Je hoeft voor hem echt geen medelijden te hebben.quote:
Heb geen medelijde maar dan wordt het zon one man topic.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 17:53 schreef black-soldier het volgende:
[..]
Je hoeft voor hem echt geen medelijden te hebben.
Op de vraag wat hij doet om nog vrouwtjes te kunnen krijgen reageert hij niet op. Dat getuigt van het feit dat hij geen enkele moeite doet om een vrouw te krijgen, maar wel zit te klagen overal. Hij zwemt in zelfmedelijden en neemt geen enkele tip of ervaring mee in zijn zoektocht naar een leuke vrouw.
Daarnaast geeft hij de vrouwen de schuld. Want zij zouden alleen maar voor 'Chad' kiezen. Hij is al zo ver gehersenspoeld dat hij in deze onzin gelooft. Want vrouwen kijken toch niet naar innerlijk? Wat hij dan niet wil inzien, is dat innerlijk een onderdeel is. Het is én, én en niet of, of. Het is het totaalplaatje.
Daarnaast neemt hij elke afwijzing het hemzelf ontzettend kwalijk en loopt hij met een veronderstelling rond dat niemand hem wil. En dat stoot af en straalt uit naar andere vrouwen. Vrouwen hebben een antenne om dat soort onzin te kunnen detecteren. En terecht. Als hij wordt afgewezen denkt hij dat het puur alleen om zijn uiterlijk gaat. Dat is gelul. Het is zijn hele gedrag die hem in de weg zit.
Oké ja true.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 17:53 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Heb geen medelijde maar dan wordt het zon one man topic.
Bedankt Regilioquote:Op zaterdag 22 juni 2019 17:54 schreef black-soldier het volgende:
[..]
Oké ja true.
Maar ik kan me geen grotere incel bedenken dan hij.
Helemaal eensquote:Op zaterdag 22 juni 2019 18:33 schreef Yiwei het volgende:
Veel mensen zeggen dat ze open staan voor een relatie, maar niet wanhopig op zoek. Dan is dit het moment om je best te doen, want er is al redelijk wat spanning en dus stress. Je bent al voorbij de grens kennelijk.
Als je wacht wanneer je er (echt) eraan toe bent, dan ben je te laat. Dan moest je al in een relatie zitten. En het kan zomaar jarenlang duren voordat je een relatie hebt, dus nog meer stress erbovenop. En wanneer mensen welk vorm van stress hebben, lukt het ze moeilijker om in een relatie te komen waardoor er nog meer stress gaat komen.
M.a.w. voorkom dat je in het spiraal terecht komt. Relatie aangaan gebeurt het beste wanneer mensen ontspannen zijn, en dus in het voorstadium wanneer ze voelen dat ze eraan toe zijn.
Helemaal voor mannen geldt dat ze niet moeten wachten, maar uitsluitend actie moeten ondernemen. Want de rollenpatroon is dat de man initieert, dus als je als man wacht komt er vaak totaal niks van terecht. Leuzen als toevallig "de ware" tegenkomen is alleen voor vrouwen bestemt, omdat de man dan initieert. Als man zijnde moet je hier niet intrappen.
Zomer komt eraan, nieuwe kansen. Succes!
Ha die laatste alinea hoeft niet percé zo te zijn hoor.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 18:33 schreef Yiwei het volgende:
Veel mensen zeggen dat ze open staan voor een relatie, maar niet wanhopig op zoek. Dan is dit het moment om je best te doen, want er is al redelijk wat spanning en dus stress. Je bent al voorbij de grens kennelijk.
Als je wacht wanneer je er (echt) eraan toe bent, dan ben je te laat. Dan moest je al in een relatie zitten. En het kan zomaar jarenlang duren voordat je een relatie hebt, dus nog meer stress erbovenop. En wanneer mensen welk vorm van stress hebben, lukt het ze moeilijker om in een relatie te komen waardoor er nog meer stress gaat komen.
M.a.w. voorkom dat je in het spiraal terecht komt. Relatie aangaan gebeurt het beste wanneer mensen ontspannen zijn, en dus in het voorstadium wanneer ze voelen dat ze eraan toe zijn.
Helemaal voor mannen geldt dat ze niet moeten wachten, maar uitsluitend actie moeten ondernemen. Want de rollenpatroon is dat de man initieert, dus als je als man wacht komt er vaak totaal niks van terecht. Leuzen als toevallig "de ware" tegenkomen is alleen voor vrouwen bestemt, omdat de man dan initieert. Als man zijnde moet je hier niet intrappen.
Je moet er nooit een 'moeten' van maken, want moeten maakt gekquote:Op zaterdag 22 juni 2019 18:33 schreef Yiwei het volgende:
Boven de 33 gaan ze wel meer hun best doen is mijn ervaringquote:Op zaterdag 22 juni 2019 18:40 schreef kree het volgende:
[..]
Ha die laatste alinea hoeft niet percé zo te zijn hoor.
Hoewel, je hebt wel een punt.
Nog steeds stom trouwens dat vrouwen dan zo feministisch willen zijn maar op het gebied van versieren etc toch de man het moet doen weer??
Ik ben versierd door een meid, tja ok stukgelopen maar alsnog bewijst het het tegendeel dat niet alles precies zo hoeft te gaan dus
of kind al inmiddels uit vorige relatiequote:Op zaterdag 22 juni 2019 18:47 schreef Kettlebell het volgende:
[..]
Boven de 33 gaan ze wel meer hun best doen is mijn ervaringMaar dan zijn de verwachtingen/eisenlijstjes weer veel te hoog. 't is ook altijd wat...
Nja dat is het lastige. Ik heb best hoge ''eisen'' ook, en soms denk ik wel eens : wat is nou eigenlijk fijner? Single zijn, of een relatie hebben met een 6,5/7?quote:Op zaterdag 22 juni 2019 18:50 schreef kree het volgende:
[..]
of kind al inmiddels uit vorige relatie
Tja ik ben 35 en heb geen kinderen enzo, maar ok dat trekt vrouwen aan wel weer die dan vastigheid zoeken die ze bij mij niet echt vinden.
Tja wacht ik dan op het onmogelijke denk ik dan, liefde op het eerste gezicht etc etc. Nee allang niet meer.
En weet ook niet echt of ik er allemaal op zit te wachten. En nee vrouwen komen niet vanzelf ook. Maar als er liefde is, tja dan kan er altijd van alles gebeuren. Althans dat is mijn ervaaring en wat ik om me heen zie.
Het gaat niet zo zeer om dat mensen wachten, maar of het klikt met iemand en dat je op tijd de juiste signalen ziet en dan actie onderneemt als je zelf ook interesse hebt.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 18:33 schreef Yiwei het volgende:
Yep, mee eens ook.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 18:57 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Het gaat niet zo zeer om dat mensen wachten, maar of het klikt met iemand en dat je op tijd de juiste signalen ziet en dan actie onderneemt als je zelf ook interesse hebt.
Maar je moet niet letterlijk op zoek gaan met de intentie om een relatie te krijgen. Want dat werkt zelden. Je komt dan snel wanhopig over en dat vinden zowel vrouwen als mannen niet aantrekkelijk.
Jawel dat is denk wel zo, maargoed ik heb geen chick waar ik hyped van ben nu.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 18:55 schreef Kettlebell het volgende:
[..]
Nja dat is het lastige. Ik heb best hoge ''eisen'' ook, en soms denk ik wel eens : wat is nou eigenlijk fijner? Single zijn, of een relatie hebben met een 6,5/7?
Laatst zo'n meisje, echt mega lief, stuurde een heel lang Whatsappje naar mij, of ik een keer met haar zou willen afspreken. Ik vond haar eigenlijk niet zo interessant, maar soms schiet wel eens door mijn hoofd : waarom het niet gewoon proberen? Je hebt dan wel een chick die echt moeite voor je wil doen, ze is best slim, misschien niet iemand waarop ik ooit zou fappen maar zou best seks met haar kunnen hebben, ze is netjes opgevoed, heeft een goede baan, het is geen Priscilla.
Dat zijn wel overwegingen die soms een beetje bij mij naar binnen schieten. Je kunt eeuwig wachten tot het een keer lukt met die. chick waar je echt hyped van wordt. Maar wat is nu beter : 5 jaar in je eentje nog doormodderen? Of settelen met iemand die in eerste instantie misschien niet helemaal in je profiel past?
Dan heb je ten minste wel iemand om mee te seksen, leuke dingen mee te doen, mee op vakantie te gaan. En uiteindelijk wordt elke relatie zo, hoe verliefd de eerste maanden dan ook
Wat mij opvalt is dat je jezelf heel normaal vindt. Daar zou ik tegenover willen stellen dat mensen iemand bijzonders zoeken.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 16:31 schreef Autoscooter het volgende:
Een hoop topics over daten, relaties en alles wat daarbij komt kijken.
Maar wat ik nog miste is een topic voor vrijgezellen, die niet geheel vrijwillig vrijgezel zijn![]()
Het aanbod (online) aan potentiële partners is groter dan ooit, en ze zijn bereikbaar middels een swipe op je telefoon. Tegelijkertijd stijgen echter ook de verwachtingen, de eisen en het aantal concurrenten. Daarnaast blijft het toch een online schaakspel, waarbij vaak de persoonlijke touch ontbreekt. En juist die is in de hedendaagse maatschappij waarin men druk, drukker drukst is misschien wel lastiger te vinden dan ooit.
Voor mij komt dit topic (idee) niet geheel toevallig op dit moment. Als ik zelf deze TT een paar jaar geleden had gelezen, had ik een soort treurig Rapper Sjors achtig figuur voor mij gezien, eenzaam en alleen en niet beschikkend over de juiste sociale vaardigheden om een gezond sociaal leven voor zichzelf te creëren. Ik vind mezelf echter een heel normaal persoon, ik sta denk ik bekend als sociaal en durf zelfs te beweren dat ik redelijk wat vrienden heb.
Alleen zit ik nu (hopelijk bijna) op het hoogtepunt van een tendens die zo rond 2014 is ingezet, waarbij vrienden zijn gaan samenwonen, relaties hebben gekregen, zijn getrouwd, huizen hebben gekocht, kinderen hebben gekregen. En zo zit je een paar jaar geleden bij elke dag waarbij het kwik ook maar even de 22+ aantikt op een terras biertjes te drinken en moet je oppassen dat je geen vierde vetrol erbij krijgt. En een paar jaar later ben je (ter invulling van de overdaad aan tijd) helemaal fit en strak van het hardlopen / sporten, maar zit je 80% van je vrije tijd in de verveling, omdat iedereen om je heen druk is met poepluiers, de grote verbouwing, de voorbereiding van hun bruiloft of andere dingen waardoor ze in de sleur van het leven worden meegenomen.
Ik zou mezelf niet direct als eenzaam beschouwen, maar ik ben wel vaak alleen. Sta zeker open voor een relatie, maar ben niet wanhopig op zoek. Ben niet ongelukkig, maar heb wel momenten waarop ik het single zijn redelijk klote vind. Met dit topic beoog ik een plaats te creëren voor mensen in een soortgelijke situatie, om ervaringen te delen en hier op een luchtige manier over te spreken.
Het topic is wat mij betreft dan ook niet bedoeld om:
- Te spreken over depressie (dat lijkt me een andere tak van sport die in een andere reeks thuis hoort);
- ''alle vrouwen zijn kut'' en ''ik ben gedoemd voor het leven'' achtige teksten te bezigen.
- Concrete of aanstaande dates (ervaringen) te bespreken (daarvoor is het datingtopic);
- Discussies over gedrag van mensen op datingsites/apps en/of tips om vrouwen of mannen te versieren (Pick up Artist /incel achtige meuk).
Ben even benieuwd of hier behoefte aan is.
Wat onderscheid jou van de andere mensen dan?quote:Op zaterdag 22 juni 2019 19:43 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Wat mij opvalt is dat je jezelf heel normaal vindt. Daar zou ik tegenover willen stellen dat mensen iemand bijzonders zoeken.
Nou wil ik niet zeggen dat jij daar niet aan voldoet, de vraag is alleen of jij datgene wat jou onderscheidend maakt ook laat zien. Daar gaat het gewoon bij een hoop figuren fout.
Behalve als ze een 6,5/7 zijn als ik Kettlebell mag geloven.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 19:05 schreef kree het volgende:
Vrouwen lijken dit trouwens minder te hebben, beetje logisch ook wel. want het is voor hun makkelijker, maar daardoor komen ze ook vaker in de problemen en krijg je als 30+ dus de restjes ervan. Tja
En wat voor cijfer zou je jezelf geven? In je andere topic zeg je bang te zijn niet aan de hoge verwachtingen van een vrouw te kunnen voldoen.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 18:55 schreef Kettlebell het volgende:
Nja dat is het lastige. Ik heb best hoge ''eisen'' ook, en soms denk ik wel eens : wat is nou eigenlijk fijner? Single zijn, of een relatie hebben met een 6,5/7?
Ben benieuwd welk cijfer hij zichzelf geeftquote:Op zaterdag 22 juni 2019 19:45 schreef Elpis het volgende:
[..]
Behalve als ze een 6,5/7 zijn als ik Kettlebell mag geloven.
[..]
En wat voor cijfer zou je jezelf geven? In je andere topic zeg je bang te zijn niet aan de hoge verwachtingen van een vrouw te kunnen voldoen.
En waarom zou er iets mis zijn met een 6,5/7. Is nog altijd (ruim) voldoende.
Haha ik geef geen cijfers aan vrouwen, totaal niet relevant ook.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 19:45 schreef Elpis het volgende:
[..]
[..]
En wat voor cijfer zou je jezelf geven?
7 qua uiterlijk, maar je zoekt iemand om mee te seksen, dus je weet zo nog niet hoe ze er nakend voorstaan. Mijn ervaring is dat hele knappe meiden qua gezicht en met kleding aan, onwijs tegen kunnen vallen als ze naakt gaan. Kijk maar op chaturbate. En andersom kunnen ogenschijnlijke doorsnee meiden onwijs lekkere tieten hebben als de bh uitgaat.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 18:55 schreef Kettlebell het volgende:
[..]
Waarom zou je een cijfer moeten geven? (merk ik hier een beetje PUA dingen ofzo?)quote:Op zaterdag 22 juni 2019 19:49 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
7 qua uiterlijk, maar je zoekt iemand om mee te seksen, dus je weet zo nog niet hoe ze er nakend voorstaan. Mijn ervaring is dat hele knappe meiden qua gezicht en met kleding aan, onwijs tegen kunnen vallen als ze naakt gaan. Kijk maar op chaturbate. En andersom kunnen ogenschijnlijke doorsnee meiden onwijs lekkere tieten hebben als de bh uitgaat.
Wat ik wil zeggen; uiterlijk kun je pas echt een cijfer geven als je ze nakend hebt gezien.
Een cijfer geven....quote:Op zaterdag 22 juni 2019 19:49 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
7 qua uiterlijk, maar je zoekt iemand om mee te seksen, dus je weet zo nog niet hoe ze er nakend voorstaan. Mijn ervaring is dat hele knappe meiden qua gezicht en met kleding aan, onwijs tegen kunnen vallen als ze naakt gaan. Kijk maar op chaturbate. En andersom kunnen ogenschijnlijke doorsnee meiden onwijs lekkere tieten hebben als de bh uitgaat.
Wat ik wil zeggen; uiterlijk kun je pas echt een cijfer geven als je ze nakend hebt gezien.
Harde cijfers zijn niet zo boeiend idd, maar ik zou geen vriendin met lelijke of tegenvallende tieten willen iig. Is voor mij een afknapper, en daar kom je alleen maar achter als je haar naakt hebt kunnen zien.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 19:53 schreef kree het volgende:
[..]
Waarom zou je een cijfer moeten geven? (merk ik hier een beetje PUA dingen ofzo?)
Gaat het toch niet om?
Of meiden jou een cijfer geven?
Mwah nee niet mijn ding iig.
Boeiend of je de beste meid van de klas hebt geneukt etc. Maargoed ga beetje tever off-topic zo denk ook.
Voordat mensen over hem heen gaan vallen: een prima eis als je dat zelf wil. Niets mis meequote:Op zaterdag 22 juni 2019 19:56 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Harde cijfers zijn niet zo boeiend idd, maar ik zou geen vriendin met lelijke of tegenvallende tieten willen iig. Is voor mij een afknapper, en daar kom je alleen maar achter als je haar naakt hebt kunnen zien.
En wat als ze qua innerlijk dan wel onwijs goed bij je zou passen?quote:Op zaterdag 22 juni 2019 19:56 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Harde cijfers zijn niet zo boeiend idd, maar ik zou geen vriendin met lelijke of tegenvallende tieten willen iig. Is voor mij een afknapper, en daar kom je alleen maar achter als je haar naakt hebt kunnen zien.
Dat is uiteraard een combinatie van zaken, maar ik ben doortastend, betrouwbaar en zeer fysiek ingesteld. Ik denk dat daar wel mijn onderscheidende vermogen zit waarmee ik vrouwen weet te interesseren.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 19:45 schreef MilkTea het volgende:
[..]
Wat onderscheid jou van de andere mensen dan?
wellicht heeft er een meid nog een vacature openstaanquote:Op zaterdag 22 juni 2019 19:57 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dat is uiteraard een combinatie van zaken, maar ik ben doortastend, betrouwbaar en zeer fysiek ingesteld. Ik denk dat daar wel mijn onderscheidende vermogen zit waarmee ik vrouwen weet te interesseren.
En overigens ook weg te jagen. Want dat hoort ook bij onderscheidend zijn. Dat je mensen van je wegjaagt. En dat is alleen maar goed.
Dan gaat het feest toch niet door, ik ben een tettenman dus ik hecht daar veel waarde aan bij een vrouw.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 19:57 schreef kree het volgende:
[..]
En wat als ze qua innerlijk dan wel onwijs goed bij je zou passen?
Echt? hmmmms dan ben je 30- nog denkquote:Op zaterdag 22 juni 2019 20:00 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Dan gaat het feest toch niet door, ik ben een tettenman dus ik hecht daar veel waarde aan bij een vrouw.
Ik ben al voorzien.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 19:59 schreef kree het volgende:
[..]
wellicht heeft er een meid nog een vacature openstaan
Dam'n zeg
Gewoon beiden wat mij betreft.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 20:01 schreef kree het volgende:
[..]
Echt? hmmmms dan ben je 30- nog denkhahaha
btw, wat je tegelijk zegt is dus, liever goed uiterlijk als een goed innerlijk?
Ja, wil dit zeggen dat 30+ mannen wanhopiger zijn en daardoor steeds lagere eisen aan uiterlijk stellen? Al is het wel een feit dat veel mannen een ronduit lelijk wijf hebben, die je niet eens naakt zou willen zien, laat staan seks mee hebben. Ik zou dat dus echt nooit willen/kunnen, ook al is haar karakter nog zo goed. Voor een goed karakter kan ik ook naar mijn moeder gaan, een vriendin moet ook een lekker lijf te bieden hebben imo.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 20:01 schreef kree het volgende:
[..]
Echt? hmmmms dan ben je 30- nog denkhahaha
ja ok dat wil iedereen dan natuurlijk. En soms is dat zo.quote:
Ja wellicht wel dat eerste?quote:Op zaterdag 22 juni 2019 20:06 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Ja, wil dit zeggen dat 30+ mannen wanhopiger zijn en daardoor steeds lagere eisen aan uiterlijk stellen? Al is het wel een feit dat veel mannen een ronduit lelijk wijf hebben, die je niet eens naakt zou willen zien, laat staan seks mee hebben. Ik zou dat dus echt nooit willen/kunnen, ook al is haar karakter nog zo goed. Voor een goed karakter kan ik ook naar mijn moeder gaan, een vriendin moet ook een lekker lijf te bieden hebben imo.
Maar dates fixen is ook poepie makkelijk. Ik snap niet waar iedereen zo moeilijk over doet.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 19:57 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dat is uiteraard een combinatie van zaken, maar ik ben doortastend, betrouwbaar en zeer fysiek ingesteld. Ik denk dat daar wel mijn onderscheidende vermogen zit waarmee ik vrouwen weet te interesseren.
En overigens ook weg te jagen. Want dat hoort ook bij onderscheidend zijn. Dat je mensen van je wegjaagt. En dat is alleen maar goed.
Ik ben liever alleen dan samen met een compromis.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 20:07 schreef kree het volgende:
[..]
ja ok dat wil iedereen dan natuurlijk. En soms is dat zo.
Maar denk over het algemeen dat het compromis is wel
haha nee hoor dat ben je niet. Je zou nooit je vriendin verlaten alleen om uiterlijk mag ik hopen.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 20:12 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik ben liever alleen dan samen met een compromis.
Dates regelen is inderdaad supersimpel. Maar ik heb het dan ook meer over wanneer je elkaar treft. Of iemand dan nog interesse in je heeft.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 20:11 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Maar dates fixen is ook poepie makkelijk. Ik snap niet waar iedereen zo moeilijk over doet.
Over het algemeen ook niet zo moeilijk, maar ik heb dan ook veel fijne kenmerkenquote:Op zaterdag 22 juni 2019 20:13 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dates regelen is inderdaad supersimpel. Maar ik heb het dan ook meer over wanneer je elkaar treft. Of iemand dan nog interesse in je heeft.
Nou ben ik al gescheiden, dus wat dat betreft...quote:Op zaterdag 22 juni 2019 20:13 schreef kree het volgende:
[..]
haha nee hoor dat ben je niet. Je zou nooit je vriendin verlaten alleen om uiterlijk mag ik hopen.
Anders zie ik al een scheiding aankomen enzo later
Nouja ok als het werkt voor jullie beiden zo dan zal ik niet degene zijn die erover gaat oordelen of het goed dan wel fout is.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 20:18 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nou ben ik al gescheiden, dus wat dat betreft...
En sorry dat ik het zeg, maar ik moet mijn partner gewoon aantrekkelijk blijven vinden.
Ik snap best dat als ik 80 ben, dat mijn huidige vriendin dan 68 is en dus anders oogt dan nu, maar ze zal er dan nog wel uitzien als een mooie 68 jarige mag ik toch hopen. Net als dat ik dan hoogstens eind 60 geschat wordt (en mijn vriendin dan gewoon eind 40, wat best kan, ze wordt nu ook aanmerkelijk jonger geschat).
Voor mij moet een relatie NU werken. Ik ben niet zo bezig met over 20 jaar. Ik hoop dat het dan ook nog werkt, maar zo niet gaan we liefdevol elkaars weegs.
En ja, dat zeggen we ook tegen elkaar.
Dat mag. Ik noem het realistisch.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 20:22 schreef Samuel24 het volgende:
Klinkt me erg oppervlakkig in de oren. Sorry.
aaawh kinderachtig hoor ?quote:Op zaterdag 22 juni 2019 20:33 schreef Samuel24 het volgende:
Ja? Nou ik niet. Ik vind het buitengewoon treurig.
Daaaaaag.
Moet jouw pornofilm "relatie" een verlengde one night stand zijn of moet er nog ander soort diepgang bij zitten? Doe vrouwen een lol en huur een 24/7 prostituee, goed genoeg voor jou.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 19:56 schreef Hyaenidae het volgende:
Zie jij jezelf typen? Die chick die echt moeite voor jou wil doen verdient beter dan dit. Dit is oa waarom ik gestopt ben met daten. Die arrogantie dat het wel ok is om iemand die je eigenlijk niet zo interessant vind voor de gek te houden dat je wel iets in haar ziet omdat je dan ook aan het plaatje voor de buitenwereld voldoet en kunt neuken. En ondertussen wss fappen op 1 of andere wel lekkere pornoster. Gadverdammequote:Op zaterdag 22 juni 2019 18:55 schreef Kettlebell het volgende:
Laatst zo'n meisje, echt mega lief, stuurde een heel lang Whatsappje naar mij, of ik een keer met haar zou willen afspreken. Ik vond haar eigenlijk niet zo interessant, maar soms schiet wel eens door mijn hoofd : waarom het niet gewoon proberen? Je hebt dan wel een chick die echt moeite voor je wil doen, ze is best slim, misschien niet iemand waarop ik ooit zou fappen maar zou best seks met haar kunnen hebben, ze is netjes opgevoed, heeft een goede baan, het is geen Priscilla.
Dat zijn wel overwegingen die soms een beetje bij mij naar binnen schieten. Je kunt eeuwig wachten tot het een keer lukt met die. chick waar je echt hyped van wordt. Maar wat is nu beter : 5 jaar in je eentje nog doormodderen? Of settelen met iemand die in eerste instantie misschien niet helemaal in je profiel past?
Dan heb je ten minste wel iemand om mee te seksen, leuke dingen mee te doen, mee op vakantie te gaan. En uiteindelijk wordt elke relatie zo, hoe verliefd de eerste maanden dan ook
Ja hoezeer ik ieders mening ook kan waarderen (zijn ding) nah in dat idee zie ik ook niks eigenlijkquote:Op zondag 23 juni 2019 00:54 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
[..]
Zie jij jezelf typen? Die chick die echt moeite voor jou wil doen verdient beter dan dit. Dit is oa waarom ik gestopt ben met daten. Die arrogantie dat het wel ok is om iemand die je eigenlijk niet zo interessant vind voor de gek te houden dat je wel iets in haar ziet omdat je dan ook aan het plaatje voor de buitenwereld voldoet en kunt neuken. En ondertussen wss fappen op 1 of andere wel lekkere pornoster. Gadverdamme
Waarom niet?quote:Op zondag 23 juni 2019 00:57 schreef kree het volgende:
Ja hoezeer ik ieders mening ook kan waarderen (zijn ding) nah in dat idee zie ik ook niks eigenlijk
Je doelt op de manier waar hij over vrouwen praat neem ik aan?quote:
Wat wil je weten?quote:Op zaterdag 22 juni 2019 23:11 schreef kree het volgende:
Wat denken vrouwen eigenlijk als ze dit topic zo lezen?
Op enkeling na zijn ze nu wel aardig stil??
Komop meiden spui je mening eens?
Nou niet specifiek voor mij.quote:
Ja met dit soort topics moet je altid oppassen dat je niet die meest verzuurde mensen tegen komt hierquote:Op zondag 23 juni 2019 09:13 schreef kree het volgende:
[..]
Nou niet specifiek voor mij.
Maar je leest dit topic zo als vrouw dan. Ha wat denk je dan van alle reacties?
Wat denk je is normaal of raar of noem het op.... Tja beetje dus typisch vrouwen dingen die mannen weer niet opvallen dus
Mee eens. Ik kan er zelf ook niet tegen dat zoiets maar verwacht moet worden van een man. Zoiets gaat toch redelijk gelijk op. Wanneer je een signaal krijgt dan kan één van de twee toch actie ondernemen?quote:Op zaterdag 22 juni 2019 18:40 schreef kree het volgende:
[..]
Ha die laatste alinea hoeft niet percé zo te zijn hoor.
Hoewel, je hebt wel een punt.
Nog steeds stom trouwens dat vrouwen dan zo feministisch willen zijn maar op het gebied van versieren etc toch de man het moet doen weer??
Ik ben versierd door een meid, tja ok stukgelopen maar alsnog bewijst het het tegendeel dat niet alles precies zo hoeft te gaan dus
Juist ja en dan bv, het cijfers geven (en nee doe niet onwijs onschuldig nu, want weet dat vrouwen dit ook wel doen)quote:Op zondag 23 juni 2019 09:17 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja met dit soort topics moet je altid oppassen dat je niet die meest verzuurde mensen tegen komt hierHet is een beetje een vaag topic
![]()
Sommige mensen en zie dit hier voornamelijk bij mannen hebben ergens het idee dat ze ook recht hebben op een partner omdat ze in hun omgeving zien dat mensen partners krijgen. Denk dat dat een ongezonde houding is.
Ja zo denk ik dus ook,, het hoeft echt totaal niet de man (alpha mannetjequote:Op zondag 23 juni 2019 09:20 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Mee eens. Ik kan er zelf ook niet tegen dat zoiets maar verwacht moet worden van een man. Zoiets gaat toch redelijk gelijk op. Wanneer je een signaal krijgt dan kan één van de twee toch actie ondernemen?
Cijfers geven slaat natuurlijk nergens op. Ik kan een jongen bv een 10 vinden en een vriendin zal dan denken dat ik mijn hoofd heb gestotenquote:Op zondag 23 juni 2019 09:21 schreef kree het volgende:
[..]
Juist ja en dan bv, het cijfers geven (en nee doe niet onwijs onschuldig nu, want weet dat vrouwen dit ook wel doen)
Is dat ok denk je, iig voor mij persoonlijk is dat een onwijze nogo. Waar beoordeel jij een partner op? Uiterlijk eerst of innerlijk?
Ik streef ernaar in iedergeval mijn generatie en daarvan in elk geval wat vriendinnen op aan te sporenquote:Op zondag 23 juni 2019 09:22 schreef kree het volgende:
[..]
Ja zo denk ik dus ook,, het hoeft echt totaal niet de man (alpha mannetje) te zijn, kan net zo goed vanuit de vrouw komen ook.
Maargoed het is het nog niet hoor zover dat dat normaal is
nouja daarom, maar dat was dus beetje het puntje eerder. Natuurlijk uiterlijk speelt wel een rol.quote:Op zondag 23 juni 2019 09:26 schreef Yasmin23 het volgende:
Objectief kunnen we natuurlijk allemaal wel zien of iemand knap is of niet maar dan hoef je er nog niet op te vallen natuurlijk.
Je had al een vriend of niet?quote:Op zondag 23 juni 2019 09:27 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Ik streef ernaar in iedergeval mijn generatie en daarvan in elk geval wat vriendinnen op aan te sporen
Oh zou heus wel met iemand praten maar als ik je niet aantrekkelijk vind van het begin gaat het nergens heen:P Gaat ook niet komen dan omdat iemand zo aardig is ofzo.quote:Op zondag 23 juni 2019 09:30 schreef kree het volgende:
[..]
nouja daarom, maar dat was dus beetje het puntje eerder. Natuurlijk uiterlijk speelt wel een rol.
En denk dan vooral in het eerste contact?
Kijk als je daarna aan de praat gaat met elkaar dan komen er meer innerlijke dingen boven?
Maar alsnog. Of eigenlijk wat ik vraag.
Zou je iemand gewoon weg zetten alleen al op basis van uiterlijk? Of zou je het een poging geven om eens te praten enzo? (mits kans uiteraard) maar ok je snapt wat ik bedoel denk?
Ouwe hosselaar dat je bentquote:Op zondag 23 juni 2019 09:32 schreef kree het volgende:
[..]
Je had al een vriend of niet?![]()
haha geintje tussendoor.
Maar ja idd ben het met je eens ook hoor. Het mag ietsjes meer ook vanuit de vrouwen komen
Nou ja aardig, dat dekt de lading niet in wat ik bedoel.quote:Op zondag 23 juni 2019 09:32 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Oh zou heus wel met iemand praten maar als ik je niet aantrekkelijk vind van het begin gaat het nergens heen:P Gaat ook niet komen dan omdat iemand zo aardig is ofzo.
Het komt wel, maar met de tijd denk ik welquote:Op zondag 23 juni 2019 09:33 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Ouwe hosselaar dat je bent!
Hopelijk leven we ooit in zo’n wereld
ZIjn geen geheimen tochquote:Op zondag 23 juni 2019 09:38 schreef kree het volgende:
[..]
Nou ja aardig, dat dekt de lading niet in wat ik bedoel.
Aantrekking mss meer? in de zin van innerlijk als je met elkaar praat.
Of tsja het kan op uiterlijk enzo alleen, net als dus eerder hier door de heren werd gezegt.
Maar jij ziet dat zo hetzelfde of iets in die richting?
Dus uiterlijk voor innerlijk? En ja dan houden we die eerste keer elkaar zien nog ff erbuiten, want dat is idd als eerste van tsja. Ik kijk ook ff naar gezicht billen borstenHahaha tja dat is niet onwijs raar. Maar ga er altijd wel open in.
Dat is voor jullie (oeh klinkt raar) vrouwen hetzelfde dus min of meer?
Of vertel, dit is toch al mannen topic, dus vertel eens al die geheimen
Ja precies dat is het dilemma dusquote:Op zondag 23 juni 2019 09:41 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
ZIjn geen geheimen tochSommige mensen kunnen idd op iemand gaan vallen als de looks niet helemaal oke zijn maar er wel een onwijze klik is ofzo. Ik heb dat nooit gehad. Al heb je nog zo'n leuk karakter, als ik je fysiek niet aantrekkelijk vind ga ik niets voor je voelen.
En ook al vind ik nog zo aantrekkelijk, als het kwa karakter niet matched gaat het ook nergens heen
Ja iedereen is anders. Zullen vast ook mensen zijn die een relatie beginnen met iemand om maar een relatie te hebbenquote:Op zondag 23 juni 2019 09:49 schreef kree het volgende:
[..]
Ja precies dat is het dilemma dus
En zo zal het ook altijd wel blijven denk ook. En dat is niet raar.
Maar ok ik denk ook wel dat altijd nog eens een praatje eerst altijd beter blijft ipv iemand gelijk al afwijzen op looks enzo.
En dat is voor vrouwen en mannen dus?
ja, maarja dat is tot mislukken gedoemd gelijk al natuurlijk.quote:Op zondag 23 juni 2019 09:56 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja iedereen is anders. Zullen vast ook mensen zijn die een relatie beginnen met iemand om maar een relatie te hebben
Ik denk dat verschillen niet zo heel groot zijn. Uiteraard zijn die er wel maar denk dat we allemaal het zelfde willen uiteindelijk.quote:Op zondag 23 juni 2019 10:01 schreef kree het volgende:
btw mannen slapen langer uit als vrouwen zie ik al![]()
Haha waarom doe ik dit weer alleen in een topic vol met andere gasten
Haha nouja maakt niet uit, het is interessant ook van de vrouwen kan wel om te horen.
Ik heb werkelijk waar geen ideequote:Op zondag 23 juni 2019 10:04 schreef kree het volgende:
En denk jij Yasmin, dat vrouwen wellicht iets eerder nog erin zijn als mannen om dan toch een relatie aan te gaan zelfs zonder het zelf te weten of het ok is of niet?
Denk dat vrouwen toch iets meer zoeken naar genegenheid enzo? Te snel wellicht?
ja soort huisje boompje beestje enzo. Althans denk de meeste wel. Maar met de juiste partner dan natuurlijk.quote:Op zondag 23 juni 2019 10:04 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik denk dat verschillen niet zo heel groot zijn. Uiteraard zijn die er wel maar denk dat we allemaal het zelfde willen uiteindelijk.
Natuurlijk kan uiterlijk onoverkomelijk zijn. Kijk, iemand die je er gewoon leuk uit vindt zien kan in jouw ogen aantrekkelijk worden als je ze leert kennen. Maar iemand die je echt niet aantrekkelijk vindt fysiek, die wordt dat ook nooit. En dan is het wel klaar, hoe leuk ze verder ook is.quote:Op zondag 23 juni 2019 09:30 schreef kree het volgende:
[..]
nouja daarom, maar dat was dus beetje het puntje eerder. Natuurlijk uiterlijk speelt wel een rol.
En denk dan vooral in het eerste contact?
Kijk als je daarna aan de praat gaat met elkaar dan komen er meer innerlijke dingen boven?
Maar alsnog. Of eigenlijk wat ik vraag.
Zou je iemand gewoon weg zetten alleen al op basis van uiterlijk? Of zou je het een poging geven om eens te praten enzo? (mits kans uiteraard) maar ok je snapt wat ik bedoel denk?
haha ja nouja jij vertegenwoordigd de vrouwen even en ik de mannen.quote:Op zondag 23 juni 2019 10:06 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk waar geen ideeSpreek hier niet namens alle vrouwen maar hoe ik zelf denk.
Ik zou zoiets nooit doen.
Voor de goede orde: al is een meid nog zo mooi, als ze niet leuk is wordt het nooit een relatie.quote:Op zondag 23 juni 2019 09:38 schreef kree het volgende:
[..]
Nou ja aardig, dat dekt de lading niet in wat ik bedoel.
Aantrekking mss meer? in de zin van innerlijk als je met elkaar praat.
Of tsja het kan op uiterlijk enzo alleen, net als dus eerder hier door de heren werd gezegt.
Maar jij ziet dat zo hetzelfde of iets in die richting?
Dus uiterlijk voor innerlijk? En ja dan houden we die eerste keer elkaar zien nog ff erbuiten, want dat is idd als eerste van tsja. Ik kijk ook ff naar gezicht billen borstenHahaha tja dat is niet onwijs raar. Maar ga er altijd wel open in.
Dat is voor jullie (oeh klinkt raar) vrouwen hetzelfde dus min of meer?
Of vertel, dit is toch al mannen topic, dus vertel eens al die geheimen
Wist niet dat ik die taak hadquote:Op zondag 23 juni 2019 10:08 schreef kree het volgende:
[..]
haha ja nouja jij vertegenwoordigd de vrouwen even en ik de mannen.
Maar haha je hebt gelijk hoor, ik kan ook niet voor iedereen spreken, maar zeg even mijn eigen gedachten erover.
Top is een hoge eis he, Ik zou het dan meer ok noemen, maargoed, of zeg gewoon normaal gemiddeld.quote:Op zondag 23 juni 2019 10:09 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Voor de goede orde: al is een meid nog zo mooi, als ze niet leuk is wordt het nooit een relatie.
Beiden moet top zijn voor mij.
Euh... ik ben al een paar uur wakker. Ik heb alleen niet direct fok opgestart, maar eerst mijn ‘ochtendritueel’ afgewerkt.quote:Op zondag 23 juni 2019 10:01 schreef kree het volgende:
btw mannen slapen langer uit als vrouwen zie ik al![]()
Neequote:Op zondag 23 juni 2019 10:10 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Wist niet dat ik die taak hadMoet op mijn woorden passen
Top is dus voor iedereen weer anders. Wat VEM misschien top vindt kan jij oke of gemiddeld vinden en andersom.quote:Op zondag 23 juni 2019 10:10 schreef kree het volgende:
[..]
Top is een hoge eis he, Ik zou het dan meer ok noemen, maargoed, of zeg gewoon normaal gemiddeld.
Top voor mij. Niet dat ik de lat laag leg, integendeel (een relatie wil ik echt alleen maar met iemand die voor mij speciaal is), maar wat ik ermee bedoel is dat iemand echt moet resoneren bij mij om er een relatie mee te hebben. Niet normaal gemiddeld. Hell no!quote:Op zondag 23 juni 2019 10:10 schreef kree het volgende:
[..]
Top is een hoge eis he, Ik zou het dan meer ok noemen, maargoed, of zeg gewoon normaal gemiddeld.
Dan vind jij innerlijk waarschijnlijk belangrijkerquote:Op zondag 23 juni 2019 10:13 schreef kree het volgende:
[..]
Needoor mij even verzonnen
Maargoed ik denk en ok tsja ik vind het altijd lastig want wat mij betreft zijn er geen lelijke mensen ofzo. Ik kijk wel en het stomme is, eigenlijk moet je zoiets dus niet doen, maarja er speelt toch een soort stukje uiterlijk in mee wel.
En ok ik schat me zelf gewoon normaal in. En hmmms voor als ik naar vrouwen kijk. Nee kritisch kan ik me ook niet eens noemen dan. Of het moet heel erg zijn.... Maargoed die ben ik iig nog niet tegen gekomen.
Ja ok snap je, combinatie van innerlijk/uiterlijk dus bedoel jequote:Op zondag 23 juni 2019 10:13 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Top voor mij. Niet dat ik de lat laag leg, integendeel (een relatie wil ik echt alleen maar met iemand die voor mij speciaal is), maar wat ik ermee bedoel is dat iemand echt moet resoneren bij mij om er een relatie mee te hebben. Niet normaal gemiddeld. Hell no!
sowieso is innerlijk belangrijker, want ok je kan nog naast de meest mooie meid in bed liggen. Maar als dat qua innerlijk niet werkt (en dat werkt door dus in alles qua beetje zelfde denken enzo)quote:Op zondag 23 juni 2019 10:15 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dan vind jij innerlijk waarschijnlijk belangrijker![]()
Ik zie genoeg mensen die ik lelijk vind maar ook zij vinden partners
Nee je denkt goed maar omdat je zei dat je nooit echt lelijke mensen ziet. Dus dan denk ik dat als jij het innerlijk top vindt je de persoon vanzelf aantrekkelijk gaat vinden?quote:Op zondag 23 juni 2019 10:17 schreef kree het volgende:
[..]
sowieso is innerlijk belangrijker, want ok je kan nog naast de meest mooie meid in bed liggen. Maar als dat qua innerlijk niet werkt (en dat werkt door dus in alles qua beetje zelfde denken enzo)
Dan gaat het nooit meer worden als seks.....
Tsja, of denk ik nu heel raar?
euhmmm oeh ok hier moet ik ff over doordenken.quote:Op zondag 23 juni 2019 10:18 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee je denkt goed maar omdat je zei dat je nooit echt lelijke mensen ziet. Dus dan denk ik dat als jij het innerlijk top vindt je de persoon vanzelf aantrekkelijk gaat vinden?
Ja, combi is belangrijk, maar wat ik eigenlijk bedoel is: de meeste relaties zijn al mislukt voordat de geliefden elkaar ontmoeten.quote:Op zondag 23 juni 2019 10:15 schreef kree het volgende:
[..]
Ja ok snap je, combinatie van innerlijk/uiterlijk dus bedoel je
Ik heb dat dus nooit gehad. Ik wist al vanaf het eerste moment als ik de persoon zag of ik hem aantrekkelijk vind of nietquote:Op zondag 23 juni 2019 10:20 schreef kree het volgende:
[..]
euhmmm oeh ok hier moet ik ff over doordenken.
mss wel eigenlijk? Denk dat je best door ieders tekortkomingen heen kan kijken als je verliefd bent enzo?
ja nou ik zal dat niet ontkennen, maar is ook denk al gelijk beetje gevoel dan al, gaat heel automatisch op 1 of andere manier.quote:Op zondag 23 juni 2019 10:21 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik heb dat dus nooit gehad. Ik wist al vanaf het eerste moment als ik de persoon zag of ik hem aantrekkelijk vind of nietIemand kan in het gesprek wel leuker worden natuurlijk maar dan was die fysieke aantrekkingskracht er al.
Sterkte Kree. Wat een 'avontuur' heb jij meegemaakt. Dat soort dingen horen er helaas bij maar beter als je niet in zo een situatie betrokken raakt.quote:Op zondag 23 juni 2019 10:28 schreef kree het volgende:
[..]
ja nou ik zal dat niet ontkennen, maar is ook denk al gelijk beetje gevoel dan al, gaat heel automatisch op 1 of andere manier.
Maar ok doe het heel kort want het is een lang verhaal.
meid mij versierd dus.
op date gelijk klik etc.
daarna bleek ze wel eens wat zelfmoordpogingen gedaan te hebben
geen probleem verder want echt heel erg verliefd.
(dat is het er doorheen kijken dus)
Break paar maanden vanuit haar kant
weer terug
Tsjaaaaa uiteindelijk is alles in goede vrede gestrand met haar te zeggen van het is de tijd niet.
En weet zeker, nu tot op de dag van vandaag dat wij samen oud en gelukkig zouden zijn geworden.
Maargoed dat verhaal is afgesloten en je mag best weten, heeft mij onwijs veel verdriet gedaan toen.
Maarja life go's on hé
ach tsja, het is tijdje terug wel hoor en toen ook wel beetje over gepost. Maarja iddquote:Op zondag 23 juni 2019 10:34 schreef stokj het volgende:
[..]
Sterkte Kree. Wat een 'avontuur' heb jij meegemaakt. Dat soort dingen horen er helaas bij maar beter als je niet in zo een situatie betrokken raakt.
Zo zie je maar hoe kwetsbaar het is om iemand in je privé toe te laten die dan (on)bewust een impact achterlaat. Als je dit soort dingen vaker hebt meegemaakt is het voor zo iemand ook lastiger om open te stellen.quote:Op zondag 23 juni 2019 10:36 schreef kree het volgende:
[..]
ach tsja, het is tijdje terug wel hoor en toen ook wel beetje over gepost. Maarja idd
Maar het is ook niet het einde van de wereld weer..
Het heeft me best even gekost aan tijd om er allemaal overheen te komen.
Vergeten zal ik haar nooit, maar kan er wel mee leven en doorgaan nu, Dus ok dat is positief
Ja denk ik, geloof niet dat er een relatie is ergens waar niet een keer ruzie is enzo.quote:Op zondag 23 juni 2019 10:21 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ja, combi is belangrijk, maar wat ik eigenlijk bedoel is: de meeste relaties zijn al mislukt voordat de geliefden elkaar ontmoeten.
Het is gewoon niet zo simpel om iemand te vinden die helemaal bij je past. Kijk, de eerste periode is alles leuk, maar iedere relatie komt ook op een punt waar de mindere kanten van de ander een rol gaan spelen. Als de ander dan niet bij jou resoneert gaat dat een probleem geven. Resoneert de ander wel bij jou, dan kun je daar met gemak mee dealen, zelfs als het echt zwaar wordt.
yup, maar dat gaat van beide kanten op natuurlijk.quote:Op zondag 23 juni 2019 10:38 schreef stokj het volgende:
[..]
Zo zie je maar hoe kwetsbaar het is om iemand in je privé toe te laten die dan (on)bewust een impact achterlaat. Als je dit soort dingen vaker hebt meegemaakt is het voor zo iemand ook lastiger om open te stellen.
Ruzie is goed, mits je op de juiste manier ruzie maakt. Het is gewoon even een moment om duidelijk elkaars grenzen vast te leggen en een diepere laag in de relatie te bereiken.quote:Op zondag 23 juni 2019 10:38 schreef kree het volgende:
[..]
Ja denk ik, geloof niet dat er een relatie is ergens waar niet een keer ruzie is enzo.
Maar dat maakt ook niet uit als je met elkaar een goede band hebt dan los je die wel op ook.
Ja precies, mensen die onverwachts verlaten zijn gaan toch anders denken over hoe lang je iemand moet kennen voordat je er een relatie mee aangaat. Bij jou was het wel heel raar, want als iemand jou versiert ga je er minder snel van uit dat die jou weer snel verlaat. Maar jaquote:Op zondag 23 juni 2019 10:28 schreef kree het volgende:
ja nou ik zal dat niet ontkennen, maar is ook denk al gelijk beetje gevoel dan al, gaat heel automatisch op 1 of andere manier.
meid mij versierd dus.
op date gelijk klik etc.
weer terug
Tsjaaaaa uiteindelijk is alles in goede vrede gestrand met haar te zeggen van het is de tijd niet.
En weet zeker, nu tot op de dag van vandaag dat wij samen oud en gelukkig zouden zijn geworden.
Maargoed dat verhaal is afgesloten en je mag best weten, heeft mij onwijs veel verdriet gedaan toen.
Maarja life go's on hé
Ongeveer een jaar geleden is mijn relatie met een meid waar ik dat ook van dacht op de klippen gelopen. Geen zelfmoordpogingen, maar wel ook iemand die heel veel meedroeg uit het verleden.quote:Op zondag 23 juni 2019 10:28 schreef kree het volgende:
[..]
meid mij versierd dus.
op date gelijk klik etc.
weer terug
Maarja life go's on hé
Dat is anders heel raar om te denken dat je ‘veilig’ bent omdat de ander jou heeft versierd. Dat zegt alleen maar dat die ander het eerst de potentie zag.quote:Op zondag 23 juni 2019 10:49 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
[..]
Ja precies, mensen die onverwachts verlaten zijn gaan toch anders denken over hoe lang je iemand moet kennen voordat je er een relatie mee aangaat. Bij jou was het wel heel raar, want als iemand jou versiert ga je er minder snel van uit dat die jou weer snel verlaat. Maar ja
Ok nog even dan ja idd.quote:Op zondag 23 juni 2019 10:49 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
[..]
Ja precies, mensen die onverwachts verlaten zijn gaan toch anders denken over hoe lang je iemand moet kennen voordat je er een relatie mee aangaat. Bij jou was het wel heel raar, want als iemand jou versiert ga je er minder snel van uit dat die jou weer snel verlaat. Maar ja
ja nouja idd, dat is het ook en het is ook het dan loslaten.quote:Op zondag 23 juni 2019 10:53 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ongeveer een jaar geleden is mijn relatie met een meid waar ik dat ook van dacht op de klippen gelopen. Geen zelfmoordpogingen, maar wel ook iemand die heel veel meedroeg uit het verleden.
Hoe zonde ook dat het mis is gelopen, vanuit mijn positie nu is het ook weer een kado geweest. Het heeft ons een hoop ellende bespaard, want we passen niet goed genoeg bij elkaar. Ondanks dat we echt super bij elkaar passen op net dat ene ding na dan. Was dan ook erg lastig om elkaar los te laten.
Het is wel goed om dat besef te hebben: het werkt niet tussen jullie, maar je koestert de tijd die je gehad hebt.
Wat ben je zelf eigenlijk? K gok een 5?quote:Op zaterdag 22 juni 2019 18:55 schreef Kettlebell het volgende:
[..]
Jezelf een cijfer geven voor je uiterlijk, wie doet dat dan?quote:Op zondag 23 juni 2019 11:06 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
[..]
Wat ben je zelf eigenlijk? K gok een 5?
Moneyfornothing1 zo te zienquote:Op zondag 23 juni 2019 11:15 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Jezelf een cijfer geven voor je uiterlijk, wie doet dat dan?
Soms speelt de culturele samenleving ook nog een rol.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 18:55 schreef Kettlebell het volgende:
[..]
Het is inderdaad bijzonder subjectief.quote:Op zondag 23 juni 2019 11:22 schreef stokj het volgende:
[..]
Moneyfornothing1 zo te zien![]()
![]()
![]()
Wat iemand een 7 vindt is voor de ander een 1. Blijft heel subjectief.
quote:Op zaterdag 22 juni 2019 19:45 schreef Elpis het volgende:
[..]
[..]
En wat voor cijfer zou je jezelf geven? In je andere topic zeg je bang te zijn niet aan de hoge verwachtingen van een vrouw te kunnen voldoen.
Ik heb het niet over een cijfer voor uiterlijk he?quote:Op zaterdag 22 juni 2019 19:47 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ben benieuwd welk cijfer hij zichzelf geeft
Excuus dan. Ik begreep dat het om het uiterlijk gingquote:Op zondag 23 juni 2019 12:38 schreef Kettlebell het volgende:
[..]
[..]
Ik heb het niet over een cijfer voor uiterlijk he?
Ik bedoel er meer mee : de kwaliteit van de (potentiele) relatie.
Veel mensen streven daarbij naar een 10 : er moet een click zijn, je moet dezelfde hobby's delen, er moet spanning zijn maar je moet je toch ook vertrouwd bij elkaar voelen, de levens moeten elkaar aanvullen, er moeten diepe gesprekken gevoerd kunnen worden, etcetera.
Voor een enkeling is die 10 weggelegd. Die komen min of meer bij toeval iemand tegen waarbij direct de vlammen ervanaf spatten en waarbij het ook nog eens wederzijds is.
Maar de realiteit is, dat dit voor een hoop mensen niet het geval is. Er zijn heel veel relaties die prima zijn (voor de deelnemers aan die relatie beter dan vrijgezel zijn), maar die lang niet perfect zijn, omdat de persoonlijkheden misschien niet 100% op elkaar aansluiten, maar 80%, of 70%, of 60.
Dat is dus meer wat ik bedoel met het cijfer. Als ik bijvoorbeeld naar mijn ouders kijk : zij zijn echt niet meant to be together. Ze houden van elkaar, maarja mijn moeder was op een gegeven moment 32, mijn pa is een goede, betrouwbare vent die zijn shit goed op orde had, en nu zijn ze al 30 jaar samen. Weliswaar met horden en stoten (mooie en minder mooie momenten), want feitelijk zijn ze beiden heel verschillend. Maar ze hebben samen wel een gezin opgebouwd, tig vakanties gehad, eeen mooi huis gekocht.
En wat dat betreft vind ik het wel een relevante vraag: Hoe hoog leg je de lat? Doe je water bij de wijn en zo ja: hoe veel?
Hij. Hij denkt in cijfers, dus hij heeft zichzelf ook ergens in geschaald denk ik.quote:Op zondag 23 juni 2019 11:15 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Jezelf een cijfer geven voor je uiterlijk, wie doet dat dan?
haha ok ga me er weer even mee bemoeien, tja terechte vraag hoor...quote:Op zondag 23 juni 2019 13:15 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
[..]
Hij. Hij denkt in cijfers, dus hij heeft zichzelf ook ergens in geschaald denk ik.
Dit ja, en een combinatie wat je je voorstelt van wat een relatie in het dagelijkse leven inhoud (dat krijg je dus grotendeels mee van je eigen ouders).quote:Op zondag 23 juni 2019 12:38 schreef Kettlebell het volgende:
[..]
[..]
Veel mensen streven daarbij naar een 10 : er moet een click zijn, je moet dezelfde hobby's delen, er moet spanning zijn maar je moet je toch ook vertrouwd bij elkaar voelen, de levens moeten elkaar aanvullen, er moeten diepe gesprekken gevoerd kunnen worden, etcetera.
Voor een enkeling is die 10 weggelegd. Die komen min of meer bij toeval iemand tegen waarbij direct de vlammen ervanaf spatten en waarbij het ook nog eens wederzijds is.
Maar de realiteit is, dat dit voor een hoop mensen niet het geval is. Er zijn heel veel relaties die prima zijn (voor de deelnemers aan die relatie beter dan vrijgezel zijn), maar die lang niet perfect zijn, omdat de persoonlijkheden misschien niet 100% op elkaar aansluiten, maar 80%, of 70%, of 60.
Dat is dus meer wat ik bedoel met het cijfer. Als ik bijvoorbeeld naar mijn ouders kijk : zij zijn echt niet meant to be together. Ze houden van elkaar, maarja mijn moeder was op een gegeven moment 32, mijn pa is een goede, betrouwbare vent die zijn shit goed op orde had, en nu zijn ze al 30 jaar samen. Weliswaar met horden en stoten (mooie en minder mooie momenten), want feitelijk zijn ze beiden heel verschillend. Maar ze hebben samen wel een gezin opgebouwd, tig vakanties gehad, eeen mooi huis gekocht.
En wat dat betreft vind ik het wel een relevante vraag: Hoe hoog leg je de lat? Doe je water bij de wijn en zo ja: hoe veel?
Punten snap ik wel, maar het cijfertje eraan hangen is nou niet bepaalt handig. Want terecht krijg je dan de vraag terug van moneyfornothing van wat geef je jezelf dan voor cijferquote:Op zondag 23 juni 2019 13:39 schreef Droopie het volgende:
[..]
Dit ja, en een combinatie wat je je voorstelt van wat een relatie in het dagelijkse leven inhoud (dat krijg je dus grotendeels mee van je eigen ouders).
Tevens moet je ook kritisch kijken naar je eigen persoon, een score van 90% kan ook met schulden of andere dingen. Want je zit op een, pak m beet dinsdagavond, niet met een lening op de bank of aan de tafel te praten.
Mijn cijfer of een relatie zou kunnen werken hangt van de andere persoon af.quote:Op zondag 23 juni 2019 13:41 schreef kree het volgende:
[..]
Punten snap ik wel, maar het cijfertje eraan hangen is nou niet bepaalt handig. Want terecht krijg je dan de vraag terug van moneyfornothing van wat geef je jezelf dan voor cijfer
Ja het hele geheel hebben we het over inmiddels, tsja of je dat nou in een cijfer kan uitdrukken weet ik niet hoor.quote:Op zondag 23 juni 2019 13:51 schreef Droopie het volgende:
[..]
Mijn cijfer of een relatie zou kunnen werken hangt van de andere persoon af.
Nu ben ik zelf ook niet van de percentages hoor, maar ik snap haar punt wel. Sommige mensen nemen een relatie omdat ze niet alleen willen zijn en dan zie je het al van de buitenkant dat zoiets niet zal werken.
Stel ik zou een leuke meid treffen die echt een stuiterbal zou zijn, zou het cijfer een stuk lager zijn omdat ik dan snel overprikkeld zou zijn. Dan beoordeel je niet de personen zelf of nou ja, anders gezegd mijn cijfer over mijzelf zou een stuk lager zijn
Dus dan beoordeel je die meid niet om de persoon zelf, maar of de relatie potentie heeft.
Nou, ik streef altijd naar een 10. Dat je dat in je relatie niet altijd haalt is vers twee, maar wie laag mikt zal nooit hoog iets raken.quote:Op zondag 23 juni 2019 12:38 schreef Kettlebell het volgende:
[..]
[..]
Eens.quote:Op zondag 23 juni 2019 14:51 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nou, ik streef altijd naar een 10. Dat je dat in je relatie niet altijd haalt is vers twee, maar wie laag mikt zal nooit hoog iets raken.
Nouja betere verwoording zou zijn, ik streef naar iemand die echt bij me past?quote:Op zondag 23 juni 2019 14:51 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nou, ik streef altijd naar een 10. Dat je dat in je relatie niet altijd haalt is vers twee, maar wie laag mikt zal nooit hoog iets raken.
Ja, wat bedoel je met een 10?quote:Op zondag 23 juni 2019 14:51 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nouja dat denk ik ook wel?quote:Op zondag 23 juni 2019 19:21 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
Denk dat heel veel mensen in een relatie zitten omdat ze in een relatie wíllen zitten. Die vinden elkaar wel oké en nemen dan genoegen met elkaar. Groeien naar elkaar toe. Bouwen een leven op. Gebeurt denk ik erg vaak. Maar ja, is daar ook iets mis mee?
Waarom niet? Je weet wat je aan elkaar hebt vind ik belangrijker dan knetterverliefd zijn. Ik vind verliefd zijn ook helemaal niksquote:Op zondag 23 juni 2019 19:23 schreef kree het volgende:
[..]
Nouja dat denk ik ook wel?
denk dat trouwens meer bij meiden als bij jongens.
En goed het kan ook wel werken natuurlijk een goede basis is het iig niet lijkt me.
Euhm heel simpel gezegd omdat je dan eigenlijk van te voren al besluit van wij gaan samen door ongeacht wat er is etc etc. (=oppervlakkig)quote:Op zondag 23 juni 2019 19:33 schreef Cryptocoryne het volgende:
[..]
Waarom niet? Je weet wat je aan elkaar hebt vind ik belangrijker dan knetterverliefd zijn. Ik vind verliefd zijn ook helemaal niks
Die 10 waar ik op reageerde sloeg op de relatie zelf.quote:Op zondag 23 juni 2019 19:03 schreef kree het volgende:
[..]
Nouja betere verwoording zou zijn, ik streef naar iemand die echt bij me past?
Dat cijfer aan hangen is kut hoor.... En denk dat vrouwen het niet echt waarderen kunnen als ze een cijfer aan zich krijgen.
Wat als het nou geen 10 is maar een 7 in jou ogen?
Dat kun je toch niet zeggen![]()
Echt dan heb je ruzie gelijk denk wel
Maar ok mening het mag hoor, zeg alleen ff ook hoe ik erover denk.
Andersom bv als een vrouw dit tegen mij zou zeggen.
"ja kree je bent een lieve jongen maar je bent een zesje op mijn schaal" zou aardig pissed zijn en dan was het ook gelijk over wel.
Ik vind dat best liefdeloos. Je bent wel ok... Als mijn vriendin zo over mij denkt hoop ik dat ze dat eerlijk zegt zodat ik daar dan een einde aan kan maken.quote:Op zondag 23 juni 2019 19:21 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
Denk dat heel veel mensen in een relatie zitten omdat ze in een relatie wíllen zitten. Die vinden elkaar wel oké en nemen dan genoegen met elkaar. Groeien naar elkaar toe. Bouwen een leven op. Gebeurt denk ik erg vaak. Maar ja, is daar ook iets mis mee?
Nouja streven naar kan geen kwaad?quote:Op zondag 23 juni 2019 20:23 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Die 10 waar ik op reageerde sloeg op de relatie zelf.
Of ik heb het verkeerd gelezen, kan ook.
Wat ik in ieder geval bedoel is dat ik ga voor de ideale relatie. Dat de praktijk niet altijd ideaal zal zijn is vers twee. Maar vooraf al gaan voor ‘als het maar goed genoeg is’ vind ik niet zo’n best uitgangspunt.
Hoezo? Tegen je vriendin zeggen dat je de perfecte relatie met haar nastreeft lijkt mij niets mis mee. Zeker niet als jij dat vanuit jezelf bedoelt in plaats van dat je het van haar vraagt.quote:Op zondag 23 juni 2019 20:36 schreef kree het volgende:
[..]
Nouja stereven naar kan geen kwaad?
Maar als je slim bent dan ga je niet met cijfers beginnen IRL
Denk dat je een klap krijgt nl hahaha
ja ok nouja, dat kan?quote:Op zondag 23 juni 2019 20:39 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Hoezo? Tegen je vriendin zeggen dat je de perfecte relatie met haar nastreeft lijkt mij niets mis mee. Zeker niet als jij dat vanuit jezelf bedoelt in plaats van dat je het van haar vraagt.
Dat is wel het uitgangspunt van mijn huwelijk. Ook als het wat lastiger wordt moet je toch samen door. En ook als je eerst heel erg verliefd bent moet je ook nog gaandeweg alles uitvinden over die persoon maar dan is je beeld enigszins vertroebeld. De dingen die dan minder zijn zie je dan niet.quote:Op zondag 23 juni 2019 19:35 schreef kree het volgende:
[..]
Euhm heel simpel gezegd omdat je dan eigenlijk van te voren al besluit van wij gaan samen door ongeacht wat er is etc etc. (=oppervlakkig)
En goed zeg niet dat zoiets niet kan werken.
Maar dan moet je "onderweg" zeg maar alles nog gaan uitvinden over elkaar. En denk wel ja dat het daarop dan vaak strand in dat soort relaties.
Vergeet niet dat als je in relatie bent men elkaars stank moet accepteren (dus stank van het toilet, stank uit je bek als je toevallig nog niet opgefrist bent, je slaapstank, damp, slurfstank of poesstank, etc).Vooral mensen die zo een hygiënische tik hebben dat alles spik en span moet zijn gaan het lastig krijgen. Maar tegenwoordig maakt dat niet uit: minimale hygiëne is niet meer de norm.quote:Op zondag 23 juni 2019 21:32 schreef Cryptocoryne het volgende:
[..]
Dat is wel het uitgangspunt van mijn huwelijk. Ook als het wat lastiger wordt moet je toch samen door. En ook als je eerst heel erg verliefd bent moet je ook nog gaandeweg alles uitvinden over die persoon maar dan is je beeld enigszins vertroebeld. De dingen die dan minder zijn zie je dan niet.
Uiteraard die roze wolk is er echt niet altijd.quote:Op zondag 23 juni 2019 21:32 schreef Cryptocoryne het volgende:
[..]
Dat is wel het uitgangspunt van mijn huwelijk. Ook als het wat lastiger wordt moet je toch samen door. En ook als je eerst heel erg verliefd bent moet je ook nog gaandeweg alles uitvinden over die persoon maar dan is je beeld enigszins vertroebeld. De dingen die dan minder zijn zie je dan niet.
Single zijn is in theorie wel duurder.quote:Op zondag 23 juni 2019 23:37 schreef DesertGlory het volgende:
Het kutste van single zijn vind ik het volgende:
- Op vakantie gaan (alleen is saai, met vrienden/familie niet zo veel zin meeer in). Dan is het wel lekkr om en chick te hebben. Samen leuke dingen doen, na een lange dag ff een wip maken.
- Huizen. De chillste huizen koop je toch als tweeverdiener (degelijk 2 onder 1 kap huizen). Als single ben je toch w.b.t. koop gauw aangewezen op appartementjes of rijtjeshuizen. Wil gewoon een lekker hoekhuis met tuin waar ik rond dit tijdstip naar de kikkers en sprinkler installatie kan luisteren![]()
Maar helaas heb ik echt met heel weinig vrouwen een click
Dit.quote:Op zondag 23 juni 2019 18:53 schreef Ambystoma_mexicanum het volgende:
Ik leef in principe meer dan de helft van de maand als vrijgezel door mijn langeafstandsrelatie, maar ik weet me eigenlijk wel altijd prima te vermaken. Geluk hangt niet af van een relatie, maar hoe je zelf in het leven staat.
En zolang je geen frustratie en apathie in je hebt, kom je ook wel een heel eindquote:Op maandag 24 juni 2019 00:49 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Dit.
En wanneer jij dat geluk uitstraalt, trek je ook sneller iemand aan.
Dan liever zelfmoord, lijkt me.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 18:46 schreef Kettlebell het volgende:
[..]
Je moet er nooit een 'moeten' van maken, want moeten maakt gek
Daarmee bedoel ik dat je jezelf altijd moet instellen op de mogelijkheid dat het ook zo kan zijn dat je nooit iemand tegen komt, en dus je hele leven vrijgezel blijft. Niet dat je dat dan moet nastreven of als uitgangspunt moet nemen, maar je moet (leren) omarmen dat OOK dat een optie is.
Ik geef mijn vriendin geen cijfer. Dat dekt de lading toch niet.quote:Op zondag 23 juni 2019 20:46 schreef kree het volgende:
En trouwens daarna is het al sowieso geen issue meer want ben je al samen.
Euh ok dit is een kut vraag nu, maar je vraagt er beetje om (je hoeft hem niet te beantwoorden)
Wat voor cijfer geef je je vriendin dan nu en waarom?
Een relatie die moet lukken mislukt per definitie.quote:Op zondag 23 juni 2019 21:32 schreef Cryptocoryne het volgende:
[..]
Je vindt in je eentje op vakantie gaan fijner?quote:Op maandag 24 juni 2019 00:36 schreef Droopie het volgende:
[..]
Single zijn is in theorie wel duurder.
Maar nu ik het kan vergelijken met het op vakantie gaan met een chick (waarbij je wel met zijn tweeen veel actiever bent dan alleen), vind ik persoonlijk op vakantie gaan eigenlijk wel relaxter.
Het heeft echt voor- en nadelen, maar dat ligt ook aan je eigen persoon.
Misschien zou ik kerst vieren heerlijk vinden met een vriendin en haar familie, andere kant ben ik ook wel blij dat mijn kerst maar 4 uur aan verplichtingen heeft om een voorbeeld te nemen.
Tja dat is dan maar zoquote:Op zaterdag 22 juni 2019 19:43 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Wat mij opvalt is dat je jezelf heel normaal vindt. Daar zou ik tegenover willen stellen dat mensen iemand bijzonders zoeken.
Nou wil ik niet zeggen dat jij daar niet aan voldoet, de vraag is alleen of jij datgene wat jou onderscheidend maakt ook laat zien. Daar gaat het gewoon bij een hoop figuren fout.
quote:Op zondag 23 juni 2019 10:55 schreef VEM2012 het volgende:
Nou, als ik hier het aantal "moet vrouw hebben die me wil omdat ik nu relatie wil en als ik haar een 4 vind settle ik wel voor minder en fantaseer ik ondertussen wel over aantrekkelijkere vrouwen" posts lees snap ik niet wat er raar aan is?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat is anders heel raar om te denken dat je ‘veilig’ bent omdat de ander jou heeft versierd. Dat zegt alleen maar dat die ander het eerst de potentie zag.Ja ik snap het. Het vertekent toch je beeld van relaties.quote:Op zondag 23 juni 2019 10:57 schreef kree het volgende:
Ok nog even dan ja idd.
Maar er is ook niks verder wat ik eraan kan doen dan.,
Het is nog geluk dat het allemaal in goede vrede is gegaan.
Maar nee dat soort dingen zijn niet leuk en zou er een heel opzich topic over kunnen openen wel maar gaf het even voor het idee hierDat vind ik een goede. Vanaf nu vind ik dat iedereen die anderen een cijfer geeft daarbij het eigen cijfer moet zeggen. Een schatting van wat diegene denkt dat diegene is in de ogen van anderen (gemiddelde).quote:Op zondag 23 juni 2019 13:15 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
Hij. Hij denkt in cijfers, dus hij heeft zichzelf ook ergens in geschaald denk ik.Als ze nou voor het innerlijk een cijfer gaven dan had ik er totaal geen problemen mee gehad. Maar als je dan hoort waar het cijfer uit is opgebouwd is het vaak 99% uiterlijk/schatting van het seksuele uithoudingsvermogen. Net alsof ze op de veiling staan en de boer komt langs iddquote:Op zondag 23 juni 2019 13:43 schreef kree het volgende:
dam'n alsof vrouwen veekeur zijn ofzo en we geven ze ff een stempel.
Tja in pubertijd mss, maar het is wmb iig wel beetje nogo hoor
Is een goede vlog over op youtube MAAR KAN DE LINK NIET PLAKKEN OMDAT MIJN TELEFOON ERVAN OP HOL SLAAT en op de andere apparaten mensen meelezen dus kut youtube geinteresseerden kunnen het zelf opzoeken het heet letterlijk :VEEMARKT gaat over Tinder
[ Bericht 3% gewijzigd door geeninspiratie1235 op 24-06-2019 22:04:15 ]❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
Jaquote:Op maandag 24 juni 2019 21:16 schreef DesertGlory het volgende:
[..]
Je vindt in je eentje op vakantie gaan fijner?
Er zijn vrouwen die maar enkel naar het uiterlijk van de man kijken en denken dat het innerlijk wel goed zit. Terwijl dat niet altijd zo hoeft te zijn.quote:Op maandag 24 juni 2019 23:57 schreef Yiwei het volgende:
@:geeninspiratie1235
Ik zie er geen probleem in dat mannen o.a. naar het uiterlijk kijken. Iemand die verliefd op je is, heeft alleen maar gedachtes en fantasies over jou. Niet over anderen. En naarmate de tijd vordert, binden mensen vaak.
Als ik in een relatie zit, heb ik liever dat de man aan me bil zit dan iemand die me meh vindt. Maar enkel bij me is vanwege "innerlijk". Dat is ook verschrikkelijk, een vrouw wil zich ook gewild voelen. Ook op seksueel vlak. Beter een man die aan je zit dan een man die niet aan je zit.
Het is gewoon stuitend wat jij keer op keer uit loopt te braken op fok.quote:Op maandag 24 juni 2019 21:53 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
[..]
Nou, als ik hier het aantal "moet vrouw hebben die me wil omdat ik nu relatie wil en als ik haar een 4 vind settle ik wel voor minder en fantaseer ik ondertussen wel over aantrekkelijkere vrouwen" posts lees snap ik niet wat er raar aan is?
[..]
Ja ik snap het. Het vertekent toch je beeld van relaties.
[..]
Dat vind ik een goede. Vanaf nu vind ik dat iedereen die anderen een cijfer geeft daarbij het eigen cijfer moet zeggen. Een schatting van wat diegene denkt dat diegene is in de ogen van anderen (gemiddelde).
[..]
Als ze nou voor het innerlijk een cijfer gaven dan had ik er totaal geen problemen mee gehad. Maar als je dan hoort waar het cijfer uit is opgebouwd is het vaak 99% uiterlijk/schatting van het seksuele uithoudingsvermogen. Net alsof ze op de veiling staan en de boer komt langs idd
Is een goede vlog over op youtube MAAR KAN DE LINK NIET PLAKKEN OMDAT MIJN TELEFOON ERVAN OP HOL SLAAT en op de andere apparaten mensen meelezen dus kut youtube geinteresseerden kunnen het zelf opzoeken het heet letterlijk :VEEMARKT gaat over Tinder
Eens.quote:Op maandag 24 juni 2019 23:57 schreef Yiwei het volgende:
@:geeninspiratie1235
Ik zie er geen probleem in dat mannen o.a. naar het uiterlijk kijken. Iemand die verliefd op je is, heeft alleen maar gedachtes en fantasies over jou. Niet over anderen. En naarmate de tijd vordert, binden mensen vaak.
Als ik in een relatie zit, heb ik liever dat de man aan me bil zit dan iemand die me meh vindt. Maar enkel bij me is vanwege "innerlijk". Dat is ook verschrikkelijk, een vrouw wil zich ook gewild voelen. Ook op seksueel vlak. Beter een man die aan je zit dan een man die niet aan je zit.
Dat is inderdaad begrijpelijk. Heb ik juist bij vrienden en andere vagere bekenden.quote:Op maandag 24 juni 2019 23:56 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ja
Misschien komt het door de vrouw in kwestie, maar ik ga bv. volgende week naar Spanje toe (op bezoek naar mijn nichtje die stage loopt).
Eerst zou ik alleen gaan, maar toen kreeg mijn vader (haar Opa dus) er lucht van en die gaat nu ook mee samen met mijn neefje (haar broer).
Ik was liever alleen gegaan, dan heb je echt vrijheid en kan je doen wanneer en wat je wilt. Je houd toch rekening met een ander, en mssn komt het ook wel doordat ik andere mensen het naar hun zin wil maken.
Dus het ligt ook aan mijn karakter en niet perse aan de andere persoon.
Op vakantie met gelijkgestemden heeft mijn voorkeur, beste vakanties waren met mannelijke vrienden, voetbal kijken in het buitenland en drankjes doen.
Hmm. trouwens ben ik met een buurvrouw vorig jaar naar NFL in London geweest en dat was wel heel relaxt, maar dat was dus een reis met een doel en niet uitrusten en chillen
Dat vind ik ook weer zo dom, zo'n passief-agressieve houding. Als ze mij graag willen koppelen of iemand zo graag wat met mij wil, dan moet ze ook gewoon het lef hebben om op mij af te stappen. En joh, dan loop je inderdaad het risico dat ik je niet zie zitten.quote:Op maandag 24 juni 2019 21:21 schreef Autoscooter het volgende:
[..]
Van die chicks die hun vriendin willen koppelen (aan mij). Op zich kan het af en toe wel leuk zijn, maar hier kwamen ze constant op me af met teksten als ''GA ER NOU OP Af!!'' n ''ZE WIL JE''.
Preciesquote:Op dinsdag 25 juni 2019 10:08 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Dat vind ik ook weer zo dom, zo'n passief-agressieve houding. Als ze mij graag willen koppelen of iemand zo graag wat met mij wil, dan moet ze ook gewoon het lef hebben om op mij af te stappen. En joh, dan loop je inderdaad het risico dat ik je niet zie zitten.
Daar komt ook nog eens bij dat veel vrouwen dat niet doen, want stel je voor zeg, op een man afstappen, wat denk je wel niet, ik ben toch geen slet hihi
Ik ben zelf jaren vrijgezel geweest voordat ik een relatie kwam en door de jaren heen hebben ook veel klasgenoten geprobeerd mij aan iemand te koppelen. En guess what, dat was geen succes, want als ik ook wel enig interesse had gehad dan had ik dat zelf kenbaar gemaakt. Aardige jongens verder, maar er was geen klik voor mij. Wat ik wel het idee bij jou krijg TS is is dat je zelf niet echt actie onderneemt. Dan houdt het natuurlijk wel een beetje op wat betreft het regelen van dates met vrouwen.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 10:32 schreef Autoscooter het volgende:
[..]
Precies
En ik vind het overall vrij kinderachtig. Kom op, ik ben dertig, sta op één of ander boeren tentfeest. Moet ik die chick dan midden in de tent op haar bek pakken ofzo? Ben geen 16 meer.
Vind dat hele koppelen-gebeuren sowieso wel eens wat irritant. Het is altijd afkomstig van die typische figuren die al vanaf hun 22e ofzo een vaste relatie hebben, en die dan ergens in hun kennissenkring nog een vrijgezel hebben rondlopen. En omdat jij ook vrijgezel bent, ''moet je daar maar eens werk van maken''.
En als je dat dan niet doet, omdat je de dame in kwestie gewoon niet interessant genoeg vindt (of er op dat moment helemaal niet op zit te wachten) krijg je zo'n zuchterige reactie van ''Nou, dan weten wij het ook allemaal niet meer hoor, we doen ons best, jij doet er niets mee, kook dan maar lekker in je eigen sop gaar''. Ga je je nog bijna schuldig voelen ook omdat je niet met de eerste de beste die aan je wordt voorgesteld een relatie aan gaat.
Plus inderdaad : ook van een vrouw is het aantrekkelijk als ze gewoon op je af stapt. Deze keek me niet eens aan als ik naast haar kwam staan
Voor mij hangt dat van de vakantie af. Wintersport vind ik ook fijn om alleen te zijn, omdat ik vooral voor het sportieve ga en ik ski nu eenmaal veel sneller en veel grotere afstanden dan 99,99% van de wintersporters.quote:Op maandag 24 juni 2019 21:16 schreef DesertGlory het volgende:
Je vindt in je eentje op vakantie gaan fijner?
Daar heb je gelijk in hoor, maar ook voor mij geldt : als ik iemand écht leuk vind, ook maar enigszins het idee heb dat iemand benaderbaar is en de omstandigheden voor mij prettig voelen, zal ik zelf ook actie ondernemen.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 11:29 schreef Ambystoma_mexicanum het volgende:
[..]
Ik ben zelf jaren vrijgezel geweest voordat ik een relatie kwam en door de jaren heen hebben ook veel klasgenoten geprobeerd mij aan iemand te koppelen. En guess what, dat was geen succes, want als ik ook wel enig interesse had gehad dan had ik dat zelf kenbaar gemaakt. Aardige jongens verder, maar er was geen klik voor mij. Wat ik wel het idee bij jou krijg TS is is dat je zelf niet echt actie onderneemt. Dan houdt het natuurlijk wel een beetje op wat betreft het regelen van dates met vrouwen.
Maar gezien dit topic ben je nu ook wat gefrustreerd? Of in iedergeval, niet zo blij single? Ik heb het wellicht gemist, maar hoe hoe regelmatig onderneem je dan daadwerkelijk zelf actie? Want je zegt wel dat je dat zelf wel zou doen, maar als je maar met héél weinig mensen een click hebt is het aantal keer dat je zelf actie onderneemt ook te verwaarlozen denk ik?quote:Op dinsdag 25 juni 2019 14:27 schreef Autoscooter het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in hoor, maar ook voor mij geldt : als ik iemand écht leuk vind, ook maar enigszins het idee heb dat iemand benaderbaar is en de omstandigheden voor mij prettig voelen, zal ik zelf ook actie ondernemen.
Ik snap nooit zo goed dat mensen je aan ''zomaar iemand'' proberen te koppelen. Ik weet niet hoe het voor veel andere mensen zit, maar ik heb echt maar met héél weinig mensen een click. Ik denk dat ik gigantisch gefrustreerd zou zijn als ik met iedereen was gaan daten die d.m.v. één of andere koppel poging voor mijn voeten was geworpen. De kans op mislukken is dan toch gigantisch groot? Je moet toch wel iets van een gevoel bij elkaar hebben.
Dat zijn toch hele andere dingen?quote:Op dinsdag 25 juni 2019 14:40 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Maar gezien dit topic ben je nu ook wat gefrustreerd? Of in iedergeval, niet zo blij single? Ik heb het wellicht gemist, maar hoe hoe regelmatig onderneem je dan daadwerkelijk zelf actie? Want je zegt wel dat je dat zelf wel zou doen, maar als je maar met héél weinig mensen een click hebt is het aantal keer dat je zelf actie onderneemt ook te verwaarlozen denk ik?
Ja, dit. In plaats van kijken of er wellicht wat in zit ga je je toch niet druk maken over of de gedachte erachter oppervlakkig is of niet? Ik vind het een beetje spijkers op laag water zoeken.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 15:09 schreef Stoney3K het volgende:
Aan de andere kant heb ik ook af en toe van die koppelpogingen gehad, en als iemand op het eerste gezicht leuk is kun je ook zo'n houding hebben van "Ach, wat zal mij het verrekken". Gewoon kijken waar het schip strandt en desnoods levert het een leuke vriendschap of een FWB op.
Tja ik vind dit dus wat vreemdquote:Op dinsdag 25 juni 2019 15:13 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja, dit. In plaats van kijken of er wellicht wat in zit ga je je toch niet druk maken over of de gedachte erachter oppervlakkig is of niet? Ik vind het een beetje spijkers op laag water zoeken.
Denk dat je zusje haar vriendin een plezier wilde doenquote:Op dinsdag 25 juni 2019 17:11 schreef Autoscooter het volgende:
[..]
Tja ik vind dit dus wat vreemd![]()
Het gaat wel over je levenspartner. Dan kun je met iedereen wel ''gaan kijken of er iets in zit''.
Kijk op zich begrijp ik het wel dat je soms ook niet meteen allerlei mitsen en maren moet laten vallen en dat je iets soms een kans moet geven. Maar de mensen waaraan (voornamelijk vriendinnen van de desbetreffende single dame) mij hebben proberen te koppelen, kwamen simpelweg niet bepaald in de buurt van waar ik naar op zoek ben.
Laatst was er bijvoorbeeld interesse van de vriendin van mijn zusje. Mijn zusje gaf aan dat ze wel geinteresseerd was. Toen ik haar zag, schrok ik een beetje: ik vond haar gezicht er ongezond uit zien. Grauw en wat opgezwollen, beetje gelig rond haar ogen. Ik was niet direct erg enthousiast.
Twee weken later gingen we eten bij onze ouders, was mijn zusje een week met die chick op vakantie geweest. Bleek dus dat ze echt allerlei ''dingen'' heeft : reuma, psoriasis, een chronische infectie in haar mond, huid bij haar benen (liezen) die helemaal afbrokkelt (mn zusje zat dit . zachtjes te bespreken met mijn moeder die huisarts is en ik ving dit op). En dat ze daar dus heel veel zalfjes en doktersbezoeken voor moet afleggen, en dat ze eigenlijk ook vaak niet zo lang achter elkaar kan bewegen.
Op dat soort momenten vraag ik me wel af : lekker makkelijk om zo iemand te koppelen, maar vraag jezelf als koppelaar eens af : zou ik hier zelf mee in zee gaan? Ik zal wel weer de kortzichtige eikel zijn met te hoge eisen (''Nou dat is misschien wel je niveau''), maar soms vraag ik me wel een beetje af, probeer je mij hier nu een dienst mee te bewijzen of?
Maar wat wil je dan? Je levenspartner vanaf een eisenlijstje op papier beoordelen, en dan pas als je dr gevonden hebt gaan daten en dat het ook direct klikt en raak is en alles? Dat vind ik dan weer een beetje vreemd.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 17:11 schreef Autoscooter het volgende:
[..]
Tja ik vind dit dus wat vreemd![]()
Het gaat wel over je levenspartner. Dan kun je met iedereen wel ''gaan kijken of er iets in zit''.
Kijk op zich begrijp ik het wel dat je soms ook niet meteen allerlei mitsen en maren moet laten vallen en dat je iets soms een kans moet geven. Maar de mensen waaraan (voornamelijk vriendinnen van de desbetreffende single dame) mij hebben proberen te koppelen, kwamen simpelweg niet bepaald in de buurt van waar ik naar op zoek ben.
Laatst was er bijvoorbeeld interesse van de vriendin van mijn zusje. Mijn zusje gaf aan dat ze wel geinteresseerd was. Toen ik haar zag, schrok ik een beetje: ik vond haar gezicht er ongezond uit zien. Grauw en wat opgezwollen, beetje gelig rond haar ogen. Ik was niet direct erg enthousiast.
Twee weken later gingen we eten bij onze ouders, was mijn zusje een week met die chick op vakantie geweest. Bleek dus dat ze echt allerlei ''dingen'' heeft : reuma, psoriasis, een chronische infectie in haar mond, huid bij haar benen (liezen) die helemaal afbrokkelt (mn zusje zat dit . zachtjes te bespreken met mijn moeder die huisarts is en ik ving dit op). En dat ze daar dus heel veel zalfjes en doktersbezoeken voor moet afleggen, en dat ze eigenlijk ook vaak niet zo lang achter elkaar kan bewegen.
Op dat soort momenten vraag ik me wel af : lekker makkelijk om zo iemand te koppelen, maar vraag jezelf als koppelaar eens af : zou ik hier zelf mee in zee gaan? Ik zal wel weer de kortzichtige eikel zijn met te hoge eisen (''Nou dat is misschien wel je niveau''), maar soms vraag ik me wel een beetje af, probeer je mij hier nu een dienst mee te bewijzen of?
Oh joh, wat een eerlijk verhaal. Mooi welquote:Op dinsdag 25 juni 2019 18:48 schreef Biemm92 het volgende:
Ik heb nooit een relatie gehad, geen sex, zelfs niet gezoend oid. Het heeft een aantal oorzaken:
- Ik ben autistisch, met schizoïde trekjes. Ik heb welgeteld 0 vrienden.
- Ik heb een kleine lengte, 1,7m met schoenen aan. De meeste vrouwen hebben de behoefte aan een man die minstens een kop groter is.
- Ik ben afkomstig uit het Midden-Oosten en islamitisch opgevoed, terwijl ik juist heel erg 'verkaast' ben en ongelovig. Dus ik pas in geen enkele cultuur.
Er was een tijdje dat het me verdrietig maakte, nu heb ik het geaccepteerd dat ik voor de rest van mijn leven single zal blijven. Ben wel van plan om me te laten ontmaagden door een prostituee.
Die boerenkinkel wilde waarschijnlijk alleen neuken, dus due was denk ik niet zo bezig met haar achtergrond.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 19:04 schreef DesertGlory het volgende:
Het blijft ook altijd een kwestie van (markt) waarde. Ik weet dat sommige mensen beginnen te steigeren zodra je met cijfers begint te strooien, maar ik blijf van mening dat de datingmarkt erg competitief is en wat dat betreft is het net als op de reguliere markt : alles heeft een prijs naar waarde / imago. Je vindt geen legale nieuwste iPhone voor 220 euro.
En dan is er een compleet pakketje. Dus dat cijfer vertegenwoordigt niet (alleen) je leuke snoetje, je volle borsten of je strakke lijf, maar ook je intelligentie, maatschappelijke status/carriere/afkomst, zelfs de status van je familie kan doorwerken in het cijfer dat jouw waarde op de datingmarkt vertegenwoordigt.
Ook is het nooit absoluut : niet iedereen zal Precies hetzelfde cijfer geven aan pakketje X of Y, maar pak een steekproef van 1000 mensen en er zal een gemiddelde uit komen, die redelijk vertegenwoordigt wat jij waard bent op de datingmarkt. En sommige mensen maken een klapper (vinden iemand met een hogere waarde), sommige mensen maken een glijder (minder), maar grosso modo zullen de meeste mensen daten met iemand van dezelfde klasse.
En dat is waar ik het nog vaak verkeerd zie gaan. Mensen die van zichzelf totaal niet doorhebben wat hun waarde op de datingmarkt is, en daardoor totaal verkeerd inzetten (met het gevolg single te blijven).
Laatst had ik mijn nichtje zo gek gekregen eens mee te gaan naar een boeren feest. Heeft een fantastisch uiterlijk, booming carrière op de zuidas, kent ook tout en hip Amsterdam. Hele lieve, leuke meid verder, maar op dat tentfeest zag ik al gauw een zooitje kennissen van mij (boeren kinkels, poar Neem'n, Hoketoken, neuken in de keuken, K.U.T. (Klomp'n Uuut trekk'n), en die gingen met hun vadsige bezwete bierlijfjes even om mijn nichtje heen staan en toen ze weliswaar vriendelijk bleef maar niet geïnteresseerd in één van hen, was ze opeens ''een arrogante trut''.
Kijk dan heb je gewoon nooit in de spiegel gekeken en heb je een totaal verkeerd idee waar jouw kansen liggen. Niet dat het één beter of hoger is dan het ander, maar beide werelden zijn in 99,5% van de gevallen totaal onverenigbaar gezien het gigantische verschil in achtergrond en cultuur. En dat soort mensen heb je gewoon heel veel, die totaal de verkeerde bron aanboren.
Het zijn voornamelijk het sterke verlangen naar intimiteit en sex. Maar ook nieuwsgierigheid, misschien is het een leuke ervaring en ga ik het vaker doen.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 19:01 schreef x_PusSy_DeStRoYer_69_X het volgende:
[..]
Oh joh, wat een eerlijk verhaal. Mooi wel![]()
Waarom wil je je laten ontmaagden door een prostitue, maatschappelijke druk?
Ik heb oprecht zelf nooit escorts of prostitues geprobeerd, maar het schijnt niet hetzelfde te zijn als sex waar liefde in het spel is. Het hoogtepunt is pas goed als er echt liefde aanwezig is, wederzijds, is ook iets biologisch natuurlijk, het idee dat je iemand kan laten voortplanten die dat ook van jou wil. Elk potje past een dekseltje, al eens een ander persoon binnen de autistische kring geprobeerd te matchen?quote:Op dinsdag 25 juni 2019 19:37 schreef Biemm92 het volgende:
[..]
Het zijn voornamelijk het sterke verlangen naar intimiteit en sex. Maar ook nieuwsgierigheid, misschien is het een leuke ervaring en ga ik het vaker doen.
Dat is zo mogelijk nog onrealistischer lijkt mequote:Op dinsdag 25 juni 2019 19:26 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Die boerenkinkel wilde waarschijnlijk alleen neuken, dus due was denk ik niet zo bezig met haar achtergrond.
quote:Op dinsdag 25 juni 2019 19:26 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Die boerenkinkel wilde waarschijnlijk alleen neuken, dus due was denk ik niet zo bezig met haar achtergrond.
Nou ja afgezien ervan dat aan het gehele verhaal wat hij vertelt (wat naar mijn idee klopt) verder voorbij wordt gegaan:quote:Op dinsdag 25 juni 2019 19:58 schreef Autoscooter het volgende:
[..]
Dat is zo mogelijk nog onrealistischer lijkt me
Niet geprobeerd, zou ik niet weten waar ik dat moet vinden. De meeste autisten zijn man dus dat wordt een hele kleine vijver waar ik in moet vissen.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 19:55 schreef x_PusSy_DeStRoYer_69_X het volgende:
[..]
Ik heb oprecht zelf nooit escorts of prostitues geprobeerd, maar het schijnt niet hetzelfde te zijn als sex waar liefde in het spel is. Het hoogtepunt is pas goed als er echt liefde aanwezig is, wederzijds, is ook iets biologisch natuurlijk, het idee dat je iemand kan laten voortplanten die dat ook van jou wil. Elk potje past een dekseltje, al eens een ander persoon binnen de autistische kring geprobeerd te matchen?
Dat hangt van de meid in kwestie af denk ik. Er worden ook Zuidas dames stukgetrokken door bouwbakkers hoor.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 19:58 schreef Autoscooter het volgende:
[..]
Dat is zo mogelijk nog onrealistischer lijkt me
En desondanks single.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 19:04 schreef DesertGlory het volgende:
Laatst had ik mijn nichtje zo gek gekregen eens mee te gaan naar een boeren feest. Heeft een fantastisch uiterlijk, booming carrière op de zuidas, kent ook tout en hip Amsterdam. Hele lieve, leuke meid
Die user gaat niet meer reageren hoorquote:Op dinsdag 25 juni 2019 22:52 schreef Volvo340GLSuperDeluxe5Bak het volgende:
[..]
En desondanks single.
Op de Zuidas geldt: "work hard, play hard."quote:Op dinsdag 25 juni 2019 22:52 schreef Volvo340GLSuperDeluxe5Bak het volgende:
[..]
En desondanks single.
Alleen heb ik het idee alsof mensen soms vergissen wat uiterlijk is. Uiterlijk reflecteert het karakter; verzorging aka zelfzorg, kledingstijl wat identiteit onthult, enz.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 08:01 schreef stokj het volgende:
[..]
Er zijn vrouwen die maar enkel naar het uiterlijk van de man kijken en denken dat het innerlijk wel goed zit. Terwijl dat niet altijd zo hoeft te zijn.
Omgekeerd zijn er ook jongens die een vrouw er mooi uitzien terwijl zij een heks kan zijn in huis. Je moet een combinatie vinden. Wat jij mooi of lekker vindt is niet per definitie voor de ander zo.
Er zijn mensen die in een relatie de teugels strak aantrekken. Dat zij bepalen wat er gebeurt en anders rot je maar op omdat er toch anderen zijn die jouw plek in willen nemen. Iedereen is vervangbaar![]()
![]()
Als je als man zijnde op de tour gaat van ik wil een goede moeder voor mijn kinderen (en je daar ook actief mee bezighoudt) dan wordt het eisenlijstje wel erg lang. Denk ook aan de bouw van een vrouw. Je wilt niet dat als je een scharminkel zwanger hebt gemaakt ze amper op haar benen kan staan omdat haar bekken niet meegroeit of groter kan worden.quote:Op woensdag 26 juni 2019 01:20 schreef Yiwei het volgende:
[..]
Alleen heb ik het idee alsof mensen soms vergissen wat uiterlijk is. Uiterlijk reflecteert het karakter; verzorging aka zelfzorg, kledingstijl wat identiteit onthult, enz.
Het is ook hard werken voor uiterlijk, bijv. ik ken dames die om half 6 in de ochtend opstaan om hun make up op te doen voor een werkdag dat om 8 uur begint. Of het normaal/slank/atletisch figuur wat mooi meegenomen is als gevolg van sport als hobby wat kan wijzen op discipline en doorzettingsvermogen, enz.
Hiermee is selecteren op basis van uiterlijk een geldige reden. Een man kan zo onbewust het signaal krijgen dat de vrouw o.a. goed voor kinderen kan zorgen.
Van die boerenkinkels proberen het toch als ze denken kans te maken vaak. Die hebben ook wel vrouwen waarvan ze denken: te hoog gegrepen.quote:Op dinsdag 25 juni 2019 19:04 schreef DesertGlory het volgende:
Het blijft ook altijd een kwestie van (markt) waarde. Ik weet dat sommige mensen beginnen te steigeren zodra je met cijfers begint te strooien, maar ik blijf van mening dat de datingmarkt erg competitief is en wat dat betreft is het net als op de reguliere markt : alles heeft een prijs naar waarde / imago. Je vindt geen legale nieuwste iPhone voor 220 euro.
En dan is er een compleet pakketje. Dus dat cijfer vertegenwoordigt niet (alleen) je leuke snoetje, je volle borsten of je strakke lijf, maar ook je intelligentie, maatschappelijke status/carriere/afkomst, zelfs de status van je familie kan doorwerken in het cijfer dat jouw waarde op de datingmarkt vertegenwoordigt.
Ook is het nooit absoluut : niet iedereen zal Precies hetzelfde cijfer geven aan pakketje X of Y, maar pak een steekproef van 1000 mensen en er zal een gemiddelde uit komen, die redelijk vertegenwoordigt wat jij waard bent op de datingmarkt. En sommige mensen maken een klapper (vinden iemand met een hogere waarde), sommige mensen maken een glijder (minder), maar grosso modo zullen de meeste mensen daten met iemand van dezelfde klasse.
En dat is waar ik het nog vaak verkeerd zie gaan. Mensen die van zichzelf totaal niet doorhebben wat hun waarde op de datingmarkt is, en daardoor totaal verkeerd inzetten (met het gevolg single te blijven).
Laatst had ik mijn nichtje zo gek gekregen eens mee te gaan naar een boeren feest. Heeft een fantastisch uiterlijk, booming carrière op de zuidas, kent ook tout en hip Amsterdam. Hele lieve, leuke meid verder, maar op dat tentfeest zag ik al gauw een zooitje kennissen van mij (boeren kinkels, poar Neem'n, Hoketoken, neuken in de keuken, K.U.T. (Klomp'n Uuut trekk'n), en die gingen met hun vadsige bezwete bierlijfjes even om mijn nichtje heen staan en toen ze weliswaar vriendelijk bleef maar niet geïnteresseerd in één van hen, was ze opeens ''een arrogante trut''.
Kijk dan heb je gewoon nooit in de spiegel gekeken en heb je een totaal verkeerd idee waar jouw kansen liggen. Niet dat het één beter of hoger is dan het ander, maar beide werelden zijn in 99,5% van de gevallen totaal onverenigbaar gezien het gigantische verschil in achtergrond en cultuur. En dat soort mensen heb je gewoon heel veel, die totaal de verkeerde bron aanboren.
Waarom hoor je iemand te accepteren zoals die is? Dan zou je dus iemand niet kunnen vragen om bepaalde zaken anders te doen. En dat lijkt mij in een relatie prima te kunnen.quote:Op woensdag 26 juni 2019 07:34 schreef stokj het volgende:
Als je als man zijnde op de tour gaat van ik wil een goede moeder voor mijn kinderen (en je daar ook actief mee bezighoudt) dan wordt het eisenlijstje wel erg lang. Denk ook aan de bouw van een vrouw. Je wilt niet dat als je een scharminkel zwanger hebt gemaakt ze amper op haar benen kan staan omdat haar bekken niet meegroeit of groter kan worden.
Je hoort een persoon te accepteren zoals die is. En daar zit dan de 'perfectie' in die je dan zoekt.
Een leuke meid kan niet single zijn?quote:Op dinsdag 25 juni 2019 22:52 schreef Volvo340GLSuperDeluxe5Bak het volgende:
[..]
En desondanks single.
Mannen doen tegenwoordig veel meer moeite om er goed uit te zien voor de vrouwen. Goede fit kleding, (dure) kapsel, facings zie ik ook steeds meer en meerquote:
Waarom begin je dan überhaupt een relatie met iemand, iemand is zoals die is, dat je vrouw wil dat je niet dagelijks je neus voldouwt kan ik begrijpen, maar zodra ze mijn persoonlijkheid of uiterlijk wil veranderen is het verder wel klaar.quote:Op woensdag 26 juni 2019 10:18 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Waarom hoor je iemand te accepteren zoals die is? Dan zou je dus iemand niet kunnen vragen om bepaalde zaken anders te doen. En dat lijkt mij in een relatie prima te kunnen.
In een relatie is er ook ruimte voor groei.
Overigens kun je je nog wel eens vergissen in iemand als je alleen naar de bouw kijkt. Mijn vriendin is een klein opdonderke van 1.57 en weegt maar 48 kg. Maar omdat ze veel traint in de gym is ze veel sterker dan een gemiddelde vrouw.
Overigens, als ik zie in wat voor conditie de gemiddelde vrouw in Nederland is, dan lijkt het mij niet helemaal waar dat voor het krijgen van kinderen je topfit moet zijn.
Persoonlijkheid lijkt mij niet echt iets wat je kan veranderen en dan begin je inderdaad geen relatie met iemand.quote:Op woensdag 26 juni 2019 11:51 schreef Cryptocoryne het volgende:
Waarom begin je dan überhaupt een relatie met iemand, iemand is zoals die is, dat je vrouw wil dat je niet dagelijks je neus voldouwt kan ik begrijpen, maar zodra ze mijn persoonlijkheid of uiterlijk wil veranderen is het verder wel klaar.
Daar ben ik het niet mee eens. Ik ben ook niet echt oppervlakkig op uiterlijk gefixeerd wat dat betreft, ik wil liever de ander gelukkig maken en dat kan niet als ik haar zeg hoeveel ze mag wegen of dreigen om weg te gaan als over x aantal kilo's weegt.quote:Op woensdag 26 juni 2019 12:24 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Persoonlijkheid lijkt mij niet echt iets wat je kan veranderen en dan begin je inderdaad geen relatie met iemand.
Uiterlijk is aan verandering onderhevig. Als iemand jaarlijks 2 kg aankomt lijkt het mij niet abnormaal dat je dan aangeeft dat je daar niet zo vrolijk van wordt. Dus op dat gebied mag je best wat zeggen. Andersom ook natuurlijk.
Dat is wat ik bedoel: ik vind niet dat je alles maar moet accepteren wat de ander doet. Dat is ook helemaal niet realistisch.
Het gaat natuurlijk nooit over een kilootjes meer of minder, maar om wat ik schreef: iemand die jaarlijks 2 kg aankomt. Dat is gewoon veel, dan zorg je slecht voor jezelf en dan is die slanke meid van 20 die toen (zeg) 55 kg woog ineens 75 kg als ze 30 is. Dat is niet normaal en niet respectvol naar de ander.quote:Op woensdag 26 juni 2019 12:28 schreef Cryptocoryne het volgende:
Daar ben ik het niet mee eens. Ik ben ook niet echt oppervlakkig op uiterlijk gefixeerd wat dat betreft, ik wil liever de ander gelukkig maken en dat kan niet als ik haar zeg hoeveel ze mag wegen of dreigen om weg te gaan als over x aantal kilo's weegt.
Waar kwam ik met het voorbeeld uiterlijk?quote:Op woensdag 26 juni 2019 12:39 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het gaat natuurlijk nooit over een kilootjes meer of minder, maar om wat ik schreef: iemand die jaarlijks 2 kg aankomt. Dat is gewoon veel, dan zorg je slecht voor jezelf en dan is die slanke meid van 20 die toen (zeg) 55 kg woog ineens 75 kg als ze 30 is. Dat is niet normaal en niet respectvol naar de ander.
Dat heeft niets te maken met oppervlakkig zijn.
Bovendien kwam jij met het voorbeeld uiterlijk, niet ik. Er zijn genoeg andere zaken waar partners met elkaar uit moeten komen. Als ik ieder weekend met vrienden een stuk in mijn kraag wil drinken dan is het ook normaal dat mijn vriendin aangeeft dat ze het een stuk prettiger vindt om in het weekend niet alleen geconfronteerd te worden met een zatlap.
Sorry hoor, maar aankomen als onrespectvol naar je partner toe zien gaat wel heel ver. Het is niet vergelijkbaar met een alcoholverslaving of rookverslaving, waar de partner de dupe van is in de zin dat hij of zij opgescheept zit met een vieze wc/vervelend gedrag of schadelijke stoffen inademt. Het is alleen niet zo mooi als een slank lichaam, maar niet onoverkoombaar.quote:Op woensdag 26 juni 2019 12:39 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het gaat natuurlijk nooit over een kilootjes meer of minder, maar om wat ik schreef: iemand die jaarlijks 2 kg aankomt. Dat is gewoon veel, dan zorg je slecht voor jezelf en dan is die slanke meid van 20 die toen (zeg) 55 kg woog ineens 75 kg als ze 30 is. Dat is niet normaal en niet respectvol naar de ander.
Ik snap zijn gedachte wel. Het is niet bepaald uitzonderlijk gedrag dat een vrouw nadat ze gesetteld is opeens de nodige kilo's aankomt. Door te veel eten/snacken en te weinig sporten bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 26 juni 2019 13:19 schreef Ambystoma_mexicanum het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar aankomen als onrespectvol naar je partner toe zien gaat wel heel ver. Het is niet vergelijkbaar met een alcoholverslaving of rookverslaving, waar de partner de dupe van is in de zin dat hij of zij opgescheept zit met een vieze wc/vervelend gedrag of schadelijke stoffen inademt. Het is alleen niet zo mooi als een slank lichaam, maar niet onoverkoombaar.
Als de buit binnen is komt ook het korte pittige kapselquote:Op woensdag 26 juni 2019 14:09 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Ik snap zijn gedachte wel. Het is niet bepaald uitzonderlijk gedrag dat een vrouw nadat ze gesetteld is opeens de nodige kilo's aankomt. Door te veel eten/snacken en te weinig sporten bijvoorbeeld.
Voor mij is ook een gezonde eetgewoonte en de nodige aandacht aan je lichamelijke conditie erg belangrijk in een relatie. Ik kan gewoon geen harde krijgen van een vrouw met overgewicht dus is het al snel![]()
Een kort pittig kapsel vind ik bij lange na niet zo erg als (te) dik zijn. Het eerste kun je nog zien als een kwestie van smaak, het laatste is simpelweg verkeerd gedrag.quote:Op woensdag 26 juni 2019 14:13 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Als de buit binnen is komt ook het korte pittige kapsel
Ja ik vind het meestal verschrikkelijkquote:Op woensdag 26 juni 2019 14:21 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Een kort pittig kapsel vind ik bij lange na niet zo erg als (te) dik zijn. Het eerste kun je nog zien als een kwestie van smaak, het laatste is simpelweg verkeerd gedrag.
Dat is inderdaad zo. Het is vaak het karakter met haar gewoonten wat onderliggend is aan het overgewicht. Dus je hoeft niet te verwachten dat degene zich naar je schikt, en daarom ben ik er zelf snel klaar mee.quote:Op woensdag 26 juni 2019 14:23 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja ik vind het meestal verschrikkelijkMaar denk dat de mensen met overgewicht niet zo zeer met je eens zijn.
Meestal zien je ook dat ze beide overgewicht hebben. Dus ze vinden elkaarquote:Op woensdag 26 juni 2019 14:29 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Dat is inderdaad zo. Het is vaak het karakter met haar gewoonten wat onderliggend is aan het overgewicht. Dus je hoeft niet te verwachten dat degene zich naar je schikt, en daarom ben ik er zelf snel klaar mee.
Schoonheid is maar beperkt houdbaarquote:Op woensdag 26 juni 2019 14:33 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Meestal zien je ook dat ze beide overgewicht hebben. Dus ze vinden elkaar![]()
Maar je hebt gelijk hoor. Vind dat je als partner best een beetje je best moet doen om aantrekkelijk te blijven. Ik weet niet hoe oud je bent maar heb het idee dat als men ouder wordt het uiterlijk steeds een onbelangrijkere rol gaat spelen.
Ja das ook zo maar gewicht is natuurlijk voor groot gedeelte je eigen verantwoordelijkheid. Rimpels etc is idd onvermijdelijk.quote:Op woensdag 26 juni 2019 14:41 schreef Cryptocoryne het volgende:
[..]
Schoonheid is maar beperkt houdbaar
Post #208. Ik heb in dit verband helemaal niets gezegd over uiterlijk totdat jij daarmee kwam.quote:Op woensdag 26 juni 2019 12:43 schreef Cryptocoryne het volgende:
[..]
Waar kwam ik met het voorbeeld uiterlijk?
Ik zei dat ik het begrijp als je vrouw niet wil dat je dagelijks zuipt en snuift. De enige die het constant over uiterlijk heeft ben jijzelf
Ik had het over post 209.quote:Op woensdag 26 juni 2019 15:04 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Post #208. Ik heb in dit verband helemaal niets gezegd over uiterlijk totdat jij daarmee kwam.
Het is allemaal terug te lezen, dat weet je hopelijk wel?
2kg per jaar is veel en in 99% van de gevallen gewoon een kwestie van teveel vreten.quote:Op woensdag 26 juni 2019 13:19 schreef Ambystoma_mexicanum het volgende:
Sorry hoor, maar aankomen als onrespectvol naar je partner toe zien gaat wel heel ver. Het is niet vergelijkbaar met een alcoholverslaving of rookverslaving, waar de partner de dupe van is in de zin dat hij of zij opgescheept zit met een vieze wc/vervelend gedrag of schadelijke stoffen inademt. Het is alleen niet zo mooi als een slank lichaam, maar niet onoverkoombaar.
Zo is het.quote:Op woensdag 26 juni 2019 14:09 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Ik snap zijn gedachte wel. Het is niet bepaald uitzonderlijk gedrag dat een vrouw nadat ze gesetteld is opeens de nodige kilo's aankomt. Door te veel eten/snacken en te weinig sporten bijvoorbeeld.
Voor mij is ook een gezonde eetgewoonte en de nodige aandacht aan je lichamelijke conditie erg belangrijk in een relatie. Ik kan gewoon geen harde krijgen van een vrouw met overgewicht dus is het al snel![]()
Meer dat ik je eerder heb gelezen met je fixatie op gewicht.quote:Op woensdag 26 juni 2019 15:11 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Zou mijn post 209 een reactie op post 208 geweest kunnen zijn? Wat denk jij?
Ik zie zat vrouwen op hogere leeftijd die nog steeds er goed uitzien. Als je 60 bent hoef je er niet uit te zien als 16, maar veel vrouwen zijn al veel eerder totaal niet meer aantrekkelijk en er zijn ook vrouwen van 60 jaar die wel aantrekkelijk zijn (al wacht ik daar wel mee tot ik 80 ben ofzoquote:Op woensdag 26 juni 2019 14:41 schreef Cryptocoryne het volgende:
[..]
Schoonheid is maar beperkt houdbaar
Ja, ik val op vrouwen met een strak lichaam. Mag het?quote:Op woensdag 26 juni 2019 15:13 schreef Cryptocoryne het volgende:
Meer dat ik je eerder heb gelezen met je fixatie op gewicht.
Tuurlijk mag dat, seksappeal is het eerste wat kan tellen.quote:Op woensdag 26 juni 2019 15:18 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ja, ik val op vrouwen met een strak lichaam. Mag het?
Nee begrijp dat nouquote:Op woensdag 26 juni 2019 15:18 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Niets mis mee kerelquote:Op woensdag 26 juni 2019 15:18 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Mijn quote is niet persé alleen op jou van toepassing he, maar heb je de mannen tussen 30 en 50 al eens bekeken? Bierbuiken, slonzig gekleed, haar wat veel te ver uit model groeit, overal haar (uit neus, oren, op de rug,)...quote:Op woensdag 26 juni 2019 14:09 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Uiteraard vind ik dat hetzelfde voor mij geldt.quote:Op woensdag 26 juni 2019 15:30 schreef black-soldier het volgende:
[..]
Niets mis mee kerel![]()
Maar als jij een fatboy bent dan is dat wel hypocriet.
Dat is iedereen wel, zeker weten.quote:Op woensdag 26 juni 2019 16:08 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Uiteraard vind ik dat hetzelfde voor mij geldt.
Ik ben wel hypocriet, maar dan op andere gebieden. Maar ja, wie niet?
Dat denk ik niet. Je ziet boerenkinkels ook vaak met boerenvrouwen. Die zitten niet te wachten op vlotte hoogopgeleide vrouwen met carrières, die vinden blonde Annika van de plaatselijke peuterspeelzaal ook prima. En die doet ook niet onder aan een hoogopgeleide vrouw.quote:Op woensdag 26 juni 2019 10:11 schreef Hexagon het volgende:
Die boerenkinkel probeert gewoon wat en als het mislukt is hij het na een half uurtje vergeten en gaat hij de volgende proberen.
Een stuk effectiever dan met 10 klonen maandenlang allerlei topics vol zetten met half verzonnen anekdotes, vervelende snobistische stereotypen en klagerig passief gezeur.
Het heeft niks met respect voor een ander te maken. Als je jaarlijks 2 kilo aankomt en op een gegeven moment overgewicht hebt, heeft dat waarschijnlijk alles te maken met hoe je in je vel zit. Je zou eerder kunnen zeggen dat iemand dan geen respect heeft voor zichzelf. Of in ieder geval een wat mindere neiging om goed te zorgen voor zichzelf. Maar om te zeggen dat iemand dan geen respect heeft voor zijn of haar partner, nah, nee.quote:Op woensdag 26 juni 2019 12:39 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dat heeft niets te maken met oppervlakkig zijn.
Bovendien kwam jij met het voorbeeld uiterlijk, niet ik. Er zijn genoeg andere zaken waar partners met elkaar uit moeten komen. Als ik ieder weekend met vrienden een stuk in mijn kraag wil drinken dan is het ook normaal dat mijn vriendin aangeeft dat ze het een stuk prettiger vindt om in het weekend niet alleen geconfronteerd te worden met een zatlap.
Klopt maar als zo'n boerenkinkel zo'n yuppenwijf in een feesttent tegenkomt dat denkt ie niet "Oh, maar die mooie goed ontwikkelde vrouw uit Amsterdam past helemaal niet bij mij. Haar levensstijl en de mijne zijn geen match en we hebben een te verschillend wereldbeeld. Ik kan ook wel bedenken dat ze zich niet op haar plek voelt bij mijn simpele vrienden en ze zich zou schamen voor mijn bijzijn in haar elitaire kring van welgestelden", nee die denkt "hee, een lekker wijf dat ik nog niet gezien heb, misschien kan ik daar wel mee zoenen vanavond"quote:Op woensdag 26 juni 2019 17:59 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Je ziet boerenkinkels ook vaak met boerenvrouwen. Die zitten niet te wachten op vlotte hoogopgeleide vrouwen met carrières, die vinden blonde Annika van de plaatselijke peuterspeelzaal ook prima. En die doet ook niet onder aan een hoogopgeleide vrouw.
Joh, als een vrouwelijke user zo'n mega waslijst aan eisen had gesteld dan was de shit hier aan geweest op Fok. Zoals ChristmasRoses bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 26 juni 2019 15:24 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee begrijp dat nouDe dikkere dames moeten ook kans mogen maken op VEM. Big is beautiful en zo.
De megaeisenlijst van VEM?quote:Op woensdag 26 juni 2019 18:42 schreef Ambystoma_mexicanum het volgende:
[..]
Joh, als een vrouwelijke user zo'n mega waslijst aan eisen had gesteld dan was de shit hier aan geweest op Fok. Zoals ChristmasRoses bijvoorbeeld.
Maar goed, dat ben ik dus ook.quote:Op woensdag 26 juni 2019 17:43 schreef black-soldier het volgende:
[..]
Dat is iedereen wel, zeker weten.
Maar als jij vindt dat een vrouw slank moet zijn, dan moet je dat zelf ook zijn.
Maar ook alsof overgewicht meteen lelijk is.quote:Op woensdag 26 juni 2019 16:04 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Mijn quote is niet persé alleen op jou van toepassing he, maar heb je de mannen tussen 30 en 50 al eens bekeken? Bierbuiken, slonzig gekleed, haar wat veel te ver uit model groeit, overal haar (uit neus, oren, op de rug,)...
Het zijn ook niet allemaal juweeltjes he!
Ik kan me daar soms zo aan ergeren hier, altijd maar die dikke zeugen met stalpoten en kort pittig kapsel.. De kerel die daarlangs zit is meestal ook geen Brad Pitt he.
Je hebt gewoon mensen die er geen moeite meer voor doen! Aan beide kanten..
Nou als je door het jaar heen zijn posts hebt gelezen komt het er toch op neer dat hij naar een wat jongere deerne zoekt die altijd zin heeft in seks, fit is, en bijna geen gebreken/baggage heeft. Terwijl hij zelf in de 40 is, gescheiden en kinderen heeft.quote:
Hoe weet je dat hij in de 40 is? Valt wel op inderdaad die houding, ook dat hij zit te zeiken op ‘dikkerdjes’.quote:Op woensdag 26 juni 2019 19:28 schreef Ambystoma_mexicanum het volgende:
[..]
Nou als je door het jaar heen zijn posts hebt gelezen komt het er toch op neer dat hij naar een wat jongere deerne zoekt die altijd zin heeft in seks, fit is, en bijna geen gebreken/baggage heeft. Terwijl hij zelf in de 40 is, gescheiden en kinderen heeft.
Edit: Hij geeft zelfs regelmatig toe dat zijn standaard hoog ligt, dus dan is mijn observatie niet gelogen.
Waarom zou je niet voor het hoogst haalbare gaan? Blijkbaar komt die er mee wegquote:Op woensdag 26 juni 2019 19:28 schreef Ambystoma_mexicanum het volgende:
[..]
Nou als je door het jaar heen zijn posts hebt gelezen komt het er toch op neer dat hij naar een wat jongere deerne zoekt die altijd zin heeft in seks, fit is, en bijna geen gebreken/baggage heeft. Terwijl hij zelf in de 40 is, gescheiden en kinderen heeft.
Edit: Hij geeft zelfs regelmatig toe dat zijn standaard hoog ligt, dus dan is mijn observatie niet gelogen.
Niks mis met geen dikkerdje willen. Wil ik ook niet.quote:Op woensdag 26 juni 2019 19:33 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
[..]
Hoe weet je dat hij in de 40 is? Valt wel op inderdaad die houding, ook dat hij zit te zeiken op ‘dikkerdjes’.
Mooi. Maar ‘t is is de hele houding. Die denigrerende toon ook met dat woordje ‘dikkerdje’.quote:Op woensdag 26 juni 2019 19:35 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Niks mis met geen dikkerdje willen. Wil ik ook niet.
quote:Op woensdag 26 juni 2019 19:38 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
[..]
Mooi. Maar ‘t is is de hele houding. Die denigrerende toon ook met dat woordje ‘dikkerdje’.
Hij zocht altijd naar jongere vrouwen van in de 30, dan kom je op die 40 uit.quote:Op woensdag 26 juni 2019 19:33 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
[..]
Hoe weet je dat hij in de 40 is? Valt wel op inderdaad die houding, ook dat hij zit te zeiken op ‘dikkerdjes’.
Is toch niet erg? Omgekeerd zijn er dan blijkbaar genoeg vrouwen die graag met 40+ daten als ze 30 zijn.quote:Op woensdag 26 juni 2019 19:42 schreef Ambystoma_mexicanum het volgende:
[..]
Hij zocht altijd naar jongere vrouwen van in de 30, dan kom je op die 40 uit.
Nee, maar de hele maatschappelijke tendens rondom het bekritiseren van mensen met overgewicht vind ik nogal tenenkrommend. Prima dat je er niet op valt, maar het over dikkertjes hebben getuigt niet echt van veel respect.quote:Op woensdag 26 juni 2019 19:40 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]![]()
Ja kan ik mezelf dan weer niet druk om makenHet is simpel toch? Mensen met hele hoge eisen hebben meestal alleen zichzelf er mee. Niet de ander die niet aan de eisen voldoet. Vind het wel meevallen kwa veeleisend en het is verder zijn probleem welke eisen hij stelt aan een partner.
Ons probleem is het niet toch?
Mij ook niet, maar ‘t valt wel op die arrogante en denigrerende houding. Ook dat hij hier verkondigt dat zijn vriendin nog net geen ondergewicht heeft ofzo. En als ze 2 kg aankomt is het respectloos voor hem. Klinkt mij wat bijzondee in de oren allemaal.quote:Op woensdag 26 juni 2019 19:40 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]![]()
Ja kan ik mezelf dan weer niet druk om makenHet is simpel toch? Mensen met hele hoge eisen hebben meestal alleen zichzelf er mee. Niet de ander die niet aan de eisen voldoet. Vind het wel meevallen kwa veeleisend en het is verder zijn probleem welke eisen hij stelt aan een partner.
Ons probleem is het niet toch?
Aan de kant is er een sterke beweging bezig dat we dik maar mooi moeten vinden. Maar dit is een hele andere discussie.quote:Op woensdag 26 juni 2019 19:45 schreef Ambystoma_mexicanum het volgende:
[..]
Nee, maar de hele maatschappelijke tendens rondom het bekritiseren van mensen met overgewicht vind ik nogal tenenkrommend. Prima dat je er niet op valt, maar het over dikkertjes hebben getuigt niet echt van veel respect.
Hij hecht er waarde aan dat zijn partner fysiek aantrekkelijk blijft. Tenmiinste wat hij aantrekkelijk vindt. En of het arrogant is of niet weet ik niet maar blijkbaar komt hij er mee weg.quote:Op woensdag 26 juni 2019 19:46 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
[..]
Mij ook niet, maar ‘t valt wel op die arrogante en denigrerende houding. Ook dat hij hier verkondigt dat zijn vriendin nog net geen ondergewicht heeft ofzo. En als ze 2 kg aankomt is het respectloos voor hem. Klinkt mij wat bijzondee in de oren allemaal.Daarom ben ik verbaasd om de leeftijd ook!
Maar het gaat om singles nou, soms moet je niet te hoge eisen stellen. Maar als je ergens niet overheen kan stappen moet je vooral bij je eigen gevoel blijven. Dat is wat ik denk.
Ik denk eerlijk gezegd niet dat dat de doelstelling is van de beweging. Het gaat er vooral om als mens te worden geaccepteerd en daar hebben ze best een punt. Mensen die dik zijn worden als abnormaal beschouwd. Niet alleen dat, maar ook nog eens het mikpunt van spot op social media en in het echte leven.quote:Op woensdag 26 juni 2019 19:47 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Aan de kant is er een sterke beweging bezig dat we dik maar mooi moeten vinden. Maar dit is een hele andere discussie.
Ja boeie! Wat bedoel je ermee weg? Omdat hij een chick heeft? Die toon over ‘dikkerdjes’ komt zeer bijzonder op mij over in ieder geval. Niet normaal.quote:Op woensdag 26 juni 2019 19:48 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hij hecht er waarde aan dat zijn partner fysiek aantrekkelijk blijft. Tenmiinste wat hij aantrekkelijk vindt. En of het arrogant is of niet weet ik niet maar blijkbaar komt hij er mee weg.
Het is gewoon gemakzucht. Meer dan de helft van de Nederlanders heeft overgewicht. Allemaal slecht in hun vel? Dat staat haaks op dat iets van 90% van de Nederlanders zichzelf gelukkig noemt.quote:Op woensdag 26 juni 2019 18:04 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
Het heeft niks met respect voor een ander te maken. Als je jaarlijks 2 kilo aankomt en op een gegeven moment overgewicht hebt, heeft dat waarschijnlijk alles te maken met hoe je in je vel zit. Je zou eerder kunnen zeggen dat iemand dan geen respect heeft voor zichzelf. Of in ieder geval een wat mindere neiging om goed te zorgen voor zichzelf. Maar om te zeggen dat iemand dan geen respect heeft voor zijn of haar partner, nah, nee.
In een goede relatie steun je elkaar dan ook lijkt me, en als iemand wat kilo’s zwaarder is geworden, is (in geval van liefde) die aantrekkingskracht er ook nog wel. Dan gaat het toch vaak om de persoon en is seks niet slechts heel veel lust, maar komt er meer bij kijken.
Of neem het niet zo persoonlijk opquote:Op woensdag 26 juni 2019 19:52 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
[..]
Ja boeie! Wat bedoel je ermee weg? Omdat hij een chick heeft? Die toon over ‘dikkerdjes’ komt zeer bijzonder op mij over in ieder geval. Niet normaal.
Zie de volgende posts op die post.quote:
Waarschijnlijk gelooft nu ondertussen ook hier iedereen dat ik dik ben.quote:Op woensdag 26 juni 2019 19:55 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
[..]
Nouja, dat kan toch gewoon gezegd worden zonder persoonlijke issues.
Ik match gewoon het beste met vrouwen die tussen de 10 en 15 jaar jonger zijn. Dus vandaar. Heeft een beetje te maken met hoe je in het leven staat.quote:Op woensdag 26 juni 2019 19:42 schreef Ambystoma_mexicanum het volgende:
[..]
Hij zocht altijd naar jongere vrouwen van in de 30, dan kom je op die 40 uit.
Kan, maar kan ook mentaal een oorzaak hebben. Of gewoonweg dat iemand het niet zoveel boeit.quote:Op woensdag 26 juni 2019 19:53 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het is gewoon gemakzucht. Meer dan de helft van de Nederlanders heeft overgewicht. Allemaal slecht in hun vel? Dat staat haaks op dat iets van 90% van de Nederlanders zichzelf gelukkig noemt.
Het zijn allemaa smoesjes wat mij betreft.
Ik vind niet dat je als iemand dikker wordt je daar beschuldigend op moet reageren, maar je kan best iemand aan de hand nemen door samen vaker te gaan sporten, gezonder te gaan eten, enz.
Overigens, iemand zonder zelfrespect is helemaal niet aantrekkelijk, dus either way eindigt dat zonder bijsturing in een breuk.
Hahah ja, ach, ook prima tochquote:Op woensdag 26 juni 2019 19:56 schreef Ambystoma_mexicanum het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gelooft nu ondertussen ook hier iedereen dat ik dik ben.
Tsja, ik heb nu eenmaal een hoog libido. Dan werkt het niet zo goed als de ander dat niet heeft. Kwestie van de juiste match zoeken.quote:Op woensdag 26 juni 2019 19:28 schreef Ambystoma_mexicanum het volgende:
Maar als er scharminkel staat valt niemand daarover.quote:Op woensdag 26 juni 2019 19:45 schreef Ambystoma_mexicanum het volgende:
[..]
Nee, maar de hele maatschappelijke tendens rondom het bekritiseren van mensen met overgewicht vind ik nogal tenenkrommend. Prima dat je er niet op valt, maar het over dikkertjes hebben getuigt niet echt van veel respect.
2 kg per jaar, jaar in en jaar uit. Dat is iets anders dan 2 kg sec.quote:Op woensdag 26 juni 2019 19:46 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
[..]
Mij ook niet, maar ‘t valt wel op die arrogante en denigrerende houding. Ook dat hij hier verkondigt dat zijn vriendin nog net geen ondergewicht heeft ofzo. En als ze 2 kg aankomt is het respectloos voor hem. Klinkt mij wat bijzondee in de oren allemaal.Daarom ben ik verbaasd om de leeftijd ook!
Maar het gaat om singles nou, soms moet je niet te hoge eisen stellen. Maar als je ergens niet overheen kan stappen moet je vooral bij je eigen gevoel blijven. Dat is wat ik denk.
Toevoeging: van beide kanten. En overigens gaat het om heel veel meer dan het fysieke. Het gaat om interessant en aantrekkelijk blijven voor elkaar. Elkaar iedere dag weer veroveren in plaats van ‘wij bepalen nu al dat we voor altijd bij elkaar blijven no matter what’.quote:Op woensdag 26 juni 2019 19:48 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hij hecht er waarde aan dat zijn partner fysiek aantrekkelijk blijft. Tenmiinste wat hij aantrekkelijk vindt. En of het arrogant is of niet weet ik niet maar blijkbaar komt hij er mee weg.
Daar wordt ook genoeg aandacht aan besteed in de body positivity movement, alleen zijn dikke mensen meer vertegenwoordigt onder de bevolking dan mensen met ondergewicht. Overigens is lelijke opmerkingen maken over andermans figuur in het algemeen nogal triest, maar dat is al bijna niet meer te vermijden door social media. Ik ben in ieder geval blij dat er een body positivity movement op gang is en dit wordt aangekaart.quote:Op woensdag 26 juni 2019 20:04 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Maar als er scharminkel staat valt niemand daarover.
Die lange tenen van de huidige generatie... blegh!
Overgewicht (dat is iets anders dan wat te zwaar zijn) is een epidemie. En in tegenstelling tot wat jij zegt worden we gedwongen dat mooi te vinden. Real women have curves (en slanke vrouwen zijn wat, nep?), reclames aangepast met vollere vrouwen, pitspoezen moeten weg.quote:Op woensdag 26 juni 2019 19:50 schreef Ambystoma_mexicanum het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk gezegd niet dat dat de doelstelling is van de beweging. Het gaat er vooral om als mens te worden geaccepteerd en daar hebben ze best een punt. Mensen die dik zijn worden als abnormaal beschouwd. Niet alleen dat, maar ook nog eens het mikpunt van spot op social media en in het echte leven.
Ik zag nog steeds niet echt een enorme lijst.quote:Op woensdag 26 juni 2019 19:55 schreef Ambystoma_mexicanum het volgende:
[..]
Zie de volgende posts op die post.
Je wordt helemaal niet gedwongen om dat mooi te vinden. Zoals ik al in een eerdere post zei. Het gaat deze beweging niet om dat men dik zijn mooi moet vinden. Het gaat erom dat men als mens wordt geaccepteerd en daar schort het nog wel eens aan.quote:Op woensdag 26 juni 2019 20:11 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Overgewicht (dat is iets anders dan wat te zwaar zijn) is een epidemie. En in tegenstelling tot wat jij zegt worden we gedwongen dat mooi te vinden. Real women have curves (en slanke vrouwen zijn wat, nep?), reclames aangepast met vollere vrouwen, pitspoezen moeten weg.
Kom op.
Elke dag weer veroveren?quote:Op woensdag 26 juni 2019 20:08 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Toevoeging: van beide kanten. En overigens gaat het om heel veel meer dan het fysieke. Het gaat om interessant en aantrekkelijk blijven voor elkaar. Elkaar iedere dag weer veroveren in plaats van ‘wij bepalen nu al dat we voor altijd bij elkaar blijven no matter what’.
Nou, ik denk dat dat heel vaak zo is. ‘Hij neemt mij maar zoals ik ben’. Ja, totdat hij je niet meer wil nemen.quote:Op woensdag 26 juni 2019 19:58 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
[..]
Kan, maar kan ook mentaal een oorzaak hebben. Of gewoonweg dat iemand het niet zoveel boeit.
Ja, dat kan allemaal wel. Moet ook kunnen in een goede relatie. Iemand steunen en erop wijzen. Maar om het nou respectloos te noemen voor de partner, dat vind ik wel een ongezonde insteek binnen een relatie.
Die hele beweging is er omdat er steeds meer mensen met overgewicht zijn. Zelf niet de discipline hebben om dat overgewicht kwijt te raken en ons dan een schuld gevoel aan te praten dat we het maar moeten accepteren en mooi moeten vindenquote:Op woensdag 26 juni 2019 20:11 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Overgewicht (dat is iets anders dan wat te zwaar zijn) is een epidemie. En in tegenstelling tot wat jij zegt worden we gedwongen dat mooi te vinden. Real women have curves (en slanke vrouwen zijn wat, nep?), reclames aangepast met vollere vrouwen, pitspoezen moeten weg.
Kom op.
Dat het je ook zo opvalt! Mij niet eens. Vollere vrouwen op tv: goed, juist als die ‘vollere vrouw’ nou eenmaal de norm is i.p.v. het modelletje van 45 kilo.quote:Op woensdag 26 juni 2019 20:11 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Kom op.
Dik is alleen geen scheldwoord, het is een feitelijk gegeven.quote:Op woensdag 26 juni 2019 20:09 schreef Ambystoma_mexicanum het volgende:
[..]
Daar wordt ook genoeg aandacht aan besteed in de body positivity movement, alleen zijn dikke mensen meer vertegenwoordigt onder de bevolking dan mensen met ondergewicht. Overigens is lelijke opmerkingen maken over andermans figuur in het algemeen nogal triest, maar dat is al bijna niet meer te vermijden door social media. Ik ben in ieder geval blij dat er een body positivity movement op gang is en dit wordt aangekaart.
Ja, maar ik hang dat niet aan gewicht hoor. Als je elkaar echt helemaal geweldig leuk vindt en verliefd bent, maakt (zelfs) 10 kilo meer of minder niet echt uit. Zodra iemand echt flink obesitas heeft (maar dat krijg je meestal niet zo 123) en diegene was eerst mega slank: ja, dat kan ik begrijpen dat je er niet onder wil.. Maar bij echte liefde in een serieuze relatie kan ik me niet voorstellen dat je door wat overgewicht zoiets hebt van nee.quote:Op woensdag 26 juni 2019 20:13 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nou, ik denk dat dat heel vaak zo is. ‘Hij neemt mij maar zoals ik ben’. Ja, totdat hij je niet meer wil nemen.
Iedereen wil toch dat zijn of haar partner leuk blijft en niet verandert in een saaie zak aardappelen (m/v)?
C'est le ton qui fait la musique. Sowieso weten mensen zelf ook wel dondersgoed dat ze overgewicht hebben. Daar hoef je ze niet nog eens op te wijzen.quote:Op woensdag 26 juni 2019 20:15 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dik is alleen geen scheldwoord, het is een feitelijk gegeven.
Ok, de verkleining is een beetje denigrerend, maar dat is gewoon omdat ik af en toe nu eenmaal een beetje de boel scherp zet.
Ik ben bepaald niet de enige die een andere indruk heeft.quote:Op woensdag 26 juni 2019 20:13 schreef Ambystoma_mexicanum het volgende:
[..]
Je wordt helemaal niet gedwongen om dat mooi te vinden. Zoals ik al in een eerdere post zei. Het gaat deze beweging niet om dat men dik zijn mooi moet vinden. Het gaat erom dat men als mens wordt geaccepteerd en daar schort het nog wel eens aan.
Zie niks. Maar als je soms ziet hoe modellen ruit zien, das ook niet best.quote:Op woensdag 26 juni 2019 20:14 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Die hele beweging is er omdat er steeds meer mensen met overgewicht zijn. Zelf niet de discipline hebben om dat overgewicht kwijt te raken en ons dan een schuld gevoel aan te praten dat we het maar moeten accepteren en mooi moeten vinden
Kijk voor de grap eens bij de reacties die geplaatst worden onder bv een reclame van de bijenkorf op fb. Reacties zijn echt niet mals. Anorexia, mens moet meer eten, kunnen jullie geen hamburger voor haar kopen etc.
En allemaal van te dikke vrouwen die balen dat ze niet in die kleding passen.
Dat zeggen mensen bijvoorbeeld ook van bewegingen die het opnemen voor minderheden in Nederland of racisme aan de kaak stellen. Omdat de meerderheid het anders ziet, wil het niet zeggen dat de meerderheid dan ook maar volledig gelijk heeft.quote:Op woensdag 26 juni 2019 20:22 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik ben bepaald niet de enige die een andere indruk heeft.
Das niet het punt toch? Dikke mensen zien er vaak ook niet zo aantrekkelijk uit. het komt op mij over als afgunst als mensen met overgewicht een opmerking maken over dunne mensen. Beide kanten moeten elkaar gewoon accepteren.quote:Op woensdag 26 juni 2019 20:23 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
[..]
Zie niks. Maar als je soms ziet hoe modellen ruit zien, das ook niet best.
Toch niet voor lingeriereclame? Dan wil je gewoon mooie vrouwen zien.quote:Op woensdag 26 juni 2019 20:15 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
[..]
Dat het je ook zo opvalt! Mij niet eens. Vollere vrouwen op tv: goed, juist als die ‘vollere vrouw’ nou eenmaal de norm is i.p.v. het modelletje van 45 kilo.
Ja is ook de norm toch in Nederland? Maat 40 ofzo. Is ook prima, dan ben je ook niet ongezond ofzo.quote:Op woensdag 26 juni 2019 20:25 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Das niet het punt toch? Dikke mensen zien er vaak ook niet zo aantrekkelijk uit. het komt op mij over als afgunst als mensen met overgewicht een opmerking maken over dunne mensen. Beide kanten moeten elkaar gewoon accepteren.
En hierboven wordt zelfs gezegd de vollere vrouw is de norm. Deze kant gaat het helaas wel op ja. Dat dik als normaal wordt gezien terwijl de mens helemaal niet geschikt is om dik te zijn.
Maar goed dit is echt een hele andere discussie
Mannen en vrouwen zijn vooral hetzelfde.quote:Op woensdag 26 juni 2019 20:18 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
[..]
Ja, maar ik hang dat niet aan gewicht hoor. Als je elkaar echt helemaal geweldig leuk vindt en verliefd bent, maakt (zelfs) 10 kilo meer of minder niet echt uit. Zodra iemand echt flink obesitas heeft (maar dat krijg je meestal niet zo 123) en diegene was eerst mega slank: ja, dat kan ik begrijpen dat je er niet onder wil.. Maar bij echte liefde in een serieuze relatie kan ik me niet voorstellen dat je door wat overgewicht zoiets hebt van nee.
Maar kan ook vrouwelijk denken zijn dit.
Ik wees op niemand persoonlijk.quote:Op woensdag 26 juni 2019 20:19 schreef Ambystoma_mexicanum het volgende:
[..]
C'est le ton qui fait la musique. Sowieso weten mensen zelf ook wel dondersgoed dat ze overgewicht hebben. Daar hoef je ze niet nog eens op te wijzen.
Die bewegingen slaan ook door.quote:Op woensdag 26 juni 2019 20:25 schreef Ambystoma_mexicanum het volgende:
[..]
Dat zeggen mensen bijvoorbeeld ook van bewegingen die het opnemen voor minderheden in Nederland of racisme aan de kaak stellen. Omdat de meerderheid het anders ziet, wil het niet zeggen dat de meerderheid dan ook maar volledig gelijk heeft.
Ja omdat we teveel vretenquote:Op woensdag 26 juni 2019 20:27 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
[..]
Ja is ook de norm toch in Nederland? Maat 40 ofzo. Is ook prima, dan ben je ook niet ongezond ofzo.
Juist met lingerie vind ik het als vrouw fijn om iemand met in ieder geval rondingen en maat 36-38-40 te zien. Zo zie ik er zelf ook uit. En lingeriereflame is er niet voor jou om je te verlekkeren aan lichamen, maar voor de gemiddelde vrouw om iets aan te verkopen. Logisch dat er dan ook grotere maten voorbij komen als daar meer vrouwen van zijn dan kleiner. Ik vind het niet meer dan logisch.quote:Op woensdag 26 juni 2019 20:26 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Toch niet voor lingeriereclame? Dan wil je gewoon mooie vrouwen zien.
Net zo goed als dat Ronaldo gekozen wordt door EA om hun ondergoed aan te hebben op de foto en niet een kerel met een buikje.
Ik vind dat deze bewegingen op sommige zaken wel een punt hebben. Zo mag er best meer rekening worden gehouden met wat er tegen elkaar gezegd wordt. Dat is geen overgevoeligheid, maar fatsoen hebben richting de ander. Dat lijkt helaas niet altijd op te gaan tegen minderheden of mensen die er anders uit zien dan de maatschappelijke norm.quote:
Er wordt ook vaak vergeten dat we langer zijn dan vroeger. Logisch dat er meer vrouwen maat 40 tegenwoordig dragen.quote:Op woensdag 26 juni 2019 20:33 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
[..]
Ja dat zal, je wordt inderdaad dikker van eten.
Ja kan. Maar als je uit elkaar gaat omdat iemand (wat) is aangekomen, dan heb je ook wel al een schijtrelatie denk ik! Ik kan me echt niet voorstellen dat ik mijn vriend en daarnaast ook beste vriend verlaat als hij dikker wordt.quote:Op woensdag 26 juni 2019 20:27 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Mannen en vrouwen zijn vooral hetzelfde.
Ik denk dat er vaker angst ten grondslag ligt aan dat mensen bij elkaar blijven. En ook dat beiden uitdijen.
Ik vind het zelf een beetje hypocriet eerlijk gezegd. Ondertussen worden mannen die niet aan het ideaalbeeld voldoen (bijv. dik/klein/kaal) belachelijk gemaakt en sta je 100-0 achter op de datingmarkt. En deze hebben het maar te slikken, want dat wordt verwacht van een man (niet zeiken, slikken, en doorgaan met je leven).quote:Op woensdag 26 juni 2019 20:13 schreef Ambystoma_mexicanum het volgende:
[..]
Je wordt helemaal niet gedwongen om dat mooi te vinden. Zoals ik al in een eerdere post zei. Het gaat deze beweging niet om dat men dik zijn mooi moet vinden. Het gaat erom dat men als mens wordt geaccepteerd en daar schort het nog wel eens aan.
Nouja, het voorbeeld dat ik had was van iemand die nauwelijks aan beweging doet en al puft als ze trap moet lopen. En dat terwijl ze een mager scharminkel is.quote:Op woensdag 26 juni 2019 10:18 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Waarom hoor je iemand te accepteren zoals die is? Dan zou je dus iemand niet kunnen vragen om bepaalde zaken anders te doen. En dat lijkt mij in een relatie prima te kunnen.
In een relatie is er ook ruimte voor groei.
Overigens kun je je nog wel eens vergissen in iemand als je alleen naar de bouw kijkt. Mijn vriendin is een klein opdonderke van 1.57 en weegt maar 48 kg. Maar omdat ze veel traint in de gym is ze veel sterker dan een gemiddelde vrouw.
Overigens, als ik zie in wat voor conditie de gemiddelde vrouw in Nederland is, dan lijkt het mij niet helemaal waar dat voor het krijgen van kinderen je topfit moet zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |