Maar wat doe je dan met die info?quote:Op vrijdag 21 juni 2019 23:05 schreef Stippelrientje het volgende:
Eleska: tijd kan heel handig zijn. Er zit verschil in samenstelling in van bijvoorbeeld de ochtend en middag en de avond na bijv 21h.
De dag gekolfde overdag geven. De avond in de avond geven.quote:Op zaterdag 22 juni 2019 08:27 schreef Elleska het volgende:
[..]
Maar wat doe je dan met die info?
De samenstelling is elke dag anders, daar kan je toch onmogelijk rekening mee gaan houden?
Dat van maandag krijgt prul dinsdag, dat van dinsdag donderdag en dat van donderdag dan weer maandag. Denk dat ik dat laatste maar in de vriezer gooi voor de zekerheid. Txs!quote:Op zaterdag 22 juni 2019 20:29 schreef Lemijn het volgende:
Ik geloof dat ik, als het erg warm was, ik de koelelementen wel eens in de vriezer legde op mijn werk. Ik hield me eraan vast dat het 24 uur goed blijft op kamertemperatuur dus dat het wel los zou lopen. En ik vertrouwde ook steeds meer erop dat Jacob wel zou weigeren als het niet goed meer was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder hoop geen leven.
quote:Op zondag 23 juni 2019 11:43 schreef Sisu het volgende:
Joeh! Ik ga me niet druk maken om ochtend-, middag- en avondmelk hoor. Alsof er geen 1001 andere zaken zijn waar je je al druk om maakt. Pick your battles enzo.
Ik geniet zo van het voeden. Gisteren naar een verjaardag geweest en steeds even terug getrokken als hij dorst had. Ging perfect. Hij is zo zen. Zo lief.
Hij lijkt ook zo veel meer in de wereld nu. Kijkt dapper om zich heen. Reageert op geluid. Echt. Mijn mooie kleine baby![]()
De borstvoeding gaat nu echt goed. Merk wel dat ik snachts nu veel melk heb. Twijfel of ik ga kolven snachts. Wakker ben ik toch wel en zo leg ik toch makkelijk een voorraadje aan.. what to do?Ik heb sinds drie dagen een Lansinoh siliconen handkolf. Die zuig je vacuüm aan de borst waar niet uit gedronken wordt, en vangt de lekkende melk op. Zo vang ik af en toe (gebruik hem niet elke voeding) 30 cc op zonder extra moeite. Vind het ideaal!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A balanced diet is a cookie in each hand
Ik voel je pijn! Vloeibaar goud. Veel te kostbaar om weggegooid te worden.quote:Op maandag 24 juni 2019 18:31 schreef Tink89 het volgende:
Aah sisuik heb geen tips voor 's nachts, prul drinkt nog steeds 2-3 keer, dus geen melk over
![]()
M'n schoonmoeder heeft vandaag ruim een voeding aan melk weggegoten, omdat prul het volgens haar niet wilde. Ik moest er een beetje om huilen...
Hoelang was je beneden? Als dat meer dan een paar uur was: heb je toen gekolfd? (Dat lukt over het algemeen prima met tepels die pijn doen van het aanleggen, is een andere soort belasting.) Het komt namelijk op mij over alsof hij je productie wilde opkrikken.quote:Op donderdag 27 juni 2019 02:21 schreef douche-eendje het volgende:
Vorige nacht heb ik beneden doorgebracht want Bas kwam ieder half uur en m'n tepels hadden het niet meer.
Momenteel drinkt hij beide borsten volledig leeg op een voeding, dus er is niet eens een druppeltje melk over voor mijn tepels om de boel te verzachten.
Ik heb niet gekolfd, ik heb hem het werk laten doenquote:Op donderdag 27 juni 2019 08:49 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Hoelang was je beneden? Als dat meer dan een paar uur was: heb je toen gekolfd? (Dat lukt over het algemeen prima met tepels die pijn doen van het aanleggen, is een andere soort belasting.) Het komt namelijk op mij over alsof hij je productie wilde opkrikken.
Ah mooi zo, dan las ik het verkeerd. Ik dacht dat je de baby boven had gelaten om even van dat frequente aanhappen af te komen.quote:Op donderdag 27 juni 2019 08:59 schreef douche-eendje het volgende:
Ik heb niet gekolfd, ik heb hem het werk laten doen. Het gefeest begon rond een uur of 11, ben rond middernacht naar beneden gegaan en het heeft denk ik tot een uur of 3 geduurd. Ik lag op de bank, had de box naast de bank gezet en hij lag of in de box, of op mij te slapen.
Nee de baby woont aan m'n tepels momenteel. Leuk dat hij het vind johquote:Op donderdag 27 juni 2019 09:08 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Ah mooi zo, dan las ik het verkeerd. Ik dacht dat je de baby boven had gelaten om even van dat frequente aanhappen af te komen.
Wat fijn voor jequote:Op vrijdag 28 juni 2019 12:52 schreef Mariposas het volgende:
De baby is vandaag 10 weken oud. En eindelijk heb ik hem volledig aan de borst zonder iets te willen kapot te slaan van de pijn.(Slechts aan 1 kant moet ik wel even de eerste 30 seconden tanden op elkaar bijten.)
Vorige week weer eens met een tepelhoedje geprobeerd en dat ging goed. En inmiddels drinkt hij ook effectief, dus het kolven kan ik nu achterwege laten. Hoewel ik tepelhoedjes vervloek, biedt het nu echt de uitkomst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |