niks anquote:Op maandag 17 juni 2019 23:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]Hoe bevalt het zonder blauwe jas? Niets terug hoeven lezen.
Tering kutklootzak.quote:
Ik las kuttenkletserquote:Op maandag 17 juni 2019 23:41 schreef tonja het volgende: [..] Een dijenkletser heb ik weleens getekend, evenals een babbelkous. Een babbelkous is dan eigenlijk een beklede kuitenkletser zeg maar.
![]()
Ja NANDOLEAKS op Spotify had ik aanstaanquote:
Het is therapie voor Eend om hem een bloedsnelle user te makenquote:Op maandag 17 juni 2019 23:48 schreef Petzi het volgende:
[..]
Wat maakt dat uit, zo'n TT Over een kwartier weer een andere
hè gatverdamme tonquote:Op maandag 17 juni 2019 23:49 schreef tonja het volgende:
[..]
Jammer dat dat woord niet bestaat, zou een makkie zijn om te tekenen
quote:Op maandag 17 juni 2019 23:46 schreef markdeajaxfan het volgende:
Waar feliciteren we @:mario390 mee ?
Flikker toch een eind op tering klootzak.quote:Op maandag 17 juni 2019 23:49 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Het is therapie voor Eend om hem een bloedsnelle user te maken
Wat is er zo erg aan een getekende kut met een tekstballonnetje erboven met 'bla bla bla bla' er in?quote:
Nou weer een stem minder voor de award geloof ikquote:Op maandag 17 juni 2019 23:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Flikker toch een eind op tering klootzak.
Geslaagde operatie vaderquote:Op maandag 17 juni 2019 23:46 schreef markdeajaxfan het volgende:
Waar feliciteren we @:mario390 mee ?
Oh goeie die moet ik ook volgen. Maar deze is wel saaai man jezusquote:Op maandag 17 juni 2019 23:49 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja NANDOLEAKS op Spotify had ik aanstaanik moest ff snel wat
Ik was ook al bezig maar was niet snel genoeg.quote:Op maandag 17 juni 2019 23:49 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Het is therapie voor Eend om hem een bloedsnelle user te maken
Staan wel leukere op ookquote:Op maandag 17 juni 2019 23:52 schreef TillyB het volgende:
[..]
Oh goeie die moet ik ook volgen. Maar deze is wel saaai man jezusikbenflieftopkwab
Thanksquote:Op maandag 17 juni 2019 23:50 schreef Recce het volgende:
[..]
A dirty mind is a joy forever. Veel plezier ermee.
quote:Op maandag 17 juni 2019 23:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik was ook al bezig maar was niet snel genoeg.
Zeg het ‘m!!!quote:Op maandag 17 juni 2019 23:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Flikker toch een eind op tering klootzak.
Jij krijgt de Kapitein Haak-award,quote:Op maandag 17 juni 2019 23:52 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou weer een stem minder voor de award geloof ik
nou nietsquote:Op maandag 17 juni 2019 23:51 schreef tonja het volgende:
[..]
Wat is er zo erg aan een getekende kut met een tekstballonnetje erboven met 'bla bla bla bla' er in?
Voor mij sowieso een verloren zaakquote:Op maandag 17 juni 2019 23:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik was ook al bezig maar was niet snel genoeg.
Hopelijk wordt-ie niet zo snel dat hij al tijdens het sollicitatiegesprek z'n ontslag indient.quote:Op maandag 17 juni 2019 23:53 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Ooit gaat hij onze hulp waarderen, dat is altijd lastig in therapie
quote:Op maandag 17 juni 2019 23:54 schreef Recce het volgende:
[..]
Hopelijk wordt-ie niet zo snel dat hij al tijdens het sollicitatiegesprek z'n ontslag indient.
nah, gewoonquote:Op maandag 17 juni 2019 23:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wat dan wel? De TR's? Het overleg in de speciale moderatorkantine?
"Welkom bij ons bedrijf."quote:Op maandag 17 juni 2019 23:54 schreef Recce het volgende:
[..]
Hopelijk wordt-ie niet zo snel dat hij al tijdens het sollicitatiegesprek z'n ontslag indient.
Even verwerken in een bloedige treinaanrijding met veel Haastrechtse gewondenquote:Op maandag 17 juni 2019 23:55 schreef Ghostbuster het volgende:
En hij leert ook omgaan met tegenslagen
quote:Op maandag 17 juni 2019 23:54 schreef Recce het volgende:
[..]
Binnenkort lekker de oceaan over in een kleine cabine.quote:(CNN) — Aircraft manufacturer Airbus has unveiled designs for the A321XLR -- an aircraft it claims will be the world's "longest range single-aisle airliner."
Ik zal niet doorvragenquote:Op maandag 17 juni 2019 23:53 schreef sacha het volgende:
[..]
nou niets![]()
ik had een ander beeld voor ogen
Ik moest even schakelen op Haastrecht daar woon ik jaquote:Op maandag 17 juni 2019 23:57 schreef TillyB het volgende:
[..]
Even verwerken in een bloedige treinaanrijding met veel Haastrechtse gewonden
Man manquote:Op maandag 17 juni 2019 23:58 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik moest even schakelen op Haastrecht daar woon ik ja
Of: "Dank! Waar is de uitgang?"quote:Op maandag 17 juni 2019 23:56 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
"Welkom bij ons bedrijf."
"Ik heb het erg naar m'n zin gehad."
Waar is-ie geweest? Beetje gaan shoppen in Haastrecht?quote:Op maandag 17 juni 2019 23:59 schreef Ghostbuster het volgende:
Morrison is helemaal op hol, hele dag weggeweest zowat dan krijg je dat
Nee ikquote:Op dinsdag 18 juni 2019 00:00 schreef Recce het volgende:
[..]
Waar is-ie geweest? Beetje gaan shoppen in Haastrecht?
Ik had ooit eens een gesprek op een kantoor dat een soort kantoortuin was rond een centrale ruimte waar de trappen en lift waren. Toen ik afscheid genomen had, kon ik de uitgang niet direct vinden want had bij het binnenkomen niet zo goed opgelet. Na het afscheid kwam ik dus een paar minuten later weer vanaf de andere kant voorbijquote:
quote:Op dinsdag 18 juni 2019 00:02 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik had ooit eens een gesprek op een kantoor dat een soort kantoortuin was rond een centrale ruimte waar de trappen en lift waren. Toen ik afscheid genomen had, kon ik de uitgang niet direct vinden want had bij het binnenkomen niet zo goed opgelet. Na het afscheid kwam ik dus een paar minuten later weer vanaf de andere kant voorbij
Kan je geen uto of vlogreeks voor ‘m aanzetten als je de deur uitgaatquote:Op maandag 17 juni 2019 23:59 schreef Ghostbuster het volgende:
Morrison is helemaal op hol, hele dag weggeweest zowat dan krijg je dat
Wat zei je? Zullen we het nog een keertje overdoen?quote:Op dinsdag 18 juni 2019 00:02 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik had ooit eens een gesprek op een kantoor dat een soort kantoortuin was rond een centrale ruimte waar de trappen en lift waren. Toen ik afscheid genomen had, kon ik de uitgang niet direct vinden want had bij het binnenkomen niet zo goed opgelet. Na het afscheid kwam ik dus een paar minuten later weer vanaf de andere kant voorbij
quote:Op dinsdag 18 juni 2019 00:03 schreef TillyB het volgende:
[..]
Kan je geen uto of vlogreeks voor ‘m aanzetten als je de deur uitgaat
quote:Op dinsdag 18 juni 2019 00:02 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Heel lullig gezwaaid en doorgelopenquote:Op dinsdag 18 juni 2019 00:04 schreef Petzi het volgende:
[..]
Wat zei je? Zullen we het nog een keertje overdoen?
Dat zou mij zo ook kunnen overkomen.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 00:02 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
nee, daar werd ik altijd agressief vanquote:Op dinsdag 18 juni 2019 00:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Kunnen we je helpen door te knielen en je de Grote Blauwe Leider te noemen?
Eigenlijk gewoon een leeg buro pakkenquote:Op dinsdag 18 juni 2019 00:05 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Heel lullig gezwaaid en doorgelopen
Daar heeft Prisha helemaal niets over gezegd.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 00:05 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee met mijn favoriete tuin dwerg
Al kreeg ik het voor niks, met die Oranje mongolenquote:Op dinsdag 18 juni 2019 00:07 schreef chufi het volgende:
Dagje uit naar de F1 in Zandvoort wordt niet geodkoop....
https://www.nu.nl/formule(...)gkaart-140-euro.html
Mooiquote:Op dinsdag 18 juni 2019 00:06 schreef Ghostbuster het volgende:
En ze hadden mijn favoriete zomerplant de Portulaca carnaval
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 18 juni 2019 00:07 schreef Recce het volgende:
[..]
Daar heeft Prisha helemaal niets over gezegd.
zijn da naakte vrouwen ook?quote:Op dinsdag 18 juni 2019 00:07 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Al kreeg ik het voor niks, met die Oranje mongolen
De fietsenstalling zal ook wel duur zijn.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 00:07 schreef chufi het volgende:
Dagje uit naar de F1 in Zandvoort wordt niet geodkoop....
https://www.nu.nl/formule(...)gkaart-140-euro.html
Die gebruikt toch niemand?quote:Op dinsdag 18 juni 2019 00:11 schreef Ghostbuster het volgende:
Ook superhandig dat er geen 100 euro biljetten in die geldmachines meer zitten NOT
Nee maar als je 1500 euro moet pinnen krijg je een hoop 50iesquote:
Heb je een hele tuin gekocht vandaag?quote:Op dinsdag 18 juni 2019 00:13 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee maar als je 1500 euro moet pinnen krijg je een hoop 50ies
De datum is nog niet eens bekend en je had je nu al moeten registreren. Je mag de kaarten niet doorverkopen.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 00:10 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De fietsenstalling zal ook wel duur zijn.
Nee nieuwe CV ketel krijgt ze morgen, en ze zweert bij cashquote:Op dinsdag 18 juni 2019 00:13 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Heb je een hele tuin gekocht vandaag?
Z'n moeder heeft een CV bij één of andere zwarte beunhaas gekocht.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 00:13 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Heb je een hele tuin gekocht vandaag?
Ja die heb ik geregeldquote:Op dinsdag 18 juni 2019 00:15 schreef Recce het volgende:
[..]
Z'n moeder heeft een CV bij één of andere zwarte beunhaas gekocht.
Sowieso een drama. Mooi hoor, historisch en alles maar het is een rampzalige keuze.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 00:14 schreef Recce het volgende:
[..]
De datum is nog niet eens bekend en je had je nu al moeten registreren. Je mag de kaarten niet doorverkopen.
Is Scrut vast zijn vaderquote:Op dinsdag 18 juni 2019 00:15 schreef Recce het volgende:
[..]
Z'n moeder heeft een CV bij één of andere zwarte beunhaas gekocht.
Ik hou ook wel van cashquote:Op dinsdag 18 juni 2019 00:14 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee nieuwe CV ketel krijgt ze morgen, en ze zweert bij cashlekker veilig ook maar goed
ben ik te laat? mooi zoquote:Op dinsdag 18 juni 2019 00:14 schreef Recce het volgende:
[..]
De datum is nog niet eens bekend en je had je nu al moeten registreren. Je mag de kaarten niet doorverkopen.
Ze hadden de GP ook op de Afsluitdijk kunnen houden. Dan had Ferrari wel een kans gemaakt.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 00:15 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Sowieso een drama. Mooi hoor, historisch en alles maar het is een rampzalige keuze.
Ik ook, maar sommige mensen willen alles contant nog. Iets met leeftijd waarschijnlijk. Roept wel een vraagje op, maar die laat ik maar zitten.quote:
Over GUAP gesproken rijke tattaquote:Op dinsdag 18 juni 2019 00:13 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee maar als je 1500 euro moet pinnen krijg je een hoop 50ies
Vraag maar hoorquote:Op dinsdag 18 juni 2019 00:20 schreef Petzi het volgende:
[..]
Ik ook, maar sommige mensen willen alles contant nog. Iets met leeftijd waarschijnlijk. Roept wel een vraagje op, maar die laat ik maar zitten.
crashen bij Moquote:Op dinsdag 18 juni 2019 00:21 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]Dat is in Maastricht. Dan moeten jullie een dag eerder vertrekken.
Ik heb pas laatst Star Wars IV voor het eerst helemaal gekeken. Star Trek heb ik ook bar weinig van gezien.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 00:20 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Als Recce het zegt, kun je daar gerust vanuit gaan.
Ik vind die nieuwe Star Wars niksquote:Op dinsdag 18 juni 2019 00:22 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik heb pas laatst Star Wars IV voor het eerst helemaal gekeken. Star Trek heb ik ook bar weinig van gezien.
quote:Op dinsdag 18 juni 2019 00:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, die is altijd blij om nieuwe mensen te ontvangen in zijn stulpje.
niet carnavallen in de tuinquote:Op dinsdag 18 juni 2019 00:22 schreef sacha het volgende:
[..]
toch jammer dat ik niet in zijn Tinder kilometer range zit
Als ik bij hem in de buurt woonde zou ik iedere dag even bij hem deurtjebellenquote:Op dinsdag 18 juni 2019 00:24 schreef Ghostbuster het volgende:
Die verslikt zich in zijn bong als ik binnen stap
Die heb ik al helemaal niet gezien.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 00:23 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik vind die nieuwe Star Wars nikskan er niet aan wennen
quote:Op dinsdag 18 juni 2019 00:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Als ik bij hem in de buurt woonde zou ik iedere dag even bij hem deurtjebellen
Was ik goed in beeld?quote:Op dinsdag 18 juni 2019 00:25 schreef Ghostbuster het volgende:
Oh er kwam ook een RLS over een Amsterdamse coffeeshop volgens mij gisterenavond
Wat danquote:Op dinsdag 18 juni 2019 00:25 schreef Petzi het volgende:
[..]
Neuh, deze ronde effe niet. Krijg ik toch geen antwoord op dus la maar.
Nah, daar zou hij zich niet druk over maken.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 00:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Als ik bij hem in de buurt woonde zou ik iedere dag even bij hem deurtjebellen
quote:
Uiteraard! Hij heeft veel verstand van muziek, dus dan kan hij ons van deskundig commentaar voorzien.quote:
Sarasani?quote:Op dinsdag 18 juni 2019 00:27 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Zijn wel grappige tenten vaak, ik kwam er graag vroeger in Utrecht
én hij kan vertellen dat hij erbij wasquote:Op dinsdag 18 juni 2019 00:27 schreef Recce het volgende:
[..]
Uiteraard! Hij heeft veel verstand van muziek, dus dan kan hij ons van deskundig commentaar voorzien.
whaaaaaaaaaattwitter:VPestilenZ twitterde op maandag 17-06-2019 om 03:53:15As someone who makes a lot of Korean food, this is the best method for getting garlic peeled!👌 https://t.co/14GGJDQhRj reageer retweet
Niets bijzonders man, omdat Scrut niet pint vraag ik me af of hij misschien net zo oud is als mijn pa. Alhoewel, die pint ook alles. Maar is nog iets van de oude garde voornamelijk.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 00:26 schreef Ghostbuster het volgende:
Lyza zou zeggen stel je fucking vraag dan ook
oeh! *proberen gaat*quote:Op dinsdag 18 juni 2019 00:28 schreef TillyB het volgende:
whaaaaaaaaaattwitter:VPestilenZ twitterde op maandag 17-06-2019 om 03:53:15As someone who makes a lot of Korean food, this is the best method for getting garlic peeled!👌 https://t.co/14GGJDQhRj reageer retweet
Dat is wel heel veel knoflook.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 00:28 schreef TillyB het volgende:
Wel jammer, Mo schijnt zichzelf de laatste tijd een beetje te verliezen.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 00:26 schreef Recce het volgende:
[..]
Nah, daar zou hij zich niet druk over maken.
Dat gaat bij mij vast niet werken. Dat hoef ik niet eens te proberen.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 00:28 schreef TillyB het volgende:
Is het lekker?quote:Op dinsdag 18 juni 2019 00:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat is wel heel veel knoflook.
Koreaans eten is momenteel de nieuwste hipstertrend hier in de stad. Kimchi.
Met van die Korean bbqs ook? Kimchi ben ik wel benieuwd naar op zich..quote:Op dinsdag 18 juni 2019 00:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat is wel heel veel knoflook.
Koreaans eten is momenteel de nieuwste hipstertrend hier in de stad. Kimchi.
Hoezo?quote:Op dinsdag 18 juni 2019 00:32 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat gaat bij mij vast niet werken. Dat hoef ik niet eens te proberen.
wat is garlic peeled?quote:Op dinsdag 18 juni 2019 00:28 schreef TillyB het volgende:
Leuk andere keukens leren kennen.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 00:33 schreef TillyB het volgende:
[..]
Met van die Korean bbqs ook? Kimchi ben ik wel benieuwd naar op zich..
Ik ben geen keukenprins en heel erg handig ben ik ook niet. Ik denk dat ik, als ik die methode probeer, eindig met een mishandelde knoflook en overal stukjes die aan elkaar kleven.quote:
Ik weet er niet zoveel van. Er zit er nu eentje 25 meter verderop, maar daar is het slecht zitten. Ze hebben het interieur van het hipster-koffiehonk overgenomen en dat is heel oncomfortabel.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 00:33 schreef TillyB het volgende:
[..]
Met van die Korean bbqs ook? Kimchi ben ik wel benieuwd naar op zich..
Volgens mij is dat de oom van Ghostbuster!quote:Op dinsdag 18 juni 2019 00:38 schreef mario390 het volgende:
kennt er jemand peter slaghuise van Nederlannd?
quote:
Oh op die manier, geen nood, sas gaat het zeer binnenkort reviewen.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 00:36 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik ben geen keukenprins en heel erg handig ben ik ook niet. Ik denk dat ik, als ik die methode probeer, eindig met een mishandelde knoflook en overal stukjes die aan elkaar kleven.
lamequote:Op dinsdag 18 juni 2019 00:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik weet er niet zoveel van. Er zit er nu eentje 25 meter verderop, maar daar is het slecht zitten. Ze hebben het interieur van het hipster-koffiehonk overgenomen en dat is heel oncomfortabel.
Zal eens googelen. Soort fondu dusquote:Op dinsdag 18 juni 2019 00:40 schreef TillyB het volgende:
[..]Ik praatte ooit eens met een Koreaanse op the innanets en die had het over een soort restaurant waar je 1 grote pot met bouillon geloof ik op tafel krijgt, en dan kan je dan allerlei eten in garen. Ze was er lyrisch over maar leek me nogal saai eigenlijk. Beetje flauw gekookte groentes enzo en grijsgekookt vlees.
Ik kan niet vinden hoe dat nou heette, iets van hot pot ofzo.
Hot Pot, In de Rijnstraat zit nu zo'n restaurant, daar zit het altijd vol. Vooral ook met Aziaten/Koreanen.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 00:40 schreef TillyB het volgende:
[..]Ik praatte ooit eens met een Koreaanse op the innanets en die had het over een soort restaurant waar je 1 grote pot met bouillon geloof ik op tafel krijgt, en dan kan je dan allerlei eten in garen. Ze was er lyrisch over maar leek me nogal saai eigenlijk. Beetje flauw gekookte groentes enzo en grijsgekookt vlees.
Ik kan niet vinden hoe dat nou heette, iets van hot pot ofzo.
Flikker op lul.quote:Op maandag 17 juni 2019 23:53 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Ooit gaat hij onze hulp waarderen, dat is altijd lastig in therapie
Ja maar dan gaat het een soort van kokenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ziet er niet echt geweldig uitTEAM BAKSTEEN
quote:Op dinsdag 18 juni 2019 00:44 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ja maar dan gaat het een soort van koken#KoreashamingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ziet er niet echt geweldig uit
quote:Op dinsdag 18 juni 2019 00:44 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ja maar dan gaat het een soort van kokenInderdaad, maar misschien sauzen en marinade erbij? Het zal toch wat smaak moeten hebben lijkt meSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ziet er niet echt geweldig uit
tbf het kind dat het aanprees was 14 ofzoquote:
Ja was echt leuk altijdquote:Op dinsdag 18 juni 2019 00:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Sarasani kwam ik veel destijds. Ik blowde toen ook wel veel
Ja dat hoop ik dan maar, dat ze er achteraf nog iets bij/door doen. Kimchi is dan weer best heftig en pittig van smaak, schijnt.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 00:45 schreef Petzi het volgende:
[..]
Inderdaad, maar misschien sauzen en marinade erbij? Het zal toch wat smaak moeten hebben lijkt me
Halloooo, Hot pot had hij het over in de Rijnstraat. Doe effe gezond jaquote:Op dinsdag 18 juni 2019 00:45 schreef TillyB het volgende:
[..]
Het ging om mario hoorkan je alleen aan Scrut denken
Ja maar daar ging mijn gesprek met mario niet over, ineens kom je met scrut aanzettenquote:Op dinsdag 18 juni 2019 00:47 schreef Petzi het volgende:
[..]
Halloooo, Hot pot had hij het over in de Rijnstraat. Doe effe gezond ja
We hadden het toch over eten en niet over Mario?quote:Op dinsdag 18 juni 2019 00:48 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ja maar daar ging mijn gesprek met mario niet over, ineens kom je met scrut aanzetten
Kippensoep klinkt ook heel saai. Wie weet is het best lekker.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 00:46 schreef TillyB het volgende:
[..]
tbf het kind dat het aanprees was 14 ofzoback in the days, misschien was ze niks gewend, ze woonde ook ergens in de bergen ofzo
Zie het al, ik quotte niet de juiste post van je. Man manquote:
IK REAGEERDE TOCH OP MARIO LEES TERUGquote:Op dinsdag 18 juni 2019 00:50 schreef Petzi het volgende:
[..]
We hadden het toch over eten en niet over Mario?
Hier zat een gedachtegang achter, maar ik ben te lui die uit de doeken te doen.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 00:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Kippensoep klinkt ook heel saai. Wie weet is het best lekker.
Man5milli en dan zeggen dat Scrut oud isquote:Op dinsdag 18 juni 2019 00:51 schreef Petzi het volgende:
[..]
Zie het al, ik quotte niet de juiste post van je. Man man
Zo ingewikkeld is het toch niet?quote:Op dinsdag 18 juni 2019 00:51 schreef Recce het volgende:
[..]
Hier zat een gedachtegang achter, maar ik ben te lui die uit de doeken te doen.
Goorlelquote:Op dinsdag 18 juni 2019 00:52 schreef sacha het volgende:
bij promo lees ik automagisch porno
sick f*ck
Al lang niet meer hier aan het eind van de straatquote:
ne dat is de van woodpeckers from space en jack to the soundquote:Op dinsdag 18 juni 2019 00:38 schreef Recce het volgende:
[..]
Volgens mij is dat de oom van Ghostbuster!
quote:Op dinsdag 18 juni 2019 00:38 schreef Recce het volgende:
[..]
Volgens mij is dat de oom van Ghostbuster!
kutkletser gespotquote:Op dinsdag 18 juni 2019 00:52 schreef sacha het volgende:
sick f*ck
Laat zienquote:Op dinsdag 18 juni 2019 00:53 schreef Ghostbuster het volgende:
Mijn neefje staat op de foto met Kim Holland
Gadverdamme! Hoe oud is-ie?quote:Op dinsdag 18 juni 2019 00:53 schreef Ghostbuster het volgende:
ik kijk en psychothriller kann niet meer naar de postquote:Op dinsdag 18 juni 2019 00:45 schreef TillyB het volgende:
[..]
Het ging om mario hoorkan je alleen aan Scrut denken
Klein stukkie verder. Was het eerst in het Oosterpark?quote:Op dinsdag 18 juni 2019 00:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Al lang niet meer hier aan het eind van de straat
quote:Op dinsdag 18 juni 2019 00:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Kippensoep klinkt ook heel saai. Wie weet is het best lekker.
Ook al lang niet meer hier aan het eind van de straatquote:Op dinsdag 18 juni 2019 00:52 schreef sacha het volgende:
sick f*ck
Daar is ie!quote:Op dinsdag 18 juni 2019 00:54 schreef Amphorapotje het volgende:
Avond![]()
Er gingen hier drie alarmen af. Hot Pot, Hot Pot en Hot Pot.
Wie riep er
Het gaat weer lekker smooth hier vanavondquote:Op dinsdag 18 juni 2019 00:54 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik kijk en psychothriller kann niet meer naar de post
Lees even goed ja, en hou eens op met dat gezeur. Ben ik klaar mee.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 00:52 schreef TillyB het volgende:
[..]
Man5milli en dan zeggen dat Scrut oud is
quote:
quote:Op dinsdag 18 juni 2019 00:53 schreef Ghostbuster het volgende:
Potje!!!quote:Op dinsdag 18 juni 2019 00:54 schreef Amphorapotje het volgende:
Avond![]()
Er gingen hier drie alarmen af. Hot Pot, Hot Pot en Hot Pot.
Wie riep er
Ja, daar zijn ze begonnen.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 00:54 schreef TillyB het volgende:
[..]
Klein stukkie verder. Was het eerst in het Oosterpark?
Misschien SC luisterboek een idee want lezen gaat niet zo lekker daarquote:Op dinsdag 18 juni 2019 00:55 schreef Petzi het volgende:
[..]
Lees even goed ja, en hou eens op met dat gezeur. Ben ik klaar mee.
Top. Ik dacht die gaat z'n verkansie niet met mijn tekenshow verklooienquote:Op dinsdag 18 juni 2019 00:56 schreef Amphorapotje het volgende:
En @:Tonja normaal gesproken ben ik er gewoon dinsdagavond.
Ach ja hij staat ook op insta met 150 likes al inmiddelsquote:Op dinsdag 18 juni 2019 00:58 schreef TillyB het volgende:
Petzi quote weer met de afbeelding erbij, zal de leeftijd wel zijn
Openbaar profiel?quote:Op dinsdag 18 juni 2019 00:58 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ach ja hij staat ook op insta met 150 likes al inmiddels
Klopt, zou ik ook gedaan hebben.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 00:58 schreef TillyB het volgende:
Nee volgens mij niet maar was een kitsch festival of iets in Belgiequote:
quote:Op dinsdag 18 juni 2019 01:00 schreef Amphorapotje het volgende:
Wat een ellende, zegt iemand dat je iets weg haalt zo, gaat iemand dat quoten, solly hool.
Hij zat wel lekker klem.quote:
Ik wel.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 01:01 schreef Ghostbuster het volgende:
Maar ik zou niet met Kim op de foto gaan
quote:Op dinsdag 18 juni 2019 00:58 schreef TillyB het volgende:
Is wegquote:Op dinsdag 18 juni 2019 00:58 schreef TillyB het volgende:
Ja en zijn 'bonus' vader is zo degelijk als de pest, dus die heb ik maar even getaggedquote:
Komt goed, dat uurtje kan ik wel missen, mits het okay gaat!quote:Op dinsdag 18 juni 2019 00:57 schreef tonja het volgende:
[..]
Top. Ik dacht die gaat z'n verkansie niet met mijn tekenshow verklooien
Ik heb 1 raar neefje. Of tenminste, misschien is ie nu wel normaal geworden, geen idee.quote:
quote:Op dinsdag 18 juni 2019 01:03 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik heb 1 raar neefje. Of tenminste, misschien is ie nu wel normaal geworden, geen idee.
Ik kan me herinneren dat we achterin de bus naar Zandvoort zaten. Onderhavig neefje zat tussen mij en mijn broer in. Neefje begon keihard door de bus te brullen: 'WE GAAN NAAR ZANDVOORT, WE GAAN NAAR ZANDVOORT!!!!'
Dat was het moment dat we erachter kwamen dat mijn broer en ik soms dezelfde reflexen hebben.
We schreeuwden allebei 'ERIK!!!!' en plantten tegelijkertijd een elleboog in zijn ribbenkast
quote:Op dinsdag 18 juni 2019 01:02 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Komt goed, dat uurtje kan ik wel missen, mits het okay gaat!
Een van de eerste House DJ,s in Nederland en producer van Hithouse records.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 00:38 schreef mario390 het volgende:
kennt er jemand peter slaghuise van Nederlannd?
Dankzij jou hebben die 152 lurkers het nu ook opgeslagen. Dank voor het weghalen.quote:
Hou toch op man, ja gaan ze opslaan. Hij is ook zo herkenbaar op die foto. Zeiken om het zeiken is geen kunst.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 01:05 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Dankzij jou hebben die 152 lurkers het nu ook opgeslagen. Dank voor het weghalen.
Ghostbuster begon.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 01:05 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Dankzij jou hebben die 152 lurkers het nu ook opgeslagen. Dank voor het weghalen.
quote:Op dinsdag 18 juni 2019 01:06 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]![]()
Ik heb een tijdje gedacht dat sacha het was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |