doe maar wit, liever wit. Lekkerder dan bruinquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
De post daarvoor in VBL:quote:
Eigenlijk al meer dan een maand niet aanwezig in VBL.quote:
Al ruim een week niet aanwezig in VBL.quote:Op woensdag 15 april 2020 18:35 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Die hoeft hij niet te lenen, hij heeft nog een voorraadje Rituals.
post daarvoor:quote:
Amper actief.quote:Op zaterdag 18 april 2020 17:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dit, maar zonder tomaat, want dat vind ik ranzig.
Amper actiefquote:Op zondag 19 april 2020 17:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het beste maat![]()
Aan het einde van de tunnel schijnt licht, of zo
Is dat relevant voor het subforum? Er worden toch nog genoeg posts geplaatst?quote:
Nou ja, in de sc maar verder ligt het toch een beetje stil allemaal, valt er ook weinig te modden helaasquote:Op woensdag 22 april 2020 10:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Is dat relevant voor het subforum? Er worden toch nog genoeg posts geplaatst?
Anders kan je net zo goed de boel sluiten.
Er speelt nog genoeg. Ook na gisteren.quote:Op woensdag 22 april 2020 10:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou ja, in de sc maar verder ligt het toch een beetje stil allemaal, valt er ook weinig te modden helaas
Verder jammer dat je klummie vergeten bent.
Mwa minder dan normaal.quote:Op woensdag 22 april 2020 10:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Er speelt nog genoeg. Ook na gisteren.
Ja wel mee eens.quote:Op woensdag 22 april 2020 10:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Van een mod mag je meer verwachten dan alleen wat notes zetten (als ze dat al doen). Van hen mag je ook wel wat topics verwachten en een meer aanjagende rol. Niet mee eens?
Oei, ik heb al 4 dagen niks in de SC gepostquote:Op woensdag 22 april 2020 10:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Hebben we eigenlijk nog actieve mods in VBL?
@:skysherrif - laatste post in VBL:
[..]
De post daarvoor in VBL:
[..]
Eigenlijk al meer dan een maand niet aanwezig in VBL.
@:donraja - laatste post:
[..]
Al ruim een week niet aanwezig in VBL.
@:drizzt_dourden - laatste post:
[..]
post daarvoor:
[..]
Amper actief.
@:onlogisch - laatste post:
[..]
Amper actief
Waar zijn jullie?![]()
Of moet @:ggmm hier alles alleen doen?
Nouja, je bent amper actief. Maar inderdaad actiever dan don en skysherrif. Goedzo. 4 mods op een subforum en samen in de laatste 3 dagen 0 posts geproduceerd. En dat terwijl er veel te bespreken is. Ook na gisterenavond, waar bekend werd dat de competitie niet meer wordt uitgespeeld.quote:Op woensdag 22 april 2020 11:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Oei, ik heb al 4 dagen niks in de SC gepost
Hij staat tegenwoordig al vaker voor 12 uur op. Niet te veel ineens verwachtenquote:Op woensdag 22 april 2020 11:44 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nouja, je bent amper actief. Maar inderdaad actiever dan don en skysherrif. Goedzo. 4 mods op een subforum en samen in de laatste 3 dagen 0 posts geproduceerd. En dat terwijl er veel te bespreken is. Ook na gisterenavond, waar bekend werd dat de competitie niet meer wordt uitgespeeld.
En verder zie ook mijn laatste post. Het gaat er niet alleen om dat je hier kunt spelen met de knopjes, maar je zou het forum ook aan moeten jagen. Waarom doen jullie dat niet? Boeit het je niet meer?
In FB is vast ruimte voor een parodietopicquote:Op woensdag 22 april 2020 10:37 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Terechte vragen van Lenny.
VBL is op dit moment een parodie op een subforum. Helaas zijn er al drie parodie topics.
VBL wel hoor, en dat de competitie niet verder zou gaan zat er al een tijdje aan te komen, het is nu wachten op welk scenario we gaan krijgen.quote:Op woensdag 22 april 2020 11:44 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nouja, je bent amper actief. Maar inderdaad actiever dan don en skysherrif. Goedzo. 4 mods op een subforum en samen in de laatste 3 dagen 0 posts geproduceerd. En dat terwijl er veel te bespreken is. Ook na gisterenavond, waar bekend werd dat de competitie niet meer wordt uitgespeeld.
En verder zie ook mijn laatste post. Het gaat er niet alleen om dat je hier kunt spelen met de knopjes, maar je zou het forum ook aan moeten jagen. Waarom doen jullie dat niet? Boeit het je niet meer?
Gelukkig hebben we @GGMM nogquote:Op woensdag 22 april 2020 11:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
VBL wel hoor, en dat de competitie niet verder zou gaan zat er al een tijdje aan te komen, het is nu wachten op welk scenario we gaan krijgen.
Verder steek ik nu veel tijd in Sims 4, en ik post altijd een stuk minder wanneer ik me op een game werp, is wel vaker gebeurd, zoals met WoW, Euro Truck Sim, Cities Skylines, etc. Dus wees maar niet bang, ome Drizzt is er nog
Onlogod zit hardcore te WoWen, dus die is net als ik ook minder aanwezig, komt omdat er niet gevoetbald wordt, dan heb je als VBL mod sowieso minder te doen. Sky en Ron zijn sowieso amper aanwezig, maar dat wisten we al langer dan vandaag.
VBL / Oplossing voor Feyenoord en FC Utrecht: Speel gewoon die bekerfinalequote:Op vrijdag 24 april 2020 20:23 schreef RensAjacied het volgende:
VBL / Hoe gaat de amateuristische KNVB het vanaf 1 september invullen?
Dit kan prima in Centraal Corona Voetbal topic. Onnodig dus.
Posts worden verwijderd maar er wordt niet inhoudelijk gereageerd op jullie.quote:Op zaterdag 25 april 2020 13:44 schreef Caland het volgende:
Raar dat mijn goedbedoelde suggesties hier zomaar verdwijnen
I thought this was the feedbacktopic
Eens.quote:Op zaterdag 25 april 2020 14:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat @:ggmm ingrijpt
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |