Hoi, nog een beetje vermaakt vandaag?quote:
Jawel, jij ook?quote:Op maandag 17 juni 2019 20:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hoi, nog een beetje vermaakt vandaag?
quote:
Leuke bezigheidquote:Op maandag 17 juni 2019 20:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]Lekker aan het prutsen geweest met plastic, lijm en verf.
quote:
Oh dat is minder leuk werkquote:Op maandag 17 juni 2019 20:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]Hoop werk gehad van het wegwerken van lijm- en gietnaden.
Mooiquote:Op maandag 17 juni 2019 20:26 schreef Prisha het volgende:
@:Recce deze man was er ook bij in 2017 en heeft 12 camera's gebruikt om de solar eclipse the filmen/fotograferen. Het heeft 21 maanden geduurd om deze video te maken...maar OMG het is werkelijk prachtig.
Het wás ook zo prachtig ik zal het nooit vergeten![]()
The Moon in Motion
https://vimeo.com/337273052
Wow, die is serieus bezig geweest.quote:Op maandag 17 juni 2019 20:26 schreef Prisha het volgende:
@:Recce deze man was er ook bij in 2017 en heeft 12 camera's gebruikt om de solar eclipse the filmen/fotograferen. Het heeft 21 maanden geduurd om deze video te maken...maar OMG het is werkelijk prachtig.
Het wás ook zo prachtig ik zal het nooit vergeten![]()
The Moon in Motion
https://vimeo.com/337273052
dat is mijn manier van ontspannen.quote:
Ieder zijn ding, ik lees graag een boek ter ontspanningquote:Op maandag 17 juni 2019 20:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
dat is mijn manier van ontspannen.
Ha ja die volg ik ook zo af en toe. Zitten wel leuke dingen in.quote:Op maandag 17 juni 2019 20:36 schreef tonja het volgende:
What If kanaal op YT. Het is heel oppervlakkig, soort van fast food infotainment, maar ik vind het interessant.
Net deze gezien.
Dat doe ik ook graag.quote:Op maandag 17 juni 2019 20:38 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ieder zijn ding, ik lees graag een boek ter ontspanning
Ja, soms valt het ook tegen, maar dat ligt denk ik dan aan het onderwerp.quote:Op maandag 17 juni 2019 20:39 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ha ja die volg ik ook zo af en toe. Zitten wel leuke dingen in.
Dat is iets wat moet net zoals naar de WC gaan.quote:
weet je dat onze damen nu ook testspel hebben teg slowakei man manquote:
Oh dat is helemaal tof.quote:Op maandag 17 juni 2019 20:41 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja, soms valt het ook tegen, maar dat ligt denk ik dan aan het onderwerp.
Je kan ook zelf (op facebook dan iig) What If ideeën insturen via messenger. Heb ik een paar keer gedaan en kreeg reactie terug
Deze pagina is ook een "what if" pagina, maar dan met verhaaltjes: https://what-if.xkcd.com/1/ Onderaan kun je naar volgende verhaaltjes gaan.quote:Op maandag 17 juni 2019 20:36 schreef tonja het volgende:
What If kanaal op YT. Het is heel oppervlakkig, soort van fast food infotainment, maar ik vind het interessant.
Net deze gezien.
Yups.quote:Op maandag 17 juni 2019 20:47 schreef Prisha het volgende:
[..]
Oh dat is helemaal tof.
Ik volg best wat kanalen...sommigen wat technisch. Deze kent @:Recce vast ook wel, 3Blue1Brown
https://www.youtube.com/channel/UCYO_jab_esuFRV4b17AJtAw/featured
Ohw daar durf ik geeneens aan te beginnen. Gaat boven mijn pet. Ik ben een halve debiel met cijfers en aanverwante zakenquote:Op maandag 17 juni 2019 20:47 schreef Prisha het volgende:
[..]
Oh dat is helemaal tof.
Ik volg best wat kanalen...sommigen wat technisch. Deze kent @:Recce vast ook wel, 3Blue1Brown
https://www.youtube.com/channel/UCYO_jab_esuFRV4b17AJtAw/featured
Ik wist hetquote:
Ik zit je te plagen.quote:
Ik denk dat dat reuze meevalt tonja. Ik zie je hier hele scherpe vragen stellen. I like it.quote:Op maandag 17 juni 2019 20:49 schreef tonja het volgende:
[..]
Ohw daar durf ik geeneens aan te beginnen. Gaat boven mijn pet. Ik ben een halve debiel met cijfers en aanverwante zaken
ah niet angus?quote:Op maandag 17 juni 2019 20:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zit je te plagen.Spargel heet hier asperge.
Dat is toch vlees?quote:
die klinkt wel lekker. Ik heb het wel eens geprobeerd, maar hielp niet echt met mijn slaapprobleem. Maar regen is wel een heerlijk geluid.quote:Op maandag 17 juni 2019 20:52 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik heb altijd dit opstaan als ik ga slapen
Ik slaap dan binnen een kwartier ofzoquote:Op maandag 17 juni 2019 20:53 schreef Prisha het volgende:
[..]
die klinkt wel lekker. Ik heb het wel eens geprobeerd, maar hielp niet echt met mijn slaapprobleem. Maar regen is wel een heerlijk geluid.
Daar heb ik niet vaak naar gekeken, maar die kende ik ook. Is van dezelfde man als Numberphile.quote:Op maandag 17 juni 2019 20:50 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik wist het![]()
En Sixty Symbols zeker ook
https://www.youtube.com/channel/UCvBqzzvUBLCs8Y7Axb-jZew
quote:Op maandag 17 juni 2019 20:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Angus
[ afbeelding ]
Die leggen geen eieren toch?
Lijkt mij sterk, zo te zien is dat een mannetje.quote:Op maandag 17 juni 2019 20:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Angus
[ afbeelding ]
Die leggen geen eieren toch?
Lezen is mijn slaapmiddel, het lukt mij ook bijna niet om overdag te lezen zonder in slaap te vallen, dus doe ik dat maar niet.quote:Op maandag 17 juni 2019 20:55 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik slaap dan binnen een kwartier ofzo
oh ja verrekquote:Op maandag 17 juni 2019 20:55 schreef Recce het volgende:
[..]
Daar heb ik niet vaak naar gekeken, maar die kende ik ook. Is van dezelfde man als Numberphile.
Dat soort dingen helpen mij ook wel als ik niet kan slapen. Ik luister er ook 's ochtends wel naar als ik te vroeg wakker word. Dan slaap ik meestal niet meer in, maar dan blijft mijn hoofd een beetje rustig tenminste.quote:Op maandag 17 juni 2019 20:52 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik heb altijd dit opstaan als ik ga slapen
Zee geluid met onweerquote:Op maandag 17 juni 2019 20:58 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat soort dingen helpen mij ook wel als ik niet kan slapen. Ik luister er ook 's ochtends wel naar als ik te vroeg wakker word. Dan slaap ik meestal niet meer in, maar dan blijft mijn hoofd een beetje rustig tenminste.
Bookmarked.quote:Op maandag 17 juni 2019 20:57 schreef Prisha het volgende:
[..]
oh ja verrek![]()
Leuk is dat. BigClivedotcom vind ik ook leuk. Die is nieuwsgierig hoe iets er van binnen uit ziet en haalt het dan uit elkaar en vertelt wat ie ziet. Geweldige kerel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |