quote:
quote:Op dinsdag 18 juni 2019 00:53 schreef Ghostbuster het volgende:
Mijn neefje staat op de foto met Kim Holland
Potje!!!quote:Op dinsdag 18 juni 2019 00:54 schreef Amphorapotje het volgende:
Avond![]()
Er gingen hier drie alarmen af. Hot Pot, Hot Pot en Hot Pot.
Wie riep er
Ja, daar zijn ze begonnen.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 00:54 schreef TillyB het volgende:
[..]
Klein stukkie verder. Was het eerst in het Oosterpark?
Misschien SC luisterboek een idee want lezen gaat niet zo lekker daarquote:Op dinsdag 18 juni 2019 00:55 schreef Petzi het volgende:
[..]
Lees even goed ja, en hou eens op met dat gezeur. Ben ik klaar mee.
Top. Ik dacht die gaat z'n verkansie niet met mijn tekenshow verklooienquote:Op dinsdag 18 juni 2019 00:56 schreef Amphorapotje het volgende:
En @:Tonja normaal gesproken ben ik er gewoon dinsdagavond.
Ach ja hij staat ook op insta met 150 likes al inmiddelsquote:Op dinsdag 18 juni 2019 00:58 schreef TillyB het volgende:
Petzi quote weer met de afbeelding erbij, zal de leeftijd wel zijn
Openbaar profiel?quote:Op dinsdag 18 juni 2019 00:58 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ach ja hij staat ook op insta met 150 likes al inmiddels
Klopt, zou ik ook gedaan hebben.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 00:58 schreef TillyB het volgende:
Nee volgens mij niet maar was een kitsch festival of iets in Belgiequote:
quote:Op dinsdag 18 juni 2019 01:00 schreef Amphorapotje het volgende:
Wat een ellende, zegt iemand dat je iets weg haalt zo, gaat iemand dat quoten, solly hool.
Hij zat wel lekker klem.quote:
Ik wel.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 01:01 schreef Ghostbuster het volgende:
Maar ik zou niet met Kim op de foto gaan
quote:Op dinsdag 18 juni 2019 00:58 schreef TillyB het volgende:
Is wegquote:Op dinsdag 18 juni 2019 00:58 schreef TillyB het volgende:
Ja en zijn 'bonus' vader is zo degelijk als de pest, dus die heb ik maar even getaggedquote:
Komt goed, dat uurtje kan ik wel missen, mits het okay gaat!quote:Op dinsdag 18 juni 2019 00:57 schreef tonja het volgende:
[..]
Top. Ik dacht die gaat z'n verkansie niet met mijn tekenshow verklooien
Ik heb 1 raar neefje. Of tenminste, misschien is ie nu wel normaal geworden, geen idee.quote:
quote:Op dinsdag 18 juni 2019 01:03 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik heb 1 raar neefje. Of tenminste, misschien is ie nu wel normaal geworden, geen idee.
Ik kan me herinneren dat we achterin de bus naar Zandvoort zaten. Onderhavig neefje zat tussen mij en mijn broer in. Neefje begon keihard door de bus te brullen: 'WE GAAN NAAR ZANDVOORT, WE GAAN NAAR ZANDVOORT!!!!'
Dat was het moment dat we erachter kwamen dat mijn broer en ik soms dezelfde reflexen hebben.
We schreeuwden allebei 'ERIK!!!!' en plantten tegelijkertijd een elleboog in zijn ribbenkast
quote:Op dinsdag 18 juni 2019 01:02 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Komt goed, dat uurtje kan ik wel missen, mits het okay gaat!
Een van de eerste House DJ,s in Nederland en producer van Hithouse records.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 00:38 schreef mario390 het volgende:
kennt er jemand peter slaghuise van Nederlannd?
Dankzij jou hebben die 152 lurkers het nu ook opgeslagen. Dank voor het weghalen.quote:
Hou toch op man, ja gaan ze opslaan. Hij is ook zo herkenbaar op die foto. Zeiken om het zeiken is geen kunst.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 01:05 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Dankzij jou hebben die 152 lurkers het nu ook opgeslagen. Dank voor het weghalen.
Ghostbuster begon.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 01:05 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Dankzij jou hebben die 152 lurkers het nu ook opgeslagen. Dank voor het weghalen.
quote:Op dinsdag 18 juni 2019 01:06 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]![]()
Ik heb een tijdje gedacht dat sacha het was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |