Ja maar dan gaat het een soort van kokenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ziet er niet echt geweldig uitTEAM BAKSTEEN
quote:Op dinsdag 18 juni 2019 00:44 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ja maar dan gaat het een soort van koken#KoreashamingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ziet er niet echt geweldig uit
quote:Op dinsdag 18 juni 2019 00:44 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ja maar dan gaat het een soort van kokenInderdaad, maar misschien sauzen en marinade erbij? Het zal toch wat smaak moeten hebben lijkt meSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ziet er niet echt geweldig uit
tbf het kind dat het aanprees was 14 ofzoquote:
Ja was echt leuk altijdquote:Op dinsdag 18 juni 2019 00:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Sarasani kwam ik veel destijds. Ik blowde toen ook wel veel
Ja dat hoop ik dan maar, dat ze er achteraf nog iets bij/door doen. Kimchi is dan weer best heftig en pittig van smaak, schijnt.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 00:45 schreef Petzi het volgende:
[..]
Inderdaad, maar misschien sauzen en marinade erbij? Het zal toch wat smaak moeten hebben lijkt me
Halloooo, Hot pot had hij het over in de Rijnstraat. Doe effe gezond jaquote:Op dinsdag 18 juni 2019 00:45 schreef TillyB het volgende:
[..]
Het ging om mario hoorkan je alleen aan Scrut denken
Ja maar daar ging mijn gesprek met mario niet over, ineens kom je met scrut aanzettenquote:Op dinsdag 18 juni 2019 00:47 schreef Petzi het volgende:
[..]
Halloooo, Hot pot had hij het over in de Rijnstraat. Doe effe gezond ja
We hadden het toch over eten en niet over Mario?quote:Op dinsdag 18 juni 2019 00:48 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ja maar daar ging mijn gesprek met mario niet over, ineens kom je met scrut aanzetten
Kippensoep klinkt ook heel saai. Wie weet is het best lekker.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 00:46 schreef TillyB het volgende:
[..]
tbf het kind dat het aanprees was 14 ofzoback in the days, misschien was ze niks gewend, ze woonde ook ergens in de bergen ofzo
Zie het al, ik quotte niet de juiste post van je. Man manquote:
IK REAGEERDE TOCH OP MARIO LEES TERUGquote:Op dinsdag 18 juni 2019 00:50 schreef Petzi het volgende:
[..]
We hadden het toch over eten en niet over Mario?
Hier zat een gedachtegang achter, maar ik ben te lui die uit de doeken te doen.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 00:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Kippensoep klinkt ook heel saai. Wie weet is het best lekker.
Man5milli en dan zeggen dat Scrut oud isquote:Op dinsdag 18 juni 2019 00:51 schreef Petzi het volgende:
[..]
Zie het al, ik quotte niet de juiste post van je. Man man
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |