00:04:54 #272
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_187610011
quote:
1s.gif Op woensdag 26 juni 2019 00:02 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Johnny the Young werd altijd geprezen door Brands en consorten vanwege zijn "brede netwerk". Tot nu toe is het allemaal nog van Geel achtig met bekende namen bord op schoot scouting. Ben er nog niet van onder de indruk.
Lijkt mij wel een meer dan prima 3e doelman (en voorlopig 2e met de blessure van Unnerstal) maar raar dat hij dit zelf wil.
pi_187610093
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2019 00:04 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Lijkt mij wel een meer dan prima 3e doelman (en voorlopig 2e met de blessure van Unnerstal) maar raar dat hij dit zelf wil.
Salaris? Zal geen absolute bakken hebben verdiend de afgelopen jaren.
pi_187610100
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2019 00:04 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Ja dat wel. Feyenoord heeft Marsman als backup doelman dat is nog triester. Of een type Lamprou bij Ajax. Maar alsnog tot nu toe alle namen die uit de koker zijn gekomen had ik ook vooraf in kunnen vullen.
Land of the free. Home of the brave.
  woensdag 26 juni 2019 @ 00:42:26 #275
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_187610481
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2019 00:11 schreef TehRocks het volgende:

[..]

Salaris? Zal geen absolute bakken hebben verdiend de afgelopen jaren.
Zal hij bij PSV als 3e keeper zoveel meer pakken dan in Engeland? Zou kunnen hoor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')