Ik heb niets met caravans , maar vind het altijd wel een leuk programma om de wat onbekendere toeristische gebied te bezoeken.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 16:15 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Dank voor de tip. Is wel favo bij ons !
Dat vind ik ook wel leuk, ik hoef niet naar een plek waar iedereen al is geweest.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 16:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb niets met caravans , maar vind het altijd wel een leuk programma om de wat onbekendere toeristische gebied te bezoeken.
Benidorm.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 16:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat vind ik ook wel leuk, ik hoef niet naar een plek waar iedereen al is geweest.
Ja gaaf, ik twijfelde, grote campers of de VW busjes.quote:
Die VW busjes blijven iconisch.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 16:23 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ja gaaf, ik twijfelde, grote campers of de VW busjes.
Beide zijn leuk. Campers zijn ook mooi, door europa touren lijkt mij wel heel gaaf om ooit nog te doenquote:Op vrijdag 21 juni 2019 16:23 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ja gaaf, ik twijfelde, grote campers of de VW busjes.
Dat is ook het leuke van "We zijn er bijna."quote:Op vrijdag 21 juni 2019 16:21 schreef Amphorapotje het volgende:
Daarom ben ik blij dat we nog drie jaar met de camper rond konden rijden voor ik ziek werk. Heel anders dan een caravan. Erg mooie tijd geweest. Wel samen, niet in groepsverband, als ik dat zie begin ik al te lachen.
Geinig ding welquote:Op vrijdag 21 juni 2019 16:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Mijn nichtje en haar vriend hebben ook een leuke.
[ afbeelding ]
Die is gaaf.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 16:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Mijn nichtje en haar vriend hebben ook een leuke.
[ afbeelding ]
Doen !quote:Op vrijdag 21 juni 2019 16:25 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Beide zijn leuk. Campers zijn ook mooi, door europa touren lijkt mij wel heel gaaf om ooit nog te doen
Heerlijke feelgood/lach TV.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 16:25 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat is ook het leuke van "We zijn er bijna."
Echt mooie wagen hoor.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 16:28 schreef Scrutinizer het volgende:
En dit is de andere kant.
[ afbeelding ]
Ze halen regelmatig het plaatselijke sufferdje met dat ding.
Mij ook wel, Zuid Europa heb ik grotendeels wel gezien maar ik zou wel meer naar het Oosten willen. Prachtige steden en natuur om te bezoeken.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 16:25 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Beide zijn leuk. Campers zijn ook mooi, door europa touren lijkt mij wel heel gaaf om ooit nog te doen
Hij gaat in de verkoop. Ze hebben nu een kind en hebben net een nieuwe oude Mercedes 'dubbellucht' gekocht voor wat meer ruimte. Gaat ook weer beschilderd worden.quote:
Ik ben nog nooit in t buitenland geweestquote:Op vrijdag 21 juni 2019 16:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mij ook wel, Zuid Europa heb ik grotendeels wel gezien maar ik zou wel meer naar het Oosten willen. Prachtige steden en natuur om te bezoeken.
En wat dacht je van Noorwegen, Zweden en Schotland.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 16:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mij ook wel, Zuid Europa heb ik grotendeels wel gezien maar ik zou wel meer naar het Oosten willen. Prachtige steden en natuur om te bezoeken.
Whut?quote:Op vrijdag 21 juni 2019 16:31 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit in t buitenland geweest
Zwedenquote:Op vrijdag 21 juni 2019 16:31 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
En wat dacht je van Noorwegen, Zweden en Schotland.![]()
Niet, Duitsland is toch niet zover bij jou vandaan?quote:
of vanwege de handtekening tatu ?quote:Op vrijdag 21 juni 2019 16:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[ afbeelding ]
Een vriend van mij woont in Finland en daar zou ik nog wel eens naar toe willen. Schotland lijkt mij ook nog wel eens gaaf.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 16:36 schreef tonja het volgende:
[..]
Zweden![]()
Vaak geweest in Malmö en omgeving. Ik had daar een oom een tante en een neefje wonen.
Alleen het eten daar, vreselijk zout. Alles.
Ik dacht dat het meerdere warenquote:Op vrijdag 21 juni 2019 16:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, zij is de zus van Neef Tattoo
Ja Schotland wil ik ook een keer heen.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 16:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Een vriend van mij woont in Finland en daar zou ik nog wel eens naar toe willen. Schotland lijkt mij ook nog wel eens gaaf.
`Lotto gewonnen?quote:
Wat heb ik gewonnen, 20%?quote:
quote:Op vrijdag 21 juni 2019 16:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[ afbeelding ]
Dat zeg ik al een jaar maar hij wil niet luisteren.quote:
Is het genoeg om mevrouw liefdevol mee op vakantie te nemen?quote:
quote:Op vrijdag 21 juni 2019 16:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat zeg ik al een jaar maar hij wil niet luisteren.
waar moet ik heen dan ?quote:Op vrijdag 21 juni 2019 16:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
je zwoele stem elke avondquote:
quote:Op vrijdag 21 juni 2019 16:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
wanneer?quote:
quote:
ik gaat niet in een tentquote:Op vrijdag 21 juni 2019 16:48 schreef sacha het volgende:
[..]
stiekem zijn het gewoon zijn oren
[..]
wanneer?
België.quote:
Sinds die domme doos is opgehouden met mod te spelen zijn ze hier van god los.quote:
Nou zo kan die wel weerquote:Op vrijdag 21 juni 2019 16:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Sinds die domme doos is opgehouden met mod te spelen zijn ze hier van god los.
het blijft hoe dan ook mijn schuldquote:Op vrijdag 21 juni 2019 16:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Sinds die domme doos is opgehouden met mod te spelen zijn ze hier van god los.
Hey Mario.quote:
kloptquote:Op vrijdag 21 juni 2019 16:50 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je komt iig niet onopgemerkt binnen.
wat?quote:Op vrijdag 21 juni 2019 16:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Hola Mario.. kom je ook op de 40+ meet bij Sas
quote:
Ze kwam binnen zonder kloppen.quote:
kan nietquote:Op vrijdag 21 juni 2019 16:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]Ik geef iemand anders wel de schuld.
het zou écht zomaar kunnenquote:Op vrijdag 21 juni 2019 16:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, dan loopt het hele systeem in de soep. Alsof de aarde opeens de andere kant opdraait
Fijn om te horen.quote:
Dat is voornamelijk een theoretische aanname.quote:
Ik blijf het beste hopen.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 17:08 schreef mario390 het volgende:
[..]
na ja het kann zich bij zo wat straks veranderen met en schwache hart
Laters.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 17:09 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Goed om te horen.
Muß jetzt gehen. Hab' eine Verabredung.
Later allen
Als noord en zuid zouden omdraaien .....wie weet , maar dacht het niet .. NZ wordt trouwens vastgelegd in gesteente tijdens de stollings.. ...quote:
quote:Op vrijdag 21 juni 2019 17:09 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Goed om te horen.
Muß jetzt gehen. Hab' eine Verabredung.
Later allen
op de weg terugquote:Op vrijdag 21 juni 2019 17:12 schreef mario390 het volgende:
[..]
zo als gisteren maar hij is niet nog over de berg
Daar ben ik wel eens geweest, maar niet op vakantiequote:Op vrijdag 21 juni 2019 16:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Niet, Duitsland is toch niet zover bij jou vandaan?
Ik ooit met voetbaltoernooi en op een excursie .. Delmenhorst en Emden oa ..quote:Op vrijdag 21 juni 2019 17:15 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Daar ben ik wel eens geweest, maar niet op vakantie
welke zender?quote:Op vrijdag 21 juni 2019 17:43 schreef Mrsloveable het volgende:
Kijkt er iemand Elfsteden zwemtocht ?
Kijken of hij het nu wel gaat halen, het blijft natuurlijk wel een hele opgave zo'n tochtquote:
Dan ben je er toch geweestquote:Op vrijdag 21 juni 2019 17:15 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Daar ben ik wel eens geweest, maar niet op vakantie
Ik vond zijn eerste keer al een hele prestatie.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 17:48 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Kijken of hij het nu wel gaat halen, het blijft natuurlijk wel een hele opgave zo'n tocht
Je zei letterlijk ik ben nog nooit in het buitenland geweestquote:Op vrijdag 21 juni 2019 17:50 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
We hadden het over vakantie in buitenland
Dat sowiesoquote:Op vrijdag 21 juni 2019 17:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vond zijn eerste keer al een hele prestatie.
Ja maar bedoel dus op vakantie in buitenland, en Duitsland vind nou niet echt buitenlandquote:Op vrijdag 21 juni 2019 17:51 schreef TillyB het volgende:
[..]
Je zei letterlijk ik ben nog nooit in het buitenland geweest![]()
![]()
![]()
![]()
is er al pizza?quote:Op vrijdag 21 juni 2019 17:43 schreef Mrsloveable het volgende:
Kijkt er iemand Elfsteden zwemtocht ?
ja joh het is ook maar een soort provincietje van Nederland natuurlijkquote:Op vrijdag 21 juni 2019 17:53 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ja maar bedoel dus op vakantie in buitenland, en Duitsland vind nou niet echt buitenland
Als ik komende week naar Scheveningen ga en ergens wat te eten ga halen dan word ik in het Duits aangesproken.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 17:56 schreef TillyB het volgende:
[..]
ja joh het is ook maar een soort provincietje van Nederland natuurlijk
Doe dan ook gewoon een linkje...quote:Op vrijdag 21 juni 2019 17:54 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Hij is net begonnen, dus nog geen pizza
Ga je in tenue van de Duitse veldkeukenkok?quote:Op vrijdag 21 juni 2019 17:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als ik komende week naar Scheveningen ga en ergens wat te eten ga halen dan word ik in het Duits aangesproken.
Die gaf ze ook.quote:
quote:
opzouten klootzak is gewoon Nederlands hoorquote:Op vrijdag 21 juni 2019 17:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als ik komende week naar Scheveningen ga en ergens wat te eten ga halen dan word ik in het Duits aangesproken.
Dan het je een kwartier eerder moeten opletten.quote:
Ik krijg honger... Denk dat ik ff ga verkassen.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 18:03 schreef TillyB het volgende:
[..]
opzouten klootzak is gewoon Nederlands hoor
quote:Op vrijdag 21 juni 2019 18:03 schreef TillyB het volgende:
[..]
opzouten klootzak is gewoon Nederlands hoor
Hij moet toch nog 200 KM als je over live streams begingt ...quote:Op vrijdag 21 juni 2019 18:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dan het je een kwartier eerder moeten opletten.
Zit je mijn vriendinnetje te pesten? Pas op hoor.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 18:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij moet toch nog 200 KM als je over live streams begingt ...
Ik denk helemaal niksquote:Op vrijdag 21 juni 2019 18:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat ken ik alleen vanuit het buitenland zal je wel denken
Oh sorry ...quote:Op vrijdag 21 juni 2019 18:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zit je mijn vriendinnetje te pesten? Pas op hoor.
Dat heb ik niet gezegd. Jij bent net zoveel een vriend van mij.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 18:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh sorry ...Wist niet dat jullie een stelletje zijn
Reserve Belgen toch?quote:
Eetzequote:Op vrijdag 21 juni 2019 18:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik krijg honger... Denk dat ik ff ga verkassen.
Gelukkig eens geen damen voesbal
Ik wilde die van de aldi meenemen gisteren, maar helaas alles was wegquote:Op vrijdag 21 juni 2019 18:19 schreef TillyB het volgende:
[..]
EetzeLekker pasta, ik zit aan de Griekse yoghurt
Voordat de muur viel was het een stuk duidelijker.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 18:20 schreef TillyB het volgende:
[..]
Dat is Duitsland, maar Duitsland is dan weer Nederlands, ingewikkeld allemaal
Buitenland is buitenlandquote:Op vrijdag 21 juni 2019 18:20 schreef TillyB het volgende:
[..]
Dat is Duitsland, maar Duitsland is dan weer Nederlands, ingewikkeld allemaal
Als ik naar de markt ga dan denk ik ook al dat ik in het buitenland zit.quote:
quote:Op vrijdag 21 juni 2019 18:20 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik wilde die van de aldi meenemen gisteren, maar helaas alles was weg
Te ver wegquote:Op vrijdag 21 juni 2019 18:24 schreef TillyB het volgende:
[..]Dan rijd je toch even om naar Duitsland?
Wij in Twente zitten ook wel zover van de bewoonde wereld dat het hier eigenlijk ook buitenland is, vanuit jullie gezien.quote:
Ik ben kwart Duitsquote:Op vrijdag 21 juni 2019 18:26 schreef TillyB het volgende:
[..]
We zijn wel allemaal van duitschen bloed dus het klopt wel
De temperatuurkaart denkt ook vaak dat Twente buitenland isquote:Op vrijdag 21 juni 2019 18:26 schreef Recce het volgende:
[..]
Wij in Twente zitten ook wel zover van de bewoonde wereld dat het hier eigenlijk ook buitenland is, vanuit jullie gezien.
Maar wij zitten in het westen, is dat dan vanuit jouw logica ook buitenland?quote:Op vrijdag 21 juni 2019 18:26 schreef Recce het volgende:
[..]
Wij in Twente zitten ook wel zover van de bewoonde wereld dat het hier eigenlijk ook buitenland is, vanuit jullie gezien.
* Superbadeendje zoekt op kaart waar Twente ligt.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 18:26 schreef Recce het volgende:
[..]
Nederland is groot, dus Duitsland is dan wel weer verder wegquote:
En voor een kwart een eikel, en de rest dan?quote:
Oh dat wist ik nog nietquote:Op vrijdag 21 juni 2019 18:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat heb ik niet gezegd. Jij bent net zoveel een vriend van mij.
Twente is niet het warmst als het extreem warm is, gelukkig. Dat is meestal toch meer het zuidoosten.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 18:27 schreef TillyB het volgende:
[..]
De temperatuurkaart denkt ook vaak dat Twente buiteland is
Oh, het kan nog ergerquote:Op vrijdag 21 juni 2019 18:30 schreef Recce het volgende:
[..]
Twente is niet het warmst als het extreem warm is, gelukkig. Dat is meestal toch meer het zuidoosten.
⊰❁⊱┈──╌╌⊱❈⊰╌╌──┈⊰❁⊱quote:
bij mij stroomt er nederlands, belgisch, indonesisch, luxemburgs, chinees, ghanees bloed door den aderen...alles behalve duitsquote:
Alleen een paar selfies voor instaquote:Op vrijdag 21 juni 2019 18:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]![]()
Nog veel te weinig gebruikt dit jaar.
wat dan?quote:Op vrijdag 21 juni 2019 18:37 schreef Deisyy het volgende:
Jullie hoeven van mij geen kaap te verwachten tot morgenavond
Ik sta op geen één foto op Instaquote:Op vrijdag 21 juni 2019 18:36 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Alleen een paar selfies voor insta
Ja maar jij bent ook normaal.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 18:37 schreef Deisyy het volgende:
Zo danquote:Op vrijdag 21 juni 2019 18:36 schreef Charmian het volgende:
[..]
bij mij stroomt er nederlands, belgisch, indonesisch, luxemburgs, chinees, ghanees bloed door den aderen...alles behalve duits
Ziggo heeft de mediabox afgesloten. Sukkels!quote:
die oudjes waren wild vroegahquote:
Veel plezier Voxs!quote:Op vrijdag 21 juni 2019 18:38 schreef Voxs het volgende:
Een groet vanaf Terschelling, wazig roodverbrand wel!
@:boondocksaint speciaal ook voor jou
[ afbeelding ]
Dgdag
zomaar?quote:Op vrijdag 21 juni 2019 18:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ziggo heeft de mediabox afgesloten. Sukkels!
Je hebt de MyHeritage DNA onderzoek gedaan?quote:Op vrijdag 21 juni 2019 18:36 schreef Charmian het volgende:
[..]
bij mij stroomt er nederlands, belgisch, indonesisch, luxemburgs, chinees, ghanees bloed door den aderen...alles behalve duits
Drijf niet te ver af Deesquote:Op vrijdag 21 juni 2019 18:37 schreef Deisyy het volgende:
Veel plezier nog Voxsie!quote:Op vrijdag 21 juni 2019 18:38 schreef Voxs het volgende:
[ afbeelding ]
Dgdag
Je moet de BBcode gebruiken.quote:
Ha Voxs wat Dees zegt: goed insmeren. En komkommer ter verkoeling op de verbrande plekjes. Veelplezier vantweekend!quote:Op vrijdag 21 juni 2019 18:38 schreef Voxs het volgende:
[ afbeelding ]
Dgdag
We krijgen een nieuwe mediabox en die is gisteren geprobeerd af te leveren, maar toen was er niemand thuis, Ziggo heeft toch maar gisteren de oude mediabox afgesloten, maar de nieuwe box komt morgen pas.quote:
Nee, dit is maar 3 generaties terug. Nederlands Indië was behoorlijk multiculti.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 18:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Je hebt de MyHeritage DNA onderzoek gedaan?
quote:
OKquote:Op vrijdag 21 juni 2019 18:42 schreef Charmian het volgende:
[..]
Nee, dit is maar 3 generaties terug. Nederlands Indië was behoorlijk multiculti.
Wat een debieligheid, van zo'n omwisseling moet je toch gewoon niets merken.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 18:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
We krijgen een nieuwe mediabox en die is gisteren geprobeerd af te leveren, maar toen was er niemand thuis, Ziggo heeft toch maar gisteren de oude mediabox afgesloten, maar de nieuwe box komt morgen pas.
Dank BDE alles achter e spoilerquote:Op vrijdag 21 juni 2019 18:43 schreef Deisyy het volgende:
Maar hotspot met den mobiel nu!![]()
Gelieve geen grote plaatjes te posten lieve mensen
Eikels zijn het, allemaal!quote:Op vrijdag 21 juni 2019 18:43 schreef Charmian het volgende:
[..]
Wat een debieligheid, van zo'n omwisseling moet je toch gewoon niets merken.
Inteelt 🌲quote:Op vrijdag 21 juni 2019 18:41 schreef TillyB het volgende:
[..]
Die van jou welmijn stamboom is vrij eentonig
Nee.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 18:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar wij zitten in het westen, is dat dan vanuit jouw logica ook buitenland?
nou oke danquote:
Heb al bijgewerkt hoor. Wist ik veel.quote:
Veel plezier, Voxsie! Misschien moet je daar maar even een weekje langer blijven, het wordt hier ondraaglijk.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 18:38 schreef Voxs het volgende:
[ afbeelding ]
Dgdag
Weet ik toch dat jij niet veel weetquote:Op vrijdag 21 juni 2019 18:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Heb al bijgewerkt hoor. Wist ik veel.
quote:
Die heeft tegenwoordig zijn eigenste tyfusherrietopic.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 18:45 schreef Ghostbuster het volgende:
Mo zijn klauwen maar er afhakken dan met die YouTube
Idd, ik heb ook een briefje naast mijn koffieding liggen hoe koffie te zetten.quote:
Alleen ik mag erom lachen, jou is niets gevraagd.quote:
KOFFIEZETAPPARAAT!quote:Op vrijdag 21 juni 2019 18:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Idd, ik heb ook een briefje naast mijn koffieding liggen hoe koffie te zetten.
Niet nodig.. Hij heeft een eigen topicquote:Op vrijdag 21 juni 2019 18:45 schreef Ghostbuster het volgende:
Mo zijn klauwen maar er afhakken dan met die YouTube
SBE heeft een senseo.quote:
En dan toch nog een briefje nodig met de gebruiksaanwijzingquote:
Woorden die meer als 10 letters hebben snap ik sowieso al niet.quote:
Meer dan.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 18:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Woorden die meer als 10 letters hebben snap ik sowieso al niet.
Hm misschien kan die daar zijn mo-nologen ook houden gelijkquote:Op vrijdag 21 juni 2019 18:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die heeft tegenwoordig zijn eigenste tyfusherrietopic.
GADVERDAMME.quote:
quote:Op vrijdag 21 juni 2019 18:55 schreef TillyB het volgende:
[..]
Geen buitelandse invloed nodig wij maken onze eigen funky creaties
Open een topic voor hem, "De Mo_Muffin monologen".quote:Op vrijdag 21 juni 2019 18:55 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Hm misschien kan die daar zijn mo-nologen ook houden gelijk
Iedereen met bepaald abo krijgt die nieuwe... Is wel een dingetje btw .. want als je de Horizon box met internet modem in de decoder had ... heb je nu weer een apart modem nodig die je dan ook zult krijgen.. Echter sluit dat modem dan maar weer eens aan als je verder niets hebt ..quote:Op vrijdag 21 juni 2019 18:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
We krijgen een nieuwe mediabox en die is gisteren geprobeerd af te leveren, maar toen was er niemand thuis, Ziggo heeft toch maar gisteren de oude mediabox afgesloten, maar de nieuwe box komt morgen pas.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie?quote:Op vrijdag 21 juni 2019 18:56 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik moet aan die inbreed broers denken nu
Ja dat dus.quote:
quote:Op vrijdag 21 juni 2019 18:59 schreef TillyB het volgende:
[..]
Wist niet dat je een foto van Mo en SBE had
quote:Op vrijdag 21 juni 2019 18:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Iedereen met bepaald abo krijgt die nieuwe... Is wel een dingetje btw .. want als je de Horizon box met internet modem in de decoder had ... heb je nu weer een apart modem nodig die je dan ook zult krijgen.. Echter sluit dat modem dan maar weer eens aan als je verder niets hebt ..Ik heb nog zo'n HDMI ding, nog net voor die horizonbox kwam. Werkt prima voor mijn abo. Ik hoop niet dat ze opeens gaan zeuren dat die ook vervangen moeten worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
quote:Op vrijdag 21 juni 2019 18:59 schreef TillyB het volgende:
[..]
Wist niet dat je een foto van Mo en SBE had
[..]
Iedereen met bepaald abo krijgt die nieuwe... Is wel een dingetje btw .. want als je de Horizon box met internet modem in de decoder had ... heb je nu weer een apart modem nodig die je dan ook zult krijgen.. Echter sluit dat modem dan maar weer eens aan als je verder niets hebt ..Sorry, ik snap geen zak van je verhaal, maar dat ligt waarschijnlijk aan mij, de Horizon wordt vervangen door de Next en we krijgen de verhoging het eerste jaar niet. Dat is alles wat ik er van weet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
[..]
Iedereen met bepaald abo krijgt die nieuwe... Is wel een dingetje btw .. want als je de Horizon box met internet modem in de decoder had ... heb je nu weer een apart modem nodig die je dan ook zult krijgen.. Echter sluit dat modem dan maar weer eens aan als je verder niets hebt ..Zit nu wel meer bijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕
Deze wordt vervangen omdat we dreigden over te stappen, incl. een flinke korting eruit weten te slepen.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 19:00 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ik heb nog zo'n HDMI ding, nog net voor die horizonbox kwam. Werkt prima voor mijn abo. Ik hoop niet dat ze opeens gaan zeuren dat die ook vervangen moeten worden.
thank god dat ik volgende week gewoon werk...lekkah aircoquote:Op vrijdag 21 juni 2019 19:00 schreef Recce het volgende:
Van het KNMI: "Na het weekend op de meeste plaatsen tropisch warm, in het zuidoosten en oosten op dinsdag en woensdag grote kans (60-80%) op maxima boven de 36°C."
Lekker dan. Zelfs het KNMI doet nu mee met de gekte.
quote:Op vrijdag 21 juni 2019 19:02 schreef Recce het volgende:
De zomer is trouwens om 17.54 uur begonnen.
Gelukkig woon ik in het westen.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 19:00 schreef Recce het volgende:
Van het KNMI: "Na het weekend op de meeste plaatsen tropisch warm, in het zuidoosten en oosten op dinsdag en woensdag grote kans (60-80%) op maxima boven de 36°C."
I know, mijn zwager werkt bij Ziggo. Hij zegt of je doet of je ontzettend dom bent en niets snapt of je gaat dreigen met overstappen...dan komen ze opeens met vanalles over de brug.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 19:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Deze wordt vervangen omdat we dreigden over te stappen, incl. een flinke korting eruit weten te slepen.
Tips jongens, doe er iets mee!
Dat vond ik ook één vd de goede dingen aan werken.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 19:01 schreef Charmian het volgende:
[..]
thank god dat ik volgende week gewoon werk...lekkah airco
quote:Op vrijdag 21 juni 2019 19:02 schreef Recce het volgende:
[..]
Hallon BDS. Voxsie had een foto:
[ afbeelding ]
Het werkt echt jaquote:Op vrijdag 21 juni 2019 19:03 schreef Charmian het volgende:
[..]
I know, mijn zwager werkt bij Ziggo. Hij zegt of je doet of je ontzettend dom bent en niets snapt of je gaat dreigen met overstappen...dan komen ze opeens met vanalles over de brug.
Airco niks voor jou?quote:Op vrijdag 21 juni 2019 19:00 schreef Recce het volgende:
Had je nog een apart modem voor internet zoals vroeger? want ik ben ook ooit over geschakeld naar de Horizon one in 1 box.. In de Next zit geen modem dus je moet die apart aansluiten op de wall-outlet en je krijgt daar een apart modem voor .. die is niet 1 2 3 aan te sluiten ..quote:Op vrijdag 21 juni 2019 19:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Sorry, ik snap geen zak van je verhaal, maar dat ligt waarschijnlijk aan mij, de Horizon wordt vervangen door de Next en we krijgen de verhoging het eerste jaar niet. Dat is alles wat ik er van weet.
quote:Op vrijdag 21 juni 2019 19:05 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik heb geen mogelijkheid die slang naar buiten te krijgen op de plek waar ik het meeste zit.
Oh ja jullie zijn nu ook eindelijk los van dat meest aparte kabelnet van het land .. Maar heb je die nieuwe al dan?quote:
Niet mijn type...veel nederlandse rommel (vind ik dan).quote:Op vrijdag 21 juni 2019 19:05 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Niet? Staat toch ook best veel series/films op
Ik niet, maar mijn vader welquote:Op vrijdag 21 juni 2019 19:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh ja jullie zijn nu ook eindelijk los van dat meest aparte kabelnet van het land .. Maar heb je die nieuwe al dan?
Oh van die oude serie meuk van vroeger?quote:Op vrijdag 21 juni 2019 19:08 schreef Charmian het volgende:
[..]
Niet mijn type...veel nederlandse rommel (vind ik dan).
Ik had op mn laatste werk juist het tegendeel.. liever niet op de offise.. overal werden losse ventilatoern geplaatst .. en nog was het niet te harden want het redelijk nieuw gebouw wist de airco niet te manangenquote:Op vrijdag 21 juni 2019 19:01 schreef Charmian het volgende:
[..]
thank god dat ik volgende week gewoon werk...lekkah airco
Q en Q.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 19:08 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oh van die oude serie meuk van vroeger?
Smakelijk eten, smakelijk etenquote:
quote:Op vrijdag 21 juni 2019 19:09 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Smakelijk eten, smakelijk eten
Hap hap hap, hap hap hap
Dat zal lekker smaken, dat zal lekker smaken
Eet maar op, hap hap hap
De monteur komt maandagavond, dus in het ergste geval heb ik dan pas internet.....en radio....en tv.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 19:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Had je nog een apart modem voor internet zoals vroeger? want ik ben ook ooit over geschakeld naar de Horizon one in 1 box.. In de Next zit geen modem dus je moet die apart aansluiten op de wall-outlet en je krijgt daar een apart modem voor .. die is niet 1 2 3 aan te sluiten ..
De 7 sprong.quote:
Jij weet.quote:
Wel redelijk nieuw, maar ik hou er gewoon niet van. Ben nu de nieuwe Charmed aan het kijken, maar daarna zou ik niet weten wat.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 19:08 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oh van die oude serie meuk van vroeger?
Jij wel.quote:
Denk het niet, of misschien ook wel jij kent iedereen bijnaquote:
Ok, ga wel een keer even kijken of het wat is..quote:Op vrijdag 21 juni 2019 19:13 schreef Charmian het volgende:
[..]
Wel redelijk nieuw, maar ik hou er gewoon niet van. Ben nu de nieuwe Charmed aan het kijken, maar daarna zou ik niet weten wat.
Die airco slaat heel soms door en dan moet je bij 30 gr buiten een vestje aantrekkenquote:Op vrijdag 21 juni 2019 19:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik had op mn laatste werk juist het tegendeel.. liever niet op de offise.. overal werden losse ventilatoern geplaatst .. en nog was het niet te harden want het redelijk nieuw gebouw wist de airco niet te manangen
Rutger Hauer.quote:
Maar neemt ie dan de apparatuur mee of moet je die nog ophalenquote:Op vrijdag 21 juni 2019 19:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De monteur komt maandagavond, dus in het ergste geval heb ik dan pas internet.....en radio....en tv.
Ik heb de De 7 sprong in de kast staan, kom maar kijken.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 19:14 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ok, ga wel een keer even kijken of het wat is..Op tv is er sowieso weinig leuks op in de zomer..
Dat dus ..quote:Op vrijdag 21 juni 2019 19:13 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Denk het niet, of misschien ook wel jij kent iedereen bijna
Ik weet dat er morgen een box komt, verder bemoei ik me er niet meequote:Op vrijdag 21 juni 2019 19:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar neemt ie dan de apparatuur mee of moet je die nog ophalen
Heb ik al een keer gekekenquote:Op vrijdag 21 juni 2019 19:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb de De 7 sprong in de kast staan, kom maar kijken.
Goedemiddag.quote:
En Sindala, geregiseerd door Paul Verhoeven. De serie werd te duur en daarom gestopt.quote:
OK. 2e levering ..quote:Op vrijdag 21 juni 2019 19:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik weet dat er morgen een box komt, verder bemoei ik me er niet mee
Sta je klaar?quote:Op vrijdag 21 juni 2019 19:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En Sindala, geregiseerd door Paul Verhoeven. De serie werd te duur en daarom gestopt.
Ik heb er meer hoor.quote:
Ik ben net wakker.quote:
Waarvoor?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |