abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_192786318
Er is geen reden om die finale niet te spelen, beide clubs willen graag spelen. Waarom doen we dit niet gewoon als nieuwe seizoensopener?
pi_192786405
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2020 19:31 schreef Generationalpha het volgende:
Er is geen reden om die finale niet te spelen, beide clubs willen graag spelen. Waarom doen we dit niet gewoon als nieuwe seizoensopener?
En de winnaar krijgt dan een EL voorronde ticket voor 2021/2022?
pi_192786408
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 april 2020 19:35 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Nee. :) Het gaat om een prijs, leuk openingspotje.
  vrijdag 24 april 2020 @ 19:36:56 #4
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_192786444
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 april 2020 19:35 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Dat hele ticket is toch bijzaak voor deze clubs? Dit is een prijs(je).
pi_192786455
De discussie gaat vooral om het ticket.
pi_192786491
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2020 19:35 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Ik vind het een leuk idee. Beter dan die gare JC schaal
pi_192786513
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
  vrijdag 24 april 2020 @ 23:07:42 #8
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_192790752
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2020 19:40 schreef El-Stinho het volgende:
@:gurneyisbestoke
Ik vind het niet leuk dat je mij een tag geeft in topics van GenerationAlpha
Met pijn en moeite derde
pi_192790949
Het betaald voetbal is beëindigd voor dit seizoen. Dus niks meer. Geen kampioen, geen degradatie, geen promotie. Dus ook geen bekerfinale.

Resteert de stand van nu m.b.t. Europees voetbal (omdat de Uefa namen wil zien).

Mij lijkt dat geen enkele juridische procedure dit kan veranderen zonder dat daar mogelijk weer een nieuwe procedure tegenover komt.

Deal with it en get on with it.

Daarbij, geen enkel belang van welke voetbalclub dan ook en waar ook ter wereld zal altijd in het totale NIETS vallen wanneer Liverpool dit seizoen geen kampioen wordt of zo wordt verklaard.

Perspectief mensen, perspectief.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_192791022
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2020 23:18 schreef Montagui het volgende:
Het betaald voetbal is beëindigd voor dit seizoen. Dus niks meer. Geen kampioen, geen degradatie, geen promotie. Dus ook geen bekerfinale.

Resteert de stand van nu m.b.t. Europees voetbal (omdat de Uefa namen wil zien).

Mij lijkt dat geen enkele juridische procedure dit kan veranderen zonder dat daar mogelijk weer een nieuwe procedure tegenover komt.

Daarbij, geen enkel belang van welke voetbalclub dan ook en waar ook ter wereld zal altijd in het totale NIETS vallen wanneer Liverpool dit seizoen geen kampioen wordt of zo wordt verklaard.

Mijn perspectief leert me dat Liverpool me geen fuck interesseert en al deed het me wel iets, hun belang voor mij alsnog in het niets zou vallen ten aanzien van het belang van Nederlandse clubs.
pi_192791463
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 april 2020 23:22 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]

Mijn perspectief leert me dat Liverpool me geen fuck interesseert en al deed het me wel iets, hun belang voor mij alsnog in het niets zou vallen ten aanzien van het belang van Nederlandse clubs.
Jou perspectief is FC Utrecht of SC Cambuur of zo?

Die komen nog niet op 10% in de buurt van wat Liverpool aangaat.

Perspectief mensen, perspectief.....of je leeft in je eigen bubbeltje en de rest van de wereld kan je geen ene asociale f^ck schelen, kan ook. Even goeie vrienden.
pi_192791533
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2020 23:44 schreef Montagui het volgende:

[..]

Jou perspectief is FC Utrecht of SC Cambuur of zo?

Die komen nog niet op 10% in de buurt van wat Liverpool aangaat.

Perspectief mensen, perspectief.....of je leeft in je eigen bubbeltje en de rest van de wereld kan je geen ene asociale f^ck schelen, kan ook. Even goeie vrienden.
De ironie is zowel tenenkrommend als buikpijnopwekkend.
Voor mij komen ze per definitie dichter in de buurt, daar ik niet woonachtig ben in de UK en ik al helemaal een broertje dood heb aan de geldstromen binnen het betaald voetbal.

Hoe jij het verder kan rijmen dat het niet bestempelen van Liverpool als grootste belanghebbende door mij, gelijk staat aan het leven in een bubbel als asociaal en wereldvreemd persoon, is mij volstrekt onduidelijk.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 24-04-2020 23:51:13 ]
pi_192791584
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 april 2020 23:48 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]

De ironie is zowel tenenkrommend als buikpijnopwekkend ironisch.
Voor mij komen ze per definitie dichter in de buurt, daar ik niet woonachtig ben in de UK en ik al helemaal een broertje dood heb aan de geldstromen binnen het betaald voetbal.

Hoe jij het verder kan rijmen dat het niet bestempelen van Liverpool als grootste belanghebbende door mij, met het leven in een bubbel als asociaal en wereldvreemd persoon, is mij volstrekt onduidelijk.
Voor mij hoef jij Liverpool totaal niet belangrijk te vinden hoor. Plaats alleen hun situatie in perspectief met huilende FC Utrechters en SC Cambuurders.
pi_192791607
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2020 23:51 schreef Montagui het volgende:

[..]

Voor mij hoef jij Liverpool totaal niet belangrijk te vinden hoor. Plaats alleen hun situatie in perspectief met huilende FC Utrechters en SC Cambuurders.
Mijn punt is dat jouw perspectief, gemakshalve even aangenomen, totaal niet in lijn ligt met het mijne.
pi_192791648
Dit besluit deed me wel heel erg denken aan het referendum. Daar was destijds ook het nodige over gezegd.
pi_192791676
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 april 2020 23:53 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]

Mijn punt is dat jouw perspectief, gemakshalve even aangenomen, totaal niet in lijn ligt met het mijne.
Jij redeneert subjectief, terwijl ik iets objectiefs probeer te berde te brengen. Maar goed, ook daar kan je weer subjectief op reageren.
pi_192791736
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2020 23:58 schreef Montagui het volgende:

[..]

Jij redeneert subjectief, terwijl ik iets objectiefs probeer te berde te brengen. Maar goed, ook daar kan je weer subjectief op reageren.
Als we zelf definities gaan verzinnen is het einde helemaal zoek, denk je zelf ook niet?
pi_192791759
quote:
7s.gif Op zaterdag 25 april 2020 00:03 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]

Als we zelf definities gaan verzinnen is het einde helemaal zoek, denk je zelf ook niet?
Ok, ticket.

Wat is jouw mening? Bekerfinale of Willem II?
pi_192791831
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2020 00:04 schreef Montagui het volgende:

[..]

Ok, ticket.

Wat is jouw mening? Bekerfinale of Willem II?
Lijkt mij het meest wenselijk in die volgorde inderdaad. Finale spelen tenzij echt onmogelijk, dan is de huidige stand gewoon de eerlijkste oplossing. Als domstedeling weet ik als geen ander dat de eerlijke oplossing niet perse gelijk staat aan de voor mij meest gunstige.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-04-2020 00:09:40 ]
pi_192791867
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2020 19:35 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Dat is de JC Schaal al, Hans.
pi_192791946
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 april 2020 00:09 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]

Lijkt mij het meest wenselijk in die volgorde inderdaad. Finale spelen tenzij echt onmogelijk, dan is de huidige stand gewoon de eerlijkste oplossing. Als domstedeling weet ik als geen ander dat de eerlijke oplossing niet perse gelijk staat aan de voor mij meest gunstige.
Zie mijn eerste post. De competitie is beëindigd, dus ook geen bekerfinale.

Geen wedstrijden meer.

De eerlijkste oplossing is dus geen bekerfinale.

Wil je wel een bekerfinale spelen dan zullen andere clubs ook hun/een finale willen spelen. WEL de bekerfinale afronden maar niet het kampioenschap? promotie/degradatie? Europa voetbal?

Helaas.
pi_192791975
Het zou wel een stuk logischer zijn dat FC Utrecht Europees speelt dan fucking Willem II
Que fácil fue tocar el cielo la primera vez
Cuando los besos fueron el motor de arranque
Que encendió la luz que hoy se desaparece
pi_192791995
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2020 00:16 schreef Montagui het volgende:

[..]

Zie mijn eerste post. De competitie is beëindigd, dus ook geen bekerfinale.

Geen wedstrijden meer.

De eerlijkste oplossing is dus geen bekerfinale.

Wil je wel een bekerfinale spelen dan zullen andere clubs ook hun/een finale willen spelen. WEL de bekerfinale afronden maar niet het kampioenschap? promotie/degradatie? Europa voetbal?

Helaas.
Zonder publiek de nog resterende wedstrijden afwerken is mijn inziens ook gewoon een prima oplossing, maar ik heb inderdaad niet de wijsheid in pacht noch de zeggenschap, de huidige beslissing om te zetten.
pi_192792039
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 april 2020 00:20 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]

Zonder publiek de nog resterende wedstrijden afwerken is mijn inziens ook gewoon een prima oplossing, maar ik heb inderdaad niet de wijsheid in pacht noch de zeggenschap, de huidige beslissing om te zetten.
OK, dat is een alternatief idee t.o.v. de huidige beslissing en ik ben het daar mee eens. Tenzij dat corona technisch niet mogelijk is/blijkt te zijn. Dan houdt die optie ook op.
  zaterdag 25 april 2020 @ 02:34:30 #25
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_192793588
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2020 23:18 schreef Montagui het volgende:

Dit is echt alsof je tegen iemand zegt die zijn been breekt dat ie niet zo moet janken omdat ie ook kanker had kunnen hebben, mijn god :')
Met pijn en moeite derde
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')