Vreemd, ik lees alleen maar lof.quote:
Disk image maken, weet je zeker dat je alles hebtquote:Op vrijdag 21 juni 2019 14:02 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben aan het kijken of ik overal een back-up van heb gemaakt. Jezus wat staat er na acht jaar toch een zooi op zo'n pcHoop niet dat ik wat oversla.
Bewaar de HD nog wel een tijdjequote:Op vrijdag 21 juni 2019 14:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Disk image maken, weet je zeker dat je alles hebt. Of gewoon HD eruit, in de kluis.
What's the worst thing that could happen?quote:Op vrijdag 21 juni 2019 14:11 schreef CherryLips het volgende:
Oké, software gedeactiveerd. Ik durf echt niet.
DAT NIKS HET DOETquote:Op vrijdag 21 juni 2019 14:12 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
What's the worst thing that could happen?
quote:Op vrijdag 21 juni 2019 14:12 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
What's the worst thing that could happen?
Ik gooi dat echt nooit weg, zoveel plek neemt een HD nou ook weer niet inquote:Op vrijdag 21 juni 2019 14:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bewaar de HD nog wel een tijdjeVoor het geval dat.
Je was okayquote:Op vrijdag 21 juni 2019 14:13 schreef CherryLips het volgende:
Google Chrome neemt al m'n wachtwoorden mee he? Anders zit ik hier volgende week nog.
Als in ingelogged bent op je gmailaccount wel ja. Zou je sowieso Lastpass aanraden, nooit meer gezeik met dit soort dingen.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 14:13 schreef CherryLips het volgende:
Google Chrome neemt al m'n wachtwoorden mee he? Anders zit ik hier volgende week nog.
Ah heeft ie verkering gevraagdquote:Op vrijdag 21 juni 2019 14:11 schreef Samzz het volgende:
Vriendje is er al. Zo vragen of ik eerder weg kan
.
Dat klinkt wel heel zoet, verkering vragenquote:
Dan ben je vast statisch geladenquote:Op vrijdag 21 juni 2019 14:24 schreef CherryLips het volgende:
Oude pc klampt zich vast aan het leven. Ik zet hem uit en ontkoppel alle externe schijven en USB-sticks, toetsenbord en alles, gaat ie uit zichzelf weer aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |