Vandaag nog nee gezegd tegen etentje met iemand van de kerkquote:
pro tipje: haal je bessen even door bloem, dan zinken ze minderquote:Op donderdag 20 juni 2019 20:37 schreef CherryLips het volgende: [..] Ik ga dit weekend eerst een citroencake maken, maar heb dus ook een recept met amandelmeel. Deze: https://www.laurasbakery.nl/bananenbrood-met-blauwe-bessen/
Wat voor spel?quote:Op donderdag 20 juni 2019 21:06 schreef Faxie het volgende:
In een half uurtje van level 63 naar 96 gegaan
Gewoon even erdoorheen scheppen?quote:Op donderdag 20 juni 2019 20:59 schreef Allures het volgende:
[..]
pro tipje: haal je bessen even door bloem, dan zinken ze minder
Nog steeds Final Fantasy XV. EXP wordt 'verwerkt' als je ergens slaapt, en er is 1 hotel waar je een x3 multiplier krijgt. Dan kan je nog een EXP statusboost van 100% krijgen dmv een bepaalde maaltijd, en je kan magie versterken met een catalysator die ook EXP geeft zodra je die magie gebruikt. En dan een vijand pakken die die magie absorbeert zodat je lang door kan vechten, en dan gaat het heel hardquote:
Klinkt gebalanceerdquote:Op donderdag 20 juni 2019 21:10 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nog steeds Final Fantasy XV. EXP wordt 'verwerkt' als je ergens slaapt, en er is 1 hotel waar je een x3 multiplier krijgt. Dan kan je nog een EXP statusboost van 100% krijgen dmv een bepaalde maaltijd, en je kan magie versterken met een catalysator die ook EXP geeft zodra je die magie gebruikt. En dan een vijand pakken die die magie absorbeert zodat je lang door kan vechten, en dan gaat het heel hard
ja. Dat overal een beetje omheen zitquote:Op donderdag 20 juni 2019 21:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon even erdoorheen scheppen?
Niet perse, maar de latere hunts en sidequests, plus de post-game content vereisen wel een hoog level. Main story nog niet uitgespeeld overigens. Zal ik dit weekend wel doen denk ik.quote:Op donderdag 20 juni 2019 21:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klinkt gebalanceerd
Is het grinden nodig dan?
Grinden hue huequote:Op donderdag 20 juni 2019 21:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klinkt gebalanceerd
Is het grinden nodig dan?
Wanneer gaan we bbq'en dan?quote:Op donderdag 20 juni 2019 21:39 schreef Joosie200 het volgende:
Ik heb voor mijn nieuwe kamado bbq maar mijn oude eettafeltje omgeturnd tot bbq tafel. Straks verder met het in elkaar zetten van de nieuwe kledingkast. Best een productief avondje wat anders bankhangen was geweest
Oké hopelijk denk ik daar tzt ook nog aanquote:Op donderdag 20 juni 2019 21:17 schreef Allures het volgende:
[..]
ja. Dat overal een beetje omheen zit
Ik schud het altijd gewoon even om in een bakje
Als ik de weersverwachting mag geloven vanaf dinsdagquote:
Ik zie de uitnodiging wel tegemoetquote:Op donderdag 20 juni 2019 21:46 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Als ik de weersverwachting mag geloven vanaf dinsdag
Nu nog zorgen voor een opzetbad, hangmat ophangen en mijn relaxtuin is klaar.
Wat doet @gcjoel in de OP?quote:Op donderdag 20 juni 2019 20:57 schreef CherryLips het volgende:
![]()
Welkom in de R&P Relaties SC
![]()
![]()
Wat willen we in dit topic:
o Slowchat
o Offtopic
o De werkdag doorkomen
o Praten over eten
o Klagen (met maten)
o Bier
o Cocktails
o Aardbeien
o Slapen
[ afbeelding ]
Neem even wat tijd voor jezelf.quote:Op donderdag 20 juni 2019 21:55 schreef Lospedrosa het volgende:
Altijd hetzelfde, nu is het mooi weer en heb al 3 weken geen moment van relaxen gehad.
Maar gelukkig krijg je wel centjes ervoor toch.quote:Op donderdag 20 juni 2019 21:55 schreef Lospedrosa het volgende:
Altijd hetzelfde, nu is het mooi weer en heb al 3 weken geen moment van relaxen gehad.
Dan komt alles goedquote:Op donderdag 20 juni 2019 22:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar gelukkig krijg je wel centjes ervoor toch.
Vind het niet zo erg dat ik ooit een stap terug gedaan heb. Vaak van huis zijn is ook niet alles.quote:Op donderdag 20 juni 2019 23:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zou veel doen hoor, voor geld.
Kampioen van de armoedequote:Op vrijdag 21 juni 2019 07:59 schreef rival het volgende:
[..]
Als enige kandidaat zei ze nog even tussen neus en lippen door dus dat is wel positief.
Dat is inderdaad mooiquote:Op vrijdag 21 juni 2019 07:59 schreef rival het volgende:
[..]
Als enige kandidaat zei ze nog even tussen neus en lippen door dus dat is wel positief.
Congrats. Juni lijkt wel populair om iets nieuws te zoeken. Dino, jij, ik. Wie nog meer die gaat switchen?quote:
Ik had wat lopen. Maar niks meer op gehoord. Ook niet na een belletje. Dus ik denk dat dat m niet wordt.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 08:15 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Congrats. Juni lijkt wel populair om iets nieuws te zoeken. Dino, jij, ik. Wie nog meer die gaat switchen?
MCH en samzz wilden toch ook?quote:Op vrijdag 21 juni 2019 08:15 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Congrats. Juni lijkt wel populair om iets nieuws te zoeken. Dino, jij, ik. Wie nog meer die gaat switchen?
Dat is wel lullig!quote:Op vrijdag 21 juni 2019 08:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik had wat lopen. Maar niks meer op gehoord. Ook niet na een belletje. Dus ik denk dat dat m niet wordt.
Dan maar rustig door zoeken.
Ik wacht nog steeds op mijn contractquote:Op vrijdag 21 juni 2019 08:15 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Mooiquote:Op vrijdag 21 juni 2019 08:21 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op mijn contract
Geen behoefte aan een korte pauze als je proefschrift af is?quote:Op vrijdag 21 juni 2019 08:21 schreef Californium het volgende:
[..]
Het is bijna af, maar mijn god, ik word al een half jaar niet betaald dus dat is wat dwingender. Dus als het af is heb ik wel wat weekenden om te ontspannenquote:Op vrijdag 21 juni 2019 08:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Geen behoefte aan een korte pauze als je proefschrift af is?
Da's zuur.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 08:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik had wat lopen. Maar niks meer op gehoord. Ook niet na een belletje. Dus ik denk dat dat m niet wordt.
Dan maar rustig door zoeken.
Ja, ergens wel. Ik ben daar al eens langs geweest voor een kennismakingsgesprek (waren heel enthousiast en zo), echter hadden ze op dat moment niks voor mij. Nu wel, maar hoor ik niks meerquote:
Wachtenquote:Op vrijdag 21 juni 2019 08:21 schreef Californium het volgende:
[..]
jaquote:
Ik zoek echt al lang naar iets nieuws. Maar ik had hele specifieke eisen dit keer dus echt blij als dit em wordt.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 08:15 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 21 juni 2019 08:29 schreef Lokasenna het volgende:
Ik wacht ook nog op mijn nieuwe contract. Ben al 3 weken begonnen
Lijkt me zo handig om niet afhankelijk te zijn van inkomen enzoquote:Op vrijdag 21 juni 2019 08:29 schreef Lokasenna het volgende:
Ik wacht ook nog op mijn nieuwe contract. Ben al 3 weken begonnen
Is het die werkgever, dat maakt het nog extra zuur dan....quote:Op vrijdag 21 juni 2019 08:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ergens wel. Ik ben daar al eens langs geweest voor een kennismakingsgesprek (waren heel enthousiast en zo), echter hadden ze op dat moment niks voor mij. Nu wel, maar hoor ik niks meer. Dan was t enthousiasme toch niet zo hoog als voorgehouden denk ik.
Nou ja, no harm done.
Niet echt, ik werk officieel nog onder het oude contract. Maar ben al wel met nieuw takenpakket aan het werk.quote:
Ohaiquote:Op vrijdag 21 juni 2019 08:31 schreef Californium het volgende:
[..]
Lijkt me zo handig om niet afhankelijk te zijn van inkomen enzo
Ja goed, vooral jammer.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 08:26 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Da's zuur.
Zo gaat het ook bij een collega op het werk. Een slag in de rondte gesolliciteerd. Maar los van de standaard afwijzing ook genoeg niks meer van gehoord.
Zolang ze dat straks goedmaken met terugwerkende kracht maakt dat niet uit toch..quote:Op vrijdag 21 juni 2019 08:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Niet echt, ik werk officieel nog onder het oude contract. Maar ben al wel met nieuw takenpakket aan het werk.
Ja, behoorlijkquote:Op vrijdag 21 juni 2019 08:32 schreef rival het volgende:
[..]
Is het die werkgever, dat maakt het nog extra zuur dan....
Ach je hebt al/nog een baan gelukkig.
quote:
Ja de voorwaarden zijn wel anders, ik krijg meer centjesquote:Op vrijdag 21 juni 2019 08:35 schreef rival het volgende:
[..]
Zolang ze dat straks goedmaken met terugwerkende kracht maakt dat niet uit toch..
Of zullen de voorwaarden niet verschillen?
Met rival aanpappen.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 08:38 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ga nooit rijk worden. Dus als kaneel me ooit de deur uit zet, moet ik maar bij mijn pa gaan wonen.
Ze creëren lekker werk voor zichzelf zoquote:Op vrijdag 21 juni 2019 08:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja de voorwaarden zijn wel anders, ik krijg meer centjes
Nu maken ze er dus wel voor zichzelf een chaos van, want het is dus wel maandag salarisdag maar dan gaan ze me betalen volgens het oude contract, maar ze moeten dat weer gaan rectificeren met mijn nieuwe contract.
Ik ookquote:
Jaa... Geen optie hier. Het is mezelf voorzien of onder de brugquote:Op vrijdag 21 juni 2019 08:38 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ga nooit rijk worden. Dus als kaneel me ooit de deur uit zet, moet ik maar bij mijn pa gaan wonen.
Mag je niet bij Hosti op de bank ofzo.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 08:43 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik ookAls ik mijn contract krijg
[..]
Jaa... Geen optie hier. Het is mezelf voorzien of onder de brug
Ohaiquote:Op vrijdag 21 juni 2019 08:43 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik ookAls ik mijn contract krijg
Die man moet ook etenquote:Op vrijdag 21 juni 2019 08:56 schreef DrMarten het volgende:
Paar uur thuis werken en dan straks weer naar de tandarts
Jezus, volgens mij breng jij regelmatig een maandloon die kant opquote:Op vrijdag 21 juni 2019 08:56 schreef DrMarten het volgende:
Paar uur thuis werken en dan straks weer naar de tandarts
Die heb je nu al gevonden Samzzquote:Op vrijdag 21 juni 2019 08:50 schreef Samzz het volgende:
Een rijke tatta zal ik waar ik nu werk niet worden. Dus dan maar zoeken naar iets waar ik wél wat meer ga verdienen
.
En een sugardaddy zoeken.
Die arts heeft maar 1 patientquote:Op vrijdag 21 juni 2019 08:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jezus, volgens mij breng jij regelmatig een maandloon die kant op.
Vervolg van de behandeling van 2 weken geleden. Toen kon ie maar 2 van de 4 wortels van deze kies doen. Vulmiddel wat er in de wortels zat was dermate hard datie ze niet open kreeg. Dus oplosmiddel en een noodvulling erin. Vandaag nieuwe pogingquote:Op vrijdag 21 juni 2019 08:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jezus, volgens mij breng jij regelmatig een maandloon die kant op.
Moet ik eerst een paar nieuwe banken kopen.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 08:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mag je niet bij Hosti op de bank ofzo.
Oooh okay. Hopelijk valt t mee.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 09:21 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Vervolg van de behandeling van 2 weken geleden. Toen kon ie maar 2 van de 4 wortels van deze kies doen. Vulmiddel wat er in de wortels zat was dermate hard datie ze niet open kreeg. Dus oplosmiddel en een noodvulling erin. Vandaag nieuwe poging
Maakt allemaal deel uit van het geplande renovatiewerk.
Dat moment dat ie onder in de wortel de ontsteking tegenkomt gaat wel weer even pijn doen denk ikquote:
quote:Op vrijdag 21 juni 2019 09:37 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dat moment dat ie onder in de wortel de ontsteking tegenkomt gaat wel weer even pijn doen denk ik
Was de vorige keer wel iig.
Voel je dat door de verdoving heen?quote:Op vrijdag 21 juni 2019 09:37 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dat moment dat ie onder in de wortel de ontsteking tegenkomt gaat wel weer even pijn doen denk ik
Been there done that.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 09:37 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Mijn zoektocht was aardig simpel. De criteria waren: in eigen woonplaats en dat ik meer ga verdienen. Toen ging ik alle bekende werkgevers hier bij langs. Zo van: waar heb ik nog niet gewerkt. Twee sollicitaties de deur uitgedaan, bij beide op gesprek geweest. Kon dus kiezen waar ik aan de slag wilde gaan.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 08:29 schreef rival het volgende:
[..]
Ik zoek echt al lang naar iets nieuws. Maar ik had hele specifieke eisen dit keer dus echt blij als dit em wordt.
Heb jij iets nieuws ook?
Yep. Ontsteking kun je niet verdoven. Dus dan is ie met zo'n naald oid in die wortel aan het roeren en dan voel je al van nog 1/10e milimeter verder en het gaat pijn doenquote:Op vrijdag 21 juni 2019 09:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Voel je dat door de verdoving heen?
Vooral jammer is dan zacht uitgedruktquote:Op vrijdag 21 juni 2019 08:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gezegd dat ik, zodra er een passende vacature is, me zou melden. Gedaan. Niks meer gehoord na een bedankje en een belletje van mijn kant waar me werd gezegd dat de uitnodigingen nog uitgestuurd moeten worden..
quote:Op vrijdag 21 juni 2019 09:57 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Yep. Ontsteking kun je niet verdoven. Dus dan is ie met zo'n naald oid in die wortel aan het roeren en dan voel je al van nog 1/10e milimeter verder en het gaat pijn doen
De horror. 30+ drie dagen lang in een kippenhok open kantoortuin zonder noemenswaardige airco maar wel met kaseffect vanaf 12:00 uurquote:
Jaquote:Op vrijdag 21 juni 2019 09:59 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Vooral jammer is dan zacht uitgedrukt
Wortelkanaalbehandeljng is toch ontstoken zenuwen verwijderen? Twee keer gehad, 0 pijn.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 09:57 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Yep. Ontsteking kun je niet verdoven. Dus dan is ie met zo'n naald oid in die wortel aan het roeren en dan voel je al van nog 1/10e milimeter verder en het gaat pijn doen
De zenuw is dan allang dood idd. Voelt wel nader hand beetje het weefsel daaromheen maar pijn? Neuhquote:Op vrijdag 21 juni 2019 10:11 schreef MCH het volgende:
[..]
Wortelkanaalbehandeljng is toch ontstoken zenuwen verwijderen? Twee keer gehad, 0 pijn.
Wat voor bakbeest is die bbq dan? of wat waar schraal tafeltje?quote:Op vrijdag 21 juni 2019 10:11 schreef Joosie200 het volgende:
Dat nieuwe ontbijt van Ikea is wel nice. Voor 1.20 een croissantje, kaiserbroodje, boter, plakje kaas en kipfilet. En voor 1.20 2 pancakes, kuipje jam.
Straks maar wat extra accessoires halen voor mijn bbq meubel. Zoals wat haakjes om wat bbq bestek aan kwijt te kunnen. En kijken of ze grotere schroeven verkopen zodat ik een plank kan bevestigen aan de tafelpoten ter versteviging. Geen zin om mijn bbq door de tafel zien zakken als ie vol ligt met kolen en een rooster met vlees
Is moeilijk he. Daarom werken zij ook in loondienst, kan iemand voor hun de belasting betalen en het risico lopen.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 10:18 schreef CherryLips het volgende:
NOS heeft een artikel over minimumtarieven bij ZZP'ers: 16 euro per uur. Mensen vinden dat te veel. TE VEEL.
Komen er van die Gerda's 'ja kom ik aan met 11 euro'. Blijkt dat in loondienst te zijn. IS TOCH NIET TE VERGELIJKEN KUT.
Ja echt he. Koop even je eigen voorraden in, koop je eigen busje om de meuk te vervoeren plus alle bijbehorende verzekeringen. En dan ben je ziek, boehoe, geen inkomsten en geen spaargeld. En dan janken he.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 10:19 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Is moeilijk he. Daarom werken zij ook in loondienst, kan iemand voor hun de belasting betalen en het risico lopen.
Heb jij voorraden en een busje?quote:Op vrijdag 21 juni 2019 10:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja echt he. Koop even je eigen voorraden in, koop je eigen busje om de meuk te vervoeren plus alle bijbehorende verzekeringen. En dan ben je ziek, boehoe, geen inkomsten en geen spaargeld. En dan janken he.
https://www.grillguru.nl/product/grill-guru-classic-compact-ah/quote:Op vrijdag 21 juni 2019 10:18 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Wat voor bakbeest is die bbq dan? of wat waar schraal tafeltje?
De zenuw is er een jaar of 2-3 geleden al uitgehaald, dus boren en doen voel je idd niks van. Er zit alleen nog ontsteking onder de kies, dat doet pijn als ie daar in gaat zitten roeren.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 10:13 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
De zenuw is dan allang dood idd. Voelt wel nader hand beetje het weefsel daaromheen maar pijn? Neuh
Valt toch wel mee, maar leuk idee!quote:Op vrijdag 21 juni 2019 10:21 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
https://www.grillguru.nl/product/grill-guru-classic-compact-ah/
Tis dit bakbeest. Weegt zo'n 40kg
[ afbeelding ]
Met dit idee als eindresultaat.
Nee ik niet, maar dit geldt ook voor bijvoorbeeld hondenuitlaters en hoveniers, mensen met een bakkerijtje aan huis, mensen die mooie taarten maken en workshops geven, mensen die kleding verstellen, kleine bloemisten.quote:
Ja nee want daar denken ze niet over na.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 10:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja echt he. Koop even je eigen voorraden in, koop je eigen busje om de meuk te vervoeren plus alle bijbehorende verzekeringen. En dan ben je ziek, boehoe, geen inkomsten en geen spaargeld. En dan janken he.
'16 euro is meer dan genoeg want mijn man verdient het meeste geld.'quote:Op vrijdag 21 juni 2019 10:24 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja nee want daar denken ze niet over na.
Het is mijn recht dat ik doorbetaald ziek thuis mag zitten!!!!
Gaat nog wel veranderen trouwens, wordt leuk voor alle gerda's
Top!quote:Op vrijdag 21 juni 2019 10:31 schreef TaMieke het volgende:
Ik ga ook zzp’er worden. Geen idee in wat
Je hebt zwaardere joekels. Maar die kosten dan ook direct 4/5x zoveel. Die hebben ook een eigen frame als onderstel meegeleverd vaak. Maar dit medium formaat niet. En ik had toch mijn oude Ikea eettafel over na aanschaf van de boomstammentafel. Stond te staan in de schuur zonder functie. Dus had ik zoiets: daar kan ik nog wel wat mee.quote:
Die maakt van die lelijke taarten, wedden.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 10:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
'16 euro is meer dan genoeg want mijn man verdient het meeste geld.'
Je hebt een hobby, Gerda. Dat is geen beroep.
Tamiekes Directe Dating Service. Geld harken.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 10:31 schreef TaMieke het volgende:
Ik ga ook zzp’er worden. Geen idee in wat
Van die 16 euro hou je ook nog maar eens de helft over.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 10:18 schreef CherryLips het volgende:
NOS heeft een artikel over minimumtarieven bij ZZP'ers: 16 euro per uur. Mensen vinden dat te veel. TE VEEL.
Komen er van die Gerda's 'ja kom ik aan met 11 euro'. Blijkt dat in loondienst te zijn. IS TOCH NIET TE VERGELIJKEN KUT.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
Mooi fietsje. Wel even die spacertoren weghalen.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 10:31 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Top!
Altijd goed om te blijven dromen!
quote:Op vrijdag 21 juni 2019 10:38 schreef HostiMeister het volgende:
Mijn nieuwe pick-up line:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Met spelfouten.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 10:35 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Die maakt van die lelijke taarten, wedden.
quote:Op vrijdag 21 juni 2019 10:38 schreef HostiMeister het volgende:
Mijn nieuwe pick-up line:Wel de beste manier. Eerlijkheid duurt het langst.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ofzo.
Kan nog altijd zeggen dat ik een grote lul ben, dan lieg ik ook niet.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 10:40 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Wel de beste manier. Eerlijkheid duurt het langst.
Ofzo.
Moet ik dan andere aan een date helpen? Want ik kan t voor mezelf niet eensquote:Op vrijdag 21 juni 2019 10:35 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Tamiekes Directe Dating Service. Geld harken.
Dacht dat jij al voorzien was.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 10:42 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Moet ik dan andere aan een date helpen? Want ik kan t voor mezelf niet eens
Maar daarmee kan je verwarring scheppenquote:Op vrijdag 21 juni 2019 10:41 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Kan nog altijd zeggen dat ik een grote lul ben, dan lieg ik ook niet.
En volgens mij zijn het altijd de datelozen die van die hele verhalen neerzetten over hoe het zou moetenquote:
Ik denk dat jij irl stiekem een knuffelpuppie bent.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 10:41 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Kan nog altijd zeggen dat ik een grote lul ben, dan lieg ik ook niet.
Waar kan ik die 1 kopen?quote:Op vrijdag 21 juni 2019 10:49 schreef rival het volgende:
[..]
Ik denk dat jij irl stiekem een knuffelpuppie bent.
EN dat zij als ze zouden willen zo dates kunnen scorenquote:Op vrijdag 21 juni 2019 10:48 schreef rival het volgende:
[..]
En volgens mij zijn het altijd de datelozen die van die hele verhalen neerzetten over hoe het zou moeten
Ja lolquote:Op vrijdag 21 juni 2019 10:18 schreef CherryLips het volgende:
Jottemquote:Op vrijdag 21 juni 2019 09:57 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Te ingewikkeld voor Gerda.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 10:50 schreef Chia het volgende:
[..]
Ja lolen mijn gerealiseerde uurtarief in loondienst ligt ook ver boven mijn uurloon.
Ik weet nog dat mijn rij-instructeur destijds van 40 euro per uur naar 42 ging en hij dat voorzichtig aankaartte. Na de eerste grapjes dat het kwam doordat ik die auto zo verklootte tijdens het lessen, begon ik zo te rekenen en zei ik dat ik het niet veel vond per uur. Want hij moet die auto maximaal verzekeren, benzine, onderhoud (en zo'n lesauto zal lekker snel slijten), om de zoveel jaar een nieuwe, hij moet ergens een vervangende bolide hebben voor het geval die bak bij de garage staat. Hij moet zelf verzekerd zijn, zich regelmatig bijscholen, 100% alert zijn tijdens het werk, kosten voor onvoorziene uitgaven, zijn eigen pensioen.quote:
Las eens dat het onderhoud van een kantoorplek met pc en telefoon bijna 5000 per jaar kostquote:Op vrijdag 21 juni 2019 10:50 schreef Chia het volgende:
[..]
Ja lolen mijn gerealiseerde uurtarief in loondienst ligt ook ver boven mijn uurloon.
Daar leef ik om.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 10:43 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Maar daarmee kan je verwarring scheppen
16 euro per uur? Vind dat helemaal niet veel.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 10:18 schreef CherryLips het volgende:
Wat dacht je van bijdrage aan pensioen, werknemers verzekeringen, en ZVW bijdrage?quote:Op vrijdag 21 juni 2019 10:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Las eens dat het onderhoud van een kantoorplek met pc en telefoon bijna 5000 per jaar kost
Is eigenlijk te goedkoop. Zeker als hij zijn uren buiten de lessen gaat meerekenen.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 10:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik weet nog dat mijn rij-instructeur destijds van 40 euro per uur naar 42 ging en hij dat voorzichtig aankaartte. Na de eerste grapjes dat het kwam doordat ik die auto zo verklootte tijdens het lessen, begon ik zo te rekenen en zei ik dat ik het niet veel vond per uur. Want hij moet die auto maximaal verzekeren, benzine, onderhoud (en zo'n lesauto zal lekker snel slijten), om de zoveel jaar een nieuwe, hij moet ergens een vervangende bolide hebben voor het geval die bak bij de garage staat. Hij moet zelf verzekerd zijn, zich regelmatig bijscholen, 100% alert zijn tijdens het werk, kosten voor onvoorziene uitgaven, zijn eigen pensioen.
Ik was de enige die niet moeilijk deed
Ik ben een dotje.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 10:49 schreef rival het volgende:
[..]
Ik denk dat jij irl stiekem een knuffelpuppie bent.
Voor gastouders is dat blijkbaar heul veulquote:Op vrijdag 21 juni 2019 10:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
16 euro per uur? Vind dat helemaal niet veel.
Moeder zijn is ook een fulltime baan!quote:Op vrijdag 21 juni 2019 10:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Voor gastouders is dat blijkbaar heul veulStaat er bij de reacties ook iemand die gastouder is 'ja dan moet ik zoveel kinderen per uur hebben maar je mag een max hebben en mijn eigen twee kinderen tellen daar ook aan mee.'
NATUURLIJK KRIJG JE NIET VOOR JE EIGEN KINDEREN BETAALD KUT
Tuurlijk krijg je niet betaald voor eigen kinderen, wtfquote:Op vrijdag 21 juni 2019 10:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Voor gastouders is dat blijkbaar heul veulStaat er bij de reacties ook iemand die gastouder is 'ja dan moet ik zoveel kinderen per uur hebben maar je mag een max hebben en mijn eigen twee kinderen tellen daar ook aan mee.'
Administratie, afspraken inplannen, boekhouder, lesuitval, eigen ziekte, vrije dagen. Dat uurtarief van m was voor mij een flinke hap, vooral omdat ik er een half decennium over gedaan heb voor mijn gevoel, maar daarom heb ik ervoor gespaard voor ik begonquote:Op vrijdag 21 juni 2019 10:54 schreef Chia het volgende:
[..]
Is eigenlijk te goedkoop. Zeker als hij zijn uren buiten de lessen gaat meerekenen.
Triggeredquote:Op vrijdag 21 juni 2019 10:56 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Moeder zijn is ook een fulltime baan!
Mensen die dat zeggenquote:Op vrijdag 21 juni 2019 10:56 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Mja gastouder is ook wel vaak gewoon een soort handige bijverdienste.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 10:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja duh dat je dan niet aan de 16 euro komt, als je maar twee kinderen kunt aannemen. God jezus. Dat wil dan nog niet zeggen dat het een tarief is waarvan je rond kunt komen zonder echtgenoot.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 10:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tuurlijk krijg je niet betaald voor eigen kinderen, wtf.
Lezen is voor veel mensen best moeilijk hoor.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 10:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja duh dat je dan niet aan de 16 euro komt, als je maar twee kinderen kunt aannemen. God jezus. Dat wil dan nog niet zeggen dat het een tarief is waarvan je rond kunt komen zonder echtgenoot.
Dat het veel werk is en tijd kost zal ik niet ontkennen. Maar het is geen baan.quote:
En vader zijn dan?quote:Op vrijdag 21 juni 2019 10:56 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Het lijkt me echt wel flink zwaar hoor, enorm vermoeiend. Volgens mij snak je aan het eind van de dag naar een volwassene. De hele dag achter zo'n kind aan hollen, opvoeden, spelletjes doen, het park in, schoonmaken, boodschappen doen met een kindquote:
Dat is geen baan hoor. Tenzij thuisblijfvader. Zeg. Hallo.quote:
Ja zeker. Maar dat is geen baan verder.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 10:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het lijkt me echt wel flink zwaar hoor, enorm vermoeiend. Volgens mij snak je aan het eind van de dag naar een volwassene. De hele dag achter zo'n kind aan hollen, opvoeden, spelletjes doen, het park in, schoonmaken, boodschappen doen met een kindkind wil niet eten, kind heeft een tantrum, kind wil bij je op schoot maffen terwijl de kots tegen de ramen zit, kind wil niet maffen en is de hele week niet te genieten.
En als ze thuis komen moeten ze een lijstje klusjes doen waar moeders echt niet aan toe kwamquote:Op vrijdag 21 juni 2019 10:59 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Die hebben een echte fulltime baan.
zo'n hekel aan mensen die dat zeggen 'nee papa past vanavond op'quote:Op vrijdag 21 juni 2019 10:59 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Vaders passen enkel af en toe op hun eigen kinderen. Dat is niks.
Allemaal van die 'trots'-berichtjes als papa eens met het kind naar het park gaatquote:Op vrijdag 21 juni 2019 10:59 schreef Allures het volgende:
[..]
misschien als ze eens een keer wat gaan uitvoeren
En als ze boodschappen doen moeten ze een lijst met pictogrammen waar je langer over doet dan zelf even gaan en vergeten ze nog de helftquote:Op vrijdag 21 juni 2019 11:00 schreef gcjoel het volgende:
[..]
En als ze thuis komen moeten ze een lijstje klusjes doen waar moeders echt niet aan toe kwam
Ja, als papa 60 uur per week van huis is om dat mormel te voeden mag hij wel een beetje waardering krijgen.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 11:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Allemaal van die 'trots'-berichtjes als papa eens met het kind naar het park gaatAls papa leuk met kind speelt enzo. Of als hij helpt in het huishouden door de vaatwasser uit te ruimen. Jezus.
Ja ditquote:Op vrijdag 21 juni 2019 11:00 schreef Allures het volgende:
[..]
zo'n hekel aan mensen die dat zeggen 'nee papa past vanavond op'
Hoezo past ie op?! Het is zijn eigen kind verdomme
En hij heeft een naam
jA mAaR hUiSmOeDeR zIjN iS OoK FuLlTiMequote:Op vrijdag 21 juni 2019 11:01 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ja, als papa 60 uur per week van huis is om dat mormel te voeden mag hij wel een beetje waardering krijgen.
quote:Op vrijdag 21 juni 2019 11:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
jA mAaR hUiSmOeDeR zIjN iS OoK FuLlTiMe
*zit om elf uur Dr Phil te kijken*
Als er ook avonden zijn dat mama oppast kan dat prima.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 11:00 schreef Allures het volgende:
[..]
En hij heeft een naam
Nee, want dan brengt hij niet genoeg tijd door met zijn kind is het een kutvader die zijn kroost verwaarloost.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 11:01 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ja, als papa 60 uur per week van huis is om dat mormel te voeden mag hij wel een beetje waardering krijgen.
Papa past op als mama naar de parenclub gaat.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 11:02 schreef Chia het volgende:
[..]
Als er ook avonden zijn dat mama oppast kan dat prima.
quote:Op vrijdag 21 juni 2019 11:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
jA mAaR hUiSmOeDeR zIjN iS OoK FuLlTiMe
*zit om elf uur Dr Phil te kijken*
Haha ja dat dus.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 11:00 schreef Allures het volgende:
[..]
En hij heeft een naam
Is het ook oppassen als het je eigen kind is? Hoort dat dan niet gewoon bij het takenpakket als ouder?quote:Op vrijdag 21 juni 2019 11:02 schreef Chia het volgende:
[..]
Je moet toch twee auto's voor de deur hebben en twee keer per jaar op vakantie willen.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 11:02 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nee, want dan brengt hij niet genoeg tijd door met zijn kind is het een kutvader die zijn kroost verwaarloost.
maar dat heet dan nooit zoquote:Op vrijdag 21 juni 2019 11:02 schreef Chia het volgende:
[..]
Neem je pillen eens, dit gaat niet goed zoquote:Op vrijdag 21 juni 2019 10:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het lijkt me echt wel flink zwaar hoor, enorm vermoeiend. Volgens mij snak je aan het eind van de dag naar een volwassene. De hele dag achter zo'n kind aan hollen, opvoeden, spelletjes doen, het park in, schoonmaken, boodschappen doen met een kindkind wil niet eten, kind heeft een tantrum, kind wil bij je op schoot maffen terwijl de kots tegen de ramen zit, kind wil niet maffen en is de hele week niet te genieten.
en dan in het weekend zeggen dat het zijn beurt is de kinderen te verzorgen want jij bent de hele week al de klos.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 11:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je moet toch twee auto's voor de deur hebben en twee keer per jaar op vakantie willen.
Je was okay.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 11:07 schreef Allures het volgende:
Man verwacht dat trouwens ook van mij met de hond besef ik me
Waat de fuck
Jezus, hoe heb je dat kunnen laten gebeuren?quote:Op vrijdag 21 juni 2019 11:07 schreef Allures het volgende:
Man verwacht dat trouwens ook van mij met de hond besef ik me
Waat de fuck
Mijn feminisme reikt niet verder dan: iedereen eigen keuze maken.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 11:08 schreef ElDinosaur het volgende:
Ik voel feministische trigger vibraties.
serieus die gebeurde gisteren!!!!quote:Op vrijdag 21 juni 2019 11:08 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Jezus, hoe heb je dat kunnen laten gebeuren?
Volgende keer zeg je dus: wat heb je geregeld voor fluffy?
Oh wauw. ik zou echt ruzie krijgen denk ik.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 11:09 schreef Allures het volgende:
[..]
serieus die gebeurde gisteren!!!!
Vandaag werk ik dus is hij altijd met de hond maar hij is al naar een festival dus hij was er magisch vanuit gegaan dat ik wel eerder zou stoppen of zo
Tot ik gisteren avond er zelf over begon van euhm nee natuurlijk niet. Hoe dan??!
quote:Op vrijdag 21 juni 2019 11:08 schreef ElDinosaur het volgende:
Gewoon de hoofdverantwoordelijkheid dragen voor de zorgtaken kun je best afwisselen voor avonden per week. Of oppassen dan het juiste woord is, tja.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 11:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Is het ook oppassen als het je eigen kind is? Hoort dat dan niet gewoon bij het takenpakket als ouder?
Ja best wel he?quote:Op vrijdag 21 juni 2019 11:08 schreef ElDinosaur het volgende:
Nou het kwartje viel vrij snel dat dar natuurlijk super onlogisch wasquote:Op vrijdag 21 juni 2019 11:10 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Oh wauw. ik zou echt ruzie krijgen denk ik.
nja als je het bedenkt is het wel handig het ook even te vragen .quote:Op vrijdag 21 juni 2019 11:12 schreef Allures het volgende:
[..]
Nou het kwartje viel vrij snel dat dar natuurlijk super onlogisch wasEn we hebben een vaste babysit en die kon gelukkig
Maar ik snap uberhaubt niet hoe je het bedenkt
ja dan kun je beter lesbisch worden hoor, als je dat soort vaardigheden wil in een relatiequote:Op vrijdag 21 juni 2019 11:13 schreef gcjoel het volgende:
[..]
nja als je het bedenkt is het wel handig het ook even te vragen .![]()
Wanneer?quote:Op vrijdag 21 juni 2019 11:17 schreef Allures het volgende:
[..]
ja dan kun je beter lesbisch worden hoor, als je dat soort vaardigheden wil in een relatie![]()
Speaking of, cocktails?
Ja, zoiets idd.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 11:09 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Mijn feminisme reikt niet verder dan: iedereen eigen keuze maken.
Als je huismoeder wilt zijn prima, maar het hoeft niet.
Ik heb alleen mega allergie voor die moeders die doen alsof het een baan is.
Dit is een teken dat de derde shift bij jou komt te liggen. Jij regelt automagisch alles.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 11:09 schreef Allures het volgende:
[..]
serieus die gebeurde gisteren!!!!
Vandaag werk ik dus is hij altijd met de hond maar hij is al naar een festival dus hij was er magisch vanuit gegaan dat ik wel eerder zou stoppen of zo
Tot ik gisteren avond er zelf over begon van euhm nee natuurlijk niet. Hoe dan??!
Gelukkig maar jaquote:Op vrijdag 21 juni 2019 11:19 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Gelukkig zijn wel zelf allemaal heel leuk!
wat is de derde shift?quote:Op vrijdag 21 juni 2019 11:19 schreef Chia het volgende:
[..]
Dit is een teken dat de derde shift bij jou komt te liggen. Jij regelt automagisch alles.
Ik niet hoor. Zegquote:Op vrijdag 21 juni 2019 11:19 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Gelukkig zijn wel zelf allemaal heel leuk!
quote:Op vrijdag 21 juni 2019 11:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ze gaan allemaal met de verkeerde personen om.
Ja sorry, druk leven enz.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 11:19 schreef Allures het volgende:
[..]
ja dat bedoel ik! Wanneer!! Maar jij moet weer de hort op
Misschien dat we hier in de regio gewoon wat moderner zijnquote:Op vrijdag 21 juni 2019 11:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ze gaan allemaal met de verkeerde personen om.
Misschien is die wel een beetje gek.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 11:23 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Je hebt nu een vriend dus er is toch iemand die je leuk vind. Leugens dus.
Nee joh.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 11:23 schreef rival het volgende:
[..]
Misschien dat we hier in de regio gewoon wat moderner zijn
Vanavond heb ik al iets. HA! Soms heb ik ook wat!quote:Op vrijdag 21 juni 2019 11:22 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja sorry, druk leven enz.![]()
Kom gewoon in de buurt wonen, dan kan ik supervaak.
Vanavond op het strand drankje doen bijvoorbeeld.
Godsammequote:Op vrijdag 21 juni 2019 11:24 schreef Allures het volgende:
[..]
Vanavond heb ik al iets. HA! Soms heb ik ook wat!
Voor de hond zorgen![]()
Nee grapje
In mans hoofd blijkbaar wel.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 11:20 schreef Allures het volgende:
[..]
wat is de derde shift?
Ik regel niks hoor. Ik zeg 'Ga eens snel regelen koekert'
Nijmegen.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 11:24 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Godsamme
Nja ik moet eigenlijk naar Nijmegen rijden dus heb ook wat.
Moet je hier volgende week zijn, 38 graden begreep ik.quote:
Owja daarom doe ik wel het meeste maar mijn man is daarin geestelijk beperktquote:Op vrijdag 21 juni 2019 11:26 schreef Chia het volgende:
[..]
In mans hoofd blijkbaar wel.
Derde shift is het overzicht houden en daardoor alle regeldingen oppakken. Eerste shift is werk en de tweede shift is de uitvoering van huishouden en zorg voor huisdieren/kinderen.
Je kan in principe de eerste en tweede shift gelijkwaardig verdeeld hebben, maar vervolgens regelt degene bij wie de derde shift is dat er met de kinderen naar de tandarts wordt gegaan (kan ook door de ander, want uitvoerend) en maakt bijvoorbeeld lijstjes voor de uitvoering van het huishouden ('Cadeau kopen voor verjaardag X a.s. weekend').
Heb ik op Viva geleerd.
ja dan ben ik blij dat ik hier weer ben, waarschijnlijk rond de 30 dan. Net even beter,quote:Op vrijdag 21 juni 2019 11:28 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Moet je hier volgende week zijn, 38 graden begreep ik.
Jaloers.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 11:32 schreef gcjoel het volgende:
[..]
ja dan ben ik blij dat ik hier weer ben, waarschijnlijk rond de 30 dan. Net even beter,
Uiteraard. Maar wat zijn ze leukquote:Op vrijdag 21 juni 2019 11:31 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat wordt een drama, let maar op.
Ik vind het ook mooi hoor.
Lekker met 37 graden op Rock Werchter zitten!quote:Op vrijdag 21 juni 2019 11:28 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Moet je hier volgende week zijn, 38 graden begreep ik.
Oeh zo even kijkenquote:Op vrijdag 21 juni 2019 11:38 schreef Allures het volgende:
Jongens wat is Taytay weer een heldin he
En zoveel van mijn lievelings in de clip
Gek beestquote:Op vrijdag 21 juni 2019 11:42 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Vindt het leuk om op sprintsnelheid koprollen te maken op het strand.
Jeetje wat een gekloot man, sterktequote:Op vrijdag 21 juni 2019 12:57 schreef DrMarten het volgende:
Zo, tandarts weer overleefd. Over 4 weken renovatie van de laatste kies, maar dat is alleen maar boren en vullen.
Daarna nadenken over kronen en implantaat
Al met al valt het nog mee. Zou aan 3 kiezen wortelkanaalbehandelingen nodig hebben. 1 bleek niet nodig en 1 bleek niet te redden dus die is eruit getrokken. Het wordt alleen allemaal nogal prijzigquote:
Weer weinig zichtbaar.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 11:38 schreef Allures het volgende:
Jongens wat is Taytay weer een heldin he
En zoveel van mijn lievelings in de clip
Hahahahahaquote:Op vrijdag 21 juni 2019 13:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Weer weinig zichtbaar.
Zonde, ze heeft zo'n goed lichaam.
De doos open maken.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 13:18 schreef CherryLips het volgende:
M'n pc is er en ik weet niet waar ik moet beginnen.
Ik hou van bil, en daar doet taytay niet aan.quote:
Wat een vergelijkingquote:Op vrijdag 21 juni 2019 13:36 schreef Chia het volgende:
[..]
Suzanne Schulting vind ik niet chubby hoor.
Goede bips.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 13:36 schreef Chia het volgende:
[..]
Suzanne Schulting vind ik niet chubby hoor.
Niet dan? Of kan jij ook zo'n hete stringstrandfoto producen?quote:
Dat doe je toch expres? Zo'n hilarische vaut? Want daar hapt men altijd lekker op.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 13:44 schreef MCH het volgende:
[..]
Niet dan? Of kan jij ook zo'n hete stringstrandfoto producen?
Gniffelend achter z'n computer met de broek op de enkels.quote:Op vrijdag 21 juni 2019 13:45 schreef Chia het volgende:
[..]
Dat doe je toch expres? Zo'n hilarische vaut? Want daar hapt men altijd lekker op.
Ik zit op kantoorquote:Op vrijdag 21 juni 2019 13:46 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Gniffelend achter z'n computer met de broek op de enkels.
quote:Op vrijdag 21 juni 2019 13:48 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Kijken je begeleiders vast niet gek van op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |