Laat een MOD het maar aanpassen.quote:
Deed ze vroeger ook al nietquote:Op vrijdag 21 juni 2019 19:21 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Laat een MOD het maar aanpassen.
Ik ga mij niet meer druk maken over het zielige gedrag.quote:
Verstandig .. maandag is het normaalquote:Op vrijdag 21 juni 2019 19:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ga mij niet meer druk maken over het zielige gedrag.
Jij weet meer? Vertel.quote:
Dat dacht ik vorige week ook al en de week daarvoor. En en en...quote:
Sorry.kusje?quote:Op vrijdag 21 juni 2019 19:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat dacht ik vorige week ook al en de week daarvoor. En en en...
Ja, maar niet van jou.quote:
@Soulravenquote:
quote:Op vrijdag 21 juni 2019 19:30 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Van mij wel hé, dus geef ik er wel een
Ik heb ze ook weer zien ontstaan.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 19:31 schreef chufi het volgende:
Relaties gaan kapot door internet door mensen zoals hierboven
Vertel.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 19:31 schreef chufi het volgende:
SBE en Loveable lijkt me een leuk stel.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 19:31 schreef chufi het volgende:
Misschien best wel.. Sws had zn mn dochter kunnen zijn .. oops misschien ken ik dr moeder ook mog wel van vroeger ...quote:Op vrijdag 21 juni 2019 19:34 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
SBE en Loveable lijkt me een leuk stel.
Ik mag haar wel maar meer niet. Ik ben 10 jaar ouder en zij woont aan de andere kant van dit land.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 19:34 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
SBE en Loveable lijkt me een leuk stel.
SBE wil een kusje.quote:
quote:Op vrijdag 21 juni 2019 19:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien best wel.. Sws had zn mn dochter kunnen zijn .. oops misschien ken ik dr moeder ook mog wel van vroeger ...
* Superbadeendje voelt liedje.quote:
quote:Op vrijdag 21 juni 2019 19:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik mag haar wel maar meer niet[/b]. Ik ben 10 jaar ouder en zij woont aan de andere kant van dit land.
Ik ben niet van de herenliefde.quote:
Nee bahquote:Op vrijdag 21 juni 2019 19:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben niet van de herenliefde.
Ik vraag jou niksquote:Op vrijdag 21 juni 2019 19:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mag niet.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 19:42 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Waar en hoelang al en waarom vragen vragen
Voor onzin en al een dag of driequote:Op vrijdag 21 juni 2019 19:42 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Waar en hoelang al en waarom vragen vragen
Soms wel eens hier een beetje voor de show.quote:
Oh, nou zoveel mis je daar toch nietquote:Op vrijdag 21 juni 2019 19:43 schreef aloa het volgende:
[..]
Voor onzin en al een dag of drie![]()
Gekte..
quote:Op vrijdag 21 juni 2019 19:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
* Superbadeendje voelt liedje.
quote:
Als dat maar van elkaar weet..quote:Op vrijdag 21 juni 2019 19:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Soms wel eens hier een beetje voor de show.
Dat is dan ook wel weer waarquote:Op vrijdag 21 juni 2019 19:44 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oh, nou zoveel mis je daar toch niet
Maar je hebt je punten wel al weer terug ...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op vrijdag 21 juni 2019 19:48 schreef chufi het volgende:
[..]
JaIk kan er weer een paar dagen tegen aan
quote:Op vrijdag 21 juni 2019 19:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar je hebt je punten wel al weer terug ...
Vreemd hoor die Danny tellingIk snap helemaal niets van die telling. Het zou mij ook ook een rotzorg zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje
wel bijzonder als je in onz een ban kan oplopenquote:
quote:Op vrijdag 21 juni 2019 19:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar je hebt je punten wel al weer terug ...
Vreemd hoor die Danny tellingDat is wel apart idd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar is nog de beta versie![]()
Eigenlijk welquote:Op vrijdag 21 juni 2019 19:49 schreef Charmian het volgende:
[..]
wel bijzonder als je in onz een ban kan oplopen
Ook al krijg je tig bans en notes waarschijnlijk je punten gaan gewoon weer omhoogquote:Op vrijdag 21 juni 2019 19:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik snap helemaal niets van die telling. Het zou mij ook ook een rotzorg zijn.
Ben ik helemaal met je eens.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 19:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik snap helemaal niets van die telling. Het zou mij ook ook een rotzorg zijn.
aqlweer een half jaar+quote:Op vrijdag 21 juni 2019 19:49 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat is wel apart idd.
Maar is nog de beta versie
Of je nou 1 of 100.000 punten hebt ik mag je of ik mag je niet. Onzin gedoe, maar gelukkig mag ik hier iedereen wel.quote:
Gelukkig maar ... er is er maar 1 die absurd veel punten heeft en niemand die er een verklaring voor heeft , want ik heb het niet gezienquote:Op vrijdag 21 juni 2019 19:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Of je nou 1 of 100.000 punten hebt ik mag je of ik mag je niet. Onzin gedoe, mar gelukkig mag ik hier iedereen wel.![]()
Kan maar één verklaring voor zijn toch...quote:Op vrijdag 21 juni 2019 19:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Gelukkig maar ... er is er maar 1 die absurd veel punten heeft en niemand die er een verklaring voor heeft , want ik heb het niet gezien
quote:Op vrijdag 21 juni 2019 19:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Gelukkig maar ... er is er maar 1 die absurd veel punten heeft en niemand die er een verklaring voor heeft , want ik heb het niet gezien
Die is het daar niet mee eens denk ikquote:Op vrijdag 21 juni 2019 19:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]Diegene is het ook niet waard om er zoveel te hebben.
ik wel!quote:Op vrijdag 21 juni 2019 19:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Neuken?quote:
Geen idee...quote:Op vrijdag 21 juni 2019 19:58 schreef aloa het volgende:
[..]
Kan maar één verklaring voor zijn toch...
datquote:Op vrijdag 21 juni 2019 19:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]Diegene is het ook niet waard om er zoveel te hebben.
zomer!quote:Op vrijdag 21 juni 2019 20:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Van God los en je zwarte steunkousen af gedaan ?
Liedje?quote:
Lekker niet druk om maken.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 20:05 schreef aloa het volgende:
[..]
En misschien het aantal geopende topics.
Geen idee verder.
Dokter Bernhart?quote:
Soul heeft er ook fokking veel.Liefje van Danny.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 19:55 schreef chufi het volgende:
[..]
okéquote:Op vrijdag 21 juni 2019 20:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Alles fruit en ander voedsel zo snel mofelijk weggooien en inpakken in alu-folie
quote:
Opbokken graag.quote:
quote:
Hoi beste man.quote:
Stomme kleuter die hier zijn postaantal zit op te krikken.quote:
Zondag werkenquote:Op vrijdag 21 juni 2019 20:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Morgen vrij, zondag werken.
oh... nou laat hem... dat doen er wel meer.........quote:Op vrijdag 21 juni 2019 20:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Stomme kleuter die hier zijn postaantal zit op te krikken.
Ik zie Mo nergens.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 20:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Stomme kleuter die hier zijn postaantal zit op te krikken.
Naar Renesse?quote:
Dat had je al verteld.Stupid me.quote:
Geeft niet.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 20:15 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dat had je al verteld.Stupid me.
Hey Bro.quote:
Tik aanquote:
Een Siberisch strafkamp zou voor jou ook wel een prima bestemming zijn.quote:
Koop zo'n t-shirt.quote:
quote:
#doeislief.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 20:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Een Siberisch strafkamp zou voor jou ook wel een prima bestemming zijn.
Ik vind dat zo'n ongelooflijk kutnummer.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 20:20 schreef Amphorapotje het volgende:
Hier hebben we net heerlijk gegeten.
Ik heb best een fijne bank.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 20:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Koop zo'n t-shirt.
Kan je nog een paar nachtjes op de bank
Deed ik toch?quote:
Mossels?quote:Op vrijdag 21 juni 2019 20:20 schreef Amphorapotje het volgende:
Dat mag, maar we zaten daar en iedereen heeft gezongen en we kregen applaus. 42 jaarquote:Op vrijdag 21 juni 2019 20:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vind dat zo'n ongelooflijk kutnummer.
Pff, als ik dat nummer 42 jaar lang aan zou moeten horen...quote:Op vrijdag 21 juni 2019 20:22 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Dat mag, maar we zaten daar en iedereen heeft gezongen en we kregen applaus. 42 jaar
Je zit echt bij Zoutelande in de buurtquote:Op vrijdag 21 juni 2019 20:20 schreef Amphorapotje het volgende:
1x mosselen in bier, 1x mosselen in witte wijn, 2 x angus met champ, ui en geb.spekjes en vooraf carpaccio etc en ijs na en steaukbrood met tapenade etc vooraf, burp sorry, nu koffiequote:
Ben je 42 jaar getrouwd vandaag? Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 21 juni 2019 20:22 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Dat mag, maar we zaten daar en iedereen heeft gezongen en we kregen applaus. 42 jaar
quote:Op vrijdag 21 juni 2019 20:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Pff, als ik dat nummer 42 jaar lang aan zou moeten horen...
No joke.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 20:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je zit echt bij Zoutelande in de buurt
Ik dacht dat het een grapje was. Wat heb je gegeten?
Heerlijk bro.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 20:25 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
1x mosselen in bier, 1x mosselen in witte wijn, 2 x angus met champ, ui en geb.spekjes en vooraf carpaccio etc en ijs na en steaukbrood met tapenade etc vooraf, burp sorry, nu koffie
Dankjewelquote:Op vrijdag 21 juni 2019 20:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ben je 42 jaar getrouwd vandaag? Gefeliciteerd!
quote:Op vrijdag 21 juni 2019 20:25 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ik had deze nog voor je.Een vriend van me die net zo gek ik als jij.
Ohw echt feli enzo en ook aan oma Potje.quote:
Dank!quote:Op vrijdag 21 juni 2019 20:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ohw echt feli enzo en ook aan oma Potje.![]()
Dat er maar vele jaren mogen volgen.quote:
Hoe was Phil?quote:Op vrijdag 21 juni 2019 20:32 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Gefeliciteerd Amp, en ook je vrouw natuurlijk.
Dankquote:Op vrijdag 21 juni 2019 20:32 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Gefeliciteerd Amp, en ook je vrouw natuurlijk.
quote:Op vrijdag 21 juni 2019 20:35 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Fantastisch. Geweldige sfeer, weer, geluid, phil zelf, zijn band.
Het was een topavond.
quote:Op vrijdag 21 juni 2019 20:35 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Fantastisch. Geweldige sfeer, weer, geluid, phil zelf, zijn band.
Het was een topavond.
Goed nieuws?quote:
Feli,En het filmpje is zo mooi.quote:
Nog slechter?quote:
oh... ik ging effe koffie pakken,,, dat had ik wél gemistquote:Op vrijdag 21 juni 2019 20:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ben je 42 jaar getrouwd vandaag? Gefeliciteerd!
Ai.... Heb je een prognose gekregen?quote:Op vrijdag 21 juni 2019 20:41 schreef mario390 het volgende:
de longonstekking is schlechter geworden
Sterkte !quote:Op vrijdag 21 juni 2019 20:41 schreef mario390 het volgende:
Wat erg. Nu maar hopen dat het ook weer beter wordt. Sterkte mario.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 20:41 schreef mario390 het volgende:
och Marioquote:Op vrijdag 21 juni 2019 20:41 schreef mario390 het volgende:
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 21 juni 2019 20:41 schreef FANN het volgende:
[..]
oh... ik ging effe koffie pakken,,, dat had ik wél gemist![]()
Da's lang![]()
Feli
Dat is geen goed nieuws Mario.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 20:41 schreef mario390 het volgende:
Das minder.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 20:41 schreef mario390 het volgende:
Dank u.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 20:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Gefeliciteerd Amphorapotje. Mooi dat het eten zo lekker was.
Met je kleinzoon ook nog alles goed?quote:
Heerlijk te zienquote:Op vrijdag 21 juni 2019 20:43 schreef FANN het volgende:
[..]
Voor jou en je vrouw...Oma vind ik zo stom klinken
![]()
Laat haar deze maar zien....![]()
Hopelijk is je vader sterk genoeg om de infectie te overwinnen.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 20:45 schreef mario390 het volgende:
in buik is het oke maar de longinfekt is
Ja dat is wel heel spannend na zo'n zware ingreep.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 20:45 schreef mario390 het volgende:
in buik is het oke maar de longinfekt is
Ai..quote:Op vrijdag 21 juni 2019 20:45 schreef mario390 het volgende:
ze zegten sowiezo gisteren dat het kritisch is,dat ik met het schlimmste rechnen moet
quote:Op vrijdag 21 juni 2019 20:43 schreef Amphorapotje het volgende:
Het is geen filmpje van ons, maar ik vond het wel een mooie.
Oh, dit had ik nog niet gelezen. Ik wens je heel veel sterkte.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 20:45 schreef mario390 het volgende:
ze zegten sowiezo gisteren dat het kritisch is,dat ik met het schlimmste rechnen moet
Ja, die was heerlijk stil daar en nu, na het voeden, gaat ie hier te keer..quote:Op vrijdag 21 juni 2019 20:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Met je kleinzoon ook nog alles goed?
quote:Op vrijdag 21 juni 2019 20:45 schreef mario390 het volgende:
Neem een koptelefoon met noise-cancellingquote:Op vrijdag 21 juni 2019 20:46 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ja, die was heerlijk stil daar en nu, na het voeden, gaat ie hier te keer..![]()
Lijkt mijn killerparkiet wel.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 20:46 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ja, die was heerlijk stil daar en nu, na het voeden, gaat ie hier te keer..![]()
Nogmaals sterkte. Meer kan ik niet doen.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 20:45 schreef mario390 het volgende:
Dacht je dat ik dat wasquote:
Ik was niet de enige.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 20:49 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Dacht je dat ik dat wasIk ben veel jonger
af en toe ging het verkeerd hiero... maar Sterkte Marioquote:
Geen dank, meeleven doen we hier.quote:
Hij is weer weg.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 21:00 schreef FANN het volgende:
kwam er een dominee voorbij?![]()
ineens is het stil?
Voor jou ! J.W. Roy met Broken Wings.quote:
Ik was even een boterham aan het klaarmaken. De Jumbobezorgdienst is geweest.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 21:00 schreef FANN het volgende:
ineens is het stil?
Oh... ik geloof dat ik dat ook maar ga doen ik die Hittequote:Op vrijdag 21 juni 2019 21:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik was even een boterham aan het klaarmaken. De Jumbobezorgdienst is geweest.
Ik vind het reuze handig en maak er vaak gebruik van. Nu ook: mijn scootmobiel is kapot.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 21:03 schreef FANN het volgende:
[..]
Oh... ik geloof dat ik dat ook maar ga doen ik die Hitte![]()
vooral dat slepen.... is niet verstandig... dus... goed idee!
Ik ook, en vandaag een paar frisdrankflessen met water in de vriezer gelegd om voor de ventilators te zetten. .quote:Op vrijdag 21 juni 2019 21:03 schreef FANN het volgende:
[..]
Oh... ik geloof dat ik dat ook maar ga doen ik die Hitte![]()
vooral dat slepen.... is niet verstandig... dus... goed idee!
quote:Op vrijdag 21 juni 2019 21:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind het reuze handig en maak er vaak gebruik van. Nu ook: mijn scootmobiel is kapot.
Ik zag het.quote:
Goed idee. Ik zie er echt tegenop behalve vanaf donderdag, dan lig ik in een airgeconditioneerd ziekenhuis.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 21:05 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik ook, en vandaag een paar frisdrankflessen met water in de vriezer gelegd om voor de ventilators te zetten. .
Kloteweek gaat het worden.
Ka voor jou is het hélemaal een ramp.... Klote scootmobiel ....quote:Op vrijdag 21 juni 2019 21:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind het reuze handig en maak er vaak gebruik van. Nu ook: mijn scootmobiel is kapot.
Ik ben nog eens in zijn show geweest op tv.quote:
Voor die shunt?quote:Op vrijdag 21 juni 2019 21:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Goed idee. Ik zie er echt tegenop behalve vanaf donderdag, dan lig ik in een airgeconditioneerd ziekenhuis.
Voor mij persoonlijk was het even een momentje dat ik besefte dat vreugde en verdriet heel dicht bij elkaar komen soms.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 21:00 schreef FANN het volgende:
ineens is het stil?
van mr.mister?quote:Op vrijdag 21 juni 2019 21:01 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Voor jou ! J.W. Roy met Broken Wings.
Aangepast, betere beelden.
Ja die zijn al geweest en ze hebben hem afgekeurd. Ik hoop dat ik er nu eindelijk een krijg met richtingaanwijzers.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 21:06 schreef FANN het volgende:
[..]
Ka voor jou is het hélemaal een ramp.... Klote scootmobiel ....
kan je daar iemand voor bellen? hebben ze daar een service voor ofzoeits?
Mooi figuur.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 21:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben nog eens in zijn show geweest op tv.
Als Margreet Dolman?quote:Op vrijdag 21 juni 2019 21:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben nog eens in zijn show geweest op tv.
Goed gezegd.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 21:07 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Voor mij persoonlijk was het even een momentje dat ik besefte dat vreugde en verdriet heel dicht bij elkaar komen soms.
Je bent blij voor de een, en verdrietig voor de ander.
En dan sta ik even met mijn mond vol tanden.![]()
Het medeleven en het blij zijn voor een ander vind ik dan wel weer heel mooi van een forum als dit.
Ja, voor de bypass aan de shunt. Donderdag opname, vrijdag ingreep, hopelijk zaterdag naar huis.quote:
Ja de Ventilatoren staan op standje 10quote:Op vrijdag 21 juni 2019 21:05 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik ook, en vandaag een paar frisdrankflessen met water in de vriezer gelegd om voor de ventilators te zetten. .
Kloteweek gaat het worden.
Vele malen beter.quote:
Ah... da's mooi ... hopelijk zijn ze een beetje vlot...quote:Op vrijdag 21 juni 2019 21:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh nee hoor, ik krijg een nieuwe, ze konden alleen niet zeggen wanneer.
Alvast sterkte Disana. Het wordt een nare week voor heel veel mensen.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 21:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Goed idee. Ik zie er echt tegenop behalve vanaf donderdag, dan lig ik in een airgeconditioneerd ziekenhuis.
Nee dat was hij, maar hij is wel bij ons thuis geweest. Dat was gaaf.quote:
oh... ik kan jullie niet bijhouden zo snelquote:Op vrijdag 21 juni 2019 21:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja die zijn al geweest en ze hebben hem afgekeurd. Ik hoop dat ik er nu eindelijk een krijg met richtingaanwijzers.
quote:Op vrijdag 21 juni 2019 21:09 schreef FANN het volgende:
[..]
Ah... da's mooi ... hopelijk zijn ze een beetje vlot...
Chufi is maandag, ik hoop dat ik eraan denk. Maar het ergst is de onzekerheid van mario.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 21:10 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Alvast sterkte Disana. Het wordt een nare week voor heel veel mensen.
En ook voor Chuf, met zijn ogen.
Maak er voor Chuf even een spannende week van.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 21:10 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
We komen allemaal aan de beurt, op één of andere manier. Allemaal sterkte.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 21:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Chufi is maandag, ik hoop dat ik eraan denk. Maar het ergst is de onzekerheid van mario.
Ja, ook Mario.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 21:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Chufi is maandag, ik hoop dat ik eraan denk. Maar het ergst is de onzekerheid van mario.
man man een kneusen bijelkaar zijn we ookquote:Op vrijdag 21 juni 2019 21:10 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ik ken een liedje.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 21:12 schreef FANN het volgende:
[..]
man man een kneusen bijelkaar zijn we ook![]()
nah... een beetje van dit en een beetje van dat... zeg maar
Een ingreep aan je ogen is best spannend en naar. Dat weet Chuf zelf ook, ik wil hem alleen maar sterkte wensen.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 21:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Maak er voor Chuf even een spannende week van.
eh...........quote:Op vrijdag 21 juni 2019 21:15 schreef FreshFruit72 het volgende:
Echt sterkte gewenst voor iedereen.
Behalve voor SBE.
Bijde ogen tegelijk ook nog eens, ik hoop ook op een goede afloop.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 21:14 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Een ingreep aan je ogen is best spannend en naar. Dat weet Chuf zelf ook, ik wil hem alleen maar sterkte wensen.
Waar slaat dat nou weer op?quote:Op vrijdag 21 juni 2019 21:15 schreef FreshFruit72 het volgende:
Echt sterkte gewenst voor iedereen.
Behalve voor SBE.
Dat is mooi.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 21:16 schreef aloa het volgende:
Ik mankeer nog weinig gelukkig.
Afkloppen natuurlijk
één oog tegelijk toch? dat is altijd zo dacht ik ?quote:Op vrijdag 21 juni 2019 21:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Bijde ogen tegelijk ook nog eens, ik hoop ook op een goede afloop.
Nee, 1 oog begreep ik. De ander later.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 21:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja, zo begreep ik het ook Fann.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 21:17 schreef FANN het volgende:
[..]
één oog tegelijk toch? dat is altijd zo dacht ik ?
ja dacht ik ookquote:Op vrijdag 21 juni 2019 21:17 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Nee, 1 oog begreep ik. De ander later.
Ogen is wel min.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 21:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Beide sukkel.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 21:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja, want je oog moet 2 dagen afgebonden zijn. Dat is een beetje moeilijk met 2 ogen tegelijk.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 21:17 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja... precies !quote:Op vrijdag 21 juni 2019 21:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, want je oog moet 2 dagen afgebonden zijn. Dat is een beetje moeilijk met 2 ogen tegelijk.
Ik had het aan hem gevraagd en ik had begrepen tegelijk. Ik kan het verkeerd hebben maar dat kan chufi beter zelf zeggen.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 21:17 schreef FANN het volgende:
[..]
dat geeft toch niet..........quote:Op vrijdag 21 juni 2019 21:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik had het aan hem gevraagd en ik had begrepen tegelijk. Ik kan het verkeerd hebben maar dat kan chufi beter zelf zeggen.
Oh 1 dag maar hoor .. dinsdag ochtend kijk ik weerquote:Op vrijdag 21 juni 2019 21:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, want je oog moet 2 dagen afgebonden zijn. Dat is een beetje moeilijk met 2 ogen tegelijk.
Spannend momentje.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 21:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh 1 dag maar hoor .. dinsdag ochtend kijk ik weer
Ah mooi. En het aantal ogen?quote:Op vrijdag 21 juni 2019 21:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij ook sterkte.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 21:18 schreef Disana het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 21 juni 2019 21:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Alle 3.quote:
nou anyway's......... we gaan het zien... of in ieder geval ga jij het zienquote:Op vrijdag 21 juni 2019 21:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij weet wie het zegt,het is mijn kleine badeendje vriendje.quote:
Haha, nee. Dank je wel Amphorapotje.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 21:21 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Jij ook sterkte.Ik heb geen idee mee of ik dat al had gezegd.
quote:Op vrijdag 21 juni 2019 21:21 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Hij weet wie het zegt,het is mijn kleine badeendje vriendje.
Ik meen er niets van .
oh... dan is het goed....quote:Op vrijdag 21 juni 2019 21:21 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Hij weet wie het zegt,het is mijn kleine badeendje vriendje.
Ik meen er niets van .
quote:
Ik vond deze wel geniaal.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 21:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Ga je schamen. Iedereen is ziek en jij zit grapjes te maken
quote:Op vrijdag 21 juni 2019 21:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Humor houd de mens overeind.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 21:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Succes.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 21:20 schreef chufi het volgende:
[..]
dat blijft afwachten... tis niet anders....quote:Op vrijdag 21 juni 2019 21:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is waar. Ik blijf alleen met mario in mijn achterhoofd zitten.
quote:Op vrijdag 21 juni 2019 21:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, iets anders kunnen we niet doen.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 21:25 schreef FANN het volgende:
[..]
dat blijft afwachten... tis niet anders....
Tsja, shit happens. Ik vind het lullig voor hem, maar ik zou liegen als ik zou zeggen dat ik me er daadwerkelijk rot door voel of er veel over nadenk. Je kan niet het leed van de hele wereld op je schouders torsen.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 21:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee .. Links weet ik nog niet .. half juli controle, maar ik wil eigenlijk al eerder een datum voor linksquote:
Dat lijkt me pijnlijk.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 21:26 schreef FreshFruit72 het volgende:
Mijn broertje heeft ook iets,vochtophoping in zijn balzak.Volgende week krijgt hij een drain.
dat is een grapje hoop ik?quote:Op vrijdag 21 juni 2019 21:26 schreef FreshFruit72 het volgende:
Mijn broertje heeft ook iets,vochtophoping in zijn balzak.Volgende week krijgt hij een drain.
Daar heb je gelijk in.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 21:26 schreef tonja het volgende:
[..]
Tsja, shit happens. Ik vind het lullig voor hem, maar ik zou liegen als ik zou zeggen dat ik me er daadwerkelijk rot door voel of er veel over nadenk. Je kan niet het leed van de hele wereld op je schouders torsen.
Dat hoop ik voor je, maar je zult zien dat 1 oog al een hele verbetering is.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 21:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee .. Links weet ik nog niet .. half juli controle, maar ik wil eigenlijk al eerder een datum voor links
kloptquote:Op vrijdag 21 juni 2019 21:26 schreef tonja het volgende:
[..]
Tsja, shit happens. Ik vind het lullig voor hem, maar ik zou liegen als ik zou zeggen dat ik me er daadwerkelijk rot door voel of er veel over nadenk. Je kan niet het leed van de hele wereld op je schouders torsen.
Vandaag even met hem gebeld,en idd het is nogal pijnlijk.quote:
Zeker met het gezichtsvermogen at ik momenteel heb zal dat een hoop schelen .. Heb jij ook torische lenzen of standaard?quote:Op vrijdag 21 juni 2019 21:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat hoop ik voor je, maar je zult zien dat 1 oog al een hele verbetering is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |