Hoi, nog een beetje vermaakt vandaag?quote:
Jawel, jij ook?quote:Op maandag 17 juni 2019 20:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hoi, nog een beetje vermaakt vandaag?
quote:
Leuke bezigheidquote:Op maandag 17 juni 2019 20:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]Lekker aan het prutsen geweest met plastic, lijm en verf.
quote:
Oh dat is minder leuk werkquote:Op maandag 17 juni 2019 20:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]Hoop werk gehad van het wegwerken van lijm- en gietnaden.
Mooiquote:Op maandag 17 juni 2019 20:26 schreef Prisha het volgende:
@:Recce deze man was er ook bij in 2017 en heeft 12 camera's gebruikt om de solar eclipse the filmen/fotograferen. Het heeft 21 maanden geduurd om deze video te maken...maar OMG het is werkelijk prachtig.
Het wás ook zo prachtig ik zal het nooit vergeten![]()
The Moon in Motion
https://vimeo.com/337273052
Wow, die is serieus bezig geweest.quote:Op maandag 17 juni 2019 20:26 schreef Prisha het volgende:
@:Recce deze man was er ook bij in 2017 en heeft 12 camera's gebruikt om de solar eclipse the filmen/fotograferen. Het heeft 21 maanden geduurd om deze video te maken...maar OMG het is werkelijk prachtig.
Het wás ook zo prachtig ik zal het nooit vergeten![]()
The Moon in Motion
https://vimeo.com/337273052
dat is mijn manier van ontspannen.quote:
Ieder zijn ding, ik lees graag een boek ter ontspanningquote:Op maandag 17 juni 2019 20:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
dat is mijn manier van ontspannen.
Ha ja die volg ik ook zo af en toe. Zitten wel leuke dingen in.quote:Op maandag 17 juni 2019 20:36 schreef tonja het volgende:
What If kanaal op YT. Het is heel oppervlakkig, soort van fast food infotainment, maar ik vind het interessant.
Net deze gezien.
Dat doe ik ook graag.quote:Op maandag 17 juni 2019 20:38 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ieder zijn ding, ik lees graag een boek ter ontspanning
Ja, soms valt het ook tegen, maar dat ligt denk ik dan aan het onderwerp.quote:Op maandag 17 juni 2019 20:39 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ha ja die volg ik ook zo af en toe. Zitten wel leuke dingen in.
Dat is iets wat moet net zoals naar de WC gaan.quote:
weet je dat onze damen nu ook testspel hebben teg slowakei man manquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |