Ik heb niets met caravans , maar vind het altijd wel een leuk programma om de wat onbekendere toeristische gebied te bezoeken.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 16:15 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Dank voor de tip. Is wel favo bij ons !
Dat vind ik ook wel leuk, ik hoef niet naar een plek waar iedereen al is geweest.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 16:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb niets met caravans , maar vind het altijd wel een leuk programma om de wat onbekendere toeristische gebied te bezoeken.
Benidorm.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 16:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat vind ik ook wel leuk, ik hoef niet naar een plek waar iedereen al is geweest.
Ja gaaf, ik twijfelde, grote campers of de VW busjes.quote:
Die VW busjes blijven iconisch.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 16:23 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ja gaaf, ik twijfelde, grote campers of de VW busjes.
Beide zijn leuk. Campers zijn ook mooi, door europa touren lijkt mij wel heel gaaf om ooit nog te doenquote:Op vrijdag 21 juni 2019 16:23 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ja gaaf, ik twijfelde, grote campers of de VW busjes.
Dat is ook het leuke van "We zijn er bijna."quote:Op vrijdag 21 juni 2019 16:21 schreef Amphorapotje het volgende:
Daarom ben ik blij dat we nog drie jaar met de camper rond konden rijden voor ik ziek werk. Heel anders dan een caravan. Erg mooie tijd geweest. Wel samen, niet in groepsverband, als ik dat zie begin ik al te lachen.
Geinig ding welquote:Op vrijdag 21 juni 2019 16:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Mijn nichtje en haar vriend hebben ook een leuke.
[ afbeelding ]
Die is gaaf.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 16:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Mijn nichtje en haar vriend hebben ook een leuke.
[ afbeelding ]
Doen !quote:Op vrijdag 21 juni 2019 16:25 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Beide zijn leuk. Campers zijn ook mooi, door europa touren lijkt mij wel heel gaaf om ooit nog te doen
Heerlijke feelgood/lach TV.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 16:25 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat is ook het leuke van "We zijn er bijna."
Echt mooie wagen hoor.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 16:28 schreef Scrutinizer het volgende:
En dit is de andere kant.
[ afbeelding ]
Ze halen regelmatig het plaatselijke sufferdje met dat ding.
Mij ook wel, Zuid Europa heb ik grotendeels wel gezien maar ik zou wel meer naar het Oosten willen. Prachtige steden en natuur om te bezoeken.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 16:25 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Beide zijn leuk. Campers zijn ook mooi, door europa touren lijkt mij wel heel gaaf om ooit nog te doen
Hij gaat in de verkoop. Ze hebben nu een kind en hebben net een nieuwe oude Mercedes 'dubbellucht' gekocht voor wat meer ruimte. Gaat ook weer beschilderd worden.quote:
Ik ben nog nooit in t buitenland geweestquote:Op vrijdag 21 juni 2019 16:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mij ook wel, Zuid Europa heb ik grotendeels wel gezien maar ik zou wel meer naar het Oosten willen. Prachtige steden en natuur om te bezoeken.
En wat dacht je van Noorwegen, Zweden en Schotland.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 16:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mij ook wel, Zuid Europa heb ik grotendeels wel gezien maar ik zou wel meer naar het Oosten willen. Prachtige steden en natuur om te bezoeken.
Whut?quote:Op vrijdag 21 juni 2019 16:31 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit in t buitenland geweest
Zwedenquote:Op vrijdag 21 juni 2019 16:31 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
En wat dacht je van Noorwegen, Zweden en Schotland.![]()
Niet, Duitsland is toch niet zover bij jou vandaan?quote:
of vanwege de handtekening tatu ?quote:Op vrijdag 21 juni 2019 16:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[ afbeelding ]
Een vriend van mij woont in Finland en daar zou ik nog wel eens naar toe willen. Schotland lijkt mij ook nog wel eens gaaf.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 16:36 schreef tonja het volgende:
[..]
Zweden![]()
Vaak geweest in Malmö en omgeving. Ik had daar een oom een tante en een neefje wonen.
Alleen het eten daar, vreselijk zout. Alles.
Ik dacht dat het meerdere warenquote:Op vrijdag 21 juni 2019 16:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, zij is de zus van Neef Tattoo
Ja Schotland wil ik ook een keer heen.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 16:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Een vriend van mij woont in Finland en daar zou ik nog wel eens naar toe willen. Schotland lijkt mij ook nog wel eens gaaf.
`Lotto gewonnen?quote:
Wat heb ik gewonnen, 20%?quote:
quote:Op vrijdag 21 juni 2019 16:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[ afbeelding ]
Dat zeg ik al een jaar maar hij wil niet luisteren.quote:
Is het genoeg om mevrouw liefdevol mee op vakantie te nemen?quote:
quote:Op vrijdag 21 juni 2019 16:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat zeg ik al een jaar maar hij wil niet luisteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |