Lockpicking lawyerquote:Op maandag 17 juni 2019 21:01 schreef Recce het volgende:
[..]
Bookmarked.
Ik kijk ook wel eens naar de lockpickinglawyer. Is wel rustgevend, iemand die heel droog vertelt hoe-ie een slot open krijgt.
Bookmarked.quote:Op maandag 17 juni 2019 20:57 schreef Prisha het volgende:
[..]
oh ja verrek![]()
Leuk is dat. BigClivedotcom vind ik ook leuk. Die is nieuwsgierig hoe iets er van binnen uit ziet en haalt het dan uit elkaar en vertelt wat ie ziet. Geweldige kerel.
quote:
Het kan wel een beetje saai zijn hoor.quote:Op maandag 17 juni 2019 21:02 schreef Prisha het volgende:
[..]
Lockpicking lawyer![]()
die moet ik gezien hebben
Ik vind mezelf niet dom hoor, maar met cijfers is het lastig altijd.quote:Op maandag 17 juni 2019 20:51 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik denk dat dat reuze meevalt tonja. Ik zie je hier hele scherpe vragen stellen. I like it.
ach cijfers...ik tel nog steeds op m'n vingersquote:Op maandag 17 juni 2019 21:03 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik vind mezelf niet dom hoor, maar met cijfers is het lastig altijd.
Dingen snappen gaat me over het algemeen prima af.
misschien helpt dat wel bij het slapenquote:
Dat denk ik wel.quote:Op maandag 17 juni 2019 21:05 schreef Prisha het volgende:
[..]
misschien helpt dat wel bij het slapen
Gelukkig hebben we nu altijd een rekenmachine in de vorm van een telefoon bij ons. Ik haat hoofdrekenen.quote:Op maandag 17 juni 2019 21:04 schreef Prisha het volgende:
[..]
ach cijfers...ik tel nog steeds op m'n vingers
Met rekenmachine ben ik de snelste! Hoofdrekenen....blech. Zouden ze dat tegenwoordig nog op school leren?quote:Op maandag 17 juni 2019 21:07 schreef Recce het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we nu altijd een rekenmachine in de vorm van een telefoon bij ons. Ik haat hoofdrekenen.
Sommige filmpjes op YouTube over natuurkunde of wiskunde zijn een beetje lastig te volgen als je geen opleiding in die richting gedaan hebt, lijkt me. Gelukkig zijn er genoeg filmpjes waarbij je die achtergrond niet nodig hebt.quote:Op maandag 17 juni 2019 21:03 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik vind mezelf niet dom hoor, maar met cijfers is het lastig altijd.
Dingen snappen gaat me over het algemeen prima af.
Ik ben er juist dol op!quote:Op maandag 17 juni 2019 21:07 schreef Recce het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we nu altijd een rekenmachine in de vorm van een telefoon bij ons. Ik haat hoofdrekenen.
Ik weet het niet. Ik ben slecht in hoofdrekenen omdat ik de tafels nooit goed heb geleerd.quote:Op maandag 17 juni 2019 21:08 schreef Prisha het volgende:
[..]
Met rekenmachine ben ik de snelste! Hoofdrekenen....blech. Zouden ze dat tegenwoordig nog op school leren?
3872!quote:Op maandag 17 juni 2019 21:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Wat is 121 maal 32?Dat kan ik nog wel uit m'n hoofd.
ha ik herken dat, heb hetzelfde! Ik had een enorme leerachterstand toen ik vanuit de USA naar Nederland kwam. Ik kende de tafels helemaal niet. Ik kreeg bijles om met rekenen mee te kunnen met de rest.quote:Op maandag 17 juni 2019 21:12 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Ik ben slecht in hoofdrekenen omdat ik de tafels nooit goed heb geleerd.Ik had een paar dingen onthouden en de rest rekende ik dan uit bij een overhoring.
Als ik nu iets moet vermenigvuldigen, moet ik dus nadenken.
Nah, als ik me even niet kan concentreren, kan ik soms hele simpele dingen met geld niet goed uitrekenen.quote:Op maandag 17 juni 2019 21:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
3872!
Dan valt het nog best wel mee dat je slecht bent in hoofdrekenen.
Had je dan slecht onderwijs gehad in de VS? Ik had geen bijles nodig hoor, ik was gewoon eigenwijs met het niet leren van die tafels.quote:Op maandag 17 juni 2019 21:17 schreef Prisha het volgende:
[..]
ha ik herken dat, heb hetzelfde! Ik had een enorme leerachterstand toen ik vanuit de USA naar Nederland kwam. Ik kende de tafels helemaal niet. Ik kreeg bijles om met rekenen mee te kunnen met de rest.
Best lastig als je geen Nederlands kende...dat was wel een dingetje. Niemand in de klas sprak Engels en de leraar kon er ook bijster weinig van. Ik vind ze nog steeds lastig. Vooral die van 7 en 9.
ah eigenwijs...dan is t je eigen schuldquote:Op maandag 17 juni 2019 21:24 schreef Recce het volgende:
[..]
Had je dan slecht onderwijs gehad in de VS? Ik had geen bijles nodig hoor, ik was gewoon eigenwijs met het niet leren van die tafels.Ik kreeg altijd extra opdrachten omdat ik zo door de opdrachten heen was. 6, 7 en 8 vond ik soms vervelend, vooral als het niet dichtbij een kwadraat zat. 6 maal 8 doe ik zo: 6 x 6 + 2 x 6 = 36 + 12 = 48. De tafel van 9 is gewoon 10 keer het getal -9 natuurlijk.
Raar dat er niemand Engels kon. Wij kregen Engels op de basisschool.
Daar ben ik het mee eens, als er geen streven naar is dan houd het op.quote:Op maandag 17 juni 2019 21:26 schreef tonja het volgende:
Ik heb ooit eens een docu gezien over Stephen Hawking, daarin stelde hij dat zonder imperfectie, lees chaos, geen leven mogelijk is.
Dat What If filmpje "What If The Universe Stopped Expanding" dat ik eerder postte onderstreept die stelling.
En dan staat perfectie voor een onveranderlijke status quo. Dan is er geen beweging meer.
Ik ook niet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |