abonnement Unibet Coolblue
pi_187600894
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2019 17:22 schreef GGMM het volgende:

[..]

Het is ook veel te warm!!
Waar ik woon is het al sinds april elke dag 35+ graden. Zomerdag rond de 40. Twee dagen warm in Nederland en iedereen klaagt weer :D
Land of the free. Home of the brave.
  Forum Admin dinsdag 25 juni 2019 @ 17:46:28 #227
35723 crew  GGMM
pi_187600929
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2019 17:44 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Waar ik woon is het al sinds april elke dag 35+ graden. Zomerdag rond de 40. Twee dagen warm in Nederland en iedereen klaagt weer :D
In Nederland is het ook erg benauwd als het warm is.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  dinsdag 25 juni 2019 @ 17:47:27 #228
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_187600947
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2019 17:44 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Waar ik woon is het al sinds april elke dag 35+ graden. Zomerdag rond de 40. Twee dagen warm in Nederland en iedereen klaagt weer :D
In wat voor land woon jij dan?
Dit, dus.
pi_187601019
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2019 17:47 schreef Buitendam het volgende:

[..]

In wat voor land woon jij dan?
Voor een of andere reden blijf ik dit grappig vinden.
  dinsdag 25 juni 2019 @ 17:52:21 #230
353856 Stoepboer
Stoep met boeren.
pi_187601039
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2019 17:44 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Waar ik woon is het al sinds april elke dag 35+ graden. Zomerdag rond de 40. Twee dagen warm in Nederland en iedereen klaagt weer :D
Waar woon jij dan ???//?/
Vervelende stoepboer!
pi_187601423
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2019 17:44 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Waar ik woon is het al sinds april elke dag 35+ graden. Zomerdag rond de 40. Twee dagen warm in Nederland en iedereen klaagt weer :D
Waar woon jij?
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
  dinsdag 25 juni 2019 @ 18:15:53 #232
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_187601438
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2019 17:44 schreef Scarface88 het volgende:
Waar ik woon
Kan je hier misschien wat meer over vertellen?
pi_187601498
Ik woon in the land of the free and home of the brave :)
Land of the free. Home of the brave.
pi_187601500
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 juni 2019 16:28 schreef Scarface88 het volgende:
Ajax. De club die dit seizoen incl transfers en CL inkomsten 250 miljoen binnenharkt. Altijd het maximale voor spelers weet te ontvangen en voor een knoop en een stuiver zelf spelers aantrekt. Die zullen Bergwijn voor 70 a 80 miljoen verkopen uiteindelijk. Waarom zouden wij als PSV in hemelsnaam genoegen moeten nemen met minder dan 45 miljoen? Bedragen als 20-25 is echt lachwekkend. Dan verlies je alle geloofwaardigheid als club zijnde. Lekker je billen invetten en bukken voor de Amsterdammers :')
Ik snap echt niet waarom de 70-80 miljoen van Frenkie de Jong (wordt Cruijffiaans geacht) en mogelijk de Ligt (golden boy, 19 jaar) zo wordt overgeheveld naar weinig vergelijkbare situaties. Bergwijn is een zeer goede, begaafde speler en heeft een glansrijke carrière tegemoet, alleen we moeten toch allemaal concluderen (zowel Ajax als PSV aanhang) dat hij niet vergelijkbaar is.

Hij is ouder, neemt het team minder op sleeptouw, minder kans gekregen om zich te etaleren in Europa en nu het meest subjectieve; minder goed. Verder heeft PSV een minder sterke onderhandelingspositie door de mindere kapitaalkracht.

Als Neres en van de Beek ook voor dit soort bedragen verkocht worden, snap ik dat er hoge bedragen verwacht worden voor Bergwijn en Lozano, maar dit is nog niet het geval. Vergeet niet dat het vorige record op naam van Depay staat die mogelijk even goed is en een WK had geschitterd.


Ik hoop dat ik nu niet te veel PSVers op de tenen trap, maar mocht ik dat toch doen danhoor ik het graag.
  dinsdag 25 juni 2019 @ 18:20:28 #235
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_187601506
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2019 18:19 schreef Scarface88 het volgende:
Ik woon in the land of the free and home of the brave :)
Woensel?
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_187601569
https://www.transfermarkt.nl/statistik/saisontransfers

Mooi lijstje ter bevesting dat dit soort gedraging, in tegenstelling van wat mensen hier soms denken, nog steeds uitzonderingen zijn, voorbehouden aan kapitaalkrachtige clubs.
pi_187601570
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2019 18:20 schreef Arts-assistent het volgende:

[..]

Ik snap echt niet waarom de 70-80 miljoen van Frenkie de Jong (wordt Cruijffiaans geacht) en mogelijk de Ligt (golden boy, 19 jaar) zo wordt overgeheveld naar weinig vergelijkbare situaties. Bergwijn is een zeer goede, begaafde speler en heeft een glansrijke carrière tegemoet, alleen we moeten toch allemaal concluderen (zowel Ajax als PSV aanhang) dat hij niet vergelijkbaar is.

Hij is ouder, neemt het team minder op sleeptouw, minder kans gekregen om zich te etaleren in Europa en nu het meest subjectieve; minder goed. Verder heeft PSV een minder sterke onderhandelingspositie door de mindere kapitaalkracht.

Als Neres en van de Beek ook voor dit soort bedragen verkocht worden, snap ik dat er hoge bedragen verwacht worden voor Bergwijn en Lozano, maar dit is nog niet het geval. Vergeet niet dat het vorige record op naam van Depay staat die mogelijk even goed is en een WK had geschitterd.


Ik hoop dat ik nu niet te veel PSVers op de tenen trap, maar mocht ik dat toch doen danhoor ik het graag.
Om te beginnen; je hebt het wel tegen Scarface.

Verder, klopt. Maar ik vind niet dat Depay beter was in die tijd dan Bergwijn nu. En Depay werd net verkocht voordat de markt pas écht ontploftte. Even ter nuancering ;)
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_187601641
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2019 18:25 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Om te beginnen; je hebt het wel tegen Scarface.

Verder, klopt. Maar ik vind niet dat Depay beter was in die tijd dan Bergwijn nu. En Depay werd net verkocht voordat de markt pas écht ontploftte. Even ter nuancering ;)
Daar heb ik gelukkig vaker discussies mee gehad, al zal hij het zelf niet weten.

Zie mijn vorige bericht; ik denk dat de markt minder ontploft is dan we soms stellen. Er worden enorme bedragen gespeculeerd, (e.g. eerdere voorbeelden Neres, Beek, Lozano, Bergwijn) maar weinig die echt tot stand komen.
pi_187601861
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2019 18:29 schreef Arts-assistent het volgende:

[..]

Daar heb ik gelukkig vaker discussies mee gehad, al zal hij het zelf niet weten.

Zie mijn vorige bericht; ik denk dat de markt minder ontploft is dan we soms stellen. Er worden enorme bedragen gespeculeerd, (e.g. eerdere voorbeelden Neres, Beek, Lozano, Bergwijn) maar weinig die echt tot stand komen.
Njah, ik zie anders toch flink wat gigantische bedragen, terwijl we eigenlijk pas aan het begin van de transferperiode zitten. Ik ben wel benieuwd naar dit lijstje rond september. En ik betwijfel trouwens of deze bedragen inderdaad vergelijkbaar zijn met 7 jaar geleden. Heb je daar een lijstke van?
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_187601932
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2019 18:41 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Njah, ik zie anders toch flink wat gigantische bedragen, terwijl we eigenlijk pas aan het begin van de transferperiode zitten. Ik ben wel benieuwd naar dit lijstje rond september. En ik betwijfel trouwens of deze bedragen inderdaad vergelijkbaar zijn met 7 jaar geleden. Heb je daar een lijstke van?
Ik merk dat je steeds closer wordt met arts-assistent. Ik vraag me af of dit mogelijk ten koste gaat gaan van onze band. :{
pi_187601998
Lijstje heb ik zo niet paraat, maar zou zeker interessant zijn. Ik zeg ook niet dat de transfermarkt niet flink aan inflatie onderworpen is, dat lijkt me een feit. Ik haalde dit lijstje mn. aan om te laten zien dat 80mlj voor Frenkie nog steeds een uitzondering is (slechts twee spelers duurder) en niet direct de regel.
pi_187602046
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2019 18:44 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Ik merk dat je steeds closer wordt met arts-assistent. Ik vraag me af of dit mogelijk ten koste gaat gaan van onze band. :{
O
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2019 18:44 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Ik merk dat je steeds closer wordt met arts-assistent. Ik vraag me af of dit mogelijk ten koste gaat gaan van onze band. :{
Oei, wil niet interfereren in deze kostbare band. Hechtingsproblematiek is natuurlijk een groot probleem bij FOK!ers, gezien de autistiforme aard. Ik ga wel andere topics lastig vallen!
pi_187602083
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2019 18:44 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Ik merk dat je steeds closer wordt met arts-assistent. Ik vraag me af of dit mogelijk ten koste gaat gaan van onze band. :{
Maat, je moet ons zien als Johnny van de Burgerking en Ronaldo in een 3 zits in het vliegtuig. Niemand die tussen ons in komt. No worries.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_187602111
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2019 18:52 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Maat, je moet ons zien als Johnny van de Burgerking en Ronaldo in een 3 zits in het vliegtuig. Niemand die tussen ons in komt. No worries.
:D _O-
pi_187602120
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2019 18:50 schreef Arts-assistent het volgende:

[..]

O
[..]

Oei, wil niet interfereren in deze kostbare band. Hechtingsproblematiek is natuurlijk een groot probleem bij FOK!ers, gezien de autistiforme aard. Ik ga wel andere topics lastig vallen!
LBM heeft me gerust gesteld.
pi_187602132
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2019 18:48 schreef Arts-assistent het volgende:
Lijstje heb ik zo niet paraat, maar zou zeker interessant zijn. Ik zeg ook niet dat de transfermarkt niet flink aan inflatie onderworpen is, dat lijkt me een feit. Ik haalde dit lijstje mn. aan om te laten zien dat 80mlj voor Frenkie nog steeds een uitzondering is (slechts twee spelers duurder) en niet direct de regel.
'Slechts' he ;)

Maar klopt. Alleen zul je buiten Scarface en PSVCL ook niemand snel zien beweren dat er bij PSV iemand 80mil op moet leveren 'omdat..'.

Al blijft het natuurlijk een belachelijk (hoog) bedrag dat een paar jaar geleden never nooit niet zou zijn betaald.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_187602238
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2019 18:55 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

'Slechts' he ;)

Maar klopt. Alleen zul je buiten Scarface en PSVCL ook niemand snel zien beweren dat er bij PSV iemand 80mil op moet leveren 'omdat..'.

Al blijft het natuurlijk een belachelijk (hoog) bedrag dat een paar jaar geleden never nooit niet zou zijn betaald.
Ik vraag het me af hoor, toen had je ook spelers als Bale, Pogba, Sterling en Martial die voor hoge bedragen weg gingen.
Het is juist na Ronaldo even stil geweest, mede dankzij de financiele crisis. Sinds Bale/Pogba is het ontploft, daarna gewoon verder gestegen.
  dinsdag 25 juni 2019 @ 19:18:45 #248
77227 SaferSephy
is een parodie op een user #1
pi_187602492
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2019 18:20 schreef Arts-assistent het volgende:

[..]

Ik snap echt niet waarom de 70-80 miljoen van Frenkie de Jong (wordt Cruijffiaans geacht) en mogelijk de Ligt (golden boy, 19 jaar) zo wordt overgeheveld naar weinig vergelijkbare situaties. Bergwijn is een zeer goede, begaafde speler en heeft een glansrijke carrière tegemoet, alleen we moeten toch allemaal concluderen (zowel Ajax als PSV aanhang) dat hij niet vergelijkbaar is.

Hij is ouder, neemt het team minder op sleeptouw, minder kans gekregen om zich te etaleren in Europa en nu het meest subjectieve; minder goed. Verder heeft PSV een minder sterke onderhandelingspositie door de mindere kapitaalkracht.

Als Neres en van de Beek ook voor dit soort bedragen verkocht worden, snap ik dat er hoge bedragen verwacht worden voor Bergwijn en Lozano, maar dit is nog niet het geval. Vergeet niet dat het vorige record op naam van Depay staat die mogelijk even goed is en een WK had geschitterd.


Ik hoop dat ik nu niet te veel PSVers op de tenen trap, maar mocht ik dat toch doen danhoor ik het graag.
Dit. Om sowieso Bergwijn en Neres als vergelijkbaar te verklaren qua marktwaarde nu is belachelijk. De een haalde scorend de halve finale CL in een team dat wereldwijd geroemd werd, de ander werd tweede van de Eredivisie met pover veldspel als team.

Daarmee doe ik geen kwalificatie ten aanzien van het talent, helaas werkt de markt nu eenmaal zo.
Voor al uw FIFA lijstjes!
Op donderdag 7 november 2019 15:14 schreef Buitendam het volgende:
Ik heb zó om je gelachen dinsdagavond, ouwe reus. :D
pi_187602676
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2019 19:18 schreef SaferSephy het volgende:

[..]

Dit. Om sowieso Bergwijn en Neres als vergelijkbaar te verklaren qua marktwaarde nu is belachelijk. De een haalde scorend de halve finale CL in een team dat wereldwijd geroemd werd, de ander werd tweede van de Eredivisie met pover veldspel als team.

Daarmee doe ik geen kwalificatie ten aanzien van het talent, helaas werkt de markt nu eenmaal zo.
Bergwijn moet godverdomme eerst eens leren om twee keer achter elkaar de bal naar het goede shirtje te spelen
pi_187602711
Hee kan iemand me vertellen waarom het zo lang duurt met Angelino? Leek me vrij recht toe recht aan, een eenzijdige terugkoopoptie... zou toch sneller rond moeten zijn?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')